Novinky
Fuj to sem se lek !!! Tak na tohle se nedá dívat. Kdy přijde nová generace, protože tohle mě úplně oslepuje. Ten zadek vypadá jako ropucha, který dal někdo do huby. Na tunery to sice nemá, ale stejně. A s tím vzduchovým podvozkem a černým plastem dole si to hraje snad na allroad. Jasně SUV má bejt komfortní, ale s těmi výkony není nic komfortní krom luxusních limuzín s V12. Za mě :no:
No nekupte to >😁
Má lepší výbavu. Samotný vyšší výkon vyjde tak na 450-500 tisíc (to je zhruba "standardní" cena u Porsche). Jestli je to výhodná nabídka, to je otázka. Nechce se mi to porovnávat. 😉
Nejsem si jistý, jestli ty koně navíc nejsou dány jenom softwarem. To by byl potom teda kup roku. Tedy upřímně: jsem si tím skoro jistý. Takhle to dneska chodí😄
S kity na modely Turbo nemám zkušenost, ale normálně tomu tak není. Liší se svody, sání, některé komponenty (hlava, vačkové hřídele atd.) a někdy výfukový systém. Jak to dělají tady, nevím. Ale jestli si za nějakých 380 tisíc kupuješ jen software a dekoraci motorového prostoru, tak je to špatný vtip.
Většinou to tak bohužel bývá... zvlášť u Turbo motorů... u atmosfér dělají svody, vačky, sání podstatnej a často jedinej způsob zvýšení výkonu... jenže je to značně drahé.... kdo to někdy zkoušel tak ví.
U turbomotorů je to "sranda" například slavnej AMG performance KIT u motorů M157 (5.5 V8 BT) se jedná jen a pouze o zvýšení plnícího tlaku z 1 Baru na 1.3 baru. To vše za 200 000.... OVŠEM naštěstí k tomu dostanete posilněnou brzdovou soustavu !!, karbonové křidélko, 30 koní 100Nm a pak ještě nějaký detaily jako karbonovej kryt motoru atd atd. Jenže dát x set tisíc za SW 50 koní je prasárna. V případě M156 tzn 6.2 V8 NA tak jsou tam písty, sání atd... a taky by to šlo JEN elektronikou, protože ten motor v CL má 525 koní.
Člověk tam nejvíce platí asi za tu záruku.... Teď nedávno byl test úpravy M157 S a BEZ a dostali se na stejná čísla.... takže ať se každý rozhodne podle sebe... ty brzdy jsou ale podstatnej bonus navíc.
U turbomotorů je to "sranda" například slavnej AMG performance KIT u motorů M157 (5.5 V8 BT) se jedná jen a pouze o zvýšení plnícího tlaku z 1 Baru na 1.3 baru. To vše za 200 000.... OVŠEM naštěstí k tomu dostanete posilněnou brzdovou soustavu !!, karbonové křidélko, 30 koní 100Nm a pak ještě nějaký detaily jako karbonovej kryt motoru atd atd. Jenže dát x set tisíc za SW 50 koní je prasárna. V případě M156 tzn 6.2 V8 NA tak jsou tam písty, sání atd... a taky by to šlo JEN elektronikou, protože ten motor v CL má 525 koní.
Člověk tam nejvíce platí asi za tu záruku.... Teď nedávno byl test úpravy M157 S a BEZ a dostali se na stejná čísla.... takže ať se každý rozhodne podle sebe... ty brzdy jsou ale podstatnej bonus navíc.
U Porsche brzdy nebývají zahrnuty, pokud vím. Nic lepšího než ty pro Turbo není s výjimkou kompozitových. Pokud jde o atmosféry, tak je pak mezikrokem GTS, které někdy mají brzdovou soustavu z Turba (mám takový pocit, že zrovna u Cayenne tomu tak není; u Panamery by to tak mělo být). Ale kompozitové můžeš koupit i pro slabší verze.
