Testy
To chce notnou dávku demence >😁
Ano, rozdíl mezi čtyřhrnkem a šestihrnkem je propastný, že to má stejnou dynamiku je úplně jedno. Tohle je auto na kulturní jízdu ne na závodění.
U konkurence jsem četl srovnání S250 CDI vs S320 CDI a výsledek byl jednoznačný, do takto velkého auta roznodně volit V6
Další bychař. A co to vyzkoušet - a potom teprve volit?
tady to někdo udělal za něho a zdá se, že výsledek je mírně překvapivý
[odkaz]
[odkaz]
Nejlepší jsou kydy novinářů, kteří si na takové auto NIKDY nevydělají..... Jak oni jsou nároční, to se ani skutečným majitelům nemůže zdát...
já nevím četl jsi to? napsali tam, že 320 CDI byla na stovce o sekundu dřív oproti papírovým předpokladům a 250 CDI skoro o sekundu později. z toho vyplývá, že dvouturbový čtyřválec v tomto případě nestačí na šestiválec s jedním, ačkoliv to čísla mohou slibovat... plus další věci kolem. a že pružnost je oproti staršímu 320 CDI o dost horší.
co mi tady na auto.cz chybí je nějaké měření těch hodnot, aspoň nahrubo... podle tohohle videa bych to tipoval na stovku tak za 12 sekund😄
[odkaz]
co mi tady na auto.cz chybí je nějaké měření těch hodnot, aspoň nahrubo... podle tohohle videa bych to tipoval na stovku tak za 12 sekund😄
[odkaz]
To redakce myslí vážně, že je za tento "výkon" hodnotí kladně? Už v potkávacím režimu se jiní řidiči cítí oslnění. Něco bude asi špatně, ne? Je fajn, že řidič v ml vidí líp, ale že ostatní nevidí už nic, vůbec není v pořádku.
Jinak za tu cenovku bych pod haubnou hledal těch válců trochu víc..asi tak dvojnásobek 😄
Jinak za tu cenovku bych pod haubnou hledal těch válců trochu víc..asi tak dvojnásobek 😄
No po pravde musim rict ze ve svym aute mam ty jejich LED ILS system a vykon je....kolosalni, ale protijedouci z toho nadseni nejsou...regulace funguje bezchybne ale stejne to asi oslnuje....ale ja to vite co?? Kdyz muzou jezdit lidi s dobastlenejma "xenonama" a nebo 100w halogenama a naky oslnovani hazej bobek tak proc bych si ja z toho mel delat hlavu.
A co řidiči, kteří světla dobastlené nemají, na ty taky víte co? A že jich je. Kolosální světelný výkon je fajn pro jediného účastníka provozu, pro všechny ostatní je to velice nepříjemné, v mnohých případech dokonce nebezpečné :no:
Třeba proto, že oslňovat ostatní je nebezpečné a ty chceš být dobrý řidič, co druhé neohrožuje?
Přesně tak! Když se ostatní chovají jako ***i, tak proč já bych nemohl být ještě stokrát větší ***!!! >😁 :-! :yes:
Za tyto světla ale řidič nemůže (na rozdíl od hid bixenonů z nejlevnejsiautodoplnkyceeeeezet na jedničkové octě), aji tak mi to ale přijde docela sobecké a arogantní, že si s tím majitel hlavu neláme 8-s
Pánové a co s tím jako mám podle vás dělat? Mám je přelepit izolačkou nebo co?? Když to nějakej úřad či co pustil do sériové výroby tak co s tím jako udělám??
Je zajímavý, že si s tím HIDkaři atd hlavu nelámou a já se mám jako pos.... pánové!!! To bych s tím autem nemohl jezdit!! Navíc každej jsme jinak na to světlo senzitivní... někdo bliká, protože má mastný sklo či tabákovej povlak a vidí hnědáka sám o sobě když jede v protisměru auto..
Jak říkám, hlavu si s tím lámat nebudu... na mě taky nikdo nebere ohled.... už sem na tohle rezignoval.
Je zajímavý, že si s tím HIDkaři atd hlavu nelámou a já se mám jako pos.... pánové!!! To bych s tím autem nemohl jezdit!! Navíc každej jsme jinak na to světlo senzitivní... někdo bliká, protože má mastný sklo či tabákovej povlak a vidí hnědáka sám o sobě když jede v protisměru auto..
