Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Celosvětově nejoblíbenější barva aut? Vede bílá

Druhou příčku obsadila s pětinovým podílem stříbrná, za kterou následovala černá s 19 procenty.
Zpět na článek
11. 10. 2012 13:28
11. 10. 2012 16:19
11. 10. 2012 14:11
11. 10. 2012 15:09
11. 10. 2012 15:10
11. 10. 2012 15:27
11. 10. 2012 15:43
11. 10. 2012 15:49
11. 10. 2012 16:07
12. 10. 2012 08:06
12. 10. 2012 12:46
12. 10. 2012 13:48
13. 10. 2012 02:24
11. 10. 2012 15:42
11. 10. 2012 15:50
11. 10. 2012 15:11
11. 10. 2012 15:43
11. 10. 2012 15:20
11. 10. 2012 15:40
11. 10. 2012 15:45
11. 10. 2012 15:56
11. 10. 2012 15:51
11. 10. 2012 15:54
11. 10. 2012 16:06
11. 10. 2012 15:56
11. 10. 2012 15:24
11. 10. 2012 17:29
11. 10. 2012 15:53
11. 10. 2012 14:25
11. 10. 2012 14:33
11. 10. 2012 14:44
11. 10. 2012 14:52
11. 10. 2012 15:24
11. 10. 2012 15:44
11. 10. 2012 15:49
11. 10. 2012 15:27
11. 10. 2012 15:48
11. 10. 2012 16:49
11. 10. 2012 17:44
12. 10. 2012 13:20
12. 10. 2012 07:48
12. 10. 2012 13:21
12. 10. 2012 08:47
12. 10. 2012 13:26
12. 10. 2012 13:45
13. 10. 2012 10:30
11. 10. 2012 17:14
11. 10. 2012 20:10
11. 10. 2012 20:27
11. 10. 2012 20:38
11. 10. 2012 21:59
11. 10. 2012 15:22
11. 10. 2012 16:38
12. 10. 2012 08:49
11. 10. 2012 16:12
11. 10. 2012 16:18
11. 10. 2012 20:25
11. 10. 2012 21:57
11. 10. 2012 20:33
11. 10. 2012 15:39
11. 10. 2012 15:51
11. 10. 2012 18:17
11. 10. 2012 15:55
11. 10. 2012 17:06
11. 10. 2012 22:41
12. 10. 2012 09:01
11. 10. 2012 17:42
12. 10. 2012 00:26
12. 10. 2012 08:41
Avatar - Pekelná Micinka
11. 10. 2012 12:28
Stop bulvárnímu odpadu
Ale tohle se nedozvíme. [odkaz] >:-[]
Rozbalit vlákno
15
Avatar - KANKUNEN
11. 10. 2012 13:24
Re: Stop bulvárnímu odpadu
Má skvělý vkus. :yes: Tohle je typický příklad jak koncern zabil italskou duši. >:D
Avatar - Pekelná Micinka
11. 10. 2012 13:46
Re: Stop bulvárnímu odpadu
Tak to si nemyslím. Na Aventadoru se dá prominout i ta matně černá (barva, doufám).
Avatar - white label
11. 10. 2012 14:34
Re: Stop bulvárnímu odpadu
Myslím, žes jeho ironickou reakci dobře nepochopil, zřejmě mířil jinam než černý mat... ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
11. 10. 2012 14:38
Re: Stop bulvárnímu odpadu
Jo, už to čtu. Nějak jsem to nepobral napoprvý. :-) :yes:
Avatar - Dinar
12. 10. 2012 07:49
Re: Stop bulvárnímu odpadu
Slušnej blábol, koncerne. Aventador je bůh, vypadá naprosto jinak než ostatní supersporty, je to pravé velké lambo, řev, výkon, divadlo. Solitér, ke kterému slovo koncern může připsat jen naprostý mimoň. To spíš McLaren s tím nezapamatovatelným názvem, to je auto, které dělá dojem, že ho stavěli u Audi, perfektní, a perfektně bez emocí.
Avatar - Starfighter
11. 10. 2012 15:36
Re: Stop bulvárnímu odpadu
Pozér. Kromě vykmínovaných kopaček jeden z mála, kdo měl Ferrari a přešel k Lambu. To by srdcař nikdy neudělal. >:-[]
11. 10. 2012 17:30
Re: Stop bulvárnímu odpadu
Ne ne, je to znalec.
Musí vyzkoušet, jestli i Lambo bourá a hoří tak pěkně, jako F360...
Avatar - Pekelná Micinka
11. 10. 2012 20:03
Re: Stop bulvárnímu odpadu
"vykmínovaných" kopaček? To je něco nového, vysvětli. ;-)
Avatar - white label
11. 10. 2012 20:07
Re: Stop bulvárnímu odpadu
Zřejmě proslule "inteligentní" vrcholoví fotbalisté a jim podobní.... >:-[]
Avatar - Starfighter
11. 10. 2012 20:19
Re: Stop bulvárnímu odpadu
Tak určitě. Ale jak řikám nooo, důležitý je jak řikáš >:-[] >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
11. 10. 2012 23:03
Re: Stop bulvárnímu odpadu
Nehrál si taky nějakou kolektivní hru? >:D Jinak pozor. Ten Leoš, si na to, narozdíl od nás, vydělal.
Avatar - Starfighter
11. 10. 2012 23:25
Re: Stop bulvárnímu odpadu
Já jsem sólista...ve sportu ;-) Ano, s větou o Marešovi plně souhlasím.
Avatar - Starfighter
11. 10. 2012 20:21
Re: Stop bulvárnímu odpadu
WL to trefil ;-) Vykmínovaný = vydlabaný a pod. >:D
Avatar - Pekelná Micinka
11. 10. 2012 23:01
Re: Stop bulvárnímu odpadu
Zvláštní termín.
Avatar - salamoon
14. 10. 2012 01:51
Re: Stop bulvárnímu odpadu
stalo to 10 milionov,a jazdi v tom aj ronaldo? tak dam 20 milionov a kupim si vlastne a nedelim sa s nejakym ronaldom....no nie? >:D
Avatar - KANKUNEN
11. 10. 2012 13:28
Bílé jako pračka
Základní barva připravená na polepy a firemní reklamy. Šedá pro splynutí s asfaltem je taky fajň, skvělé mimikry.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - VL4D
11. 10. 2012 13:28
Bílá
Ta bílá mě překvapila, i když jinak pěkná barva :yes:

