Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - 3_diamanty
nove clio sa mi paci
| 21. 10. 2012 15:19
a aj scenic s twingom su skutocne pekne auta a uspesne..... ovsem v com vidim problem je prave ta trieda stredna a vyssia stredna: stare dobre predaje laguny su uz davno minulostou a kedysi sme v vo vyssej strednej triede mali od renaultu model safrane a to bolo uspesne auto na tu dobu.... a dnes? nejaky latitude ktory som videl asi raz..... neviem co sa to s renaultom stalo ale laguna uz nie je co byvalo a latitude uz vobec..... , model koleos je tiez predajne bieda.... a pritom konkurencia ako kaskaj, ASX a ini maju tieto auta ako jedny z najuspesnejsich vo svojom portfoliu..... verim ze novym cliom zacne renault cestu ofenzivy lebo uz je nacase..... a vyzera to tak ze tento rok pojde v europe uz aj peugeot predajne pred renault co si v zivote nepamatam zeby taketo nieco renaultu hrozilo ze ho v europe porazi pezot..... nuz uvidime ale pravda je taka ze renaultu to tento rok v europe predajne nejde..... nove clio vsetko nezachrani.... megane ma uz tiez svoje roky a spominana laguna tu by sa uz tiez zislo nahradit cim skor niecim normalnym a vzhladovo peknym lebo to reanult na dalsi rok v strednej triede uz moze zabalit.... chcem verit ze renault pojde predajne hore ale mam pocit ze nove clio k tomu nemusi stacit.... uvidime ako sa este bude predavat na dalsi rok megane ktory sa sice predava skvele ale pomaly ale isto jeho predaje klesnu a kedze tu mame novych korejcov a golfik a dalsie novinky tak to este bude sranda.... ale verim ze renault sa pozbiera..... mne osobne sa twingo a clio velmi pacia..... a aj scenic povazujem za stale najlepsie mpv-ecko vo svojej triede tak verme ze tieto modely budu nadalej uspesne.... momentalne je pre renault problemom laguna a koleos... keby tieto dva modely mala aspon z polovice tak uspesne v europe ako napr kaskaj od nissana a 508micka od peugeota tak by renault nemusel predajom padnut tak hlboko...... drzim palce... cesta k lepsim predajom pojde cez nove clio a dalej sa nechajme prekvapit :yes:
nove clio sa mi paci
| 22. 10. 2012 13:27
:yes:
Korea-Renaulty v Evropě nemohou uspět
| 21. 10. 2012 15:46
Co se týče poslední generace Laguny, příčinou jejích nevalných prodejů je hlavně podivný vnější design a nedostatečná nabídka místa na zadních sedadlech (bráno měřítky střední třídy). A jednoduchá zadní náprava je v tomto segmentu taky na pováženou. Je potřeba, aby Renault přišel s nástupcem postaveným na zcela nové podvozkové platformě, pokud u nástupce změní jen "klobouk", agonie bude pokračovat. Je ovšem otázka, zda-li má na její vývoj peníze, snad by mohl pomoci Nissan.... Co se týká Latitude a Koleosu, tam je vše taky naprosto jasné - to, co uspokojí jihokorejské zákazníky, zdaleka neuspokojí náročné Evropany a přitom tyto dva modely nejsou nic jiného než upravené modely Samsungu :no:
Korea-Renaulty v Evropě nemohou uspět
| 21. 10. 2012 15:56
Renaultu se obecně daří, že by neměl finance na vývoj bych se nebál, spíš si myslím, že je nějak nic netlačí násilně vstupovat do segmentu vyšší střední a výše.

