Ekonomika
3_diamanty
0
aj keby vyrobu v audi zavreli uplne..... aspon bude menej nudy a stetility na cestach...
Starfighter
0
Umíš pobavit vždycky >😒]
kari.laz
0
Ty určitě o nic nepřijdeš.
vondry87
0
Taky nejsem fanda Audi, ale čistě objektivně musíš uznat, že to nemůžou být špatná auta. A u poslední generace A4, A5 a A6 o nudě a sterilitě nemůže být ani řeč, vypadají naprosto fantasticky.. A to jsem si myslel, že BMW z trůnu z hlediska designu nic nesesadí..
4hill
0
>😁 >😁
webpaja
0
Píšeš ze Soulu a přišel jsi o práci???!
Hotwire
0
ty tu sterilitu omielas neustale dookola, az zacinam mat pocit ze to suvisi s nejakym tvojim osobnym problemom >😒] >😒]
kyklop
0
snad si raz budes moct kupit nudu v podobe A4, alebo A6 😉
VL4D
0
Topper, máš/mal si Audi? A vlastne, kari.laz to povedal presne - ty určite o nič neprídeš >😒]
Comprs
0
chtěl bych se zeptat, jestli tady toho magora bere ještě někdo vůbec vážně
Comprs
0
Topper trošku ti otevřu tvoje zalepené oči, podívej se na produkci koncernu 20 let zpátky a pak na K/H a najdeš odpověď na všechno, už 10 let staré Korejce na cestách nevidíš a takové to bude i za dalších 20 let a ty mixéry a vysavače na čtyřech kolech od rákosníků skončí v propadlištích dějin stejně jako tvoje kecy...Vždycky vyhrávají nejvytrvalejší a nejlepší, pro rychlokvašky tady není místo!!!!
i slavné VW bude muset omezit výrobu, není totiž kam prodávat víc, naopak prodávat se bude čím dál méně, alespon v evropě.
Že by v království výrobce lidových vozů něco zaskřípalo? Asi není všechno tak nej jak nám to tu lakují jejich automoto média.
Presne tak. Zrazu aj Nemci maju problem, nie len PSA a spol. Mozno teraz budu suhlasit so Sergiom a dohodnu sa na plosnom znizeni vyroby v EU 😄
srovnavas nesrovnatelne, Audi zastavuje na tyden, PSA zavira cele fabriky a ani to nebude stacit, protoze co vyrobi je se ztratou a pokud se nestane zazrak, tak v horizontu roku prinejlepsim nekolika let zbankrotuji.
Jedini kdo nepretrzite rostou jsou koncern VW a Korejci a kdo to nevidi, tak je slepy.
Podotykam, ze v tomto poradi.
Jedini kdo nepretrzite rostou jsou koncern VW a Korejci a kdo to nevidi, tak je slepy.
Podotykam, ze v tomto poradi.
Je jen otázkou času, kdy něco podobného oznámí i BMW a M-B.
Nebo snad všichni kravaťáci čekali, že dealeři budou brát auta na sklad do nekonečna?
Nebo snad všichni kravaťáci čekali, že dealeři budou brát auta na sklad do nekonečna?
Komu podobný zprávy přijdou k smíchu nebo si ještě zamne ruce je samozřejmě hlupák. I z pozice malýho českýho státu je velká část strojírenskýho odvětví navázaná na automotive.
Teprve stabilnější pokles výroby prémiových značek může zahýbat s autotrhem dost nepěkným způsobem a následně negativně ovlivnit ostatní navázaný činnosti.
Teprve stabilnější pokles výroby prémiových značek může zahýbat s autotrhem dost nepěkným způsobem a následně negativně ovlivnit ostatní navázaný činnosti.
Tak na rovinu, nějaká katarze by už byla i potřeba.
Jinak se přístup psaní čárek do e😜ortů a honění prázdných čísel pro uspokojení "akcionářů a investorů" nezmění.
A podle mě čím dřív, tím líp.
Teď by měly ještě Německý páky (co si budem nalhávat, jejich auta tvoří páteř auto-byznysu v Evropě) na ochranu trhu nějakou cenu. Za pár let už bude podle mě pozdě, protože se na čelních pozicích (ať už zkoupením, nebo vlastní produkcí) budou vyhřívat soudruzi z číny.
Ne nadarmo mají asi číňani slovo krize spojené také s příložetostí.
Evropská/světová krize - naše příležitost😁
Jinak se přístup psaní čárek do e😜ortů a honění prázdných čísel pro uspokojení "akcionářů a investorů" nezmění.
