Novinky
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nic víc není potřeba dodávat.
Snad ještě..., když už jste něco takového tady vydali, bylo by pro Vás dobré se aspoň okem podívat.... jak že ty prodeje v té jižní Americe (Brazílii, páč jiné trhy jsou marginální a to vč. Argentinského) vypadají...
Už sem tady na to upozorňoval jednou, když jste o VW LŽIVĚ psali jako o jedničce tamního trhu, přitom... správně je, že VW měsíc co měsíc na Fiat ztrácí a nebýt GOLu (který je orpavdu úspěšný), tak nemají co postavit proti ostatním modelům Fiatu.
Bohužel. Už se to tady fakt nedá číst... To můžou rovnou otiskovat na svých stránkách... myslím tím volkswagen.com a jednotlivé mutace... Tam to lidi, co tam přijdou možná i sežerou.
Mimoto... GM a Hnůjdééé na tom trhu jsou stejně dlouho, jako ten Fiat a nebo VW a jsou tam co jsou..., tedy trh rozhoduje už dlouhou dobu o jejich úspěšnosti a neúspěšnosti, nikoliv manažeři ve VW.
Fiat má v top ten 4 modely (součtem 512 tis. aut za letošek)
VW 3 modely (součtem 400 tis. aut za letošek)
Chevrolet dva
I na dalších místech má Fiat víc úspěšných modelů než VW.
Hundé tam nevidím..., to je spolu s Fordem až druhá desítka...
Snad ještě..., když už jste něco takového tady vydali, bylo by pro Vás dobré se aspoň okem podívat.... jak že ty prodeje v té jižní Americe (Brazílii, páč jiné trhy jsou marginální a to vč. Argentinského) vypadají...
Už sem tady na to upozorňoval jednou, když jste o VW LŽIVĚ psali jako o jedničce tamního trhu, přitom... správně je, že VW měsíc co měsíc na Fiat ztrácí a nebýt GOLu (který je orpavdu úspěšný), tak nemají co postavit proti ostatním modelům Fiatu.
Bohužel. Už se to tady fakt nedá číst... To můžou rovnou otiskovat na svých stránkách... myslím tím volkswagen.com a jednotlivé mutace... Tam to lidi, co tam přijdou možná i sežerou.
Mimoto... GM a Hnůjdééé na tom trhu jsou stejně dlouho, jako ten Fiat a nebo VW a jsou tam co jsou..., tedy trh rozhoduje už dlouhou dobu o jejich úspěšnosti a neúspěšnosti, nikoliv manažeři ve VW.
Fiat má v top ten 4 modely (součtem 512 tis. aut za letošek)
VW 3 modely (součtem 400 tis. aut za letošek)
Chevrolet dva
I na dalších místech má Fiat víc úspěšných modelů než VW.
Hundé tam nevidím..., to je spolu s Fordem až druhá desítka...
Ten clanek je napsany evidentne zaujate, ne-li primo na objednavku.
I obrazek u clanku ma evokovat, resp. podsouvat, jak VW je ten silnejsi - logo je zamerne vetsi a umistene nad logem FIATu.
Redakce - mene okate, prosim... 8-s :no:
I obrazek u clanku ma evokovat, resp. podsouvat, jak VW je ten silnejsi - logo je zamerne vetsi a umistene nad logem FIATu.
Redakce - mene okate, prosim... 8-s :no:
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tak hloupost tam je, ale záměr taky, co si budeme povídat. Ty peníze se musí za něco zasloužit. IVG do nich nebude cpát jen pro jejich krásné oči a 786. článek o Rapidu... 😄
Ta potřeba ukázat, jak je VW dominantní (a Fiat skomírá všude) je v tom článku prostě patrná (viz. Fiat ztratí ještě víc, protože...) Vždyť to je holý nesmysl, vč. té ubohé dedukce.
