Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Živé dojmy: Poprvé jsme řídili nový VW Golf

Vyrazili jsme na Sardinii vyzkoušet nový Volkswagen Golf VII. Tentokrát jsme se rozhodli zprostředkovat vám dojmy z nového Golfu v (téměř) reálném čase!
Zpět na článek
15. 10. 2012 09:52
15. 10. 2012 09:56
15. 10. 2012 09:59
neregistrovaný "HTPkiller"
15. 10. 2012 10:02
15. 10. 2012 10:04
15. 10. 2012 10:58
15. 10. 2012 21:58
15. 10. 2012 10:35
15. 10. 2012 10:52
15. 10. 2012 14:03
15. 10. 2012 16:22
15. 10. 2012 21:58
16. 10. 2012 20:18
15. 10. 2012 10:06
neregistrovaný "HTPkiller"
15. 10. 2012 10:07
15. 10. 2012 10:11
15. 10. 2012 10:35
15. 10. 2012 10:51
15. 10. 2012 20:59
15. 10. 2012 15:13
15. 10. 2012 11:24
15. 10. 2012 11:37
15. 10. 2012 12:09
15. 10. 2012 16:44
15. 10. 2012 12:30
15. 10. 2012 13:51
15. 10. 2012 15:41
15. 10. 2012 15:52
15. 10. 2012 13:33
15. 10. 2012 13:54
15. 10. 2012 15:43
15. 10. 2012 12:14
15. 10. 2012 12:16
15. 10. 2012 10:15
15. 10. 2012 12:27
16. 10. 2012 17:08
17. 10. 2012 02:24
15. 10. 2012 10:39
15. 10. 2012 11:23
15. 10. 2012 11:48
15. 10. 2012 12:48
15. 10. 2012 12:56
15. 10. 2012 15:17
15. 10. 2012 13:26
15. 10. 2012 13:37
15. 10. 2012 13:40
15. 10. 2012 13:48
15. 10. 2012 13:52
15. 10. 2012 16:31
15. 10. 2012 19:00
15. 10. 2012 14:14
15. 10. 2012 13:48
15. 10. 2012 13:56
15. 10. 2012 15:13
15. 10. 2012 15:20
15. 10. 2012 18:28
15. 10. 2012 18:39
15. 10. 2012 18:54
15. 10. 2012 15:48
15. 10. 2012 16:04
15. 10. 2012 16:11
15. 10. 2012 18:40
15. 10. 2012 15:10
15. 10. 2012 16:48
15. 10. 2012 23:37
16. 10. 2012 08:53
15. 10. 2012 15:45
15. 10. 2012 15:25
15. 10. 2012 15:33
15. 10. 2012 15:45
15. 10. 2012 15:47
15. 10. 2012 15:49
15. 10. 2012 16:21
15. 10. 2012 16:49
15. 10. 2012 16:49
15. 10. 2012 17:00
15. 10. 2012 20:34
15. 10. 2012 18:59
15. 10. 2012 20:36
15. 10. 2012 21:06
15. 10. 2012 22:04
16. 10. 2012 08:41
16. 10. 2012 09:16
16. 10. 2012 10:02
16. 10. 2012 12:02
15. 10. 2012 22:30
16. 10. 2012 07:40
16. 10. 2012 12:23
15. 10. 2012 20:59
15. 10. 2012 21:06
15. 10. 2012 20:37
16. 10. 2012 09:16
16. 10. 2012 09:20
16. 10. 2012 11:12
16. 10. 2012 13:04
16. 10. 2012 13:12
16. 10. 2012 13:27
16. 10. 2012 13:43
16. 10. 2012 14:53
16. 10. 2012 22:19
16. 10. 2012 14:39
16. 10. 2012 14:58
16. 10. 2012 15:23
16. 10. 2012 14:44
16. 10. 2012 13:31
16. 10. 2012 13:41
16. 10. 2012 13:54
16. 10. 2012 14:57
16. 10. 2012 15:19
16. 10. 2012 16:11
16. 10. 2012 17:18
Avatar - positivemind
15. 10. 2012 09:52
Nevim nevim
Reakce hned z místa je určitě fajn, ale jak čekáte, že bude nový Golf jezdit? Zase o chloupek líp než ten starý, zase bude mít o něco lepší interiér. Snad nečekáte, že do 1.2TSi zamontovali příplatkový raketový pohon? >:D
Rozbalit vlákno
1
15. 10. 2012 13:15
Re: Nevim nevim
...zase o chloupekj líp.
No, minulý týden v nějaké časopise, fakt nevím už v kterém, psali, že si co do komfortu (nebo jízdních vlastností?) pohoršil.
15. 10. 2012 09:52
Sláva pokroku!
Včera přímý přenos skoku z hranice vesmíru, dnes v přímém přenosu jízda Golfem. Život umí být tak vzrušující! >:-[]
Rozbalit vlákno
2
Avatar - positivemind
15. 10. 2012 09:55
Re: Sláva pokroku!
A teď si vem, jak nás Stratos napínal... odkládal starty v přímém přenosu, pak jsme 2 hodiny koukali na to, až bude moci 4 minuty padat. Tohle bude teprv vzrůšo :-!
15. 10. 2012 09:55
Jdu na wc a nebudu na FB...
kdyby něco, jsem na telefonu. :-!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - iudex
15. 10. 2012 10:52
Re: Jdu na wc a nebudu na FB...
>:-[] >:D Vystihol si to dokonale. >:-[] 8-s
Avatar - matii
15. 10. 2012 09:56
OFF TOPIC
Běžte už do ...... s těma reklamama. Nedávno mi tam skákal nějakej panák z KB přes celou obrazovku, teď mi zase z boku běží reklama na McDonald a nejde vypnout. Chápu, že vás to živí, ale co je moc, to je moc! :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "HTPkiller"
15. 10. 2012 09:59
Re: OFF TOPIC
to redakce neovlivní, napiš na inzertní >:-[]
Avatar - matii
15. 10. 2012 10:02
Re: OFF TOPIC
Nikam psát nebudu, ale díky za tip. Vzhledem k tomu, že ta reklama překrývá část článků, kašlu na to a jdu si číst o autech jinam dokud nezmizí.
15. 10. 2012 10:04
Re: OFF TOPIC
Stačí plug-in "AdBlock" a žiadna reklama sa nekoná... ;-)
15. 10. 2012 10:58
Re: OFF TOPIC
Diky za radu a je to supeeer! U McDonalda nezastavuji ani nedobrovolne a aby na mne ziral cely den z monitoru to opravdu nemusim!
Jinak chapu nektere kroky redakce ( ci snazim se chapat ) ale doufam ze cesta "sojovych parku" a cesta "bulvaru" neni to prave orechove a sami zjisti, ze penize se daji vydelavat i seriozne v souladu s pozadavky zakazniku! Obchod ( a existence firmy) je vzdy cinnost dvoustrana a musi byt spokojeny obe strany, pokud ne dopadne to vzdycky spatne! ;-)
Avatar - eXp10it
15. 10. 2012 21:58
Re: OFF TOPIC
Nikde neseženete tak skvělé a čerstvé jídlo jako u McD [odkaz]
Avatar - positivemind
15. 10. 2012 10:05
Re: OFF TOPIC
Imprese, o 25% více čtenářů, sakra soudruhu!
Avatar - Hotwire
15. 10. 2012 10:35
Re: OFF TOPIC
a jeje akurat to sem idem napisat a pozeram ze uz si ma predbehol >:D . za toto si auto.cz zasluzi jedine 10x :no: fuj.
Avatar - iudex
15. 10. 2012 10:52
Re: OFF TOPIC
AdBlock a máš svätý pokoj. ;-)
Avatar - Katikakus
15. 10. 2012 14:03
Re: OFF TOPIC
Jaka reklama? Ja zadnou nevidim, resp. jsem na auto.cz uz par let zadnou nevidel. Ja ale pouzivam Adblock...
15. 10. 2012 16:22
Re: OFF TOPIC
Tiez netusim o akej reklame hovoria, ale pouzivam Ghostery >:D Blokuje trackery, reklamy, widgets, analyticke nastroje a i.
Avatar - eXp10it
15. 10. 2012 21:58
Re: OFF TOPIC
No tak to se musíš cítit jako James Bond, viď ;-)
16. 10. 2012 20:18
Re: OFF TOPIC
Ale kdeze, ako Frank Martin ;-)
15. 10. 2012 09:57
Já bych se chtěl zeptat,
jestli už měli ředaktoři ranní stolici?
Rozbalit vlákno
8
15. 10. 2012 09:59
Re: Já bych se chtěl zeptat,
Bohužel nemohu mluvit za všechny, ale předpokládám že ano. Pomohla vám tato informace?
15. 10. 2012 10:02
Re: Já bych se chtěl zeptat,
Pomohla, velmi, děkuji.
Avatar - positivemind
15. 10. 2012 10:05
Re: Já bych se chtěl zeptat,
:yes: >:D
neregistrovaný "HTPkiller"
15. 10. 2012 10:06
Re: Já bych se chtěl zeptat,
8-s :no:
Avatar - iudex
15. 10. 2012 10:53
Re: Já bych se chtěl zeptat,
Myslím, že rovnako hodnotná informácia, ako to, čo číta redaktor v lietadle cestou na prezentáciu. ;-)
15. 10. 2012 12:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
15. 10. 2012 13:20
Re: Já bych se chtěl zeptat,
Tato informace pomůže vždycky... není nic horšího než mít den v práci se zácpou nebo průjmem... od toho se pak logicky odvýjí vaše výkony.
15. 10. 2012 14:57
Re: Já bych se chtěl zeptat,
Já jim nevěřím! Chci to vidět online a nejlépe umístit kameru přímo do nočníku! >:D
15. 10. 2012 10:06
Nápad pro xxtens asi dobrej
Je jasný že dneska tu bude prča,.....asi zkusím konkurenční test přes Fejsbůk.Otestuji nějakého vwojetého Golfa z bazáru,bó cenově to je dostupnější, ne každej si totiž může nového Golfa dovolit.

Bravwo Tweeter. >:-[]
Rozbalit vlákno
0
15. 10. 2012 10:07
Tak toto
je už opravdu zoufalost >:D
Rozbalit vlákno
0
15. 10. 2012 10:11
Pane Vaverko
Naozaj sa teším a zdieľam s Vami tú radosť, že ste sa naučili ovládať smártfoun a twííítr, ale nejak mi uniká zmysel takýchto "článkov"? V pohode si to zaveste na ten twíítr alebo fejsbúúk, ale uverejňovať to ako plnohodnotný článok na internetovom portáli o automobiloch, ktorý sa snaží tváriť seriózne?

To už nám môžte potom dávať na vedomie aj to, komu pri kýchnutí z nosa vyleteli nudle alebo ako veľmi ste si z toho nového Golfu cvrkli a či to čalúnenie zvládlo.

Sorry, ale Vaša úroveň naozaj klesá a to som s pôvodnými takýmito názormi ostatných užívateľov nesúhlasil. Bohužiaľ musím konštatovať, že naozaj mali pravdu a zhoršuje sa to. Ak s tým nič nespravíte, za chvíľu zo seba vytvoríte lacný magazín, štýlom podobný k bulvárnym atrapám ako blesk.cz a podobne. Držím Vám palce aby ste sa spamätali a vrátili sa na seriózne cestičky... :no:
Rozbalit vlákno
35
15. 10. 2012 10:16
Re: Pane Vaverko
S dovolením odpovím. Snažíme se vám nabídnout nový formát, který nám moderní technologie umožňují. Samozřejmě nebudete ochuzeni o klasické První dojmy (zde už to vlastně budou dojmy druhé) ani o plnohodnotné redakční testy. Berte to prosím jako doplněk, nikoliv náhradu stávajících redakčních formátů.
15. 10. 2012 10:35
Re: Pane Vaverko
V poriadku, ja to chápem, ale spôsob akým to robíte a čo tu prezentujete... No nakoniec stačí si pozrieť reakcie aj ostatných diskutérov. Sociálne siete a podobné služby sa dajú využívať extrémne efektívne v marketingu a PR činnosti, ale treba mať na to ľudí, ktorí budú vedieť ako na to. U Vás to zjavne chýba a výsledok pôsobí veľmi neprofesionálnym dojmom. Tu naozaj nikoho nezaujíma ako veľmi je pán Vaverka natešený a čo si číta a kedy twíítne niečo na spôsob: "Jejda, to jsem si ale pšouknul X-) 8) :P"

Voľakedy keď som otvoril "auto.cz", tak na mňa vyskočili seriózne informácie, testy, rôzne štatistiky a naozaj užitočné články. Dnes tu človek obyčajne nájde rôzne prebraté alebo preložené správy, absolútne zbytočné videá hovadín z YouTube (ktoré aj tak väčšinou uverejňujete v čase, kedy to už má tak akurát efekt, že ste objavili Ameriku), spamujete desiatkami článkov udalosti, ktoré si zaslúžia pozornosť ale vďaka Vašej aktivite to zhnusíte naozaj veľkému množstvu ľudí (averziu, ktorú mám keď počujem slovo Rapid nemám kvôli tomu, že by to auto bolo zlé, alebo že by som nefandil Škode, ale kvôli tomu čo ste tu predvádzali Vy s Vašími 10 článkami a plkmi za deň) a podobne rôzne ďalšie situácie a činnosti, ktorými Vaša úroveň rapídne klesá.