Jak říkám, hlavu si s tím lámat nebudu... na mě taky nikdo nebere ohled.... už sem na tohle rezignoval.
Stačil by třeba náznak starosti 😄 samozřejmě, že s tím nic nedělej, v příspěvku stojí, že za to ani nemůžeš (i když tak trochu jo, jelikož nepředpokládám, že tento systém montují do auta jako standard), za sebe ale doufám, že tě v noci nebudu potkávat často 😄
U mojí exAudi jsem měl s oslňováním protijedoucích taky problém, hodně lidí mě problikávalo, ale svítila naprosto excelentně. Takže jednoduchá zkouška ještě když jich tolik nejezdilo a problém nebyl s oslněním jako takovým, ale s větší svítivostí, která sice neoslepovala jen svítila víc než klasický žárovky a spousta lidí problikávalo spíš intuitivně.
Svítila víc a neoslepovala? Ono opravdu nejde jenom o směr paprsku, ten se totiž odráží aji od suché vozovky a pak hraje roli i jeho intenzita. Nechci, aby to vypadalo, že někomu nepřeju parádní noční výhled, ale o co víc vidíš ty, o to (a mnohem míň) vidí všichni ostatní.
Špatně mě chápeš, nechal jsem jet kolegu svým autem, v řadě ostatních aut svítila jiným, čistším rozprostřeným světlem a víc, ale neoslňovala, chápeš?
Myslím, že ano, ale když něco v štrůdlu "normálně" svítících aut jede něco, co svítí jasněji, působí to rušivě. Nemluvě o tom, jaký to bude pro oko šok, když se tato světla vyřítí spoza zatáčky nebo horizontu ze tmy..a pak když zase zalezou.
To spíš vidím problém s asistentem dálkových světel, tam kde už přepínáš na potkávačky, protože vidíš z druhý strany světelný kužel, tam ještě asistent chrápe a přepíná až na základě vizuálního kontaktu se světly protijedoucího auta, tedy cca o půlvteřinu později, než je nutný k tomu, aby jsi neoslnil, jinak je to výborná věc, ale tohle nezvádá.
Asi tak... To byla perla roku!
"Nejlepší ilustrací výkonu světel je skutečnost, že na dálnici se někteří řidiči cítí oslněni už v potkávacím režimu."
Hodně jsem se nasmál! >😁
"Nejlepší ilustrací výkonu světel je skutečnost, že na dálnici se někteří řidiči cítí oslněni už v potkávacím režimu."
Hodně jsem se nasmál! >😁
Jde o to, že ten ILS při "potkávacím režimu" na dálnici svítí jako dálková světla, z navi, rychlosti, senzorů světelnejch atd to pozná že jedete po dálnici a za každou cenu tam pustí MAX možnej výkon s ohledem na situaci, takže ono vám sice v přístrojích svítí "potkávací" ale svítí fakticky dálky, akorát levá část se redukuje v závislosti na protijednoucím autě.... jakmile vepředu nic není tak na palubce jsou "dálková".
No... těžké, přetěžké čtení. Začnu ale u snímků - Mercedes prosím příště nefotit před haldou... hnoje :😉 a přimlouvám se i za podrobnější selekci snímků, neb tohle - [odkaz] rozkolísá i poměrně neoblomného fanouška.
Za sebe a velmi nerad píši, že jsem dodnes nepřijal ani přední ani zadní světla této generace. Přitom generace minulá mě dostávala (dostává) do kolen ještě dnes.
Co k motorizaci. No berme na vědomí, že tohle není oscarové přání mercedesu, to je daň vynucovaná euroúředníky, kteří ovšem (odtušuji) nic pod šest hrnků v okolí Bruselu neprohání. Avšak přes to všechno, naštěstí to není jediná motorizace předmětného modelu, naštěstí si můžeš dovolit i jiný emelovský rajc. A pokud víš, jak model ML umí jezdit i mimo silnici, víš, že tohle auto patří ke světové elitě. Jistě, je to Mercedes-Benz.
Odmysli si tedy tu kupu hnoje a pokochej se alespoň zde - [odkaz] :yes:
Za sebe a velmi nerad píši, že jsem dodnes nepřijal ani přední ani zadní světla této generace. Přitom generace minulá mě dostávala (dostává) do kolen ještě dnes.
Co k motorizaci. No berme na vědomí, že tohle není oscarové přání mercedesu, to je daň vynucovaná euroúředníky, kteří ovšem (odtušuji) nic pod šest hrnků v okolí Bruselu neprohání. Avšak přes to všechno, naštěstí to není jediná motorizace předmětného modelu, naštěstí si můžeš dovolit i jiný emelovský rajc. A pokud víš, jak model ML umí jezdit i mimo silnici, víš, že tohle auto patří ke světové elitě. Jistě, je to Mercedes-Benz.
Odmysli si tedy tu kupu hnoje a pokochej se alespoň zde - [odkaz] :yes:
S vizualitou souhlas...a ten hnůj je snad naprosto jasným zobrazením euroúředníka 😉
😄
Problémem je, že u některých aut nedokážou fotky zcela jasně definovat rafinovanost křivek a naživo pak vůz vypadá velmi dobře. U nového M se mi to bohužel nedaří ani tváří v tvář a to je zlý. Překombinovanej a divně vykouslej předek (snad upgrade Delty) a nevzhledný zadní světla nepasujou do celkově pěknýho generelu.
Já už jsem si na to zvykl, zepředu to jde, jen kdyby na AMG paket nedali tolik chromu... A u ML 63 ty trapné imitace výstupu vzduchu na zadním nárazníku.
Jel jsem v oholené 250 CDI, žádnej Airmatic, natož navigace. Vzadu se sedět teda moc nedalo, komfort na základních sedmnáctkách taky nic moc a ten motor... Holt tu je prostor pro zlepšení. Mohli se na tom hoši více vyřádit. 😐
Jel jsem v oholené 250 CDI, žádnej Airmatic, natož navigace. Vzadu se sedět teda moc nedalo, komfort na základních sedmnáctkách taky nic moc a ten motor... Holt tu je prostor pro zlepšení. Mohli se na tom hoši více vyřádit. 😐
Podrobnější selekci? To jako aby vybírali pouze snímky, na kterých vypadá ML "dobře"? To by pak zavánělo cenzurou. Zájemce o emelko prostě bude muset plnit kufr zevnitř, aby si někde u obchoďáku neuřízl ostudu 😄
Nejen světla.
Celé to auto je designově trochu schizofrenní.
Vypadá to, jakoby vzali kabinu původního ML z konce devadesátých let a na něj teď naroubovali příď aktuálně nové řady A. Přitom se na tomhle autě přímo nabízí k využití to CéeLeSkové řešení boků a bočních oken, které designéři MB mistrně naroubovali právě na to Ačko. A po odchodu R-class by se to na ML vyjímalo.
Obyčejně mi z nových MB spadne brada, tak se stalo i tentokrát, ale z trochu jiného důvodu.
Na palec to teď prostě nevidím.
Celé to auto je designově trochu schizofrenní.
Vypadá to, jakoby vzali kabinu původního ML z konce devadesátých let a na něj teď naroubovali příď aktuálně nové řady A. Přitom se na tomhle autě přímo nabízí k využití to CéeLeSkové řešení boků a bočních oken, které designéři MB mistrně naroubovali právě na to Ačko. A po odchodu R-class by se to na ML vyjímalo.
Obyčejně mi z nových MB spadne brada, tak se stalo i tentokrát, ale z trochu jiného důvodu.
Na palec to teď prostě nevidím.
Áčko a Béčko rozhodně nejezdí s "podladěným" agregátem 220 CDI.
CDI 220 je OM651/D22 což je 2,1 litr a motory v Áčku a Béčku jsou agregáty 1,8 litrové, jakkoli odvozené ze základního OM651. Nesou tedy označení OM651/D18.
Opravte si to. A příště si to jednoduchým dotazem ověřte.
CDI 220 je OM651/D22 což je 2,1 litr a motory v Áčku a Béčku jsou agregáty 1,8 litrové, jakkoli odvozené ze základního OM651. Nesou tedy označení OM651/D18.