Ta potřeba ukázat, jak je VW dominantní (a Fiat skomírá všude) je v tom článku prostě patrná (viz. Fiat ztratí ještě víc, protože...) Vždyť to je holý nesmysl, vč. té ubohé dedukce.
jo jo, není nad to, když má člověk blbé vstupní data, nerozumí tomu (a ani ho to asi nebaví) a začne vymýšlet, co se asi stane na 5 let >😁
(ku*va nesedí to i na Marchineho? 😉 jen fórek.... já mu fandím.... ale napadlo mě to 😄 )
(ku*va nesedí to i na Marchineho? 😉 jen fórek.... já mu fandím.... ale napadlo mě to 😄 )
Tak naštěstí... Znalí vědí, že Fiat je brán za místní značku (na rozdíl od ostatních - něco jako škodovka u nás), svoje aktivity tam vždy prezentoval tímto stylem, má tam své vývojové centrum a Fiat Brasil má i velkou porci samostatnosti ve své prezentaci, je tedy plně adaptovaný na tamní trh, přičemž je schopen nabídnout jak low cost auta, tak prémiové auta. Tyhle články jsou přesně ve stylu... psi štěkají - karavana táhne dál. To, že by se VW chtěl dostat na pozici Fiatu v Brazílii vzhledem ke krizi v Evropě, tomu rozumím..., ale to fakt není otázka jednoho zaplaceného článku na auto.cz. Myslím, že o tu pozici by tam Fiat musel přijít sám vlastní blbostí a to se nestane.
P.S. I podle investic je vidět, že Fiat ze svých pozic rozhodně nechce upustit, přičemž zázemí má i spolu s Chryslerem úplně někde jinde.
P.S. I podle investic je vidět, že Fiat ze svých pozic rozhodně nechce upustit, přičemž zázemí má i spolu s Chryslerem úplně někde jinde.
Obávám se, že Fiat o tuto pozici umí připravit sám sebe velmi rychle.
Vzpomeňme na polovinu osmdesátých lt, kdy byl Fiat lídrem evropského trhu a jaké má dnes v Evropě prodeje? Pravda, není fér porovnávat čísla dnešní (Fiat už je jedním z mála, který není už financován z veřejných peněz), ale řekněme nějakých 5-8 let dozadu. O svoji roli v Evropě se Fiat připravil sám vlastní neschopností. A ani po 25 letech není schopen nějak výrazně reagovat. Punto je snad nejstarší ve svém segmentu a "inovace" probíhá snižováním modelové palety. Bravo je také přestárlé, nemá žádnou karosářskou variantu, pouze opět ubyla nabídka o některé variace. 500 je nepraktická stylovka spíš pro oko, než na ježdění, atd. Žádné oslnění se nekoná.
Ano, recyklovaná Panda je možná to nejlepší, co v daném segmentu existuje a ukazuje, že o Fiaty byl vždy největší zájem až poté, co je fabrika přestala vyrábět (u Pandy to vyřešili recyklací). Takže v Evropě mají JEDEN aktuální atraktivní model a jedno Doblo.
Jediná šance Fiatu je vyrábět pro jiné značky (Suzuki, Mazda, Opel...), kdy prodejní politiku dělá prostě někdo úplně jiný.
Vzpomeňme na polovinu osmdesátých lt, kdy byl Fiat lídrem evropského trhu a jaké má dnes v Evropě prodeje? Pravda, není fér porovnávat čísla dnešní (Fiat už je jedním z mála, který není už financován z veřejných peněz), ale řekněme nějakých 5-8 let dozadu. O svoji roli v Evropě se Fiat připravil sám vlastní neschopností. A ani po 25 letech není schopen nějak výrazně reagovat. Punto je snad nejstarší ve svém segmentu a "inovace" probíhá snižováním modelové palety. Bravo je také přestárlé, nemá žádnou karosářskou variantu, pouze opět ubyla nabídka o některé variace. 500 je nepraktická stylovka spíš pro oko, než na ježdění, atd. Žádné oslnění se nekoná.
Ano, recyklovaná Panda je možná to nejlepší, co v daném segmentu existuje a ukazuje, že o Fiaty byl vždy největší zájem až poté, co je fabrika přestala vyrábět (u Pandy to vyřešili recyklací). Takže v Evropě mají JEDEN aktuální atraktivní model a jedno Doblo.
