Tak teda Hyundai změna téměř +38% - to je už nářez! Gratulace! Další obrovský vzestup a úspěch... Oblíbenost stále vzrůstá :-) ... Úspěchy Hyundai v ČR stále stoupají; a všichni to ví: [odkaz]
A navíc! Pozor! Nejhodnotnější automobilové značky 2012 podle Interbrandu, aktuálně: "největší nárůst zaznamenal Nissan (30 pct) a Hyundai (24 pct)." !!! +24% - [odkaz] :yes::yes::yes:
tu je jasne na predaji vidiet ze kecy ohovaranie a posmesky na korejcov sa minaju realite, realita dava tvrdy uder posmeskarom lebo korejcom sa dari stale lepsie a lepsie a zasluzene :yes::yes::yes:
A to se tu kdysi nadávalo na fandy VW, že svůj koncern moc žerou... To lidi ještě nevěděli, jaká trapnost teprve přijde s H/K... Chlapi, jestli vám za tohle neplatěj, tak se fakt styďte...
Sotva média přinesla v pátek zprávu o střelbě z airsoftové pistole na Václava Klause, prostřednictvím sociálních sítí se začaly šířit humorné fotomontáže s prezidentem v hlavní roli. Klause vyobrazují jako protagonistu známých snímků i reklam. Třeba na automobil Kia Cee'd.
Glosátor Ateo dosadil prezidentovu tvář i do reklamy automobilky Kia.
FOTO: Ateo.cz [odkaz]
vyplach mozku je pulka uspechu, vlastni produkce je druha pulka uspechu.
At si rika kdo chce co chce, starej ceed byla lepsi value for money a nikdo ho skoro nekupoval.
Kdyz chces delat byznys, nesmis byt moc uzkoprsej, mozna vlezlou reklamou na kazdem rohu odradis deset lidi s citem pro vkus, ale ziskas tisic pepcu s mozkem zakrnelym v zarodecnem stadiu.
Jeste pred rokem jsem tu horoval pro Kia & Hyu, ze to jsou dobra a nedocenena auta a byl tu pro smich.
Letos uz si hledam zase jine favority, tyhle znacky se pomalu ale jiste kazi... ;-)
Osobne mi je ted sympatictejsi to co predvadi Dacie. Tam je taky jasne videt vzestup, napriklad je mi hodne sympaticka Lodgy.
Zato reklamy na škodovku v letech 90-00, to byla samá pravda, žádný nátklad na národní cítění a vůbec nebyly na každý rohu, veškerý časopis co sem otvřel měl na zadní straně nebo uvnitř reklamu na škodu >:D
Nátlak na národní cítění byl u Škody v 90. letech přinejmenším mnohem víc smysluplný, než u Hjondé, o kterém jsem musel jistou dobu 5x denně poslouchat, že jen on je tím JEDINÝM kvalitním českým SUV, jen ix35 je nejdokonalejším nejkvalitnějším a nejkrásnějším českým autem, kterému neodolám, a snad ani moravské víno není tak české jak ix35. Ještě teď je mi z té vymývárny pro hloupé ovce blivno.
Mě zas z reklamy na škodu tehdá, pořád si číst jak potěšit sousedy v šedým paneláku když přijedu domů filckou color line, bludy o green linu a další super výhodný nabídky, v každým časáku reklama, jak u blbej na dvorečku.
Od tý doby mam jistou averzi k vozuům škoda, umocněnou pohledy na parkoviště. Nemam rád masově se vyskytující věci
žijeme v Evropě, v ČR a vy tady budete hloupě tleskat ekonomickému úspěchu asijatů???
Proboha proč?
Myslíte, že se budeme mít líp až evropské automobilky padnou? Většina českého průmyslu je orientovaná na automotive a většina z toho je navázána na evropskou produkci a jedna továrna v Nošovicích to nespasí.
Dejte si k tomu třeba 50 "palců" ale mně takovéto zprávy vždycky zamrzí.
