Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Jaguar: Po F-Type přijde menší sedan a crossover

Jaguaru se pod křídly Taty daří, představil nový F-Type a přemýšlí, co bude dál. Kočce zkrátka rostou křídla.
Zpět na článek
6. 10. 2012 09:16
7. 10. 2012 14:55
7. 10. 2012 16:10
Avatar - 3_diamanty
6. 10. 2012 09:16
super
:yes:

jaguar je znacka ktoru som vzdy miloval... skoda par zbabranych rokov s modelmi S type X type a pod. ale nastastie je jaguar uz opat tam kde ma byt.... skoro nad vsetkymi :yes:
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Sonny Crockett
6. 10. 2012 21:04
Re: super
Zbabraných? Co je na S-type a X-type zbabraného? O Jaguary se, přiznávám, nijak zvlášť nezajímám, ale tyhle typy vídám a líbí se mi. Jediné, co jsem se doslechl, jsou jakési problémy s motory od Fordu a jejich spolehlivostí.
Avatar - Pekelná Micinka
6. 10. 2012 22:01
Re: super
Na S-Type nic, ale mnoha lidem se nelíbil kvůli retrodesignu Na X-Type markteting a částečný dojem přílišné obyčejnosti, daným velkou příbuzností s Fordem Mondeo.
Avatar - Sonny Crockett
6. 10. 2012 22:06
Re: super
Aha. No tomu by i odpovídaly ty nízké ceny těchto ojetin. I díky tomu se mi dostaly do pozornosti při předběžném vybírání budoucího druhého praktičtejšího vozu.
Avatar - Pekelná Micinka
6. 10. 2012 23:45
Re: super
No v zásadě proč ne. Otázkou je, jak moc ekonomické má to druhé auto být. Přeci jen, servis Jagu je cenově na úrovni značky, na druhou stranu, jak se ceny ojetin pohybují na Floridě a kolik stojí tamní oficiální i neoficiální servis, to netuším. Oboje, tedy jak S-Type, tak X-Type bych volil pofaceliftové, takový X-Type vypadá daleko moderněji v posledních verzích, které mají drsněji vzhlížející čumák. U něj by si měl možnost pořídit i něco praktického, pokud něco takového od druhého auta potřebuješ - je tu verze Estate. Navíc, novější verze mají i modernější interiér, což také potěší a jako u všeho, vychytané některé chyby. Chce to projet net, co ten, který model má za
případné problémy. U X-Type bych uvažoval o benzínech 2,5 a 3.0, u S-Type asi jen o benzínu 4.2, popřípadě 4.2 S/C.
Avatar - Sonny Crockett
7. 10. 2012 10:03
Re: super
Díky. Tak Florida je momentálně stejně skutečná, jako jméno Sonny ;-) S Jagem bych křižoval Prahou ;-) Ekonomické být nemusí. Cenu servisu a náhradních dílů znám. Jde mi především o luxusnější a reprezentativnější vůz. Žádné velké vzdálenosti s ním jezdit nepotřebuji, takže si chci každou jízdu užít, tak proto bych rád takové zajímavější auto, než nabízí například němci. Praktické pro mě znamená, že se tam vejdou 4 lidi, obklopí je útulné nesparťanské prostředí, do kufru nákup, a má to pevnou střechu ;-) Oproti třeba Mercedesu mi příjde Jag takový osobitější, což právě chci. Určitě máš pravdu s tím faceliftem - teď jsem se tak porozhlédl po starších recenzích a to píšou všude, že do té doby byla kvalita dost podprůměrná, a to bohužel napříč celým autem od motoru, interier až po vnější lak :-( No, jak jsem psal, je to zatím velice předběžné, takže času dost.
Avatar - Pekelná Micinka
7. 10. 2012 12:33
Re: super
Jasný. Akorát si dej pozor, aby ten interiér nebyl spartanský, kdyby byl sparťanský, tak by se ti asi barevně moc nelíbil a už vůbec by nebyl reprezentativní. ;-)
Avatar - Sonny Crockett
7. 10. 2012 14:15
Re: super
No, ještě toho trochu 8-s
Avatar - Pekelná Micinka
7. 10. 2012 00:15
Adrian
Tak potěšující je, že XK bude ještě větší, nebo aspoň, že se určitě nezmenší (není kam). Méně potěšující je, že bude dražší, ale to se asi dalo očekávat. Nyní se tedy konečně začíná rýsovat to, co bylo v područí Fordu zapovězeno kvůli AM. Crossover bych neřešil, buď bude, nebo ne, podle mě, jeho stěžejní prodeje stejně nebudou ležet v kontinentální Evropě.
Rozbalit vlákno
4
7. 10. 2012 14:55
Re: Adrian
Dalo se to očekávat a uvidíme, jak jim to vyjde. XKR je, vzhledem k tomu, co nabízí, levné auto.
Avatar - Pekelná Micinka
7. 10. 2012 15:04
Re: Adrian
Myslel jsem celou řadu XK.a navíc příští generaci, ta by měla být dražší, jak se v článku píše. Otázkou je, jestli pak ještě nějaký XK s atmosférickým motorem V8 bude.
7. 10. 2012 16:10
Re: Adrian
V článku se píše, že R a R-S tvoří (drtivou) většinu prodejů. Tak říkám, že XKR je levné auto. Otázka je, jestli si zákazníky udrží, když zdraží. Prostě jsem "obyčejné" XK pominul.