Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hyundai Santa Fe, Kia Sorento, Mitsubishi Outlander: Co koupit?

V rychlém sledu vstoupila na český trh tři sedmimístná SUV. Jak výhodná je jejich koupě?
Zpět na článek
19. 10. 2012 10:54
19. 10. 2012 11:51
19. 10. 2012 12:02
19. 10. 2012 12:26
19. 10. 2012 16:56
19. 10. 2012 20:32
19. 10. 2012 11:09
19. 10. 2012 11:23
19. 10. 2012 11:43
19. 10. 2012 11:46
19. 10. 2012 12:32
19. 10. 2012 14:52
22. 10. 2012 00:32
19. 10. 2012 11:44
19. 10. 2012 14:23
19. 10. 2012 16:02
19. 10. 2012 16:49
19. 10. 2012 17:27
19. 10. 2012 19:50
19. 10. 2012 21:30
19. 10. 2012 20:59
21. 10. 2012 08:54
20. 10. 2012 19:32
20. 10. 2012 22:29
20. 10. 2012 22:58
21. 10. 2012 19:29
Avatar - Starfighter
19. 10. 2012 10:54
Jedou!
Koupit Hyundai nebo Kiu za 950 tis. nebo za 1,1 mil. Kč, to už vyžaduje notnou dávku oblbovacích léků.

Ze zvědavosti jsem se dostal na facebook českého zastoupení Hyundai a s rostoucím počtem majitelů roste i rozhořčení s kvalitou těchto vozů. Místní korejský fanoušek cituje rád, a tak ho potěším tímtéž:

"Pavel Brtna
Mam zakoupeno automobil Hyunadai i20 a totalni katastrofa. Auto se zacina rozpadat po 6 mesich. Tesneni dveri se odlepuji, zatky na ovzdusneni brzd jsou absolutne zpuchrele a jsou v nich diry. Motor po 3000 km zacal vydavat velmi hlasity zvuk a nepravidelny chod. Technologicky na urovni favorita z dob komunismu.
Snazil jsem se kontaktovat primo spolecnost Hyundai, ale ani se nesnazi odpovedet. Kupte si radsi jine auto. Vse mohu dolozit odeslanymi dopisy."

"Frantisek Kratoska
Jsem také vlastníkem auta firmy Hyundai a souhlasím s Vaším názorem. Koupil jsem si auto ix20 a řeším problém s poškozeným lakem . Lak je mechanicky poškozený, protože jsou přední kola vysunuta mimo karosérii, použité zástěrky jsou malé velikosti a ochranná folie je rovněž malá. Firma Hyundai CZ vše zamítla pouze na základě fotografií technika servisu. Tvrdí, že si za to můžeme sami protože jezdíme po silnici a nebo čekáme pod mostem až na nás spadne kamení, nebo čekáme až pojede okolo nákladˇák s pískem. Na naše námitky, že vůz má ujeto teprve 4000 km a poškození laku je "devastační" jsme neobdrželi odpověď. Vaše starosti s autem si po zkušenostech s reklamováním vozu, dovedu živě představit. Přeji vám hodně štěstí a úspěchu ve Vašem snažení."

"Víťa Rejman (pozn., píše také k ix20 a přidal fotky nástřiku podvozku)
Doufám.že si zákazníci prohlédnou i podvozek auta,kdyby jsme nespěchali do práce,tak jsem si to nechal ukázat i zespoda a to bych to auto nepřevzal,vypadá to jako nedodělaný,a nebo šetří,aby mohli snížit cenu"

