Ekonomika
Navrhol by som zvysit registracny poplatok a ceny paliv, nech je skaza dokonala 😒
:yes: alebo :no: :no: ???
no čo, tí čo majú na SK na kúpu nového auta peniaze (podľa Ficka), tak tí sa radia medzi boháčov. A tým pádom musia by solidárni - aby bolo na tendre!
no čo, tí čo majú na SK na kúpu nového auta peniaze (podľa Ficka), tak tí sa radia medzi boháčov. A tým pádom musia by solidárni - aby bolo na tendre!
ja proste nedokazem pochopit, preco na vsetko musia doplacat hlavne motoristi?! Dementna registracna dan, myto, astronomicke ceny paliv, vysoke poistne, kvalita ciest ako v Pakistane, na kazdom kroku "buzeruj a okradaj" s ich akciami Jastrab...Pokuty v pomere k platu 10 nasobne oproti Rakusanom... :no:
Vzpomina na diskuzi u noveho Yarisu😒br />
Kdo to bude kupovat? Ve svete klesnou prodeje a o evrope uz vubec nebylo pochyb a ejhle.
Yaris je v zari jediny plusovy z TOP10 malych 😉
Yaris je hodne povedeny :yes:
Kdo to bude kupovat? Ve svete klesnou prodeje a o evrope uz vubec nebylo pochyb a ejhle.
Yaris je v zari jediny plusovy z TOP10 malych 😉
Yaris je hodne povedeny :yes:
Súhlas, ak by som si kopval auto v tejto triede Yaris je jasný favorit. :yes:
Doufam ze pan ministr financi sleduje auto.cz a na prikladu Spanelska uvidi, co udela s trhem zvyseni DPH. :no: Par lidi za totez zbozi vyzahluje statu vic, ale poklesem poptavky stat v souctu prodela.
To NEbude (jen) tím DPH 😉
Bohužel zvýšení DPH má vždy drastický vliv na výkon ekonomiky. Laik si myslí, že když se zvedne DPH o 1 procento, že se i cena veškerého zboží zvedne o 1 procento. Ale to je omyl. Když se i nepatrně zdraží, lidi začnou víc přemýšlet co kupují, odkládat investice, šetřit. Ceny zboží se zvednou nejméně o 10 procent, protože se sníží obchodníkům obrat a tak jsou nuceni zvednout marže aby si udrželi zisky.
Proto padají prodeje aut. Kdo by normálně měnil auto třeba po 2 letech, vykašle se na to a klidně si to auto nechá ještě další 2 roky. Stejně by mu nové auto nic zásadně lepšího nenabídlo, maximálně tak špunt ve výfuku a o litr vyšší spotřebu.
Proto padají prodeje aut. Kdo by normálně měnil auto třeba po 2 letech, vykašle se na to a klidně si to auto nechá ještě další 2 roky. Stejně by mu nové auto nic zásadně lepšího nenabídlo, maximálně tak špunt ve výfuku a o litr vyšší spotřebu.
Corsa táhne prodeje Opelu v Evropě, Astra nestíhá. Trošku jsem čekal, že jeho zástupce nižší střední bude výše.
Opačně je to u VW, kdy Golf táhne VW a Polo se potácí více vzadu.
Ale Hnůjkydaj opět nikde, ani ve značkách, ani modelech. Jsem rád, že alespoň na západ od nás je všechno v pořádku :yes:
Opačně je to u VW, kdy Golf táhne VW a Polo se potácí více vzadu.
Ale Hnůjkydaj opět nikde, ani ve značkách, ani modelech. Jsem rád, že alespoň na západ od nás je všechno v pořádku :yes:
pochvalit treba 208micku.... ta zacina naplnat predstavy o tom o com sa pisalo pred jej uvedenmi na trh.... momentalne niet lepsej volby v malej triede.. 208 je perfektna a o rok bude asi najpredavanejsie male auto v eu bez debaty :yes: do konca roka by dokonca pezot mohol preskocit v celkovych predajoch reanult... to by bola ina pecka :yes:
1. UK - 359 612
2. Německo - 250 082
3. Francie - 137 136