Alespoň koncern VW odolává a věřím, že PR masáži H/K brzy dojde dech.
jo, a v autech jsou jenom světla...
mimochodem objem výroby světel pro japonská auta je větší než pro evropská? To asi ne. Třeba Automotive Lighting dělá 6-7 modelů světel pro evropu a 1 pro Japonsko.
...smutní u Renaultu/Dacie,Fordu,Peugeotu,... u Opelu přemýšlejí, že by zase začali prodávat jízdní kola a u Hyundaie se díky dlouhodobé výborné marketingové kampani bouchá šampaňské!
Z modelů vstal z mrtvých Roomster,dále je v kursu i30 a malý-velký vůz ix20 (u nás se prostor prostě nosí).
korejci slapu paradne,, a o rok to bude este lepsie.... uplny predajny rozmach novych modelov ako su i30, i30 kombi, ceed a ceed kombi ako aj inovovana i20tka nove santa fecko pociti trh az na dalsi rok.... ocakavam dalsi rast :yes::yes::yes: a na dalsi rok tu uz bude aj novy carens a pro ceed a dalsie novinky..... caka nas opat silny rok... tesim sa :yes:
Hele, proč relativně zdravý Slovák fandí nějakým korejským plečkám? Pokud děláš ve fabrice v Žilině nebo kde to tam máte, tak to chápu - loajalita zaměstnance. Ale jinak - proč? Copak si snad naivně myslíš, že ti zoufalí Korejci dělají Jánošíky kvůli svému zlatému srdíčku? Dokud mají image pojízdného odpadu, prodávají levně. Za 10 let se jim image v chudých zemích trochu spraví, tak zdraží. Dělají to samé, co dělali Japonci, akorát mnohem později a bez japonského charisma. Jsou to géniové průměrnosti a kopírování. Je to konec ducha, zábavy, je to noční můra každého petrolheada. Ale vždy se najde pár mimoňů, kteří tomu ještě tleskaj... Nechápu...
" U Hyundaie se díky dlouhodobé výborné marketingové kampani bouchá šampaňské!"
to si vazne myslis, ze se mohou "po" z toho, ze v CR prodaji neuveritelnych
700 Hnujdaju a 300 Kii mesicne ?
Tolik Hyu sjede z vyrobnich pasu v Nosovicich za den.
Cesky pepca a jeho mozek je mozna hezky kaminek v mozaice, ale ty hlavni uspechy se slavi na uplne jinych trzich .. globalnich. Ty jsou asi tak 30x vyznamnejsi nez cesky uprdeny zapadakov. Pro Hyu je dulezite, ze co vyrobi, to bez problemu prodaji.
V autech je také třeba audio. A u VW (u všech značek kromě Audi či vyššího levelu jako Bugatti) je to LG - made in S. Korea. Čemu že to koncern (VW) odolává?
Já bych se něděsil. Kdybych měl Mazdu, užívám si pocitu výlučnosti svojí značky.
Káry jsou to dobré a pokud nestojí na každém rohu, je to i svým způsobem plus.
To je sice pravda, že když nebudou na každém rohu, tak to bude lepší. Protože je neuvidíš na každém sídlišti. Ale pokud chce Mazda slavit úspěch, musí mít dobré výsledky, bude muset prodávat jak na běžícím páse. Jedinečnost si může dovolit Koenigsegg nebo Pagani, ale Mazda ne.
Re: Zdá sa, že vo VW odhali "nepriateľa" správne : ).
Opel je prekrasne auto. V AT uz davaju okamzite na Mokku zlavu (pri lepsej vybave) 2000 eur, na insigniu dokonca 5000 eur!!!!! Uz je tam lacnejsia ako v CZ a to je v tom pripcitana uz i Nova-dan za vysoky objem motora a emisie.Tak sa i musim potom pytat, ake marze maju u Opelu v CZ???? Ved Opel je krasne auto :yes:
Re: Zdá sa, že vo VW odhali "nepriateľa" správne : ).
