Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford následuje Mini, dává sbohem soutěžnímu MS

Po odchodu Mini z MS rally přišla další rána: končí i Ford! Ten zde ale bez přestávky působil více než dvě dekády.
Zpět na článek
16. 10. 2012 10:35
17. 10. 2012 09:55
17. 10. 2012 10:52
17. 10. 2012 10:19
17. 10. 2012 10:53
17. 10. 2012 11:34
17. 10. 2012 10:54
16. 10. 2012 10:35
Nezajímavé ?
To už je prezentace v motorsportu pro automobilky opravdu tak nezajímavá ? (a nákladná ?). A ukazuje se, že ani snaha o snižování nákladů, která byla jeden z největších důvodů vzniku kategorie S2000 nebyla patrně dostatečná. To co pravděpodobně fanoušky (včetně mě) přitahovalo a přitahuje, tedy "méně cirkusu a více srdce" (v porovnání se světem F1) vlastně zabijí toto odvětví. Ten cirkus totiž generuje násobně více financí. Uvidíme, jaká bude dál tovární podpora automobilek směrem k soukr. týmům. ;-\
Rozbalit vlákno
0
Avatar - strýček BOB
16. 10. 2012 11:03
Končíme a zavírame...
No vida, očekávané se stalo skutkem. Na konci roku 2013 skončí Citroen a bude vymalováno. Zůstane prá soukromníků a koncern s Polem ;-\
Rozbalit vlákno
16
16. 10. 2012 11:06
Re: Končíme a zavírame...
Nu což, koncern bude vládnout WRC. >:D >:-[]
Avatar - Starfighter
16. 10. 2012 11:19
Re: Končíme a zavírame...
Ale jak dlouho? VW má program tuším do r. 2015, ale jasně podmíněný tím, že bude mít soupeře. Jinak je to pro ně absolutně nezajímavé.

Fabia R5 se zdá, že bude trefou do černého ;-)
16. 10. 2012 11:23
Re: Končíme a zavírame...
Však tam naklušou korci. Takže bude někdo, kdo bude dostávat na p*rdel. >:-[]
Avatar - woody-alien
16. 10. 2012 11:37
Re: Končíme a zavírame...
Počkej až si tohle přečte Icescent a začne kopírovat "výcucy" z testů. Z toho tě rozbolí hlava. >:D
Avatar - Nerez
16. 10. 2012 11:54
Re: Končíme a zavírame...
Ano. Protože nová i20 je tak dobrá, že sériovka přímo z linky sestřelí Polo WRC z tratě >:-[]
16. 10. 2012 12:41
Re: Končíme a zavírame...
konečně >:-[]
Avatar - Choochoo
16. 10. 2012 14:50
Re: Končíme a zavírame...
Ja vim, koncern ma takove Fair play rad, neco jak v S2000 s Fabii jako jedinym tovarnim tymem >:D
Slusna ostuda bude az to Polo prevalcuje nekdo s puvodnim tovarnim naradim >:-[]
Ikdyz snad Toyota zacina uvazovat o vstupu do WRC, takze by koncern mel sebou mrsknout at udela aspon jeden titul nez ho prevalcuje Toyota >:-[]
Nejak podobne si asi koncern predstavuje i svuj PR vstup do F1, porad o nem keca a ve vysledku ceka az tam nebude zadny tovarni motorar a ono porad nic >:-[]
Avatar - PeterLuk
16. 10. 2012 15:20
Re: Končíme a zavírame...
Ešte má prísť aj Peugeot. ;-)
Avatar - Choochoo
16. 10. 2012 15:41
Re: Končíme a zavírame...
kam do F1? >:D
Peugeot by mel spise setrit prachy na preziti, takze bych tomu moc neveril ;-)
16. 10. 2012 15:41
Re: Končíme a zavírame...
doplnil bych ještě WTCC a seat s jeho turbem nebo le mans a audinka v dízlu :-)
16. 10. 2012 16:22
Re: Končíme a zavírame...
Jenže zapomínáš na to, že ty turbodiesly si na start mohl postavit kdo chtěl. Resp. kdo je postavit uměl. Le Mans jezdil i Peugeot 908 HDi FAP, za pět let jednou vyhrál...
17. 10. 2012 08:32
Re: Končíme a zavírame...
Možná někdo prostě nechce cpát diesel do sportovních aut a pak se tím prezentovat.
17. 10. 2012 10:33
Re: Končíme a zavírame...
V dnešní dieslové době, je to velmi mocná marketingová zbraň. ;-)
16. 10. 2012 16:23
Re: Končíme a zavírame...
To není o VW, ale o tom, že ostatní utíkají se staženým ocasem.

Podívej se na tvoji Hondu, ta už pěkných pár let nezajela nikde slušnej výsledek.
Avatar - Choochoo
16. 10. 2012 20:45
Re: Končíme a zavírame...
Jak nezajela, BTCC minuly rok vyhrala a letos to nevypada jinak, kdyz se nepodela posledni zavod. Pristi rok to bude jiste i WTCC >:D 24 hodin Le Mans kategorii LMP2 vyhrala s biterbo benzinem a v LMP1 dojela s atmo benzinem na 6miste, coz je nesporny uspech mezi turbonaftami.
Z F1 odesla, ale jeji kara vyhrala, coz by dopadlo hodne podobne i s motory Honda, pac jeji auto bylo v pocatcich suverene nejlepsi >:D Nehlede na to, ze se zase zacinaj ozyvat hlasy o navratu do F1, coz se o PR plkach vw, ze se v F1 vubec nekdy objevi neda srovnat >:-[]
Americke a Japonske serie neresim, tam patri rovnez ke spicce >:-[]
Coze to bude to Polo jezdit, nejakou kovarskou rallye spolu s dalsim svetovym koncernem stejne urovne??? >:-[]
16. 10. 2012 23:19
Re: Končíme a zavírame...
Není nad to, vyhrávat nějaké regionální šampionáty, což?

Zbylé výsledky jsou už tak jenom do počtu, aby se neřeklo, ale nějaký zářný úspěch? Kdepak, Honda už dávno žádná extratřída není... :-!
16. 10. 2012 12:18
Je čas obnovit skupinu B!
:-! :-! :-!
Rozbalit vlákno
4
16. 10. 2012 12:41
Re: Je čas obnovit skupinu B!
je čas přestat omezovat a dělat limity ...
16. 10. 2012 12:55
Re: Je čas obnovit skupinu B!
To si zase až tak moc neprotiřečíme. ;-)
16. 10. 2012 15:39
Re: Je čas obnovit skupinu B!
to je vlastně pravda :))
Avatar - PeterLuk
16. 10. 2012 15:22
Re: Je čas obnovit skupinu B!
Je čas, aby automobilky a jazdci zasiahli proti FIA. Je čas na založenie novej neoficiálnej Fie, ktorá by mala podporu automobiliek.
16. 10. 2012 14:03
Možná se už tento "sport" přežil?
Rally...
Obdivuji dovednosti pilotů, smekám před schopnostmi soutěžních aut. Ve volném čase najezdím spoustu km za volantem simulátoru. V garáži mám i sportovní vůz...
Ale je rally sport? Má potenciál, aby jeho aktivní provozování zlepšilo zdraví nezanedbatelné skupině lidí? Zaslouží si proto podporu?
Je rally přínosné pro bezpečnost silničního provozu? Není spíš škodlivé, že spousta "taky závodníků" inspirována svými idoly zkouší schopnosti vlastní i svých aut v podmínkách běžného provozu na obdobných silnicích, jako v MS? (A to pomíjím bezpečnost jezdců a diváků při závodech). Pokud jde o technické přínosy pro sériovou produkci, tak tam mi přijde, že se nůžky spíš rozevírají, než naopak.
Takže asi zábava, show. A tedy jen čistě komerční důvody k eventuelní existenci. A těch je holt málo. I ta nudná F1 má asi zajímavější byznys model.
Good bye rally ... (ale dokud tu budeš, tak máš i ve mně svého příznivce).
Rozbalit vlákno
1
Avatar - PeterLuk
16. 10. 2012 15:25
Re: Možná se už tento "sport" přežil?
:'-( :'-( :-( :-O :-!
16. 10. 2012 15:43
nebylo to tedy lehké rozhodnutí
"Ford má velmi dlouhou, hrdou a úspěšnou historii ve WRC"
To musia byt vo velkych sr....
Rozbalit vlákno
2
16. 10. 2012 16:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - PeterLuk
16. 10. 2012 16:57
Re: nebylo to tedy lehké rozhodnutí
Ide aj o samotnú FIU. Tá okrem iného propaguje F1, ktorá je pritom podľa mňa úplne nudné a ide v nej hlavne o peniaze, a až druhorado rally... A niele nto... :'-(
16. 10. 2012 18:39
VW nastupuje v pravý čas
To by bylo, aby nebyl nejlepší taky v rallye, když nebude konkurfence.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - sgt
17. 10. 2012 09:55
Citroen
Paráda, ešte to zabalí aj Citroen a môžu celú WRC zrušiť. :-(
Ak bude chcieť jazdiť Polo WRC, tak súťaž premenovať na VW CUP :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Nerez
17. 10. 2012 10:52
Re: Citroen
Dyť sem to sem už psal. Citroen má v plánu přejít na okruhy a v rallye skončit. Rok nebo dva a bude taky pryč...
Avatar - freeman
17. 10. 2012 10:19
Realita
Aj tu sa ukazuje ako je moto-šport mimo reality. Konečne by mala vzniknúť séria typu : To čo ponúka automobilka v showroome stým má aj súťažiť. Len stým rozdielom, že pretekárske autá by mohli odstrániť sedadlá, namontovať ochranú klec, meniť pneumatiky a tlmiče. Nič viac ! Potom by to bolo pre automobilky ekonomické aj zaujimavé. WRC špeciál dnes už nikoho neberie.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Nerez
17. 10. 2012 10:53
Re: Realita
Takovou zátěž by žádná seriovka nevydržela. Co píšeš je nereálné
Avatar - freeman
17. 10. 2012 11:34
Re: Realita
Po pretekoch by mohli vždy celé auto hodiť do šrotu. A isť kúpiť do showroomu nové. Ver tomu bola by to bomba. Aj po stránke marketingu. A aj fanúšik by bol spokojný a plne stotožnený s značkou.
Avatar - Nerez
17. 10. 2012 10:54
Latvala
Tak je to oficiální. J. M. Latvala odchází po sezoně 2012 k VW. Ford dostal další ránu :'-(
Rozbalit vlákno
0