V Auto Tipu jsem dnes četl první dojmy.
jasně, že spíš chválili..
Ale zmiňovali:
větší hlučnost
výtluky přecházeli až podezřele často do kabiny (dávali to na vinu 17" kolům, ale to je snad už lepší standard a např. Focus tím netrpí, nevím co obnáší sportovní podvozek a jaký má smysl u Dieselovýho motoru)
Po přečtení "mezi řádky" mám takový pocit, že VW hlavně šetřil a někde asi na těch nesprácných místech.
Docela by mě zajímalo, jak se to časem projeví na nákladech za opravy a servis.
byl jsem majitel i30cw, 1.6 cvvt kupováno nové. myslím si, že golf je něco víc a kdybych na to tenkrát měl, koupil bych ho. i octavii bych volil, kdyby nerozhodovala peněženka.
Konečně někdo, kdo se k tomu postaví čelem. Taky budu horko těžko splácet Golfa, ale musel jsem ho mít. A taky jsem se na poslední chvíli rozhodl pro 6. generaci. A nejen kvůli designu. Bál jsem se i zadní nápravy, nechci el. park. brzdu, chci kulatý volant, plyn od podlahy atd... Vím, že 6. generace nebyla pro VW moc zisková, stejně jako 5. A někde se musí ušetřit, když "německý" dělník chce tolik ojro měsíčně a odbory jsou tak silné. Určitě bude 7. gen. v mnoha ohledech lepší, ale v některých třeba zase slabší. Nejradši bych měl 6. gen. a v ní motor ze 7. :-)
ono stara i30 na golf nemala... ale bavim sa o novej generacii, co bolo pred 5 rokmi uz dnes neplati... dnesna i30 je plne zrovnatelna s akymkolvek autom v danej triede vratane golfu.... ;-)
britsky autocar chvalil hlavne zlepseni komfortu a hlavni vec, kterou vypichl bylo ticho v kabine pri jizde spolu s nastavenim podvozku... na druhou stranu asi v UK nejezdili po rozbitych silnicih :-)
Výroba Golfa v Mexiku není takový "hit" jak se to podává.
Např. Golf Variant se tam již (i pro Evropský trh) vyrábí tam již od Golf V tuším - viz VIN u těchto aut...
Presne tak, Golf Variant od r.v. 2007, teda V a VI robia v mexiku aj pre európsky trh, a dúfam, že novú generáciu budú už búchať dokopy v nemecku, keďže som potenciálny kupec >:D