Jediná šance Fiatu je vyrábět pro jiné značky (Suzuki, Mazda, Opel...), kdy prodejní politiku dělá prostě někdo úplně jiný.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
už jsou ty jejich blitky opravdu trošku únavné....
Něco málo o Fiatu v Brazílii😒br /> [odkaz]
[odkaz]
Nedávno mě dostal taky tenhle článek😒br /> [odkaz]
Není náhodou leaderem v daném segmentu taky Palio? No hlavně že jako o hlavním konkurentu se mluví o VW a o Hjundaji.... O leaderu trhu opět ani zmíňka....
A tak je to tady se vším - když VW vzrostou prodeje LCV v Evropě o 3%, hned je o tom článek. Že celý segment ale vede v Evropě Renault, toho jsem si na legendárním ACZ nikdy nevšimnul....
Teď k tomu přihoď informační smršť "made by Vaverka", čili na jednu stranu machrování, že dokumentace k HTP má 10.000 stran a na druhou stranu neochota si při testování Renaultu přečíst pár stránek návodu, aby si uměl aspoň stáhnout okna....
No nic, je to vážně fraška.... Ale počet prokliků roste.... 😉
Jinak k článku samotnému: ano, Fiat a VW to v Brazílii budou mít zas o něco těžší, ale ono už to tak na tom našem světě je, že konkurence je furt silnější, zákazníci furt náročnější atd. atd. Čili v tomto ohledu je ten článek celkem o ničem, protože to samé můžeš napsat o jakékoliv jiné zemi.... A ano, pro Fiat je Brazílie naprosto zásadní trh, zatímco pro VW "jen" důležitý....
Čili článek o ničem, ale diskusi evidentně vyvolá.... což je BOHUŽEL definice platná pro čím dál větší počet článků tady na tomhle webu.... Asi je opravdu čas to tady zabalit úplně....
Něco málo o Fiatu v Brazílii😒br /> [odkaz]
[odkaz]
Nedávno mě dostal taky tenhle článek😒br /> [odkaz]
Není náhodou leaderem v daném segmentu taky Palio? No hlavně že jako o hlavním konkurentu se mluví o VW a o Hjundaji.... O leaderu trhu opět ani zmíňka....
A tak je to tady se vším - když VW vzrostou prodeje LCV v Evropě o 3%, hned je o tom článek. Že celý segment ale vede v Evropě Renault, toho jsem si na legendárním ACZ nikdy nevšimnul....
Teď k tomu přihoď informační smršť "made by Vaverka", čili na jednu stranu machrování, že dokumentace k HTP má 10.000 stran a na druhou stranu neochota si při testování Renaultu přečíst pár stránek návodu, aby si uměl aspoň stáhnout okna....
No nic, je to vážně fraška.... Ale počet prokliků roste.... 😉
Jinak k článku samotnému: ano, Fiat a VW to v Brazílii budou mít zas o něco těžší, ale ono už to tak na tom našem světě je, že konkurence je furt silnější, zákazníci furt náročnější atd. atd. Čili v tomto ohledu je ten článek celkem o ničem, protože to samé můžeš napsat o jakékoliv jiné zemi.... A ano, pro Fiat je Brazílie naprosto zásadní trh, zatímco pro VW "jen" důležitý....
Čili článek o ničem, ale diskusi evidentně vyvolá.... což je BOHUŽEL definice platná pro čím dál větší počet článků tady na tomhle webu.... Asi je opravdu čas to tady zabalit úplně....
