To už je prezentace v motorsportu pro automobilky opravdu tak nezajímavá ? (a nákladná ?). A ukazuje se, že ani snaha o snižování nákladů, která byla jeden z největších důvodů vzniku kategorie S2000 nebyla patrně dostatečná. To co pravděpodobně fanoušky (včetně mě) přitahovalo a přitahuje, tedy "méně cirkusu a více srdce" (v porovnání se světem F1) vlastně zabijí toto odvětví. Ten cirkus totiž generuje násobně více financí. Uvidíme, jaká bude dál tovární podpora automobilek směrem k soukr. týmům. ;-\
Ja vim, koncern ma takove Fair play rad, neco jak v S2000 s Fabii jako jedinym tovarnim tymem >:D
Slusna ostuda bude az to Polo prevalcuje nekdo s puvodnim tovarnim naradim >:-[]
Ikdyz snad Toyota zacina uvazovat o vstupu do WRC, takze by koncern mel sebou mrsknout at udela aspon jeden titul nez ho prevalcuje Toyota >:-[]
Nejak podobne si asi koncern predstavuje i svuj PR vstup do F1, porad o nem keca a ve vysledku ceka az tam nebude zadny tovarni motorar a ono porad nic >:-[]
Jenže zapomínáš na to, že ty turbodiesly si na start mohl postavit kdo chtěl. Resp. kdo je postavit uměl. Le Mans jezdil i Peugeot 908 HDi FAP, za pět let jednou vyhrál...
Jak nezajela, BTCC minuly rok vyhrala a letos to nevypada jinak, kdyz se nepodela posledni zavod. Pristi rok to bude jiste i WTCC >:D 24 hodin Le Mans kategorii LMP2 vyhrala s biterbo benzinem a v LMP1 dojela s atmo benzinem na 6miste, coz je nesporny uspech mezi turbonaftami.
Z F1 odesla, ale jeji kara vyhrala, coz by dopadlo hodne podobne i s motory Honda, pac jeji auto bylo v pocatcich suverene nejlepsi >:D Nehlede na to, ze se zase zacinaj ozyvat hlasy o navratu do F1, coz se o PR plkach vw, ze se v F1 vubec nekdy objevi neda srovnat >:-[]
Americke a Japonske serie neresim, tam patri rovnez ke spicce >:-[]
Coze to bude to Polo jezdit, nejakou kovarskou rallye spolu s dalsim svetovym koncernem stejne urovne??? >:-[]
Rally...
Obdivuji dovednosti pilotů, smekám před schopnostmi soutěžních aut. Ve volném čase najezdím spoustu km za volantem simulátoru. V garáži mám i sportovní vůz...
Ale je rally sport? Má potenciál, aby jeho aktivní provozování zlepšilo zdraví nezanedbatelné skupině lidí? Zaslouží si proto podporu?
Je rally přínosné pro bezpečnost silničního provozu? Není spíš škodlivé, že spousta "taky závodníků" inspirována svými idoly zkouší schopnosti vlastní i svých aut v podmínkách běžného provozu na obdobných silnicích, jako v MS? (A to pomíjím bezpečnost jezdců a diváků při závodech). Pokud jde o technické přínosy pro sériovou produkci, tak tam mi přijde, že se nůžky spíš rozevírají, než naopak.
Takže asi zábava, show. A tedy jen čistě komerční důvody k eventuelní existenci. A těch je holt málo. I ta nudná F1 má asi zajímavější byznys model.
Good bye rally ... (ale dokud tu budeš, tak máš i ve mně svého příznivce).
Ide aj o samotnú FIU. Tá okrem iného propaguje F1, ktorá je pritom podľa mňa úplne nudné a ide v nej hlavne o peniaze, a až druhorado rally... A niele nto... :'-(
Aj tu sa ukazuje ako je moto-šport mimo reality. Konečne by mala vzniknúť séria typu : To čo ponúka automobilka v showroome stým má aj súťažiť. Len stým rozdielom, že pretekárske autá by mohli odstrániť sedadlá, namontovať ochranú klec, meniť pneumatiky a tlmiče. Nič viac ! Potom by to bolo pre automobilky ekonomické aj zaujimavé. WRC špeciál dnes už nikoho neberie.
Po pretekoch by mohli vždy celé auto hodiť do šrotu. A isť kúpiť do showroomu nové. Ver tomu bola by to bomba. Aj po stránke marketingu. A aj fanúšik by bol spokojný a plne stotožnený s značkou.