[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Rozbalit vlákno
5
Avatar - jeylkey
19. 10. 2012 11:51
Re: Jedou!
nejsem fanda korejcu, ale jedno i20 mame ve firme uz tri roky. za tri roky ma najeto neco vice nez 110 000 km, coz na takove auto je docela hodne, a zatim s nim nebyl zadny problem (nepocitam-li, ze dvakrat mel lehke nehody, takze vymena nekolika plechu). a za ty penize, co se nej zaplatily, je to dobre i s uzivatelskeho hlediska
Avatar - 3_diamanty
19. 10. 2012 12:02
Re: Jedou!
a nerosypalo sa? no tak to antikorejcov nasere >:D ti zase budu nas.rati a neuveria
Avatar - jeylkey
19. 10. 2012 12:26
Re: Jedou!
ja nepatrim ani mezi antikorejce a ani mezi antikoncerniste :-)
jenom uznavam, ze v pripade i20 hyundai odvedl dobrou praci, auto splnuje to, co se od nej ocekavalo, naklady na provoz ok, a predfaceliftovy model i tak nejak na pomery sve tridy dobre vypada
Avatar - Starfighter
19. 10. 2012 16:56
Re: Jedou!
Je samozřejmě dobře, že jste s i20tkou spokojení, to nikomu neberu. Ale dost lidí má peška a za svoje peníze čekali něco jiného. Samostatnou kapitolou je popisovaný přístup k reklamacím (5 let...).
19. 10. 2012 20:32
Re: Jedou!
Tak já napíšu taky, abys viděl, že je to často trochu jinak... ale každý ohledně aut to ví, že jsou spokojení, ale někdy i nespokojení majitelé, že se prostě leccos někdy vymamlasí...

Já má i30 od 2009... negarážovanou, v provozu každý den... a zatíženou na max. Nic nikde v interiéru nevrže, nic se nikde neloupe, žádné rezavění, lak naprosto v pořádku, podvozek ve výborném stavu (jezdím na kontroly a servis ke známému do servisu - jen dodal: to auto vypadá výborně a jako nové, když to prohlédl)... na předražené a mnohdy hloupé oficiální servisky nejezdím... Jistě, mazal jsem např. dveře, kapotu panty, měnil častěji žárovky H7 (nyní mám podezřele dlouho klid >:D ), kapaliny, svíčky (ani to nebylo asi zvlášť nutné); brzdové destičky známý servisák zkontroloval a že jsou naprosto ok - takže taky zatím nic neměněno... a v oficiálním servisu Hyundai jsem byl jednou kvůli tomu, že jsem ulomil v mrazu ono kovové uzavírání u předního světlometu, kdy jsme chtěl v mrazu vyměnit žárovku (dělal jsem si to vždy sám)... a tam mi to světlo vyměnili celé! A zadarmo a vlastně jsem tam nejezdil na ty jejich pravidelné servisy! Takže servis jejich taky celkem ok... jinak najeto mám 70.000 a jsem stále spokojený. Jo, a ještě ke spotřebě, protože tady někteří psali, jaký je to šílený žrout ta 1.4 CVVT (109 koní) a tak; tak nyní už mám 2. měsíc spotřebu 5,6! Předtím přesněji 5,5... dlouho jsem měl tak 6,4 pak 6,1... samozřejmě tím myslím velmi úspornou jízdu... však ten benzín nyní už tež něco stojí...

Takže tak má zkušenost s Hyundai :-) zatím SPOKOJENOST...
Avatar - pelikoš
19. 10. 2012 11:09
co koupit?
NISSAN X-TRAIL ;-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - petrumr
19. 10. 2012 11:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
19. 10. 2012 11:39
Re: co koupit?
RAVka je konkurent sportagu a iX35 ale urcite nie sorenta a santa fecka....., si pozri rozmery ceny a motory RAVky a porovnaj si...
Avatar - KANKUNEN
19. 10. 2012 11:23
Vietnamská klasika
H/K mají obrovský výkon, ale nejede to a Micka nemá pořádný automat.
Rozbalit vlákno
2
19. 10. 2012 12:28
Re: Vietnamská klasika
2.2CRDi jede docela dobře, navíc při těch 190km/h zasahuje omezovač a to dost citelně.
Avatar - Pekelná Micinka
19. 10. 2012 14:22
Re: Vietnamská klasika
Já ti ukážu, jakej mám automat. >:-[]
Avatar - kari.laz
19. 10. 2012 11:29
Hyundai Santa Fe, Kia Sorento, Mitsubishi Outlander: Co koup
VW touareg, Audi Q5, BMW X3, MB ML, LR Discovery 4, Mazda CX 7, Volvo XC60/XC90...