Buď si nájdite naozaj kvalitného a skúseného marketéra alebo sa nesnažte stať trápnym automobilovým bulvárom. Vždy platilo a vždy bude platiť, že KVALITA je dôležitejšia ako KVANTITA!
15. 10. 2012 10:51
Re: Pane Vaverko
Neni to tak davno, co tu byly prvni dojmy z i30 prezentovany stejnou formou, akorat ne pres twitter www.auto.cz/…zive-jizdni-dojm
15. 10. 2012 11:09
Re: Pane Vaverko
Ano, přesně na toto jsme se rozhodli navázat, akorát v modernějším kabátku. Děkuji za odkaz. [odkaz]
Avatar - pumpkin
15. 10. 2012 20:59
Re: Pane Vaverko
Musíte však uznať, že pri i30-ke to bola oveľa lepšia forma s dobrou výpovednou hodnotou obohatená fotografiami.
Tu mi nejak uniká zmysel a neviem či tých pár postrehov vôbec stojí za samostatný článok.
Takže nič v zlom, ale radšej si pár dní počkám na poriadny test ako takéto šaškovanie. ;-\
15. 10. 2012 15:13
Re: Pane Vaverko
Bylo to směšné tehdy, je to směšné i teď. Pokud chtějí dělat něco podobného, ať se laskavě machři z redakce podívají na evo Diaries. Není to RT zpravodajství, nicméně předává podobný druh informací v mnohem zajímavější podobě.
15. 10. 2012 11:04
Re: Pane Vaverko
Je to všechno o čtenosti. Pokud budou lidé chtít číst články o rapidu, budeme je připravovat. Jde o speciální případ, nový model tradiční české automobilky, navíc si na něm Škoda zkusila "nátlakovou" kampaň, kdy pouštěla informace a fotky po částečkách. Kdybychom každou novou věc neuveřejnili, lidé by si to přečetli u konkurence, takže jsme byli tlačeni nejen vysokou čteností těchto článků, ale také nutností být aktuální a nabízet co nejčerstvější obsah.

Jaké typy článků vám nyní chybí? Testy či jízdní dojmy připravujeme stále, designové duely nebo "Co koupit" také, k tomu se obsah snažíme zpestřit články od redakcí z našeho vydavatelskému domu, které by se k vám (po síti) jinak neměly šanci dostat. Novinky píšeme stále stejné, sekce profi také zůstává, přibylo pár odlehčených videí z Youtube, které si čtenáři také oblíbili. Nikdo vás samozřejmě nenutí číst vše co na našich stránkách objevíte, budeme rádi, když si každý najde to "své".

Ohledně tweetů, myslím si že o kolegovo zažívacím traktu se toho moc nedozvíte, bezprostřední dojmy z Golfu však očekávat jistě můžete v míře větší než velké.
Avatar - iudex
15. 10. 2012 11:24
Re: Pane Vaverko
Aleši, kladieš si nesprávnu otázku a preto zrejme dochádzaš k nesprávnym záverom. Otázka neznie tak, čo tu chýba, otázka znie, čo tu prebýva (je nedbytočné). A to sú práve ony bulvárne (či nazvi to eufemisticky odľahčené) články bez väčšej hodnoty, ako sú prevzaté videá z youtube, drobenie informácií o autách do 10 článkov namiesto jedného poriadneho, a to nehovorím o PR článkoch na produkty s automobilizmom vôbec nesúvisiace. Toto je problém. Ten balast, ktorý tu pribudol a prekrýva existujúce hodnotné články, ktoré je potom problém zaregistrovať, lebo sú rýchlo vytlačené neustále pridávanými článkami s nulovou informačnou hodnotou.
Ale si iste dostatočne inteligentný chlap, aby si dobre chápal, čo my starí prispievatelia kritizujeme. Tak nehraj zbytočne diablovho advokáta.
15. 10. 2012 11:37
Re: Pane Vaverko
Presne tak, nejde o to, čo by tu chýbalo, ale o to, čo je tu navyše - zbytočné - čo zhadzuje celkovú úroveň...

Samozrejme testy a ostatné kvalitné články, za to ďakujeme, kvôli tomu sem chodíme. Ale ako iudex píše, už začína byť problém nájsť medzi všetkými tými plkmi s nulovou hodnotou práve tie články, ktoré robili auto.cz tým, čím bol tento portál v minulosti. Serióznym portálom o automobilizme. Dnes začínate nadobúdať podobu bulvárnych portálov, ktoré sú plné lacných, trápnych a bezvýznamných informácií. ;-\
15. 10. 2012 11:39
Re: Pane Vaverko
To je na delší debatu, faktem, že ne vše co se u nás vyskytne (PR články například) je naším nápadem. A pokud je video z YT jedním z nejčtenějších článků, tak vám jej nabídneme i příště. Pokud na druhé straně nerušíme stávající formáty, tak to zde prostě dle mého "navíc" není. Kliknout na to nemusíte, pokud na to nikdo neklikne, tak je už nabízet nebudeme.
Avatar - iudex
15. 10. 2012 12:09
Re: Pane Vaverko
Toto je klamlivá a účelová obhajoba: ak na to neklikneme, ponúkať to nebudete. Ale to je ten problém, že bombastické nadpisy sľubujú niečo, čo obsah článku nesplní. Takže ja síce kliknem na článok v očakávaní nejakej hodnotnej informácie, ale nič nenájdem a som sklamaný. V podstate som podvedený. TOTO VÁM STAČÍ? Že sa chytím, že kliknem, a čo bude potom vezmi čert? A že potom frustrovane napíšem svoje sklamanie do komentára beriete ako pozitívum, koľko reakcií článok vyvolal a teda JE ASI DOBRÝ?
Aleši, toto je cesta do pekla, toto je dlhodobo neudržateľné. Ja viem, že ako zamestnanec neurčuješ smerovanie portálu, ale máš iste nejaké slovo a neverím, jednoducho NEVERÍM, že sa plne stotožňuješ s jeho smerovaním. Mýlim sa?
15. 10. 2012 12:39
Re: Pane Vaverko
iudexi, vy to vidíte moc černobíle. Ještě to někdy rozebereme.
15. 10. 2012 16:44
Re: Pane Vaverko
Bohužel, řadový redaktor nemá v (této) redakci žádné slovo. Z vlastní zkušenosti. :-(
Avatar - Ronault.
15. 10. 2012 13:08
Re: Pane Vaverko
Vy ty stávající formáty nerušíte, ale ve snaze mít co nejvíce toho balastu na klikání ty kvalitní články osekáváte. Iudex to nenapsal přesně, spíše než o to, že jich máte mít méně, tak byste je měli mít kvalitnější. A to přesto, že osobně např. vaše testy mám docela rád.
15. 10. 2012 13:30
Re: Pane Vaverko
Ano, redakce není nafukovací, ale činností je pořád víc. V tom máte pravdu, ale to si musíme vyřešit my.
Avatar - Stefič
15. 10. 2012 13:51
Re: Pane Vaverko
podívejte, když jsem vybíral auto, hodně jsem hledal na a.cz. A docela mi to pomohlo. A co teď? Co najdu nyní? Když budu uvažovat třeba o koupi Rapida, tak za 2 roky tady najdu desítky článků z nichž 99% bude jen odpad a ten jediný se skutečnou recenzí někam zapadne. A co tenhle o golfu? Zasviníte to tady bláboly a články s informační hodnotou nikdo nenajde.

Ale dělejte, jak chcete. Máte-li pocit, že podobné kraviny někdo vážně chce (podle reakcí vidíte, že ne), pak pokračujte v tomto ubohém stylu
15. 10. 2012 15:41
Re: Pane Vaverko
Také je to o tom, na jaký druh čtenářů cílíte. Jsou stránky, které se na vtipná videa specializují. A ano, je hodně lidí, které zajímají. Jádrem vaší práce mají podle mne být testy. Tak se věnujte testům. A troušení informací je skutečně nepříjemné. To, co předvádíte u aut, které vám generují hodně přístupů, bych nenazval jinak než bordelem.

Dříve jsem tu sledoval pouze sekce novinky, první dojmy, testy a Roadlook. Nic víc mne nezajímalo tehdy, nic víc mne nezajímá teď. Ano, kdyby jste na konci kvartálu, pololetí, roku sestavili podrobnou statistiku prodejů v EU (a EFTA), tak to bude skvělé. Skutečně sestavili, poskytli nám kvalitní materiál. S radostí si to přečtu. A to je jen jeden příklad informace, kterou bych uvítal, ale tohle by bylo na dlouhou debatu. Překládat mi cizí texty nemusíte, to zvládnu sám. A budu se po několikáté opakovat, když už to děláte, udávejte zdroje.

Z vody vařit umíte, to se vám musí nechat, ale člověku se to rychle přejí.
Avatar - boost.
15. 10. 2012 15:52
Re: Pane Vaverko
Já na to neklikám, já ty videa a další balast, jak to tu nademnou trefně nazvali, nechci ani vidět. Takže bych uvítal možnost lehké personalizace webu, např. že bych si nastavil filtry na ty videa z Youtube apod. Jako tomu je na Facebooku. Tohle by mi stačilo, když už ty nadbytečné článku tu musí být. A neříkejte mi, že nemůžete za uveřejnění rozhovoru s člověkem, který na dálnici natočil Rapida. Tohle že lidi chtějí? Neříkejte.
15. 10. 2012 13:33
Re: Pane Vaverko
Plne súhlasím s iudexom vo všetkom, niekedy som tu rád chodil, ale rapid a youtube trápne videá ma dorazili. Keď som videl ten Golf, tak to už je naozaj silná káva. Ešteže redaktori na fakt dobré reakcie ľudí, ktorí už nemôžu vystáť smer, akým sa auto.cz vydal, reagujú spôsobom, vy ste všetci huji, aj tak to budeme robiť ako chceme. Nemám absolútne nič proti škode ani VW, ale spôsob akým sa masírujú ľudia (hlavne v Čechách)je neúnosný a podobne je to aj s propagáciou dízlov. Najhoršie je, že ľudia a ja patrím tiež medzi nich, si v živote práve kôli tomuto portálu a znechuteniu rapid či golf nikdy nekúpia. Kupujem Japonca...
15. 10. 2012 14:58
Re: Pane Vaverko
Taky mi to tak trochu přijde, na nějaké postřehy čtenářů kašleme, my to přece umíme nejlépe, čtenáři jsou lamy..
Avatar - Ronault.
15. 10. 2012 13:06
Re: Pane Vaverko
Právě ty články "co koupit: jsou v podstatě o ničem.

Ty jízdní dojmy jsou abnormálně strohé, viz Astra OPC, viz testy Jaguárů...

Spíše než an kvantitě článků by bylo lepší zapracovat na kvalitě.

Jako příklad navštivte videa třeba na autozurnal.com a auto.sme.sk a koukněte, že video z předtavení auta nemusí mít hudbu (viz vaše hrozné video na rapid), ale mělo by obsahovat tak 5 minut nějakých faktů, postřehů a obhajitelných názorů.
15. 10. 2012 10:52
Re: Pane Vaverko
prepacte pan Ales ale radsej keby ste zapracovali na minimalne obrazkovych galeriach k clankom ako na takychto "soušl" kravinach. Dufam ze potom k tomu novemu golfu a dnesnemu dnu tu budu este aspon tyzden a pol vychadzat minimalne 3 clanky denne.. A to nie som odporca golfu, naopak, velmi sa mi tato generacia paci.
15. 10. 2012 10:57
Re: Pane Vaverko
Věřte mi, že na nápravu galerií už nebudete muset dlouho čekat. Víme o tom, omlouvám se za pomalé řešení tohoto problému, ne vše však záleží na naší redakci. za chvíli to už, pevně doufám, bude lepší.
15. 10. 2012 10:58
Re: Pane Vaverko
konecne dobra sprava :-) thumbs up. Inac ocenujem ako tu statocne s nami bojujete na diskusii :-)
15. 10. 2012 11:05
Re: Pane Vaverko
Boje nemají smysl, věřím, že slušná diskuze k nim má daleko ;-) . Už aby ty větší galerie byly, také mi chybí.
15. 10. 2012 12:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 10. 2012 12:25
Re: Pane Vaverko
Osobně ten přímý přenos vítám.
Je lepší vnímat přímé reakce při jízdě (nebo bezprostředně po ní), než je pak číst s odstupem, sepsané večer na hotelovém pokoji po únavném dni, kdy se leccos může jevit jinak, než napoprvé.
Za mně tedy za přímý přenos :yes:
15. 10. 2012 12:42
Re: Pane Vaverko
To si právě nemyslíme a zkoušíme, jak to přes Twitter dopadne. Možná si na poradě smutně připustíme, že to bylo zbytečné, ale zatím bych tak pesimistický nebyl.

