medzi rokmi 2006 a 2008 za vela nestali... jak stary auris yaris ravka a pod... nova generacia toyot nastastie uz vyzera podstatne lepsie aj kvalitnejsie :yes: a ide spravnym smerom :yes:
"vyzera kvalitneise" - to jako soudíš zase jen podle obrázků? Která automobilka ti udělá svolávací akci na 6(!!!) let staré auto? Raději jezdit jednou za dva roky na svolávačku, než neustále zkoumat, jak (ne)funguje kulance
Než začneš kecat, tak si zapamatuj: napřed je TOYOTA, pak kupka smradlavých plastů a pak hnůjandé a Korejská Imitace Automobilu. Korejci se prodávají jen proto, že lidi si koupí raději namleté střeva za 150 Korun než šunku za 200.
Tak potom ale nechápem ako môžu namleté črevá za 150,- porážať v testoch (a v predajoch) šunky za 200,- ?? Asi tie črevá budú kvalitnejšie ako šunka poskladaná z najlacnejších ingrediencií... ;-\ ;-) >:D
Nedávno tady někdo psal, že Chjandé ČR má na výplach mozků jenom v ČR vyčleněno 500mio ročně. Tolik asi k těm "vítězným" testům. Například ix20 je ten největší odpad, co se dá dnes koupit, to ti řekně každý, kdo s tím střepen najel více než 100km, nemá místo mozku krouhanou mrkev, není redaktorem motoristického plátku a nejmenuje se topper a incescent, přesto ix20 v testech "vítězí" a prodává se.
A škodovka takové peníze nemá? Nevšiml jsem si, že by H/K v testech konkurenci válcovala v každém testu, nicméně tobě ty občesné vítězství přidělávají víc a víc vrásek, co? :-)
Jasne... všetci sú jedno tupé stádo len tu sa nájde pár "odborníkov" ktorí nám chvála bohu vedia poradiť za čo sa dajú resp. majú resp. musia rozumne utratiť vlasntné prachy. Ešteže vás tu máme... Nehovoriac o skorumpovaných a kúpených novinároch ktorí cielene preferujú kórejcov a škodovku. A to aj v Nemecku, H/K je taký šrot, že získal dva krát po sebe (tiež kúpené, zaplatené ?) AutoBild Qualitets Report... No a že ix20 je totál šrot, nič horšie sa pod slnkom nikdy ani nevyrobilo, ach jááj, čo k tomu dodať, presviečaš tu všetkých, že sú aj nižšie levely ako strúhaná mrkva... :no:
A proc si ten odpad lidi kupuji znalce, kdyz jsou dalsi auta k mani, asi to nebude tak jednoduche. To auto je dotazene narozdil od konkurence az na drobnosti...
Zrovna nedávno na D11 se v plné rychlosti jedné RAVce "zasekl" náhon zadních kol, takže s dlouhými čmouhami spálené gumy na silnici zůstala odstavená na kraji silnice... >:D Docela měl štěstí ten řidič, že mu to nešlo třeba do smyku a skončilo to jen "zaparkováním" auta u krajnice...
Nezatáhl řidič spíš jenom ručku? :-) Nedovedu si představit, jak se může zaseknout náhon jedné nápravy, to by se spíš rozlítla klec diferenciálu a jel bys normálně dál.
Stát se podobná věc může. Já jsem sám zažil stejné zablokování obou zadních kol. Příčina byla prostá - simering na diferenciálu, olej ven, jiný zvuk nebylo slyšet protože to bylo před 30ti lety takže muzika naplno, plyn naplno a diferenciál nešlo rozebrat pomalu ani lisem. Všechno uvnitř modré a hodně věcí "svařených". (Fiat 131)
Jenomže rav4 není ani zadokolka, ani permanentní 4kolka. Tady bych to viděl opravdu spíš na něco s brzdami a vůbec bych si netroufal tvrdit, jestli na poruchu.
A ještě přidám jednu perličku z podobného soudku. Nissan Laurel automat (docela velká zadokolka) spolujezdkyně prý jen tak z legrace dala za jízdy P jako parking. Skříň to překvapivě nerozhodilo - zablokování zadních kol asi v 80 km/h. Celá akce končila v příkopu. Jo, a byly protočené gumy na ráfkách. To jsem viděl poprvé v životě.
No to je přece jedno, jestli je připojen nebo není. Stejně se točí pořád (od kol) a když se zadře tak se už netočí. Pokud vím RAVka nemá volnoběžky v kolech.
No, kdyby se zadřela celá klec, tak pak asi jo. Ale to při "mohutnosti" zadního difu, velikosti kol a hmotnosti auta vedlo, dle mého, spíš k roztržení diferenciálu, než kousnutí kol.
Já to zkoušet tedy nebudu :-) a asi bude něco jiného parking na zadních a na předních kolech. Myslím, že můžeme téměř s jistotou říct, že P v 80 by ta ravka na předních nadala :-)
Necham se od tebe poucit, oblaz nas svou neskonalou moudrosti a rekni, jak bys jako spolujezdec vyresil situaci, kdy ridic by najednou zkolaboval. Uvidime, kdo je tady pohadkar....
Tomu říkám správný přístup. 4-6let stará auta se svolávají do servisu kvůli tlačítku. Jiní nesvolají ani nová auta u kterých hrozí fatální porucha motoru.
No vzhledem k tomu, že už došlo k několika požárům, tak to zas taková prkotina není... Je celkem jedno, zda ti auto shoří kvůli čudlíku za pár centů nebo z důvodů motoru apod. Výsledek bude stále ohořelý vrak auta.
O žádném takovém požáru nemám informace. Píše se pouze, že je tu taková možnost po ošetření kontaktů běžnými antioxidačními přípravky. Leckterá jiná automobilka by tvrdila, že u nich je vše v pořádku a problém je u výrobců těchto přípravků. Toyota se postavila k problému čelem a to dnes (bohužel) rozhodně není běžné. Za to si zaslouží pochvalu.
Jenom v USA je evidováno 5 prokazatelných požárů a další jsou v šetření, takže se nejdená jen o nějákou kosmetiku. Navíc těch případů může být spíš desítky, ale zatím se vše dostatečně neprokázalo. Stačí ale trochu zapátrat na netu a těch info je o tom dost.
No jo, ale v článku se píše, že se vznítí mazivo. To je tak, když si někdo prolejvá spínače něčím co tam nepatří. Jinak dodavatel ovladačů je stejný jako ten u Hondy.
Problém kvůli kterému Toyota organizuje největší svolávačku v dějinách autoprůmyslu není nový. Toyota jej "řeší" se svými subdodavateli (Japan's Tokai Rika Co. and its U.S. subsidiary, Tram Inc. of Plymouth, Mich.) již více než 4 roky, od září 2008 na různých modelech. Za tu dobu došlo k zadokumentování 161 požárů vozů a 9 zraněným při těchto událostech. Protože systematicky se dokumentování věnuje pouze americký NHTSA a na jiných světadílech není evidence, dá se předpokládat, že skutečný výskyt požárů bude ještě daleko vyšší. NHTSA se snažil několikrát řešit problém s americkou dcerou Toyoty, nicméně neúspěšně. Následně došlo ke stížnosti k matce přímo do Japonska. Problém se dále táhl a několik mluvčích Toyoty vydalo několik protichůdných prohlášeních, jeden z nich dokonce popřel že by Toyota věděla o zaevidovaných 9 zraněných. Následně kauza znova vygradovala do Japonska a nyní Shigeru Hayakawa, člen nejužšího vedení vyhlásil tuto obrovskou svolávací akci. Takže Toyota dělá co musí donucena tlakem NHTSA a v podstatě opakuje ostudu s blokováním pedálu plynu.
Nemáš pravdu viz [odkaz] Cituji: "Mluvčí Toyoty Šino Jamadová dodala, že mezi svolanými automobily mimo Japonsko jsou modely Yaris, Vios, Corolla, Matrix, Auris, Camry, RAV4, Highlander, Tundra, Sequoia, xB a xD vyrobené v letech 2005 až 2010. Zdůraznila také, že v souvislosti se závadou nebyly hlášeny žádné nehody, zranění či úmrtí." :-!
P.S. o Amerických stížnostech víme své... tady kočka v mikrovlnce, tam tlusťoch z Mc Donalda, koberečky pod plynem... :no:
Americké NHTSA dělá vše proto, aby se v USA prodávaly pouze domácí značky 8-s:-!
Mě by zajímaly ty fotky od nějakého uživatele... ;-) Mluvčí Toyoty si nemůže zatloukat jen tak co se mu zachce... Na zatloukání závad a neuznané kulance tu máme jiné specialisty. :-)
Neříkám, závada tam je, ale opět nafouknutá NHTSA ve prospěch USA domácích značek ;-\
Mluvčí může/musí zatloukat přesně to co mu zaměstnavatel zadá, od toho jsou mluvčí. A kdyby ta závada byla nafouknutá tak těžko bude Toyota svolávat sedm milionů auťáků. Prostě závada tam je, Toyota ji za čtyř roky nevyřešila, auťáky hoří, občas se někdo popálí, jednoduše to nechali vyhnít a teď se jim to sype na hlavu. Zasekávání plynu také dlouho nebyl problém okecávalo se co se mohlo a když už to žádná mluvčí nedokázala okect tak svolávačky, úpravy etc. Historie se opakuje.
Podobně argumentovat tím, co řekl/a mluvčí jakékoli firmy je docela dětinské. Každý mluvčí je logicky primárně plně loajální zaměstnanec firmy pro kterou pracuje.
Je to v principu podobné, jako argumentovat k případné vině tím, co řekl obhájce u soudu. ;-)
Ham uz se parkrat projevil jako talentovany prekrucovac a lhar. Naposledy pod clankem o potencialne nebezpecnem chladivu R1234yf, uvedl jenom znacky, ktere se mu hodily do kramu a jine vynechal. Informace, ktere uvadi je proto potreba overovat u jinych zdroju, neda se mu totiz verit... :no:
Seznam značek užívající R1234yf je uvedený v článku z kterého zdejší redakce čerpala/opisovala a uvedl jsem jej celý. Je to lehce dohledatelné.
Hyundai I30, Kia Ceed, Optima Hybrid, Sorento, Lexus GS, Mazda CX-5, Subaru BRZ, Impreza, XV, Toyota GT86, Prius Plus.
Zkus uvést alespoň jednoho výrobce, kterého jsem zapomněl.
V současnosti vyráběné modely Opelu(Ampera, Antara, Astra, Astra Classic III, Corsa, Insignia, Meriva, Mokka, Zafira) toto chladivo nepoužívají. A kdo další, jen do toho.
WL - Já neargumentuji tím, co řekl mluvčí. Já chtěl jen vidět nějakou dokumentaci, fotodokumentaci těchto požárů a "údajně" 9! zranění... :-! Ne nějakej stupidní článek... Pokud by někoho zranilo auto požárem v 9ti případech, zaviněných výrobní závadou, tak se obrátím na soud a vysoudím sakra velký prachy... Kor v Americe! A pak nemůže žádný mluvčí někde argumentovat tím, že se nic takového nestalo... to by bylo padlé na hlavu :-!
Samozřejmě diskutéři, kterým se to hodí do krámu sežerou vše >:-[];-)
Když si vezmu třeba koncern VW a jejich motory 2.0TDI PD 125kw, které vyjíměčně najedou 100tis km bez čištění přicpaných trysek (pokles výkonu), 150tis na origo Siemens vstřikovače už je zázrak (doporučuju test na 100tis km v německém AutoBildu) kde koncern při zjištění, namísto modifikace a svolávací akce, akorát rychle přišel s novými motory CR a dodnes zákazníkům chybu nepřiznal, tak se jen směju. Těm co si ty motory koupili, ale zůstaly jen oči pro pláč :-!
No War, ale je dobré si někdy taky sundat ty růžové brýle s logem koncernu VW...
Já jsem v reakci ke koncernu nenapsal ani slovo, předpokládám, že mluvčímu koncernu věříš stejně, jako mluvčímu kterékoli jiné značky, včetně Toyoty. :-)
Jak vidíš sám, nemusím napsat o koncernu ani A, a vy už si tam nějakou tu ódu na koncern domyslíte pohotově sami..., ale když chci průkaznou citaci, je to najednou problém... >:-[];-)