Možná obsadila první příčku kvůli dodávkám? ;-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Pekelná Micinka
11. 10. 2012 14:34
Re: Bílá
Obsadila první příčku, protože patřila v uplynulém období mezi módní barvy, bývá jako jedna ze základních barev u levných vozidel a v některých regionech je skoro povinná, resp. velmi praktická.
Avatar - VL4D
11. 10. 2012 16:19
Re: Bílá
Mě jenom zajímá, jestli se tam počítají taky auta typu Transit Connect, Berlingo atd... Ty jsou většinou bílé :-)

Jinak samozřejmě souhlas s tvým příspěvkem :yes:
11. 10. 2012 14:08
Jestli to nebude tím...
Jestli to nebude tím, že bílou barvu mají výrobci jako základ bez příplatků. U mého auta byla bílá barva o 13 tis. hezčí než ty ostatní... >:D
Rozbalit vlákno
2
11. 10. 2012 14:55
Re: Jestli to nebude tím...
:yes: >:D
11. 10. 2012 14:11
SLEPECKÁ HŮL
Na bílou u auta pozor, velký pozor, jednak je to povětšinou ( klid, píši povětšinou...) barva amatérů, kloboukářů, nerozhodných a těch co už dávno na všechno rezignovali, jednak je to barva, která na karoserii odhalí každičkou stylistickou designovou chybku. Nahoře máš dokonalou ilustraci - 508 a mégane v bílé. To snad jedině z... donucení. Pak se holt ovšem podíváš na teoreticky těžce představitelný vůz - na bílou devětsetjedenáctku a... jdeš do kolen. No, to je právě ten důkaz v podobě umění karoserie...

Ber tedy na vědomí, že u aut ze třídy sociálních garážových dávek si můžeš barvou i dost polepšit. Ano, chápeš to správně, mnohé dobře zvolenou barvou zamaskuješ. Prémie a dále, tam ať koupíš cokoliv, stále hraješ roli silničního estéta. Povinně se ale do bílého geelka nutit zrovna nemusíš. To víš i prémový svět má své estetické rozpětí...

Poučka je jednoduchá, barvu auta odvozuj od barvy svých oblíbených kopyt... No schválně se podívej, do čeho jsi dnes dokázal vklouznout...

P.S. Jinak je samozřejmě pouze jedna absolutní barva, takříkajíc barevná královna - červená, ale to snad víš. Na tuhle barvu ovšem musíš mít odvahu nejen u těch kopyt. Sázím se, že ji nemáš.

BRAVWO - [odkaz] :yes: :-!
Rozbalit vlákno
63
Avatar - Hotwire
11. 10. 2012 14:33
Re: SLEPECKÁ HŮL
s tou cervenou 100% suhlasim, ale nie na kazdom aute vyzera dobre...na tom mojom vyzera uzasne (kombinacia cervena farba + zatmavene skla + chromove listy okolo okien robi svoje :-) ), ale niektore auta s nou pripominaju "cervenu feliciu" (tym nijak nechcem znizovat hodnotu felicie ale ked auto o 2 triedy vyssie v cervenej vyzera tak nejak obycajne, tak je asi nieco zle ;-\ )
11. 10. 2012 15:09
Re: SLEPECKÁ HŮL
Ano, některým autům ta červená sedne méně.
Avatar - Pekelná Micinka
11. 10. 2012 14:37
Re: SLEPECKÁ HŮL
Ještě nedavno si adoroval stříbrnou a šedé metalízy, teď je to červená, která je univerzální, ale třeba červenej Superb, to by byla/je hrůza.
11. 10. 2012 15:10
Re: SLEPECKÁ HŮL
Adoruji stále - stříbro, šeď, antracit, to je sázka na exklusivní jistotu. Tu červenou povětšinou u sportovnějších aut. Avšak stará velká červená (kombi) Volva, to je žrádlo, ne?
Avatar - Pekelná Micinka
11. 10. 2012 15:23
Re: SLEPECKÁ HŮL
Ne, bohužel, ta mě neberou. Červená na Volvu je z mého pohledu jen praktická kvůli viditelnosti, čímž naplňuje filozofii značky. Dnes nevím, snad na XC90 nebyla špatná, jinak ne.
11. 10. 2012 22:44
Re: SLEPECKÁ HŮL
Dodneška si pamatuju na katalog Volva na kterém byla nádherná červená 850R.

