Jj. Panasonic v Plzni, kdysi měl dělat Philips v Hranicíc ještě klasické obrazovky, ale to šlo velmi rychle ke dnu. Za komančů se dělaly v Rožnově p.R. licenční (Toshiba) obrazovky.
Co ja vim, tak tam patrí jeste Dingolfing :-) Moc pekna Fabrika doporučuji navštívit :-) Akorát se tam ne vyrábějí motorky nebo ne vyráběly už je to delší dobu co jsem tam byl.
No hej... Za 15 000 máš Jettu a Rapid-a. Ako to, že Jetta má "moderné vymoženosti" ako sú spetné zrkadlá so smerovkami či ovládanie zadných okien vpredu? Je to snáď dané miestom výroby? Nemyslím si. Fakt by na ACZ mali porovnať ešte tieto dve autá. Samozrejme je dopredu známe, že "lacný" "rapid" porazí najlepší kompaktný sedan súčastnosti, veď má škrabku na ľad v nádži a je to liftback... >:D >:D
tak to je jasné, že Jetta nemá šanci, protože je to přeci ten ošizený Golf z Mexika. Zatímco Rapid nabízí nekomplexnější pojetí a naprosto jedinečný design Octavie my 96 >:-[]
To si teda s J&T musím vyříkat, že mě nezařadili do průzkumu - konečně by se tam objevilo opravdu kvalitní auto Hyundai i30 kombi >:D, v kterém jezdím na golf jáááá .... Občas se teda trochu cítím jako bych měl kosočtverec s čárkou uprostřed na čele, ale předpokládám, že mi místní zastánci Hyudaie určitě, pomocí citací ze slovutných automobilových časopisů, vysvětlí, že je to všechno v nejlepším pořádku a problém je v mé hlavě .... Mimochodem čárku na čele se mi už vyrobit podařilo ve čtvrtek, kdy jsem se třísknul o hranu předních dveří ;-)
>:D >:D ... tak nepochybně - všechno JE v nejlepším pořádku; tady jedině Hyundai! Bohatí totiž ještě nevědí, že nejdražší neznamená NEJKVALITNĚJŠÍ! >:D
V roce 2011 nás o tom opět ujistil Autobild: "Značka Hyundai se už druhý rok po sobě umístila na 1. místě ve velkém reportu kvality německého magazínu AUTO BILD." !!!
1. Hyundai 2,43
2. Honda 2,50
2. Mazda 2,50
2. Toyota 2,50
5. Škoda 2,57
6. Audi 2,71
6. BMW 2,71
6. Mercedes 2,71
Takže ani Audi, ani BMW a ani Mercedes! Ale Hyundai >:D;-) ...
A ta i30-ka by si to jistě zasloužila: "Na frankfurtském autosalonu naštvalo šéfa koncernu Volkswagen Martina Winterkorna precizní provedení podélného posunu volantu, které "takhle neumíme," jak řekl. Kdyby se teď v nové sériové i30 projel, rozbolela by ho hlava podstatně víc. Tohle auto je totiž PRECIZNĚ udělané CELÉ."
"A TEN PODVOZEK – jestli si na něco v autech potrpím, tak na kombinaci komfortu a výborné ovladatelnosti, a Hyundai tímhle skočil rovnou do extraligy." (velké písmo autor příspěvku)...
"Jízdní vlastnosti hyundaie jsou přitom také na úrovni... Zprostředkuje precizní zpětnou vazbu jako za starých dobrých časů hydraulických posilovačů. Klobouk dolů!"
"Příjemně překvapen jsem byl nejen zpracováním, ale i použitými materiály. Všude jsou měkčené plasty. Pokrývají palubní desku svrchu i zepředu, opěrky dveří; středová konzola s řadicí pákou je tak bytelná, že působí jakoby byla do auta vrostlá, nepohne se ani o milimetr."
právě je na vrcholu, naučili nás v Evropě dělat auta co jsou pod kabátkem šmejd za co nejlevněji a teď půjdou dolů, protože není důvod po příchodu nového Clia koupit i 20 a kdo viděl Megane SUV nikdy nekoupí IX 35. I40 je jasný důkaz že dál to nejde. Auto bez jediného motoru, diesel sotva stačí na základ třídy a benzínové atmosféry mají na papíře tak jedině poníky.
Všechny ony ankety toho moc nevypovídají.
Vlastním třetí,vždy nové BMW.Při nákupu vždy zajdu za srdcovkou-do Audi.
A vždy to dopadne stejně,koupím modrou vrtuli.Rozepisovat proč je na článek v délce komentáře místního třípísmenkového guru.Jelikož mám nějaký křížek za sebou,vím co píši.
Ale někdy možná.........ale prdlačku,jednou BMW,pořád BMW.
P.S.: Některé Audiny jsou fakticky krásné. :yes:
Je to holt tak, no, naštěstí je většina národa socky, takže VW má o odbyt postaráno. Také bych si chtěl pořídit Lexus LS kvůli společenskému tlaku, ale tady na sídlišti by to nikdo nedocenil. ;-) >:-[]
Někdo si kupuje Lexus (nebo i Prius) kvůli společenskému tlaku a někdo pro změnu jen H/K k vůli tlaku vlastní peněženky. VW se kupuje i bez (zvýšeného) tlaku, asi i proto je v Evropě nejprodávanější... >:-[];-)
Takze "nespolehlive" vw milionarum pod nos nejde...ale drazsi a premotorovane vw(tedy audi) uz nikomu nevadi fakt hodne chytre...ze tam je skoda je pochopitelne...kdo jiny by mel byt patriotem nez ti kterym rikame elity? Zbytek poradi me neprekvapuje...jen by me docela zajimali lide co jezdi v tech novych vw touareg...
Jako milionáře beru člověka, který může investovat ze svého jmění milion aniž by to jakkoli pocítil.
A to majitelé Touaregů fakt nejsou, to jsou spíš relativně dobře situovaní lidé, kteří splácejí (nejen) dům za Prahou ale jinak mají kulový. :-)
[odkaz]
Asi se ve Škodovce fasují Audiny a ne Tuaregy. Těch 16 Audin, co je v průzkumu sedí akorát na těch 16 zaměstnanců. Tento průzkum je celkově o ničem, protože nikdo normální J&T bance peníze nedá. Leda tak snad nějaká opice.
>:D Vidím, že aj v Čechách má J&T dobrý zvuk... Inak akurát som to aj chcel napísať, že prečo by preboha mali niekoho zaujímať názory vekslákov (teda pardon, podnikateľov), ktorí dajú svoje peniažky týmto "podnikateľom" >:-[] ... Sú to len bohatšie opičky, to je všetko. V tom článku sa uvádza, že "rozhodujú spolehlivost, kvalita... bla, bla" a za tým "spoločensky som bol dotlačený do kúpy "lepšieho" auta...". >:D Inak celkom zaujímavé bolo, to čo väčšinou uvádzajú veksláci ako dôvod kupovania tých mamutích X6, GL a podobne pre svoje "polovičky" (ktoré by mimochodom do takého auta ani nemali páchnuť...), že ide hlavne o bezpečnosť, tak tá tam akosi ani spomenutá nebola >:-[] ... Ako každému normálnemu človeku je to jasné, ako je to s tou "bezpečnosťou", ale niekedy sa to dá takto aj prečítať, keď nikto tej "elite" zboku nepošepne, že spomeňte tam aj bezpečnosť, to sa teraz nosí >:D >:D >:D ... Inak súhlas s tým, že takéto "vyhodnotenia" či čo to je, sú úplne na draka, lebo okrem úplných retardov neexistuje cieľová skupina, ktorá by sa "odporúčaniami" tejto "elity" riadila... Ale zas to, že sa to objavilo na auto.cz nemôže byť tiež náhoda >:-[] >:D ...
Ty máš nějakého dobrého informátora v horním Rumunsko-Uhersku ? Je mi fakt docela *, kdo to někde vlastní, ale hodnotím jejich služby a tak nemám nejmenších výhrad >:D
je celkem jasná i bez výzkumu, na D3 se ostatní mohou dívat jen z velmi uctivé vzdálenosti. Spíš by bylo zajímavé kdyby takový výzkum udělal spořka mezi nejchudšími na dávkách. Boj mezi Kia, Hyundai, Dacia, PSA, Renault a Fiat by byl daleko zajímavější.
Ne, každej, kdo nemá prachy, jde automaticky do bazaru a tam koupí onen VW či škodovku po jen osmém majiteli, nekuřákovi.
Protože to říkal Fanouš v hospodě. A na toho lidi na dávkach dají.
Každej, kdo si může koupit za svoje nový auto nehledě na značku, je relativně úspěšnej.
Jo a D3 kupují ti, co jsou na trošku větších sociálních dávkách. Ale ty levnější socky si aspoň umí vybrat banku a nejdou k nějakejm opičákům. Samotná J&T bude taky taková megasocka.
Ano, někteří "zbohatlíci" kteří jsou na zvláště velkých sociálních dávkách si oblíbili D3 a v rámci ní speciálně veterány řady W123, někteří (většinou ti co mají přihlášeno méně než 15 dětí) vezmou zavděk i Audi80/100 nebo 3er/5er E30/E28.
Není ani nutné číst článek. Z logiky věci - proč by nejbohatší Češi měli kupovat VW, když pro takovouto klientelu má VW právě Audi 8-s ?
To je stejné jako bych se divil, že nejbohatší nekupují spotřebiče zn. Samsung, ale že kupují Miele,,, Opravdu překvapující >:-[]:-!
Máš pravdu, výsledek VW x Audi je podle předpokladů, ale výsledek Toyoty, který je lepší než u Lexusu napovídá, že ne vždy je značka která si na prestiži zakládá skutečně tak vnímána.
Výzkum nebyl o tom v čem kdo jezdí ale o oblibě značek u movitých klientů. To, že někdo uznává třeba Ferrari ještě nutně neznamená, že jím i jezdí. A když si víc bohatých lidí oblíbí Toyotu než Lexus (bez ohledu na to, zda jimi jezdí) tak je něco špatně v tom jak to Lexus v ČR dělá.
princip máš pravdu. Jen zapomínáš na jedno ale - u bohatých PLATÍ, že jezdí tím, co uznávají. Oni jsou totiž bohatí ;-)
Jinak klidně to může být tím, že zkrátka jsou v oblibě velké offroad Toyoty - od LC až po Hiluxy. Ono těžko budou tahat přívěsy s koňma nebo loděma za svými Panamerami >:-[]
No NEvím NEvím, že by (opravdu) většina (českých) milionářů stavěla ŠKODovkU na roveň Ferrari či JAGUARu a hlavně PŘED Lamborghini, Lexus či Range Rover?
PS: O čem to tak "svědčí"? Že stav konta ZNALOSTI o autech (či čehokoliv jiného) věru NEzajistí.. ;-)
VW má taky Touarega, který je aktuálně podstatně "modernější", než Q7 a evidentně to v tomto případě nestačilo... A Toyota zase nemá žádný luxusnější sedan, jako má Lexus a taky to Lexusu nestačilo.
člověče díval jsem se na to Gaggenau, a nevím, jestli je to nějaká špička, cenově to vyjde na stejno jako Miele, sortiment mají menší, u nás se to prakticky neprodává /což samozřejmě nemusí o ničem vypovídat/. jinak samozřejmě Miele má to nejlepší renomé.
No Gaggenau je skutocna spicka. V profesionalnych kuchyniach Miele nenajdes, zato Gaggenau s velkou pravdepodobnostou.
O tom, co je Gaggenau za znacka vravi aj to, ze napr. Bulthaup odporuca prave tieto spotrebice.
Pro mne je Gaggenau o něco výš. Ale špičku nabídky Miele považuji za hodně dobrou. Rozhodně je Gaggenau v ČR méně známá značka, nicméně v kuchyních dražších nemovitostí je to běžná záležitost.
1. kvalitu, spolehlivost, účelnost a komfort ... kde mas ten svuj vkus?
2. JT nabizi dost dobry urokovy sazby na vkladech, jejichz velikost muzes volit tak, aby byly 100% pojistene statem, 100 000eur
Takze slovensky brate, vela inteligence nemas asi spis ty.
Nejde jen o inteligenci, ale o to komu ty peníze svěříš. Je ale asi hodně lidí, kteří to berou jen přes čísla. Těm inteligence neschází a to ostatní neřeší.
To že za niečo (hlavne vklady v bankách) ručí štát ale vôbec nič neznamená. Na Slovensku fond ochrany vkladov nie je schopný pokryť ani krach 1 stredne veľkej banky, takže ak by nastali problémy vkladatelia asi dostanú pekný list od ministerstva financií, že eviduje ich pohľadávku a táto bude vysporiadaná najneskôr do 10 či 15 rokov (alebo po ich smrti).
1. Ked nie su arguemty, prichadza chytanie za slovicka... Ide o citat z clanku
2. Jedna slovenska banka, tusim IRB alebo Devin banka, kedysi ponukala 20% urok na vkladoch... V case, ked by do nej nikto peniaze nedal. Tesne pred tym, nez de facto skrachovala... Stat kryje vklady len do istej vysky. A vobec, vyberat si banku len podla uroku je kratkozrake. JaT stoji na vysokorizikovom kapitale, v podstate je to hedge fund s bankovou licenciou...
Skutocne bohaty (aj rozumovo) clovek neda peniaze na terminovany vklad do JaAty banky, cesky brate >:D
Clovek, ktory skutocne zarobil tie peniaze obrati cez biznis, vlozi do nehnutelnosti, umenia, ale hlavne do zlata; v dnesnej dobe. Dalej ma moznosti na akciove, realitne a ine fondy + moze sam tocit cez forex, futures a pod.
Do JaAty darmozraca daju len rychlozbohatlici, co nahodou dosli k peniazom.
Troufam si tvrdit, ze:
a) Vetsina respondentu uvedeneho zkoumani k bohatstvi neprisla tak, ze maji na zahrade strom, krery ma misto listu bankovky a oni si je tam prijdou natrhat, kdyz potrebujou. Jejich bohatstvi je spise vysledkem nejakeho usili.
b) Zavist ma i v businessu podstatnou roli.
c) Davat klientum najevo sve bohatstvi je casto kontraproduktivni.
Z vyse uvedenych bodu, plus obecne znameho axiomu "Audi nenadchne ani neurazi" prameni fakta uvedena v clanku. Chlapci by chteli, ale nemuzou ;) ...znam spoustu takovych.
A k tomu golfu jeste: ve vybehu pro morcata, jako treba v Telci, na tebe s Volvem jak na socku koukat nebudou, ale pokud myslis na prvni ligu, tak tam D3 predstavuje ten uplne minimalni zaklad, abys nebyl za koko*a.
Asi máš víceméně pravdu .... Jenom k tomu golfu můj osobní pohled - jsem docela rád, že už máme za sebou etapu veksláků i hrajících businessmanů balkánského typu .... Na hřišti se poznat nedá, kdo s čím jezdí, ale je vidět, kdo něco umí a umí se i golfově chovat. Je fakt, že pokud potkám nějaká hovádka, tak většinou na parkovišti lezou do nějaké plečky.
Urcite existuje nekdo, kdo nikdy nebyl v restauraci. Detail, ze kdyz tam pak jednou pujde treba v teplakach, tak bude pro ostatni za blba, mu take bude pripadat jako velmi "podstatny" ;)
Samozřejmostí je přiměřený oděv. Ale posuzovat podle toho, jakým kdo přijede autem... to je na palici. Ale jak říkám, vím, že golfisti si na tohle potrpí.
autoportér? docela povedený.
no když už jsme u toho, nebudu to rozmazávat na padesáti různých místech jako vy. jestli máte nějaké problém, tak si mně nevšímejte, nebo si vás všimnu a potom zase potečou slzičky a moje nebudou ;-)
:no:8-s:no::no::-|:no:
Takže z NAPADÁNÍ a URÁŽENÍ přecházíte na V-Y-H-R-O-Ž-O-V-Á-N-Í ? ;-)
Vy jste opravdu :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
PS: To o psech kteří čím víc štěkají tím méně.. (asi) ZNÁTE) i vy, že?
PPS: Už nyní jste to PŘEHNAL přes jakoukoliv únosnou míru - to jen kdyby vám to (i přes "ofic" upozornění) stále (ještě) NEdošlo!
Napadání a urážení? Připomeňte mi prosím, kdy se to stalo. Já vaše urážlivé zprávy zveřejnit můžu, nemám s tím problém. Nebylo by rozumnější jít vydělat nějaké peníze? Víte, že je potřebujete jako sůl ;-)
Jsem ráda, že alespoň to (evidentní) V-Y-H-R-O-Ž-O-V-Á-N-Í NEpopíráte ;-)
PS: Ano, tady vám dá(vá)m za pravdu: Penízků je VŽDY "málo" :-)
PPS: A (máte-li na to k....) tak MÉ "urážlivé zprávy" PROSÍM zveřejněte = vaši nabídku PŘIJÍMÁM! >:-[]
Tak ty prvni 2 mista, mozna i 3 jsou celkem tesne, tak bych rekl, ze staci, abych se jinak vyspal a koupil si misto Audi BMW :-) ackoli nepatrim mezi dolarove milionare, tak jezdim v Audi a musim rict, ze je to skvele auto. Pristi vuz bude bud Audi A5 nebo MB E-class.
Pokud mají nejbohatší lidé rádi hodnotu, kvalitu a spolehlivost, měl by ten žebříček dle mého vypadat třeba takto:
1. Lexus
2. Porsche
3. Audi
Co na třetím místě dělá BMW, to jaksi nechápu. Když jsem byl nedávno v Inveltu, viděl jsem tam M6 v krásné modré barvě. Jo, ještě musím předeslat, že nejsem zaujatý proti žádné značce aut. Takže k věci. To BMW za 3,7 milionu korun českých mělo, světe div se, stejné páčky blinkrů jako jsou v jedničce, trojce nebo pětce. Mělo nachlup stejný volant, který se dá za šest tisíc doobjednat do pětky. Mělo stejnou kapličku přístrojů krytou stejně levným plastem (žádné sklo s antireflexem). A teď největší pecka. To BMW za skoro čtyři mega mělo plastovou řadící páku, plastové ovládání iDrive, plastové ovladače klimatizace a plastové ovládání rádia. Všechny tyhle ovladače pokryté stříbřenkou aby to vypadalo jako, že je to leštěný hliník. Je to normální? Podívejte se třeba na Audi A4 a Audi R8 a nevím nevím, jestli tam najdete stejné ovladače (laciné, plastové, stříbřenkou malované).
A teď dva děkovné dopisy (v případě, že by automobilky byly upřímné):
Audi: Děkujeme Vám, že jste si vybral náš vůz. Věřte, že každý detail ve Vašem novém voze jsme tvořili s láskou a maximální pečlivostí.
BMW: Děkujeme Vámn, že jste si vybral náš vůz. Díky obrovskému zisku, který jsme na Vás vydělali, můžeme více a více uspokojovat naše akcionáře a překvapovat je vysokými dividendami. Věřte, že nám na detailech moc nezáleží a je nám to jedno. Máme dobré motory a podvozky a proto si nás všichni budou stejně kupovat pořád.
Píšu to s lehkou nadsázkou, žádný trapný pokus o flame, ale má zkušenost se tak moc neliší od formy těch dvou dopisů.
To je sice pravda, ale není to přímý argument na to, co píše tady:
"To BMW (M6 za skoro čtyři mega) mělo plastovou řadící páku, plastové ovládání iDrive, plastové ovladače klimatizace a plastové ovládání rádia. Všechny tyhle ovladače pokryté stříbřenkou aby to vypadalo jako, že je to leštěný hliník."
Osobně bych prémiové auto (zvlášť ve vyšší střední) vybíral právě mezi těmito dvěmi značkami (Audi a BMW) a hlavní slabina BMW by byla v relativní lacinnosti (nezaměňovat s designovou jednoduchostí) interiéru. Naštěstí jde v poslední době trend u BMW viditelně lepším směrem a hrůzy jako např. interier E60 (zejména před faceliftem to byla nehorázná drzost vůči zákazníkům, a tam bych i bez nadsázky s nickem stealth01 zcela souhlasil) jsou pomalu minulostí, přesto to na Audi v tomto ohledu úplně nestačí, na druhou stranu je interiér F10 znatelně lepší, než u současného Ečka.
Už když srovnám minulou A6 s RS6, tak ty vzpomínané otočné "čudlíky" sice byly shodné, ale byly skutečně kovové.
Pro mě je právě důležitější např. to, jestli jsou kovové, nebo jsou plastové a kovově pouze vypadají apod.. Jestli jsou i v Superbu, nebo Lambu mě tolik netrápí, někomu by zase mohlo vadit (pokud budou kvalitní, tak mně ne), že dávají stejné "čudlíky" z vyšší střední (5er) do kompaktu (1er).