Než korejce za 1,1 mega, tak kterýkoliv z výše uvedených vidím jako lepší volbu.
Rozbalit vlákno
10
19. 10. 2012 11:56
Re: Hyundai Santa Fe, Kia Sorento, Mitsubishi Outlander: Co
Skoro vsechny auta jsou v zakladu drazsi nez H/K s vybavou.

Jo takhle, ty myslel ojetiny... tak to potom jo... :-!
Avatar - kari.laz
19. 10. 2012 12:52
Re: Hyundai Santa Fe, Kia Sorento, Mitsubishi Outlander: Co
Základní výbava u jmenovaných modelů zase není tak hrozně základní jako u fabie a naopak korejci v plné nejsou to samé co jmenovaná auta v plné. Alepon na většinu jmenovaných to sedí
Avatar - Ladzape
19. 10. 2012 19:12
Re: Hyundai Santa Fe, Kia Sorento, Mitsubishi Outlander: Co
LR Discovery 4 se dá nový koupit za 1M a troufám si říct, že dostanete auto, které tuto trojici strčí do kapsy - vyšší výkon, stejná výbava, ale hlavně nesrovnatelně lepší image a schopnosti v terénu o kterých se té trojce nemůže ani zdát...
PS: mám zkušenosti s Disco 3 (2006) a i ten je milionkrát lepší než nejnovější Kia nebo Hjundaj
Avatar - Barrichello
19. 10. 2012 12:10
Re: Hyundai Santa Fe, Kia Sorento, Mitsubishi Outlander: Co
GrandCherokee :-)
Avatar - KANKUNEN
19. 10. 2012 12:46
Re: Hyundai Santa Fe, Kia Sorento, Mitsubishi Outlander: Co
ovšem pokud chceš hopskat, >:D
19. 10. 2012 13:23
Re: Hyundai Santa Fe, Kia Sorento, Mitsubishi Outlander: Co
:yes: a je mi úplně jedno, že se převrátím když potkám losa.
Avatar - Barrichello
19. 10. 2012 13:48
Re: Hyundai Santa Fe, Kia Sorento, Mitsubishi Outlander: Co
HAHA, v americe jich jezdí už statisíce a ještě nikde nepsali že se něco převrátilo a že někdo žaluje Jeep >:D
Avatar - kari.laz
19. 10. 2012 13:55
Re: Hyundai Santa Fe, Kia Sorento, Mitsubishi Outlander: Co
Akorát gumárny jedou od té doby přesčas, aby uspokojily poptávku majitelů GC, kterým se to vzouvá v každé ostřejší zatáčce >:D
19. 10. 2012 14:46
Re: Hyundai Santa Fe, Kia Sorento, Mitsubishi Outlander: Co
USA a ostřejší zatáčka nejdou moc dohromady
Avatar - Pekelná Micinka
19. 10. 2012 14:25
Re: Hyundai Santa Fe, Kia Sorento, Mitsubishi Outlander: Co
To je jasný, navigace s Clintem je neodolatelná. :-)
19. 10. 2012 11:43
Outlander
Viete mi prosim poradit?
Nie je nahodou outlander o triedu nizsie?
Pretoze razvor 2670 nie je stredna trieda a 2700 je....
dakujem
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
19. 10. 2012 11:46
Re: Outlander
tiez mam pocit ze outlander nie je priamym konkurentom sorenta a santa fecka ktore su vacsie rozbustnejsie a silnejsie.... ale ma k nim blizko.... outlander by som skor porovnal s foresterom alebo X trailom.... tito velki korejci su uz inde a aj pohlad na podvozok vravi jasne, micubisak straca ;-)
Avatar - pelikoš
19. 10. 2012 12:32
Re: Outlander
to,že je mírně zvětšily je ještě neředí do jiné kategorie.takže ano,je to konkurent xtrailu,outlendru...
19. 10. 2012 14:52
Re: Outlander
nie outlander je konkurent nizsim SUV...
teda IX 35 a sportage
Avatar - Uhlik
22. 10. 2012 00:32
Re: Outlander
A co je potom ASX ?
Avatar - 3_diamanty
19. 10. 2012 11:44
SORENTO
sa mi pozdava najviac.... jak po strane imagu tak po stranke dizajnu exterieru aj interieru.... myslim ze inovacia alebo co to bolo Sorentu prospela a je z toho doslova nove auto, v tej bielej vyzera pekne a s tym CRDickom nema chybu :yes: , hranatejsie tvary sorenta nezostarnu tak rychlo ako pokrutenejsi huyndai a SUVeckam hranatost vzdy pasovala, Sorento :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - strýček BOB
19. 10. 2012 11:53
Chcete useknout ruku...?
Stačí si vybrat, levou nebo pravou. Asi k tomuto úkonu bych přirovnal dilema při výběru korejský vozík kontra japonský vozík... ;-\
Rozbalit vlákno
7
19. 10. 2012 11:56
Re: Chcete useknout ruku...?
Pro pomalejší ještě jednou, asi jsem nepochopil :-O
Avatar - 3_diamanty
19. 10. 2012 11:57
Re: Chcete useknout ruku...?
v com je korejsky vozik horsi od japonskeho?