[odkaz]
Avatar - Pekelná Micinka
11. 10. 2012 23:05
Re: SLEPECKÁ HŮL
Ježiši, to je krabice na boty... >:D Mě se líbí P.1800 nebo jak se jmenuje, ale ty z 80. a počátku 90. let ne.
11. 10. 2012 15:27
Re: SLEPECKÁ HŮL
Na červenou musíš mít auto. Pamatuji si, že minule psal něco o tom, že pod 300 koní bys o červené ani neměl uvažovat. :-) Nechce se mi to hledat. Třeba A6 nebo 5er si v červené moc dobře neumím představit, ale GS se mi v červené celkem líbilo. Nebo Vermilion na 6er kupé nevypadá vůbec špatně. Hodně záleží na odstínu.
11. 10. 2012 15:43
Re: SLEPECKÁ HŮL
Pochvala za paměť ;-) No ale tenhle názor se snad z dnešním příliš netluče, červená je prostě královnou.
11. 10. 2012 15:49
Re: SLEPECKÁ HŮL
Já to také tak bral. Nechápal jsem to tak, že bys říkal, že červená vypadá dobře na všem. Nicméně odkaz na Golfy nebyl úplně konzistentní. ;-)
11. 10. 2012 16:07
Re: SLEPECKÁ HŮL
300 koní nemají, to uznávám, ale na tacháči ta třístovka je... :-)
Avatar - white label
11. 10. 2012 16:14
Re: SLEPECKÁ HŮL
Hlavně, aby ta "třístovka na tacháčí" za sebou netahala ještě další tři nuly... :-O >:-[] >:D
Třeba tenhle borec má na tacháči třístovku taky:
[odkaz]
11. 10. 2012 17:33
Re: SLEPECKÁ HŮL
Po UL jezdí červená M5 E60 a vypadá opravdu pěkně. :-)
Ale holt tam už těch 300 klokanů je.
Avatar - Dinar
12. 10. 2012 08:06
Re: SLEPECKÁ HŮL
Nesouhlasím s A6, 5er, měl jsem E39 v červené Imola [odkaz] (tu černou střechu pominem ;-)), podle mého dokonalost. A třeba barva nové S6ky [odkaz] to je přece žrádlo. :-) ;-)
Avatar - white label
12. 10. 2012 12:40
Re: SLEPECKÁ HŮL
S tou E39 v Imola red souhlas, ale je třeba dodat dvě věci, jednak že to byl relativně decentní/tlumený (nevyřvaný) a povedený odstín, a pak taky, že podmínkou je M-Paket, jinak ne (vím, že se dávala jen na M a M paket, což bylo od BMW rozumné).
Ta S6 už tak povedený odstín nemá, ale u S6 jsem ochoten i tuhle (poměrně ostře) červenou "tolerovat", u A6 už ne. ;-)
Avatar - Dinar
12. 10. 2012 12:46
Re: SLEPECKÁ HŮL
Ano, bohužel Mpaket byl nutný, nechtěl jsem ho a vzal jen pro tu červenou. Mě se totiž seriové nárazníky po fl líbily víc než empaket, který navíc "hyzdily" ty černé plastové pruhy. Ale ta Imola je dokonalá, u F10 se dá v individualu objednat Melbourne red, taky krásná barva, už jsem to sondoval. ;-)
Avatar - white label
12. 10. 2012 12:57
Re: SLEPECKÁ HŮL
Po faceliftu byly skutečně nárazníky běžné E39 mnohem povedenější, než před ním, ale M-paketu bych se proto tehdy určitě nevzdal (k vůli vzhledu i k vůli tomu jak "jezdil"). My jsme to tehdy vyřešili tak, že se u M-paketu nalakovaly dveřní lišty do barvy vozu a nechaly se v černé jen ty rohové lišty v náraznících, daly by se nastříkat i ty, ale nárazníky by pak opticky hodně ztratily ten eMkový charakter.
Imola red se dávala (mimo jiné) i na M3.
Avatar - Dinar
12. 10. 2012 13:48
Re: SLEPECKÁ HŮL
Já jsem o tom dolakování taky chvíli uvažoval, ale mám nejraději auta v originál vzhledu, prostě mě to postupně přešlo. Pro mě byl Mpaket zbytečně tvrdý, už přestup z patnáctek předchozí 528i na sedmnáctky byl cítit, empaket tomu nepřidal. Chvíli jsem si zvykal na "drncání", e39 na patnáckách a standardním podvozku byl nejlepší mix agility a komfortu a to nejen ve své době. Jiná věc je, že takový rozměr kola je dnes vzhledově nepřijatelný. :-) ;-)
Avatar - white label
12. 10. 2012 20:19
Re: SLEPECKÁ HŮL
E39 na patnáckách (528i, později nechal 15" na zimu a na léto koupil 16") měl tehdy bratr mé matky (zlatá metla s béžovou kůží), a to auto mi přišlo až mepříjemně/nepřiměřeně měkké (proti Mpaketu na 17" houpavá bárka"), na D1 ve 130 ještě ano, ale jinak teda pro mě ne. Na léto jsem za minimum považoval 16", na zimu i těch 15".
My měli léto 17" (F 235/45 R 255/40) a zimu 16" (225/55), což bylo v pohodě. 18" jsem jel taky, ale to už bylo na E39 zbytečně moc tvrdé.
13. 10. 2012 02:24
Re: SLEPECKÁ HŮL
Myslel jsem současné generace, tedy F10 a C7. A samozřejmě "civilní". Prostě mi k nim tak výrazná barva nejde. Audi na A6 červenou nabízí (rovnou perleť), není nijak křiklavá, ale naživo jsem ji neviděl. Možná je to jen nedostatek mé představivosti. Přeci jen se nic nevyrovná tomu, když tu nádheru vidíš před sebou.

V téhle třídě tíhnu k eleganci. A i když autu červená sluší, tak u mne mají silnou pozici i jiné kombinace. Většinou je to pro mne otázka toho, jestli si dopřeji barvu v exteriéru, nebo interiéru. Málokdy dělám obojí. Takže například k červené 6er bych nejspíš vzal černý interiér s kovovým dekorem. U pracovního sedanu bych to spíš otočil, ven nevýraznou a oživit vnitřek. Třeba kombinace šedá-okr je zajímavá (ve správných odstínech).

Ale jo, uznávám, že se na ně nejspíš nějaký pěkný odstín najde. Třeba Melbourne vypadá slibně.
11. 10. 2012 14:40
Re: SLEPECKÁ HŮL
tak zrovna eurodrzek v červené 7er, případně čemkoliv téhle třídy bude vypadat všechno jenom ne "in" , jako nadsázku to beru, k hothatchi a sportu se ta barva hodí, jo a červenou na kopytech nenosí snad ani Tarantino >:D
Avatar - white label
11. 10. 2012 14:48
Re: SLEPECKÁ HŮL
Třeba tím myslel stejněně červeně lakované nehty pod těmi "kopyty"... :-O >:-[]
"Sundáš kopyta, pak fusakle... a hledíš do své garáže!" >:D
11. 10. 2012 14:58
Re: SLEPECKÁ HŮL
GTI je žena? >:D
Avatar - Pekelná Micinka
11. 10. 2012 15:00
Re: SLEPECKÁ HŮL
Psali, že Hitler byl žena. >:D
Avatar - white label
11. 10. 2012 15:18
Re: SLEPECKÁ HŮL
No jo, kam čert nemůže, pošle... ženu - převlečenou za Hitlera. >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
11. 10. 2012 15:21
Re: SLEPECKÁ HŮL
Psali to v Hromu, ale možná se to dostane i sem, při tom, co se tu děje. ;-) :-(
Avatar - white label
11. 10. 2012 15:00
Re: SLEPECKÁ HŮL
Proč by musel být žena, nebuď tak komisně staromódní... :-O >:D
11. 10. 2012 15:20
Re: SLEPECKÁ HŮL
sry za pozdní reakci, byl jsem na permanentní aplikaci obočí :-)
11. 10. 2012 15:11
Re: SLEPECKÁ HŮL
>:D Sedmičku v červené nikoliv, to je jasné...
Avatar - white label
11. 10. 2012 14:46
Re: SLEPECKÁ HŮL
Dobrovolně se přiznávám, že na červenou (myslím na autě) nemívám odvahu, ale zdaleka nejen tu..., v mnoha případech majiteli červeného vozu sice nechybí odvaha, ale naopak, soudnost, vkus, styl... ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
11. 10. 2012 14:59
Re: SLEPECKÁ HŮL
Červená se hodí opravdu jen na sportovně tvarovaná a sportovně výkonná auta, jinde je většinou vždy zrovna lepší alternativa. Třeba zrovna ten zmíňený Mégane, ten bych bez většího váhání vybral bílý.
11. 10. 2012 15:20
Re: SLEPECKÁ HŮL
Jistě, přesto červeným (slušivým) autům nelze upřít uhrančivost a styl.
11. 10. 2012 15:25
Re: SLEPECKÁ HŮL
dej sem nějaké foto, krom teda golfíku :-)
11. 10. 2012 15:40
Re: SLEPECKÁ HŮL
[odkaz] [odkaz] [odkaz] a... - [odkaz] :-) Parádička, co? ;-)
11. 10. 2012 15:45
Re: SLEPECKÁ HŮL
No, že by mi to urvalo tanga se říct nedá, ale úplně špatné to není :-)
11. 10. 2012 15:46
Re: SLEPECKÁ HŮL
tak snad jedině to "céčko" , ale díky :-)
edit: tak mě došlo, že v rodině má tatík bílou, já teď taky, předtím černou a před tím bílou, to byla ale š120:)
11. 10. 2012 15:51
Re: SLEPECKÁ HŮL
Prosím :-)
Avatar - Pekelná Micinka
11. 10. 2012 15:46
Re: SLEPECKÁ HŮL
Na medvědech ano, Céčku sedan dokonce možná sluší nejvíc, když má skleněnou střechu. Up! jsem pomalu neviděl jakýkoliv. A Octavii ne, tý fakt ne. Červená potřebuje vyvážené hrany a oblé linie. To u kulatějšího kombi po faceliftu přesně není. Ale O I liftback po faceliftech vypadá v červené docela slušně. Se skleněnou střechou jich moc nejezdí. [odkaz]
Avatar - white label
11. 10. 2012 15:51
Re: SLEPECKÁ HŮL
Ty poslední dva odkazy se dají "tolerovat", ty dva první naopak ne..., ten první - "LEGO hadra". ;-)
11. 10. 2012 15:54
Re: SLEPECKÁ HŮL
Hned poznám, že dnes píšeš bez brejlí... ;-)
Avatar - white label
11. 10. 2012 15:57
Re: SLEPECKÁ HŮL
Proč, "škrábu" jak doktor? No jo, už je podzim, tak jsem ty sluneční konečně odložil...
Ale brýle nejsou všechno, zkus zkontrolovat i skla , taky z nich případně sundej tu červenou folii proti poškrábání... >:-[]
Avatar - white label
11. 10. 2012 15:48
Re: SLEPECKÁ HŮL
Za mě spíš ve výjimečných případech.
11. 10. 2012 15:56
Re: SLEPECKÁ HŮL
No ale to je v pořádku. Červených aut nemá být na silnicích mnoho, o to více pak vynikne ta krása.
Avatar - Pekelná Micinka
11. 10. 2012 20:05
Re: SLEPECKÁ HŮL
Třeba když někde hoří, tak to musíš bejt úplně celej hyn, jak je najednou červeno na silnici. >:D A co teprve na staveništích metrostavu.
Avatar - white label
11. 10. 2012 20:21
Re: SLEPECKÁ HŮL
To by bylo v pořádku, pokud by jich skutečně na silnicích nebylo mnoho, bohužel opak je pravdou a červená patří stabilně celosvětově mezi TOP 5 nejpoužívanějších barev na autech, viz článek.
Avatar - Pekelná Micinka
11. 10. 2012 21:55
Re: SLEPECKÁ HŮL
Dnes jsem se na to zaměřil a červených jsem viděl poměrně málo.
Avatar - white label
11. 10. 2012 21:59
Re: SLEPECKÁ HŮL
Ty a dnes? Mám ti napsat slušně jakou to má statistickou výpovědní hodnotu? Slušně to nejde... >:-[] >:D
Avatar - Pekelná Micinka
11. 10. 2012 23:10
Re: SLEPECKÁ HŮL
;-) Mimochodem, odpovídalo to těm zhruba 9% co jsou uvedeny v té zprávě. Viz dole.
11. 10. 2012 14:59
Re: SLEPECKÁ HŮL
Veřejně se přiznávám - na to, abych si dobrovolně na auto dal hnusnou červenou, opravdu odvahu nemám >:D Pár takových aut kolem sebe mám. Červená 911 - humus. Červená A5 - humus. Červená M3 - nic moc. O červené bych reálně uvažoval snad jen při koupi Ferrari, ale to je tak nějak mimo moji realitu..
Avatar - Pekelná Micinka
11. 10. 2012 15:12
Re: SLEPECKÁ HŮL
No ty seš druhej extrém. Zrovna ta dvě auta která jmenuješ jsou ta, kterým červená sluší a právě M3 je ta, které sluší nejméně.
11. 10. 2012 16:21
Re: SLEPECKÁ HŮL
To je možný, sto lidí, sto chutí... Mně se to ale opravdu nelíbí, červená ta auta v mých očích degraduje..
11. 10. 2012 15:24
Re: SLEPECKÁ HŮL
Proč "hnusnou" červenou? Správný odstín na správném autě (a nemusí jít nutně o ferrari) je paráda, ausgerechnet pro dívku, pro ženu.
11. 10. 2012 16:30
Re: SLEPECKÁ HŮL
Ženský (a v podstatě kdokoliv) ať si jezdí v čem se mu zlíbí, já bych si ale červenou na auto nikdy nedal, nelíbí se mi to. Uznávám, že některé odstíny červené na některých vozech nepůsobí úplně strašidelně, přesto bych však vždy našel lepší kombinaci. Ale tohle je čistě subjektivní záležitost..
11. 10. 2012 17:29
Re: SLEPECKÁ HŮL
Jsou auta, která je škoda zabít nevýraznou barvou. Jaké máš tedy rád?
Avatar - Starfighter
11. 10. 2012 15:44
Re: SLEPECKÁ HŮL
Tenhle "borec" taky barevně ladil auto a kopyta [odkaz] >:-[] >:-[] >:-[]

;-)
Avatar - Pekelná Micinka
11. 10. 2012 15:50
Re: SLEPECKÁ HŮL
>:D to je když si někdo přečte něco o eurodrzkovi a pak to uvede v praxi po svém... ;-)
11. 10. 2012 15:53
Re: SLEPECKÁ HŮL
>:-[] :yes:
12. 10. 2012 03:13
Re: SLEPECKÁ HŮL
Mám červenou! :-) Můžu se tedy označovat za eurodrzka? >:D
Avatar - 3_diamanty
11. 10. 2012 14:25
biela
je luxusna farba a taky mercedes C v bielej vyzera paradne :yes:
Rozbalit vlákno
45
11. 10. 2012 14:44
Re: biela
My máme černou pračku, abyste věděli
Avatar - white label
11. 10. 2012 14:52
Re: biela
To my už chvilku taky (taky od LG?)... ;-)

[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Pekelná Micinka
11. 10. 2012 15:17
Re: biela
Hele, my máme klasik bílou, která je asi nějaký nižší (asi o dost) model k té červené, možná i starší, jen na 6 kg. Původně jsem měl s tou značkou problém, ale musím říct, že to točítko na volbu režimů a celkový design s tím masivním chromovým rámem mě příjemně překvapil. Také má Direct Drive, takže žádné problémy z řetězem >:D ehm, řemenem.
11. 10. 2012 15:24
Re: biela
jsme se nějak rozdováděli, bacha na vstřiky :-)
Avatar - Pekelná Micinka
11. 10. 2012 15:26
Re: biela
Naše pračka má jen atmosférické plnění, jsem purista. >:-[]
Avatar - white label
11. 10. 2012 15:44
Re: biela
Ale co má přímo společného vstřikování s případným přeplňováním. To je třeba jako SDI a TDI, vstřikování shodné, jen jednou atmo a jednou turbo. ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
11. 10. 2012 15:48
Re: biela
Že já nezůstal u těch praček... :*) >:D
Avatar - white label
11. 10. 2012 15:27
Re: biela
Ta černá existuje i v bílé (úplně identická, ta červená je hlubší na víc kg), původně se za tu černou barvu připlácelo, jenže dovozce nabral těch černých "trošku" víc a přece jen na černou zas není těch zákazníků tolik, takže aktuálně je naopak černá levnější, než bílá.
Avatar - Pekelná Micinka
11. 10. 2012 15:30
Re: biela
To je možné, ta naše je určitě nižší model, navíc ji už pár let máme... ehm, byl jsem se podívat, je to LG F1024ND. Zajímavý je, že oproti všem fotkám na netu, máme ještě jiný (starý?) znak LG.
11. 10. 2012 15:48
Re: biela
Tak koukán, esi jsem omylem nekliknul na web www.ona.cz :-)
Avatar - Pekelná Micinka
11. 10. 2012 15:52
Re: biela
Ona to je, jen když dorazí Kylie. ;-)
Avatar - Hammunasakra
11. 10. 2012 16:49
Re: biela
:-) ta zrovna trochu "zaváhala" jestli ta "předvybraná" BÍLÁ perleť na (příští) C5 byl/je/bude "správná" volba ;-)
11. 10. 2012 17:44
Re: biela
díval jsem se na konfigurátor, bílou se nic nezkazí, já však volím šedou - Aluminium, je stejně slušivá, však pro denní provoz praktičtější:)
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2012 13:20
Re: biela
...ano (i) to je "varianta" :-)
Avatar - Pekelná Micinka
11. 10. 2012 20:07
Re: biela
Myslím, že to záleží, kde bude ta pračka stát. >:-[] ;-)
12. 10. 2012 07:48
Re: biela
Hele, jdi si diskutovat sem [odkaz] :-)
12. 10. 2012 08:47
Re: biela
Tak je otázka, jaká nová C5 bude, jaký bude výběr laků. Pokud na to půjdu optikou současné, tak bílou a to Nacré (když už, tak ať září) se nic nezkazí, ale na C5 mi více sedí méně křiklavé odstíny. Ta bílá perleť už je možná trochu moc nefrancouzsky prvoplánovitě křičící a strhávající pozornost. Mativoire vnímám jako rafinovanější kompromis mezi prvoplánovitou bílou a již příliš "prezidentskou" (usedlou) Bourrasque, nebo černou. No a když to jde finančně, tak o Criollu v interiéru nemá cenu debatovat. ;-)
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2012 13:26
Re: biela
Já myslela (má) příští - plánovaná ca na příští podzim = tedy ještě TATO generace (kdyby nějak ULTRAzajímavě nakonec vyšlo DS9 - o kterém se prý brzy dozvíme víc, tak snad možná... - jinak mám "naplánováno" C5 V6 Bi-turbo ... neb v příští generaci, stejně jakou u PEUGEOT 508, již 6ti válec NEbude... :-|
PS: A "novinka" bílá PERLEŤová (k dispozici je i "obyč" bílá) když jsem vůz kupovala já ještě v nabíce NEbyla (a vůz se mi v ní LÍBÍ ... ale to "nejrozšířenější barva" mne trochu "odrazuje" ;-)
PPS: V černé ho znám i "naživo" a také NENÍ špatná... :-)
PPPS: O Criollo interiéru NENí diskuzí/BEZ diszují :yes: :-)
12. 10. 2012 13:45
Re: biela
Mám obavu (i když bych ti to přál), že DS9 "nestihneš", resp. ona "nestihne" tebe. Pokud to jde finančně, tak o V6 a i Criollu není diskuze. Tu běžnou bílou znám a C5 s ní vypadá také velmi dobře, jen si říkám, že ta perleť to auto přeci jen ještě trochu zvýrazní. Na druhou stranu (ano trochu schytofrení) mám pocit, že C5 nemá tu potřebu křičet kolem do světa "tady jsem".
Avatar - Hammunasakra
13. 10. 2012 10:30
Re: biela
No ano - a já ani NEchci aby "křičela do světa" ... to jen že ta bílá (PERLEŤová) se mi prostě "líbí" (a tak nějak bych asi chtěla JINOU barvu než mám teď? - no uvidíme... ;-)
A co se DS9 týče - jen mne "zaujalo" že by v brzké době měly být k dispozici nějaké "větší" konkrétnější informace = KDYBY mne nějak "výrazněji" zaujaly MOHLA bych klidně ještě chvíli počkat (měnit vůz příští rok NEní "naprostá nutnost" :-)
Pěkný den ;-)
Avatar - Starfighter
11. 10. 2012 17:14
Re: biela
Kdybys neměl LG ale Hyundai, tak po těch slovech chvály by si tě topper přidal do kamarádů na Facebooku >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
11. 10. 2012 20:09
Re: biela
>:-[] Ještě že Kia nevyrábí spotřebiče. Nestraš. Ale asi by mi dal Like.
Avatar - white label
11. 10. 2012 20:10
Re: biela
Jak to, že nevyrábí... a co jiného jsou ty jejich auta? :-O >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
11. 10. 2012 20:16
Re: biela
>:D když to bereš takhle, zkus až ti dojde, přinutit ten svůj koncern jezdit na vzduch. PS. spotřebiče, resp. elektroniku vyrábí//vyrábělo i Mitsubishi. Yamaha samozřejmě, ale ta nedělá auta.
Avatar - white label
11. 10. 2012 20:27
Re: biela
Které "spotřebiče" jezdí na vzduch?
Avatar - Starfighter
11. 10. 2012 20:38
Re: biela
Maňas z Policejní akademie by odpověděl:

"Bílý"

A měl by jistě pravdu >:D >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
11. 10. 2012 21:54
Re: biela
Každý auto je spotřebič. V tomhle bych tedy korejce nepopotahoval.
Avatar - white label
11. 10. 2012 21:59
Re: biela
Ano, ale ptám se které jezdí na vzduch?
Avatar - Pekelná Micinka
11. 10. 2012 23:08
Re: biela
Hele, žádný, ale já to nevzal jako legraci, tak jsem se toho chytnul. ;-) PS. možná ty červený, Starfighter zas tvrdí, že Maňas by řekl, že bílý... a měl by jistě pravdu ;-)
Avatar - fOE
11. 10. 2012 15:22
Re: biela
Bila barva = klimatizace chudych >:-[]
Bila barva z principu neni zla ALE neznam jedine auto, jedine, kteremu by jina barva neslusela vic.

Seda nebo pekna cervena/modra... u toho zvedam palec :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
11. 10. 2012 15:25
Re: biela
Třeba Lexus LS, Infinity FX.
Avatar - fOE
11. 10. 2012 16:38
Re: biela
Dve Japonska auta u kterych automobilka bilou zvolila spis proto ze bila na japonske (sportovni) auta patri (ikdyz ani jedno sportovni neni >:D ) nez proto ze by jim dle me slusela nejvic. Stale bych volil jinou barvu nez bilou ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
11. 10. 2012 20:18
Re: biela
Dnes jsem shodou okolností zrovna potkal bílé LS600h. To je prostě úžasný auto, resp. má obrovské charisma.
11. 10. 2012 16:12
Re: biela
Kdysi jsme měli Škodu 120 L v "luxusní" bílé barvě :-) Od té doby bílou barvu nemám na autech rád, vždykcy mi to připomene tu stodvacítku.
Avatar - white label
11. 10. 2012 16:18
Re: biela
Kdyby tě třeba v dětství "přejelo" bílé auto, chápal bych to spíš... ;-) :-)
Avatar - Pekelná Micinka
11. 10. 2012 20:11
Re: biela
Kdyby ho přejelo, následovala by rally o několika etapách. Béžová dvanácettroska, oranžovožlutá dvanácettroska, černá dvanácettroska. >:-[] ;-)
Avatar - white label
11. 10. 2012 20:25
Re: biela
>:-[] Každé přejetí nemusí nakonec dopadnout až tak černě..., možná by to končilo znovu béžovou dvanácettroskou. ;-)
Avatar - white label
11. 10. 2012 21:57
Re: biela
Odvoz z nemocnice na adresu trvalého bydliště... ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
11. 10. 2012 23:07
Re: biela
Aha, já myslel, že by ho ještě z márnice vzali pro něco domů, kdyby něco potřeboval na "cestu". >:-[]
Avatar - Starfighter
11. 10. 2012 20:33
Re: biela
A až pak je napadlo vypnout kolotoč >:-[]
11. 10. 2012 15:39
bílá
osobně sem tu modní vlnu bílé barvy moc nechápal, ale dnes sám reálně uvažuju o giuliettě právě v bílé..prostě každému autu sluší nějaká barva... :-!
Rozbalit vlákno
2
11. 10. 2012 15:51
Re: bílá
Na Giuliettu je bílá skvělá volba, dá krásně vyniknou designu, který (podle mého) jednoduše nemá chybu. :yes:
Druhá možnost je tradiční červená Alfa, přijatelná je ještě černá.
11. 10. 2012 18:17
Re: bílá
červená a černá je super na 159. na giuliette mi ale červená až tak nesedí. Ale je to čistě individuální záležitost. ;-)
11. 10. 2012 15:55
Praktičnost
Bílá má dvě velké praktické výhody:
1) Menší zahřívání interiéru, jak už psal někdo výše
2) Nejsou na ní vidět drobné škrábance (třeba od častého mytí v myčce), protože spodní vrstva pod horním lakem je u většiny aut právě bílá - dřív by se řeklo "základová barva". Naopak na černé nebo jiné tmavé je každý škrábaneček hned vidět. :-(
Rozbalit vlákno
17
Avatar - white label
11. 10. 2012 16:02
Re: Praktičnost
Vliv barvy exteriéru má na zahřívaní interiéru poměrně velmi malý vliv (mnohokrát v testech dávno prokázáno), zejména ve srovnání s vlivem barvy (tmavosti) interiéru vozu.
11. 10. 2012 17:06
Re: Praktičnost
Může být, ani nevím že bych o tom četl nějaké testy. Pak tedy zůstává jen ten druhý důvod.

Donedávna byl ještě jeden, bílá patřila k bezpříplatkovým barvám. Dnes už to mnohdy neplatí.
Avatar - white label
11. 10. 2012 18:08
Re: Praktičnost
Uni bílá je stále barva bez příplatku (osobně neznám žádný případ, kde by tomu bylo jinak), za příplatek jsou samozřejmě (jako u každé jiné barvy) její metalické varianty, nejčastěji tzv. bílá perleť.
11. 10. 2012 22:41
Re: Praktičnost
No treba u te vyse zminene Giulietty je bila za priplatek a neni to perlet.
Avatar - Pekelná Micinka
11. 10. 2012 23:28
Re: Praktičnost
Tak z něčeho ten hotel Marchionne platit musí.
Avatar - white label
11. 10. 2012 23:55
Re: Praktičnost
To je pravda, ale je to vzácná výjimka, u ní se nepřiplácí pouze za černou unibarvu, za bílou i červenou (u té to bývá častěji, i když ne tolik, jako u metalické) už ano.
Možná je ta její bílá "Chiaccio" něčím dražší, než klasická bílá unibarva, zkusím to zjistit.
12. 10. 2012 09:01
Re: Praktičnost
Kdybys to hledal, tak ta barva se jemuje "Ghiaccio", tedy "led".
Avatar - white label
12. 10. 2012 12:43
Re: Praktičnost
Jj, omlouvám se za překlep, přitom zrovna tohle slovo ("gjáčo") patří mezi ty, které občas sám používám... :*) >:-[]
11. 10. 2012 17:42
Re: Praktičnost
To mi připomíná ten vtip, jak prý chtěli v Kalifornii zakázat černé a matné laky (kvůli snížení spotřeby => emisí). >:-[]

Jinak jde o izolaci. U auta je očividným slabým místem sklo. Pokud chci mít chladnější interiér, není špatné investovat do tepelně izolujícího prosklení. Materiály v interiéru tak také budou mít jednodušší život a mělo by se v něm uvolňovat méně látek.
Avatar - white label
11. 10. 2012 18:11
Re: Praktičnost
Ano, prosklená plocha je největší "problém", i proto má tmavost interiéru podstatně větší vliv, než tmavost exteriéru.
Avatar - Pekelná Micinka
11. 10. 2012 23:21
Re: Praktičnost
Z toho plyne, že auto s prosklenou částí střechy je lépe vzít s co nejsvětlejším interiérem.
Avatar - white label
11. 10. 2012 23:35
Re: Praktičnost
Dneska už jde tepelně izolovat i sklo, navíc u prosklení střechy bývá prakticky vždycky nějaká ta možnost úplného zaclonění, ale u kabria se staženou střechou, nebo běžnou nezacloněnou panoramatickou střechou je za teplého slunečného počasí světlý interiér určitě výhodou, že nemusí být příliš praktický na údržbu, je věc druhá.
Avatar - Pekelná Micinka
11. 10. 2012 23:43
Re: Praktičnost
To ano. Je to kompromis PS. ještě jednou sorry za tu debatu pod tuningem, ještě teď se stydím, že jsem hájil toho typa. 8-s
Avatar - white label
12. 10. 2012 00:03
Re: Praktičnost
To je v pohodě, i muži mají své dny... >:-[]
12. 10. 2012 00:26
Re: Praktičnost
Když jsme u otevřených aut... [odkaz] :-)
12. 10. 2012 08:41
Re: Praktičnost
Není vždy pravda, třeba S-Max s panoramou izoluje kupodivu líp než plech.
Avatar - Pekelná Micinka
11. 10. 2012 23:15
V původním znění
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
11. 10. 2012 23:16
V původním znění
Rozbalit vlákno
0