Jednotlivé Performance balíčky se asi liší. U SL stojí přes 14 tisíc €, ne 8 tisíc. Mimo jiné obsahuje AMG diferenciál (samotný 3 tisíce). Sice na jednom místě mají napsáno, že obsahuje i kompozitové brzdy (samotné přes 11 tisíc), ale na druhém už ne a i konfigurátor se chová, jako kdyby součástí nebyly. No co, minimálně dostaneš lakované třmeny. >😁 Jen mi u AMG verzí vadí to křídélko na kufru, dá se naštěstí továrně odstranit, ale přijdu tím o možnost objednat balíčky Driver (mimo jiné posunutí omezovače) a Performance. Jo, kdyby obsahoval i kompozitové brzdy, tak je to celkem výhodný kup.
Pořád, 200 tisíc, když dostaneš i nějaký hardware, člověk spolkne snadněji.
PS: Teď jsem si všiml, že v Německu je rozdíl mezi Turbo a Turbo S 30 tisíc €.
Jednotlivé Performance balíčky se asi liší. U SL stojí přes 14 tisíc €, ne 8 tisíc. Mimo jiné obsahuje AMG diferenciál (samotný 3 tisíce). Sice na jednom místě mají napsáno, že obsahuje i kompozitové brzdy (samotné přes 11 tisíc), ale na druhém už ne a i konfigurátor se chová, jako kdyby součástí nebyly. No co, minimálně dostaneš lakované třmeny. >😁 Jen mi u AMG verzí vadí to křídélko na kufru, dá se naštěstí továrně odstranit, ale přijdu tím o možnost objednat balíčky Driver (mimo jiné posunutí omezovače) a Performance. Jo, kdyby obsahoval i kompozitové brzdy, tak je to celkem výhodný kup.
Pořád, 200 tisíc, když dostaneš i nějaký hardware, člověk spolkne snadněji.
PS: Teď jsem si všiml, že v Německu je rozdíl mezi Turbo a Turbo S 30 tisíc €.
CC brzdy+diferák+zvýšenej výkon za 14tis euro to by bylo "zadarmo"... je tam jen ten diferék brzdy sou zvlášť. Jistě u každého modelu jsou jiné jak jsem napsal u C63 je toho ale celkem dost... mechanické úpravy motoru, lepší brzdy, omezovač na 280 atd... holt každej výrobce je jinej žejo. Někomu bych za ty peníze nakopal, jinej je dost štědrej..
Současný Cayenne Turbo má v nabídce zvýšení výkonu na 540 koní za necelých 15 tisíc €. To v článku nevidím zmíněné.
Ráfky 911 Turbo II nejsou speciálně navržené pro Cayenne Turbo S, byly pro 911 Turbo, konkrétně 997 (pokud tento design nepoužili v minulosti), jak název napovídá, jen 911 má 19" provedení. Mám takový pocit, že přišly až s verzí Turbo S. Cayenne má 21" verzi v nabídce hodně dlouho, dost možná od začátku, a pro všechny verze, i pro Cayenne Diesel. Asi jediná odlišnost je, že Turbo S má novou verzi s lesklým černým lakem.
Nabídka čalounění interiéru je naprosto normální, není omezena na dvě kombinace. Zmíněné kombinace jsou v rámci standardní nabídky exkluzivní pro Turbo S a doplňují stejnou paletu čalounění, jakou má Turbo.
Moc jste se nepředvedli. Přitom se stačilo podívat na stávající nabídku.
Ráfky 911 Turbo II nejsou speciálně navržené pro Cayenne Turbo S, byly pro 911 Turbo, konkrétně 997 (pokud tento design nepoužili v minulosti), jak název napovídá, jen 911 má 19" provedení. Mám takový pocit, že přišly až s verzí Turbo S. Cayenne má 21" verzi v nabídce hodně dlouho, dost možná od začátku, a pro všechny verze, i pro Cayenne Diesel. Asi jediná odlišnost je, že Turbo S má novou verzi s lesklým černým lakem.
Nabídka čalounění interiéru je naprosto normální, není omezena na dvě kombinace. Zmíněné kombinace jsou v rámci standardní nabídky exkluzivní pro Turbo S a doplňují stejnou paletu čalounění, jakou má Turbo.
Moc jste se nepředvedli. Přitom se stačilo podívat na stávající nabídku.
Klasickej sedan od M či AMG či RS si dnes koupí fakt jen hrstka asi... zbytek si to koupí v SUVčkách...
Ideální kombinace je Cayenne jako hlavní univerzál do rodiny, Boxster pro pána pro radost (pokud rád řídí) a pro maminu něco jako chystaný Macan.