teraz sa nebavim o korejcoch spred 10 rokov,,, skodovka je dnes tiez na inej urovni ako za cias felicii preto by asi nebolo rozumne tvrdit ze skodovka je srot jak moskvic alebo lada..... casy sa zmenili.... cim skor otvoris oci tym krajsi svet a pestrejsi bude pred tebou
:yes:

skus nejake fakty v com je hyundai horsi a v com japonec naopak lepsi... nech vieme.... lebo inak je to vykrik do tmy.... a mozes sem hodit aj nejake statistiky spolahlivosti a pod... alebo hodim ja?
19. 10. 2012 13:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 10. 2012 14:17
Re: Chcete useknout ruku...?
Proboha, když chceš o tom mluvit, tak si to běž aspoň vyzkoušet.

Takhle jsi tu opět za hlupáka. :no:
19. 10. 2012 14:41
Re: Chcete useknout ruku...?
v com je korejsky vozik horsi od japonskeho?

toppor, ty si Blb. :no:
Avatar - Ladzape
19. 10. 2012 18:58
Re: Chcete useknout ruku...?
kdyby jsi už dřív napsal, že nerozumíš psanému textu, tak jsi si mohl ušetřit spoustu štiplavých poznámek v diskuzích na auto.cz ...
15. 12. 2012 08:46
Re: Chcete useknout ruku...?
Nezlobte se na něj chlapi, on chtěl jen zapadnout a opět uklidnit sám sebe, že korea je to pravé ořechové! Je to vzorový příklad vymývačských reklam Hjondé ;-)
19. 10. 2012 13:30
Subaru outback 3.6R
- Lepší podvozek
- Lepší 4x4
- Skvělý motor + tovární LPG zaručí i spotřebu
- Lepší imidž
- Lepší dílenské zpracování a kvalita materiálů
- Spolehlivost