Jaká upozornění máte na mysli?
15. 10. 2012 12:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - positivemind
15. 10. 2012 11:01
Re: Pane Vaverko
Cesta je to správná, ale je vidět, že to děláte prvně. Vychytáte to a pak to bude mnohem lepší, hlavní je nepolevit ;)
15. 10. 2012 12:42
Re: Pane Vaverko
Co byste, být na našem místě, pro příště zlepšil?
Avatar - Pekelná Micinka
16. 10. 2012 01:59
Re: Pane Vaverko
Aleši, co kdyby postující redaktor (nejsem jmenný, předpokládám, že to může příště být někdo jiný, než Lukáš) snímky čísloval v textu a pak je hromadně někam nahrál. Je to rozsah tak do 10 snímků, to by snad mohl zvládnout. Jde o to, že ten yfrog je asi propojen s twitterem, ale pokud někdo twitter nemá, nemůže si je prohlédnout. Resp. ať je klidně nahrává na yfrog (nebo pokud se to tam ukládá samo skrz twitter), ale ať je po akci nahraje i sem do galerií na acz. Vzhledem k očíslování v textu tweetů, by pak nebyl problém identifikovat k čemu jaký snímek patří - pokud by to tedy už nebylo patrné přímo ze snímku.
Avatar - strýček BOB
15. 10. 2012 10:12
Sociální siť...
Když si přečtu "sociální siť" tak mi nakakujou pupínky ;-\ Tlamoknihu nemám, Twitter neznám, Google fízly nepoužívám. Jsem tedy ztracený, nedovím se první jízdní dojmy z nového Golfu, asi přestoupím do rejže klubu. >:D
Rozbalit vlákno
5
15. 10. 2012 10:14
Re: Sociální siť...
Není potřeba zoufat, v článku jsou krátké dojmy (tweety) našeho redaktora vidět i bez přihlášení do těchto aplikací.
15. 10. 2012 10:17
Re: Sociální siť...
Tweety jsem přečetl, ale marně tam hledám něco o novém Golfu. ;-\
15. 10. 2012 10:20
Re: Sociální siť...
To samozřejmě přijde, tweety budou přibývat celý den.
15. 10. 2012 12:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 10. 2012 12:42
Re: Sociální siť...
Berte ji zcela vážně :-)
15. 10. 2012 10:15
to ne
TAK TO UŽ SI Z NÁS FAKT DĚLÁTE ... (,)
;-\
Rozbalit vlákno
3
15. 10. 2012 12:27
Re: to ne
Ze sebe jsi to nejlíp zvládl sám.
16. 10. 2012 17:08
Re: to ne
Přesně a navíc jeho stihomam postupuje - MY wolff vám ještě UKÁŽEME.....
Avatar - Hammunasakra
17. 10. 2012 02:24
Re: to ne
Nu jsou "ovečky" (i "chlapečci od oveček ;-) ) co se jim to (takovéhle "pVWaktiky") třeba i "líbí" ;-)
PS: Nic zrovna proti GOLFu (ten bude asi víceméně stále "stejný" :-) ) ale to "show" okolo, jako že to je ZCELA "jiné" auto než všechna ostatní - to chápu u nového Ferrari apod., tady je to (opravdu) spíš "obuboVWání" davů.. ;-)
15. 10. 2012 10:36
Přátelé,buďte v klidu....
např. za nadpisem,že právě řídíme nový Golf,mohly být taky třeba 3 vykřičníky,takže ještě není nejhůř. >:D :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
17. 10. 2012 02:25
Re: Přátelé,buďte v klidu....
...včeho "dočasu" - budou i DALŠÍ generace.. ;-)
Avatar - Starfighter
15. 10. 2012 10:39
Dotazy
Protože zatím byla diskuze plná OT, tak začnu já, zejména otázkami k multimediálnímu systému.

1) Jak svižné jsou reakce dotykového systému a jaká je intuitivnost ovládání. Liší se v tom nějak zásadně základní 5'' rádio a 5,8'' rádio s navigací? Co upatlávání displaye od otisků prstů? Jaká je čitelnost displaye na slunci?

2) Pevně zabudované rádio/ rádio s navigací dostane i Octavia III? Byla ještě nějak jinak vylepšena u Golfu ochrana proti "drobným" zlodějům?

3) Tzv. klavírní lak bude v základu nebo se mu lze (kromě příplatku) nějak vyhnout?
Rozbalit vlákno
8
Avatar - iudex
15. 10. 2012 10:59
Re: Dotaz: Multilink
Ja som možno nie úplne informovaný (medzi množstvom bulvárneho spamu nájsť obsahovo hodnotnú informáciu sa stáva trošku problémom), ale rád by som jasne počul, ako je to so zadnou nápravou Golfu: je to multilink vo všetkých verziách, alebo je v základe vlečená torzka a viacprvok je až od nejakej verzie?
A ak platí druhá možnosť, poprosil by som dojmy z oboch podvozkových verzií s porovnaním.
15. 10. 2012 11:06
Re: Dotaz: Multilink
Mě by celkově zajímalo přímé porovnání s 6 kovou řadou. Vyplatí se koupit nový golf ( pokud mě nezajímají nové technologie jako dotykový display atd. ) a nebo výběhový model ? Co se hlavně jízdních vlastností týče.
Avatar - Eddy82
15. 10. 2012 16:50
Re: Dotaz: Multilink
Základné motory 1,2 TSI a 1,6 TDI vlečená torzka, silnejšie viacprvok. To viem stopercente, dokonca som si tie nápravy na autosalóne obzeral, aby som sa utvrdil či je to tak >:D
Ešte jedna príjemná správa, keďže sa zaujímam o kombíka a pravdepodobne si ho budem chcieť kúpiť, tak tento sa už chvalabohu nebude vyrábať v mexiku, ale v závode Zwickau.
16. 10. 2012 17:10
Re: Dotaz: Multilink
Já jsem informaci, že do 90 koní to bude torzka, "zbytek" multilink zachytil už v řadě článků....
Avatar - Pekelná Micinka
15. 10. 2012 11:45
Re: Dotaz: Multilink
Klavírnímu laku se lze vyhnout symfonií č. 800 známou jako Lesk a bída smirkového papíru. ;-)
15. 10. 2012 15:53
Re: Dotaz: Multilink
Dekory jsou pevně svázané s výbavou, alespoň při uvedení ceník ani konfigurátor neobsahoval žádnou možnost je změnit. A někdo snad říkal, že to u Highline není klavírní lak, jen to tak na fotkách vypadá. Trend má černý plast, Comfort stříbrný "hliník" (v uvozovkách, nevím, jestli je pravý) a GTI pak něco do černa.
Avatar - Pekelná Micinka
15. 10. 2012 18:11
Re: Dotaz: Multilink
Je to trochu odvaz, prásknout diskuzního kolegu, že si ho viděl nahatého. >:-[]
15. 10. 2012 18:42
Re: Dotaz: Multilink
>:-[] (Zprvu jsem si nebyl jist, jestli je to skutečně na mne, ale pak jsem se už jen smál. >:D )
15. 10. 2012 11:03
Co takhle společná foto redaktorů
v tomhle stylu [odkaz] .... *muck* řídíme nový golfík - Lovískuju ho
Rozbalit vlákno
14
15. 10. 2012 11:07
Re: Co takhle společná foto redaktorů
No pokud chcete kolegu Lukáše opravdu vidět v těchto situacích, tak jste asi na špatném serveru >:D . Ne, vážně: možná trochu neprávem považujete twitter pouze za zdroj infantilních výkřiků, ale je na autorovi, co se vám rozhodne sdělit.
15. 10. 2012 11:12
Re: Co takhle společná foto redaktorů
taky vážně : Pokud chci použít ,, dojmy jednou větou z průběhu testu ,, použiji je tedy až budu moci sdělit něco faktického. Ale chápu záměr, lidi budou aktualizovat tuhle stránku po celý den.
15. 10. 2012 11:41
Re: Co takhle společná foto redaktorů
Těch vět bude mnohem víc než jen jedna nebo dvě...proto to děláme.
15. 10. 2012 12:22
Re: Co takhle společná foto redaktorů
To je mi jasné. Jde o to, že mohli začít až za hodinu a být faktické. Nicméně už to tady padlo. Pěkné by bylo udělat něco jako chat s právě testujícím redaktorem. Čtenáři napíšou dotaz, někdo to profiltruje a redaktor přes tweet odpoví. Tohle by dávalo smysl.
15. 10. 2012 13:01
Re: Co takhle společná foto redaktorů
Lukáš sleduje diskuzi a bude se snažit odpovídat na konkrétní dotazy.
15. 10. 2012 11:19
Re: Co takhle společná foto redaktorů
Ano - infantilní výkřiky, jsem rád, že máte rozum a také jste si toho všiml - hi hi hi, ta letuška, no hi hi hi, ona říká hi hi hi, shitbelt háháháháhá, místo hi hi hi hi, seatbelt, hi hi hi - to je taková prča holky, hi hi hi.
Aleši, jsem rád, že neváháš kritizovat kolegu :-) :yes:
15. 10. 2012 11:43
Re: Co takhle společná foto redaktorů
To je jako nadávat na televizi, protože jste v ní viděl nějaký hloupý pořad. Jde o to, co autor přes twitter sdělí. Pokud to jsou první živé jízdní dojmy z nového Golfu, pak na tom nevidím nic špatného. Shitbelt je jen takové ukrácení čekání :-)
15. 10. 2012 11:59
Re: Co takhle společná foto redaktorů
Aleši, já právě nenadávám na televizi, ale na ten hloupý pořad ;-) Myslím, že se šlo jen zeptat na dotazy a ohlásit se, až v tom autě bude redaktor sedět - mají to být přeci první živé dojmy s jízdou Golfem - ne reportáž ze strastiplné cesty redaktora za vysněným vozem :-)
15. 10. 2012 12:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 10. 2012 12:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 10. 2012 12:43
Re: Co takhle společná foto redaktorů
Samozřejmě. Všem se nikdy nezavděčíte...
15. 10. 2012 16:15
Re: Co takhle společná foto redaktorů
A já vás jako dlouholetý čtenář prosím,abyste se o to ani nesnažili.Všichni nespokojenci,zejména z východu,co mají plno keců, mohou číst jejch autařské weby,kde je jeden nový článek v intervalu několika dnů.Takže v poho.Kdo má s tímto webem problém,ať jej prostě ignoruje.Spíš bych řekl,že někteří mají problém sami se sebou a není v popisu práce redakce auto.cz,aby to řešila. :-!
15. 10. 2012 15:59
Re: Co takhle společná foto redaktorů
Náhodou twitter dobře funguje i v rámci konferencí (jako náhrada chatu). Jen ho musí používat inteligentní lidé. Pan Vaverka tak dopoledne nepůsobil.
Avatar - Hammunasakra
17. 10. 2012 02:27
Re: Co takhle společná foto redaktorů
:-)
Avatar - charon03
15. 10. 2012 11:23
do ****&&&
s tou reklamou na jedlo chudobnych. ani sa to neda zavriet
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
15. 10. 2012 11:48
Píp
Já jsem pro. Ta zpráva o italské letušce mě pobavila. :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Barrichello
15. 10. 2012 12:06
Ještě že ty články nečtu
zato je velmi zábavný si vždy rozklknout dikuzi, to se člověk pobaví >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Pekelná Micinka
15. 10. 2012 12:14
Re: Ještě že ty články nečtu
Tak.... určitěé. >:-[] >:-[] [odkaz]
Avatar - Choochoo
15. 10. 2012 12:34
Re: Ještě že ty články nečtu
Souhlas :yes:
15. 10. 2012 12:39
Re: Ještě že ty články nečtu
však je to informačně - zábavný web ne ? :-)
Avatar - Barrichello
15. 10. 2012 12:56
Re: Ještě že ty články nečtu
Však jo, dyt proto ty diskuze čtu ne. být tu ten článek bez diskuze tak to vůbec nerozkliknu neb co mě nezajímá, to nečtu >:D