A podle mě čím dřív, tím líp.
Teď by měly ještě Německý páky (co si budem nalhávat, jejich auta tvoří páteř auto-byznysu v Evropě) na ochranu trhu nějakou cenu. Za pár let už bude podle mě pozdě, protože se na čelních pozicích (ať už zkoupením, nebo vlastní produkcí) budou vyhřívat soudruzi z číny.
Ne nadarmo mají asi číňani slovo krize spojené také s příložetostí.
Evropská/světová krize - naše příležitost😁
Samozřejmě, že očistnej proces musí přijít, jen z něj mít dětinskou radost je jako se radovat, že mám raka.
Krize je vždy příležitost, pokud jsi ekonomicky zdravý a máš dostatek prostředků. Je to jak výprodej.
Problem je tak velky, ze ho ani cinske vozy nevyresi. Je to podobne, jako kdyz v roce 2009 zacaly prudce padat prodeje aut. Korejske automobilky v Nosovicich a Ziline zacaly propoustet lidi.
Dobra zprava je, kdyz se premiovym znackam dari. Spatna zprava je, kdyz ne. On to totiz neni problem jedne automobilky.
Dobra zprava je, kdyz se premiovym znackam dari. Spatna zprava je, kdyz ne. On to totiz neni problem jedne automobilky.
Nemyslel jsem to v souvislosti jen aut.
Jde prostě o to, že průmysl jako takový v EU mizí, a než stihne legislativně "Brusel" zareagovat, tak už budou všechny důležité podniky pryč.
A snimi i digitální kapitál novýho věku.
Zajímalo by mě, za jak dlouho se dožijem vyvlasťnování (tzn. ne zabrání, ale násilné vykoupení) strategických objektů (myšleno podniků, firem, surovin) a jak to čína pobere.
Jde prostě o to, že průmysl jako takový v EU mizí, a než stihne legislativně "Brusel" zareagovat, tak už budou všechny důležité podniky pryč.
A snimi i digitální kapitál novýho věku.
Zajímalo by mě, za jak dlouho se dožijem vyvlasťnování (tzn. ne zabrání, ale násilné vykoupení) strategických objektů (myšleno podniků, firem, surovin) a jak to čína pobere.
[odkaz]
Ano, Německo se snažilo tak ochránit ostatní, až na to doplácí. Málokterej stát bez jejich odporný historie by se tak choval.
Barrichello: Tak hlavně že USA je zachráněno. Nebýt jejich "dlouholetých komunistických kámošů"... [odkaz] >😒] >😁
Když se tady objevil titulek Smích hloupého, napadl mně právě Barýk. kromě nesmyslů, které tvrdí v této diskuzi třeba o tom, že VW má problémy v USA (mimochodem, samotný VW prodá v USA víc aut, než kolik prodají Američané přímým dovozem do Evropy (včetně oněch šedých dovozů) ve kterých si Barýk tak libuje....
Jinak cituji : Německá automobilka Volkswagen si udržuje silné % meziroční nárůsty prodejů vozů v USA. Tentokrát jich v září na zmiňovaném trhu prodala 36 339 (+34 😖. Koncernové Audi pak zaznamenalo v řadě již 21. rekordní měsíc, když prodej vzrostl na 12 302 vozů (+26,5 😖. Jednalo se o vůbec třetí nejúspěšnější měsíc automobilky v USA. Porsche pak prodalo 2 736 vozů (+26 😖. Ještě větší % nárůst však zaznamenala japonská Toyota s prodejem 171 910 vozů (+41,5 😖. U této automobilky je však meziroční srovnání ovlivněno loňským propadem, způsobeným březnovým zemětřesením, které ovlivnilo po několik měsíců negativně produkci.
Podle Barýka se jim nedaří....
JInak odkaz na ten článek, co jsi sem dal je super - oni totiž Američané svým způsobem drží Čínu v hrsti, jenom prostou devalvací měny mohou regulovat výši čínských devizových rezerv. A problém Číny je právě v tom, co se tam píše - ve chvíli, kdy se juan dostane na reálnou hodnotu, tak je s komparativní čínskou výhodou "levnosti" konec a v plné nahotě se projeví strukturální a zdrojové problémy Číny jako takové. Nicméně - není důvod si to přát (byť nektěří primitivové by nad tím mohli jásat), byla by to globální krize jako prase, proti které to, co proběhlo byl lehounký vánek....
