Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Porsche Cayenne Turbo S přijíždí: 550 koní a 750 Nm

Poslední dílek skládačky s názvem Porsche Cayenne je usazen. Automobilka představuje vrcholné provedení Turbo S.
Zpět na článek
12. 10. 2012 12:30
12. 10. 2012 12:35
12. 10. 2012 13:38
13. 10. 2012 03:52
6. 11. 2012 22:23
Avatar - Ham.
12. 10. 2012 12:30
Auto tak nesmyslné
až dává smysl. Nejrychlejší SUV musí být ještě rychlejší. Docela by mě zajímala statistika, kolika ekologům z toho praskne hlava. :yes:
Rozbalit vlákno
13
Avatar - MarTin1
12. 10. 2012 12:45
Re: Auto tak nesmyslné
Paradoxně se to prodává velmi dobře, každej druhej třetí cayene co potkám je Turbo, což je u konkurence nevídané... tam je to 90% 3litr nafta... ikdyž Mkovejch oblud X5/X6 a ML AMG člověk vidí PARADOXNĚ BOHUZEL víc než, klasickejch M či AMG modelů. Je to holt móda... vsadím se, že až se začne prodávat GL 63 tak jich taky neuvidíme málo...

Klasickej sedan od M či AMG či RS si dnes koupí fakt jen hrstka asi... zbytek si to koupí v SUVčkách...
Avatar - Ham.
12. 10. 2012 13:09
Re: Auto tak nesmyslné
Tak upřímně řečeno, velké sedany v úpravě M, AMG nebo RS dávají stejně málo smyslu jako nabušené SUV, sportovní stejně nejsou a velká SUV nabízí daleko vyšší spektrum použití. Takže jistá módnost tam při rozhodování zajisté je, ale znám i dost lidí, kteří si nechtějí odepřít velkou univerzálnost a praktičnost SUV.
Avatar - MarTin1
12. 10. 2012 13:26
Re: Auto tak nesmyslné
Jistě... sám jsem SUV měl a teď když něco vezu atd tak si i marně vzpomenu :-). Ale pro většinu majitelů se vsadím, že S/RS 4, E AMG či M v kombíku udělá stejnej džob jako X6M nebo ML AMG.... dyť co je praktického na X6?? X5 dobře... ML AMG dejme tomu.. kombík nacpe do sebe minimálně stejně nákladu, jízdní vlastnosti den a noc, komfort a i ta spotřeba vše veprospěch kombi.... ale SUV je "větši kus auta" no... víc železa za stejný prachy.
Avatar - Ham.
12. 10. 2012 13:53
Re: Auto tak nesmyslné
Někdo ocení, že za velkým SUV můžeš táhnout 35 metráků, někdo ocení velkou užitečnou hmotnost (třeba M550d Touring má docela mizerných 430kg - na co velký kombajn když do něj dám 4 lidi a jsem přes váhu). Někdo rád vyšší posed, je to prostě pohodlnější při častějším nastupování a vystupování třeba při menších pojížďkách. Někdo ocení vyšší bezpečnost při srážce s nižším autem, málo platné Cayenne proti Panameře má pořád navrch. A tak by se dalo pokračovat. Netvrdím, že všechny tyto výhody jsou něco bez čeho bych třeba já nemohl žít, ale vyšší univerzalita se velkému SUV nedá upřít, prostě tahle bestie je pohodlnější než Panamera, rychlejší než Panamera GTS (ano jen v přímce, ale kolik lidí zajímá přetížení v zatáčce na okresce), je praktičtější než kombajn vyšší střední (hlavně kvůli nosnosti a trakčním schopnostem), jo abych nezapomněl, do terénu to sice není žádný off-road, ale určitě snese daleko víc něž třeba ta limoška v kombajnu a to je kombinace vlastností, která v současnosti hodně lidí přesvědčí.
12. 10. 2012 14:04
Re: Auto tak nesmyslné
Ono všechno, cos vypsal je asi pravda, ale cos nenapsal je, že emkové nebo áemgéčkové SUV tak nějak víc vidět, než emkový nebo áemgéčkový sedan..natož kombajn.
Avatar - Ham.
12. 10. 2012 14:16
Re: Auto tak nesmyslné
To je pravda ale platí i pro nejslabší SUV vs. sedan vs. kombajn. A myslím, že tuto pravdu "vnímají" spíš ti co SUV nemají než jejich majitelé.
12. 10. 2012 14:24
Re: Auto tak nesmyslné
A proč se mnozí nynejší majitelé rozhodli pro koupu SUV v době, kdy ho ještě neměli? Nespochybňuju samozřejmě jisté opravdové přínosy vozů typu SUV, ale nemůžeme nezmínit rovněž to druhé :-)
Avatar - Ham.
12. 10. 2012 14:30
Re: Auto tak nesmyslné
Můj názor je ten, že větší část se tak rozhodla protože chtějí právě tu větší univerzalitu a daleko menší část z důvodů z kterých je podezírá zamindrákovaný zbytek motoristické veřejnosti (pohlazení vlastního ega).
12. 10. 2012 14:36