a mínusy ? Oproti těmhle šaškům - NEjsou :-)
Rozbalit vlákno
5
19. 10. 2012 13:38
Re: Subaru outback 3.6R
Outback 7 míst :-O , navíc co si budem nalhávat Subáro s LPG není na servis zrovna laciná legrace. Spolehlivost si minimálně vůči Mitsu netroufnu ani odhadovat.No a možná i fakt, že Outback se minimálně vnějším vzhledem řadí spíše k robustnímu kombíku, než SUV, tedy míří na krapet jiné zákazníky. Ale jinak souhlasím s tím, že je to zajímavá alternativa.
19. 10. 2012 14:36
Re: Subaru outback 3.6R
No pořád tam jde dát diesel srovnatelný s Mitsu a cena je pak navíc ještě o velký řád dole. Spolehlivost s Mitsu bude obdobná. Sic to není SUV tak všechny schopnosti těchto SUV určitě má a nikde za nima ztrácet nebude, naopak na silnici bude lepší podvozek hodně cítit.
19. 10. 2012 17:43
Re: Subaru outback 3.6R
JJ Outback s 2.0D je rozhodně lepší volba než tahle trojka ;-)
Avatar - KANKUNEN
19. 10. 2012 13:45
Re: Subaru outback 3.6R
Panda 4x4 tě taky odveze a vlastně nepotřebuješ ani to 4x4.
Avatar - PeterLuk
19. 10. 2012 14:00
Vyrovnaný súboj
Tieto autá sú si rovné, chcelo by to porovnávací test.

Ale ja by som bral za tie prachy Toyotu Hilux/Ford Ranger. ;-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - 3_diamanty
19. 10. 2012 16:32
Re: Vyrovnaný súboj
su podobne ved to je jasne.. :-) , myslim ze motoricky maju korejci navrch... maximalka v tomto pripade v tejto triede nehra hlavnu rolu.... dolezitejsi je kroutak a vykon a kultura chodu...... , rozmerovo aj imidzovo su tiez nad mitsubisakom... skutocne outlander na sorento nema... ani nahodou v nicom ani v terene ani v luxuse ani motoricky... sorento je velmi vydarene auto :yes:
Avatar - escorpion
19. 10. 2012 20:47
Re: Vyrovnaný súboj
Kórejci majú motoricky navrch ? To je asi jediné v čom zaostávajú. Nevedia urobiť konkurenčne schopný motor. Buď nenormálne točivú atmosféru (1,4 u i30) alebo podpriemerný diesel (1,7 u i40).
20. 10. 2012 08:53
Re: Vyrovnaný súboj
Asi jste ve vsech autech najezdil hodne kilometru ,kdyz je takto porovnavate.Uz je porovavani kulturou chodu pritom je Outlander u prodejcu asi od 15.1O.Vahove je outlander skoro o 200 kg lehci zrychleni ma horsi asi o 0.4 sekundy horsi ,to na silnici je opravddu poznat.Maximalka je vyssi o 10 km coz pro mne nehraje roli jelikoz kdo u nas tak rychle jezdi.Ze ma mensi spotrebu a lepsi vybavu v zakladu vam asi nevadi. A to nemluvim o systemu pohonu 4x4 kde muze outlander uzamknout pohon 4x4 pri jakekoliv rychlosti ale Sorento jen do 40 km/hod. Ale je jinak Outlander na Kiu opravdu nema,ale nevim v cem.