TOP 20 září 2012
1 VW Gol 23,351 8.4% 1 1 211,948 7.9% 1 1
2 Fiat Uno 20,252 7.3% 2 2 197,607 7.4% 2 2
3 Fiat Palio 14,766 5.3% 4 4 131,869 4.9% 3 7
4 VW Fox/CrossFox 13,964 5.0% 3 3 127,849 4.8% 4 5
5 Chevrolet Celta 11,444 4.1% 5 5 104,350 3.9% 5 3
6 Fiat Siena 9,750 3.5% 6 8 67,496 2.5% 11 8
7 Fiat Strada 9,517 3.4% 7 7 85,670 3.2% 7 6
8 Renault Sandero 7,866 2.8% 9 9 73,738 2.8% 8 11
9 Ford Fiesta Hatch 7,839 2.8% 8 6 91,439 3.4% 6 10
10 VW Voyage 7,049 2.5% 10 10 68,436 2.6% 10 9
11 Chevrolet Corsa Sedan 5,433 2.0% 12 11 72,067 2.7% 9 4
12 VW Saveiro 5,369 1.9% 11 12 49,156 1.8% 12 13
13 Ford Ka 4,970 1.8% 15 25 39,949 1.5% 16 14
14 Chevrolet Cobalt 4,392 1.6% 14 13 48,451 1.8% 13 134
15 Chevrolet Montana 4,155 1.5% 13 19 37,071 1.4% 17 17
16 Chevrolet S10 4,096 1.5% 18 18 32,108 1.2% 19 18
17 Toyota Corolla 3,973 1.4% 17 24 40,425 1.5% 15 15
18 Chevrolet Agile 3,878 1.4% 16 14 43,723 1.6% 14 12
19 Honda Civic 3,735 1.3% 25 15 36,774 1.4% 18 34
20 Chevrolet Spin 3,644 1.3% 20 26 8,620 0.3% 62 -
1 VW Gol 23,351 8.4% 1 1 211,948 7.9% 1 1
2 Fiat Uno 20,252 7.3% 2 2 197,607 7.4% 2 2
3 Fiat Palio 14,766 5.3% 4 4 131,869 4.9% 3 7
4 VW Fox/CrossFox 13,964 5.0% 3 3 127,849 4.8% 4 5
5 Chevrolet Celta 11,444 4.1% 5 5 104,350 3.9% 5 3
6 Fiat Siena 9,750 3.5% 6 8 67,496 2.5% 11 8
7 Fiat Strada 9,517 3.4% 7 7 85,670 3.2% 7 6
8 Renault Sandero 7,866 2.8% 9 9 73,738 2.8% 8 11
9 Ford Fiesta Hatch 7,839 2.8% 8 6 91,439 3.4% 6 10
10 VW Voyage 7,049 2.5% 10 10 68,436 2.6% 10 9
11 Chevrolet Corsa Sedan 5,433 2.0% 12 11 72,067 2.7% 9 4
12 VW Saveiro 5,369 1.9% 11 12 49,156 1.8% 12 13
13 Ford Ka 4,970 1.8% 15 25 39,949 1.5% 16 14
14 Chevrolet Cobalt 4,392 1.6% 14 13 48,451 1.8% 13 134
15 Chevrolet Montana 4,155 1.5% 13 19 37,071 1.4% 17 17
16 Chevrolet S10 4,096 1.5% 18 18 32,108 1.2% 19 18
17 Toyota Corolla 3,973 1.4% 17 24 40,425 1.5% 15 15
18 Chevrolet Agile 3,878 1.4% 16 14 43,723 1.6% 14 12
19 Honda Civic 3,735 1.3% 25 15 36,774 1.4% 18 34
20 Chevrolet Spin 3,644 1.3% 20 26 8,620 0.3% 62 -
Jojo, já sečetl jen vozy z TOP ten. A jak sem psal, nebýt Golu, nemá VW co postavit. Ten je úspěšný. Nicméně Fiat top ten naprosto dominuje. Například Freemontu se prodá 2x tolik než Tiguanu...
Nicméně tady je to prezentováno neustále úplně opačně!!!
Nicméně tady je to prezentováno neustále úplně opačně!!!
Vůbec ti do toho nechci wolffe kecat, ale maličký detail - crossover Freemont není konkurentem Tiguanu >😁
Freemont je něco mezi MPV a crossoverem, rozhodně ne malé SUV.
Takže je to spíš konkurence pro Sharan.
Freemont je něco mezi MPV a crossoverem, rozhodně ne malé SUV.
Takže je to spíš konkurence pro Sharan.
Najdi bližší konkurenty v rámci Brazilského trhu těchto dvou značek ve vyšší cenové... Bylo to myšleno jako případná odpověď, kdyby tady zase někdo začal plácat něco o image. Sharan tam fakt v tabulce nenajdeš... 😄
Já nevím co je nejúspěšnější brazilské mpv, zas tak sem to nestudoval ale dost možná že Chevrolet Spin.
Akorát ten bude cenově jinde.
Jinak Dodge Journey už se tam prodávalo dávno před fiatem, to jen taková perlička 😄
Akorát ten bude cenově jinde.
Jinak Dodge Journey už se tam prodávalo dávno před fiatem, to jen taková perlička 😄
:yes: většinu zajímavých věcí si tady člověk najde spíš v diskusi než v článcích.... Přece se někdo nebude v pracovní době dělat s tabulkama a nedej bože, aby třeba udělal analýzu tržního podílu Fiatu a VW na brazilském trhu za posledních 5 let.... 8-s
Raději blbě přeložím nějaké spekulace, dám k tomu pěkné barevné loga "VW vs. Fiat" a mám hotovo.... ;-\
Raději blbě přeložím nějaké spekulace, dám k tomu pěkné barevné loga "VW vs. Fiat" a mám hotovo.... ;-\
Jinak.. on ten Hundé asi fakt už maže jako koncern, páč.. když se podíváš do té tabulky, tak je jasné, že se FIAT musí Hundé bát...
To je jako v Itálii... tam už taky I20 a Fabie totálně rozdrtila Ypsilonku a Punto... 😉
To je jako v Itálii... tam už taky I20 a Fabie totálně rozdrtila Ypsilonku a Punto... 😉
marketing je o tom, že buduješ v lidech nějaký pocit.... Můžeš to dělat permanentní reklamou, můžeš to dělat tak, že jsi nenápadně zmiňován v různých článcích v pozitivních souvislostech atd. atd. O nic jiného tady nejde.... Prozatím je spojení "Korea a Brazílie" naprosto irelevantní záležitostí (tedy z věcného pohledu).
Jinak oni jsou tady už ale úplně mimo, nedávno tu v nějakém článku psali něco o tom, že v USA jsou důležité kombíky a podobné fakt evidentní hovadiny..... :😉
Jinak oni jsou tady už ale úplně mimo, nedávno tu v nějakém článku psali něco o tom, že v USA jsou důležité kombíky a podobné fakt evidentní hovadiny..... :😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Hoši, hoši, když se podívám na tabulky prodejů v Brazílii, ta VW je pro Fiat opravdu problém ;-\ Stačí si vzít první desítku prodejů za rok 2012
Fiat, celkem čtyři modely a 513 240 kusů.
Vw, celkem tři modely a 431 707 prodaných kusů
Rozdíl ve prospěch Fiatu 81 533 kusů, tedy nic moc.
Co je zajímavé, že korejská rejže neprodá v Brazílii ani píchlé kolo, ale na auto.cz to stačilo na samostatný článek o uvedení 😁20i na brazilský trh...
Fiat, celkem čtyři modely a 513 240 kusů.
Vw, celkem tři modely a 431 707 prodaných kusů
Rozdíl ve prospěch Fiatu 81 533 kusů, tedy nic moc.
Co je zajímavé, že korejská rejže neprodá v Brazílii ani píchlé kolo, ale na auto.cz to stačilo na samostatný článek o uvedení 😁20i na brazilský trh...
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
žádná válka nezačala, Fiat a VW spolu v Brazílii soupeří už roky.... Kdybychom se tady dočkali nějaké analýzy (což je samozřejmě utopie) tak bychom se o tom mohli bavit.... Podle mě je tržní podíl Fiatu v posledních letech celkem konstantní a VW lehce posiluje.... Ale je to jen můj pocit, nejsem za to placený....
Každopádně to není tak, že by teď VW objevilo Brazílii a rozhodlo se Fiat zničit.... jak píšu, je to tak už hodně dlouho.... Navíc Fiat si teď pomáhá Freemontem a taky tam chce posílit Jeep, takže rozhodně není v defenzivě....
Každopádně to není tak, že by teď VW objevilo Brazílii a rozhodlo se Fiat zničit.... jak píšu, je to tak už hodně dlouho.... Navíc Fiat si teď pomáhá Freemontem a taky tam chce posílit Jeep, takže rozhodně není v defenzivě....
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tak není bez zajímvaosti, že tento článek vznikl na základech prohlášení managera VW...
Předpokládám, že prohlášení managera Fiatu (jedničky trhu) by bylo zase jiné, stejně tak prohlášení managera GM a podobně.. 😉
Předpokládám, že prohlášení managera Fiatu (jedničky trhu) by bylo zase jiné, stejně tak prohlášení managera GM a podobně.. 😉
Až jednou vyjde něco co bude "dobře" , budu protestovat!Protože já jako pravidelný čtenář trvám na pravidelné dávce českého motoristického vidláctví !! >😁
Tak tohle je zajímavý přístup...
To není o přístupu, to je o jistotě...... >😁
že protestovat, nebudu muset. >😒]
že protestovat, nebudu muset. >😒]
A není to jenom o tom prázdném čecháčkovském kňourání a zpochybňování všeho, jenom aby si někteří tito jedinci léčili svoje komlexy, svoji zbabělost a lezdozadectví, kterým se vyznačují v běžném životě?
Není lepší si třeba najít jiné servery a jiné články, dát si dohromady fakta, prohlídnout si víc statistiky i třeba v delším časovém horizontu? Pak si člověk SÁM zjistí, jak se věci mají a takovýhle článek je možné brát jenom jako ukazatel pro toho, koho to zajímá. Že se tady trouba typu wolffa začně předvádět a plkat tady nesmysly (což dělá, co ho tady občas čtu) neznamená, že by ten článek byl zcela nesmyslný a špatně. Nakonec - hádat se o to, čí logo má být větší a výš je trapnost největšího ražení.....
Když se tady velkohubě řešil (opět zejména ze strany wolffů, baryků, toporů a podobných existencí) Rapid v Indii, začal mně tenhle trh zajímat. Ale místo blábolení jsme začal projíždět indické stránky a bylo to docela zajímavé. A navíc fakta vyvracela řadu klišé a nesmyslech psaných úchylnými jedinci tady nebo v polotovarech článků ani nemluvě. A tady to bude stejné. Nakonec - z článku vyplývá jeden základní fakt a totiž že se jedná o trh, který se bude rozvíjet (a ne v lepším případě stagnovat jako ten v Číně a nebo se dokonce propadat, jako ten v Evropě) a že některé automobilky jsou si toho vědomy. A zajímavé může být, jaké jsou modely, jaká technika a taky kolik to tam stojí.....to už se ale tady najít nedá, vyžaduje to AKTIVNÍ přístup a ne mlácení prázdné slámy. A je kde hledat a jak hledat. Ale je mnohem pohodlnější to druhé...
Někteří diskutující tady skutečně v diskuzích přinášejí řadu zajímavých odkazů a faktů, které ani v článcích ani nejsou, zato ta banda blbů, co to tady plevelí hloupými žvásty tady bohužel převládá - a wolff je jejich praporečníkem a armádu má (bohužel) dost početnou.
Není lepší si třeba najít jiné servery a jiné články, dát si dohromady fakta, prohlídnout si víc statistiky i třeba v delším časovém horizontu? Pak si člověk SÁM zjistí, jak se věci mají a takovýhle článek je možné brát jenom jako ukazatel pro toho, koho to zajímá. Že se tady trouba typu wolffa začně předvádět a plkat tady nesmysly (což dělá, co ho tady občas čtu) neznamená, že by ten článek byl zcela nesmyslný a špatně. Nakonec - hádat se o to, čí logo má být větší a výš je trapnost největšího ražení.....