Opravte si to. A příště si to jednoduchým dotazem ověřte.
Například dle [odkaz] je A 220 CDI čtyřválec 2,2 litru s výkonem 125 kW, kdežto A 200 CDI a A 180 CDI mají motor 1,8 l. Takže chyba by byla spíš na straně továrních údajů Mercedesu, což zcela vyloučit nemůžu.
Ten odkaz mi nějak nejede.... Ale což o to, oni v tom promo chapci kolikrát mají taky hokej. Kdo by si myslel, že může být pod stejným označením jiný motor 180 CDI je 2x, 200 CDI je 2x .............
A to máme ještě pod CDI 180 motor K9K Renault, pardon, OM608.
A to máme ještě pod CDI 180 motor K9K Renault, pardon, OM608.
Mně odkaz normálně funguje. Na mercedes-benz.de si dej technické údaje A-klasse a jsi tam. Konfigurátor má údaje stejné.
si zaslouží kritiku pro nepříliš kultivovaný projev hlavně v S-klasse, tam je to skutečné šlápnutí vedle. V M-klasse jako základní motorizace pro šetřílky sice není optimem, ale budiž. Co skutečně MLku chybí je silný diesel, to je daleko větší problém a kaňka na prestiži.
U MB byla 420/450 CDI a především předchozí generace 400 CDI nerozlučně spjata s problémy s 7G tronicem (a předchozí převodovkou), tak nevím, jestli je to úplná ztráta. Možná bych dokonce řekl, že to co ML skutečně chybí je dobrá převodovka😄
"Starej 7Gtronic" měl max 800Nm, nová Plus má až 1200 proto se může dávat i do dnešních 65AMG. No MB si ty převodovky krom té v SLS (ta je stejná co je v F 45😄 vyrábí sám... jestli je to výhra to nevím.... ale celkem bych ten 8st ZF bral >😁 😁. Teď je na cestě 9kvalt u MB... ale to už je nesmysl.
Problém 420/450cdi byl kromě té převodovky i dost obecně i ten motor... jelikož vychází z 400cdi tak tam je to celkem průser... klient například u ML400cdi = rozvody origo přes 70k bez práce a x dalších věcí... není to zrovna povedenej motor, navíc je to i celkem INGOT
Problém 420/450cdi byl kromě té převodovky i dost obecně i ten motor... jelikož vychází z 400cdi tak tam je to celkem průser... klient například u ML400cdi = rozvody origo přes 70k bez práce a x dalších věcí... není to zrovna povedenej motor, navíc je to i celkem INGOT
Velke auto / maly motor :no: 8-s
Mhm. Předchozí generace 320 CDI nabídla podobné zrychlení (0-100 za 8,6) a podobnou maximální rychlost. Spotřeba byla také podobná. Tak nevím, jestli je to s tou fyzikou tak jednoznačné. Možná kdyby se testéři svezli těma dvěma vozy hned po sobě, došli by k názoru, že krom zvukového projevu v nich není větší rozdíl.
No a - zvukový projev - ten je slabinou obou zmiňovaných 😒
No a - zvukový projev - ten je slabinou obou zmiňovaných 😒
Všichni co tu tak vehementně odsuzují tuto motorizaci mají jedno společné - bychaření. 2 mega za 4 hrnky? Proč ne! Dynamika na úrovni, že i Lojza z Octavia RS týmu bude mít bez Cimbu propocený trenky, aby udržel s tímhle MLem krok. Přitom offroadové speciály Yeti nedosáhnou ani zlomku schopností tohoto Merc.
Ne že by snad Škoda se svým novým lowendovým designem měla být konkurencí, ale možnosti tohoto ML jsou omezeny především vkusem a kontem zákazníka.
Podle mě je tato kombinace naprosto vhodná a dostatečná barbie 4kolka pro takové to denní nudné ježdění. Přitom i náročnější dostanou patřičnou přidanou hodnotu, za kterou vysolí ty koulející se nuly na účet. Za to jednoznačně :yes: A pokud by to snad bylo někomu málo - má nekonečné možnosti seberealizace v ML.
Jako nepříjemný fail bych chápal výšku zadních opěradel na úrovni Roomsteru 8-s :no: Od ML bych očekával přeci jen víc než vození dětí vzadu, a dospělý, ten se pohodlně vzadu prostě neusadí. Druhou věcí je design, který rozhodně nelze označit za prvoplánovitě líbivý. Ale za mě to hodnotím jako klad. Design prostě vyžaduje míru spolupráce, stejně jako operní árie. Kdo se spokojí s Kapo De La Tu Ti, tak jistě najde mnohem duševně jednodušší řešení...
Závěr - když chceš soudit, tak není důležité co bys, ale co zvládneš :-!
Ne že by snad Škoda se svým novým lowendovým designem měla být konkurencí, ale možnosti tohoto ML jsou omezeny především vkusem a kontem zákazníka.
Podle mě je tato kombinace naprosto vhodná a dostatečná barbie 4kolka pro takové to denní nudné ježdění. Přitom i náročnější dostanou patřičnou přidanou hodnotu, za kterou vysolí ty koulející se nuly na účet. Za to jednoznačně :yes: A pokud by to snad bylo někomu málo - má nekonečné možnosti seberealizace v ML.
Jako nepříjemný fail bych chápal výšku zadních opěradel na úrovni Roomsteru 8-s :no: Od ML bych očekával přeci jen víc než vození dětí vzadu, a dospělý, ten se pohodlně vzadu prostě neusadí. Druhou věcí je design, který rozhodně nelze označit za prvoplánovitě líbivý. Ale za mě to hodnotím jako klad. Design prostě vyžaduje míru spolupráce, stejně jako operní árie. Kdo se spokojí s Kapo De La Tu Ti, tak jistě najde mnohem duševně jednodušší řešení...
Závěr - když chceš soudit, tak není důležité co bys, ale co zvládneš :-!
No nevím čoeče... Octavia RS by byla co dynamiky o třídu někde jinde 😄 Ale jinak souhlas... 😉
jak pre ML tak pre GLK aj pre Cecko Ecko aj CLSko , tymto motorom nemoze clovek spravit chybu - je dostatocne vykonny , ma neuveritelkny kroutak, nizku spotrebu a je to uz osvedceny motor ktory slape ako hodinky, najlepsi motor podla mna od medaku... v ML je to proste bomba... ziadna nova doba..... nova doba bude ked za par rokov pridu trojvalce do tejto triedy :yes:
Doporučuju ti vzít jakýkoliv 250CDI, zajet do garáží a nastartovat ho...speciálně s čímkoliv od vyšší střední výš, nebo prestižního SUV ti bude trochu trapně.
No viděl bych to asi tak: kde najdeš dieselový motor se 150 kW a 500 Nm točivého momentu? Jasně, není to šestivál, ale co byste ještě chtěli?
Vždyť hromada lidí musí jszdit s HTP - 51 kW a 108 Nm. Tohle auto je cca 2x těžší ale má 3x vyšší výkon a 5x vyšší krouťák.
Lidi, zamyslete se nad sebou.
P.S. Já sám mám 6vál 165 kW 540 Nm, běží fakt pěkně, ale za CDI 250 bych se skutečně nestyděl.
Vždyť hromada lidí musí jszdit s HTP - 51 kW a 108 Nm. Tohle auto je cca 2x těžší ale má 3x vyšší výkon a 5x vyšší krouťák.
Lidi, zamyslete se nad sebou.
P.S. Já sám mám 6vál 165 kW 540 Nm, běží fakt pěkně, ale za CDI 250 bych se skutečně nestyděl.
Kde ho najdes? Dnes u temer kazdyho vyladenyho ctyrvalce. Mmchdm i Kia dela z 2,2 145kw. A nejde o vykonovy parametry, ale obecne o projev ctyrvalce. Das mu prednost pres V6 od VW/Audi nebo R6 BMW?
Haha teď krásně kecáš - Kia/Hyundai vytlačí horko těžko 145 kW a krouťák max. 422 Nm. To si opravdu myslíš že je srovnatelné?
BMW mělo v době, kdy Mercedes začínak s CDI 250 a 150 kW / 500 Nm pouze 150 kW/380 Nm. Dnes má BMW o něco více, ale stále ještě ne 500 Nm.
Je to jen o tom, že CDI 250 s rezervou nové ML uveze, o nic víc.
Jak jsem řekl, kupoval jsem 6vál v době, kdy CDI 250 nebylo k dispozici. Klidně bych šel do 250 CDI, klidně. Nejradši bych šel do 4válce hybridu, ale ten má jen Éčko.
O cenu by mi nešlo, hybrid je výrazně dražší. Jde mi hlavně o dojez. 6válec vycucne nádrž za 750 km, a fakt nerad jezdím k pumpám.
Takže opravdu, opravdu nejde jen o kultivovanost 6válce. A pokud bude 4válec žrát o litr a půl méně, bude to příjemný bonus, peníze netisknu.
BMW mělo v době, kdy Mercedes začínak s CDI 250 a 150 kW / 500 Nm pouze 150 kW/380 Nm. Dnes má BMW o něco více, ale stále ještě ne 500 Nm.
Je to jen o tom, že CDI 250 s rezervou nové ML uveze, o nic víc.
Jak jsem řekl, kupoval jsem 6vál v době, kdy CDI 250 nebylo k dispozici. Klidně bych šel do 250 CDI, klidně. Nejradši bych šel do 4válce hybridu, ale ten má jen Éčko.
O cenu by mi nešlo, hybrid je výrazně dražší. Jde mi hlavně o dojez. 6válec vycucne nádrž za 750 km, a fakt nerad jezdím k pumpám.
Takže opravdu, opravdu nejde jen o kultivovanost 6válce. A pokud bude 4válec žrát o litr a půl méně, bude to příjemný bonus, peníze netisknu.
Ale nedelej z toho takovy drama. Prave zrejme kvuli vyhonenym vykonum postrada 250cdi kultivovanost a ve dvou pripadech vim o fatalnim selhani motoru (blok). Jestli bys vymenil sestivalec za ctyrvalec, tak je mi te uprimne lito. Ja bych to sobe dobrovolne neudelal😉
BMW už má z R4 biturbo (25d) 160kW a 450 Nm, ovšem jemu k tomu stačí pouhé dva litry objemu, kdežto 250 CDI potřebuje ke 150kW a 500Nm dva celé a dvě desetiny litru.
To má BMW jak dlouho? Rok? Mergl má tyto hodnoty od roku 2008. A jistě přijde velmi brzy s navýšením - takových 160 kW a 550 Nm tam očekávám. Takže opatrně.
Výkon takto odhaduji protože se mezi 4vál a 6vál rozevřely nůžky - mezi 150 a 190 je cca 170. Dříve jsem si myslel, že mezi 4 vál a 6válbude hybrid diesel, ale ten je jen v Éčku a zatím se nemluví o tom, že by měl být i v dalších vozech.
Výkon takto odhaduji protože se mezi 4vál a 6vál rozevřely nůžky - mezi 150 a 190 je cca 170. Dříve jsem si myslel, že mezi 4 vál a 6válbude hybrid diesel, ale ten je jen v Éčku a zatím se nemluví o tom, že by měl být i v dalších vozech.
Já neříkám, že 250 CDI je papírově slabý, zvlášť těch 500Nm z 2,2 je moc dobrý údaj ještě dnes. Ale zatím co BMW má ještě rozum a necpe R4 (25d) do 7er, X5/6, tak u MB si zřejmě myslí, že těch 500Nm může nahradit i kultivovanost V6/R6. Samozřejmě, že nenahradí, zatím je dieselový R4 do luxusní třídy a takto velkých/těžkých luxusních SUV nesmysl.
Objem je 2.1 ale to je jedno... tak asi všici víme proč to tam dávají žejo... dokud budou automobilky platit 95 euro pokutu za 1gm CO2, tak uvidíme čím dál větší nesmysly... jako třeba 3 válce v BMW3 či 1 llitrovej motor v Mondeu atd.....
Jde o to, že Mercedes bývá rád s mnoha věcma "ten první" jenže v tomhle to u mě celkem projel >😁 Zase na druhou stranu pokud díky těmhle "motorům" zůstanou v nabídce skvosty typu M156 (6.2 AMG) či jejich V12 tak to zkousnu 😄 ikdyž bych si to asi nekupil... možná tak v tom Céčku
Jde o to, že Mercedes bývá rád s mnoha věcma "ten první" jenže v tomhle to u mě celkem projel >😁 Zase na druhou stranu pokud díky těmhle "motorům" zůstanou v nabídce skvosty typu M156 (6.2 AMG) či jejich V12 tak to zkousnu 😄 ikdyž bych si to asi nekupil... možná tak v tom Céčku
A to znamená že je to špatně nebo? Protože má o něco vyšší objem, bude mít i pravděpodobně příznivější průběh momentu a tedy se na jízdu hodnou mercedes bude hodit víc (tzn. piánko)
tak ona to není ostuda vlastnit mb třídy S nebo M s tímhle motorem, ale jaksi logicky k takovému autu přece patří i patřičný motor, podle mě si ho tyto vozy "zaslouží" , já to vidím ideálně na MB třídy M s motorizací 500, ikdyž jezdím většinou poklidně a s touhou dojet bezpečně do cíle, přece jen si občas rád zašlápnu plyn na podlahu😊
Buď v klidu, přeze všechny diskuze tady platí fakt, že ML 250 CDI v klidu předjede absolutní většinu na silnici se vyskytujících vozidel, a to s rezervou.
Vetsinu? Dejme tomu nadpolovicni...ale suverenni vykony mu neposkytuje...to najdes az u 350cdi
Neříkám suverénní, říkám s rezervou. Ale místo řečí by se to mělo vyzkoušet. Já to tedy udělám. Ty bys měl taky - do té doby je to od nás obou jen planá diskuze.
Jasně chápu, ale problém je, že ono to sice jede....ale do nějakejch 140... pak už tě na dálnici spráská i mnohem slabší auto... já jsem měl v ML cca 260koní a 600Nm a suveréně ti tu řeknu, že sem měl vážnej problém s Passaty 125kw či BMW 320d 130kw... to mi třeba od 180 pláchlo jakobych stál... já z toho těch 230 taky vytáhnul... jenže o x vteřin později.
o tom se určitě přít nebudu, já jen, že tenhle čtyřválec mi na ústech úsměv nevykouzlí, přidej 2, už mám dobrou náladu, další dva a budem si rozumět 😄
No kolego on takovej 20d od BMW taky není zrovna zázrak kultivovanosti.... sám sem to měl v 120d a ten zvuk byl "skoro" stejnej jako starý TDI PD. Traktor...
Co to je tady za praštěnou výměnu názorů. Kdo nejezdí jen kvůli spotřeby na palubáku si nemůže nacpat do auta za dva mega motor se zvukem tichší multikáry.
Když jsem končil s A3 1,9TDI, mohl jsem si vybrat 320d nebo C250cdi. BMW bylo tišší a kultivovanější. To je můj názor, následně byla A4 s 2,0CR a ta byla opět ještě lepší co se týká projevu. Můj příbuzný měl E250CDI a oproti třeba 520d bez pardonu horší.
V 3jce "celkem" ff pořádku, ale v jedničce to byl traktor šílenej... (asi to bylo tím, že sem střídal V6 CDI a předtím V6 benzín) každopádně 250cdi na přelom roku 2010/2011 dostal menší "kultivovanostní upgrade"...... malá změna tam je, ale ty první (co trpěly svolávacíma akcema od Delphi) byly fakt traktor o tom žádná.... chtěl jsem ale říct, že prostě zde platní přímá úměra = výkon = menší kultivovanost... vemte si 3.0 Tdi v Audi... celkem dobrejch 180kw ale velmi průměrnejch 500Nm (s ohldem na převodovku??) ale ten motor je skvěle tichej.... dovolím si říct minimálně stejně jako OM642 195kw 630Nm z MB, kterej když sem testoval CLS tak jsem celkem zíral jak je to tiché
V CLS tichý, v E kupé řve jako ďas, asi to k tomu patří 😉
Do E kupé se dává pár měsíců, jinak tam doposavaď byla 170kw starší verze... takže nevím co máš namysli.... zda 250 nebo 350
Nene, 350cdi se 195kw, jede moc hezky, jen si trochu občas zařve (a za ten otřesnej automatovej šaltrklacek bych někomu v M-B zlomil obě ruce)
[odkaz]