V jiném videu (možná taky bylo na ACZ) se Sonata stojící před semaforem prudce rozjela, zrychlila na dost vysokou rychlost a navzdory snaze majitele vyhýbat se nakonec napálila do jiného auta. Není tam také nějaký problém, jako u Toyoty? Ale kdoví, jak to bylo...
Icescent to myslel dobře, ale Topper nestál při manipulaci s voličem na brzdě (jak si naivně myslel), ale na plynu...a když pak následně "zachraňoval" situaci, dal zase volič o jednu polohu více zpět, tedy místo na N rovnou na R. :-O8-s
I tak jim Hnůjkydaj zaplatí za další reálný crash test, kteří tihle dva kaskadéři přežili. Bohužel, všechny ty rány mají za následek poruchy v myšlení a komunikaci, o čemž se zde na auto.cz mohou přesvědčit všichni čtenáři pod jakýmkoliv článkem o H/K :-)
Chtěl bych tímto poděkovat Hyundai, že své prototypy adaptivních tempomatů netestuje v Evropě (navíc v běžném silničním provozu), ale u sebe "doma". :yes:
V Korei se jim to testování vyplatí mnohem víc, jeden Hyundai zničí pokaždé minimálně dva další, to už máme celkem tři kousky, které se často musí koupit znovu, pojišťovny platí a prodeje rostou a rostou... ;-)
Presne to samé robia Japonci - do áut pre Európu idú obvykle už v praxi vyskúšané a otestované systémy - odtiaľ povesť síce nie vždy high-tech, ale spoľahlivých áut. Má to niečo do seba.
No jo, typické špionážní fotky korejců, tentokrát narazili, byla to opravdu pouze studie G7 GTI a s kopírováním musí H/K počkat až na autosalon ve Frankfurtu. :-O:*) >:-[]
O podvozek Hyundai nikdy nešlo, viz údajně sportovní Veloser s podvozkem od trakaře. Přitom vzorem mu měl být Caterham. Takže tam k průmyslové špionáži určitě nedošlo. Akorát Přemek Podlaha si stěžoval, že se mu někdo hrabal v kůlně >:-[] >:-[] >:-[]
Spíš to bude závada jednoho konkrétního kusu ,možná tomu přispívá i to ,že má jako taxi určitě dost najeto a třeba se v Korei montujou Hyundai hůř než v Evropě >:D .
Isté je len to, že nevieme o tej nehode prakticky nič .... nejaké "vysvetlenie" taxikára nič nedokazuje ....
Sám som bol svekom tej "prvej časti", keď auto stálo na križovatke a zrazu vyrazilo a vrazilo do toho pred sebou .... no ak vodič zamätkoval, tak nie je nič prekvapivé, že si urobil "repete" i dozadu .... a dym mohol byť so spálených pneumatík .... to je moja teória a zdá sa mi určite pravdepodobnejšia ako to, že auto "samo" vyrazilo dopredu a potom dozadu ...
Tak zatím si tu z toho většina (na rozdíl od tebe) dělá pouze srandu, údajné dokazování toho, co dokázat nejde, jsem tu nějak nezaznamenal, ty ano? ;-)
Neviem či "cinkajú", ale problém s preskočenými reťazmi sa vyskytuje i v koncerne H/K - konkrétne staršie 1,4 CVVT, ale s tým, že sa motor "nepobozká" a samozrejme sa to rieši v záruke bez problémov ....
Technici Kie nemajú problém o tom hovoriť ..... a to je zrejme lepšia cesta ako u VW, kde priznajú len to čo musia .... a možno paradoxne sa to o to viac nafukuje ... jednoducho kto tají, tak zrejme má prečo a žiadne vyhlásenia o "výnimočnosti" poruchy mu potom nepomôžu ...
No a když po pár letech zrezla kapota na Octě II, tak to záruka nekryla-nebyla prorezlá, tedy není vada na záruku. Sic byla kulance, neb to byl známý problém(kapota a zadní lemy), ale i tak spoluúčast 12.800,- je sviňárna. To že jsme orezlou kapotu požadovali zpět,on by ji určo někdo rád koupil na bouračku a odmítli nám ji vydat s kecy, že to musí do MB na expertízu (čti: technik si jí prodá sám) už byla jen pověstná třešnička na dortu. Sloupnutý "chrom" na řadicí páce po 30.000km je pouze kosmetika a dalo se s tím žít. Z volantu se nic neloupalo, protože i kousek za bezmála 800.000,-kč ho měl jen v plastu >:D
Takovej, co si ty peníze bez problému vydělá. 800 byla po příchodu O II běžná cena lépe vybaveného 2.0TDI.
Jen dofám, že když už jsi spláchnul, že jsi se nezapomněl nejdřív utřít >:-[]
Pokud nekupuješ základní verzi se všemi příplatky (což udělá jen moula), tak máš za osm kil aspoň malý kožený paket každopádně.
Jinými slovy jsem tím chtěl napsat, že jestlis to nepsal jako pohádku, tak by si měl dotyčný moula na absenci kůže stěžovat spíš před zrcadlem, než u Škody.
Pánové, psal se rok 2005 a tehdy byla cena škodovek více než sebevědomá. Na absenci kůže si nikdo neštěžoval, ani na to že tam byl jen "kazeťák" CD otec nepostrádal a tak za něj nechtěl připlácet.To že tam nebyla kůže, byl pouze holý konstatovaný fakt. Mimochodem jediné za co si chtěl opravdu připlatit byly xenony, ale cena 38.000,- ho odradila
Máme 23:23 a topper stále nepřítomen >:-[] >:-[] >:-[] To je jasný důkaz, že šlo o poruchu Hjondééé. Při každém průseru nebo propadu čísel H/K se zdekuje jako smrad >:-[]
10:03 - Konečně jsme přistáli v Korei a vystoupili z letadla. Už na nás čeká odvoz na prezentaci Hyundai ohledně představení novinek, asistenčních a bezpečnostních systémů.
10:58 - před prezentací a představením testovacích aut jsme pozváni na raut. Jejich čivaví žebírka a marinované krtčí hrabáky jsou úžasné. Stejně tak jako nadívané hadí jedové váčky. Je to pastva pro chuťové buňky.
11:45 - jdeme se podívat na připravené modely a poslechnout si něco o nové technice
12:05 - Hyundai jsou tak krásné, ty nekonečné změti linek nás doslova uchvátili a nemohli jsme dvě minuty popadnout dech. Na testovací jízdu jsme si vybrali Hyundai Sonata s novou šestistupňovou automatickou převodovkou a novým 1,6 TGDI s neuvěřitelným výkonem 250 KW. Nemáme důvod nevěřit, je to tu napsané na papíře. Máme k dispozici veškeré možné asistenční systémy. Byly jsme ubezpečeni, že kopírovací schopnosti jejich vývojového oddělení jsou na špičkové úrovni a vše funguje dokonale.
12:11 - konečně jsme vyjeli. Prezentace byla hned vedle Kimovi dálnice a tak jsme ihned jako první zamířili na dálnici. Nová automatická převodovka je naprosto dokonalá. Rychlost řazení se blíží supersportům. Zařazení nahoru je dílem necelých šesti sekund a dolu dokáže podřadit dokonce do pěti sekund. Neuvěřitelné. Údaje o výkonu motoru nelhaly. Už během dvou kilometrů máme zařazený třetí převodový stupeň a rychlost se blíží 70km/h. Patníky se jen míhají a středová pruhovaná čára se slívá v jeden celek. Nechápu, jak si někdo může pořídit líné poruchové TSI a cukající pomalé DSG.
12:20 - Interier je dokonalý, jak materiály, tak zpracováním. Dokonce používají stejná tlačítka, jako mají špičkové modely elektronických gigantů Somni a Prasasonic, které jsem si koupil od svého přítele Čun Den Vinga v Sapě. Přírodní kůže a přírodní lepidla dávají dokonalou atmosféru a vůni interieru. Byly jsme ujištěni, že vše je na přírodní bázi a případné toxické smrady se šíří z venku z místní chemičky, která nemá s nimi nic společného, ačkoli se jmenuje "Hyundai interier glue and skin". Potvrdili nám to i dva zelení korejci na bílých slonech, co byli na zadní sedačce. Ani nevíme, že s námi jeli.
12:23 - raději zpomalíme. Počkáme na další sjezd z dálnice, aby převodovka stihla podřadit, aby motor v nízkých otáčkách nechcípl.
12:25 - sjíždíme z dálnice do města. Zde se ukáže jak funguje adaptivní tempomat s funkcí úplného zastavení, znovurozjetí a dokonce s funkcí možnosti couvnout.
12:27 - motor má start stop system.
12:31 - Tak motor nemá start stop. To jen vždy při rozjezdu chcípne, když zapomenete vytočit motor na 3000 ot/min. Zajimavé, že se toto stává u automatické převodovky. Holt jsou zase korejci o kus dál před konkurencí a je vidět že VW se je snaží každým novým modelem vždy jen dohnat. Ale moc se mu to nedaří.
12:37 - Incescent: Mám depku. Nemůžu najít žádný vhodný článek, který by jsem tapetoval do diskuze na auto.cz
12:46 - konečně vjíždíme do centra a můžeme otestovat funkci adaptivního tempomatu s možností úplného zastavení, nebo couvání.
12:48 - vjíždíme do kolony, zapínám asistenty.
12:53 - asistenty fungují naprosto dokonale. Sonata zastavila naprosto na pětníku o před námi stojící auto a aby se na něj zbytečně nelepila, sama si couvla blíže k autu za námi. To vše za efektního zklidňujícího pokuřování, které má připomínat kouř s korejských vonných tyčinek. Je to úžasné, nedostižné, dokonalé... již nenacházím slov chvály.
13:29 - Vracíme se do testovacího centra. Z auta se nám vůbec nechce. Jen velmi těžko se vzdáváme klíčů. Berou nám je jen proto, že jsme oslabeni motáním hlavy a pocity nevolnosti. Asi to bude z nadýchání se zdejšího smogu. Auto bylo po naší jízdě stále jako úplně nové. Na volantu se slouply sotva dvě vrstvy přírodní kůže a kožená sedačka měla jen malé prasklinky. Zvenku byla vidět jen minimální povrchová koroze na zadních dveřích, ale nic, čím by se měl člověk znepokojit. Pořád lepší než koncernové TSI.
13:45 - Opustili jsme testovací centrum a míříme opět na letiště. Souhrnný článek z prvních jízdních dojmů vám zprostředkujeme v nejbližších dnech, ale již teď je jasné, že v kopírovacím vývojovém centru Hyundai vyvinuli bezkonkurenční systémy a novinky. Hyundai šlape.
Loučí se Topper a Incescent.
12:53 - asistenty fungují naprosto dokonale. Sonata zastavila naprosto na pětníku o před námi stojící auto a aby se na něj zbytečně nelepila, sama si couvla blíže k autu za námi.
10:33 - Brečím smíchy, Hyundai šlape, Kia jede. Já se rozjíždím >:D >:D >:D
neblázni, černá ty křivky trochu kryje, ale jak to vidím v nějaké světlé je to děs, když už šikmoočko tak snad z Japonska, radši "suši" než čínu z ulice ne?