To sa da povedat o kazdej znacke. Napriklad si precitaj na VWklube.cz o Golfe 1.2TSI - poruchach a pristupe servisov. Porucha sa nevyskytne v servise, mas smolu, retaz sa roztrhne a je tam jeden, co ma uz treti motor za 70tis km.
Re: Zdá sa, že vo VW odhali "nepriateľa" správne : ).
bla bla, akby si sa pri kupe riadil radami znamych, kamaratov a kolegov, tak si kupis maximalne bicykel :-! a mozno ani ten nie . U kazdej znacky najdes dobre, priemerne, mizerne kusy a potom kusy z ktorych si vytrhas vlasy. Mam skusenost s kazdym vymenovanym typom auta, ale vzdy to bolo o mizernom kuse medzi dalsimi, ktore boli v pohode
gratulujem hyundaiu k celkovemu 2 miestu v cechach za rok 20
kto by to kedysi pred par rokmi povedal, hyundai :yes::yes::yes:
do konca roka to uz hyundai nepusti a naskok este zvacsi.... celkove druhe miesto je parada :yes:
vw porazeny korejcami.... pred par rokmi utopia... dnes realita.... uvidime kolko mu hyundai este nadeli do konca roka :yes: ale kazdopadne si to vychutnam ;-)
Re: gratulujem hyundaiu k celkovemu 2 miestu v cechach za ro
Toppore, zkus se nad tím nejprve zamyslet, proč to tak je. Korejci mají samé mlade, nebo úplně nové letošní modely. Vw proti tomu měl letitého golfa (kterého stejně korejci ani s novým modelem nedohnali) již nějaký ten rok starý tiguan a touran. Za novější se dá považovat okrajova záležitost jakou je segment velkých mpv a Sharan a pak touareg. Polo je také poměrně mladé. Teď přišel velice povedený golf VII s výbornou cenou a základní výbavou a za nedlouho na jeho základě bude i touran a pak tiguan. Karty se pak zásadně otočí. Jsem pak zvědavý na tvé oslavne ódy. Už jen pokud vemu v potaz základní segmenty tak proti golfu nemají korejci vůbec co nabídnout. Jak motory tak výbava a možnosti pohonu jsou u golfu na mile vzdálené korejcum a ti mohou je z dálky přihlížet. To samé platí ve střední třídě. Passat je možnosti výbavy, pohonu a motorů opět na mile vzdálen všem korejcum ve třídě. A tak by jsem mohl pokračovat. Je to pro tebe jistě nemilé, ale postupné sesazení korejcu je nevyhnutelné.
Re: gratulujem hyundaiu k celkovemu 2 miestu v cechach za ro
Lidé u nás mají pořát zapsáno v hlavách,že Hyundai jsou levné velké vozy napěchované výbavou. A teď ty nové se jim i líbí,tak berou korejská dealerství útokem... Nicméně JEŠTĚ NEVÍ, že VW šel s cenama hodně dolů, Hyundai naopak nahoru a dnes jsou korejci dražší,než VW. Platí to jak v případě Golfu/i30, tak v případě třeba Passatu/i40 a prakticky všech modelů. Jedinou výjimkou je snad ta ix20....
Až se tato skutečnost dostane lidem do povědomí,korejci půjdou zase dolů...
Re: gratulujem hyundaiu k celkovemu 2 miestu v cechach za ro
Přesně tak. Nehledě na to, že například ve střední třídě už se hledí i na větší výbavu. Korejci nabídnou nějaký ten základ, který by měl být ve střední samozřejmost a tam to končí. Kde je nějaký adaptivní tempomat, line asist a podobně. O nabídce motorů ani nemluvím, to je katastrofa na entou.
Re: gratulujem hyundaiu k celkovemu 2 miestu v cechach za ro
No zato u VW je to s motory perfetkní. V benzínu je to špička.