Avatar - superkutil
22. 10. 2012 14:03
Re: Vyrovnaný súboj
Motor Outlanderu je starý motor používaný již mnoho let. Nižší spotřebu dosahují zpřevodováním., ale někomu to třeba vyhovuje. Mě osobně vadí, že 6ka je u všech aut zpřevodovaná moc do rychla (při 130km/h točí motor dieselu 3000ot i když by mohl točit 2000ot a taky by to jelo, moment na to má). Kdysi jsem měl Mondeo 1.8 v benzínu a to na 5ku točilo ve 130km/h nějakých 3500ot. Kamarádovi Laguna 2.0 v benzínu točila ve 130km/h na 5ku šílený 4000ot. Tak si koupil Renault Scenic 2.0 benzín s 6ti kvaltem a čekal, že na 6ku bude auto ve 130km/h točit kolem 3000ot, ale auto točí cca 3600ot, tedy jen o 400ot. méně!!!!!
25. 10. 2012 17:23
Re: Vyrovnaný súboj
Motor v Ontlanderu je uplne novy.Staci si o aute nekde neco precist.
Avatar - Pekelná Micinka
19. 10. 2012 14:23
Sorento
Po chvíli pozorování - určitě Kia.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Starfighter
19. 10. 2012 16:49
Re: Sorento
Topper říká, že se mu líbíš >:-[]
19. 10. 2012 17:27
Re: Sorento
Dneska s tebou budu souhlasit, z této trojky mi také přijde Sorento nejlepší ;-) Nicméně Outback by byl lepší řešení...
Avatar - Pekelná Micinka
19. 10. 2012 19:22
Re: Sorento
Mě se Sorento nejvíc líbí interiérem a u exteriéru jsem váhal mezi hjondé. Ale nakonec bych dal přednost Kia.
19. 10. 2012 19:50
Re: Sorento
Jo Sorento má v podstatě celkem čisté a nekomplikované tvary a to jak v interiéru, tak exteriéru. Hyundai se snaží zavděčit všemožnými tvary, např ohromný chromovaný grill (brrr) nebo výdechy ventilace kolem rádia... Minulá generace se mi líbila více. No a Outlander, škoda mluvit, je prostě jedna velká Asie :no:
Avatar - Pekelná Micinka
19. 10. 2012 20:00
Re: Sorento
Co bych ze SF bral, je volant. Na mě ten Kia působí laciněji, resp. chybí mi na něm nějaká ta lišta, nemusel by mít nutně ten úzký klín, ten se mi zas na tom ze SF nelíbí. Ale já to mám takhle se vším. S trochou nadsázky, když si trochu přemyslíš tu masku, tak to Sorento není daleko Rapidu. ;-) >:D
Avatar - J_Design
19. 10. 2012 17:04
V tomto případě...
.. opravdu lepší drátem do oka >:D

Nejde mi do hlavy jedna věc: Auta kategorie SUV jsou především o image... jejich jízdní vlastnosti jsou horší než u osobního auta a v "terénu," či na louce stejně nejsou moc využitelná...

Tudíž se dostávám k tomu, že je to osobák s větší světlou výškou, vyššími provozními náklady, malým užitným prostorem (a to především vůči vnějším proporcím) a zásadně horšími jízdními vlastnostmi.

Pak jediné co zůstává je image auta... a je fakt, že ačkoli bych si ji asi nepořizoval Q7 se mi moc líbí. X5 taky nevypadá zle, ale v mích očích jde spíš o dámské auto (věčně v nich potkávám samé "zlatokopky") >:D

Ale proboha když člověk teda nemá dostatek prostředků na "image a prémii," proč si kupuje auto které tu image stejně nemá a jen ho stojí víc peněz???...Nejsem fanda koncernu ani Škody, ale 4x4 Octavie vyjede troufnu si říct totéž a provozní náklady jsou dle mého daleko nižší... Krom toho jste majitelem "solidního" auta a nejste lidem pro smích že jste chtěl mít frajerské SUV ale koruny Vám stačili leda na korejce či japonce...

A určitě mnozí by argumentovali třeba v zimě na chatu se hodí... pánové asi 2 roky zpět jsem musel objíždět pána s RAVou, který se i přes 4x4 pohon nevyškrábal.. a to jsem jel starou naftovou Lagunou a rozhodně s né novými zimáky ;) Já sám žiju v horách a i tak je mi takovej křáp k ničemu :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Pekelná Micinka
19. 10. 2012 19:39
Re: V tomto případě...
No já to vidím tak, že SUV nemá ani tu image. Jediná vyjímka je RR. Ale i tak. Pokud budeme jako image brát to, co to auto o majiteli říká, tak u SUV je jediná informace, že dotyčný chtěl auto, které umí "tak nějak všechno". Ženy často argumentují (proto je možná často vídáš právě v SUV) lepším výhledem z vozu, resp. nadhledem a asi i pocitem bezpečí kvůli tankoidním rozměrům. Faktem je, že zejména levná SUV neumí pořádně nic, ale zas to nabídnou za zajímavou cenu. Jinými slovy, je to móda, která sice už na těch nejvyšších místech lehce odeznívá, ale "plebs" na ní reaguje se zpožděním.
19. 10. 2012 20:21
Hyundai Santa Fe na špici!
Zde tedy v hlasování na prvním místě Hyundai! Plně souhlasím... tady bych volil "Féčko", ačli Sorento je moc hezké auto... ;-) "Féčko" je velmi dobře standrardně vybavené auto, pak je známo, že onen 2.2 liter diesel je vynikající a dostatečně silný: "Je to na čtyřválcový diesel s jednoduchým přeplňováním ve spojení s tak mohutným autem s nijak zvlášť krátkými převody docela rarita a bez okolků říkám: klobouk dolů." - Autoforum

"Je to nesporně jedno z těch Hyundai, která v rámci své třídy míří na špičku... určitě vás nezklame. Už designem se řadí mezi to nejlepší od Hyundai a podobné tendence projevuje i řešením svého interiéru a v neposlední řadě kvalitou jízdy. Tohle auto prostě dává jen málo najevo to, čím skutečně je a to nesporně oceníte z hlediska komfortu, jízdních vlastností i ovladatelnosti." - Autoforum

Takže, proč ne? ;-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - escorpion
19. 10. 2012 20:53
Re: Hyundai Santa Fe na špici!
[odkaz]
Avatar - J_Design
19. 10. 2012 21:46
Re: Hyundai Santa Fe na špici!
Velice zajímavý test! :-) Jen bych měl hned několik faktů které vozu vytknout... a to...

Průměrná spotřeba 9,6l? Nezlobte se na mě... ale v plně obsazeném GEspace 3,5V6 jsem jel chorvatsko za 8,5l tam pohodovým tempem a zpět za právě 9,5l velice rychle... né "skoro 190."

Dál, hovoří o prostoru ve voze a srovnávají že je veliký ale X3 je přece jen o trochu větší... mě přijde X3 extrémně ztísněná. Pán na videu za volantem sedí "akorát" ale nemůžu se zbavit dojmu že měří maximálně metr šedesát.

Všimli jste si na videu těch ohybů a příšerných švů na sedačkách? To se dá vidět v prodejnách kde nabízejí "kožené" sedací soupravy za 5000kč... A také velice pochybuji že se jedná o "kůži."

Nicméně po propagaci "nejkvalitnější" české SUV už dokonce míří na prémii? LIDI...CO SE TO TU DĚJE???
19. 10. 2012 20:59
freemont
v kazdem ohledu lepsi volba
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Magnetofon
19. 10. 2012 21:29
Nekale Azijske importy
Santa Fe sa pre Europsky trh akoze vyraba v Turecku - do EU je importovane bez cla...v skutocnosti sa jedna o CKD kity z Korei.

Kia Sorento sa vyraba v Juznej Korei. Bezcolny import.

Outlander sa vyraba v Japonsku...

Vsetko nekale ryzojedske importy...

