Přihlásit
Moje Auto
Blogy
Novinky
Technika
Design
Bezpečnost
Motorky
Profi
Otázky a odpovědi
Fleet
Články o ojetinách
Autofun
Tapety
Autosalony
Rallye
Dakar 2024
Alkokalkulačka
Katalog
Testy
Srovnávací testy
Martin Vaculík
Jízdní dojmy
Videa
F1
Elektro
Veterán
Bazar
Přidat inzerát
Zboží
PREMIUM+
Premiové články
Získat PREMIUM+
Jaké.auto
Informace o autech podle značky a modelu
Auto.cz
›
Profi
›
Unimog U 5000 6x6: Třetí náprava pro vyšší zatížení
Diskuse: Unimog U 5000 6x6: Třetí náprava pro vyšší zatížení
Nabídka verzí víceúčelových terénních vozidel se rozšiřuje o nejtěžší variantu s trojicí hnaných náprav.
Zpět na článek
Strom
Čas
Hodnocení
Sbalit všechna vlákna
Přidat názor
převodovka
6. 10. 2012 08:06
petrumr
Re: převodovka
8. 10. 2012 09:41
Kolouš
Proč?
6. 10. 2012 14:39
vikis
Re: Proč?
8. 10. 2012 09:32
Kolouš
petrumr
6. 10. 2012 08:06
Sbalit vlákno
Nahlásit příspěvek
Přidat uživatele na hatelist
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
Kolouš
8. 10. 2012 09:41
Nahlásit příspěvek
Přidat uživatele na hatelist
0
Reagovat
Re: převodovka
To uz je ale dlouha historie
Leta se uz pouziva pouze elektropneumaticka prevodovka (polo, nebo plne automaticka) s 8-mi stupni vpred a se 6-ti vzad.
vikis
6. 10. 2012 14:39
Sbalit vlákno
Nahlásit příspěvek
Přidat uživatele na hatelist
0
Reagovat
Proč?
Proč kanibalizujou Zetros? Takhle si akorát dělaj konkurenta pod vlastní střechou.....
:-!
Rozbalit vlákno
1
Kolouš
8. 10. 2012 09:32
Nahlásit příspěvek
Přidat uživatele na hatelist
0
Reagovat
Re: Proč?
Protoze Zetros s novou euronormou bude pro civil. pouziti koncit. I tak to ale neni ekvivalent k Zetrosu. Ten ma uplne jinou koncepci podvozku. V 3-napravove konfiguraci ma zetros celk. hmotnost 27t...