Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový VW Golf VII očima zahraničních médií: Dobrý, ale ne dokonalý

První novináři si již mohli vyzkoušet novou, sedmou generaci Volkswagenu Golf. Jak ji po prvních jízdách hodnotí?
Zpět na článek
5. 10. 2012 14:14
5. 10. 2012 14:23
5. 10. 2012 14:50
5. 10. 2012 15:08
5. 10. 2012 14:55
5. 10. 2012 16:25
5. 10. 2012 19:05
5. 10. 2012 16:31
5. 10. 2012 20:11
5. 10. 2012 17:02
5. 10. 2012 20:01
5. 10. 2012 20:18
5. 10. 2012 20:43
5. 10. 2012 23:39
5. 10. 2012 20:39
5. 10. 2012 21:44
5. 10. 2012 22:26
5. 10. 2012 22:45
5. 10. 2012 21:29
5. 10. 2012 21:50
5. 10. 2012 22:14
5. 10. 2012 22:25
5. 10. 2012 22:34
6. 10. 2012 11:57
6. 10. 2012 12:11
6. 10. 2012 12:42
6. 10. 2012 12:57
6. 10. 2012 13:00
6. 10. 2012 13:31
6. 10. 2012 13:50
6. 10. 2012 14:20
6. 10. 2012 17:04
6. 10. 2012 17:36
6. 10. 2012 18:02
6. 10. 2012 18:12
6. 10. 2012 18:26
6. 10. 2012 18:35
6. 10. 2012 18:43
6. 10. 2012 18:52
6. 10. 2012 18:59
6. 10. 2012 19:19
6. 10. 2012 19:35
6. 10. 2012 19:42
7. 10. 2012 14:02
6. 10. 2012 14:58
6. 10. 2012 15:18
6. 10. 2012 15:26
6. 10. 2012 15:35
6. 10. 2012 15:42
6. 10. 2012 15:51
6. 10. 2012 22:04
8. 10. 2012 23:33
6. 10. 2012 12:22
6. 10. 2012 13:29
6. 10. 2012 15:24
6. 10. 2012 15:36
6. 10. 2012 15:26
6. 10. 2012 15:33
6. 10. 2012 12:47
5. 10. 2012 14:14
Záruka je tabu ...
Je zaujímavé, že sa novinári nechcú pýtať koncernu na "citlivú" otázku dĺžky záruky ....

Darmo mi tu budú priaznivci "dokazovať" vysokú kvalitu koncernu, keď ten ju nie je schopný, alebo ochotný potvrdiť v kúpno-predajnej zmluve ....

Z blábolov nikdo žiadnu opravu nezaplatí ....

A dúfam, že sa nespustia infantilné príspevky, že je vlastne dlhšia záruka nevýhodná ....
Rozbalit vlákno
11
5. 10. 2012 14:49
Re: Záruka je tabu ...
dlhšia záruka samozrejme bude - za príplatok >:-[]
5. 10. 2012 15:03
Re: Záruka je tabu ...
To je pojistka...
5. 10. 2012 15:19
Re: Záruka je tabu ...
Napr Audi ma dlhsiu zaruku za priplatok a nejde o poistku ale normalnu fabricku zaruku. Pokial viem VW to na slovensku este nema, ale snad to zavedie tiez.
5. 10. 2012 15:20
Re: Záruka je tabu ...
Záruka - to je vidět u TSI... (tedy u Škody)

Prodlouží ti jí klidně na čtyři roky (byť za poplatek)... ale pouze na 80tkm... tím jasně určili, jak moc si u svých nových turbomotůrků věří :-)

Jsem zvědav na korejce, jestli u svých turbomotorů budou také omezovat záruky...
5. 10. 2012 15:42
Re: Záruka je tabu ...
Tak turbo jako takové je problém.....ono i kvalitní dobré turbo, nevydrží, pokud se k němu špatně chováš.Vše má své hranice opotřebení a špatně se dokazuje, zda je to výrobkem, či chováním řidiče.IMHO ale s turbama u TSI problémy nejsou, tam jsou jiné problémy.
Já jisté omezení očekávám, vyplívá z logiky věci.
Avatar - Fero1969
6. 10. 2012 10:04
Re: Záruka je tabu ...
Jen pro úplnost, záruka je na 4 roky/60 nebo 120tis. km a u Fábie je za 3 nebo 6tis. Vím, mohlo by to být víc. Třeba Fiat jde až do 200tis. a Hjondé uvádí bez omezení, ale...
Jinak u turbo motorů Korejci samozřejmě nechají záruky jak je mají dnes, jinak by to pro ně znamenalo ztrátu důvěry zákazníků. Když někoho navnadím delší zárukou, těžko jí pak zkrátím. Delší záruka byla u nich použita pouze z marketigových důvodů a snaží se při výrobě, aby je to tolik nestálo. Obecně zákazníci v Evropě těmto značkám nedůvěřovali, a tak je měla (a musí se nechat, že se to povedlo) přesvědčit i (není to jediná věc) prodloužená záruka.
Každopádně je na každém, jak se při koupi rozhodne a co ho osloví. To je ta možnost volby . Když se podívám na prodeje, tak zatím asi lidem dvouletá záruka stačí. Jinak to, co je nad zákonem stanovené dva roky, tak to si upravuje výrobce a nemusí vždy jít o to samé, co je v prvních dvou letech.
Avatar - escorpion
5. 10. 2012 17:31
Re: Záruka je tabu ...
Keď je to "takmer" dokonalé auto, mohli by tú trápnu zo zákona určenú 2-ročnú záruku predĺžiť, bez príplatku. Už aj dacia má 3-ročnú.
5. 10. 2012 18:57
Re: Záruka je tabu ...
Nepřijde ti zvláštní, že prodlouženou záruku dávají spíše značky, které mají problém s obecným vnímáním lidí (Hjundé, Kia, Dacia). A proč nedává prodlouženou záruku BMW, Mercedes, Volvo...? Že by také nevěřili ve vlastní produkty... ;-)
5. 10. 2012 23:39
Re: Záruka je tabu ...
Ono to je tým, že svojich zväčša dosť prachatých zákazníkov si musia hýčkať a preto bežne preplácajú i opravy dávno po záruke, resp. požadujú len určitú spoluúčasť .... a samozrejme na jednom kuse zarobia iné sumy ako pri "masovkách" ....

To však nie je prípad Golfu ....
Avatar - zdravy rozum
6. 10. 2012 15:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
6. 10. 2012 15:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Choochoo
5. 10. 2012 14:14
Lehka jizda
No ono je vetsinou v kazdem aute lehka jizda, do doby nez ho zacnete tlacit a tady je vetsi pravdepodobnost ze bude tezsi nez lehci, coz ukazuje i pochybna 2leta zaruka >:-[]

Konecne nekdo rekl, ze je to vlastne takovy drobny facelift. Odkdy je par lisovanych plechu MQB kvuli nizke cene nejaka technika?

Redakce asi prehledla konkurenci, tak doplnim do dalsiho pochybneho PR clanku, RAPID za 250 i s klimou a radiem
[odkaz]
Rozbalit vlákno
6
5. 10. 2012 14:23
Re: Lehka jizda
tak redakce celkem rozumne vyckava a jen cituje zahranicni kolegy.
v tomto ohledu myslim korektni info, jsou to jen prvni dojmy, na poradnou recenzi a dlouhodobe testy je trosicku brzo.
Avatar - Choochoo
5. 10. 2012 14:29
Re: Lehka jizda
ja od ACZ necekam zadne korektni info;-)
5. 10. 2012 14:50
Re: Lehka jizda
zvenku to možná vypadá jako "drobný F/L", ale pod plechy se skrývá skutečně nová generace.
Avatar - iudex
5. 10. 2012 15:08
Re: Lehka jizda
Jasné, vlečená zadná náprava je nová oproti multilinku v predchodcovi.
P.S. Dlho som Ťa tu nevidel, ako sa darí?
5. 10. 2012 15:24
Re: Lehka jizda
No kde se nam tu pod tak dlouhy dobe objevil? :-)
Avatar - Mokrous
6. 10. 2012 16:08
Re: Lehka jizda
Pár lisovaných plechů? :-) VW má to štěstí, že může mít vlastní lisovnu a díky MQB šetřit miliardy na vývoj dalších aut a nové techniky. Narozdíl od jiných automobilek nemusí zavírat provozy a končit výroby některých modelů jen kvůli finančním ztrátám. A nebo prodávat 2 auta se dvěmi motory, protože víc nevymyslí. Ty plechy se lisují za tepla a obrovských tlaků a mají různou sílu v různých částech a díky tomu se dá kouzlit nejen s náklady, ale taky hmotností a hlavně bezpečností a pochopitelně i tuhostí karoserie. A to že třeba nový Golf, byť se mi líbí VI víc, dostane všechny motory úplně nové, není žádná technika?
Zkus se přihlásit do konkurzu u VW na šéfa vývoje :-) určitě Tě vezmou hned. :-)
5. 10. 2012 14:19
Zatím byly testována jen vyšší verze,
docela by mě zajímal test napr. 1.2TSi s torzkou vzadu ;-) , jinak bych počkal na nové motory TSI s chlazenými svody a rozvody poháněnými vyztuženým řemenem.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Choochoo
5. 10. 2012 14:27
Re: Zatím byly testována jen vyšší verze,
Dle fauwe mysleni, je proste I30 dal, ma viceprvek, tak nam to tady bylo vzdy vysvetleno a motory nelze hodnotit nove, ale po zaruce pri dlouhodobejsim uzivani, coz potvrdily stavajici strepy. Jsem zvedav s cim se budou potykat ted, kdyz ukolem tohoto faceliftu bylo hlavne posetrit ;-)
5. 10. 2012 18:36
Re: Zatím byly testována jen vyšší verze,
Počkal na nové motory? A co si myslíš, že v něm je?
5. 10. 2012 19:40
Re: Zatím byly testována jen vyšší verze,
Takže už se vyrábí s novým motorem 1.2TSI? Hmm, zatím ticho po pěšině... :-!
5. 10. 2012 19:55
Re: Zatím byly testována jen vyšší verze,
Golf má všechny motory nové (oproti předchozímu). 1,4 TSI ACT už testovali v A1 a Polu BlueGT. Tyhle motory jdou ruku v ruce s MQB. Modulární platforma, modulární motory. Tedy MQB+MOB+MDB. >:D
6. 10. 2012 11:08
Re: Zatím byly testována jen vyšší verze,
Díky za osvětu, teším se na test Golfu s novým 1.2TSI :yes:
Avatar - Ham.
5. 10. 2012 20:08
Re: Zatím byly testována jen vyšší verze,
Samozřejmě s novým 1.2 TSI. Vždyť se to tu omílalo v několika článcích. Nová platforma umí jen motory TSI nové řady EA211 (DOHC poháněný řemenem, variabilní časování ventilů a hliníková konstrukce).
Staré 1.2 TSI (přesný důvod neznám) do MQB platformy nejde instalovat.
5. 10. 2012 14:55
Záruka
Co mám osobní zkušenost, tak dealer dává k novému autu už celkem standartně záruku 5 let nebo 120 tisíc (volitelně jde i kilometrově neomezená) což mám já a za příplatek pouhých 3 tisíc Kč. Takže záruka u VW rozhodně není problém. ;-)
Rozbalit vlákno
0
5. 10. 2012 15:01
Nevěříš si, Wolfsburgu?
Otázka kvality by měla znít:
"Nevěříš mu, Wolfsburgu?"