Radsej si kupim kvalitne auto made in EU napr. Dacia Duster, Skoda Yeti, Kia Sportage a pod...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - J_Design
19. 10. 2012 21:47
Re: Nekale Azijske importy
Máš pravdu Yeti ačkoli se mi nelíbí, ten je kvalitní a Duster bych také raději... ikdyž se jedná a NAPROSTÝ základ tak si na nic nehraje a podle toho stojí )
19. 10. 2012 23:01
Re: Nekale Azijske importy
stale dokola ta ista páska...hrozne zvasty...
20. 10. 2012 19:32
Ani jedno !!
Z týchto troch aut ani jedno...jedine "Mazda cx-5" ...mám ju mesiac ,výmena za ix35 ,celkom iné auto momentálne v triede bez konkurenta..!!!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Wurfji
20. 10. 2012 22:29
Mitsubishi
Rozhodně bych si vybral Mitsubishi protože bude určitě spolehlivější a lépe vyrobený než ty korejci ;-)
Rozbalit vlákno
1
20. 10. 2012 22:58
Re: Mitsubishi
Jo a zadny z clenu soucasne ODS nebyl pred revoluci v KSC :-)
Avatar - Ada je zase tady
21. 10. 2012 14:02
Společné problémy
Všechna tahle šikmooká auta mají jeden společný problém = individualizace vybavení je velice bídná. Pokud chci šíbr a nekožená sedadla, nebo nekožená sedadla s vyhříváním, či xenony bez třetí řady sedadel atd, atd, zákazník obvykle uslyší odpověd "no way".

Jinak z hlediska užitné hodnoty asi Sorento, z hlediska designu interiéru jednoznačně Outlander.

Až však budu nahrazovat svého Outlandera TDI PD, z důvodu individualizace vybavení se půjdu nejprve zeptat na nabídku VW - tedy pokud jejich slibované nové SUV (větší, než Tiguan, menší, než Touareg) bude mít po sklopení zadních sedadel zcela rovnou ložnou plochu (jako Passat) a ruční brzdu.
Rozbalit vlákno
0
21. 10. 2012 19:29
Outlander
Kdybych na něj měl, koupil bych Outlander :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - superkutil
22. 10. 2012 13:54
ASX x Outlander
Kdysi jsem porovnával kufr ASX a Outlander a světe div se, ASX ho mělo delší. Ale to bylo proto, že Outlander používal elektrické sklápění zadních sedaček a ty nešly do podlahy (jako třeba má stará KIA Sportage), ale za přední sedačky, jako to má třeba Roomster. 8-s

Jinak pokud jde o Korejce, v poslední době jim hodně stoupl hřebínek, s kvalitou jdou sice trochu dolů, ale za to s cenama nahoru. Mitsubishi Outlander sice není zárak, ale kvalitou je poněkud dál jak Korejci. Korejci jsou teď nejlépe vydělávající automobilky. ;-)
Rozbalit vlákno
0
14. 11. 2012 09:16
Sante Fe dobrý, ale za milion ?
Podle mně se Sante Fe moc povedlo, už jsem měl tu čest vidět ho na živo a vypadá fakt dobře, hodně svalnatě, bitelně a zároveň elegantně. Ale dát za Hyundai milion ? Jako chápu, že se to posunulo v disegnu i v technice, že to není už to co bývalo před pěti, deseti lety a že moje skepse je možná naprosto mimo mísu, ale když tady čtu ty reakce vás, kteří doma hyundai máte, za svůj těžce vydržený milion bych koupil bez váhání Touareg Nomad.
Rozbalit vlákno
1
15. 12. 2012 08:51
Re: Sante Fe dobrý, ale za milion ?
Nejsi mimo mísu ;-) Pracuji v autoservisu a co nám sem občas přijede za zánovní Hnojdé v žalostném stavu je hrozné. A 5-letá záruka se samozřejmě přesně na tohle nevztahuje (např. tlumiče u ix20 jsou po 5000km na měřáku ve stavu 40-60%).
Hjondé dokonale využil trendu dnešní doby - sednu doma k internetu a odškrtávám, co daná konkurence má a nemá. A potom si to "objednám v e-shopu", aniž bych viděl kvalitu zpracování a zjistil si, co to vydrží... Ale mělo toho přece nejvíc ne? :-) Za marketing Hjondé :yes: Za kvalitu zpracování a fair-play vůči klientům :no: :no: :no: