Novinky
V sucastnosti s velkym odstupom najkrajsie auto strednej triedy. Mazda :yes:
Ak by mal byt v encyklopedii obrazok typickeho japonskeho sedanu, tak by tam mala byt tato Mazda. Dlha, siroka, nizka, obla.... :yes:
Interier, jednoduchy, prehladny, bez tony striebornych dekoracnych plastov :yes:
Motory, apel na benzin, bez turba, nizka spotreba :yes:
Cena, zaklad v SR pod 22 000 eur :yes: :yes: :yes😒br />
Ak by som dnes vyberal auto, tak Mazda 6 sedan :yes:
(este keby to malo hydraulicke pruzenie a bohovske sedacky ako mam v C5 >😒] )
Interier, jednoduchy, prehladny, bez tony striebornych dekoracnych plastov :yes:
Motory, apel na benzin, bez turba, nizka spotreba :yes:
Cena, zaklad v SR pod 22 000 eur :yes: :yes: :yes😒br />
Ak by som dnes vyberal auto, tak Mazda 6 sedan :yes:
(este keby to malo hydraulicke pruzenie a bohovske sedacky ako mam v C5 >😒] )
tu je celkom zaujimave citanie [odkaz]
Hm kapota těžka a udajně kvuli uspory hmotnosti nema plynovou vzpěru což by ve středni třidě mělo byt podle mě standardem. Spiš bych za tim viděl usporu finančni.
Jinak design povedeny ikdyž zadni čast se mi moc nezamlouva ale to se uvidi až v realu. Interier typicky japonec=žadna hitparada. Mondeo na mě tedy zapusobilo vice.
Jinak design povedeny ikdyž zadni čast se mi moc nezamlouva ale to se uvidi až v realu. Interier typicky japonec=žadna hitparada. Mondeo na mě tedy zapusobilo vice.
Tak plynove vzpery bych i ozelel. Pokud se nesetri na necem opravdu dulezitem, jsem ochotny to prezit. Par gramu dole a trosku nizsi vyrobni cena jsou pro me spise dobre zpravy (auto bude o supermalicky kousicek uspornejsi a zivejsi, tedy deci benzinu za celou zivotnost auta 😄 a Mazda vice vydela, co si prat vice 😄
Tak a také o další věc méně, která se může pos..., ačkoli zrovna plynová vzpěra není to, co by patřilo mezi problémové díly.
čert vem vzpěry, přiznejme si jak často průměrný vlastnik leze pod kapotu. Mě zamrzelo spíš opuštení lichobežníkové přední nápravy ve prospěch levnějšího McPhersona. Ale cháp, že to přineslo značnou finanční úsporu. Naprosta většina potenciálních zákazníku ani netuší jaký je mezi těmito zavěšeními rozdíl. O vnímání nějakého jízdního rozdílu ani nemluvě.
chyba ti tam škrabka vo veku nadrze? Povedz ano,abych porozumel tomu bezduchemu mudrovaniu alá svet motoru ci autosalon.
To už je snad nějaka nemoc ne ? Ta škrabka tě musi snad pronasledovat i v noci.
No a ty si si z toho testu fakt zobral k srdcu len posranu kapotu a plynovu vzperu? ostatne si necital,lebo chybali negativa,ktore hladas?
A k tomu dizajnu interieru...Prave Mazda je v tomto z Japoncov najeuropskejsia a nevidim nic,kde by tieto boli lepsie/krajsie
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
oproti
[odkaz]
[odkaz]
no a potom je tu tvoje mondeo .)
[odkaz]
A k tomu dizajnu interieru...Prave Mazda je v tomto z Japoncov najeuropskejsia a nevidim nic,kde by tieto boli lepsie/krajsie
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
oproti
[odkaz]
[odkaz]
no a potom je tu tvoje mondeo .)
[odkaz]
Ano ta vzpěra mě opravdu zarazila a proč ? Protože se jedna o středni třidu kde je to standardem. Jinak zatim lze hodnotit pouze staticky dojem a až budou testy tak se možna vyjadřim i v jinych oblastech.
Z těch interieru ktere jsi tu dal je ten Mazdi z meho pohledu na tom nejhuř. Prostě japonec.
Z těch interieru ktere jsi tu dal je ten Mazdi z meho pohledu na tom nejhuř. Prostě japonec.
"Okrem vyslovene úžasného kokpitu sú na Mazde ešte dve veci iné a lepšie ako súčasné trendy"
Čítajte viac: [odkaz]
Čítajte viac: [odkaz]
S tou vzpěrou souhlas, ve střední ji chápu jako standard (mně osobně je to v rámci doplňování kapaliny do otřikovačů celkem putna, ale co moje (či kohokoli jiného) partnerka 😉 ).
Ale stále lepší než absence multilinku u DS5...
Ale stále lepší než absence multilinku u DS5...
proč? Ty nechapes,ze davas priblble otazky...a umelo stavias taketo prkotiny,ktore nemaju na jazdu (komfort.bezpecnost,vykon,spotrebu) ziadny vplyv a snazis sa vytiahnut len neco akoby negativne,lebo ta asi serie,ze 6ka vyzera na skvele auto a ne a ne si to priznat,lebo nema znak VW,Skoda...
Mi se, čověče, ten mazdí interiér líbí fakt hodně. O exteriéru nemluvě. Plynová vzpěra haubny je cinkrlátko, to nebude rozhodovat o prodejním úspěchu. Stejně tak integrovaná škrabka 😄
Vzpěra je důležitá asi jako brzdící prkýnko na záchodě při koupi domu. Mazdí interiér je dokonalý kompromis mezi klasikou a bláznivou fordí směsicí. Jinak to vystihl přesně myslím Dinar, hezčí by bylo kdyby obrazovka byla větší, bez ovládačů a zakomponována ve stylu Lexus. Jejich řešení se mi líbí taky nejvíc. Televize a vzpěra stejně neovlivní, jak to auto jezdí.
Na nových fotografiích, které už jsou asi 3 dny venku, a hlavně, některé z nich ani neukážete. Takže sorry, [odkaz] [odkaz]
to pro mazdu bude model, který ji pomůže k lepším výsledkům. :yes:
Mazda jede...a je to dobře.
s CX 5 nestíhají, 6 půjde taky na dračku.
Mazda je (relativně) malá, svá a já si toho cením😊
s CX 5 nestíhají, 6 půjde taky na dračku.
Mazda je (relativně) malá, svá a já si toho cením😊
Ještě počkej na ceníky, tím to japonci občas umí docela zaříznout. A více testů, jistota je jistota 😉
Ale jinak souhlas, nová M6 vypadá na potenciální bombu. :yes:
Ale jinak souhlas, nová M6 vypadá na potenciální bombu. :yes:
Jsem zvědav na logická vysvětlení.
Jednoduché - deformačné zóny a ochrana chodcov. O jazdné vlastnosti sa nie je treba báť. V tom bola mazda vždy špička.
Niektorí sa tu sklamaní z toho, že upustili od double wishbone a prešli na McPherson. Je to síce úspora vo výrobe, ale okrem toho sú to aj čitateľnejšie jazdné vlastnosti, lepšia spätná odozva a nižšie servisné náklady. Ja tento krok mazdy nehodnotím negatívne. Veď kto už len potrebuje v aute strednej striedy perfektnú trakciu v zákrute a nestačí mu iba výborná trakcia?!
Niektorí sa tu sklamaní z toho, že upustili od double wishbone a prešli na McPherson. Je to síce úspora vo výrobe, ale okrem toho sú to aj čitateľnejšie jazdné vlastnosti, lepšia spätná odozva a nižšie servisné náklady. Ja tento krok mazdy nehodnotím negatívne. Veď kto už len potrebuje v aute strednej striedy perfektnú trakciu v zákrute a nestačí mu iba výborná trakcia?!
Ten benzín 2,5 sky má velice slušnou dynamiku, která se vyrovná Mondeu 2,0 EB.
Tak jsem to napsal jinde, jinač naživo vypadá Mazda ještě líp než na fotkách a Mondeo přesně opačně. V porovnání s Mondeem působí Mazda subtilně.
...chtělo by to silnější benziny...a nebo aspon ten nejsilnejsi s manualem 😒 mohla to být volba...ale takhle...
Dle mého je síla motorů zcela adekvátní.
Dle tebe možná..dle mě ne 😄 tak jako někomu stačí fabka nebo na víc nemá..
No, když si vemeš, jak silné motory se v autech střední třídy prodávají, tak mazda těmi svými s přehledem pokryje luxusní většinu poptávky. Prodeje silnějších benzinových motorizací (navíc bez automatu) jsou zcela marginální. Jinak souhlasím s tím, že je škoda 2,5litrového sky-activu bez možnosti manuálního fofrklacku, ale kolik by se jich v této specifikaci prodalo?
Ale ano to já souhlasím...že pokryje tím 90 % poptávky...možná i víc...jen za mě osobně píšu škoda.......viz. popsal jsem to níže a můžu jen dodat, někdo opravdu rád rychlé svezení a předjíždění bez kompromisu..atd..
Jinak....k těm automatům manuálum...už mám dva případy lidí..kteří si objednali MB Ecko kupe s manualem..na zakazku..protože se oficialne do neho ani manual nedodava 😁😁 a oni holt ho chcou..a to jsu ehm starsi panove....kteri nechcou zavodit...proste chcou svuj manual a hotovo.
Jinak....k těm automatům manuálum...už mám dva případy lidí..kteří si objednali MB Ecko kupe s manualem..na zakazku..protože se oficialne do neho ani manual nedodava 😁😁 a oni holt ho chcou..a to jsu ehm starsi panove....kteri nechcou zavodit...proste chcou svuj manual a hotovo.
Pak je ještě otázka, kolik výkonu lze poslat efektivně na vozovku prostřednictvím přední hnané nápravy 😄
Můžeš u mazdy zkusit, ať vyrobí na přání nejsilnější motor s fofrklackem, asi tě ale pošlou do....showroomu mercedesu 😄
Můžeš u mazdy zkusit, ať vyrobí na přání nejsilnější motor s fofrklackem, asi tě ale pošlou do....showroomu mercedesu 😄
Neboj efektivně toho přeneseš dost...viz Focus RS nebo Megane RS nebo Astra OPC...tam mas vykony od 260 do 350 a jde to.
Hele třeba Mazda ještě něco dodá...určo MPSku...
Ale to zas bude pozdě.....a jak koukam...6tka není liftback? jen sedan akombi...ach jo.
Hele třeba Mazda ještě něco dodá...určo MPSku...
Ale to zas bude pozdě.....a jak koukam...6tka není liftback? jen sedan akombi...ach jo.
Ono se říká, že 250 kobyl je na předek tak akorát na hraně. Že to nějak jde, je něco jiného, než že to jde efektivně. Odhlídneme-li od toho, jak mnou zkoušené "estéčko" škubalo za volant (člověka, který na to není zvyklý (tedy já) to může docela vyděsit 😄 ), tak jsem se zahrabal při každém ostřejším rozjezdu. Takhle tedy rozhodně efektivní přenos nevypadá.
No a o šestkovém mps vůbec nevím..dokonce ani to, jestli se dělá v současné generaci 😄 a zatím jenom sedan a kombi 😐
No a o šestkovém mps vůbec nevím..dokonce ani to, jestli se dělá v současné generaci 😄 a zatím jenom sedan a kombi 😐
Neděla se.........kde zmizel ten jejich 2,3 Disi...ktery je i v Mazde 3 netucham. Zacali se soustredit v te nynejsi generaci hlavne na diesly.
tak ono nejde jen suse o vykon v konich ale i o tocak. A to s tim Steckem...to spise bylo o tve nepripravenosti 😉.
Mas rozdil napr 240 koni 350 tocak a mit moznost jen 190 koni a 250 tocak
Hlavně technika přenosu výkonu se zlepšila..a to o dost....to stejné platí pro zadokolky..kdysi stačilo trošku mokro a už jsi tancoval 😉
tak ono nejde jen suse o vykon v konich ale i o tocak. A to s tim Steckem...to spise bylo o tve nepripravenosti 😉.
Mas rozdil napr 240 koni 350 tocak a mit moznost jen 190 koni a 250 tocak
Hlavně technika přenosu výkonu se zlepšila..a to o dost....to stejné platí pro zadokolky..kdysi stačilo trošku mokro a už jsi tancoval 😉
Nj, musel bys slevit z nároků na prostor a klesnout o třídu níž, aby ses svezl s foukaným mazdím benzínem, akční cena trojkové mps byla 599 900 😄
Ano, ano, navíc o torquesteeru těchto "přemotorovaných" hh s předním náhonem jsem dokonce četl, ale vůbec mě nenapadlo, že to bude s volantem takhle tahat, není nad osobní zkušenost. Proto jsem spíš fanda japonských točivých atmosfér, které nemají takový nástup výkonu, aby ti vyrvali volant z rukou a můžeš je s radostí točit k 8000 😄
Technika přenosu výkonu se nepochybně zlepšila, ale pořád narůstá aji přenášený výkon, takže mi to přijde, že z pohledu řidiče se nemění nic. Není nad klasické uspořádání se zadním náhonem 😄
Ano, ano, navíc o torquesteeru těchto "přemotorovaných" hh s předním náhonem jsem dokonce četl, ale vůbec mě nenapadlo, že to bude s volantem takhle tahat, není nad osobní zkušenost. Proto jsem spíš fanda japonských točivých atmosfér, které nemají takový nástup výkonu, aby ti vyrvali volant z rukou a můžeš je s radostí točit k 8000 😄
Technika přenosu výkonu se nepochybně zlepšila, ale pořád narůstá aji přenášený výkon, takže mi to přijde, že z pohledu řidiče se nemění nic. Není nad klasické uspořádání se zadním náhonem 😄
Nu to už je polemika....ber to jako pracovní auto..trávíš v něm hodně času...a na to prostě nižší střední není. A tím pádem ti odpadá i točivý motor a honit ho do 8tis 😉
Samo to beru v podobě hothatche..proč ne....ale jako managerske auto..potřebuješ mít dostupný výkon hned teď a bez zbytečného přemýšlení.