Nevím proč za přeznačkování palec dolů. Vzhledem k ceně mi Latitude přijde velmi zajímavý - např. za nižší cenu než úspěšný Passat nabízí výbavu, kterou Passat nikdy neměl a asi ani mít nebude. Auta nad 400t jdou mimo mě a neorientuju se v nabídkách této kategorie, nicméně když se podívám na Initiale 2.0dci za 709.900Kč, tak by můj zájem směřoval právě na Latitude :-)
Korea-Renaulty v Evropě nemohou uspět
| 21. 10. 2012 17:27
Pozor, je třeba se podívat na Latitude a Koleos trošku z jiného úhlu. Oba modely jsou vozy dceřiné automobilky v Koreji. Vyvíjet nový model v novém segmentu (Koleos) se Renaultu moc nevyplatí (nejde o klíčový vůz) a tak z finančních důvodů se tento vůz jeví spíše jako zkouška jak se v daném segmentu vůz uchytí a osvědčí a poté se dá přemýšlet o nástupci přímo od Renaultu. Latitude je zase dočasným modelem, protože se již delší dobu připravuje nástupce (delší dobou myslím dobu již od uvedení tohoto modelu na trh) s vozem vyrobeným ve spolupráci Mercedes Benz a Renault v rámci společné aliance. Čili se počítá s mnohem kratší životnosti modelu než bývá zvykem. Vyvíjet na tak krátkou dobu nový model se finančně ani technologicky nevyplatí a tak Latitude přinese Renaultu za málo peněz hodně muziky (prodeje nejsou sice astronomické, ale vůz se vyrábí levně a tak se investice rychle vrátí).
Korea-Renaulty v Evropě nemohou uspět
| 21. 10. 2012 17:49
Ono je to trochu jinak. Latitude i Koleos jsou primárně auta pro rozvíjející se trhy a vozí se i do Evropy. Třeba jako jetta od VW.
Korea-Renaulty v Evropě nemohou uspět
| 21. 10. 2012 18:10
... myslis vazne, ze si automobilky dovolia vrazit miliardy do testovacich modelov? Tieto ropuchy vyvijali este pred krizou a teraz balamutia svet, ze to vyrabaju akoze na skusku!!!
Korea-Renaulty v Evropě nemohou uspět
| 21. 10. 2012 19:23
Špatně si mě pochopil. Logika toho celého je prostá - proč dávat velké náklady na vývoj modelu, který není stěžejní, když jsou ty finance potřebné někde jinde. Doporučuji si přečíst rozhovory s Carlosem Tavarezm (CEO Renault). Tam velmi dobře a jasně vysvětluje svou vizi v rámci ekonomiky provozu. Taky Renault jako jedna z mála automobilek nebyla výrazně postihnutá krizi v Evropě (jako například PSA, VW, SEAT apod.). Právě díky úsporám ve vývoji ne-klíčových modelů.
Korea-Renaulty v Evropě nemohou uspět
| 21. 10. 2012 17:54
Další auta od Renaultu ve střední a vyšší střední třídě už budou na nových aliančních platformách Renault-Nissan resp. Renault-Nissan-Mercedes.
Proč ne, ale...
| 21. 10. 2012 16:15
Jasně, i Latitude tě odveze kam budeš chtít, ono je to ale vždy o tom, jaké máš na auto nároky. Pokud chceš jen co největší a bohatě vybavené auto za co nejnižší cenu, Latitude by tě jistě mohl oslovit. Jestliže se v něm ale sveze někdo, kdo autům rozumí a ví, jaká úroveň je v evropské nižší střední třídě běžná, bohužel není šance, že by si tento Renault vybral.
Pro evropské oko podivný design je jen začátek, hlavní problém jsou nedotažené jízdní vlastnosti. S tím autem jsem jezdil a není to ani jisté v zatáčkách, ani komfortní na nerovnostech, nemluvě o málo tuhé karoserii... Ale jak říkám, méně náročné zákazníky to může oslovit, jak je ovšem patrné z prodejů, moc takových auta vyšší střední třídy nekupuje, takže v prodejnosti na evropských trzích Latitude moc nepomáhají ani dumpingové ceny.
Proč ne, ale...
| 21. 10. 2012 21:50
Chtěl jsi patrně napsat "v evropské vyšší střední třídě".

Nevadí. I tak ale nemohu s tebou souhlasit. Úrověn v evropské vyšší střední třídě je sice vyšší, ale taky je vyšší cena.

Latitude namá konkurovat 5er. Je to jen levné velké auto a to, nechápu proč, evropani do teď nepochopili.

Nepochopili, že velké auto není automaticky luxusní.
To v USA maj lidi větší rozhled a nikdo se nepozastaví, proč pětimetrový sedan nemá to či ono, když jiný to má. Je prostě levnější.

Za mě osobně dávám Latitudu palec nahoru. Za 460 tyček skoro pětimetrové auto s benzínovým dvoulitrem (na tu hmotnost stačí) je poměr váýkon/cena asi nejlepší auto na trhu.
Ještě dodatek
| 21. 10. 2012 16:21
Ale abychom byli k Renaultu spravedliví - velkým problémem je i celkový vývoj prodejů ve vyšší střední třídě, kterou zcela ovládly prémiové (většinou německé) značky. Masoví výrobci na tento segment už většinou rezignovali, resp. pouze zvětšili své modely střední třídy. V tomto světle je počin Renaultu s Latitude naopak velmi sympatický, je třeba ocenit, že to nevzdal. Ale jak říkám, je to předem prohraný zápas. Účast v něm ekonomicky ospravedlňuje pouze to, že úprava Samsungu na Latitude si vyžádala jen minimální náklady. Renault ovšem může říci, ano, máme zástupce i ve vyšší střední....
Avatar - petrumr
výbava
| 21. 10. 2012 16:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
výbava
| 21. 10. 2012 18:16
... "v základu nejde přikoupit ani navigace"... Asi proto to bude základ. >:D Dokonce ani v nejvyšší verzi nedostaneš škrabku na led ve víčku nádrže.
Avatar - petrumr
výbava
| 21. 10. 2012 18:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - jazva
výbava
| 21. 10. 2012 18:38
Z teba musia mať všetci naokolo veľkú radosť... >:-[]
Avatar - petrumr
výbava
| 21. 10. 2012 18:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
výbava
| 21. 10. 2012 18:53
Koukám,že tys projel celej svět a ve všem si jel... Ty jsi dobrej všeználek. A to v tý garáži s topením ti stojí Fabka???
Avatar - petrumr
výbava
| 21. 10. 2012 19:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - jazva
výbava
| 21. 10. 2012 21:03
Keď si kúpiš auto ty, tak možno pochopíš veľa vecí... >:-[]
Avatar - petrumr
výbava
| 21. 10. 2012 21:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - jazva
výbava
| 21. 10. 2012 21:17
Z teba musia mať všetci naokolo veľkú radosť... >:-[]
Avatar - petrumr
výbava
| 21. 10. 2012 21:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - jazva
výbava
| 21. 10. 2012 21:25
Pretože nie som skaut... >:D
Avatar - petrumr
výbava
| 21. 10. 2012 21:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - jazva
výbava
| 21. 10. 2012 21:33
tak makaj a neseď pri internete! Niekto na nás predsa musí makať! >:-[]
Avatar - Emel
výbava
| 22. 10. 2012 09:54
A proč by ho tam měl mít?
výbava
| 21. 10. 2012 21:24
miestny folklor, pre tieto prispevky sa vzdy oplati zabludit na tento server >:-[]
výbava
| 21. 10. 2012 19:37
ale copak? nenabidli ti u renaultu mizernej trivalec?
Avatar - petrumr
výbava
| 21. 10. 2012 20:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
výbava
| 21. 10. 2012 20:43
No mám pocit, že ať napíšu cokoliv, budeš mít minimálně dvakrát víc. :-) Já to nepočítám, ale není mi dvacet, neboj. Víš, znám člověka, kterej najel 200 000 na dálnici, ale sjede na okresku a je to za trest... Mimochodem, vyzkoušel jsem hodně aut, a PRO mě bylo naprosto nejlepší svezení, mluvím o jízdních vlastnostech, v laguně GT se zadní řiditelnou nápravou... Neskutečný.Ale je to jen můj pocit. A co se týče výbavy, třeba u rendlíka bych si vybral bez výhrad.
Avatar - petrumr
výbava
| 21. 10. 2012 21:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
výbava
| 22. 10. 2012 09:54
Teď tomu nějak nerozumím... Scenic v plné výbavě s 1.2TCe za půl mega ti přijde drahý? Nebo v čem je ten problém?
Avatar - petrumr
výbava
| 22. 10. 2012 10:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
výbava
| 22. 10. 2012 12:08
Jediné co nejde přikoupit je elektrochromatické zpětné zrcátko, to zase není taková tragédie. Jinak ano, kombinace motorů a výbav nejsou úplně libovolné a občas to může někomu vadit.
Avatar - petrumr
výbava
| 22. 10. 2012 12:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
výbava
| 22. 10. 2012 14:02
To si nemyslím... ale detaily neznám.
Prodeje
| 21. 10. 2012 18:55
Strategie je postavena na tom, ze Renault ma zastupce ve vyssi stredni (image) a defacto zkousi vyuziti synergii s SM5, ktery se celkem dobre prodava v Jizni Koreji.

Prodeje samotneho Renault Latitude nejsou nejak zavratne, 2011-2012: 26 083, o to vice vyplyne prodejni uspech SM5, rok 2010: 36 121 ks, 2011: 50 001, 2012: 22 626. V procentech se Renault Latitude podili cca 19 procenty, coz si myslim na prebrandovane auto neni spatny vysledek.
Posledný pekný veľký Renault bol Safrane
| 21. 10. 2012 22:34
R25-ka niečo znamenala, a podobne to bolo aj s jej nasledovníkom Safranom. Ale potom to už bol len jeden prepadák za druhým. A Latitude to len potvrdzuje. Optimálnou cenou by pre tento model bolo 299.000 Kč :-) .
Posledný pekný veľký Renault bol Safrane
| 22. 10. 2012 00:04
Alfrede, do utulku [odkaz]

Sice jsem velice neoriginalni a zrikam se vsech prav, dle myho to ale sedne. brr
Avatar - šmoula nešika
Posledný pekný veľký Renault bol Safrane
| 22. 10. 2012 08:13
Safrane, to bylo to, čemu praskaly měchy u pneumatickýho odpruženě?
Jinak souhlas, když nebudeme brát v potaz všechny ty problémy frantíků, tak v týhle třidě nic moc kloudnýho už dlouho nenabízejí.
Bohužel.
Avatar - Emel
Posledný pekný veľký Renault bol Safrane
| 22. 10. 2012 09:52
Ne, to si asi s něčím pleteš.
Avatar - petrumr
Posledný pekný veľký Renault bol Safrane
| 22. 10. 2012 10:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
459 900
| 22. 10. 2012 01:49
Zajímavé srovnání. Za 459 900 můžete mít auto zmiňované v článku. A nebo... Rapid 1.4 TSI 90 kW Elegance. >:-[]
459 900
| 22. 10. 2012 06:16
Rapid - pro cechacka s polobozskym komplexem jako delany :-) aneb ja na to mam >:-[]
Avatar - Katikakus
459 900
| 22. 10. 2012 08:22
:yes:
459 900
| 22. 10. 2012 19:58
to je naprosto přesné. Nechápu, že v Kauflandu jde každému Čechovi o cenu a co se týče aut, tak tu všichni porovnávají Latitude s premií za dvojnásobek. Za dané peníze je Latitude pecka. Ano nejel jsem v tom, ale katalogově nevím, co mu může za dané peníze konkurovat :yes:
Latitude vs. zbytek Rencků
| 22. 10. 2012 09:55
Za poslední cca. půl rok jsem měl možnost absolvovat několik služebních cest ve "velkých" Renaultech. Pokusím se to zhrnout (bohužel Latitude V6 tam nebude i když jeden kousek taky ve firmě jezdí)

Latitude 2.0dCI 127kW AT/6 - spracování slušné (zatím málo najeto, takže uvidíme výdrž materiálů), místo vepředu super, vzadu slušný průměr, ale pocitově míň než třeba Mondeo. Sedačky výborné. Vynikající odhlučnění a velice pohodlný podvozek - starofrancouzský - měkký, houpavý. Kdo by s tím proboha taky chtěl jezdit sportovně.... Automat slušně sladěný, motor trochu ospalý. Na dlouhé trasy určitě lepší než Laguna ke které se dostanu.

Laguna Grandtour 2.0dCI 110kW AT/6 - spracování - na oko hezké, ale po cca 90tis KM palubka rozdrncaná, volant s fake koženým potahem ošoupaný.... Místa vzadu míň než v Latitude, ale pro mě stále dostatečný (181 cm :-! ) Podvozek tužší, ale pořád pohodlný. Odhlučnění o půl třídy za Latitude. Spojení automat-motor nějaké divné. Hlavně u rozjezdů to vyžene otáčky do pásma kde zabírá turbo a pak to vylítne vpřed.

Laguna 4Control (liftback) 2.0dCI 130kW M/6 - jiná liga :-) Po cca 60tis KM interiér jako nový. Motor má síly na rozdávání, velice živý, převodovka přesná, lehká. Auto zejména po městě (tam to vynikne nejvíc) velice mrštné, obratné. Podvozek perfektně vyladěn - jistý, ale zároveň pohodlný. Po první jízdě jsem se schválně byl podíval na rozměr pneu a nechtělo se mi věřit, že na rozbité okresce 3. třídy dokáže na nízkoprofilových 18´ vykouzlit takové pohodlíčko.

Espace 2.0dCI 127kW AT/6 - no, palubka je svojská, a pořád jí nemůžu nějak extra přijít na chuť. To je ale asi i poslední výtka - na dlouhé cesty parádní kára - pohodlná, tichá, motor podobně jak v Latitude - žádný trhač, spíš kliďas. Hafo místa, slušné spracování. Podvozek zvládal i pravý pruh D1 s hrdostí.

Samozřejmě všechny zmíněné motorizace jezdí na naftu ;-)

Abych to zhrnul - Latitude je podle mě slušná alternativa vůči Laguně v těch ne-"sportovních" verzích - dlouhé trasy, automat, pohodlí.
Avatar - jazva
Latitude vs. zbytek Rencků
| 22. 10. 2012 10:23
:yes:
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Latitude vs. zbytek Rencků
| 22. 10. 2012 10:37
Díky za dojmy :yes:
Jen by mě zajímalo v jaké firmě pracuješ? S takový fleet Renaultů jsem už dlouho neviděl, včetně Latitýdy, která se prodává po v jednotkách měsíčně.
Latitude vs. zbytek Rencků
| 22. 10. 2012 11:19
U nás jezdí jen Rencky ;-) párkrát jsem ještě fasoval i Scénica, Megoše Grandtoura 2, nebo Megoše Juniora, plus nám v garáži stojí i nějaký starší Clio, ale to mě zatím minulo. I pár Koleosů se objevuje mimo centrálu.

Latitude máme dvě - jednu V6, druhou 2.0dCI.

A v jaké firmě? Nuže, není Renault jako Renault, ale přesto je to Renault. ;-)
Avatar - Ji/Ri
Latitude vs. zbytek Rencků
| 22. 10. 2012 11:27
:yes:
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Latitude vs. zbytek Rencků
| 22. 10. 2012 11:40
Aha, chápu ;-)
Díky
Avatar - Ji/Ri
Latitude vs. zbytek Rencků
| 22. 10. 2012 11:35
Díky moc, Kuko... konečně po dlouhé době kvalitní čtivo na tomto bulvár webu. Myslím, že bys strčil do kapsy i některé "redaktory", kteří píší jako....no řekněme...jako když sleze veverka ze stromu >:D
Btw. nemáte problém s elektrickými okny? >:D >:D >:D
Perfektní shrnutí. Vybere si každý. Podle mě je Latitude taky výborná volba pro někoho, komu ladí takové to domácí houpání. Mi to třeba neva, chová se jako velká limuzína, prostě pohoda. Můj případ: na skorodenní ježdění carrera S, za dva roky provozu 44000km, na dojezdy P607 - taky parádní limuzína s houpavou jízdou. S motorem dvadva benzín perfektně vyvážené auto.
Bravo Kuko :yes:
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Latitude vs. zbytek Rencků
| 22. 10. 2012 11:40
:yes: >:D
Avatar - Ji/Ri
Latitude vs. zbytek Rencků
| 22. 10. 2012 19:26
;-) :yes:
Latitude vs. zbytek Rencků
| 22. 10. 2012 12:02
rádo se stalo ;-)

samozřejmě profesionálním testerům (ani antirenaultovským) se rovnat nemůžu, tohle je jen rychlé zhrnutí běžného uživatele, pro kterého je důležitejší jestli stráví 5 hodin v pohodlí, s jemně řadícím automatem, než jestli to má vzadu supersofistikovanou nápravu, díky které na Norschliefe získá 3se*** k dobru a díky superdvouspojkové převodovce přeřadí o 0.2se*** rychleji.

problém s okny jsem neregistroval (ani kolegové nic nehlásí). Jinak je paradox, že tesně předtím, než jsem do této firmy nastoupil jsem prodal svého vlastního Megana 2. A tam jsem problém s okny měl - než jsem si přečetl návod, pak už to bylo OK :-!

já osobně jsem zastánce houpavé (pro mě synonymum pro pohodlnou) jízdu. A kromě Latitude a částečně Espace to paradoxně nejvíc splňuje právě Megane Grandtour 2. Laguna, nový Scénic jedou hezky, ale je to takové moc tvrdé na mně.
Jako velké plus vnímám novou generaci manuálních převodovek - 6st. se můžou nebojím se říct, plně konkurovat koncernovým, které doteď byly asi to nej co jsem zkoušel (Hondu jsem bohužel "řadil" jen na autosalonu). Posilovač je tužší a hodně mi připomíná předposlední generaci Fordů Focus/Fiesta (co se týče odporu).

Laguna 4C je trochu jinde a ční ze zbytku produkce - takovéhle "sportování" by mě teda bavilo (na čas). Skutečně excelentní podvozek a velice dobrý motor.

Takže zpět k Latitudě - nestudoval jsem nijak cenník, ale vůči Laguně na dlouhé cesty je to skutečně velice dobrá alternativa. Případně jestli člověk častěji vozí někoho vzadu (což si v této kategorii nemyslím, ale stát se to může), pak nabídne i víc prostoru.

Jinak ohledně oblíbených "ergonomických" faux pax - Renault má několik speciálních řešení, s kterými mají největší problém testeři, ale běžní uživatelé je naopak milují. Osobně bych možná vypíchnul dvě, které mám taky velice rád a bez váhání bych je chtěl i do svých soukromých vozů:

tempomat - je tam kolébkový čudlík, který má funkci tempomat/omezovač, většinou na středovém tunelu. Když vyrazím, zapnu, když dorazím vypnu. No ale jestli někdo potřebuje za jízdy 20x zapnout/vypnout, pak asi je skutečně lepší to mít na volantu >:-[] Samotné ovládání je pak na volantu - na jedné straně +/-, na druhé straně aktivovat/deaktivovat. Volant tím pádem není přečudlíkovaný, a krásně se na to dá došáhnout.

ovládání rádia pod volantem - měli jsme tohle (dodělávaný) už ve starém Puntu, a osobně mi to vyhovuje maximálně. Je tam pár základních funkcí (hlasitost, vyhledávání, posouvání v rámci alba), velice intiutivní.
Avatar - petrumr
Latitude vs. zbytek Rencků
| 22. 10. 2012 12:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Latitude vs. zbytek Rencků
| 22. 10. 2012 12:41
s navigací ti neporadím - jsem antinavigační typ, jezdím stále podle papírových map. I když byla někdy zapnutá, vůbec jsem jí nesledoval.

Střešní okno nemělo ani jedno z těch aut.

Scénic - já to měl s 1.9dCI a byl jsem příjemně překvapen. Ten motor, ač evoluce už docela letité jednotky, tak jel výborně. Ani zvukově bych rozdíl proti 2.0dCI nepoznal. Auto samotné spracováno slušně, ale jak píšu výše, na mně už trochu tvrdé. Centrální display mi nevadí, grafika hezká, můžeš si zvolit z několika variant zobrazení.
Avatar - petrumr
Latitude vs. zbytek Rencků
| 22. 10. 2012 12:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Latitude vs. zbytek Rencků
| 22. 10. 2012 12:49
Sorry,že Ti odpovím já. S navigací nemám žádnej problém. Displej zobrazuje pěkně, a vždycky jsem i dorazil na určený místo. Což kamarád s Amundsenem v OII řích nemůže.:-) Ale střešní okno bych nedoporučoval... Sníženej strop a hlavně celý okno v zimě vrže...
Avatar - petrumr
Latitude vs. zbytek Rencků
| 22. 10. 2012 13:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
Latitude vs. zbytek Rencků
| 22. 10. 2012 19:28
...se ti divím. Ladit navi do auta za 15, když si ji můžeš koupit do kapsy za 3...nevím no, je to na tobě. Střešní okno jsem měl ve Vel Satisu a no problem, ted ho mám v Carreře a taky no problem... ;-)
Avatar - jazva
Latitude vs. zbytek Rencků
| 22. 10. 2012 12:50
Tiež som tak tak nejako plynule prepracoval k zisteniu, že mi viac vyhovuje ticho, pohoda a plavnosť, pred drncaním, športovaním, "revom" motoru a podobným prejavom. Takže som skončil s koncernom a teraz si zvykám na Renault.
No a k tomu tu zatracovanému tempomatu... nemám k tomu absolútne žiadne výhrady. Skôr naopak. Pri koncernovom riešení sa mi sem tam stalo, že pri ovládaní tempomatu blikol/prepol dialkové. V Renaulte to nehrozí. Ovládanie pod volantom - zatiaľ si zvykám. Sú to zatiaľ dva týždne a 3500km a už to mám v ruke, ale ešte musím pri tom premýšľať.
Avatar - Emel
Latitude vs. zbytek Rencků
| 22. 10. 2012 12:12
Zajímavé dojmy. Moc se mi nezdá, že by byl nějaký závratný rozdíl mezi palubkou u běžné Laguny a 4C, dejme tomu kůže na volantu, ale jinak... ?
Avatar - petrumr
Latitude vs. zbytek Rencků
| 22. 10. 2012 12:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Latitude vs. zbytek Rencků
| 22. 10. 2012 12:26
ne ne, všechno trojkové. 4C rok výroby 2010, Grandtour 2009
Latitude vs. zbytek Rencků
| 22. 10. 2012 12:26
taky jsem nad tím přemýšlel a na nic kloudného jsem nepřišel. Přitom ten Grandtour byl Initiale, takže žádná socka v základu. 4C byl tuším Black Edition, ale ten rozdíl byl enormní. On má vlastně i jiný volant, takový menší s hrubším věncem, a vypadá to na pravou kůži, i sedačky lepší. Initiale měl zase "dřevěné" (nejspíš fake) obložení - já takovéhle blbůstky můžu :-)
Avatar - Emel
Latitude vs. zbytek Rencků
| 22. 10. 2012 14:03
Jasně, volantu a sedačkám rozumím, to je v zásadě příplatková výbava... ale palubka jako taková? Dejme tomu mezi základem a top, ale Initiale je minimálně na stejné úrovni jako Black.
Avatar - jazva
Latitude vs. zbytek Rencků
| 22. 10. 2012 14:18
Vyrába sa to všetko v jednej fabrike? Lebo ak nie, tiež je to možná príčina...
Latitude vs. zbytek Rencků
| 22. 10. 2012 14:53
?

prostě nepovedený kousek. Nikdo jiný se na to nestěžuje a těch Lagun jen na centrále jezdí snad 5.
Strávil jsem s ní celkem dost km a tak jsem i hledal původ - zvuk šel od větráků ventilace, jakoby zevnitř. Nevím, možná nějaká ulomená lopatka ventilátoru která se tam někde zaklínila? No a pak v kombinaci s typickými vibracemi naftového motoru to občas teda byl docela koncert....
Latitude vs. zbytek Rencků
| 22. 10. 2012 15:19
U Initiale je dřevo vždycky dřevo. :-)
Latitude vs. zbytek Rencků
| 22. 10. 2012 15:37
o to líp ;-)

já to zase až tak detailně nezkoumal. Prostě to mělo design alá světlé dřevo a vypadalo to slušně, žádná prvoplánová imitace jak to umí třeba Ford. Jednou jsem si to pohladil, to mi stačilo. Olizování, okusování a další testovací praktiky nechám na odborné testery >:-[]
Latitude vs. zbytek Rencků
| 22. 10. 2012 15:39
Nejlíp se to pozná, když dojde na lámání (dřeva).
Avatar - Ji/Ri
Latitude vs. zbytek Rencků
| 22. 10. 2012 19:29
Je to tak, ve Vel Satisu jsem měl taky pravé dřevo. ;-)
safrane
| 23. 10. 2012 23:17
to je podla mna najlepsi renault, na ktory mohol byt renault naozaj hrdy. minule som nasiel jeden z roku 1998 a malo to 6, alebo 8 airbagov, LCD navi(aj ked horsie rozlisenie), pamatove elektricke a vyhrievane sedacky, multifunkcny volant, 2zonovu klimu, palubny pocitac, xenony, automat (neviem kolkostupnovy)... proste auto na urovni premie. Odvtedy take auto, ktore by sa mohlo rovnat premiam renault nevyrobil.
Nieco podobne tomuto:
[odkaz]

BTW, co poviete na tohoto krasavca?

[odkaz]

cloveku je az do placu pri nostalgickom obzreti sa do 90tych rokov a uvedomeni si dnesnej ubohej reality, kedy sa renault zmoze tak akurat na korejsku kopiu kopie ssanyongu(ten ma aspon svoju tvar).
V nizsioch kategoriach pomer cena/uzitok beriem plnymi rukami, tam Renault boduje viac nez konkurencieschopne, ale v tejto kategorii su priority uplne ine!

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku