Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: U nejbohatších Čechů vítězí Audi, zcela propadá VW

Nebohatší Češi mají obecně rádi značky kvůli jejich kvalitě a spolehlivosti. Honosnost a okázalost je tolik nezajímá.
Zpět na článek
20. 10. 2012 09:18
20. 10. 2012 15:55
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
20. 10. 2012 10:04
20. 10. 2012 10:23
20. 10. 2012 10:36
20. 10. 2012 13:26
20. 10. 2012 14:34
20. 10. 2012 14:49
20. 10. 2012 17:05
20. 10. 2012 18:25
20. 10. 2012 11:50
20. 10. 2012 13:32
20. 10. 2012 18:04
20. 10. 2012 20:41
21. 10. 2012 14:18
20. 10. 2012 12:05
20. 10. 2012 13:30
20. 10. 2012 18:06
20. 10. 2012 21:14
21. 10. 2012 08:16
20. 10. 2012 12:32
20. 10. 2012 16:02
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
20. 10. 2012 17:54
20. 10. 2012 18:01
20. 10. 2012 15:24
20. 10. 2012 16:49
20. 10. 2012 18:12
20. 10. 2012 15:49
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
20. 10. 2012 16:35
20. 10. 2012 17:56
20. 10. 2012 20:46
20. 10. 2012 22:44
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
21. 10. 2012 14:12
21. 10. 2012 14:36
21. 10. 2012 21:53
22. 10. 2012 13:25
20. 10. 2012 17:18
20. 10. 2012 17:57
20. 10. 2012 18:28
20. 10. 2012 21:16
20. 10. 2012 22:07
20. 10. 2012 22:24
21. 10. 2012 09:37
20. 10. 2012 18:33
20. 10. 2012 22:22
21. 10. 2012 14:32
21. 10. 2012 15:30
22. 10. 2012 03:52
21. 10. 2012 15:39
21. 10. 2012 16:58
21. 10. 2012 19:17
21. 10. 2012 21:00
22. 10. 2012 08:07
22. 10. 2012 19:49
22. 10. 2012 03:53
22. 10. 2012 07:19
22. 10. 2012 19:48
23. 10. 2012 08:12
23. 10. 2012 13:11
22. 10. 2012 07:31
20. 10. 2012 09:18
Hmmm...
...celkem výstižné :-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
20. 10. 2012 09:21
Jako mladý komunista
volím BMW:-)
Rozbalit vlákno
23
Avatar - petrumr
20. 10. 2012 09:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - fOE
20. 10. 2012 09:56
Re: Jako mladý komunista
Zajimala by me znacka telefonu jaky pouzivate nebo treba televize kterou mate doma atd. :-)
Avatar - petrumr
20. 10. 2012 14:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
20. 10. 2012 15:55
Re: Jako mladý komunista
Odhadom je 95% komponentov v tvojich hrackach vyrobenych v Azii, vratane Ciny.

Je pekne zit v sebaklame, vsak. Politicka regionalita v tvojom postpubertalnom podani nema vela spolocneho s dianim v realnom svete.

Wake up and smell the coffee, little buddy :-)
Avatar - petrumr
20. 10. 2012 17:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Machýrek
21. 10. 2012 01:57
Re: Jako mladý komunista
to je dobre ;) :yes:
Avatar - white label
20. 10. 2012 18:36
Re: Jako mladý komunista
TV máš "made in čr"? A je aspoň o trochu mladší, než tví rodiče?
Avatar - petrumr
20. 10. 2012 21:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
20. 10. 2012 22:06
Re: Jako mladý komunista
Tak ty mi napíšeš "mᎠlabelní hlavu", ale přitom po mě chceš, abych trochu myslel... 8-s >:D
Avatar - JDM
21. 10. 2012 14:41
Re: Jako mladý komunista
pozor v ČR se vyrábí televize changhong >:D ale fakt aspoň to všude tvrdí >:D
Avatar - petrumr
21. 10. 2012 16:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - JDM
21. 10. 2012 18:13
Re: Jako mladý komunista
já neříkám že jsou špatný :-) jen ten název je do očí bijící >:D
Avatar - white label
21. 10. 2012 21:19
Re: Jako mladý komunista
Tak to sis asi s tím sháněním moc práce nedal... >:-[]
21. 10. 2012 20:53
Re: Jako mladý komunista
Panasonic nebo kdo v ČR vyráběl. Nebo možná kompletoval. :-)
Avatar - white label
21. 10. 2012 21:17
Re: Jako mladý komunista
Jj. Panasonic v Plzni, kdysi měl dělat Philips v Hranicíc ještě klasické obrazovky, ale to šlo velmi rychle ke dnu. Za komančů se dělaly v Rožnově p.R. licenční (Toshiba) obrazovky.
21. 10. 2012 22:33
Re: Jako mladý komunista
Jeste Hitachi
Avatar - twistedTSD
20. 10. 2012 23:01
Re: Jako mladý komunista
No, nechci ti kazit iluze, ale made in hungary mám taky a baterie je čínská. ;-)
Avatar - petrumr
21. 10. 2012 09:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 10. 2012 09:57
Re: Jako mladý komunista
A kde se vlastně v Evropě BMW vyrábějí ? Mne vždycky hned napadne akorát Regensburg kousek za našimi hranicemi. No a potom Lipsko.
20. 10. 2012 10:52
Re: Jako mladý komunista
Co ja vim, tak tam patrí jeste Dingolfing :-) Moc pekna Fabrika doporučuji navštívit :-) Akorát se tam ne vyrábějí motorky nebo ne vyráběly už je to delší dobu co jsem tam byl.
Avatar - Eddy82
20. 10. 2012 11:35
Re: Jako mladý komunista
Mníchov, Landshut, Dingolfing, Lipsko
Avatar - Guttalax
20. 10. 2012 18:10
Re: Jako mladý komunista
;-) To je dobrá pychovina:D
Avatar - Barrichello
22. 10. 2012 09:19
Re: Jako mladý komunista
máš jezdit čajkou >:D >:D
Avatar - 3_diamanty
20. 10. 2012 10:04
vw
si uz nekupuju ani chudobni.... lebo ti nie su tak bohati aby si mohli dovolit kupovat nekvalitne veci :yes:
Rozbalit vlákno
12
Avatar - twistedTSD
20. 10. 2012 10:23
Re: vw
Nebudu se obtěžovat s reakcí, tohle mluví samo za sebe.
Avatar - rohYpnol
20. 10. 2012 10:36
Re: vw
a proto byla na 7. místě Škoda, která je jen "laciný" VW >:D >:-[] >:-[] >:-[] 8-s :no:
Avatar - PeterLuk
20. 10. 2012 13:26
Re: vw
Tak určite, Rapid za 14 000 je lacný... >:D >:D
Avatar - rohYpnol
20. 10. 2012 14:34
Re: vw
proto jsem psal "laciný" a ne laciný ;-)
Jinak řečeno Škoda je provedením laciný VW. Stačí se podívat na detaily.
Avatar - PeterLuk
20. 10. 2012 14:49
Re: vw
No hej... Za 15 000 máš Jettu a Rapid-a. Ako to, že Jetta má "moderné vymoženosti" ako sú spetné zrkadlá so smerovkami či ovládanie zadných okien vpredu? Je to snáď dané miestom výroby? Nemyslím si. Fakt by na ACZ mali porovnať ešte tieto dve autá. Samozrejme je dopredu známe, že "lacný" "rapid" porazí najlepší kompaktný sedan súčastnosti, veď má škrabku na ľad v nádži a je to liftback... >:D >:D
Avatar - rohYpnol
20. 10. 2012 17:05
Re: vw
tak to je jasné, že Jetta nemá šanci, protože je to přeci ten ošizený Golf z Mexika. Zatímco Rapid nabízí nekomplexnější pojetí a naprosto jedinečný design Octavie my 96 >:-[]
20. 10. 2012 18:25
Re: vw
No určitě by ale porazil Kii Ceed která není a nemá nic z toho...
Avatar - white label
20. 10. 2012 13:32
Re: vw
Podle evropských prodejů je pak největší "autoznačková" část evropanů neuvěřitelně bohatá... :*) ;-)
20. 10. 2012 18:04
Re: vw
Copak, nenašel jsi tam Hyundai, Kiu nebo Peugeot? :-!
Avatar - VL4D
20. 10. 2012 20:41
Re: vw
Nebudem sa obťažovať s reakciou, toto hovorí samo za seba. >:-[] :-!
21. 10. 2012 14:18
Re: vw
No, hlavně že somrák jako ty, který jezdil doposud maximálně ve Felicii, tolik aut vyzkoušel aby mohl psát závěry.
20. 10. 2012 10:08
To je skandál .....
To si teda s J&T musím vyříkat, že mě nezařadili do průzkumu - konečně by se tam objevilo opravdu kvalitní auto Hyundai i30 kombi >:D, v kterém jezdím na golf jáááá .... Občas se teda trochu cítím jako bych měl kosočtverec s čárkou uprostřed na čele, ale předpokládám, že mi místní zastánci Hyudaie určitě, pomocí citací ze slovutných automobilových časopisů, vysvětlí, že je to všechno v nejlepším pořádku a problém je v mé hlavě .... Mimochodem čárku na čele se mi už vyrobit podařilo ve čtvrtek, kdy jsem se třísknul o hranu předních dveří ;-)
Rozbalit vlákno
9
20. 10. 2012 10:49
Re: To je skandál .....
>:D >:D ... tak nepochybně - všechno JE v nejlepším pořádku; tady jedině Hyundai! Bohatí totiž ještě nevědí, že nejdražší neznamená NEJKVALITNĚJŠÍ! >:D

V roce 2011 nás o tom opět ujistil Autobild: "Značka Hyundai se už druhý rok po sobě umístila na 1. místě ve velkém reportu kvality německého magazínu AUTO BILD." !!!

1. Hyundai 2,43
2. Honda 2,50
2. Mazda 2,50
2. Toyota 2,50
5. Škoda 2,57
6. Audi 2,71
6. BMW 2,71
6. Mercedes 2,71

Takže ani Audi, ani BMW a ani Mercedes! Ale Hyundai >:D ;-) ...

A ta i30-ka by si to jistě zasloužila: "Na frankfurtském autosalonu naštvalo šéfa koncernu Volkswagen Martina Winterkorna precizní provedení podélného posunu volantu, které "takhle neumíme," jak řekl. Kdyby se teď v nové sériové i30 projel, rozbolela by ho hlava podstatně víc. Tohle auto je totiž PRECIZNĚ udělané CELÉ."

"A TEN PODVOZEK – jestli si na něco v autech potrpím, tak na kombinaci komfortu a výborné ovladatelnosti, a Hyundai tímhle skočil rovnou do extraligy." (velké písmo autor příspěvku)...

"Jízdní vlastnosti hyundaie jsou přitom také na úrovni... Zprostředkuje precizní zpětnou vazbu jako za starých dobrých časů hydraulických posilovačů. Klobouk dolů!"

"Příjemně překvapen jsem byl nejen zpracováním, ale i použitými materiály. Všude jsou měkčené plasty. Pokrývají palubní desku svrchu i zepředu, opěrky dveří; středová konzola s řadicí pákou je tak bytelná, že působí jakoby byla do auta vrostlá, nepohne se ani o milimetr."

- Auto.idnes: [odkaz]

;-)
Avatar - KANKUNEN
20. 10. 2012 13:12
Re: Chvalme Hnůjkydaj
právě je na vrcholu, naučili nás v Evropě dělat auta co jsou pod kabátkem šmejd za co nejlevněji a teď půjdou dolů, protože není důvod po příchodu nového Clia koupit i 20 a kdo viděl Megane SUV nikdy nekoupí IX 35. I40 je jasný důkaz že dál to nejde. Auto bez jediného motoru, diesel sotva stačí na základ třídy a benzínové atmosféry mají na papíře tak jedině poníky.
20. 10. 2012 15:29
Re: Chvalme Hnůjkydaj
spokojenost nade vše co? ;-) opravdu hezká propaganda! Gratuluju >:D
20. 10. 2012 18:06
Re: Chvalme Hnůjkydaj
Nebylo by lepší, rozumět tomu, co zde tapetuješ? :-!
Avatar - Nerez
20. 10. 2012 18:16
Re: Chvalme Hnůjkydaj
Tobě musí pěkně m*dat >:D
20. 10. 2012 18:27
Re: Chvalme Hnůjkydaj
To je propaganda, autor má šikmé oči..
Avatar - avatas
20. 10. 2012 20:23
Re: Chvalme Hnůjkydaj
Všechny ony ankety toho moc nevypovídají.
Vlastním třetí,vždy nové BMW.Při nákupu vždy zajdu za srdcovkou-do Audi.
A vždy to dopadne stejně,koupím modrou vrtuli.Rozepisovat proč je na článek v délce komentáře místního třípísmenkového guru.Jelikož mám nějaký křížek za sebou,vím co píši.
Ale někdy možná.........ale prdlačku,jednou BMW,pořád BMW.
P.S.: Některé Audiny jsou fakticky krásné. :yes:
Avatar - WinDiesel
20. 10. 2012 21:12
Re: Chvalme Hnůjkydaj
Ale kdepak. Jednou Mercedes, vždycky Mercedes, značku, která má glanc a historii.
Avatar - peter_ko
20. 10. 2012 11:01
Re: Chvalme Hnůjkydaj
to malo byť akože vtipné ??? :no:
Avatar - Pekelná Micinka
20. 10. 2012 12:05
Stumble
Je to holt tak, no, naštěstí je většina národa socky, takže VW má o odbyt postaráno. Také bych si chtěl pořídit Lexus LS kvůli společenskému tlaku, ale tady na sídlišti by to nikdo nedocenil. ;-) >:-[]
Rozbalit vlákno
5
Avatar - white label
20. 10. 2012 13:30
Re: Stumble
Někdo si kupuje Lexus (nebo i Prius) kvůli společenskému tlaku a někdo pro změnu jen H/K k vůli tlaku vlastní peněženky. VW se kupuje i bez (zvýšeného) tlaku, asi i proto je v Evropě nejprodávanější... >:-[] ;-)
Avatar - WinDiesel
20. 10. 2012 21:14
Re: Stumble
Tím bych se ALE FAKT NETRÁPIL, jestli to mí sousedi docení nebo nedocení ........ :-)
21. 10. 2012 08:16
Re: Stumble
Nic neudělá tvé auto lepším, než sousedova závist ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
21. 10. 2012 12:14
Re: Stumble
To jsem tím říct nechtěl, ale to si asi pochopil. ;-)
Avatar - Bristol
20. 10. 2012 12:32
logika nadevse
Takze "nespolehlive" vw milionarum pod nos nejde...ale drazsi a premotorovane vw(tedy audi) uz nikomu nevadi fakt hodne chytre...ze tam je skoda je pochopitelne...kdo jiny by mel byt patriotem nez ti kterym rikame elity? Zbytek poradi me neprekvapuje...jen by me docela zajimali lide co jezdi v tech novych vw touareg...
Rozbalit vlákno
8
20. 10. 2012 13:07
Re: logika nadevse
Jako milionáře beru člověka, který může investovat ze svého jmění milion aniž by to jakkoli pocítil.
A to majitelé Touaregů fakt nejsou, to jsou spíš relativně dobře situovaní lidé, kteří splácejí (nejen) dům za Prahou ale jinak mají kulový. :-)
[odkaz]
20. 10. 2012 13:55
Re: logika nadevse
Asi se ve Škodovce fasují Audiny a ne Tuaregy. Těch 16 Audin, co je v průzkumu sedí akorát na těch 16 zaměstnanců. Tento průzkum je celkově o ničem, protože nikdo normální J&T bance peníze nedá. Leda tak snad nějaká opice.
20. 10. 2012 14:07
Re: logika nadevse
Koukal jsem, že jim dali bankovní licenci už i Slováci... 8-s
Jo jo, lidská paměť je krátká...
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
20. 10. 2012 16:02
Re: logika nadevse
Linka na clanok o developerskom projekte JT v Bratislave, kde chceli predavat holobyt za 90 milionov korun....

Kto je natolko blby, ze je ochotny dat tolko penazi za byt v Bratislave, tak necudo, ze vysledky prieskumu su take, ake su...

Clanok je z roku 2007.

[odkaz]
20. 10. 2012 17:01
Re: logika nadevse
>:D Vidím, že aj v Čechách má J&T dobrý zvuk... Inak akurát som to aj chcel napísať, že prečo by preboha mali niekoho zaujímať názory vekslákov (teda pardon, podnikateľov), ktorí dajú svoje peniažky týmto "podnikateľom" >:-[] ... Sú to len bohatšie opičky, to je všetko. V tom článku sa uvádza, že "rozhodujú spolehlivost, kvalita... bla, bla" a za tým "spoločensky som bol dotlačený do kúpy "lepšieho" auta...". >:D Inak celkom zaujímavé bolo, to čo väčšinou uvádzajú veksláci ako dôvod kupovania tých mamutích X6, GL a podobne pre svoje "polovičky" (ktoré by mimochodom do takého auta ani nemali páchnuť...), že ide hlavne o bezpečnosť, tak tá tam akosi ani spomenutá nebola >:-[] ... Ako každému normálnemu človeku je to jasné, ako je to s tou "bezpečnosťou", ale niekedy sa to dá takto aj prečítať, keď nikto tej "elite" zboku nepošepne, že spomeňte tam aj bezpečnosť, to sa teraz nosí >:D >:D >:D ... Inak súhlas s tým, že takéto "vyhodnotenia" či čo to je, sú úplne na draka, lebo okrem úplných retardov neexistuje cieľová skupina, ktorá by sa "odporúčaniami" tejto "elity" riadila... Ale zas to, že sa to objavilo na auto.cz nemôže byť tiež náhoda >:-[] >:D ...
20. 10. 2012 17:54
Re: logika nadevse
Tak se hlásím dobrovolně mezi opice... já jsem s J&T bankou velmi spokojen ;-)
20. 10. 2012 17:58
Re: logika nadevse
Není nad spokojenou Gorilku.
20. 10. 2012 18:01
Re: logika nadevse
Ty máš nějakého dobrého informátora v horním Rumunsko-Uhersku ? Je mi fakt docela *, kdo to někde vlastní, ale hodnotím jejich služby a tak nemám nejmenších výhrad >:D
Avatar - Ham.
20. 10. 2012 14:25
Prestiž u movitých
je celkem jasná i bez výzkumu, na D3 se ostatní mohou dívat jen z velmi uctivé vzdálenosti. Spíš by bylo zajímavé kdyby takový výzkum udělal spořka mezi nejchudšími na dávkách. Boj mezi Kia, Hyundai, Dacia, PSA, Renault a Fiat by byl daleko zajímavější.
Rozbalit vlákno
5
20. 10. 2012 14:34
Re: Prestiž u movitých
V tomhle boji by to byla remíza motyk a škodovek od Faka po první Okty.
Jak by řekl pan Pařízek: To nemusíte hlásit, to přece vidím. ;-)
20. 10. 2012 18:09
Re: Prestiž u movitých
Jistě, proto tu každej kdo nemá prachy, jde automaticky do salónu a tam koupí onen předraženej VW či Škodovku...
20. 10. 2012 19:24
Re: Prestiž u movitých
Ne, každej, kdo nemá prachy, jde automaticky do bazaru a tam koupí onen VW či škodovku po jen osmém majiteli, nekuřákovi.
Protože to říkal Fanouš v hospodě. A na toho lidi na dávkach dají.

Každej, kdo si může koupit za svoje nový auto nehledě na značku, je relativně úspěšnej.
20. 10. 2012 14:47
Re: Prestiž u movitých
Jo a D3 kupují ti, co jsou na trošku větších sociálních dávkách. Ale ty levnější socky si aspoň umí vybrat banku a nejdou k nějakejm opičákům. Samotná J&T bude taky taková megasocka.
Avatar - Ham.
20. 10. 2012 15:05
Re: Prestiž u movitých
Ano, někteří "zbohatlíci" kteří jsou na zvláště velkých sociálních dávkách si oblíbili D3 a v rámci ní speciálně veterány řady W123, někteří (většinou ti co mají přihlášeno méně než 15 dětí) vezmou zavděk i Audi80/100 nebo 3er/5er E30/E28.
Avatar - rohYpnol
20. 10. 2012 14:41
Titulek na 110 procent
Není ani nutné číst článek. Z logiky věci - proč by nejbohatší Češi měli kupovat VW, když pro takovouto klientelu má VW právě Audi 8-s ?
To je stejné jako bych se divil, že nejbohatší nekupují spotřebiče zn. Samsung, ale že kupují Miele,,, Opravdu překvapující >:-[] :-!
Rozbalit vlákno
18
Avatar - Ham.
20. 10. 2012 14:44
Re: Titulek na 110 procent
Máš pravdu, výsledek VW x Audi je podle předpokladů, ale výsledek Toyoty, který je lepší než u Lexusu napovídá, že ne vždy je značka která si na prestiži zakládá skutečně tak vnímána.
20. 10. 2012 14:49
Re: Titulek na 110 procent
O čem vypovídá fakt, že 3 lidi jezdí z nějakého důvodu v Toyotě?
Avatar - Ham.
20. 10. 2012 14:55
Re: Titulek na 110 procent
Výzkum nebyl o tom v čem kdo jezdí ale o oblibě značek u movitých klientů. To, že někdo uznává třeba Ferrari ještě nutně neznamená, že jím i jezdí. A když si víc bohatých lidí oblíbí Toyotu než Lexus (bez ohledu na to, zda jimi jezdí) tak je něco špatně v tom jak to Lexus v ČR dělá.
Avatar - rohYpnol
20. 10. 2012 16:56
Re: Titulek na 110 procent
princip máš pravdu. Jen zapomínáš na jedno ale - u bohatých PLATÍ, že jezdí tím, co uznávají. Oni jsou totiž bohatí ;-)
Jinak klidně to může být tím, že zkrátka jsou v oblibě velké offroad Toyoty - od LC až po Hiluxy. Ono těžko budou tahat přívěsy s koňma nebo loděma za svými Panamerami >:-[]
20. 10. 2012 18:11
Re: Titulek na 110 procent
Nemusí v tom přeci jezdit jen oni, mají taky manželky, děti apod.. ;-)
Avatar - rohYpnol
20. 10. 2012 19:00
Re: Titulek na 110 procent
tak manželka nepochybně ví, kde přitlačit, aby to byla ta správná Q řada Audi >:-[] no a úspěch Škody je též jasný - tchýně musí taky něčím jezdit ;-)
Avatar - Hammunasakra
22. 10. 2012 03:49
Re: Titulek na 110 procent
No NEvím NEvím, že by (opravdu) většina (českých) milionářů stavěla ŠKODovkU na roveň Ferrari či JAGUARu a hlavně PŘED Lamborghini, Lexus či Range Rover?
PS: O čem to tak "svědčí"? Že stav konta ZNALOSTI o autech (či čehokoliv jiného) věru NEzajistí.. ;-)
Avatar - WinDiesel
20. 10. 2012 21:17
Re: Titulek na 110 procent
Vysvětlení bych viděl v řadě Landcruiserů, specielně pak V8. Nic takového u nás lexus nenabízí.
Avatar - white label
20. 10. 2012 22:03
Re: Titulek na 110 procent
VW má taky Touarega, který je aktuálně podstatně "modernější", než Q7 a evidentně to v tomto případě nestačilo... A Toyota zase nemá žádný luxusnější sedan, jako má Lexus a taky to Lexusu nestačilo.
Avatar - ZaklinacTristan
20. 10. 2012 16:41
Re: Titulek na 110 procent
Len poznamka - najbohatsi si rozhodne nekupuju Miele. Je to sice kvalitna znacka, ale stale taka vyssia stredna trieda.
K spicke patri napr. Gaggenau.
Avatar - rohYpnol
20. 10. 2012 16:58
Re: Titulek na 110 procent
vzhledem k tomu, že ani jeden spotřebič stejně nepoužijou, tak je to stejně dost jedno ;-)
21. 10. 2012 13:02
Re: Titulek na 110 procent
člověče díval jsem se na to Gaggenau, a nevím, jestli je to nějaká špička, cenově to vyjde na stejno jako Miele, sortiment mají menší, u nás se to prakticky neprodává /což samozřejmě nemusí o ničem vypovídat/. jinak samozřejmě Miele má to nejlepší renomé.
Avatar - ZaklinacTristan
21. 10. 2012 13:52
Re: Titulek na 110 procent
No Gaggenau je skutocna spicka. V profesionalnych kuchyniach Miele nenajdes, zato Gaggenau s velkou pravdepodobnostou.
O tom, co je Gaggenau za znacka vravi aj to, ze napr. Bulthaup odporuca prave tieto spotrebice.
21. 10. 2012 21:09
Re: Titulek na 110 procent
Pro mne je Gaggenau o něco výš. Ale špičku nabídky Miele považuji za hodně dobrou. Rozhodně je Gaggenau v ČR méně známá značka, nicméně v kuchyních dražších nemovitostí je to běžná záležitost.
Avatar - Hammunasakra
22. 10. 2012 03:49
Re: Titulek na 110 procent
NEotravujte tady! :no: :-|
Avatar - PlumJelinek
21. 10. 2012 12:45
Re: Titulek na 110 procent
OT: Miele je "prémiovkou" Samsungu, nebo jsou to dvě značky, který spolu nemají nic společnýho?
21. 10. 2012 12:59
Re: Titulek na 110 procent
nemají nic společného, Miele jsou němci
Avatar - Hammunasakra
22. 10. 2012 03:50
Re: Titulek na 110 procent
Jdětě někam JINAM :no: :-|
PS: A soukromé zprávy mi již NEpište! 8-s
20. 10. 2012 15:24
Anketa:
o neoblíbenější auto socek s přehledem Hnujdééé :))))))))))
Rozbalit vlákno
2
20. 10. 2012 16:49
Re: Anketa:
socka jazdi sockou. .. alebo sa smutne pozera na velku opicu z bazaru, ktora stoji pred panelakom, pretoze nema na banany. To je udel sociek.
Avatar - Guttalax
20. 10. 2012 18:12
Re: Anketa:
A co Kyjá???? >:D
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
20. 10. 2012 15:49
Jee a Tee
"Zpovídaní uvedli, že od aut žádají hlavně kvalitu, spolehlivost, účelnost a komfort."

Tak preco si kupuju Audi???

Dalsi dokaz, ze za peniaze si rozum ani vkus nekupis... Nuz ale ked niekto zveri peniaze Jee a Tee, tak vela inteligencie asi nema....
Rozbalit vlákno
10
Avatar - jurashek
20. 10. 2012 16:35
Re: Jee a Tee
1. kvalitu, spolehlivost, účelnost a komfort ... kde mas ten svuj vkus?
2. JT nabizi dost dobry urokovy sazby na vkladech, jejichz velikost muzes volit tak, aby byly 100% pojistene statem, 100 000eur

Takze slovensky brate, vela inteligence nemas asi spis ty.
20. 10. 2012 17:56
Re: Jee a Tee
Nejde jen o inteligenci, ale o to komu ty peníze svěříš. Je ale asi hodně lidí, kteří to berou jen přes čísla. Těm inteligence neschází a to ostatní neřeší.
Avatar - jurashek
20. 10. 2012 20:46
Re: Jee a Tee
V tom souhlasim. Co je Tkac a jina podobna sebranka radeji nekomentuju, kdyby se stat nezarucil tak si o jejich banku neopru ani kolo...
22. 10. 2012 08:29
Re: Jee a Tee
To že za niečo (hlavne vklady v bankách) ručí štát ale vôbec nič neznamená. Na Slovensku fond ochrany vkladov nie je schopný pokryť ani krach 1 stredne veľkej banky, takže ak by nastali problémy vkladatelia asi dostanú pekný list od ministerstva financií, že eviduje ich pohľadávku a táto bude vysporiadaná najneskôr do 10 či 15 rokov (alebo po ich smrti).
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
20. 10. 2012 22:44
Re: Jee a Tee
1. Ked nie su arguemty, prichadza chytanie za slovicka... Ide o citat z clanku
2. Jedna slovenska banka, tusim IRB alebo Devin banka, kedysi ponukala 20% urok na vkladoch... V case, ked by do nej nikto peniaze nedal. Tesne pred tym, nez de facto skrachovala... Stat kryje vklady len do istej vysky. A vobec, vyberat si banku len podla uroku je kratkozrake. JaT stoji na vysokorizikovom kapitale, v podstate je to hedge fund s bankovou licenciou...
21. 10. 2012 14:12
Re: Jee a Tee
Skutocne bohaty (aj rozumovo) clovek neda peniaze na terminovany vklad do JaAty banky, cesky brate >:D
Clovek, ktory skutocne zarobil tie peniaze obrati cez biznis, vlozi do nehnutelnosti, umenia, ale hlavne do zlata; v dnesnej dobe. Dalej ma moznosti na akciove, realitne a ine fondy + moze sam tocit cez forex, futures a pod.

Do JaAty darmozraca daju len rychlozbohatlici, co nahodou dosli k peniazom.

To uz radsej vlozit do ponozky >:D
Avatar - JDM
21. 10. 2012 14:36
Re: Jee a Tee
:yes: :yes: >:D
22. 10. 2012 13:25
Re: Jee a Tee
Samozrejme; ale nie retiazky na krk ala obhoreni spoluobcania, ale investicne opuncovane so seriovym cislom.
Avatar - Barrichello
22. 10. 2012 09:17
Re: Jee a Tee
:yes: :yes: :yes: :yes:
20. 10. 2012 17:18
Ford
Som chudák a jazdím Ford :-!
Rozbalit vlákno
8
Avatar - petrumr
20. 10. 2012 17:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
20. 10. 2012 18:28
Re: Ford
Neboj, to řekli jen tobě ze soucitu, abys měl dojem, že vyrobili auto přímo pro tebe. :-O :*) >:-[]
Avatar - petrumr
20. 10. 2012 21:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
20. 10. 2012 22:07
Re: Ford
K Maistům a Bburagům to teď vážně dávají grátis? :-O >:-[]
Avatar - Bristol
20. 10. 2012 22:24
Re: Ford
a já zas někde slyšel že s HTP můžeš jezdit od 15ti... ;-) to víš...taková vybavěnější Jawa Chic :yes:
Avatar - petrumr
21. 10. 2012 09:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
20. 10. 2012 18:33
Re: Ford
Nejpodstatnější na tvé příspěvku je fakt, jestli se tím spíš chlubíš, nebo si naopak spíš stěžuješ... ;-)
Avatar - Bristol
20. 10. 2012 22:22
Re: Ford
taky jezdím ford...respektive fordy...a nevadí mi to... ;-)
21. 10. 2012 14:32
D3
Dobrý den. Někteří zde používají "D3" ( nemyslím tím naší dálnici) byl by někdo schopen mi vysvětlit co to má znamenat?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ham.
21. 10. 2012 15:30
Re: D3
Deutsche 3, německá trojka = Audi, BMW, Mercedes Benz.
Avatar - Hammunasakra
22. 10. 2012 03:52
Re: D3
..německá "PRÉMIOVÁ" trojka.. ;-)
Avatar - Machýrek
21. 10. 2012 15:39
To sedi
Troufam si tvrdit, ze:
a) Vetsina respondentu uvedeneho zkoumani k bohatstvi neprisla tak, ze maji na zahrade strom, krery ma misto listu bankovky a oni si je tam prijdou natrhat, kdyz potrebujou. Jejich bohatstvi je spise vysledkem nejakeho usili.
b) Zavist ma i v businessu podstatnou roli.
c) Davat klientum najevo sve bohatstvi je casto kontraproduktivni.

Z vyse uvedenych bodu, plus obecne znameho axiomu "Audi nenadchne ani neurazi" prameni fakta uvedena v clanku. Chlapci by chteli, ale nemuzou ;) ...znam spoustu takovych.

A k tomu golfu jeste: ve vybehu pro morcata, jako treba v Telci, na tebe s Volvem jak na socku koukat nebudou, ale pokud myslis na prvni ligu, tak tam D3 predstavuje ten uplne minimalni zaklad, abys nebyl za koko*a.
Rozbalit vlákno
10
21. 10. 2012 16:58
Re: To sedi
Asi máš víceméně pravdu .... Jenom k tomu golfu můj osobní pohled - jsem docela rád, že už máme za sebou etapu veksláků i hrajících businessmanů balkánského typu .... Na hřišti se poznat nedá, kdo s čím jezdí, ale je vidět, kdo něco umí a umí se i golfově chovat. Je fakt, že pokud potkám nějaká hovádka, tak většinou na parkovišti lezou do nějaké plečky.
21. 10. 2012 19:17
Re: To sedi
jsem rád, že tu debilní hru nehraju. vidím, že je spousta aktivních hráčů řeší tyhle "podstatné detaily" ;-)
Avatar - Machýrek
21. 10. 2012 21:00
Re: To sedi
Urcite existuje nekdo, kdo nikdy nebyl v restauraci. Detail, ze kdyz tam pak jednou pujde treba v teplakach, tak bude pro ostatni za blba, mu take bude pripadat jako velmi "podstatny" ;)
22. 10. 2012 08:07
Re: To sedi
Samozřejmostí je přiměřený oděv. Ale posuzovat podle toho, jakým kdo přijede autem... to je na palici. Ale jak říkám, vím, že golfisti si na tohle potrpí.
22. 10. 2012 07:19
Re: To sedi
autoportér? docela povedený.
no když už jsme u toho, nebudu to rozmazávat na padesáti různých místech jako vy. jestli máte nějaké problém, tak si mně nevšímejte, nebo si vás všimnu a potom zase potečou slzičky a moje nebudou ;-)
Avatar - Hammunasakra
22. 10. 2012 19:48
Re: To sedi
:no: 8-s :no: :no: :-| :no:
Takže z NAPADÁNÍ a URÁŽENÍ přecházíte na V-Y-H-R-O-Ž-O-V-Á-N-Í ? ;-)
Vy jste opravdu :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
PS: To o psech kteří čím víc štěkají tím méně.. (asi) ZNÁTE) i vy, že?
PPS: Už nyní jste to PŘEHNAL přes jakoukoliv únosnou míru - to jen kdyby vám to (i přes "ofic" upozornění) stále (ještě) NEdošlo!
23. 10. 2012 08:12
Re: To sedi
Napadání a urážení? Připomeňte mi prosím, kdy se to stalo. Já vaše urážlivé zprávy zveřejnit můžu, nemám s tím problém. Nebylo by rozumnější jít vydělat nějaké peníze? Víte, že je potřebujete jako sůl ;-)
Avatar - Hammunasakra
23. 10. 2012 13:11
Re: To sedi
Jsem ráda, že alespoň to (evidentní) V-Y-H-R-O-Ž-O-V-Á-N-Í NEpopíráte ;-)
PS: Ano, tady vám dá(vá)m za pravdu: Penízků je VŽDY "málo" :-)
PPS: A (máte-li na to k....) tak MÉ "urážlivé zprávy" PROSÍM zveřejněte = vaši nabídku PŘIJÍMÁM! >:-[]
21. 10. 2012 22:40
Musím zkrátka přijet v něčem, co zapadne.
"Jeden z respondentů uvedl, že na golf musí jezdit Lexusem. „Musím zkrátka přijet v něčem, co zapadne."

Nejoblíbenější značky českých dolarových milionářů podle průzkumu J&T Banky
Poř. Značka Výsledek [%]
1. Audi 16
2. Mercedes-Benz 15
3. BMW 12

Chcel by som vidiet, ako tam s tym samurajskym hybridom zapadol >:-[]
Rozbalit vlákno
5
23. 10. 2012 14:49
Re: Musím zkrátka přijet v něčem, co zapadne.
ten samurajský hybrid stojí to samé co ti první tři, takže moc nechápu, proč by někdo nezapadl s Lexusem za 2 mega a někdo s Audi za 2 mega ano?
23. 10. 2012 15:06
Re: Musím zkrátka přijet v něčem, co zapadne.
Ak to beries takto, tak ano. Ja som skor myslel, ze ak pridem na zjazd Skody s rovnako drahou Hondou, tak tam asi nezapadnem.
Avatar - Barrichello
23. 10. 2012 15:13
Re: Musím zkrátka přijet v něčem, co zapadne.
Na golf se smí jezdit jenom produkty D3? No to sou mi věci >:D >:D
23. 10. 2012 15:17
Re: Musím zkrátka přijet v něčem, co zapadne.
No ak chces zapadnut do toho ich klubu, tak asi ano :-)
Avatar - Barrichello
24. 10. 2012 09:13
Re: Musím zkrátka přijet v něčem, co zapadne.
Tak v tom případě bych teda nezapadl >:D
22. 10. 2012 07:31
prvni 3 mista
Tak ty prvni 2 mista, mozna i 3 jsou celkem tesne, tak bych rekl, ze staci, abych se jinak vyspal a koupil si misto Audi BMW :-) ackoli nepatrim mezi dolarove milionare, tak jezdim v Audi a musim rict, ze je to skvele auto. Pristi vuz bude bud Audi A5 nebo MB E-class.
Rozbalit vlákno
0
24. 10. 2012 09:01
První tři místa
Pokud mají nejbohatší lidé rádi hodnotu, kvalitu a spolehlivost, měl by ten žebříček dle mého vypadat třeba takto:

1. Lexus
2. Porsche
3. Audi

Co na třetím místě dělá BMW, to jaksi nechápu. Když jsem byl nedávno v Inveltu, viděl jsem tam M6 v krásné modré barvě. Jo, ještě musím předeslat, že nejsem zaujatý proti žádné značce aut. Takže k věci. To BMW za 3,7 milionu korun českých mělo, světe div se, stejné páčky blinkrů jako jsou v jedničce, trojce nebo pětce. Mělo nachlup stejný volant, který se dá za šest tisíc doobjednat do pětky. Mělo stejnou kapličku přístrojů krytou stejně levným plastem (žádné sklo s antireflexem). A teď největší pecka. To BMW za skoro čtyři mega mělo plastovou řadící páku, plastové ovládání iDrive, plastové ovladače klimatizace a plastové ovládání rádia. Všechny tyhle ovladače pokryté stříbřenkou aby to vypadalo jako, že je to leštěný hliník. Je to normální? Podívejte se třeba na Audi A4 a Audi R8 a nevím nevím, jestli tam najdete stejné ovladače (laciné, plastové, stříbřenkou malované).

A teď dva děkovné dopisy (v případě, že by automobilky byly upřímné):

Audi: Děkujeme Vám, že jste si vybral náš vůz. Věřte, že každý detail ve Vašem novém voze jsme tvořili s láskou a maximální pečlivostí.

BMW: Děkujeme Vámn, že jste si vybral náš vůz. Díky obrovskému zisku, který jsme na Vás vydělali, můžeme více a více uspokojovat naše akcionáře a překvapovat je vysokými dividendami. Věřte, že nám na detailech moc nezáleží a je nám to jedno. Máme dobré motory a podvozky a proto si nás všichni budou stejně kupovat pořád.

Píšu to s lehkou nadsázkou, žádný trapný pokus o flame, ale má zkušenost se tak moc neliší od formy těch dvou dopisů.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Machýrek
24. 10. 2012 09:46
Re: První tři místa
Porovnavej A6 s RS6 (az bude) a pak to s tema cudlikama dopadne uplne stejne jako v pripade M5 a standardni 5er.
Avatar - white label
24. 10. 2012 13:14
Re: První tři místa
To je sice pravda, ale není to přímý argument na to, co píše tady:
"To BMW (M6 za skoro čtyři mega) mělo plastovou řadící páku, plastové ovládání iDrive, plastové ovladače klimatizace a plastové ovládání rádia. Všechny tyhle ovladače pokryté stříbřenkou aby to vypadalo jako, že je to leštěný hliník."
Osobně bych prémiové auto (zvlášť ve vyšší střední) vybíral právě mezi těmito dvěmi značkami (Audi a BMW) a hlavní slabina BMW by byla v relativní lacinnosti (nezaměňovat s designovou jednoduchostí) interiéru. Naštěstí jde v poslední době trend u BMW viditelně lepším směrem a hrůzy jako např. interier E60 (zejména před faceliftem to byla nehorázná drzost vůči zákazníkům, a tam bych i bez nadsázky s nickem stealth01 zcela souhlasil) jsou pomalu minulostí, přesto to na Audi v tomto ohledu úplně nestačí, na druhou stranu je interiér F10 znatelně lepší, než u současného Ečka.
Už když srovnám minulou A6 s RS6, tak ty vzpomínané otočné "čudlíky" sice byly shodné, ale byly skutečně kovové.
Avatar - Machýrek
24. 10. 2012 23:43
Re: První tři místa
V zasade souhlas. Kazdy ma neco... v BMW se ti treba nestane, ze v aute za 2,5 mil. najdes cudliky, co se montuji do Superba.
Avatar - white label
25. 10. 2012 00:05
Re: První tři místa
Pro mě je právě důležitější např. to, jestli jsou kovové, nebo jsou plastové a kovově pouze vypadají apod.. Jestli jsou i v Superbu, nebo Lambu mě tolik netrápí, někomu by zase mohlo vadit (pokud budou kvalitní, tak mně ne), že dávají stejné "čudlíky" z vyšší střední (5er) do kompaktu (1er).
Avatar - white label
24. 10. 2012 13:16
Re: První tři místa
V principu souhlasím, ale v tomto ohledu můžeš být rád, že máš už F10 a ne E60.