Odpověď:
"Věřím v kvalitu Golfa VII, proto jsem se rozhodl pro 2-letou záruku".

Pokud by zákonodárce dal kratší záruku, VW by toho využil. Takto VW využívá minimální záruky. V tomto ohledu VW pokulhává za konkurencí.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - eliot
5. 10. 2012 15:10
Re: Nevěříš si, Wolfsburgu?
>:D :yes:
5. 10. 2012 19:04
Re: Nevěříš si, Wolfsburgu?
A pozastavil jsi se někdy nad tím, proč nemá víceletou záruku třeba MB, BMW...? Asi si kluci taky nevěří... Nebo je to možná úplně jinak. Jsou značky, kterým lidé nevěří a ty obvykle prodlužují záruku, aby je přesvědčili. S vírou v sama sebe délka záruky rozhodně nemá nic společného, viz. zmíněné MB, BMW, nebo třeba Porsche, Ford, Volvo, Jaguar... ;-) Jinak slušní výrobci mají cosi jako kulanci, což všichni co zažili problém u TSI po záruce dobře znají a vědí, že to prostě funguje a nikdo nemusí řvát sedúúúúúúúm!!!
Avatar - Hafol
5. 10. 2012 21:07
Re: Nevěříš si, Wolfsburgu?
MB má u osobáků 30let na prorezivění a mrkal jsem, když mi vyměnily vadný alternátor zdarma i po záruce a kulance není problém.
5. 10. 2012 21:31
Re: Nevěříš si, Wolfsburgu?
:yes: je to tak, stačí fungující systém kulancí... :-)
Avatar - GM.rja
5. 10. 2012 21:23
Re: Nevěříš si, Wolfsburgu?
Tak toto je skutečně argumentace! Jenže u těchto ostatních výrobců se jedná o prémiová auta, což se o sh.twagenech říct rozhodně nedá. Zvláště po posledních kauzách s problematickými oturbíčkovanými motůrky. Takže tady by prodloužená záruka byla více než na místě.
Mimochodem, v češtině se u dlouhého písmene "u", pokud není na prvním místě ve slově, píše kroužkovaná varianta i u hovorových přepisů slov. Ale chápu, že po čtení reklamačních podmínek k nepojízdnému golfíkovi psaných švabachem, se může udělat chyba, takže promíjím :-)
5. 10. 2012 21:39
Re: Nevěříš si, Wolfsburgu?
>:D to se Ti povedlo. Takže u prémiovek dvouletá záruka znamená, že si za svým výrobkem stojí a není potřeba záruku prodlužovat a třeba takový Ford, Opel, VW a ostatní neprémiovky s dvouletou zárukou to dělají proto, že si za svým produktem nestojí... :-O A úplná náhoda samozřejmě je, že prodlouženou záruku používají zejména značky, které se snaží nějak učesat svoji pokřivenou image... ;-) Srandisto... Civilizované značky mají na poruchy po záruce způsobené výrobní vadou systém kulancí. Až jednou budeš mít svoje vlastní auto, zjistíš, že to funguje...
Avatar - white label
5. 10. 2012 22:33
Re: Nevěříš si, Wolfsburgu?
Chytrolín - lingvista?!? >:-[]
"Sedum" (namísto sedm - 7) je asi tak správně napsané české slovo, jako je Hyundai česká automobilka, natož "seduuuuuuum". Navíc zrovna korejci nemají o nějakém kroužku nad U ponětí. Takže argumentovat v tomto případě pravidly českého pravopisu je docela mimo mísu.
Na zbytek už reagoval TommII. ;-)
6. 10. 2012 20:38
Re: Nevěříš si, Wolfsburgu?
Žádná automobilka není česká :-)

Hyundai je asi tak stejně český jako VW ;-)
Avatar - white label
7. 10. 2012 22:06
Re: Nevěříš si, Wolfsburgu?
"Trošku" mimo, nebo snad někde píšu, že zrovna VW je česká automobilka? ;-)
6. 10. 2012 13:31
Re: Nevěříš si, Wolfsburgu?
Copak MB, BMW, Porsche, jsou konkurencí VW? V nejobecnějším pohledu možná, ale přeci jenom bych VW tak nepřeceňoval.
6. 10. 2012 21:51
Re: Nevěříš si, Wolfsburgu?
A jestliapk tušíš, komu to Porsche patří? :-)
7. 10. 2012 07:58
Re: Nevěříš si, Wolfsburgu?
Jaký význam má vlastnictví jiné automobilky na to, jestli určitý produkt je konkurencí či nikoliv?
Avatar - iudex
5. 10. 2012 15:06
Pokrok každú druhú generáciu
Nie je to tak dávno, čo tu niektorí známi prispievatelia pripravovali svet na príchod automobilového guru, ktorý bude nadpozemsky dokonalý, rozdrví konkurenciu a svojou technickou dokonalosťou vyrazí dych. Už od uvedenia Golfu generácie A6 (alebo skôr 5,5) sa dôvodné argumenty na malý pokrok a facelift, ktorý si nemohol plne nárokovať označenie nová generácia, odbíjali s argumentom, že VW to tak robí, každú druhú generáciu si dá pauzu, keď vyladí drobnosti, ale zato tá ďalšia generácia bude predstavovať revolučný pokrok, ktorý všetkých predbehne (napadá mi ono staré "dobehnúť a predbehnúť"). Očakávania skrátka boli veľké a s ohľadom na predošlú polgeneráciu sa čakal veľký skok.
A.... nenastal. Proroci utíchli, vesmírny progres sa nekoná, namiesto toho je to ako obvykle evolúcia, žiadna avizovaná revolúcia. Namiesto sebavedomého hlásania Pravdy a Pokroku sa tu nemotorne musí zdôvodňovať, prečo je technicky primitívnejšia náprava vlastne lepšia.
Toľko k falošným prorokom. ;-)
Rozbalit vlákno
28
5. 10. 2012 15:09
Re: Pokrok každú druhú generáciu
Já bych to tak špatně neviděl.

Už na starý Golf se prakticky nikdo v komplexu nechytal, teď je to to samé. Torzka v zádu je jen jedna z možností, nikoliv možnost jediná.
5. 10. 2012 15:24
Re: Pokrok každú druhú generáciu
Tak tak...já třeba VW nemám v oblibě...ale na co revolučně měnit něco co funguje...tak to opticky zlepšili..jak z venku tak zevnitř...a hlavně snížili váhu automobilu...za což mají umě velké plus.

Technika je sama o sobě dobrá....max by mohli přihodit dle modý hybrid a celeelektrickou verzi...ale apk už by nebyl prostor pro nic jiného......

Ať se mě Golf nelíbí...tak za mě jednoznačně :yes: :yes: téměř dokonalé auto....a navíc...proč by se měl cpát tam kde je A3? od čeho by ta A3 pak asi byla? :)))
5. 10. 2012 15:24
Re: Pokrok každú druhú generáciu
Ale no tak. Tohle byla zbytečná reakce...

"Torzka v zádu je jen jedna z možností, nikoliv možnost jediná"

Ta TORZKA není option, ale nutnost k určitým, (objektivně řečeno) nejprodávanějším verzím... Co si budeme nalhávat... většina těch aut i v německu bude prodaná s 1,6 TDI a 1,2 TSI, případně základní 1,4 TSI a ta prostě mít torzku nebude...

Aby mi někdo špatně nerozumněl..., za celou tuhle věc nemůžeš ty a ani VW (v konečném důsledku), ale spíš novináři, kteří hledali konkurenční výhody pro současný Golf a škofnu a tenhle argument se jim prostě hodil do krámu, aby veškeré závěry mohli ukončit právě tím neobjektvním "v komplexu nechytal"..., přičemž konečným důsledkem je, že teď ze sebe tady budeš ty, novináří a další pohunci dělat kašpiho...

Tak se v tom nemáchejte dlouho...

