Design
Přihlásit pro přidání komentáře
T-Sport
Neda mi, ale uz to chcem napisat hrozne dlho. Je pre autorov clanku tak zlozite zrkadlit fotky tak aby boli vsetky na jednu stranu?
milanSUV
Když tak nad tím přemýšlím tak audiny nejsou vůbec špatná auta. A to jak designově, tak spolehlivostí, širokou nabídkou příslušenství, motoru a i ty vyšší ceny a slabší odpor ve volantu bych zkousnul,
ALE to co předvádějí jejich řidiči na českých silnicích můj názor naprosto obrací a audi bych si nikdy nekoupil. Je dost zajímavé jak mozek z těch nebezpečných situací co zažil, dokáže udělat z dobrého auta naprostou sr*čku!!! Nechápu to, ale u mě to tak prostě funguje.
ALE to co předvádějí jejich řidiči na českých silnicích můj názor naprosto obrací a audi bych si nikdy nekoupil. Je dost zajímavé jak mozek z těch nebezpečných situací co zažil, dokáže udělat z dobrého auta naprostou sr*čku!!! Nechápu to, ale u mě to tak prostě funguje.
Nechci tady obhajovat řidiče AUDI......Ale není to jen o řidičích, ale o autě jako takovém a AUDI dělá hodně kvalitní auta. Když nad tím tak přemýšlím, tak mě snad nejvíce ohrožují lidi v oktávkách, fábiích a dalších vozidlech v této cenové relaci. A zavrhnout AUDI jen kvůli těm pár tupcům je podle mě blbost......
"A zavrhnout AUDI jen kvůli těm pár tupcům je podle mě blbost......"
a to je právě ono, z těch všech Audin které potkám, tak většina se chová nebezpečně(některé více, některé méně). Samozřejmě se najdou závodníci(rozuměj magoři) v oktávkách a další autech, ale tam vídám i dost slušných řidičů a proto asi můj mozek nevnímá tyto auta jako velkou hrozbu.
Jde čistě o to co se mě děje v hlavě. Z racionálního hlediska může být nebezpečný řidič v čemkoliv a z matematického(statistického) hlediska NEVÍM jak na tom Audi je(jak vysoké na to jsou pojistky, ...)???
a to je právě ono, z těch všech Audin které potkám, tak většina se chová nebezpečně(některé více, některé méně). Samozřejmě se najdou závodníci(rozuměj magoři) v oktávkách a další autech, ale tam vídám i dost slušných řidičů a proto asi můj mozek nevnímá tyto auta jako velkou hrozbu.
Jde čistě o to co se mě děje v hlavě. Z racionálního hlediska může být nebezpečný řidič v čemkoliv a z matematického(statistického) hlediska NEVÍM jak na tom Audi je(jak vysoké na to jsou pojistky, ...)???
Tak to samozřejmě chápu. Ovšem oktávek, fábií atd potkáváš víc, takže se ti hov*da schovaj. Hlavně co koukám tak starý A4 a A6 t.v. 2000-04 maj samý mlaďasové, který si myslej, že sou mistři posledního vydání NFS :-! . Takže to tomu taky nepomáhá. Jinak pojstky sou hodně velký ;-)
Nevím jak u Audi jsou vysoké pojistky, já platím na BMW 5 ročně cca 35.000 CZK (hav., pov., čelní sklo, dorovnání do plné ceny tři roky od nákupu). Jinak jsem dostal nejlevnější nabídku asi za 24.000 ročně (což vychází na 2000 měsíčně). Cena vozu 1,6 milionu.
To je nějaké "hodně skromňoučké" a hlavně JEN "povinné ručení" ;-)
PS: Slyšela jsem že v Česku si vůz pojišťuje jen asi 10% lidí.. :-|
PS: Slyšela jsem že v Česku si vůz pojišťuje jen asi 10% lidí.. :-|
Nene, je to od Allianz a je tam všechno. Spoluúčast 5%. Jinak normální cena celého pojištění je těsně pod osmdesáti tisíci. Já jsem využil všechny možné bonusy (mám najeto cca 600 000 kilometrů bez nehody) + další slevy (mám u Allianz další pojistky na dům apod.).
Také mám(e) VŠE od Allianz, také mám naježděno "hodně" a bez nehody..
..a stejně platím VÍC i za C5 V6 :-)
..a stejně platím VÍC i za C5 V6 :-)
To je fakt - spolehlivá jsou (dle testů na 100 tisíc km) ca stejně jako Citroën C5 = to není (skvělé, ale ani ne) špatné - SOUHLASím s vámi.. :yes: :-)
Cesti ridici jsou vubec specificti, hned jak sednou do dobreho auta, tak se chovaji jako prasata. Asi je to nizkym sebevedomim, nejhorsi jsou podle me borci v Superbech. Osobne ziji ve Svycarsku a mam Audi A3 1.8 TFSI a musim rict, ze je to skvele auto. Pristi vuz bude nejspise Audi A5, momentalne se mi libi nejvice ze vsech cenove dostupnych vozu. Za tu cenu dle meho lepsi vuz nesezenete.
A co "vzor" pro A5 "klasika" BMW 3 Coupe? A velmi nadějně vypadá i připravovaný Lexus IS Coupe (LF-CC představený nedávno v Paris.. :yes: ;-)
..a MÉ sympatie má "klasika" (myslím "klasická koncepce" - stavby vozu i motoru) Infiniti G37 Coupe s velkým atmosferickým mtoorem :yes: :yes: :-)
..a MÉ sympatie má "klasika" (myslím "klasická koncepce" - stavby vozu i motoru) Infiniti G37 Coupe s velkým atmosferickým mtoorem :yes: :yes: :-)
Není potřeba házet všechny do jednoho pytle. I když na jedné straně souhlasím, protože někteří řidiči v prémiových, nebo v jakkoliv luxusních/výkonných autech se bohužel, chovají přesně takhle...
Podle mně je to tak, že řidič, který dříve jezdil v méně luxusním/výkonném autě, ten s novým autem dosáhl pocitu, že je králem cest a všichni se mu musí příspůsobit. To je samozřejmě špatný postoj, ale takoví řidiči jezdí né jenom v Audi, ale taky v BMW, Mercedesech, a vůbec v autech téhle kategorie. A co tuneři? To je pak kapitola sama pro sebe.. :no:
Podle mně je to tak, že řidič, který dříve jezdil v méně luxusním/výkonném autě, ten s novým autem dosáhl pocitu, že je králem cest a všichni se mu musí příspůsobit. To je samozřejmě špatný postoj, ale takoví řidiči jezdí né jenom v Audi, ale taky v BMW, Mercedesech, a vůbec v autech téhle kategorie. A co tuneři? To je pak kapitola sama pro sebe.. :no:
Ada je zase tady
je jednoznačně ten model z roku 2000, naopak nejhorší je ta studie 2012. Zejména ten interiér je tak příšerný, že vypadá jak u francouzské kreatury :no: :no: :no: :no:
×
Sdílení komentáře
×
Experimenty Land/Range Rover však také zasluhují pozornost :-)
A o SUV Audi, co Vám vadí prosím Vás? Já vím velmi dobře, že VW group a jeho značky nepatří mezi vaše oblíbené, to však neznamená, že ostatní čtenáři si nechtějí přečíst něco o konceptech značky Audi. Jak sama vidíte, Audi experimentovalo, a v článku je mnoho zajímavého ke čtení, a k vidění ;-)
Já rozumím, že někteří to vnímají možná jako křivdu. Článků o automobilech patřících pod VW group, a taky o VW group samotném, je tady velké množstvo (je jich na první pohled více, než těch o jiných značkách/koncernech), ale to je dáno jejich kvalitou, a z toho plynoucí oblíbeností tady v naších zemích (a né jenom tady). ;-)
2. NEvadí mi zrovna text o SUV modelech Audi (i když já bych slova "neobvyklé" a "experimentátoři" asi spíš použila pro výrobky Range (i Land) Rover - které SPÍŠ "ovlivnily a stále ovlivňují" celé toto "odvětví"/kategorii automobilů... :yes: :-)
3. Snad ne přímo jak "křivdu", ale "vyváženěji" by být (opravdu) MOHLO = kdyby tu za rok vyšlo (např.) o 5 článků o něčem od VW méně NIKOMU by to jistě NEvadilo (a asi by si toho ani NEvšiml) a místo nich tu mohl být jeden o REKORDním zisku titulů MISTRa SVĚTA, jeden o ... jinak s tím VW se dostáváme (celá Evropa) trochu "do pasti" (= začarovaného kruhu) - viz váš (krom 1. věty) poslední odstavec...
..to je cesta kdy za chvíli se bude psát už (skoro) JEN o vw a kupovat (skoro) JEN vw a ... a to je cesta do "pekel"? ;-)