Ekonomika
ze jaguar XF sa nam akosi rozbehol :yes: , za posledne mesiace ma velmi slusne predaje :yes: a pred tym pol roka nic... , velmi pekne auto tak drzim palce nech do konca roka este aspon dalsich 30 kuskov bude :yes:
ja stale nechapem, preco ma E tak male predaje, ved to auto je proste klassa oproti 5ke (nic v zlom a je to moj subj. pocit takze klud ), alebo zeby sa E predavali skor rocne bazarovky s omnoho lepsou cenou ? neviem, ale nechapem, skoda, na druhej strane, ked v tej kope patiek vidim E, tak som vysmiaty ako decko 😉
Z môjho pohladu to plne chápem.Mne sa súčastné E vôbec nepáči a to som sa hodne snažil,aby som mu prišiel na chuť.
Duvodu je vic, tim hlavnim asi je prilis konzervativni design. C klasse je na tom lip. E klasse ma navic stejny design interieru jako C. Jinymi slovy je C tak dobre, ze ho mnoho lidi uprednostni pred E...podle mne. Jinak je designem BMW a AUDI dal nez E.
Ty já nevím, sice mám rád MB, jenže mi E přijde dost pohřbený designem. Hlavně pohled ze zadu mi sbujektivně přijde jak auto pro důchodce.
Éčko mi oproti pětce přijde jako takové páprdovské auto.. Tím nechci říci, že éčko je špatné, ale BMW má prostě šmrnc..
Současné éčko se bohužel moc nepovedlo. Mě osobně se nelíbí hlavně interiér.
Minulá generace byla oproti současné krásná, interiér hezky vyvážený, příjemný a luxusní (ve vyšších výbavách).
Doufám ale, že se to příští rok spraví faceliftem, podobně jako u céčka. To po faceliftu zevnitř posunulo o třídu výš jak kvalitou materiálu, tak uspořádáním a vzhledem.
Minulá generace byla oproti současné krásná, interiér hezky vyvážený, příjemný a luxusní (ve vyšších výbavách).
Doufám ale, že se to příští rok spraví faceliftem, podobně jako u céčka. To po faceliftu zevnitř posunulo o třídu výš jak kvalitou materiálu, tak uspořádáním a vzhledem.
Tak to Si jediný nechápavec. Žeby už aj Topper pochopil ? 😉
v nemecku a inde v zapadnej eu to nie je s predajom Ecka vobec take zle ako v cechach...... kazdy trh ma svoje specifika... a v cesku dominuje bmw ale s celkovymi poctami predanych Eciek v europe je vsetko ako ma byt... v nemecku je tiez suboj Ecko a 5ka velmi tesny..... po 9 mesiacoch je medzi tymito dvoma autami rozdiel len par kusov a to sa pocitaju ich predaje na desattisice..... Ecko je uspesne auto :yes: , to preco mu to nejde v cechac hej zahada... lebo inde v celej eu sa mu dari
ja som tiez za Ecko.. jednoznacne Ecko.... celkove predaje v eu su fajn.... takze netreba neuspech v cechach brat nejako tragicky... v nemecku a inde je to uz podstatne lepsie s Eckom :yes😒br />
predaj za 9 mesiacov 2012 v nemecku😒br />
BMW 5 - 36 003 ks
MB E - 35 258 ks
tam o ziadnom neuspechu Ecka nemoze byt ani reci... je to velmi tesne , cesko je v tomto smere zvlastny trh ale inde v eu je Ecko jasne vpredu spolu s bmw alebo dokonca pred nim....
to preco mu to v cechach nejde je divne.... ale inak v eu je Ecko bestseller :yes:
predaj za 9 mesiacov 2012 v nemecku😒br />
BMW 5 - 36 003 ks
MB E - 35 258 ks
tam o ziadnom neuspechu Ecka nemoze byt ani reci... je to velmi tesne , cesko je v tomto smere zvlastny trh ale inde v eu je Ecko jasne vpredu spolu s bmw alebo dokonca pred nim....
to preco mu to v cechach nejde je divne.... ale inak v eu je Ecko bestseller :yes:
Neúspěch to z hlediska tradičního rozložení sil nepochybně je, a u MB to vědí. Jak A6 tak 5er v souč. generacích se prodávají lépe, k čemuž nutno dodat, že Éčku v prodejích na německém trhu vydatně pomáhají taxi verze. To jsou tisíce aut ročně.
Z hlediska hodnocení těchto aut jako takových, éčko je nejstarší a je to na něm znát, jednak design, zejména interierů, šel jiným směrem, než jak si to představovali v MB jednak samo MB změnilo designovou řeč a proto se čeká na FL éčka jako na smilování. Podobně z hlediska techniky, FL má přinést AT srovnatelnou se špičkovou konkurencí, lepší odhlučnění R4 dýzlů, nějaký turbobenzín. Jinými slovy to, co už zbylí dva z D3 nabízejí a co je důvodem snížení prodejů éčka. Na FL jsou zvědaví všichni, protože řečeno s klasikem..."bude to stačit, myslíš?" 😉
Z hlediska hodnocení těchto aut jako takových, éčko je nejstarší a je to na něm znát, jednak design, zejména interierů, šel jiným směrem, než jak si to představovali v MB jednak samo MB změnilo designovou řeč a proto se čeká na FL éčka jako na smilování. Podobně z hlediska techniky, FL má přinést AT srovnatelnou se špičkovou konkurencí, lepší odhlučnění R4 dýzlů, nějaký turbobenzín. Jinými slovy to, co už zbylí dva z D3 nabízejí a co je důvodem snížení prodejů éčka. Na FL jsou zvědaví všichni, protože řečeno s klasikem..."bude to stačit, myslíš?" 😉
Nebudou stejne taxi verze v Nemecku pomahat treba i 5GT? To by me docela zajimalo - rozlozeni soukromych kupcu vs. firmy u 5GT.
Nejde o rozdělení na soukromé/firemní, jde o unikátní postavení MB-E coby taxíku v Německu. To je síla, která je v prodejích znát, na druhou stranu není důvod je nepočítat, moje poznámka je jen v tom duchu, že klesají-li prodeje Eklasse, pak je to nutně v segmentu mimo taxi, u těch E taxíků se neřeší, jestli nemá A6 nebo 5er lepší jízdní vlastnosti, lepší motory atd., tedy to, co rozhoduje o úspěchu modelu na trhu u běžných zákazníků.
BMW 6 už začíná bodovat ,jsem zvědav ,jestli se posune jeětě výš.
Ja dufam ze ano. Zrovna vcera som videl M6 coupe a skoro som padol na zem. To auto je neskutocne nadherne. Uz som aj pozeral cennik, ze ci naahodou... >😁 ale zatial mi nejaka ta nula chyba ;-\ Mat 150k eur zabudnem na vsetky porsche ci bentley. auto snov :yes:
Zvlastni, mam to presne naopak. BMW mam rad a podle me se jen tezko bude hledat za ty penize lepsi GT nez prave M6 (btw. nemluvi geo.metro o 6 Grand Coupe? 😄 ) ALE Porsche je pro me imagem, historii, nadcasovosti a imho proste vsim jinde nez BMW. Rozhodovat se mezi M6 a treba Carrerou S v aktualni 991 generaci (nebo i predesla M6 vs. 997) tak sahnu po Carrere.
Mám to stejně, při vší úctě k M6, jel jsem carreru S a je to dle mého dokonalost na kolech. Pro mě šestka může skvěle fungovat jako 640i, myslím co do pozice na trhu, ceny ve vztahu k performance, ale v patrech nad tři mega je to už mela, M6 stojí proti soupeřům typu 911S nebo XKRS a to je těžká písemka. 😉
Porsche je premievostou, exkluzivitou a imagem o stupienok vyssie nad celou D3, o tom dufam nikto nepochybuje 😄 aj pre mna. Znamy mal nedavno dvadsiate narodeniny a existuju rodicia, ktori povedia aby si si vybral auto ake len chces. Nechcel ziaden supersport, chcel auto aby sa s tym v ramci moznosti dobre jazdilo u nas a aby to v pripade potreby odviezlo viac ako dvoch ludi. Skoncil u 911 turbo. Viezol som sa v tom aute a je tazke opisat pocity, ktore ma clovek uz len v jeho blizkosti a este ked si sa sedne a prevezie sa...ach 😄 ALE. Ako som videl prvy krat na vlastne oci M6 rozochveli sa mi kolena minimalne rovnako ako pri tej 911. Ta agresivita, drze sebavedome vyzarovanie toho auta ma proste dostalo. Jazdne bude porsche asi poprede, neviem, ale ja by som aj tak do neho isiel, laska na prvy pohlad 😄 uz len mat tak taketo starosti a dilemy.........
Hezké starosti ve dvaceti. 😄 Tak mu jen přejme, aby se za volantem Turba dožil pětadvacítky. 😉
Nescel ziaden supersport a kupil si 911 turbo :yes: urban myths forever 😄
Nic si kupovat nemusel, vsetko zatiahli rodicia. Nasere nejedneho zavistlivca co? Ale ved ty urcite sam dobre vies 😄
Skoda ze se podobne dobre neprodava XF nebo CLS.
A pán si je istý že vrvaí o Čechách, kde dlho jazdili len a len zadokolky???