Motor 2.0 TSI EA888 snad bude i v GTI 7, takže pokud bude mít Polo R těch 162kW tak by to mohl být shodný motor jako GTI 7 (?). Snad i přepracovaná 1.8 TSI má pořád stejný základ EA888.
132kW jistě stačí, ale se 162kW + samosvorným diferenciálem bude větší zábava, a o to u sportovních aut jde především. Na pouhý přesun z bodu A do bodu B asi Polo R nikdo kupovat nebude >:-[]
Jo to bych i pochopil, ale Polo moc jako sportovní auto nevypadá >:D Raději Šíro a nějaký ten pocit ze sportovního auta než splašenou nákupní tašku ;-)
Nejde o smyky, pamatuji jak jsem jel s kolegou a pohyby ruky kvuli zatazeni rucky v krizovatce v kopci a odbrzdeni byly jako kdyz se s autem pere. Zatazeni na zlomeni zapesti, rychle loketka nahoru,... Bylo to docela usmevne, kdyz Ti pak nekdo vali do hlavy jak ma koncern doladenou ergonomii ;-)
Chapu uz proc se do Golfa dostala el. rucka, specialiste na ergonomii u koncernu uz asi nevedeli kudy kam >:-[]
Jsou dvě možnosti provedení loketky v autě podobných rozměrů, jeden, loketka je krátká, umístěná až za ruční brzdou, což znamená, že pro 80% řidičů je k ničemu, protože vzdálenost mezi loketkou a šaltpákou je příliš velká na to, aby dovolovala loket opřený o opěrku a zároveň řazení s lehkým pohybem zápěstí. Druhá je tato, s dlouhou loketkou, kterou při sportovní jízdě ostrý (zhusta internetový) pilot zvedne, aby mohl za ručku při jízdě tahat. A tebou zmíněná situace, ano, u ženy nebo řidičského polena to může být problém, normální řidič ručku pro znovurozjezd při dobrždění v kopci nepotřebuje.
P.S. A pokud jde o ergonomii, těžko co může překonat obouručný způsob startování u civica, nebetyčná pitomost při hře na sport. ;-)
No tak hrat si na to ze to potrebuje jen ridicske poleno nebo zena je jen pochybne omlouvani ergonomicke chyby a pochybna uspora pri pouzivani 10 let starych komponentu. Rucka se da udelat kratsi, ne jak ze 120, klidne trochu ke strane, klidne vyrizla loketka, proste cokoli. Osobne si ani neuvedomuji, ze pri razeni a obcasnem pouziti rucky, mam ruku na kolektce.
Startovani cudlem stojici vozidlo, ktere pouzivaj i jini vyrobci, je pro me mene pochybne jak svatla zapinat sporakovym kolikem a pak je prepinat uplne jinou packou ;-)
Treba takove BMW3 sedan, pouziva zasunuty klicek a tlacitko a bavit se o modelu z roku 2005 je dnes asi mimo, kdyz 9G ma bezklickove startovani tlacitkem ;-)
Hodit nad rucku loketku za 300 a pak to dobre prodat jako ze mam vybavu je v tomto pripade mimo ;-)
Klička tyčka... tlačítko, aneb, jak říkáš, "pochybne omlouvani ergonomicke chyby", jinými slovy, řekni mi, které jiné auto vyžaduje k nastartování obě ruce?
[odkaz]
rekni mi ktere jine auto potrebuje pri manipulaci s ruckou zvedat loketku, a omlouvat to zpusobem podobnym ze zakladni skoly, ze franta ma taky za 5 takze vlastne o nic nejde je proste spatne. To ze to ma novy Rapid je proste jasny dukaz ergonomicke bidy, tak jako siroky tunel :no:
Ty jsi dost mimo, co, odkaz je hezký, ale co to má společného s segmentem minivozů, fakt nechápu. Napsal jsem jasně, u aut této velikosti, čti úzká auta, kde není tunel tak široký, aby madlo mohlo být paralelně s šaltpákou nebo třeba dírou na kelímek, malá šířka tunelu znamená umístění za sebou. Polo je úzké, rapid je úzký, navíc nikdo netvrdí, že jde o dokonalé řešení, ale jeho funkčnost je větší, lepší, než řešení se symbolickou loketkou až někde mezi opěradly sedadel, to je k prdu zcela. Stačí jít o třídu výše a prostor dovolí řešení s ručkou umístěnou vedle díry na kelímky a výsuvnou opěrkou. Tady máš golf VI, v pětce je to stejně [odkaz] takže žádné, "Chapu uz proc se do Golfa dostala el. rucka, specialiste na ergonomii u koncernu uz asi nevedeli kudy kam" se nekoná.
P.S. A k tomu civicu kloudného asi nic, že. Ono je fakt, že na to se ani nic říct nedá, než pitomost.
Ja si to take nevybavuji. Jen jsem si to uvedomil jak kolega sermoval rukama v Octavce ;-)
Pak tady ctes v PR clancich plky o tradicne skvele ergonomii a ve vysledku prdlajs, proste tradicne reseny strep s bezduse a lacine naplacanou vybavou >:-[]
V oktávce I, dvojka to má podobné golfu. A pokud by se ti nezdálo toto řešení z OI, pak se podívej na civic té doby, ten měl přesně tu k ničemu malou loketečku mezi opěradly, nepoužitelné.
Bylo to myšleno v obecnější rovině, tedy ne typicky jen na šíro. Pokud ti půjde primárně o to, jak sportovně to vypadá (a až pak jak sportovně to jezdí), dáš klidně přednost roccu TDI, před Polem R. ;-)
Ano. Je to o rozdílných preferencích zákazníků. Čistě za sebe klidně přiznám, že postoj "raději ať to sportovně vypadá, než aby to sportovní bylo, ale nebylo to placaté" příliš nechápu.
Píšeš o pocitu a Sciroccu. Doufám, že nemá cenu polemizovat o sportovnosti (uznávám, relativní pojem) mezi základním Sciroccem a tímto připravovaným Polem R.
Já ti nevím, mluvil jsem o základním Šíru? Nemluvil. Raději přidám peníze a mám sportovní auto. Tedy co má slušný motor, např 2.0TSI s 211k a dokonce i jako sporťák vypadá, než jít do splašené nákupní tašky >:D co je na tom k nepochopení?
Psal si o Šíru obecně, kdybys napsal rocco R, bylo by to jasně něco jiného, ale to asi zase bude za jiné prachy, než Polo R.
Vyznělo to, že ti jde spíš o ten placatý/sportovní vzhled, než o sportovnost jízdní, ale zřejmě jsi to myslel jinak, viz tvá následná reakce.
Jistě. Jen jsem na tomto extrému v kontextu předmětného Pola a k němu Scirocca R chtěl ukázat nesmyslnost diskuzního přístupu "když už, tak si přidám peníze a..." ;-)
To je vidět jak ty příspěvky čteš, kdo tu mluví o Sciroccu R? 2.0TSI je za nějakých 580tis, Polo R tuhle hranici bude atakovat také, jelikož logicky vyjímečnost si musíš zaplatit... >:D
A kde jsi psal o 2.0 TSI ? Psal jsi o Sciroccu obecně a nějakém tom pocitu ze sportovního auta. Ano Scirocci 2.0 TSI je v rámci ceny velmi dobrá nabídka. Cenu Pola R neznáme. Stejně tak jako neznáme, jaké bude v porovnání třeba právě s roccem 2.0 TSI.
To ne, kdyby napsal hned konkrétní motorizaci rocca, bylo by to jasnější už od začátku, jak jsem psal, rocco může být i v TDIčku a vypadá stejně, jako TSIčko.
To, co malým koncernovým hot-hatchům chybí není ani tak výkon, jako možnost zvolit si manuální převodovku. Tím, že tam cpou jen DSG jsou pro mě tato auta odepsaná... :no: Jo a o té elektrické parkovací brzdě raději nežertujte, nebo ji tam VW fakt strčí... A pak už to bude úplně v pr..li! 8-s
Manuál nebude mít (v téhle třídě hh) ani nové Clio RS, tak si zvykej "staromilče" ;-) , A Golf R i GTI možnost manuálu mají. Mě zase pro změnu (už od roku 2003!) chybí možnost dvojspojky u ostatních kompaktních HH (konkurentů Golfu R/GTI).
To že se tě nikdo u FabieRS nebo PolaGTI neptá na manuál ani tak není tím, že by ho nikdo nechtěl, jako spíše tím, že tyhle auta kupují lidé, kteří vědí co kupují, resp. se o svět aut daleko více zajímají, než ten kdo kupuje auto jen jako obyč. spotřeb. zboží. Pak není divu, že se takoví lidé neptají na něco neexistujícího.