Navíc mam načteno ze včera, kdy sem četl test o nákladních tatrách v kaolinovém lomu, o DAFech, o Jaguaru XK, o Chevroletu SSR, test Rolls Royce Ghost, test Cadillac STS, zavzpomínal si na Pragu čáslav když tam ještě vyráběli nákladáky a uzavřel to krásným článkem o Peterbiltech.
15. 10. 2012 16:03
Re: Ještě že ty články nečtu
Taky chodím hlavně na diskuze. Na článek často až kvůli něčemu v diskuzi. Proto píši hodně OT. >:-[]
Avatar - Ham.
15. 10. 2012 12:28
Šampion je ještě v šatně
(Golf), hlavní speaker večera oznámil, že nastoupí v červených trenkách a hala už je ve varu a doslova šílí (diskutéři) tak tomu říkám success. >:-[]
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Pekelná Micinka
15. 10. 2012 12:33
Re: Šampion je ještě v šatně
A to ještě nedorazil VWIP host.
Avatar - Ham.
15. 10. 2012 12:45
Re: Šampion je ještě v šatně
Jj, dnes to bude masakr v přímém přenosu. Snad autocz hostuje na silných serverech a stránky nezkolabují až p. Vaverka zařadí za jedna. >:D
Avatar - Pekelná Micinka
15. 10. 2012 14:43
Re: Šampion je ještě v šatně
>:-[]
Avatar - Destract
15. 10. 2012 12:48
VII
Nevím nad čím tady diskutéři plakáte. Zkouší se něco co tu už bylo (jen jinčí formě) při premiéře hiundaye. Jistě tu pro vás vznikne na konci plnohodnotný článek pod kterým budete opět moci do nekonečna nesouhlasy a štěkat jeden na druhého. Mě se to líbí :-)

Kdybste mohli páni redaktoři sepsat i něco k jízdním vlastnostem. Děkuji ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KANKUNEN
15. 10. 2012 12:50
Místo housky s nablito tam měl být kýbl na blití
Reklamy chápu, bulvární články chápu (Porsche má taky svého Tuarega), člověk to nemusí ani otvírat, ale na tento článek jsem se nechal nachytat.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - hattori_hanzo
15. 10. 2012 12:56
Fotky
Redaktor používá na focení telefon z roku 2002, nebo proč jsou ve streamu místo fotek 0,1 mpx obrázky?
Rozbalit vlákno
1
15. 10. 2012 15:17
Re: Fotky
Suhlas, je to parodia :no: Dufam, ze sa tento pokus so "stebotanim" uz nikdy nezopakuje 8-s
Avatar - Ronault.
15. 10. 2012 13:19
Touha nebýt první
Touha být první, to je odvěký postoj mnoha z nás... Někteří z nás to praktikují v běhu, někteří bohužel za volantem a někteří i při výběru tiskovin.

Kvalita je v drtivém většině případů nepřímo úměrná rychlosti, co se týče odborných webů a tisku je to téměř absolutní jistota.

Bohužel kvantita má dnes proti kvalitě převahu a proto je v ČR nejkupovanější bulvární deník Blesk s titulky "VÍME PRVNÍ", co na tom, že naprosto špatně a nepodstatnou věc.

V tom je asi skrytá touha redakce být opravdu první a takovýmito "SMSkami" podávat jako první informace o ničem. Samozřejme redakce reaguje, jak Aleš píše, jen na to, co chtějí čtenáři.

Možná by bylo daleko lepší milá redakce udělat opravdu kvalitní třeba osmiminutové video, máte na to celý den... a nemusí být kvalitní kamerou a režii, ale množstvím podaných dat.

Ne každý se spokojí s množstvím dat "jedeme v Golfu, je to asi více místa." Možná ti méně nároční... :-|
Rozbalit vlákno
11
15. 10. 2012 13:27
Re: Touha nebýt první
Twitter je navíc, budou klasické první dojmy. Osmiminutové video je na web nesmysl, dokouká ho mizivé procento lidí.
15. 10. 2012 13:47
Re: Touha nebýt první
Záleží přece na provedení a moderátorovi...
Videa od Chrise Harrise utečou jako nic, to samé videa pana Koubka...naopak expert Pepa je na zabití, tam se nadá vydržet snad ani minuta.

fHD kamera od Canonu nebo Sony neni nic draheho, Go Pro k tomu, iMovie sluzbu zvladne dobre a par sessions s poradcem by se dalo take prezit. A videa by byla jak fik - to, že jste ve filmařině amatéři, by v konečném důsledku mohlo pomoci. :-) A vůbec, proč to netočit na zrcadlovku?

Místo dvaceti "víme první" jedno video - proč ne? Vyjde to tak nastejno.

Berte to jako off topic, chápu, že je teď těžiště zájmu jinde.
15. 10. 2012 14:09
Re: Touha nebýt první
Míříte dobře, už se to tu nějaký čas řeší ;-) . Pokud se na to ale budeme dívat pohledem čtenosti, tak to "víme první" má naprosto stejnou vážnost.
15. 10. 2012 14:39
Re: Touha nebýt první
To jste Aleši na velkém, velkém omylu. Na jeden z konkurenčních webů chodím PRÁVĚ kvůli videům, i když pravda, právě kvůli umění Honzy Koubka. Dobré video, kde jsou fakta a jakýsi subjektivní vhled moderátora je daleko příjemnější než alibismus, že Rapid "šetří prostorem na šířku."
15. 10. 2012 15:02
Re: Touha nebýt první
myslel jsem porovnání čtenosti 1:1, to že dobrá videa přilákají čtenáře samozřejmě nezpochybňuji. Třeba v budoucnu budete mít rád i naše pohyblivé obrázky, snažíme se zlepšovat.
15. 10. 2012 16:10
Re: Touha nebýt první
Přesně. Kolikrát s těmi lidmi ani úplně nesouhlasím, ale ta videa jsou prostě dobrá, a tak se podívám.
15. 10. 2012 22:27
Re: Touha nebýt první
Práve Pepa spolu so Sršňom sú jediný (podľa mňa, samozrejme), kto mi tam v Autosalone takpovediac "režú" - ostatný sú strašne suchý, žiadna zábava. Pepa a Sršeň do toho dávajú emócie a je hneď vidieť, či sa im auto/motorka páči, alebo nie.
15. 10. 2012 16:08
Re: Touha nebýt první
I dvouminutové video je příliš dlouhé, když nic zajímavého neobsahuje. Nevadí mi ani 15 minutová videa, co, díval jsem se i na hodinová, protože byla zajímavá.

Otázka není, jestli to video lidé dokoukají, otázka je, jestli vůbec tak dlouhé video dokážete vyrobit, aby přitom bylo zajímavé.
Avatar - Ronault.
15. 10. 2012 19:14
Re: Touha nebýt první
S tím já nemůžu souhlasit, i to osmiminutové video dobře natočené je velmi koukatelné.

Pochopte, že web je nyní formát daleko obsáhlejší, je tady mnoho lidí, kteří nemají nebo neuznávají televizi a veškerá videa a pořady sledují on-line (co nevysílá daná TV, to se dá stáhnout). Ty krátké zprávy tady spíše čtou starší generace a lidé zaměřeni spíše povrchně.
Avatar - šmoula nešika
15. 10. 2012 14:40
Re: Touha nebýt první
Skoro lituju, že jsem si tenhle článek rozkliknul, protože nějaký kouřový signály mě jsou ukradený, takže si počkám ten tejden, až mě do schránky přiletí SM a bude v něm (doufám) článek o normálních prvních dojmech. :no:
15. 10. 2012 15:19
Re: Touha nebýt první
To si počkáte ještě týden, už jsem to psal asi pětkrát, ale raději znovu: klasické jízdní dojmy budou samozřejmě následovat a to velmi brzy ;-)
15. 10. 2012 13:26
TEST
15:04-Tak už se sedíme v Golfu s číslem VII
15:05 První dojem z interiéru je skvělý, nic nevrže, je sice strohý ale vše je tam kde má být, špička třídy
15:07 Tak jsme nastartovali, ticho, řetěz necinká, už tam není!!
15:10 :Po zahřatí motoru na místě zasouváme jedničku.Jde z lehka, je přesná, to samé dvojka, dráhy krátké, opět špička třídy.
15:10:30 Po zasunutí třetího stupně, na nás začne blikat a řvát kontrolka. Zapoměl jsme si zapnout pás, vyřešeno.
15:11 Jedeme, spojka jde lehce, přesně, zatím vše funguje jak má, uživatelsky přijemná je zpětná vazba od volantu.
15:12 Dovětek, žádný play statión, cítíme přední kola
15:13 Ne nebrzdíme, řešíme odezvu přední nápravy
15:14 Přichází test zadní nápravy, na tu jsme opravdu zvědaví
15:15 Zastavujeme, Franto koukni se tomu autu pod sukni, ať víme co testujem, ať není testovací fópa...
15:16 :Lešeňovka, jasně sem to věděl...
15:17 Zadní nápravě není co vytknout, skrývá v sobě potenciál víceprvku, unikátně naladěné levné řešení, holt koncern a ten umí.
15:18 Auto je vyvážené a vrhá se s neskutečnpou chuti do zatáček, k čemuž přizpívá uživalsky přijemné nastavení všech důležitých prvků vozu
15:20 Auto jako celek funguje na jedničku, jede a jede a jede, zatím žádná závada.
15:21 Spotřeba je nízká, uvídíme až mu dáme napít
15:23 S vyšší rychlostí stoupá i spotřeba, škoda...
15:24 Omlouváme se , ale kolegovi přišla sms zpráva že jeho FUP limit je zcela vyčerpán.Více na *77.
Rozbalit vlákno
22
15. 10. 2012 13:37
Re: TEST
Nežs to sepsal, dověděli jsme se, že řadí DSG a ježto je to 103 kW, nekoná se ani lešeňovka.
15. 10. 2012 13:40
Re: TEST
Nemůžu za to, že jsi to nepochopil. >:D
Avatar - iudex
15. 10. 2012 13:48
Re: TEST
Zdvihni sa na chvíľu, snáď to pomôže. >:-[]
15. 10. 2012 13:52
Re: TEST
Mně ta zdejší diskuse přijde spíš trapná, než cokoliv jiného a tudíž mi ani pokus o vtip nepřijde dost vtipný na to, abych se zasmál...
15. 10. 2012 16:31
Re: TEST
Nutno uznat že tě kapku i chápu, ale pak sem tedy nepiš. :-)
Avatar - Ronault.
15. 10. 2012 19:00
Re: TEST
No jo, pondělí v prráci, to není nikomu do smíchu
Avatar - Katikakus
15. 10. 2012 14:14
Re: TEST
Koukam, ze dnes nemas svuj den... >:D
15. 10. 2012 13:48
Re: TEST
:yes:
Dobrý...a poslední řádek mě rozsekal. >:-[]
Avatar - KANKUNEN
15. 10. 2012 13:56
Re: TEST
To je na zkopírovaní, dát tomu nadpis a šup s tím na news ;-)
15. 10. 2012 15:13
Re: TEST
16:00 Na zadní sedadlo usedá koleka "Červenáček" a konstatuje, že má nad hlavou spoustu místa! Opět špička třídy! >:D
Avatar - Pekelná Micinka
15. 10. 2012 17:55
Re: TEST
Já bych řekl, že usedl nedobrovolně... >:-[] (nech naběhnout stopáž) [odkaz]
Avatar - Pekelná Micinka
15. 10. 2012 18:01
Re: TEST
Ne, ježkovi voči: ;-) [odkaz] Červeňáček je z nich nejnižší, ten by neměl problém sedět vzadu ani ve 2 sedadlovém roadsteru. >:D
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
15. 10. 2012 18:10
Re: TEST
Tka to je diskuse od Golfu až k BlueSportu ;-)
15. 10. 2012 18:28
Re: TEST
>:D >:D >:D mě snad smíchem vylezou všechny střeva :yes:
15. 10. 2012 15:48
Re: TEST
...Dobře ty! >:D :yes: :yes: :yes:
15. 10. 2012 15:10
Za me OK
Nevim co je na tomto clanku spatneho. Aspon to na servru zije a informace (byt ne moc vymluvne). Toto rozhodne neni clanek, kterym by sla uroven servru dolu. Takze panove klid a dejte se do prace.
Rozbalit vlákno
5
15. 10. 2012 15:22
Re: Za me OK
Vždyť mi tady dřem. >:D
15. 10. 2012 16:48
Re: Za me OK
>:D myslím práce, která vytvoří i nějaký produkt ;-)
15. 10. 2012 23:37
Re: Za me OK
I guáno je produkt >:D
15. 10. 2012 15:25
auto bez ducha
stejně jako zbytek němců.Za mě 4-.
Rozbalit vlákno
2
15. 10. 2012 15:32
Re: auto bez ducha
Já myslím že každé auto, ať je to Němec, Japonec,Francouz,Ital či Kórejec má proprděný sedačky.Takže wopatrně s těma duchama jo... >:D
16. 10. 2012 18:27
Re: auto bez ducha
Tak po Tobě bych asi auto nechtěl. >:D Nesmíš tolik zelí >:D
15. 10. 2012 15:33
Dotaz
Nevíte kdy budou na showroomech první Golfy?
Rozbalit vlákno
2
15. 10. 2012 15:45
Re: Dotaz
Od 10.11.2012. To bude slavnostní uvedení na trh...
15. 10. 2012 15:47
Re: Dotaz
Tak to se půjdu svézti.... ;-)
15. 10. 2012 15:37
Překvapivé komenty Lukáše...
Překvapilo mě pár bodů, které bych zde vyzdvihl pro ty co nečetli dosavadní vývoj...(nemám nic proti Golfu, naopak, mě zaráží, že je to vůbec možné)
1. Podvozek zlepsil komfort, na velkych kolech #golf jezdi podobne jako nova i30 - to jako vážně? To i30 jezdila líp než Golf?