Nicméně ještě jednou díky za článek....ono se to nějak tak ví, ale tady je to popsáno velice dobře a srozumitelně. :yes:
Jinak cituji : Německá automobilka Volkswagen si udržuje silné % meziroční nárůsty prodejů vozů v USA. Tentokrát jich v září na zmiňovaném trhu prodala 36 339 (+34 😖. Koncernové Audi pak zaznamenalo v řadě již 21. rekordní měsíc, když prodej vzrostl na 12 302 vozů (+26,5 😖. Jednalo se o vůbec třetí nejúspěšnější měsíc automobilky v USA. Porsche pak prodalo 2 736 vozů (+26 😖. Ještě větší % nárůst však zaznamenala japonská Toyota s prodejem 171 910 vozů (+41,5 😖. U této automobilky je však meziroční srovnání ovlivněno loňským propadem, způsobeným březnovým zemětřesením, které ovlivnilo po několik měsíců negativně produkci.
Podle Barýka se jim nedaří....
JInak odkaz na ten článek, co jsi sem dal je super - oni totiž Američané svým způsobem drží Čínu v hrsti, jenom prostou devalvací měny mohou regulovat výši čínských devizových rezerv. A problém Číny je právě v tom, co se tam píše - ve chvíli, kdy se juan dostane na reálnou hodnotu, tak je s komparativní čínskou výhodou "levnosti" konec a v plné nahotě se projeví strukturální a zdrojové problémy Číny jako takové. Nicméně - není důvod si to přát (byť nektěří primitivové by nad tím mohli jásat), byla by to globální krize jako prase, proti které to, co proběhlo byl lehounký vánek....
Nicméně ještě jednou díky za článek....ono se to nějak tak ví, ale tady je to popsáno velice dobře a srozumitelně. :yes:
Top 20 v USA za září 2012
1 Ford F-Series 55,077 1% 1 463,733 11% 1 1
2 Chevrolet Silverado 36,425 -17% 2 298,200 1% 3 2
3 Toyota Camry 34,252 38% 3 314,788 37% 2 3
4 Honda Accord 29,182 57% 4 247,847 37% 4 8
5 Dodge Ram 25,973 6% 8 213,593 20% 8 13
6 Chevrolet Cruze 25,787 42% 6 180,600 -4% 14 9
7 Nissan Altima 24,448 0% 7 234,040 17% 5 5
8 Ford Escape 23,148 14% 5 200,075 6% 10 11
9 Toyota Corolla 23,026 43% 10 222,703 19% 7 4
10 Honda CR-V 22,268 14% 11 213,381 32% 9 14
11 Honda Civic 21,546 57% 9 234,029 40% 6 7
12 Ford Focus 19,736 91% 16 186,686 36% 12 17
13 Toyota Prius 18,932 103% 13 183,340 97% 13 22
14 Hyundai Elantra 18,305 27% 17 152,575 3% 18 16
15 Hyundai Sonata 17,332 -5% 15 175,346 0% 16 12
16 Chevrolet Equinox 15,835 2% 14 166,862 15% 17 18
17 Chevrolet Impala 15,259 10% 18 140,179 1% 19 15
18 VW Jetta 14,750 -2% 21 127,028 -7% 21 19
19 Kia Optima 14,304 131% 24 114,728 106% 23 54
20 Ford E😜lorer 14,049 24% 26 117,803 21% 22 23
Jetta se tam udržela o prsa, a je to jeden ze tří modelů v TOP20 který měl meziroční propad. Opravdu úspěch, vid 😄
1 Ford F-Series 55,077 1% 1 463,733 11% 1 1
2 Chevrolet Silverado 36,425 -17% 2 298,200 1% 3 2
3 Toyota Camry 34,252 38% 3 314,788 37% 2 3
4 Honda Accord 29,182 57% 4 247,847 37% 4 8
5 Dodge Ram 25,973 6% 8 213,593 20% 8 13
6 Chevrolet Cruze 25,787 42% 6 180,600 -4% 14 9
7 Nissan Altima 24,448 0% 7 234,040 17% 5 5
8 Ford Escape 23,148 14% 5 200,075 6% 10 11
9 Toyota Corolla 23,026 43% 10 222,703 19% 7 4
10 Honda CR-V 22,268 14% 11 213,381 32% 9 14
11 Honda Civic 21,546 57% 9 234,029 40% 6 7
12 Ford Focus 19,736 91% 16 186,686 36% 12 17
13 Toyota Prius 18,932 103% 13 183,340 97% 13 22
14 Hyundai Elantra 18,305 27% 17 152,575 3% 18 16