Já už dávno vím, že torzka je pro hatch nižší střední asi to nejlepší co se dá do auta dát (páč to nic nestojí a k tomu to nezabírá žádný prostor)..., jen vy k tomu musíte (tak jako celý koncern) pomalu ideově dojít a najít konkurenční výhodu. >:-[]

Zatím by zase opět stačilo to staré dobré klišé... Sme nejlepší, protože Golf, sme nejlepší, protože Germany!!! a tak nějak tím bdue řečeno vše. Normální lidi si azse poklepou na čelo, psi zaštěkají a karavna i s golfovým vozíkem táhne dál.
5. 10. 2012 15:34
Re: Pokrok každú druhú generáciu
2Wolff:Pravě že ty maloobejmové motorizace mít torzku budou....jinak vícpervek je lepší ale projeví se jen na horší silnici a hlavně tehdy, když na auto tlačíš.

Co vím, tak problém u konkurence byl hlavně v tom že ač měli víceprvek...prý špatně naladěn, tak problém byl hlavně v tom , že nebyla dostatečně tuhá kastle, takže to naladit ani dost dobře nešlo.
5. 10. 2012 15:40
Re: Pokrok každú druhú generáciu
Jojo, píšu to samé.. akorát sem tam napsal u bude NE navíc.
5. 10. 2012 15:48
Re: Pokrok každú druhú generáciu
Nějak nechápu tvoji snahu.
Asi ti vadí, že se Fiat už několikátý měsíc po sobě nedostal do zdejší tabulky prodejů. Asi ti vadí, že Fiat v C segmentu nemá nic konkurenceschopného...
5. 10. 2012 16:04
Re: Pokrok každú druhú generáciu
Bravo není špatné auto, samo už je "starší", ale vzhledem k tomu, jak všicni šetří, extremní posun dopředu se nekoná.Krom toho nejde to srovnávat,píše se rok 2012 a všichni mají nové generace, FIAT ne.Prodeje bych s tím, jak je dobré auto ne vždy spojoval a Wolf ma imho dobré auto, hlavně díky motoru.
5. 10. 2012 16:09
Re: Pokrok každú druhú generáciu
Bohužel, na Bravu je ten motor to nejlepší, zbytek stojí za prd.
Fiat nelze omlouvat za jeho neschopnost. Někdo umí, někdo čumí.
5. 10. 2012 16:13
Re: Pokrok každú druhú generáciu
Co je na Bravu špatného?Já vás pánové nechápu, proč neocenit klidně i to, čemu neholduji....když je to dobré.Fakt tohle nepochopím.... :no:
5. 10. 2012 16:19
Re: Pokrok každú druhú generáciu
Znovu napíšu, píšu to zde po několikáté, motory T-jet jsou na fiatech to nejlepší. To cením.
Ale zbytek auta osobně neberu. Designově se mi nelíbí, provedení interiéru včetně materiálů nic moc ani místa nazbyt, podvozkově slabý průměr, celkově přestárlé auto. Dle mého, není krom motoru, více co chválit.
6. 10. 2012 21:56
Re: Pokrok každú druhú generáciu
Do toha auta si stačí sednout, aby člověk pochopil, co to je zač. Stačí otevřít kapotu a podívat se, jak je tam všechno po "fiaťácku" nahňaňané. No a hlavně stačí vědět, že je to dost narychlo překapotované Stilo, takže ve sktečnosti je to míň odlišné od předchůdce (Stila), než byla V a VI Golf.....
7. 10. 2012 09:08
Re: Pokrok každú druhú generáciu
ty si do auta sadnes, pozries pod kapotu a uz ho zhodnotis? 8-s moj boze, kam te svet speje s takymito zakaznikmi.. ;-\
5. 10. 2012 15:27
Re: Pokrok každú druhú generáciu
Tak jasně Golf, je dobré auto, o tom není sporu.U slabších a nejvíce kupovaných je prostě torzka a jiná alternativa a to je holej fakt není, nebude.To, že to vlastně nevadí je pravda, ale marketingově to neštimuje s tím, co bylo k víceprvku v posledních letech u koncernu tvrzeno a tady v diskuzích taktéž.
Jak může mít "supermainstrým", tedy to nejlepší co by mělo jít v tomto segmentu koupit, vzadu lešeňovou trubku?Mě to je osobně jedno, já z toho vědu dělat nebudu, ale co na to marketing?Najednou se bude tvrdit opak?No v diskuzích bude sranda a bude se tvrdit že ostatní ten víceprvek stejně neumí naladit. >:D
5. 10. 2012 15:39
Re: Pokrok každú druhú generáciu
No přesně... Tak to je...

Jinak... Proto říkám, že by bylo lepší, kdyby se teď všichni opět vrátili ke svému osvědčenému.. WE ARE VW, WE ARE GOLF, WE ARE GERMANY,,, UBER ALLES!!! DAS auto.

Vypadá to přirozeně trapně, ale lidi to chtěj. Ted z těch GTIů prostě udělali korunované kašpíky (viz. pepíno).
5. 10. 2012 15:51
Re: Pokrok každú druhú generáciu
Pokud chceš nejlepšího Golfa, asi bys neměl volit základ s lešeňovkou, ale kouknout na výkonější varianty s multilinkem. Ty jsou právě to nejlepší z toho tvého supermainstreamu.

Golf začíná na výborné ceně, nakonfigurovat si můžeš prakticky kdejakou kravinu, další varianty jsou za dveřma. Těžko se mimo koncern hledá obdobně komplexní auto.
5. 10. 2012 16:00
Re: Pokrok každú druhú generáciu
Budeš se divit,ale pokud se bavíme o autech do 350tkč, tak I30 a Ceed komplexní jsou....

Jak to bude když někdo chce nejlepšího Golfa s 1,2/1,4/1,6 a bude muset zkousnout dříve opovrhovanou lešeňovku?Jejich slova....to není z mojí hlavy.Proč mají mít ti co chtějí slabší motor horší nápravu?Já vím, že to je jedno, ale oni chtějí to nejlepší a najednou dole pod sukní až potká Golfice Korejku, vyhrnou si sukně a hle, Korejka má o třídu sofistikovanější řešení.No to bude průs*er. >:D ;-)
5. 10. 2012 16:04
Re: Pokrok každú druhú generáciu
Ty vidíš problém tam, kde já ne. Zatím nejsou k dispozici testy, jak golf se základem jezdí, takže předjímat, co bude a nebude stačit, je zatím předčasné.

Mimochodem, Ceed ani i30 za komplexní auta nepovažuji. Chybí jím lepší motory, konfigurovatelnost, ani jejich provedení mi není zrovna blízké, a už vůbec ne to nejlepší, co se dá potkat.
5. 10. 2012 16:10
Re: Pokrok každú druhú generáciu
To je jak do dubu. ;-) Nejde o to jak dopadnou testy, jde o to že to je jednoduché "zastaralejší" řešení.Marketing!!O jičem jiném to není, že to bude jezdit stejně je jasné a vám některým to jasné dříve nebylo...ale už to začínate chápat. ;-)

Tak mě nakonfiguruj do 350 tkč Golfa. >:D No zkus, dáš tam tak maximalně metalízu a jednu prokotinu, bavme se reálně...
5. 10. 2012 16:11
Re: Pokrok každú druhú generáciu
Pokud ti jde především o cenu, nelze čekat, že za málo peněz dostaneš to nejlepší, co jde.
5. 10. 2012 16:16
Re: Pokrok každú druhú generáciu
Psal jse že do 350tkč, klidně i o 30 více jsou H/K komplexní auta a to je holý fakt.Vedeš diskuzi jinam....
To že nemají verze GTI atd, je přece v tomto případě jedno.Auta se nejvíce prodávají do 400tkč tam jsou +- konkurence schopní.Toť celé...
5. 10. 2012 16:21
Re: Pokrok každú druhú generáciu
Já o ceně nikde nic nepsal ty fakte.
5. 10. 2012 16:27
Re: Pokrok každú druhú generáciu
Jenže si mě odpovídal na můj přizpěvek v 16-00 a já ano....
5. 10. 2012 16:29
Re: Pokrok každú druhú generáciu
Proč píšeš "Psal jse že do 350tkč,", když já nic takového nenapsal? Proč se mi snažíš podsouvat něco, co není z mé klávesnice? To chceš, abych si tě přestal vážit?
5. 10. 2012 23:21
Re: Pokrok každú druhú generáciu
Psal jsem... tam mělo bejt,chybí M... ty jsi nic nepsal, to je i v diskuzi vidět, takže klid.
5. 10. 2012 15:40
Re: Pokrok každú druhú generáciu
Novej Golf je ten typ auta, kde si netroufam az na pro me dotazenejsi tvary napsat nic jinyho. Ostatni si chci osahat az nazivo a moc se na to tesim. At se to ostatnim libi nebo ne, dosud byl vzdy hranici pro premiovej pocit a hlavne meritkem. Nemusi byt nutne nejlepsi, ale jeho reputace staci k tomu, aby hodnoceni jakyhokoliv auta zacinalo slovy "ve srovnani s Golfem...".
Jsem nesmirnej zvedavej na vlastni jizdni dojmy;-)
5. 10. 2012 15:43
Re: Pokrok každú druhú generáciu
aby hodnoceni jakyhokoliv auta zacinalo slovy "ve srovnani s Golfem...".

Zkus tohle tvrdit v Japonsku, Americe, Africe a Jižní Americe... ;-)

Jinak Golf v našich zeměpisných šířkách je ETALONEM. To bezesporu. Je to takovej metr... Ale jaksi to neznamená, že 101 cm není víc. ;-)
5. 10. 2012 16:11
Re: Pokrok každú druhú generáciu
Evropska kriteria jsou z myho pohledu nejdulezitejsi. Jakykoliv auto tydle tridy se bude vzdy srovnavat s Golfem, pokud k nemu novinar v nektery exoticky zemi aspon cichne.
5. 10. 2012 20:08
Re: Pokrok každú druhú generáciu
Řekl bych, že dlouhodobý úspěch Golfu je dán právě tím, že se nekonají žádné revoluce.
Avatar - 3_diamanty
5. 10. 2012 15:34
pravda je taka ze sa to vyrovnava
ci uz je to golf astra megane ceed .... rozdiel je prakticky len v znaku na kapote, zle auto dnes neexistuje.... , golf je rovnake auto ako kazde ine... tie rozpravky z minulosti ktore nam vtlkali do hlavy o nadradenosti golfu su dnes uz smiesne... realita je samozrejme ina :yes:
Rozbalit vlákno
8
5. 10. 2012 15:37
Re: pravda je taka ze sa to vyrovnava
Rozdíly jsou a to v možnosti výbav a motorizací.Jsou lidé co to vnímají tak, že to je stejné a jsou jini který tu možnost vítají.
Nadřazenost golfu? >:D Ta nikdy nebyla a když tak virtualní, holt to dělali a dělaji ze všech nejlépe.Mám na mysli komplexnost včetně prodejů....
Avatar - 3_diamanty
5. 10. 2012 15:42
Re: pravda je taka ze sa to vyrovnava
tak s tou vybavou mas pravdu.... to co mas inde v serii vo vw mas vzdy za priplatok... preto sa cloveku zda ze kolko vela roznych vybav ma vw ked za vsetko musis doplacat..... na co je inym autam 5 druhov vybav ked v zaklade mas vsetko...... japonci a korejci to robia dobre maju jednu dve vybavy a je to.... nedoplacas za kazdu kktinu specialne a extra ako v genialnom das aute....

terajsi golf uz nebude okrem nemecka inde taky dominantny ako kedysi .... dnes je konkurencia vacsia a silnejsia a korejci a japonci a dalsi uz nie su take padavky ako kedysi.... doba sa zmenila... aj golf to pociti
5. 10. 2012 15:53
Re: pravda je taka ze sa to vyrovnava
Hele I30 už dnes o moc lépe než Golf nevychází.Odhaduji maximálně 20 tkč I30 je 1,4 trikolor +AL a GOLF 1,2TSI a i tam jde sleva.Rozdíl není zásadní.V zásadě imho oni mezi sebou ani moc nesoupeří, ač to tak nevypadá.Mít možnost si vybrat výbavu je dobrá věc, jdou tam velké slevy.V základu je Golf vybavený už hodně slušně, špatně v tomto už bylo, dnes je to jinak a to že ve vrcholných motorizacích už stojí Golf mazec, to je pravda,ale oni vědí co dělají a mohou si to dovolit, tam např. I30 nekonkureje, nemá motorizace a tam kde "konkureje", tam je to +- podobné.Co vím, tak např I30 v základu(trikolor) se dá sehnat za 289tkč a když to lehce dovybavíš, jseš na 310tkč aza to máš toho Golfa skoro taky, když na něj jde 9% sleva.Takže bych byl opatrný....
5. 10. 2012 15:54
Re: pravda je taka ze sa to vyrovnava
Pšeš nesmysly. V základu má Golf i to, co mnozí nemají ani v nabídce. Tak hledej, co to je. :-!
5. 10. 2012 16:04
Re: pravda je taka ze sa to vyrovnava
Myslíš znak VW :yes:
5. 10. 2012 16:05
Re: pravda je taka ze sa to vyrovnava
Nemyslím.
Avatar - Hafol
5. 10. 2012 21:16
Re: pravda je taka ze sa to vyrovnava
Korejci pujdou brzo dolů, jako Japonci, pokud nebudou levnější. Evropa už snížila ceny, takže pokud nepujdou dolů s cenou Korejci, tak se jim prodeje zpomalí. :-)
Avatar - Hafol
5. 10. 2012 21:28
Re: pravda je taka ze sa to vyrovnava
Já jsem nikde žádné vtloukání do hlavy o nadřazenosti Golfu neslyšel, ale možná to je u vás. ;-)
Nejsem VW fanatik, ale Golf má prodeje, jaké má, protože je oblíbený.
5. 10. 2012 15:43
Takže jde jen o tu záruku podle neodborného media?
Jasný, takže celý text je vlastně zbytečný, pze pro nadpis je podstatný závěr německých novin, který kritizuje záruku:-))) Opravdu geniální práce redakce. Jen pro objektivitu zde dám závěry Autocaru a Autoexpressu. Auto.cz opravdu začíná být horší jak Blesk.

Autoexpress: In isolation, the new Golf is predictably fantastic. In many ways, it’s the iPhone of the car world – it’s well designed and built and does everything you could ask of it. Its biggest test will come when it faces its sister cars – the good-looking SEAT Leon and plush Audi A3 – and our class current class leader, the BMW 1 Series. But from where we’re sitting, the Golf looks like a good bet.

Autocar: The Golf is precisely the globally appealing and useful car it needs to be. The desirability stakes have been upped, and it is generally a sharper, more complete package. It is a VW Golf, purified. Best in class? Ford should be very worried indeed.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Pekelná Micinka
5. 10. 2012 15:49
Re: Takže jde jen o tu záruku podle neodborného media?
Ano, srovnání s A3 a BMW 1 je vážně inteligentní... ;-\
5. 10. 2012 18:59
Re: Takže jde jen o tu záruku podle neodborného media?
Nic zvláštního, minimálně v Německu. V tomhle segmentu je měřítkem i pro prémii. Co získáš, co ztratíš a za kolik.
5. 10. 2012 21:07
Re: Takže jde jen o tu záruku podle neodborného media?
A dnešní další verdikt Autoexpressu:

This Golf 1.4 TSI can’t match the cleanest diesels for emissions, but it’s not far off. Smooth power delivery and strong mid-range punch make the most of the Golf’s talented chassis, while the DSG box is intuitive and fast. It’s hard not to be blown away by the car’s breadth of abilities – it’s a cliche, but this new Golf could be all the car you’ll ever need.

Přístup redakce Auto.cz mi přijde čím dál víc neprofesionální a bulvární. Je to ubohé.
5. 10. 2012 16:07
golf ..no...
normalka-nuda
Rozbalit vlákno
0
5. 10. 2012 16:25
Golf CNG
Už jsme se ptal pod nějakým článkem ohledně novýho golfu...ale už po vlně diskuzí, takže to asi nikdo nezaregistroval...takže:

VW nabízí i verzi CNG, ale po zaškrtání extra výbavy a s DSG vychází na cca 600, což mi za HB přijde celkem dost. Má s tím někdo zkušenosti, jestli se od nich tohle vyplatí?

Díky:)
Rozbalit vlákno
1
5. 10. 2012 19:05
Re: Golf CNG
Pokud máš domácí plničku, nebo máš blízko čerpací stanici, tak to vůbec není špatná volba. Kolik ušetříš na kilometr si snadno spočítáš. Investice je to podobná jako u továrního LPG - v ČR 56 tisíc oproti 90 kW TSI.
5. 10. 2012 16:31
GEVWOLUCE
Je to radost, číst nahoře ta slůvka uznání a pokorného obdivu. Ano, je to tak, Golf je opět tím, kdo staví hranici nejlepšího ve třídě. Samozřejmě, že Golf neaspiruje na prémiový segment, proto je horní povzdech o A3 zcela mimo garáž.

Akcent je nutno soustředit na třídu samotnou. A jakkoli třída sama požívá až nebetyčného (především kvalitativního) rozpětí, viz. supermainstream - mainstream - mainstream mínus) není přesvědčivější odpovědi, než porovnat golfa s jeho třídní konkurencí. No, konkurencí, prostě porovnat ho s ostatními účastníky třídy. Třeba... c4... :-) nebo mégane :-) nebo bravo... >:D

Samozřejmě, že převaha Golfu je drtící. Tohle ale jak odborná, tak i poučená laická veřejnost ví, a tak prvenství golfu ve třídě může vyvolávat až hemeriodní mozkomíšní záškuby snad jen u opravdu intelektuálně skromných jedinců.

Otázka totiž nepadá - jestli, ale v čem je ten golf stále tou jedničkou. Jde přece jen a než o to, zda se golf třídě vzdaluje, či zda ho naopak třída dohání.

Klima třídy je přehledné, proud je též zřetelný - Golf určuje vrcholný status třídy, ostatní v pokorném zákrytu tu lépe tu hůře sekundují. Přičemž:

- design je daný, ve třídě si vybere každý, od anorektického uhlohydráta, kojeného domácím porcelánovým jelenem v sekretáři po babičce dědy, až po eurodrzka, který umí, ví a zná...

- technika je též přehledná - přeplňování, jízdní asistenti, bezpečnostní výbava.

Když to shrneme, pak odpověď na otázku dne je jasná jak facka v garáži - Golf definuje (těm se vkusem) design, Golf definuje rozsah jízdních a bezpečnostních asistentů a (snad poprvé) definuje i nejpřitažlivější třídní cenu. Tohle berme jako mistrovský volkswagenovský bonus, který si může dnes dovolit opravdu jen evropská produkční jednička.

A konečně... co doporučit? No to je snad také jasné. Naslepo dnes píši, ovšem s plnou vahou svého slova - kup si G-GTI-7. Pokud bys do něho přesedal rovnou z busu, měj u sebe nitrák, neb tohle bys mohl odskákat na chlopních. Pokud již svou zkušenost máš vím, že nyní jen souhlasně pokyvuješ hlavou. Jistě.

No, dnes velmi zřetelně - BRAVWO GOLF :yes: :-!

P.S. [odkaz] Uč se vidět... :-!
Rozbalit vlákno
2
5. 10. 2012 20:11
Re: GEVWOLUCE
Udělali lepší auto za menší peníze. :yes:

A s touhle bombou se s vámi dnes loučíme :-)
5. 10. 2012 23:25
Re: GEVWOLUCE
Spíše si snížili marži. >:D
Avatar - Guttalax
5. 10. 2012 17:02
ogolfu
;-) [odkaz] :-!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ham.
5. 10. 2012 17:04
Kabina není tak přitažlivá jako u Audi A3.
No ještě aby byla, proč by asi potom koncern dělal novou A3 s nejkvalitnější kabinou v nižší střední včetně prémie? Je potřeba se také podívat na cenovku která je zvláště u G7 docela nízká a o dost níže než u nové A3.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - escorpion
5. 10. 2012 17:36
Re: Kabina není tak přitažlivá jako u Audi A3.
Mne sa viac páči palubovka golfa ako u "sparťana" A3. Z nemeckého prémiového tria je u mňa A3 posledná.
Avatar - Ham.
5. 10. 2012 17:59
Re: Kabina není tak přitažlivá jako u Audi A3.
Tak i z hodnocení třeba toho WhatCaru je jasné, že nová A3 je benchmark a Golf je prostě jiný (nižší) level. Asi nejde o vlastní tvarové ztvárnění, tam se může líbit každému něco jiného, ale hlavně o materiály, provedení přístrojů, tlačítek, jednoduchost ovládání, provedení sedadel, výplní etc. V nové A3 jsem zatím jen seděl a můj osobní pocit je, že je o dost výš i než třeba současná A4.
Avatar - Bristol
5. 10. 2012 20:01
sedmička
Golfu ale naprosto stačí být jen dobrý...zbytek za něj udělá marketing a vnímání potenciálních kupců...být výborným autem je věc jedna, ale být tak vnímán je věc naprosto odlišná...jen zkusmo se zeptám: kolik lidí sedělo ve výborné Mazdě 3? a kolik lidí sedělo v dobrém golfu o kterém všichni říkají a píšou že je nejlepší...?? toť filosofická otázka: ve skutečně totiž golf těží z toho že v žádné disciplíně nikterak nezaostavává zatímco jeho soupeři jsou výborní vždy pouze v dílčích disciplínách a v jiných zase naprosto zbytečně chybují a přihrávají tím míčky golfu...naprosto zbytečně a dokud si to příslušné automobilky neuvědomí bude golf stále tam kde je...
Rozbalit vlákno
61
Avatar - Ham.
5. 10. 2012 20:18
Re: sedmička
Nejlepší most není ten který má deset příčníků z titanu, deset z karbonu a padesát uhnětených z hlíny a slámy, protože časem spadne. Nejlepší most je ten, který nemá žádný mizerný příčník a všechny dohromady tvoří pevný dlouhodobě použitelný celek.
;-)
Avatar - Bristol
5. 10. 2012 20:43
Re: sedmička
upřímně dnešní produkce segmentu C je již natolik sofistikovaná, že všechna auta až na vyjímky vydrží vesměs stejně, dokonce většina z nich mají natolik podobnou charakteristiku, že už se v mnohém ani neliší...většina z nich dokonce cílí na ty samé zákazníky...jak motory tak výbavou a cenami...dnes už mnohem více než kdykoli před tím záleží pouze a jen na osobních preferencích, aktuální nabídce, případně sympatiích či antipatiích ke konkrétní značce/koncernu...
Avatar - Ham.
5. 10. 2012 23:39
Re: sedmička
Stejné jsou možná pro maminu která vybírá podle barvy. V současnosti jsou naopak rozdílné jako nikdy v minulosti a množství různých konfigurací které se velmi liší i u jednoho modelu je obrovské.
Motory: jedna parta stále používá atmosféry které jsou charakteristikou zásadně jiné než přeplňované motory druhé party,někdo nabízí dva nebo tři motory, někdo deset, někdo končí na 100kW někdo na 250kW, diesely se rozrostly prakticky do podobné výkonové škály jako benzíny, to také dřívě nebylo etc.
Pohon: někdo má jen FWD, někdo má RWD, někdo má AWD
Karoserie: velmi pestrý výběr, někdo nabízí i sedan, někdo kombi nebo polokombi, někdo coupé, někdo má třídveřáky, někdo nemá...a tak by se dalo pokračovat.

Takže já tu stejnou charakteristiku moc nevidím.
5. 10. 2012 20:20
Re: sedmička
Nejen proto, že je Golf "nejuniverzálnější" je tam kde je. VW si v Evropě vydobyl téměř bezprecedentní pozici, (nemyslím to špatně) proto je tam, kde je. Těží z faktu, že to je německé auto, vyráběné v Německu, v tomto to vždy měly jiné automobilky těžší a ty asijské obzvlášť. Vozy z Japonska prodražuje silný YEN, taky zde (nevím proč) panuje přesvědčení, že servis aut z Japonska je dražší, když poslední auto, které v tomto ohledu bylo levné, byla Felicia. Taky leckomu nemusí sedět japonský design, ba co víc, Japonci si jdou tak trochu vlastní cestou a až na výjimky se brání turbomotorům, to pro někoho může být (pro mně ne) důvod, proč si japonská auta nekupovat. Mně osobně na Mazdě 3 (a na automobilce jako takové) neschází vůbec nic. Ano, Golf bude mít trochu lepší materiály v interiéru, ale řidičsky na tom bude lépe Mazda, to je hlavní důvod proč si ji koupit.
Avatar - Bristol
5. 10. 2012 20:39
Re: sedmička
hele každý má na auto jiné nároky...u mě je jsou prvním místě jízdní vlastnosti, a zábava za volantem(jsem ještě mladý a chalupu ani rodinu nemám a ani v blízké budoucnosti neplánuji)...proto si taky nikdy nekoupím koncernové auto...ty totiž bodují uplně ve všem, jen ne v položce kterou vyžaduji já...mazda 3 a vlastně jakákoli mazda je výborné řidičské auto, které v těchto ohledech ve své třídě může konkurovat asi pouze ford a některé modely hondy nebo subaru...

nejsem nijak zaujatý vůči žádné značce automobilů, i když přiznám se koncern nijak zvlášť v lásce nemám...mám pouze své požadavky na vůz...jako každý z nás a zajímám se o to, které mé požadavky uspokojí...
5. 10. 2012 20:49
Re: sedmička
Tak to jsme dva, já uznávám, že Golf je výborný (mix jeho vlastností je výborný), ale je jako skalpel, svou práci odvede na výbornou, nicméně jak je skalpel zábavný? Asi tak jsem to myslel..
Avatar - Bristol
5. 10. 2012 21:44
Re: sedmička
naprosto souhlasím...o koncernových autech se dá říct že jsou natolik sofistikovaná, že z nich zmizela ta hravost...aby bylo auto hravé musí být i v něčem nedokonalé...jako například Mazda MX-5 ;-)
5. 10. 2012 22:26
Re: sedmička
Chyby jsou základ charakteru. :-)
Avatar - Bristol
5. 10. 2012 22:45
Re: sedmička
:yes: :yes: velmi dobře...často si všímám, že některé chyby které novináři uvádí tak já posléze při zkušební jízdě vnímám plus...nebo mě to minimálně neotravuje...prostě každý má jiné preference... :-)
Avatar - white label
5. 10. 2012 22:51
Re: sedmička
To určitě (a platí to i u člověka), ovšem na druhou stranu není chyba, jako chyba..., což platí jak objektivně, tak subjektivně. ;-)
5. 10. 2012 21:29
Re: sedmička
U Mazdy 3 je pro mne největší problém interiér. Ty displaye jsou k smíchu. Nenašel jsem si v ní ideální pozici za volantem, mám na ni asi moc dlouhé nohy. Motorová paleta také není ideální. Připadalo mi, že má celkem apetit. Chybí mi dobrý automat.

Pravda je, že neexistuje kompaktní hatchback, který by byl mým ideálem, který by mi vyhovoval na sto procent. Včetně prémie i letošních novinek. A na rozdíl od některých lidí mi nevadí koupit si sporťák, když chci zábavné auto.
Avatar - Bristol
5. 10. 2012 21:50
Re: sedmička
jak říkám, je to o preferencích...z mého pohledu: k čemu je mi dokonalý vkusný interiér a kvalitní materiály když to auto nejede jak chci já a když mi nepoví co se pod koly děje...?? ;-) chápu že většina lidí to nevyžaduje a dokonce nekomunikativnost považuje za plus(otravuje je to) já chci aby na mě auto mluvilo, aby mi říkalo co se děje na silnici pod koly...chce poznat limit přilnavosti jinak než z kvílení pneumatik když už je pozdě... ;-)

vím že mým požadavkům asi nejlépe posouží auto z bazaru...málo nových aut tyto věci dokáže...naštěstí...pár na trhu jich ještě je a mazda je jedním z nich...díkybohu :yes: a navíc jsou na rozdíl od koncernových vozů i spolehlivá delší dobu...
5. 10. 2012 22:14
Re: sedmička
Pro mne to není o materiálech. Když na to přijde, dokáži autu dost odpustit. Dobré jízdní vlastnosti a komunikativnost jsou pro mne plus, nicméně mimo sportovní auta hledám hlavně komfort. Chci dobrou automatickou převodovku, špičkové odhlučnění, pohodlná sedadla s dobrou podporou stehen, slušnou palubní elektroniku (navigace, přehrávač, telefon), pokud neplánuji se jen posunovat po městě, tak také výkonný motor (řekněme 125-150 kW).

Jak říkám, neexistuje pro mne ideální volba. Otázka pak je, který kompromis mne pálí nejmíň. Lepší řízení mi udělá radost (stejně jako lepší materiály), ale moc ho nevyužiji. Kdyby tohle Mazda zvládla, tak mi její interiér vadit nebude, přeci jen to není fluidní cosi. Hlavně že nebude skřípat a páchnout.
Avatar - white label
5. 10. 2012 22:11
Re: sedmička
Naprostý souhlas s tou Ma3, navíc její údajná "zábavnost" (viz diskuse), není ani na poměry třídy tak markantní, jak její příznivci častěji tvrdí, takže ani ta nemůže vyvážit zápory o kterých píšeš a pro mě nejen ty, např. design rodinného pětidveřového "jezevčíka" (na kompaktní hb) je pro mě nepřijatelný, pochopitelně zvlášť u verze MPS. Její evropské prodeje jsou tak pro mě zcela odpovídající tomu, co celkově nabízí.
5. 10. 2012 22:25
Re: sedmička
Obzvláště na fotkách se mi kastle moc nepozdává, jezevčík, jak píšeš. :-) Nicméně naživo to na mne tolik nepůsobí. Není to královna krásy, ale ujde.
Avatar - Bristol
5. 10. 2012 22:34
Re: sedmička
souhlasím-její design také není můj šálek čaje...ale zle nevypadá...prostě je to trochu jiná designová kultura, ale řízení a podvozek má na naprosto špičkové úrovni :yes: ale když ji postavíš vedle golfa, tak golf bude asi objektivně lepší celkově...nad tím nebudu polemizovat, ale chtěl jsem tím naznačit že kdo hledá za volantem i nějakou tu zábavu tak si ten golf nekoupí...ten spíš skončí asi u té Ma3 nebo případně u ještě nevzhlednějšího focusu...kupec zábavného auta to má v této třídě velmi složité...máme tu krásnou ale těžkopádnou astru, stylovou alfu, výborného ale ošklivého focuse, excentrického ale poněkud prkenného civica, sofistikovaného ale poněkud tuctového a nudného golfa, krásné a talentované avšak drahé A-classe a tak se dá pokračovat do nekonečna... ;-)
Avatar - white label
5. 10. 2012 22:43
Re: sedmička
Co je na aktuálním, trojkovém, Focusu tak mimořádně (na poměry třídy) zábavného?
Jel si sním, četl si recenze na něj a srovnávací testy? Proti dvojkovém Focusu se posunul dopředu zejména v komfortu (nejen) podvozku, ale u té "zábavy" to s ním šlo spíš právě naopak "z kopce".
Když vezmu aktuální běžné verze (nikoli hh) kompaktních hb na evropském trhu, tak právě v té tzv. zábavnosti vidím rozdíly velmi nepodstatné (jak svou velikostí, tak významem).
To co je tedy celkově dělí na podprůměrné/průměrné/nadprůměrné... není primárně o rozdílech v tzv. zábavnosti.
5. 10. 2012 22:46
Re: sedmička
Evropské prodeje čehokoli ještě nutně nemusí vypovídat o celkové kvalitě produktu, přijde mi, že prostě někteří jedinci odmítají pochopit, že každý má jiné preference, jinak by si všichni kupovali Golf a i když je to výborné auto, ne každý si ho koupí, protože jinak by si auta typu Imprezy, která má o mnoho horší interiér než zmiňovaný Golf, ani neškrtla. Jinými slovy, neustále jemně naznačovat, že ten kdo si Golf nekoupí je hlupák, který nedokáže ocenit jeho kvality, je trochu mimo.
Avatar - white label
5. 10. 2012 22:59
Re: sedmička
Obecně prodeje nejsou žádnou bernou mincí kvality produktu (to ani nikde netvrdím), protože už jen samotná cena rozhodujícím způsobem ovlivní poměr "výkon"/cena, který je pro pravděpodobnost úspěchu na trhu logicky vysoce určující.
Stejně tak nikde netvrdím, že kdo si nekoupí Golf je hlupák...a pokud tohle někde mezi řádky čteš, máš zřejmě spíš nějaký "problém" s Golfem, nikoli se mnou. ;-) :-)
5. 10. 2012 23:01
Re: sedmička
S Golfem rozhodně problém nemám, i když to tak třeba není, Tvá argumentace na mně tak působí, to je celé, a to nemluvím jen o dnešku.
Avatar - white label
5. 10. 2012 23:12
Re: sedmička
Každý kdo opravdu ví, proč si kupuje/nekupuje jakékoli auto, není hlupák. Hlupák je ten, kdo si kupuje/nekupuje auto jen proto, že to je/není (např.) Golf, a to aniž by racionálně sám vzal v potaz jeho vlastnosti a své konkrétní potřeby/očekávání.
5. 10. 2012 23:18
Re: sedmička
To jsem v podstatě řekl v jednom z předešlých příspěvků, takže vlastně nevím na co poukazuješ. I když teoreticky Golf je nejlepší volba v nižší střední, z mého (subjektivního) pohledu mu prostě něco schází, toť vše. Jestli máš dojem, že bych si Golf nekoupil jen proto že je to Golf, tak takový zabedněnec opravdu nejsem.
Avatar - white label
5. 10. 2012 23:35
Re: sedmička
Celou dobu tu diskutuji v obecné rovině, že si to zrovna ty bereš tak osobně je jen tvůj boj se sebou samým. Takže znovu, pokud někde čteš (i mezi řádky), že mám dojem, že konkrétně TY ("takový zabedněnec") by sis nekoupil auto jen proto, že je to (např.) Golf, pak máš zřejmě nějaký "problém" sám ze sebou, nikoli se mnou, natož já s tebou a tvým případným nákupem jakéhokoli vozu. :-)
5. 10. 2012 23:49
Re: sedmička
Aha, takže když mám nějaký pocit, (byť by byl chybný), tak mám se sebou hned problém, to už opravdu nemá cenu komentovat.. Mám pocit, jako bych se ocitl v ordinaci psychologa, či snad psychiatra amatéra.
Avatar - white label
6. 10. 2012 00:01
Re: sedmička
Problém v uvozovkách (viz uvozovky v reakci). Nemá hlubší smysl diskutovat s někým, kdo slyší i trávu růst a stále dokola si diskusi v obecné rovině vztahuje negativně na svou osobu a vše co s tím souvisí (např. nákup vozu).
Např. ve 23:12 jsem obecně popsal "všechny možné" varianty nákupu vozu, aniž bych cokoli konkrétního v tomto směru byť jen naznačoval. Ty sis z toho okamžitě vybral pro sebe jednu z nich, přiřadil sis ji k sobě a myslíš si, že jsi pochopil, co tím chtěl básník (o tobě negativního) říct.
Přečti si to znovu a snad konečně pochopíš, že to nebylo napsáno konkrétně na tebe, ale obecně.
Z toho, co jsem napsal, lze stejně tak vyvodit závěr, že hlupák je ten, kdo si kupuje Golf jen proto, že je to Golf (mám na mysli pouze název značku a typ), ale ne pro jeho vlastnosti, s čímž (velmi pravděpodobně) naopak žádný problém mít nebudeš.
Avatar - Mokrous
6. 10. 2012 11:57
Re: sedmička
S tímhle naprosto souhlasím. Každý máme jiné potřeby, touhy, priority a hlavně možnosti, které se mění v závislosti na našem věku, stavu, peněžence atd...
Jsem tu nový a rád si čtu zdejší diskuze, i když popravdě řečeno bych ocenil, kdyby zmizela zabedněnost některých jedinců a nekonečné vzájemné urážení a posmívání se a vnucování těch "jediných správných" názorů. Raději mám klidné, věcné, znalé a technické příspěvky nebo opravdu osobní zkušenosti, místo těch "jedna paní povídala".

No a k "Sedmičce"...? Čím mne šokovala pozitivně? Cenou vzhledem k výbavě, toto jsem opravdu nečekal. Taky bohaté možnosti výbav a individualizací budou super. Ale... Taky mne zklamala v mých očekáváních. Nakonec jsem se rozhodl objednat 3 dny před koncem možnosti objednat poslední "Šestku" do výroby, právě ji. Proč? Vychytaná technika (ano vím, i já se bojím TSI rozvodů a proto mám záruku 4 roky a vím, že kulance fungují), dále čistější a pro mne elegantnější design (když se dobře sladí kola, barva a Bi-xenony + LED), potom takové věci jako ruční brzda (opravdu nemusím mít vše elektriku a čekat na poruchu, ono s rozbitým rádiem to furt pojede, ale se zaseklou el. ručkou... no nevím...), dále volant (nevím jak vy všichni, ale já rád volant kulatý, protože s ním kroutím a někdy i rychle) a co mne třeba zklamalo děsně u všech nových koncernových aut této třídy - pedál plynu (opět nevím jak vy všichni, ale já třeba rostu z křečovitého ovládání plynu shora, zatímco na pedál zespoda si dám nohu přesně tam, kde jsem schopen ho ovládat citlivě a přitom nemít křeče v holeni). Pak jsou tu madla ve dveřích + ovladače oken, design palubky atd... Prostě moje očekávání byla větší nežli je skutečnost a proto jsem šel do staršího, za pár dní morálně zastaralého auta, ale pro mne dokonalého co se týče designu, techniky a hlavně mého nejoblíbenějšího "zaklínadla" ERGONOMIE. O té si myslím mohou ostatní výrobci, nebo spíš jejich uživatelé, nechat stále jen zdát.

A zpět k úvodu: Nikomu se nebudu posmívat za to že jezdí v KIA, HONDA, FORD, CITROEN, RENAULT. Je to jeho věc. Já si vyzkoušel hodně aut, ale jsem hnidopich a očekávám dotažený celek a vadí mi špatné detaily. VW bych třeba zabil za kvalitu loketních opěrek vpředu i vzadu :'-(
Ale holt nikdo není dokonalý... Na Golfu ale miluju jeho útulnost, všechno je tam, kde to čekám a všechno funguje tak jak já chci, nic není laciný kýč ani pěst na oko, auto zatáčí, neposkakuje, je v něm nádherné ticho, spojka zabírá kde má, plyn se snadno dávkuje, volant netahá za ruce, převodovka chodí jako švýcarské hodinky, dveře se zavírají tlumeně a na úrovni vyšší třídy a tak bych mohl pokračovat až do zítra :-) Ale kdo chce, ať tomu říká nuda. Já se už nemohu dočkat, až se v něm unudím k smrti :-) A nebo ne, pustím si potichu DYNAUDIO místo hluku, který produkuje většina aut této třídy a budu se bavit. :-)
Avatar - Mokrous
6. 10. 2012 12:11
Re: sedmička
Jo a omlouvám se za tu délku :-) To víte, první příspěvek :-) Pokusím se další zkrátit a teprve až na jaře něco nafotím a víc najedu, vyzvracím delší text do samostatné recenze na mojeauto.
Avatar - Marblik
6. 10. 2012 12:42
Re: sedmička
Myslím si, že Golf VI je dobrá volba. Můžu se zeptat jaký motor a výbavu jsi kupoval? Byla to skladovka, předváděčka nebo auto z konfigurátoru?
Avatar - Mokrous
6. 10. 2012 12:57
Re: sedmička
1,2 77kw a z textu myslím jasně zaznělo, že na objednávku :-)

Jinak dnes jsem našel v Pardubicích takovou skladovku, že mě museli křísit :-/

Oboje pochopitelně Comfort Edition.
Avatar - Marblik
6. 10. 2012 13:00
Re: sedmička
Hmm, právě jsem chtěl napsat, že skladovky někdy vycházejí lépe. Já jsem nákup nového auta řešil loni a Golfa jsem měl taky v hledáčku. Bohužel byl pro mě nedostupný...
Avatar - Mokrous
6. 10. 2012 13:31
Re: sedmička
Někdy fakt jo. A tahle je skoro o 50 táců níž, než bych ukecal to samý do výroby.

Ale já jsem trošku magor a chci golfíka vyladěnýho téměř k dokonalosti. Takže jsem zariskoval a budu platit jak čert... :-/

Musel jsem mít 510 + Dynaudio a to skladovky nemají. Pak jsem přidal paket Bi-xenon, metalízu, sport. Paket Atlanta, DCC podvozek ( mám rád komfort, ale ne kačenu a občas dostanu záchvat a chci si projet úsek rychle, tak mohu aktivovat sport ), musel jsem mít sportovní a skvělý sedačky Me2, když už bylo rádio a taky handsfree, vzal jsem i multif. volant , nerad furt lovím klíče, tak i Keyless, kvůli občasnému parkování ve stressu a omezenému místu, nebo půjčení auta děvčeti taky park assist, zimní výbavu, protože jsem tomu navykl v oktávce a už bych asi bez toho zimu nepřežil. no a pár dalších kravinek jako ocelový pedály, koberečky, odkládací schránky a tak... Prostě ho chci mít podle svých představ a to holt něco stojí.

DSG jsem nechtěl, rád řadím a převodovka je super, navigaci nechci a tenhle "slabej" motůrek je za ty peníze super. Kdo s ním umí jezdit, motá se mezi 5,5 - 6 litrů a neloudá se. A já nepotřebuju mít 300 koní a honit si ego, když pak pojedu 70 v koloně
Avatar - Marblik
6. 10. 2012 13:50
Re: sedmička
Tak pokud má člověk přesnou představu o příplatkové výbavě, tak asi u skladovek moc nepochodí. V tom jsou bezesporu koncernová auta super. Můžeš si dokoupit takřka cokoliv, ale za vše si řádně zaplatíš. Někdy dokonce i za věci, které nabízí konkurence standardně.
Avatar - Mokrous
6. 10. 2012 14:20
Re: sedmička
Málokdy se mi stalo, abych si dal do konfigurace odpovídající auto konkurence a vyšlo mi výrazně levněji. A nejde jen o ceníkové ceny. Je třeba přihlížet na akční ceníky a reálné slevy, které člověk na to které auto ukecá. No, ale hlavně, teda pro mě je tu potom ten pocit z auta (vzhled, kvalita, ergonomie, zůstatková hodnota...) zkrátka rozum i srdce. A člověk musí ty auta projet a teprve pak může o něčem mluvit.
Jak já se třeba těšil na Suzuki Swift SPORT po testech v časopisech a TV Prima atd... A pak to vystřízlivění v praxi... Jooo, podvozek prima odladěnej, krásně to krouží vracečky (na neděli po obědě na zablbnutí asi fajn) a spotřeba taky ujde, ale... Posaz za volantem pro mých 182cm neřešitelný problém, spojka cuká jak při první lekci v autoškole, až jsem se styděl, výfuk rezonuje, že mi hlava brněla po 10km jak střep, dole motor nejede i když má 140 koní, nahoře řve jak kráva, sedačky v předu otřes nepohodlnej, vzadu asi vtip a nebo pro plyšové hračky, protože ani dítě si tam nesedne atd... No já utíkal ze salónu, jako by mě honil vzteklej pes :-) A přitom toho nabízelo tohle auto STANDARDNĚ tolik, až oči přecházely...
Avatar - Marblik
6. 10. 2012 17:04
Re: sedmička
Ano pocit z auta je hrozně důležitý, ale záleží na prioritách každého, zda je ochoten za lepší materiály a odladěnější auto připlácet desítky tisíc. Nemluvím jen o Golfu, ten mi přijde cenově OK. Co ale poslední dobou předvádí Škoda, to mi hlava nebere. Aby Octavia slušně vypadala a měla odpovídající výbavu, musíš k základu přihodit minimálně 100 000 Kč a to je opravdu dost. A to pořád jen dorovnáváš výbavu ke konkurenci.

Tak co jsi taky čekal od Swifta? Je to Japonec se všemi klady i zápory. Motor je atmosféra, tak je jasné, že je třeba ho pořádně točit aby něco předvedl. Japonci dělají jiná auta než na které jsou evropané zvyklí. Já je třeba taky nemusím i když vím, že mají spoustu kvalit. Prostě mi ta auta nesedí. To je vše.

Podobně jsem na tom byl s Focusem II, auto vychvalováno do nebe za jízdní vlastnosti a podvozek, ale když jsem s ním jel, totálně u mě propadlo. Necítil jsem se v něm dobře. Zvuk nevýrazný, materiály laciné, zpracování nic moc. Každý má jiné požadavky na auto a každému sedne auto jiné. Díky bohu za to...
Avatar - Mokrous
6. 10. 2012 17:36
Re: sedmička
Tak Focus mne taky lákal, hlavně II po faceliftu, ale jen dokud jsem se neprojel a neosahal si "kvalitu" zpracování. A ten novej se mi nelíbí ani zvenku a už vůbec ne zevnitř. Nemůžu si pomoct, ale přijde mi to jako vesmírná loď Enterprise :-) , aby si člověk vždy zastavil, vzal manuál a něco zapnul a pak pokračoval v jízdě. Opět ono zaklínadlo ERGONOMIE. Vůbec nejvíc jsem umíral smíchy, když jsem šel na předváděcí jízdu Mondeem po FL a prodejce mi během asi 10km jízdy nebyl schopen na disco displayi najít a zobrazit základní údaj o teplotě motoru. Hlavně že to mělo asi 3 bilióny nastavení a barev a nevím čeho ještě. Nová doba :-)

Jinak se Škodovkou máš pravdu. Nechal jsem si udělat nabídku, ale Škoda má zákazníků dost a nenutí ji nic dělat něco s cenou. Kdybych potřeboval vozit rodinu a velký objem na delší štreky, tak bych uvažoval o OII FL 2,0 TDI Combi Elegance, ale tam jednak cena byla už dost vysoko a dále úrok z úvěru okolo 9%, nevím už přesně, ale platil bych opravdu dost. Navíc široký středový tunel, má to tady každý člověk, nelze nastrojit továrně do Bi-xenonů a LED, hifi není odladěný, větší hluk od podvozku atd... Na druhou stranu mne příjemně překvapila kultivovanost toho motoru 2,0 TDI. Má až benzinový projev. Pružný, jemný, tichý, nekope. Fakt příjemný. Ale já jsem si auto koupil pro sebe pro radost. Takový to auto na neděli, na výlet a na nákup když prší :-) Prostě jsem chtěl, aby to byl takovej miláček, do kterýho si sednu rád a pojedu v něm rád a tu cestu si užiju. Nechtěl jsem jen něco s motorem, co mě někam doveze.
A souhlas s tím, že je dobře, že každý má jiný vkus i auto. Je to jak s babama. Nikdo by asi nechtěl, aby po ulici běhala jedna a ta samá v milionech kopií. A taky je dobře, že někdo má ty prachy na nový a drahý auta, jinak by nebyl vývoj a nic se nikam neposunulo.
Avatar - Marblik
6. 10. 2012 18:02
Re: sedmička
Focus III to je úplná katastrofa. Exteriér se dá ještě s přimhouřeným okem skousnout, ale ten interiér, to je hrůza. Každý display má jiný font, tlačítka na středové konzole jsou titěrná a mají hrozné zpracování. Zatažená ruční brzda tak divně trčí do prostoru. Klimatizace, kterou jen vyndali z Focusu II a tak bych mohl dlouho pokračovat.

Se Škodou jsi udělal dobře, že jsi ji nekoupil. Nejen že by vyšla dráž než Golf, ale taky by byla horší kvalitou. VW do Golfu montuje rádia a klimatizace s jinými (kvalitnějšími) čelními panely a tlačítky než má Octavia (i když na první pohled vypadají dost podobně). Zpracování je taky lepší v Golfu. Je to logické VW je pořád značkou č. 1 celého koncernu. Jen u nás si dost lidí myslí, že ta kvalitnější je Škoda. A prodejci toho logicky využívají. Mám mladoboleslavská auta rád a líbí se mi, ale musela by stát o dost méně abych o nich reálně uvažoval.
Avatar - Mokrous
6. 10. 2012 18:12
Re: sedmička
A co jsi koupil Ty? Když Golf nevyšel.
Avatar - Marblik
6. 10. 2012 18:26
Re: sedmička
Stačí kliknout na můj nick, mám na ma.cz recenzi ;-)
Avatar - Mokrous
6. 10. 2012 18:35
Re: sedmička
Aha :-) No jo, nováček :-)

Tak to si přečtu. Jsem zvědavej. Zrovna do Hyundai jsem si byl sednout taky a hrozně mě zklamala právě ta ergonomie i když prostornější to bylo víc než Golf. Přišlo mi to moc rozevlátý a takový hodně se snažící zaujmout, ale mě tam chyběla ta preciznost. Důležitý je ale jak se v tom cítíš Ty a jak bude sloužit Tobě. Nejspíš Ti rozvody vydrží dýl, ale budeš muset víc točit, aby to jelo :-)
Jdu si to přečíst :-)
Avatar - Marblik
6. 10. 2012 18:43
Re: sedmička
Ano s tou precizností souhlasím, pořád to není Golf. Vzhledem k tomu, že jsem přesedal z Laguny, tak jsem si v zásadě dost polepšil :-) Jak to bývá obvyklé, rozhodovala cena a až potom byly preference a sny. Za ty peníze je to slušné auto, které sice člověka nechytí za srdce, ale zároveň ho neurazí.
Avatar - Mokrous
6. 10. 2012 18:52
Re: sedmička
No tak to je fakt, taky jsi nejspíš o více jak 200 000,- Kč pode mnou a to je rozdíl. A v době kdy jsi to kupoval nebyly akční skladovky Comfort Edition. Takže se tam radši ani nedívej, co bys dnes mohl mít pod 350 000,- ;-\
Avatar - Marblik
6. 10. 2012 18:59
Re: sedmička
Vím v jakých relacích se teď Golf pohybuje. I před rokem nebyly ceny o moc vyšší. Ale pořád byl rozdíl cca 50 000 Kč. A to je pro mě momentálně dost peněz. Navíc si říkám, že kdybych si hned jako první auto koupil třídní etalon, na co bych se těšil dál :-)
Avatar - Mokrous
6. 10. 2012 19:19
Re: sedmička
Nooo, to je slovo do pranice. Taky se už teď bojím z čeho budu vybírat za 4-6 let :-) ale to je dlouhá doba. Nicméně bych si v kompaktech dnes nevybral nic a na takovej Passat Alltrack zase jen tak brzo nebudu mít finance... Ale kdo ví? Třeba se Škodovka umoudří s cenama a Octavia III překvapí vzhledem, rozměry i kvalitou. Osobně jsem na ni hodně zvědavej a doufám, že si nebudu rvát vlasy, že jsem nepočkal a koupil Golfíka.
Jinak za ty peníze Tvoje auto nevypadá zle, pokud funguje, výbava je slušná a praktická stránka převažuje nad designem. Je fakt, že já bych asi nerozdejchal design středového panelu, nicméně oceňuju jeho jednoduchost ovládání. Třeba klima vypadá fakt dobře ovladatelná a přitom chytře.
Avatar - Marblik
6. 10. 2012 19:35
Re: sedmička
Nemyslím si, že by se Škoda u Octavie III nějak podbízela cenou. Stačí se podívat jakou cenovou politiku nastavil nový Rapid. Vždyť je skoro tak drahý jako nový Golf. V některých specifikacích se ceny dokonce srovnají. A stejně se u nás bude prodávat jako housky na krámě...
Jinak pár známých už Octavii III vidělo na předpremiéře a je to prý moc pěkné a velké auto. Už aby byly Vánoce :-)
Avatar - Mokrous
6. 10. 2012 19:42
Re: sedmička
Čas ukáže. Nebylo by špatný to za 4 - 5 let střelit a pořídit Octavia III Combi Elegance + 2,0 TDI 110 kw 4x4 až se bude blížit konec její kariéry a bude vychytaná a bude mít akční ceny :-)
7. 10. 2012 14:02
Re: sedmička
Jak zde pročítám Váš rozhovor, nemůžu než jen souhlasit. Dokud si člověk nezkusí, nemá cenu hodnotit, zkutečně ne. Před lety jsem kupoval malé auto a na výběr byla Fabie 1 (už facelift), P206, Clio, Polo, Ibiza, Fiesta a Getz. Otravoval jsem všude (za jednu sobotu vyzkoušeno asi 9 aut) a výsledek - dlouhé rozhodování mezi F1 a Polem, nakonec vyhrála Fabie v prostřední výbavě. A právě důvody - facelift měl již černý interiér, hezčí masku, vylepšili některé vlastnosti - brzdy v základu od Ambiente a výše s ABS a MSR (byl to rok 2005, o rok později to přikázala legislativa) (brzdově oproti F1 bez ABS, co mají naši ještě před faceliftem je to nebe a dudy), řazení a řízení bylo výborné vždycky, zabouchnutí dveří, ergonomie, i detail jako grafika budíků a podsvícení. (to mi kupříkladu vadilo u Pola - modrá-fuj)...auta jako Getz nebo P206 jsem vyšachoval okamžitě. Peugeot mi připomínal projevem podvozku spíše Feldu, řazením žigulíka, protože i favorit, kterého jsem dávno v minulosti měl, řadil přesněji. Ibiza dojela na horší odhlučnění podvozku i motoru a lacině vypadající interiér. Clio mě celkově neoslovilo, takže jsem ani neprojížděl. Ale doba se mění a dneska bych si F2 rozhodně nekoupil. Nové auto chci řešit příští rok tak uvidíme. Faktem je, že díky ceně je Golf 7 v ostrém zaměření, pokud se teda nezblázním a nevezmu ojetý Passat CC.
6. 10. 2012 14:58
Re: sedmička
na kolik te tahle sranda prisla?
Avatar - Mokrous
6. 10. 2012 15:18
Re: sedmička
Takové hooooodně kulaté číslo to bylo :-)
6. 10. 2012 15:26
Re: sedmička
dvacetinu z deseti milionu? ;-)
Avatar - Mokrous
6. 10. 2012 15:35
Re: sedmička
Čéče, Ty musíš mít vysokou matematickou. Minimálně >:D

Teda přiznám se, že to bylo o 1000 Kč méně kvůli GAP pojištění atd. Zkrátka se musel pan prodejce vejít :-)
6. 10. 2012 15:42
Re: sedmička
tak nechtel jsem to psat tak okate ;-)
Avatar - miromen
6. 10. 2012 22:04
Re: sedmička
Gratuluji ke koupi G6. Dynaudio je opravdu fajn zaležitost a kvalita zvuku mě taky osobně mile překvapila. Jinak koukam že ceny za Golfa jsou stejne jako v roce 2010 kdy jsem G6 kupoval ja. Rozdil je pouze v ceně papirove a te realne.
Avatar - Mokrous
8. 10. 2012 23:33
Re: sedmička
Jakou máš přesně konfiguraci? Já si myslím, že to mám trochu levnější, než to bylo, ale nebude to tak horký... Já jsem o kousek výše rozepsal dost příplatkovejch prvků, který ten Comfort Edition zvedly přesně o 50% ceny auta samotného... ;-\
Ale nemohl jsem prostě jinak. Kdyby šel ještě koupit Highline, šel bych do něj :-)
6. 10. 2012 12:22
Re: sedmička
Mazdu 3 som vyskúšal, staticky, ale hneď sko som sa "posadil za seba" som dosť rozčarovano odišiel ..... už ma potom nezaujímalo nič iné ....
Avatar - Mokrous
6. 10. 2012 13:29
Re: sedmička
Mě se Mazda celkem líbí z venku a jízdní vlastnosti jsou díky váze a podvozku fajn, ale jako celek mě nebere. Interiér divný, několik různých displejů, hrany, stísněnost...
6. 10. 2012 15:24
Re: sedmička
dvacetinu z 10 milionu? ;-)
Avatar - Mokrous
6. 10. 2012 15:36
Re: sedmička
Koukám, že oba máme tendenci reagovat vždy po textem a ne nad ním. No holt to tvůrce stránek vymyslel takhle :-) a musíme si dávat většího majzla :-)
Avatar - Mokrous
6. 10. 2012 15:33
Re: sedmička
Čéče, Ty musíš mít vysokou matematickou. Minimálně >:D

Teda přiznám se, že to bylo o 1000 Kč méně kvůli GAP pojištění atd. Zkrátka se musel pan prodejce vejít :-)
6. 10. 2012 12:47
Konkurence
Ve srovnání s konkurencí je neskutečně drahý :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
6. 10. 2012 20:41
Chvilka poezie
Nakonec i wolff, koupí VW Golf. >:-[]
Rozbalit vlákno
0
6. 10. 2012 23:24
Süddeutsche Zeitung
Jeden úrivek o tom jaký je nesmysl dělat z Golfu ikonu:

Wenn Marketingleiter Jürgen Stackmann den Golf als "Ikone" bezeichnet, dann ist das nicht nur faktisch falsch :-! , sondern auch einfach überheblich.

Denn die Automobilität weltweit massentauglich hat das T-Modell von Ford gemacht, in Deutschland später der VW Käfer. Der Golf ist sein Erbe und führt dies würdig weiter. Doch der Golf ist kein guter Kumpel, kein Fels in der Brandung und auch kein gesellschaftliches Epiphänomen. Er ist ein Auto. Ein sehr wichtiges, aber auch nur eines von vielen. Mehr nicht.

Zdrojem je jeden výše zmiňovaný článek [odkaz]
Rozbalit vlákno
0