2. Hodne dobre je odhlucneni podvozku, ale o to vic je slyset motor tsi - taky poměrně veliké překvapení

3. Prevodovka ma prekvapive gumovejsi a min presny chod radicky nez dosud

Něco je špatně...buď VW někde udělal chybu (čemuž nevěřím) a nebo je Lukáš nějak rozhozen ze zapínání shitbeltu v letadle. Právě tři nahoře zmíněné body byly vždy to, v čem Golf udával směr v mainstreamu nižší střední a najednou se v těchto bodech zhoršuje....
Na základě těchto zjištění mě trochu mrzí, že se dnes nedozvíme jak se chová vlečka...

Věřím, že to s Golfem nebude tak zlé... :-!
Rozbalit vlákno
23
15. 10. 2012 15:46
Re: Překvapivé komenty Lukáše...
I30 je komfortnější jak Golf VI.Golf se nezhoršuje, to spíše ostatní se ho snaží dohnat, v něčem se jim to daří, v něčem ne.
Avatar - Ronault.
15. 10. 2012 19:09
Re: Překvapivé komenty Lukáše...
Já nemůžu souhlasit, že je komfortnější. Ono je opravdu měkčí, ale v ostřeji projetých zatáčkách nebo při opakované změně směru jízdy (typické kličkování mezi blbě zarovnanými víky kanálů na CZ asfaltu) se i30 dosti houpe a t už je trochu méně komfortní... možná mi bylo "komfortněji" v Ceedu.
16. 10. 2012 18:29
Re: Překvapivé komenty Lukáše...
Golf je už dávno překonaný.
Avatar - white label
16. 10. 2012 18:40
Re: Překvapivé komenty Lukáše...
V podobných diskusích rozhodně... >:-[]
Avatar - white label
16. 10. 2012 18:38
Re: Překvapivé komenty Lukáše...
i30 je měkčí, než Golf VI, ale komfort není jen "měkkost" podvozku, např. akustický komfort podvozku má Golf celkově lepší...
15. 10. 2012 16:02
Re: Překvapivé komenty Lukáše...
navíc..

ad 1) co jsem cetl prvni dojmy /testy tak naopak Golf tlumi hůře než předhozí generace....a co se týče i 30 tak ta přeci i dle testu....ve srovnani se spici segmentu tlumi nejhure...
15. 10. 2012 16:16
Re: Překvapivé komenty Lukáše...
Si pleteš pojmy a dojmy.Jedna věc je tlumení a pohodlí a druhá věc je jak se auto chová při sportovní jízdě když jedeš "kudlu", t.j zpětná vazba včetně tlumení.Tam je I30 jak karosa. ;-)
15. 10. 2012 16:22
Re: Překvapivé komenty Lukáše...
Trochu jsem se také zarazil u "golf do 90 kW bude mit jednodussi vlecenou napravu, ale my se dnes svezeme jen s multilinkem". V tomhle směru jsem rád explicitní, je to včetně 90 kW 1.4, nebo ne (a týká se to tedy 1,2 TSI, 1,6 TDI a 1,4 TSI CNG)?
15. 10. 2012 16:25
Re: Překvapivé komenty Lukáše...
Odhaduji spekuluji že to znamená včetně. :-)
15. 10. 2012 16:46
Re: Překvapivé komenty Lukáše...
Kdyby to bylo bez, jak to má nejspíš A3, tak mi to přijde celkem logické. Ale touhle neexplicitní formulací pro mne nic nevyřešili. Striktně vzato "do" nezahrnuje zadaný limit. Ale člověk se dnes na tyhle věci nemůže spolehnout.
15. 10. 2012 17:01
Re: Překvapivé komenty Lukáše...
Jenže 18, ti je jen jeden den.Posléze ti je 18+1den. ;-)
15. 10. 2012 17:14
Re: Překvapivé komenty Lukáše...
Smazal jsem to, protože v běžné řeči není užití jednotné. Máš nad 15 let, do pátku atd. Pokud jde o do 18 let, v den 18. narozenin se už na tebe omezení nevztahuje. Je to právě otázka toho, jak je to myšleno. S tímhle jsme běžně bojovali na MFF při termínech odevzdání prací, takže bývaly zadávány s termínem na minutu, popřípadě i vteřinu přesně a bylo uvedeno, jestli je to včetně nebo ne. >:D

Nejlepší byl asi profesor, kterému nezačínal den půlnocí, ale zhruba šestou hodinou ranní. Věděl, že matfyzáci vše dělají na poslední chvíli a hlavně přes noc, takže co přišlo brzy ráno, bylo ještě do předchozího dne. :-)
15. 10. 2012 17:02
Re: Překvapivé komenty Lukáše...
A ještě doplním: A užití není konzistentní.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
15. 10. 2012 17:45
Re: Překvapivé komenty Lukáše...
Takto zněla doslovná formulace na tiskové konferenci, jak je to přesně s 1,4 TSI/90 kW, to vám teď říct nedokážu. U 1,2 TSI a 1,6 TDI je to ale jisté, vlečenou nápravu musí dostat i 1,4 TCNG, jak kvůli výkonnostní kategorii, tak hlavně kvůli prostorové náročnosti zástavby nádrží na CNG
Avatar - Pekelná Micinka
15. 10. 2012 18:25
Re: Překvapivé komenty Lukáše...
Takže pokud jsem to pochopil správně, tak jste tam jezdili s 1,4 TSI 103kW a u ní je multilink, zatímco u 1,4 TSI může být vlečné rameno, akorát to si nejsi jistý?
Avatar - white label
15. 10. 2012 18:41
Re: Překvapivé komenty Lukáše...
Podle mě to bude obdobné jako u A3, základ a TCNG vlečná, od 90 kW (včetně) multi.
15. 10. 2012 19:31
Re: Překvapivé komenty Lukáše...
Také bych to tak viděl.
15. 10. 2012 18:37
Re: Překvapivé komenty Lukáše...
Děkuji za odpověď. Nebudu se zlobit, když se na to zeptáte. :-) Předpokládám, že jde o vícedenní akci a budete zkoušet i klikovou nápravu a jiné motorizace.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
15. 10. 2012 18:54
Re: Překvapivé komenty Lukáše...
Zeptat se můžu (a sám chci), ale výběr aut na zítra je stejný, jen TSI 103 a TDI 110 kW
16. 10. 2012 11:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
15. 10. 2012 17:48
Re: Překvapivé komenty Lukáše...
Dovolím si poněkud neoriginálně citovat sám sebe:
"Nový korejský hatchback i nadále sází na tvrdší naladění, v intencích stále tuhnoucích podvozků nižší střední třídy už ale patří spíš k té komfortnější polovině současné produkce. Sice nenabízí francouzskou plavbu přes terénní vlny, přesto se chová poněkud vláčně.

Ostřejším manévrům i30 nefandí, raději si nechá líbit plynulou jízdu, kterou na kvalitní silnici odmění nenuceným projevem. Rozbitá vozovka už dá tlumičům nějakou práci, nepříjemných zvuků od podvozku, neřku-li odskakování kol, se ale není potřeba obávat.

Nadto se Hyundai vyznačuje plynule nastupující a dobře čitelnou nedotáčivostí. K tomu přidává nečekanou mrštnost, když pořádně zatlačíte a ždímáte podvozek k limitům. Ovladatelnosti svědčí krátký přední převis, nejslabším bodem je měkké uložení zadní nápravy, které otupuje reakce.

Golf je ještě tvrdší, ovšem ne za cenu horšího komfortu. Naopak, koncern VW je pověstný optimalizací tlumičů pro každý jednotlivý rozměr pneumatik a tento přístup se vyplácí. Na nekvalitním povrchu Golf jezdí, jako by byl jeho podvozek vyvíjen přesně pro české tankodromy.

Na druhou stranu je u Volkswagenu potřeba počítat s většími bočními náklony. Golf také hůř snáší velké boční přetížení, což jsme zpozorovali už ve srovnávacím testu dieselového Golfu a Focusu. Nabídne ovšem preciznější zpětnou vazbu od zadní nápravy. Však Volskwagen multilink v nižší střední třídě nabízí dobře 15 let – od příchodu Golfu 4Motion ve 4. generaci.

Golf získává další nečekané body k dobru díky řízení. Nemá sice nastavitelný posilovač Flex Steer jako Hyundai, jediná dostupná charakteristika je ale vypilovanější a nabízí pocit, který má blíž ke starému dobrému hydraulickému ideálu."

Vše, na co byla tehdy kritika, teď Golf zlepšil
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
15. 10. 2012 17:50
Re: Překvapivé komenty Lukáše...
2. odhlučnění - ano je to tak a myslím, že se ani moc nerozcházím s hodnocením zahraničních kolegů. Kvůli zachování objektivního pohledu jsem ale jejich články předem nestudoval, mám to jen z "druhé ruky"

3. souhlasím, to je překvapení. Možná si VW uvědomil, že náskok před konkurencí je zbytečně velký...? Řazení nefunguje špatně, ale bývalo lepší.
16. 10. 2012 08:59
Re: Překvapivé komenty Lukáše...
Díky za doplnění a upřesnění. Těším se na detailní jízdní vlastnosti a srovnání s konkurencí...
15. 10. 2012 15:49
Zivost
Ten test je taky zivy ako party na cintorine.
Dojmy tiez strucne a hodnotne ako degustacia obeda so spalenym jazykom.

To ste radsej mohli nechat na normalny clanok a nie silou mocou nieco zbuchat, aby bolo.
Rozbalit vlákno
0
15. 10. 2012 16:13
Zopár otázok pre redakciu
Rád by som sa spýtal redaktorov aký vplyv má na spotrebu vypínanie valcov. a ako rýchlo sa deje ten proces? Napr., jazda na dva valce a potrebujem rýchlo akcelerovať. je to oakmžitá reakcia, alebo je tam nejaká dlhšia odozva? Ďakujem.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
15. 10. 2012 17:40
Re: Zopár otázok pre redakciu
Záleží na zvoleném režimu - Sport znamená okamžitou (pro člověka téměř nepostřehnutelnou) reakci, v Eco si dá systém nějaký ten zlomek sekundy na čas. Využitelnost výkonu to ale neomezuje. Vliv na sptořebu nejde po takto krátké zkušenosti určit, mohl bych jedině reprodukovat nějaké údaje z oficiálních materiálů.
15. 10. 2012 18:44
Re: Zopár otázok pre redakciu
Nebude to spíš naladěním odezvy v jednotlivých režimech? Hodnotu se mi teď nechce hledat, ale VW myslím uváděl něco kolem 35 ms v nejhorším případě.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
15. 10. 2012 18:57
Re: Zopár otázok pre redakciu
Ürčitě ano
15. 10. 2012 16:16
Lituji svého času...
...., který jsem věnoval na seznámení se s tímto pojetím.

Stále přibývá položek, které ani nerozkliknu. Už nemám ani sílu to přecházet s humorem.
Rozbalit vlákno
0
15. 10. 2012 16:21
Zaujímavé
ako ten golf všetci kritizujete a on sa tak predáva a je najúspešnejšie auto v Európe. Len je zaujímavé, že keď bol na auto.cz článok o Golfe VII 4x4 tak diskusia bola tak nejaká slabá, len cca 17 príspevkov. Dokonca ani tooper nedal nič. Žeby na to auto ste nemali dať akú kritiku? Žeby šikmookí nerobili I30, ani cedník 4x4? veď poďľa vás tu sú špička !
Rozbalit vlákno
53
15. 10. 2012 16:23
Re: Zaujímavé
Sepiš nicky kdo Golfa kritizuje.Hledej šmudlo. >:D
15. 10. 2012 17:00
Re: Zaujímavé
Tigi = Tiguan? Gratuluju máš nejlepší 4x4 na trhu! Tohle si chtěl slyšet? >:D
15. 10. 2012 17:13
Re: Zaujímavé
A to má ještě v kufru rezervu. ;-) Takže 5x5. >:D
Avatar - Typhoon
15. 10. 2012 20:34
Re: Zaujímavé
5x4, rezerva není poháněná... :-!
Avatar - positivemind
15. 10. 2012 22:17
Re: Zaujímavé
Ale zas volant jo. Takže 6x5
15. 10. 2012 18:59
Re: Zaujímavé
Nejprodávanější whisky v čr je Tulení mor ( čti. Tulamor djů ) . V dané cenové kategorii je to pro mě největší břečka a piju ji pobarbarsku jen s kolou. Zatímco takové J&B je za menší cenu a podle mě je mnohokrát lepší. Stejný názor má, každý komu ji doporučím. Vtip je v tom, že v česku se dokola pije Jack,jameson, johnie walker, tullamore, ballantines a 90% lidí řekne jedno z těchle jmen a považuje to za vrchol luxusu a exkluzivní chuti. JB nikdo nezná, nehledě lepší značky kolem 1000 kč. Prostě a jednoduše nerozumím whisky a chci se blejsknout, mám na to chuť a kdoví co ještě - koupím si tulamorku. Vyznám se v ní a mám ji rád, tullamorku si nikdy nekoupím. ;-) vidíš tam jistě i ty analogii s auty :-)
Avatar - white label
15. 10. 2012 20:07
Re: Zaujímavé
Tak ty whisky/whiskey nerozumíš určitě, jinak bys rozhodně nemohl házet do jednoho pytle Irskou whiskey (Tullamore Dew, Jameson...) se Skotskou whisky (J&B, Ballantines, Johnie Wolker, Chivas Regal...), s Americkou whisky (např. Tennessee whiskey Jack Daniel’s, viz tvůj Jack). Pokud si tím JB (viz tvé "JB nikdo nezná...") myslel Jim Beam, tak už tam máš i bourbon, potom ti tam do kompletního "guláše" (členění dle místa původu) chybí už jen nějaká Kanadská whisky (Crown Royal, Black Velvet...) . A to to vůbec neberu v potaz otázku jestli se jedná o jednodruhovou (single malt) nebo směsnou whisky (blend).
A pokud chceš řešit nějaký luxus/exkluzivitu, neřeš primárně značky, ale mnohem spíš stáří (respektivě dobu zrání destilátu).
Vtip je totiž hlavně v tom, že se snažíš vzbudit dojem znalce, ale při tom ti příliš okatě čouhá sláma z bot. Příště si vyber přirovnání k něčemu, o čem máš alespoň základní povědomí, ať už se tomu věnuješ profesionálně, nebo je to tvůj "koníček". Něco vypít/pít a něco o tom vědět jsou dvě různé věci.
15. 10. 2012 20:36
Re: Zaujímavé
Běžnému konzumentovi je stejně jako u aut ( kromě patriotů atd. ) původ a druh výroby věci úplně ukradený. J&B [odkaz] . V uvedeném jsem řešil cenu věci a to co za ni dostanu. Jediným měřítkem byla cena. Schválně jsem uváděl běžné značky. Tedy něco jako nižší střední mezi auty.

P.S.: Stáří destilátu je zcestné. Jsou mnohem mladší whisky, které jsou určitě lepší než některé starší atd.
Avatar - white label
15. 10. 2012 20:53
Re: Zaujímavé
To je přesně ono, ty totiž zřejmě právě patříš mezi určitou skupinu (tvými slovy) "běžných konzumentů", které zajímá pouze jejich subjektivní pocit/dojem a cena, jenže s touhle logikou můžeš klidně stejně srovnávat chuť konkrétní hrušky a konkrétního jablka (obojí je ovoce), ale výpovědní hodnota takového srovnání je prakticky nulová. Stejně tak můžeš hodit na jednu hromadu všechna piva a srovnávat světlé s černým, piva kvašená spontánně/svrchně/spodně a dojdeš k velmi podobné výpovědní hodnotě takové srovnání. Stejně tak u aut můžeš srovnávat třeba i Citigo s H1 (obojí je auto) apod.
Staří destilátu je zcestné? Tak mi napiš nějaký příklad skutečně mladé whisky, která se dá (obecně i v rámci své značky) označit za luxusní/exkluzivní?
15. 10. 2012 21:06
Re: Zaujímavé
Já vytvářel jakousi analogii s auty. Tak tedy - Když děláš srovnávací test děláš srovnání jen mezi Francouzskými auty ? Nebo jen mezi německými ? Protože ve způsobu výroby aut jsou němci a francouzi odlišní. Toto jsem sem vůbec nechtěl tahat. To jsi sem dotáhl ty a s výše uvedenou analogií to nemá nic společného.

například : Octomore 5y 1 edition - jestli máš rád nakouřeno tak určitě znáš. Já osobně nepil 01 neb je drahá a v barech není k sehnání. Garantuju ti, že je milionkrát lepší a dražší než kdeco pod 30 let.
Avatar - white label
15. 10. 2012 21:42
Re: Zaujímavé
Zase motáš jablka s hruškami. Všechno má nějaký logický, obecně uznávaný, systém dělení, whisky/whiskey se dělí tak jak jsem popsal a místo původu obvykle také zásadně souvisí (na rozdíl třeba od aut) s její výrobou (suroviny, výrobní postup..), auta se zase logicky primárně dělí podle tříd (nikoli podle místa původu) a stejně jako můžeme přímo srovnávat třeba Golfa s Meganem, tak podobně můžeme srovnávat třeba dvě skotské blend whisky obdobného "stáří". Obdoba toho, co děláš ty, je srovnání klidně i Citigo s H1 |(obojí jsou auta).
Cena té Octomore není jen o tom "nejkouři", ale hodně o tom, že je to limitka... a zase chceš srovnávat podobnou limitku s "kdečím" pod 30 let. Tedy zase ty jabka a hrušky, něco jako třeba limitované MINI s kdečím pod 30 něčeho...
15. 10. 2012 22:04
Re: Zaujímavé
Jako německé auto je třeba stejné jako z USA ? Anglický sporťák má stejnou koncepci jako ten italský ? Ty rozdíly jsou evidentní. Já se celou dobu s tebou bavím o analogii ( srovnáním ) s auty a ty se mě celou dobu snažíš ,,poučit,, o výrobě chlastu.

Teď když už teda - Stejně jako golfa s meganem můžeš srovnávat i skotskou a japonskou ( která je mimochodem velmi dobrá - i když mé chutě to nejsou ) Stejně jako u výběru auta jsme každý jiný tak i u whisky máme každý jiné chutě. Teď co se srovnává ? Konzument ( tedy já a ty ) srovnává to jak moc mu whiska chutná a kolik stojí bez ohledu na to odkud je a nebo jak se vyrábí. Samosebou, že bych rád pil můj oblíbený Laphroaig vždy když sáhnu po lahvi, ale proto že je drahý spokojím se s J&B jako s daily drinkem. To samé je u aut, rád bych jezdil ve ferrari a mohl bych si ho možná i s vypětím všech financí koupit, ale protože nejsem blázen ( stejně jako když do sebe nehodím 20 panáků 30y něčeho v pražském baru každý den ) tak si koupím cenově dostupné auto, které mě částečně ,,uspokojí,, . Tohle srovnáváme my a všichni kdo tady diskutují o autech až na profesionály, kteří nejsou limitováni tímto poměrem cena/výkon. Profesionál pak nehodnotí něco jako cenu. Asi by byla nuda koukat na F1 kdy by každý jel na poměr cena/výkon. Tam se jede prostě na výkon bez ohledu na cenu. Takže stejně jako nad koupi whisky můžeš uvažovat nad koupi auta. Srovnává se tedy něco co nám není blízké. My nezávodíme v F1 a stejně tak nedegustujeme whisky na profi úrovni. Proto jsem vytáhl tu analogii ... Protože jsme jen a pouze konzumenti i když se o to aktivně zajímáme.
Avatar - white label
15. 10. 2012 22:43
Re: Zaujímavé
Hlavně do toho netahej další témata, jako kdo na jak drahého panáka má a apod.
Držme se především toho, že začneme konečně srovnávat srovnatelné, tedy u aut např. kompakt s kompaktem. Koncepce vůbec nemusí souviset s místem původu, např. německý kompakt může mít jak FWD tak RWD, navíc výjimečnost RWD je v této třídě aktuálně poměrně obecná. Stejně tak dnes není žádný podstatný rozdíl např. mezi francouzským Meganem a korejkým Ceedem.
Tvá analogie byla prostě mimo, tady se logicky řeší to, jestli je Golf lepší/horší než jeho přímí konkurenti, nikoli to, jestli je Golf lepší, než nějaké mini, SUV, MPV, kupé, nebo limuzína.
Je to jako kdyby tu přišel nějaký "autoznalec" a začal přímo srovnávat auta napříč všemi třídami a tvrdil, že Golfa si skoro všichni kupují jen proto, že si naivně myslí, že je to výborný kompakt, přitom ve zcela jiných třídách jsou (třeba i za podobné prachy) mnohem lepší auta.
16. 10. 2012 08:41
Re: Zaujímavé
Pro základní srovnání u aut se pohybuješ právě v oblasti třídy a v rámci té třídy je uplně jedno, kdo to auto vyrobil. V čem je podle tebe jiné auto z US produkce, japonské produkce a evropské produkce ? Koncepce ? Tady se ti to očividně motá ještě víc. Ano anglický i italský sporťák mohou mít shodnou koncepci. MR, RWD se vyrábějí jak v UK, tak v itálii.
16. 10. 2012 09:16
Re: Zaujímavé
Tak si srovnej typický sedan z USA se sedanem z Francie.[odkaz]

vs.

[odkaz]

Přijde ti, že k výrobě sedanu a jeho koncepci přistupují oba stejně? Máš to to samé jako v případě whisky - obojí je sedan. Ale s jinou koncepcí výroby. A stojí stejně.
16. 10. 2012 10:02
Re: Zaujímavé
Jiná koncepce výroby ? To jako, že jeden "bouchají" roboti a druhý jen lidská síla ?
Začal bych tímto
[odkaz]
Tedy auto, 4 kola, začleněné v určité třídě. Rozdíl v konceptech je RWD vs. FWD. V rámci trhů pro které jsou primárně určeny/vyvíjeny naprosto porovnatelná a "shodná" auta.
S příměrek k whisky motáš dohromady mainstream s prémií.
16. 10. 2012 12:02
Re: Zaujímavé
Hoši máte pravdu, je to přesně jak říkáte. Hotovo šlus.
15. 10. 2012 22:30
Re: Zaujímavé
jo a octomore 01 není limitka - je to řada. Neznám přesně jak to je značené. Myslím, že to jsou serie nebo něco. Čím menší číslo tím hodnotnější.
Avatar - white label
15. 10. 2012 23:47
Re: Zaujímavé
"Whisky Bruichladdich je mnohem méně rašelinná než jiné whisky z Islay. V r. 2002 byl však učiněn pokus vyrobit i v této palírně výrazně rašelinnou whisky. Podařilo se jim to na 100%. Výsledkem je rašelinná whisky, avšak bez medicínskosti jiných islayských značek. Kvůli netradiční bruichladdichské chuti byl pro tuto whisky zvolen název Octomore.
Druhé plnění whisky Octomore destilované v r. 2004 dosáhlo neuvěřitelných 140 ppm. A třetí plnění překonalo i tuto hranici s 152 ppm. Všechna plnění jsou lahvovaná ve věku 5 let a počet lahví je výrazně limitován!"

P.S. "JIM McEWAN Master Distiller palírny a konsorcium vlastníků půdy na Islay se v roce 2000 rozhodlo znovu otevřít palírnu BRUICHLADDICH, která byla zavřena od roku 1995. Nový majitelé se inspirovali ve Springbanku a rozhodli se produkovat širší portfolio produktů, za použití vlastní sladovny a v současné době i lahvovny vše v palírně ve vesničce Bruichladdich. Palírna produkuje jen nepatrně nakouřenou single malt BRUICHLADDICH (3 ppm), středně nakouřenou PORT CHARLOTTE (40 ppm) a silně nakouřenou OCTOMORE (až 167 ppm).
Palírna je velice moderní a hodna svého motta PROGRESSIVE HEBRIDEAN DISTILLERS produkuje řadu special plnění."
16. 10. 2012 07:40
Re: Zaujímavé
Vždyť to píšu, že to není limitovaná serie. Jen je to klasická malovýroba.
Avatar - white label
16. 10. 2012 12:19
Re: Zaujímavé
Není to klasická malovýroba, ale především limitovaná výroba.
Znovu: "Všechna plnění jsou lahvovaná ve věku 5 let a počet lahví je !výrazně limitován!", taky proto může stát jedna láhev (z I. plnění) 500 liber.
Tady je příklad edice (15 tis. číslovaných lahví) II. plnění.
Odkaz po editaci nejde, tak ho dám do samostatné reakce.
16. 10. 2012 12:23
Re: Zaujímavé
Počet aut vyrobených koenigsiegem je taky výrazně limitován a přesto to neznamená, že je CCX limitovaná edice
Avatar - white label
16. 10. 2012 12:40
Re: Zaujímavé
To co uvádíš je něco podstatně jiného, v podstatě jde o příklad kusové výroby, nikoli příklad limitované série/edice apod.
Srovnání s auty je v tomto ohledu logicky problematické, u aut lze těžko předpokládat, že bys nějak limitovanou sérii prodával ještě deset a více let po její výrobě, tak jako je to možné třeba u toho prvního plnění Octomore.
Avatar - Typhoon
15. 10. 2012 20:59
Re: Zaujímavé
Nemohu s tebou souhlasit ohledně P.S. Je jasné, že každému chutná jiná značka, zkus si ovšem v rámci jedné značky nalít vzorky dle různých stáří. Rozdíl poznáš poslepu. (nepíši o Blindvodce)
15. 10. 2012 21:06
Re: Zaujímavé
já jen, že to není pravidlo

Edit: Je velmi časté, že 10y je lepší a dražší než 15 - 18y zato, že by 10y nebo méně byl lepší než 30y je možné, ale v 98% není levnější.( vyjma výše uvedeného a dalších pár ) Platí se za uskladnění.
Avatar - Typhoon
15. 10. 2012 20:37
Re: Zaujímavé
Nezlob se za jeho slámu z bot, chystá si vystýlku pro víno. ;-)
16. 10. 2012 09:16
Re: Zaujímavé
Labile, kdyz uz se chces vydavat za experta pres whisky, pak si usporadej fakta.
Whisky se deli podle vyrobnich procesu. Whisky sktoska je originalne z jecmene (od 18.st. take z psenice a zita), Irska to same, pouze ji prozenou kolonou vickrat. Kanadska whisky je orig. zitna. Americka WHISKEY neboli bourbon je zpravidla z kukurice.

P.S. tip zdarma: zapomen na slitky oznacene "blended", pouze "single malt" z ostrovu ISLE nebo SKY jsou zarukou dobre chuti
16. 10. 2012 09:20
Re: Zaujímavé
Skye a Islay :-) Ale máš pravdu. Cokoliv z Islay je bomba ... Ostatně vlastním tam i kousek půdy :-)
16. 10. 2012 11:12
Re: Zaujímavé
Sypu si popel na hlavu, dik ze opravu. Priste si to po sobe prectu.
Avatar - white label
16. 10. 2012 11:54
Re: Zaujímavé
No jo, dítě si zase hraje na dospělého znalce. >:D
Celou dobu tady píšu, že místo původu souvisí (na rozdíl od aut) s výrobním procesem (suroviny, postup...), takže si tu opět objevil Ameriku. Tvůj dětinský "tip zdarma" a ostrov "SKY" hovoří za vše, takže musím uznat, že proti tobě (znalče) je esenbe ještě skutečný znalec.
Ale aspoň sis opět dokázal, že v tom, jak důležitě dokážeš udělat šaška sám ze sebe, tu prostě nemáš konkurenci. :-O :*) >:-[]
16. 10. 2012 13:04
Re: Zaujímavé
A toto vsechno pise paranoidni schizofrenik, myslne presvedcen o znalosti whisky, ani nezna rozdil mezi whisky a whiskey.
Zacinam ti rozumet labile, ty za to vlastne ani nemuzes,
P.S. ja, na rozdil od tebe, svuj omyl priznal. (aut. spell check, je obcas vice na obtiz, nez ku prospechu)
16. 10. 2012 13:12
Re: Zaujímavé
Tak white label je typický wikipedia/google člověk. Jde to vidět na jeho komentářích. Rozumí totiž naprosto všemu a to velmi strojově bez jediného zaváhání. Je to něco jako Ham. Ten taky rád kopčí co vyčetl na netu.

EDIT: Teď hledá rozdíly a pak ti to napíše :-)
16. 10. 2012 13:27
Re: Zaujímavé
Aspon si to bude pro priste pamatovat,
Neni to davno, co jsem byl ve Skotsku, na ostrove Islay (zase me to chtelo opravit), prosel jsem si distilerky a privezl si domu me 3 oblibene lahve Laphroaig (10y), Ardbeg (10) a Bunnahabhain Darach ur (doporucuju). V kazdem pripade, vyborne vyuzitych 5 dni, ktere nam jinak proprsely.
Avatar - white label
16. 10. 2012 13:34
Re: Zaujímavé
Neboj, na tvé diskusní přešlapy se nedá jen tak zapomenout. To si určitě pleteš brouku pytlíku, tos byl přece tenkrát v Dánsku na kajaku> nikoli na "SKY"... >:D
16. 10. 2012 13:43
Re: Zaujímavé
V Dansku na kajaku? To by me fakt zajimalo, nabidnes link?
Avatar - white label
16. 10. 2012 13:57
Re: Zaujímavé
Musel bych jít v diskusích o několik let zpátky, ale chápu, že jsi na to raději zapomněl.... ;-) :*) >:-[]
16. 10. 2012 14:53
Re: Zaujímavé
Jen do toho. "Googlovat" uz umis, nemel by to byt problem. Zajima me co najdes.
16. 10. 2012 22:19
Re: Zaujímavé
Ak sa to da, ako by si opisal chutovy rozdiel medzi tymi malo znamymi znackami a tymi najznamejsimi? Je nejaky vyznamny?
Su niektore chutnejsie?

Pil som uz nejake Jim Beam, Jack Daniels, Red Label, a nejake dalsie, z coho su niektore oznacovane "znalcami" ako patoky, ale mne vsetky chutia ako drevo z plesniveho suda a napina ma. Snad najlepsia, co pamatam bola Ballantines.
Avatar - white label
16. 10. 2012 13:47
Re: Zaujímavé
Tak tu mou relativní chválu tvých znalostí zase beru zpět, vidím, že jsi bohužel na podobné úrovni jako věčné dítě marianek.
Už ve svém úvodním příspěvku jsi nepsal i v tomto ohledu nesmysl cituji: "Nejprodávanější whisky v čr je Tulení mor ( čti. Tulamor djů )...", protože Tullamor Dew je (irská) whiskey, nikoli whisky, napsal jsem ti v reakci: "... jinak bys rozhodně nemohl házet do jednoho pytle Irskou !whiskey! (Tullamore Dew, Jameson...) se Skotskou whisky (J&B, Ballantines, Johnie Wolker, Chivas Regal...)..."
Naivně jsem se domníval, že si to po mé reakci uvědomíš, bohužel jsem tě zjevně přecenil.
Ani tobě by to občasné nahlédnutí do různých encyklopedií vůbec neškodilo (naopak), nemusel bys tu psát něco jako: "Neznám přesně jak to je značené.", nebo opakovaně tvrdit, že jednotlivé edice/plnění nejsou limitované.
16. 10. 2012 14:39
Re: panic
Víš co lejble, ty jsi prostě panic. Prostě víš, že ti ženská místo kouření udělá felaci a místo š.ukání provedete kopulaci, v kalhotách nosíš pen.is místo péra a pod tím ti visí varl.ata místo koulí. Víš o tom všechno. Víš každý název. Ale ještě jsis neza.š.ukal. Víš co tím myslím ...

Prostě lidi co řeší každou blbost a písmenko už takoví prostě jsou. Hodně štěstí a příště se milerád pousměju nad diskuzí, kdy budeš s někým řešit elektroniku, letectví, hudbu, víno, motorky, poezii, architekturu, a chovatelství zvířat. Nepochybuju, že o tom budeš vědět všechno a budeš lidi poučovat.
16. 10. 2012 14:58
Re: panic
Prave jsi napsal definici mistniho labila.
Avatar - white label
16. 10. 2012 15:23
Re: panic
Na rozdíl od tebe tu nemám potřebu tvrdit o někom, kdo pije jinou (i když podobně tuctovou) whisky/whiskey, že to musí být někdo, kdo tomu nerozumí (tak dobře jako ty) a navíc se chová údajně "stádně". Takže si nejdřív zameť před vlastním prahem. Sebevychvalovaní údajných megazkušeností marianka už jsem komentoval, takže v tomto ohledu jsem na rozdíl od vás naprostý břídil...

P.S. Není nic mimořádného na tom, že zrovna tobě chutná skotská whisky víc, než irská whiskey (zřejmě máš rád "kouř", který od irské whiskey nemůžeš logicky čekat.), stejně tak jako to má někdo naopak. To že někomu chutná víc J&B, než "Tullamorka", nebo přesně naopak, nedělí lidi na znalce a stádní neználky.
A stejně jako výrazně vyšší prodeje nejsou obecně zárukou vyšší kvality, tak naprosto stejně to platí i o výrazně nižších prodejích.
Mimochodem by mě docela zajímalo, kdes ses dopátral toho, že je u nás údajně zrovna Tullamore Dew nejprodávanější whiskey napříč všemi whiskey/whisky. Celosvětově se ze Skotkských uvádí nejčastěji Johnie Wolker a z Irských Jameson.
16. 10. 2012 14:44
Re: panic
BTW: Octomore znám ze svojí oblíbené hospody :-) [odkaz]
Avatar - white label
16. 10. 2012 13:31
Re: panic
Opět marná snaha marianku, opět si objevil už objevenou ameriku. O rozdílném značením whisky a whiskey jsem psal hned v první reakci na esenbe:
"... jinak bys rozhodně nemohl házet do jednoho pytle Irskou !whiskey! (Tullamore Dew, Jameson...) se Skotskou whisky (J&B, Ballantines, Johnie Wolker, Chivas Regal...)..."
Takže kde jsem napsal něco, co dokazuje, že nevím o rozdílu v tomto označení?
Pokud nic nemáš, tak mi zrovna můžeš dokázat, jak umíš přiznat svůj omyl.
To že se pořád snažíš vygooglovat něco, co se tu zatím podrobněji nerozebíralo je sice hezké, ale nesmíš se do toho vždycky tak trapně zamotat.
;-)
16. 10. 2012 13:41
Re: panic
Labile, ja te necham nastudovat si fakta. Jsme tady na automobilovem portalu a stejne jako je tomu s automibly, tak i s whisky ti chybi obobni zkusenosti. Zatim nejsi nez za ctenare wikipedie.
Avatar - white label
16. 10. 2012 13:54
Re: panic
Takže žádnou prokazatelnou citaci nemáš, svůj omyl uznat neumíš a ještě jsi tradičně dětinsky důležitý a virtuálně nesmírně zkušený... >:D
Ale , neboj mám pro tebe pochopení, určitě to nemáš ( jako věčné dítě) lehké, ani s těmi svými modely "automiblů"... >:-[]
16. 10. 2012 14:57
Re: panic
Nac citovat neco, co je napsano o kousek vys. Uz fakt, ze se ptas, je dukaz toho, ze ani nevis o cem vlastne pises. Googlovani a wikipedie je vec jedna labile, osobni zkusenosti veci druhou.
Avatar - white label
16. 10. 2012 15:19
Re: panic
Víš co je na tobě vůbec nejtrapnější, tvoje sebechvála a neustálé upozorňování na tvou údajnou velkou osobní zkušenost se vším o čem se zrovna diskutuje. Zkušenosti se dají vyčíst mezi řádky, což ovšem zrovna u tebe bohužel nehrozí, ale to jak to řešíš ty, je úplný vrchol ubohosti a diskusního narcismu, neboj vím, duševně jsi věčné dítě. ;-)
16. 10. 2012 16:11
Re: panic
Labile, me zkusenosti mi zavidet nemusis. Ja zde poukazuji na tve nedostatecne zkusenosti. Ale s nima se nikdo nerodi. Moznosti mame vsichni stejne, mozna je jednou take ziskas.
Avatar - white label
16. 10. 2012 17:18
Re: panic
Díky za pohotové potrvrzení toho , co jsem tu o tvém dětinsky přerostlém "kinderegu" napsal, hraj si tu dál na dospělého, zkušeného týpka, kdo si hraje, nezlobí... :*) >:-[]
Avatar - PeterLuk
15. 10. 2012 16:22
Pár (ozajstných) otázok...
Nebudem tu na vás nadávať, pretože na tomto článku mi nič nevadí(to neplatí o tom, že testovacia Octavia nešla predísť), takže sa vás chcem opýtať :
1. Ako jazdí verzia s vypínaním dvoch valcov (teraz neviem ktorý motor to je)?
Je tento motor živý? Spotreba (viem, motor je nezabehnutý, ale pre informáciu)? Aká je dynamika? Má dostatok výkonu, dostatočnú akceleráciu? Dá sa jazda s ním užívať? A má dobrý podvozok?
2. Interiér. Je priestranný? Pohodlný?
3. V čom je lepší a v čom horší než predchodci?
Ďakujem.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - PeterLuk
15. 10. 2012 16:42
Re: Pár (ozajstných) otázok...
Ešte pár otázok :
4. Je pre vás nový Golf sklamaním, príjemným prekvapením alebo máte z neho rozporuplné dojmy.
5. Priniesol nový Golf niake novinky? Je podľa vás evolúcia dostatočná? Golf je etalónom triedy takže by mal hranice opeť posunúť vyššie, bojím sa však, že to tak nieje.
6. Je nový Golf niečím výnimočný? Je niaký dovod, prečo by som si mal kúpiť práve Golf, keď patrím k ľuďom, ktorým sa z triedy páči aj Ceed či C4 a nemám na mysli tradičnú "nemeckú spolahlivosť", kvalitu, či vyváženosť?
15. 10. 2012 16:59
Re: Pár (ozajstných) otázok...
Myslím že Ceed Golfu zdatně sekunduje.Ani jedním neuděláš chybu.Pravda v Golfu jsem ještě nejel, ale vzhledem k tomu, že se šetří kde se dá, není prostor nic moc kam posouvat, viz torzka vzadu do 90kw, což se v "kudle" na špatném povrchu zřejmě projeví, ale potřebuje to někdo?Pokud chceš turbomotor, tak Golfa, pokud ne....máš na výběr ze Ceeda či C4.Všechno to jsou +- stejně kvalitní auta, ačkoli z testů se může zdát, že je Golf drtí.
Nakonec uvidíš po testech, o kolik jsem se spletl...
15. 10. 2012 17:00
Re: Pár (ozajstných) otázok...
Sorry, že ti do toho kecám, ale na druhou otázku pod číslem 6 ti nemůže nikdo odpovědět.