15 Hyundai Sonata 17,332 -5% 15 175,346 0% 16 12
16 Chevrolet Equinox 15,835 2% 14 166,862 15% 17 18
17 Chevrolet Impala 15,259 10% 18 140,179 1% 19 15
18 VW Jetta 14,750 -2% 21 127,028 -7% 21 19
19 Kia Optima 14,304 131% 24 114,728 106% 23 54
20 Ford E😜lorer 14,049 24% 26 117,803 21% 22 23
Jetta se tam udržela o prsa, a je to jeden ze tří modelů v TOP20 který měl meziroční propad. Opravdu úspěch, vid 😄
TOP 5 čína 1-8/2012
1 Buick Excelle 191,259 1 17% 163,501 1
2 Chevrolet Sail 185,315 2 62% 114,590 10
3 VW Jetta 160,304 3 10% 146,391 3
4 Chevrolet Cruze 155,329 4 12% 138,860 4
5 Ford Focus 153,929 5 23% 125,209 9
Opravdu vozy VW sou v číně ty neoblíbenější no, škoda že 4 z pěti nejprodávanějších modelů sou výrobky amerických koncernů >😁 >😁 >😁
1 Buick Excelle 191,259 1 17% 163,501 1
2 Chevrolet Sail 185,315 2 62% 114,590 10
3 VW Jetta 160,304 3 10% 146,391 3
4 Chevrolet Cruze 155,329 4 12% 138,860 4
5 Ford Focus 153,929 5 23% 125,209 9
Opravdu vozy VW sou v číně ty neoblíbenější no, škoda že 4 z pěti nejprodávanějších modelů sou výrobky amerických koncernů >😁 >😁 >😁
Souhlasím. Situace je hodně podobná jako počátek hypotéční krize v USA.
Náhodou se prodá nějakého úspěšného modelu jedné značky o 3ks víc a už se staví nové továrny po celém světě. Provádí se různé kejkle s prodejními statistikami, prodávají se "rodinná sídla", kupují se mrtvé mršiny a bůhví co ještě.
Vidím celou potíž v tom, že už nikomu nic nepatří. (Skoro jako socializmus.) Manažeři od základních pozic až po nejvyšší lžou ani poledne nedrží jen aby dostali příští výplatu a benefity (za socializmu se zase přirozkrádalo). Že se to pak někdy sesype ? To je jedno. Co si vydělal mu nikdo brát nebude a půjde s pěkným CV jinam.
Nadnárodní megakoncerny k takovým postojům svádí a nepřímo si je vynucují. O to jsou potom nepříjemné důsledky hořčí a citelnější.
Náhodou se prodá nějakého úspěšného modelu jedné značky o 3ks víc a už se staví nové továrny po celém světě. Provádí se různé kejkle s prodejními statistikami, prodávají se "rodinná sídla", kupují se mrtvé mršiny a bůhví co ještě.
Vidím celou potíž v tom, že už nikomu nic nepatří. (Skoro jako socializmus.) Manažeři od základních pozic až po nejvyšší lžou ani poledne nedrží jen aby dostali příští výplatu a benefity (za socializmu se zase přirozkrádalo). Že se to pak někdy sesype ? To je jedno. Co si vydělal mu nikdo brát nebude a půjde s pěkným CV jinam.
Nadnárodní megakoncerny k takovým postojům svádí a nepřímo si je vynucují. O to jsou potom nepříjemné důsledky hořčí a citelnější.
R8 vyrábí quattro GmbH, ne přímo Audi. Stejně jako RS modely. Sídlí v rámci stejného komplexu, nicméně má nezávislou výrobu.
Nicméně je to jen prázdné s.r.o.
Toto "prázdné s.r.o." má kolem 800 zaměstnanců, příjem ve stovkách milionů € a vlastní vývoj a výrobu (zabírá asi třetinu celého komplexu).
Ale stále je to iba s.r.o. ktorá patrí Audi, a je to odčlenené pravdepodobne kvôli účtovným oblbovákom, aby vedeli mať manažéri lepšie tabuľky na konci roka. RS modely Quatro Gmbh nevyrába samostatne, iba robí na nich Endabnahme. A ich priestory zaberajú tak nanajvýš pätinu z celkovej plochy Werku NSU.
0 ks >😁 >😁 >😁 >😁 >😁