Zjeména u menší vozů si jde vybrat mezi vykopávkou (MPI) tím co nejede a žere při použití mimo město (HTP) a tím čemu praskaj řetězy (TSI).
To je výběr jak noha >:D >:D >:D >:D
Re: gratulujem hyundaiu k celkovemu 2 miestu v cechach za ro
Tak dnes si je již ztrapnil, tak máš splněno.
Zkusím ti napovědět. U VW nemají jenom MPI, nebo HTP. Například 1,8 TSI vyvinutý Audi je naprosto bezproblémový motor a do Passatu je jak ušitý. A komu to je málo, je tu 2,0 TSI, nebo 3,6 FSI. A ted mi pověz, co proti tomu mají Korejci. No a teď k těm TSI. Jak je již chvíli známo (k tobě to nejspíše ještě nedoputovalo), tak do nových modelů se dávají nové motory TSI, kde již problém s řetězem nebude.
Re: gratulujem hyundaiu k celkovemu 2 miestu v cechach za ro
Bohužel jen do některých....ten starý motor se bude třeba dávat pořád do Rapidu, Fábie atd.Sice problém s řetězem asi nevyřešili úplně, ale imho už nějaky zásadní problém nebude, prostě se musí počitat s tím, že se hlídá řetězovka.Jinak ta 1,8 rozhodně není bezproblémová, občas se to potká taky.Na konkurenční diskuzi jsme četl, že tam je 6 vlastníků tohoto motoru a 5 už má nový motor.Nechci to bagatelizovat,náhoda....ale se*rou se taky.
Re: gratulujem hyundaiu k celkovemu 2 miestu v cechach za ro
No už jenom z toho, že ti stojí ti korejci za tolik příspěvků, je patrno, že ne jen vedení VW z nich má "hlavu v pejru". Škoda, že japonci před pár lety zůstali jen na půli cesty.
V zásadě máš však pravdu, díky korejcům máme dnes i od evropských automobilek "více muziky" za stejně nebo méně peněz než nám dávali dříve.
A to se vyplatí, nemyslíš!?
Kdyby nic jiného, tak jen z tohoto pohledu udělali korejci pro Evropu hodně. A vůbec to nemyslím pejorativně, konečně Evropa pochopila, snad, že je třeba přidat.
Re: gratulujem hyundaiu k celkovemu 2 miestu v cechach za ro
A to ti řekl kdo? Nějaká bába s věšteckou koulí? Jestli tam problém nebude se ukáže tak za dva roky....
Psal sem u malých vozů, mi prozrad co si vyberu u Fabie nebo roomstra za motor krom mnou jmenovaných: otevřu si stránky škody a co nevidím:
1,2 HTP - mimo město to nejde, má to vzuvk vysavače, žere to jak prokupnutý, když to obsadíš rodinkou a bágly a vyrazíš na dálnici
1,2 TSI - rozvodák
Nic dalšího v nabídce v benzínu není.
Oktávia - MPI, TSI
roomster - to samý
Yeti to samý
Superb - to samý až na 3,6ku, která má nejnižší výkon snad ze všech motorů 3,6 V6 na trhu, jo jasně, v pasatu má 300 Hp, tak si to můžu nechat
čipnout/odbloknout >:D
1,8 ka v testech s Yeti vyšla výborně, průměrná spotřeba tuším 10 litrů tehdá, za to jezdím s jaguarem taky, když se vyhnu městu >:D >:D >:D
marketing prostě umí, ale bohužel na úkor tradičních evropských značek. Jestli se Evropa včas neprobere, mám vážné obavy, že tento trend bude pokračovat. Přitom v rámci celé Evropy nedosahuje Hju... takového prodejního úspěchu jako právě zde v ČR.
To bych ani neřekl... Pokud má Hjundé marketingový rozpočet jen pro ČR víc než 500miliónů a za tyto vynaložené prostředky prodá cca 15tisíc aut a třeba VW s rozpočtem hluboko pod 100miliónů je na tom co do prodejů stejně... Osobně vidím čísla Hjundé jako průser a to zejména s ohledem na marketingové náklady na jedno prodané auto. To už to rovnou můžou rozdávat >:D Jinak mají kliku, že korejec neumí počítat, jinak by šéf českého Hjundé už musel být dávno popraven. Dejte Mazdě půl miliardy na reklamu a škodovka se bude třást o čísla...
Pokud by to Mazdě pomohlo tak by byla otázka proč to neudělá, protože kdo se bojí s... v síni. Já si myslím, že navýšení by vůbec nebylo adekvátní takovým nákladům, možná by poskočili v prodejích někde mezi ostatními Japonci, ale časem by se zase propadli.
Fiat by takovou blbost neudělal (dát velké peníze do reklamy v ČR), protože řízeně převádí aktivity do US a na jiné trhy mimo Evropu, kterou vyklízí a dobře ví, že by to byly vyhozené prachy. Samozřejmě, že kdyby přijali strategii nových modelů pro Evropu tak by automaticky počítali s náklady na reklamu.
Asi máš pravdu, asi by to byla úplně stejně vyhozená půlmiliarda jako v případě Hjundé. Prodalo by se nějakých usmolených 15tisíc aut a opravdu veliká hromada peněz by byla v pr.eli... ;-) Vždycky jsem slýchal, že koncern VW vymývá lidem mozky marketingem, ale to co předvádí Hjundé je masakr ve zbytečném a bezduchém rozhazování
Tak úroveň reklam Korců nekomentuji, ta je evidentně zaměřená na jednodušší jedince a podle toho vypadá. Ale pokud někdo chce prorazit na nějakém trhu tak do reklamy investovat musí a fest. No a Korci evidentně prorazit chtějí a na reklamu si vydělají (nikdo jim peníze nedává) a určitě se jim daří i v celoevropském měřítku, vytlačují úspěšně Japonce a likvidují některé slabé evropské výrobce.
Souhlas, jen si velký Korejec přál daleko vyšší tempo onoho vytlačování do něhož už druhý rok tlačí zmíněnou půlmiliardu. Vyhodit za dva roky miliardu peněz a prodat něco přes 25tisíc aut...? Dřív nebo později někdo ty kohouty zavře a pak to bude znamenat co píšeš výše... Teď poskočili mezi špičku a následně se zase propadnou... Nikdo nechce prodeje dotovat do nekonečna a Hjundé to aktuálně dotuje dost brutálně. Na Kii se ukazuje, kde je jejich místo, ačkoliv i jejich čísla jsou do značné míry ovlivněny masáží Hjundé, ale Kia je mi o poznání sympatičtější svým přístupem...
Tak ono je to hodně bartrem, to zaprvé a za druhé platí to ze svého zisku, takže co je na tom ke kritice, že nechají vydělat druhým tu půlmilardu?Dobře nemáš korejská auta rád, ok, ale nemusíš kvůli tomu psát sra*čky. >:D
Já nekritizuju, že utrácejí ze svých vydělaných peněz půl miliardy, já se jen pozastavuju nad tím, jak je to neefektivní, když dokážou takové brutální výdaje přetavit na usmolených 15tisíc aut. Nic víc, nic míň...
Sice nevím, kde si na sumu 500 mio přišel, ale budiš. Za loňský rok ta firma vykázala cca 5,5 miliardy tržeb a tedy tvých 500 mio je asi 9%. Je standartní poučkou, že obchodní firmy by měly dávat -+ 3-5% svých tržeb zpět do marketingových aktivit a tedy i do reklamy. Jelikož navíc se Hyundai smaží etablovat jako "domácí" značka, je krátkodobé(typuji 2-5 let) násobné zvýšení logické a normální. Osobně odhaduji, že jejich náklady na v.u. činnost budou někde okolo 350 mio ročně, ve všech formách, a to není nic nenormálního. Že na to maj v době, kdy ostatní drtí krize, je již jiná písnička.