Re: Auto tak nesmyslné
Teď už se jenom bavíme o tom, koho je větší část, jestli "normálů" nebo "pozérů" :-) já si to netroufám odhadnout.
Avatar - MarTin1
12. 10. 2012 14:46
Re: Auto tak nesmyslné
Jiste, jenze ono si podstatna cast lidi mysli ze SUV je bezpecnejsi (nekolika testy prinejmensim zpochybnitelne), ze za sve penize dostanou "vic auta", dale ze v tom daleko vice odvezou (diskutabilni), ze je to v zime nesporna vyhoda ( jenze jaksi hmotnost auta na snehu hraje dost podstatnou roli), dale je to proste in, kazdej druhej ma SUV tak ho musim mit taky atd atd.... Nechci na to hazet spinu sam sem s tim 110tkm za 4 roky najel denodenne...ale nak mi to nechybi... Mozna tak pro manzelku s detma..nebo pokud bych chtel neco tahat
Avatar - Ham.
12. 10. 2012 14:54
Re: Auto tak nesmyslné
Při nárazu do pevné překážky SUV bezpečnější není, při nárazu do většiny osobních aut bezpečnější je, prostě proto že je na jeho straně větší hmotnost a vyšší posed.
Ideální kombinace je Cayenne jako hlavní univerzál do rodiny, Boxster pro pána pro radost (pokud rád řídí) a pro maminu něco jako chystaný Macan.
Avatar - MarTin1
12. 10. 2012 14:59
Re: Auto tak nesmyslné
Stare "SUV" co mely ram nebyly bezpecnejsi ani pri srazce s autem. Jinak souhlas.
13. 10. 2012 03:10
Re: Auto tak nesmyslné
Pokud ti nevadí do toho lít palivo a chceš SUV, tak mi tyhle výkonné verze dávají smysl. Ono totiž to Turbo oproti slabším verzím neztrácí nic na svých schopnostech, vyšší výkon tě nestojí žádný kompromis (naopak terénní hračky dostaneš v základu oproti slabším verzím). A je to těžká kráva, takže reaktor a pořádné brzdy neuškodí, pokud ho chceš prohánět. Zatímco u Panamery mne víc oslovuje GTS, u Cayenne je to právě spíš tahle přemotorovaná bestie (no, možná ještě změním názor). Není to sporťák, touhle volbou člověk nic nezkazí. Jen bude mít větší účty za palivo.
12. 10. 2012 12:35
Fuuuuuuuuuuj !!!
Fuj to sem se lek !!! Tak na tohle se nedá dívat. Kdy přijde nová generace, protože tohle mě úplně oslepuje. Ten zadek vypadá jako ropucha, který dal někdo do huby. Na tunery to sice nemá, ale stejně. A s tím vzduchovým podvozkem a černým plastem dole si to hraje snad na allroad. Jasně SUV má bejt komfortní, ale s těmi výkony není nic komfortní krom luxusních limuzín s V12. Za mě :no:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - white label
12. 10. 2012 13:35
Re: Fuuuuuuuuuuj !!!
S plačky na design jdeš pozdě, to platilo pro první generaci, tahle druhá je proti tomu designová trefa... :yes:
Avatar - beibej
12. 10. 2012 18:00
Re: Fuuuuuuuuuuj !!!
pro spoustu lidí rozhodně NE
13. 10. 2012 03:19
Re: Fuuuuuuuuuuj !!!
Ono to v té bílé vynikne, ale nic ti nebrání vyměnit plasty za kov.
12. 10. 2012 13:38
proč ne
jako třetí, čtvrtý auto do rodiny, samozřejmě až po fiatku 500 abarth >:D
Rozbalit vlákno
0
12. 10. 2012 15:14
0,2s za 1 000 000 Kč
No nekupte to >:D
Rozbalit vlákno
6
13. 10. 2012 03:56
Re: 0,2s za 1 000 000 Kč
Má lepší výbavu. Samotný vyšší výkon vyjde tak na 450-500 tisíc (to je zhruba "standardní" cena u Porsche). Jestli je to výhodná nabídka, to je otázka. Nechce se mi to porovnávat. ;-)
14. 10. 2012 11:17
Re: 0,2s za 1 000 000 Kč
Nejsem si jistý, jestli ty koně navíc nejsou dány jenom softwarem. To by byl potom teda kup roku. Tedy upřímně: jsem si tím skoro jistý. Takhle to dneska chodí:-)
14. 10. 2012 12:20
Re: 0,2s za 1 000 000 Kč
S kity na modely Turbo nemám zkušenost, ale normálně tomu tak není. Liší se svody, sání, některé komponenty (hlava, vačkové hřídele atd.) a někdy výfukový systém. Jak to dělají tady, nevím. Ale jestli si za nějakých 380 tisíc kupuješ jen software a dekoraci motorového prostoru, tak je to špatný vtip.
Avatar - MarTin1
14. 10. 2012 12:37
Re: 0,2s za 1 000 000 Kč
Většinou to tak bohužel bývá... zvlášť u Turbo motorů... u atmosfér dělají svody, vačky, sání podstatnej a často jedinej způsob zvýšení výkonu... jenže je to značně drahé.... kdo to někdy zkoušel tak ví.

U turbomotorů je to "sranda" například slavnej AMG performance KIT u motorů M157 (5.5 V8 BT) se jedná jen a pouze o zvýšení plnícího tlaku z 1 Baru na 1.3 baru. To vše za 200 000.... OVŠEM naštěstí k tomu dostanete posilněnou brzdovou soustavu !!, karbonové křidélko, 30 koní 100Nm a pak ještě nějaký detaily jako karbonovej kryt motoru atd atd. Jenže dát x set tisíc za SW 50 koní je prasárna. V případě M156 tzn 6.2 V8 NA tak jsou tam písty, sání atd... a taky by to šlo JEN elektronikou, protože ten motor v CL má 525 koní.

Člověk tam nejvíce platí asi za tu záruku.... Teď nedávno byl test úpravy M157 S a BEZ a dostali se na stejná čísla.... takže ať se každý rozhodne podle sebe... ty brzdy jsou ale podstatnej bonus navíc.
14. 10. 2012 14:32
Re: 0,2s za 1 000 000 Kč
U Porsche brzdy nebývají zahrnuty, pokud vím. Nic lepšího než ty pro Turbo není s výjimkou kompozitových. Pokud jde o atmosféry, tak je pak mezikrokem GTS, které někdy mají brzdovou soustavu z Turba (mám takový pocit, že zrovna u Cayenne tomu tak není; u Panamery by to tak mělo být). Ale kompozitové můžeš koupit i pro slabší verze.

Jednotlivé Performance balíčky se asi liší. U SL stojí přes 14 tisíc €, ne 8 tisíc. Mimo jiné obsahuje AMG diferenciál (samotný 3 tisíce). Sice na jednom místě mají napsáno, že obsahuje i kompozitové brzdy (samotné přes 11 tisíc), ale na druhém už ne a i konfigurátor se chová, jako kdyby součástí nebyly. No co, minimálně dostaneš lakované třmeny. >:D Jen mi u AMG verzí vadí to křídélko na kufru, dá se naštěstí továrně odstranit, ale přijdu tím o možnost objednat balíčky Driver (mimo jiné posunutí omezovače) a Performance. Jo, kdyby obsahoval i kompozitové brzdy, tak je to celkem výhodný kup.

Pořád, 200 tisíc, když dostaneš i nějaký hardware, člověk spolkne snadněji.

PS: Teď jsem si všiml, že v Německu je rozdíl mezi Turbo a Turbo S 30 tisíc €.
Avatar - MarTin1
14. 10. 2012 14:41
Re: 0,2s za 1 000 000 Kč
CC brzdy+diferák+zvýšenej výkon za 14tis euro to by bylo "zadarmo"... je tam jen ten diferék brzdy sou zvlášť. Jistě u každého modelu jsou jiné jak jsem napsal u C63 je toho ale celkem dost... mechanické úpravy motoru, lepší brzdy, omezovač na 280 atd... holt každej výrobce je jinej žejo. Někomu bych za ty peníze nakopal, jinej je dost štědrej..
13. 10. 2012 03:52
Powerkit a spol.
Současný Cayenne Turbo má v nabídce zvýšení výkonu na 540 koní za necelých 15 tisíc €. To v článku nevidím zmíněné.

Ráfky 911 Turbo II nejsou speciálně navržené pro Cayenne Turbo S, byly pro 911 Turbo, konkrétně 997 (pokud tento design nepoužili v minulosti), jak název napovídá, jen 911 má 19" provedení. Mám takový pocit, že přišly až s verzí Turbo S. Cayenne má 21" verzi v nabídce hodně dlouho, dost možná od začátku, a pro všechny verze, i pro Cayenne Diesel. Asi jediná odlišnost je, že Turbo S má novou verzi s lesklým černým lakem.

Nabídka čalounění interiéru je naprosto normální, není omezena na dvě kombinace. Zmíněné kombinace jsou v rámci standardní nabídky exkluzivní pro Turbo S a doplňují stejnou paletu čalounění, jakou má Turbo.

Moc jste se nepředvedli. Přitom se stačilo podívat na stávající nabídku.
Rozbalit vlákno
0
6. 11. 2012 22:23
porsche
Cayenne turbo S - špička. Nejlepší SUV na světě.Popis - bezva. :yes:
Rozbalit vlákno
0