Záleží jaké má kdo preference.
Avatar - PeterLuk
15. 10. 2012 17:10
Re: Pár (ozajstných) otázok...
JJ, ale každý názor je názor. Každá informácia je na nicečo dobrá, a tak chcem vedieť názor ľudí, ktorí v tom aute sedeli, jazdili. Čo na tom, že moj názor bude dosť možni iný... ;-)
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
15. 10. 2012 17:38
Re: Pár (ozajstných) otázok...
4. Je to pořád Golf, v některých oblastech se výrazně zlepšil, v jiných zůstal skoro stejný. Revoluce a tedy ani velké překvapení se nekoná.
5. Novinek je spousta, od palubní elektroniky, přes zcela nové motory a od základu nově navrženou karoserii až po málo propagované věci, třeba druhou generaci adaptivních tlumičů DCC. Nové jsou třeba i páčky pod volantem nebo grafika palubního počítače. Majitel Golfu 6 si všimne, že sedí v jiném autě :-)
6. Golf 6 byl, resp. pořád je "výjimečný" tím, že je jako celek dobře navržený a postavený. I nový Golf se dokáže vyvarovat sebemenších otravných přešlapů a v mnoha oblastech přináší tu menší, tu větší zlepšení. Golf by mohl být jako do teď automatickou volbou číslo 1 (zvlášť když ceny jsou tak příznivé). Cee'd má zajímavější design, ale zase nenabídne takové možnosti u motorů a převodovek. C4 je v některých aspektech vynikající (houpavý podvozek má určitě spoustu příznivců, interiér vypadá na danou cenovou kategorii hodně dobře), ale nestíhá nabídkou motorů+převodovek a jeho podvozek si nerozumí s většími koly.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
15. 10. 2012 17:30
Re: Pár (ozajstných) otázok...
Zdravím a připojuji první fakta a dojmy:
1. Vypínání válců (u VW zkratka ACT) se týká motor 1,4 TSI o výkonu 103 kW, bude nabízeno za příplatek 26 tisíc korun. Motor je to živý, jednoznačně nadstandardní. Vyhovují mu hlavně střední otáčky, hodí se i pro pohodovou jízdu do 2000 ot. Jak jsem zmínil ve zprávách na twitteru, jízda na dva válce je zde poznat podle zvuku (asi 50 % zvukového efektu motoru 0,9 TwinAir), což je v přímém protikladu s mou předchozí zkušeností s daným motorem v Audi A1 Sportback. Dynamika je hodně dobrá, silnější motor by vlastně nebyl potřeba. Vedle takového 1,6 EcoBoost/110 kW se určitě neztratí. Jízda se dá užít, hlavně ta ve středních otáčkách, s manuální převodovkou díky krtaším převodům i ve vysokých.
2. Je prostorný, je pohodlný, má příjemný design - docela usedlý, ale na pohled zajímavý.
3. Lepší je ve vnitřním prostoru, jistějším psotoji na silnici, naladění převodovek DSG, celkovém odhlučnění. Horší je odhlučnění motoru, provedení některých méně podstatných detailů v interiéru (třeba kryt zavazadlového prostoru), multifunkční volant přibral nové funkce a tlačítka proto nejsou tak přehledně rozmístěná.
15. 10. 2012 18:52
Re: Pár (ozajstných) otázok...
Hodnocení zvukového projevu mne také zarazilo. Takhle to vyznívá, jako by byl hůře odhlučněn než v Polu BlueGT.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
15. 10. 2012 18:59
Re: Pár (ozajstných) otázok...
To zatím srovnávat nemůžu. Ale u Golfu může hrát roli i vynikající odhlučnění všech ostatních ruchů
Avatar - PeterLuk
15. 10. 2012 20:12
Re: Pár (ozajstných) otázok...
Super, ďakujem. Nový Golf vyzerá dobre a má konečne aj pekný interiér. DCC, ATC, 4 motion či DSG mu len hrajú do kariet. Už len dúfať, že bude 1,4 TSI ACT spoľahlivé... ;-)
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
15. 10. 2012 17:22
Odpovědi na otázky
Protože přes twitter ve 140znakových zprávách nejde sdělit vše, odpovědi na nejzásadnější otázky najdete i zde v diskusi jako reakci na příslušné příspěvky.
LV
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Pekelná Micinka
15. 10. 2012 18:13
Re: Odpovědi na otázky
Při těch dlouhých reakcích ti Lukáši nezbude nic do článku. ;-)
15. 10. 2012 20:51
Široké pásmo negativ...
Docela mě překvapuje širokopásmovost negativ. Nebudu se divit; a nedivím, že např. i30-tek se prodává a bude - pravděpodobně víc! GOLF: "zvenku hlasite nytuje - Prevodovka ma prekvapive gumovejsi - Neni to jen zdani, dvouvalcovy rezim jizdy je uvnitr slyset - nad 4000 otacek ale motor prichazi o charakter - o to vic je slyset motor - vypada #golf docela nenapadne..."

zajímavý pak postřeh v pozitivu ve srovnání s novou i30: "jezdi podobne jako nova i30."!!!

>:-[]

Ano, Golf tedy zatím nejen vzhledem, ale ani extra pozitivy nijak neoslnil... i30 nadále dle mého zůstává hezčí, akčnější a rozumnější volbou... :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - KANKUNEN
15. 10. 2012 22:02
Re: Široké pásmo negativ...
Stále jsi ještě nepochopil, že v čem Hnůjkydaj vyčnívá je cena. Nikdo si nevybírá mezi i30 a Golfem, ale často vyhrává nad hnusnou Fabií HTP.
Avatar - 3_diamanty
16. 10. 2012 12:21
Re: Široké pásmo negativ...
omyl kamarade.... to bolo kedysi.... dnesny zakaznik i30tky nie je ten ktory sa rozhoduje medzi fabiou a i30tkou, to platilo este v minulej generacii i30tky....

realita je kruta ja viem ale momentalne je i30 uz auto po ktorom pozeraju aj majitelia astry golfu megana aurisu a pod...... fabia uz nie je auto ktore by konkurovalo i30tke pri vybere zakaznika... a naopak..... i30tka uz nie je konkurent pre fabiu pri vybere auta.....

by si sa divil kolko i30tok uz zobralo zakaznikov golfu.... tvoje teorie su tak 6 rokov pozadu.... bud si novu i30tku este nevidel nepocul si o nej alebo sa len robis blby , neviem...
16. 10. 2012 16:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 10. 2012 17:14
Re: Široké pásmo negativ...
Ne ne! Už dávno nejde jen o cenu! To je obrovský omyl! To ti už snad potvrdí každý, kdo v nové i30 jel... A naprostý nesmysl srovnávat to dokonce s Fabií a ještě HTP-éčkem...

zajímavý pak postřeh v pozitivu ve srovnání s novou i30: "jezdi podobne jako nova i30."!!!
15. 10. 2012 21:02
článek x diskuze
Diskuze pod článkem je nakonec nejenom zábavnější, ale po doplnění redaktorem jsou tu i nějaké ty informace. :yes:
-> Twitter je pro mě nepochopitelnej. Proč se v roce 2012 omezovat na rozsah SMS?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
15. 10. 2012 22:17
golf je dobrym autom
ale to je dnes uz aj i30 aj ceed aj astra aj civic a dalsie auta.... situacia sa vyrovnala... zle auta dnes uz nie su.... takze netreba meno golf uz v dnesnej dobe nejako precenovat, co bolo v minulosti z toho sa dnes nenajem...... a ze je meno golf akoze legenda to mi na aute mensiu spotrebu nespravi alebo mi to neprida vykon..... realita je taka ze dnes su si auta blizsie a podobnejsie a vyrovnanejsie ( kvalitou cenou spotrebou imidzom ) ako kedykolvek predtym v minulosti..... v com kedysi golf pred konkurentmi vynikal dnes to sam golf dobieha a musi drzat krok aby stihal s konkurenciou.... z pohladu dizajnu je to inak opat velmi nudne strohe bezduche auto.... motoricky to tiez nie je ziadny nadstandart v triede a takisto ani priestorovo a kvalitativne ... golf je dobrym autom.... ale kupou ceeda i30tky civicu megana astry a dalsich inych aut clovek nemoze spravit krok vedla.... dnes zalezi viac na vkuse zakaznika aky dizajn a ake motory a znacku preferuje.... inak rozdiely su uz dnes medzi jednotlivymi znackami skutocne zanedbatelne...... pojem ako imidz dnes v podstate v nizsej strednej triede ani nejestvuje a akekolvek auto si clovek v tejto triede kupi okrem premie tak je to uplne rovnake s imidzom.... rozdiely su minimalne... a rovnako su minimalne rozdiely aj v kvalite... rozmeroch motoroch a dalsich kriteriach....

golf bude uspesne auto a aj z hladiska historickeho nie je dovod mysliet si ze by nemalo uspesne pokracovat v slapajach prechodcu...... treba vsak povedat ze rovnako dobrych aut je dnes v tejto triede kopec.... a ludi ktorym ide o historiu ubuda..... dnes chce clovek hlavne auto a dobre auto za dobre peniaze... to aky bol golf fenomenalny pred 20 rokmi mi je realne dnes k nicomu..... realne mam ceed za lepsie peniaze a s lepsimi motormi a lepsimi zarukami a porovnatelnym imidzom kvalitou a pod..... situacia sa vyrovnala, dnes mame golfov v triede kopec staci si len vybrat znacku
:yes:
Rozbalit vlákno
2
16. 10. 2012 15:02
Re: golf je dobrym autom
No nevím co (ne)pamatuješ, ale před 20-ti léty golf a celý VW zrovna moc nezářil ve srovnání s evropskou konkurencí a měl celkem zastaralou koncepci a techniku vůbec. Razantní nástup VW začal až s uvedením prvních TDI a WR6 na trh, tedy pořádně až s generecí golf IV. Před tím byly VW docela plečky, které navíc docela rezly, motory TD a D byly neustále se ser.oucí lenochodi, benzíňáky žrouti, navíc oleje a peněz, převodovky většinou 4-kvalty i když 5-ti kvalt dělala i škoda 120GLS atd. Takže já to vidím opačně, ač všechno od VW také zrovna nemusím a netvrdím, že všechno od nich i v poslední se zrovna povedlo. Ale tak jsou na tom z mého pohledu všichni výrobci aut. Takže z doby před 20-ti lety golf asi zrovna netěží, i když jich v té době bylo plné Německo
Avatar - 3_diamanty
16. 10. 2012 15:20
Re: golf je dobrym autom
tych 20 rokov neber na den doslova.... tu ide o princip ;-) :yes:

v minulosti golf mal pred konkurenciu viac navrch a ci to bolo pred 20timi rokmi alebo 15timi alebo 25 je jedno... ide o princip