Nemíchej prosím svůj odpor k nim s obchodem.
Znovu opakuji, že vůbec nesoudím, jestli je vynaložení půl miliardy hodně nebo málo (těch půl miliardy je holá skutečnost), jen se pozastavuji nad marketingovými náklady na jeden prodaný vůz a tvrdím, že prodeje Hjundé jsou prostě špatné (právě s ohledem na podporu vynaloženou na každé prodané auto) Pokud VW stačí na stejná čísla pětkrát menší marketingové výdaje, tak je to k zamyšlení. Ale je fakt, že je prima, když nám tu sypou do ekonomiky takový prachy >:D
VW je zavedená značka, o které si lidé myslí, že je kvalitní. Možná to tak i je, ale z hlediska marketingu to není podstatná skutečnost, nýbrž to, čemu lidi věří. VW má velkou základnu kupců, HMC si ji teprve buduje.
U Korejců věří tomu, že za stejné peníze dostanou větší kus auta, ale o kvalitě už tak přesvědčeni nejsou. A HMC se je v téhle fázi snaží přesvědčit, že tu kvalitu mají - jednak delší zárukou, jednak masivní reklamou.
Samozřejmě se naskýtá otázka, jestli je adekvátních těch 30-40 tisícovek z prodaného vozu, které si vezme ta reklamní kampaň. Je to dost peněz, to jistě. Ale zase ne tolik, aby Korejci prodávali bez zisku. Navíc oni si tím kupují zákazníky do budoucna. Člověk, který si už jednou ověřil, že ta korejská kára taky celkem vzato jezdí a už si na ni člověk zvyknul, s větší pravděpodobností koupí něco podobného i příště. A až budou HMC trhem vnímáni jako plnohodnotná značka, nebudou muset do marketingu vrážet tolik peněz.
A pokud si vezmete situaci v Českých zemích, dnes už jim tady Ford, Opel a Francouzi koukají svorně na záda (a kromě Renaulta už mají dost velkou ztrátu), Fiat a Toyota na ně už ani nedohlédnou přes záda těch prve uvedených.
Čili pokud bych měl zodpovědět, jestli jim to za ty prachy stojí, odpověď by zněla ano. A nejsou to prachy ztracené, nýbrž investované. Neříkám tím, jestli je to dobře nebo špatně. Ale podstatné je, že je to tak.
Jo a že je jejich TV reklama cílená na primitivy? Samozřejmě že je, ale jiný druh televizní reklamy snad ani neexistuje. Nelíbí se mi žádná reklama, ale obchodně to bohužel funguje.
Záleží na co to auto bude. Jezdil jsem v práci se všemi motory a ve městě má HTP lepší odpich a nižší spotřebu než 1,4 16V. Na dálnici stačí pokud v autě jede jeden nebo dva a pokud pojedeš rychleji tak spotřeba stoupá do nebes.
Tak pokud nejsi puberťák co se potřebuje rozjíždět s kvílejícíma gumama a nebude vás jezdit 5 tak ti v poho stačí HTP. Já s tím jezdil oproti některým "zaručeným informacím" za 5,8 a to po městě. A i s těma gumama to umí líp, s 1,4 se mi to nějak nedařilo, i když to je vina převodů.
Mi to bralo 5,8 a v zimě 6,2 - 6,4 skoro 100% město, i když jsem to měl hlavně do práce po čtyřproudovce. V tomhle ohledu jsem byl spokojený, ale jezdím hodně ekonomicky.
Po Praze jezdím s kombíkem F1 1.4 16V 75k za sedm (jezdíme furt ve dvou, občas někdo třetí), mimoměsto tak za 5,5, dálnice při 130 6,7. Při vytáčení a agresivní jízdě jede za 8,5 (ale to řadím nad 5 000 rpm). Klimu zapínám jen občas, většinou jezdím s pootevřenými okénky. Čtrnáctipalcová kola, uvidíme, co se spotřebou udělají nižší pružiny a nízkoprofilové šestnáctky, co mám připravené na jaro.
Za to ticho, absenci vibrací a fajn charakteristiku motoru litr navíc stojí. Jinak rozhodně TSI, bude jezdit se stejnou spotřebou, jen dynamičtěji.
S dvojkovou Fábinou jsem jel jen párkrát, ale motor je stejnej, tak předpokládám, že pojede i za stejný.
K tomu bych ještě dodal, že orientovat se podle nějakých palubních počítačů je ošidné. Se stejnou Fábií 1,4-55kW jsem jel na školení na poslední chvíli 170 a ukazovalo to 6,6 l na 100 km......To bych chtěl vidět. Své údaje jsem si spočítal.
Pokud jsi jel z kopce, může to být pravda. V padáku od Petrovic k Drážďanům mi to u omezovače jede lehce nad 180 (GPS) a podle PC si bere 9...nahoru se nedohrabu na 145 a jede za 15.
Pretoze nevidim ziadne pozitivum. Ani dizajn-katastrofa, ani cena, ani vnutorny priestor, zaruka nic moc, na kvalitu motorov od VW by som sa tiez zvlast nespoliehal...ale ak uz predsa len niekto trva na koncerne, tak vidim priestor pre ibizu. A ak by som trval na fabii, tak pockam este par tyzdnov, pride nova, snad lepsia. A ak by som chcel staru, tak pockam na ocakavany prichod novej, aby sla cena tej starej aspon o nieco dolu.
Samozrejme ;-) , skor som chcel naznacit, ze kupit Fabiu za takuto cenu na sklonku svojej vyroby za taku cenu sa mi zda....no dost smiesne. Ale ak niekomu pasuje, preco nie.
Určitě 1,2 TSI!!! ;-) Věř mi a jednou mi poděkuješ...
Problémy s řetězem jsou již dávno minulostí a dnes už ten motor nemá chybu. Nejen oproti 1,2 HTP, ale i oproti 1,4 16V máš pocit,že máš díky turbu dvojnásobně silnej motor,navíc absolutně tichoučký,bez jakýchkoli vybrací a se spotřebou o 1,5l/100km menší,než u 1,2 HTP a 1,4 16V :yes:
Ani jeden. Jak už tu bylo zmiňováno, žádný z nich není dobrá volba, ovšem z jiných důvodů:
HTP je velmi nepovedený od začátku, hlučný, vibrující, poruchový: [odkaz]
TSI je jiná liga, jezdí mnohem lépe, je kultivovanější, ALE má (stále!) velké problémy s rozvody a koncern VW se k zákazníkům chová... no viz třeba zde:
[odkaz]
Je pravda, že nová verze motoru 1.2 TSI už má zcela jinou konstrukci rozvodů (řemen místo řeteězu atd.), ovšem do Fabie se stále montuje ta PŮVODNÍ!
Ostatně tohle jsi asi četl:
[odkaz]
Takže: Nebrat ani HTP, ani TSI. A ostatně proč brát Fabii (nebo cokoliv od VW se stejnými motory), že? Proč se nepodívat ke konkurenci, např. k Peugeotu na 208, Citroënu na C3, k Fiatu na Punto, k Fordu na Fiestu atd. atd.
Sice mám Hyundai, ale to mě nevede k tomu aby jsem při každém zveřejnění úspěchů H/K začal onanovat. Hyundai jsem si koupil protože to byla v daném případě nejlepší koupě Když to příště bude škodovka, tak koupím škodovku.
"Tamto" určitě dělat nemusíš! ;-) Stačí, když napíšeš: JE TO ÚSPĚCH... to přece stačí :-) ... Avšak když nejsi fanda té či oné značky (jak píšeš: jednou Hyundai - jindy Škoda), tak snad stačí jistému úspěchu automobilky slušně pogratulovat ;-) ...
PSA to má stejně už dávno spočítaný, viz. [odkaz] . Ještě pár takových let a přijde bankrot. Vláda se samozřejmě postará, aby koncern přímo nepadl, ale kvůli jejich absolutní nekonkurenceshopnosti je to jen otázka času, kdy skončí úplně. A přitom musím uznat, že Francouzi momentálně vyrábějí nejlepší auta za celou svou historii. Bohužel to nestačí, Korejci a jejich auta "na klíč" (dodají peníze a část techniky, na vývoj a výrobu si ale seženou Evropany) jsou těžkou konkurencí. Navíc hlavní trhy (Francie, Španělško) jsou v těžké krizi a naopak na těch, které jsou jakžtakž stabilní, francouzská auta nikdy nehrála prim.
GTI má asi pravdu, protože prémioví jezdci tady nic tak stupidního nepředvádějí. Je třeba si uvědomit, že tolerovat každého stupida dává stupidům větší a větší pocit, že mají pravdu.
Vidím několik chyb co se nemělo udělat. Pustit jsem korejce a Fiat a Francouzi neměli dopustit, že se kvalitou dostali korejci na jejich úroveň. V době kdy si Golf klidněl nazval facelift novým modelem, měl být přinucen evropskou konkurencí k novému modelu.
Za devět měsíců se tu prodalo cca 49 A8 a 54 BMW 7er. opravdu si myslíš, že jsme nezanedbatelný trh? Jen pro tvou informcaci. V září se kromě jednoho kusu MB R, jednoho kusu MB S a uvedených 7er neprodalo nic. Například tvůj "nově" milovaný Jag má za devět měsíců 7 kusů.
Mno ale že si zázaník místo sedmičkového Bavorska nezvllil přestižní model od Audi....a číně taky dochází dech, takže.....navíc se zpomaluje i růst v usa >:D
jak chces zaridit toto:
"Francouzi neměli dopustit, že se kvalitou dostali korejci na jejich úroveň"
Maly priklad, holici strojky.
mam 15 roku stary Philips, funguje denne bez problemu, jdu do kramu... vsechny novejsi modely jsou UPLNE to same, neni tam co zlepsit.
Jednorazova holitka? Muzes si koupit Gillette Mach56 s 10ti brity a dvaceti picovinkami a drzatkem z kevlaru za 400Kc a oholi te stejne jako kterekoli z baliku 30 Tesco Value holitek 1Kc kus.
Auta to samy. Nebejt podeformovane ekoloby ktere to umele hraje na normy CO2 a na Euro5, tak kdyz vemu libovolnou dobrou 4valcovou ctrnastistovku nekde z 90 let a porovnam to s nejmodernejsi super hyper technikou ve stejne tride, tak co se tyce zakladnich funkci ... premistit se z mista A do mista B v danem case a za danou cenu udelaji ty 20 roku stare kramy stejnou sluzbu jak dnesni super hyper stroje.
A korejci zas nejsou takovi matlaci, aby nezvladli cokoliv zkopirovat v casovem obdobi +- jeden rok. Takze - zabranit se tomu neda.
A korejcum nelze uprit pracovitost a dobre manazerske schopnosti.
Zatimco evropani jsou jak mala decka, pomalu co projekt, to ekonomicky pruser.
Ano, to je trefa, Philips mám taky a je to neskutečný výrobek včetně baterky. Když to porovnám s našima firemníma Peugeotama tak je to dokonalý opak. K tomu Philipsu bych přirovnal mou bývalo Corollu.
Coze Philips a fuziky. Doteraz nam funguje 23-rocna pracka Philco so susickou. A odoprala aj dvoch synov v ere, ked pampersky boli na nasom trhu este v plienkach!