A k tomu jsou tudba opravdu opravdu dobrá...proto byly a jsou to ted tak oblibene diesly. Nepřemýšlím šlápnu předjedu a pokračuju vklidu dal.
Zadní náhoj ne problematickký v zimě...bohužel...např já jezdím pracovně na šumavu co týden...a tam bych se s ním nechtěl otravovat od října do dubna, kdy hrozí sníh mrazy ledovky atd....4kolka je drahá a pak zas pomalá ve vyšších rychlostech ..no si pak vyber >😁
Samo to beru v podobě hothatche..proč ne....ale jako managerske auto..potřebuješ mít dostupný výkon hned teď a bez zbytečného přemýšlení.
A k tomu jsou tudba opravdu opravdu dobrá...proto byly a jsou to ted tak oblibene diesly. Nepřemýšlím šlápnu předjedu a pokračuju vklidu dal.
Zadní náhoj ne problematickký v zimě...bohužel...např já jezdím pracovně na šumavu co týden...a tam bych se s ním nechtěl otravovat od října do dubna, kdy hrozí sníh mrazy ledovky atd....4kolka je drahá a pak zas pomalá ve vyšších rychlostech ..no si pak vyber >😁
No jo, manažer prostě potřebuje jet hned bez zbytečného přemýšlení 😜 typický obraz dnešních silnic, promiň za rýpnutí 😄
Turba dobrá sice jsou, zátah v dolních částech otáčkoměru návykový, bude-li ale nadále možnost si vybrat, sáhnu vždy po atmobenzínu, nejlépe japonském, tak jako jsem to udělal už 2krát.
No a když jezdíš pracovně hodně často do takových nehostinných podmínek, 4kolku bys možná užil. Mi se vždy hodně líbilo (a pořád líbí) předešlé Legacy s 6hrnkovým 3litrem, to jede úplně bez problémů aji ve vysokých rychlostech (což je pojem pro každého z nás asi relativní) 😄
Turba dobrá sice jsou, zátah v dolních částech otáčkoměru návykový, bude-li ale nadále možnost si vybrat, sáhnu vždy po atmobenzínu, nejlépe japonském, tak jako jsem to udělal už 2krát.
No a když jezdíš pracovně hodně často do takových nehostinných podmínek, 4kolku bys možná užil. Mi se vždy hodně líbilo (a pořád líbí) předešlé Legacy s 6hrnkovým 3litrem, to jede úplně bez problémů aji ve vysokých rychlostech (což je pojem pro každého z nás asi relativní) 😄
sa niekde pisalo,ze uvazuju nad MPS verziou...
Co Ti nestačí? Kolik toho najezdíš ?
40-50 tis ročně...a není to jen otom..z.dali ti to nestačí..ale zdali chceš víc....ted mam 205 ...a tojen z duvodu ze silnejsi Ecoboost se jeste nedodaval , to stejne plati pro automat..chtel jsem manual..ale k dispozici nebyl.
Nové auto ma nahradit ale ne moje mondeo ale otcovo a ten ma 220 koni z 2,5 turba...a proste i ten tocivy moment jde poznat.....zdali mas 350 nebo 250...
Nové auto ma nahradit ale ne moje mondeo ale otcovo a ten ma 220 koni z 2,5 turba...a proste i ten tocivy moment jde poznat.....zdali mas 350 nebo 250...
Sakra to je délka, s tím se opravdu Passat nemůže srovnávat.No snad jenom popřát k nejlepším prodejům. 😄
Ruku na srdce, kdyby na fotce bylo logo např. Jaguaru, bylo by to uvěřitelný.
[odkaz]
:yes: