Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Celosvětově nejoblíbenější barva aut? Vede bílá

redakce AUTO.CZ
Diskuze (156)
Druhou příčku obsadila s pětinovým podílem stříbrná, za kterou následovala černá s 19 procenty.

Celosvětově nejpopulárnější barvou nových automobilů je bílá, kterou má 22 procent vozů vyrobených v letošním roce. Vyplývá to podle agentury AP ze studie amerického dodavatele automobilových barev PPG Industries.

Druhou příčku obsadila s pětinovým podílem stříbrná, za kterou následovala černá s 19 procenty. Do první pětky nejpopulárnějších barev se probojovaly rovněž šedá a červená. Bílá je podle studie nejpopulárnější barvou již druhým rokem za sebou poté, co loni vystřídala na první příčce stříbrnou.

Popularita barev se v jednotlivých regionech liší. V Evropě je stejně jako v Severní Americe a Asii jedničkou bílá, ale stříbrná je v tomto regionu až na čtvrtém místě za černou a šedou.

Prohlédněte si galerii 10 zajímavých bílých aut, která jsme letos testovali:

redakce AUTO.CZ
Diskuze (156)
Avatar - salamoon
14. 10. 2012 01:51
Re: Stop bulvárnímu odpadu
stalo to 10 milionov,a jazdi v tom aj ronaldo? tak dam 20 milionov a kupim si vlastne a nedelim sa s nejakym ronaldom....no nie? >:D
Avatar - Hammunasakra
13. 10. 2012 10:30
Re: biela
No ano - a já ani NEchci aby "křičela do světa" ... to jen že ta bílá (PERLEŤová) se mi prostě "líbí" (a tak nějak bych asi chtěla JINOU barvu než mám teď? - no uvidíme... ;-)
A co se DS9 týče - jen mne "zaujalo" že by v brzké době měly být k dispozici nějaké "větší" konkrétnější informace = KDYBY mne nějak "výrazněji" zaujaly MOHLA bych klidně ještě chvíli počkat (měnit vůz příští rok NEní "naprostá nutnost" :-)
Pěkný den ;-)
13. 10. 2012 02:24
Re: SLEPECKÁ HŮL
Myslel jsem současné generace, tedy F10 a C7. A samozřejmě "civilní". Prostě mi k nim tak výrazná barva nejde. Audi na A6 červenou nabízí (rovnou perleť), není nijak křiklavá, ale naživo jsem ji neviděl. Možná je to jen nedostatek mé představivosti. Přeci jen se nic nevyrovná tomu, když tu nádheru vidíš před sebou.

V téhle třídě tíhnu k eleganci. A i když autu červená sluší, tak u mne mají silnou pozici i jiné kombinace. Většinou je to pro mne otázka toho, jestli si dopřeji barvu v exteriéru, nebo interiéru. Málokdy dělám obojí. Takže například k červené 6er bych nejspíš vzal černý interiér s kovovým dekorem. U pracovního sedanu bych to spíš otočil, ven nevýraznou a oživit vnitřek. Třeba kombinace šedá-okr je zajímavá (ve správných odstínech).

Ale jo, uznávám, že se na ně nejspíš nějaký pěkný odstín najde. Třeba Melbourne vypadá slibně.
Avatar - white label
12. 10. 2012 20:19
Re: SLEPECKÁ HŮL
E39 na patnáckách (528i, později nechal 15" na zimu a na léto koupil 16") měl tehdy bratr mé matky (zlatá metla s béžovou kůží), a to auto mi přišlo až mepříjemně/nepřiměřeně měkké (proti Mpaketu na 17" houpavá bárka"), na D1 ve 130 ještě ano, ale jinak teda pro mě ne. Na léto jsem za minimum považoval 16", na zimu i těch 15".
My měli léto 17" (F 235/45 R 255/40) a zimu 16" (225/55), což bylo v pohodě. 18" jsem jel taky, ale to už bylo na E39 zbytečně moc tvrdé.
Avatar - Dinar
12. 10. 2012 13:48
Re: SLEPECKÁ HŮL
Já jsem o tom dolakování taky chvíli uvažoval, ale mám nejraději auta v originál vzhledu, prostě mě to postupně přešlo. Pro mě byl Mpaket zbytečně tvrdý, už přestup z patnáctek předchozí 528i na sedmnáctky byl cítit, empaket tomu nepřidal. Chvíli jsem si zvykal na "drncání", e39 na patnáckách a standardním podvozku byl nejlepší mix agility a komfortu a to nejen ve své době. Jiná věc je, že takový rozměr kola je dnes vzhledově nepřijatelný. :-) ;-)