Když se tady velkohubě řešil (opět zejména ze strany wolffů, baryků, toporů a podobných existencí) Rapid v Indii, začal mně tenhle trh zajímat. Ale místo blábolení jsme začal projíždět indické stránky a bylo to docela zajímavé. A navíc fakta vyvracela řadu klišé a nesmyslech psaných úchylnými jedinci tady nebo v polotovarech článků ani nemluvě. A tady to bude stejné. Nakonec - z článku vyplývá jeden základní fakt a totiž že se jedná o trh, který se bude rozvíjet (a ne v lepším případě stagnovat jako ten v Číně a nebo se dokonce propadat, jako ten v Evropě) a že některé automobilky jsou si toho vědomy. A zajímavé může být, jaké jsou modely, jaká technika a taky kolik to tam stojí.....to už se ale tady najít nedá, vyžaduje to AKTIVNÍ přístup a ne mlácení prázdné slámy. A je kde hledat a jak hledat. Ale je mnohem pohodlnější to druhé...
Někteří diskutující tady skutečně v diskuzích přinášejí řadu zajímavých odkazů a faktů, které ani v článcích ani nejsou, zato ta banda blbů, co to tady plevelí hloupými žvásty tady bohužel převládá - a wolff je jejich praporečníkem a armádu má (bohužel) dost početnou.
V klidu, spíše to měl být fór, než realita.Je ale pravda , že některé věci se zde zhoršily, to je bez diskuze. 😄
Blahopřeji ti, že si měl potřebu opět dokázat, že jsi asi ten největší blbec na internetových diskuzích, který se tu objevil... A stačilo ti k tomu "pouze" 21 řádků.
Přesně pro tyto jedince jako si ty jsou i tyto články určeny... Tedy jedince.. co aktivního přístupu nejsou schopni.
Přesně pro tyto jedince jako si ty jsou i tyto články určeny... Tedy jedince.. co aktivního přístupu nejsou schopni.
hele neprovokuj ho.... jinak si proklepne brazilské stránky a argumentačně nás tady tak vypráská, že sem měsíc nevlezem..... 😲
To koukáš do zrdcadla sám na sebe, co, když vidíš největšího blbce, který se na internetových diskuzích, co?
Jinak opakování hlášek druhých ti jde, jen co je pravda...někdo, kdo sem doslova nableje takovou záplavu hovadin a nesmyslů jako ty se mně nemlže dotknout. Tak se snaž dál, stejně je to snaha marná....
Víš starou belu, žvaníš tady nesmysly, ale zato seš vytrvalej, no nedá se nic dělat, i totální hovado je v diskuzi potřeba, protože o to víc člověk ocení ty protipóly....
Jinak opakování hlášek druhých ti jde, jen co je pravda...někdo, kdo sem doslova nableje takovou záplavu hovadin a nesmyslů jako ty se mně nemlže dotknout. Tak se snaž dál, stejně je to snaha marná....
Víš starou belu, žvaníš tady nesmysly, ale zato seš vytrvalej, no nedá se nic dělat, i totální hovado je v diskuzi potřeba, protože o to víc člověk ocení ty protipóly....
Za posledný čas sa v tunajších diskusiách opakuje stále to isté : bulvár, bulvár, bulvár.....
na adresu redakcie sa znieslo toľko bulvárnej špiny, len aby neschopní, neúspešní mohli obhájiť tú „svoju“ značku. Problém nevidím v redakcii, ale v prispievateľoch, ktorí samotní tu produkujú najväčší BULVÁRNY odpad, skrývajúc jeho podobu pod pojmom „príspevok“.
Príkladom je tu rozpútanie bulvárnych príspevkov a bulvárnych reakcí bez znalosti brazílskeho či argentínskeho trhu. Alebo snáď informácie sú a podporili by neustálu rivalitu VW a Fiat-u na latinsko-americkom trhu uvádzanú v článku? Koľkí z tunajších prispievateľov má prehľad o reálnom predaji – (počte predaných kusov). Nie je vari zmyselné počítanie len príkladom bulváru? Dozvieme sa od niekoho reálne čísla, alebo sa tu bude zase variť z vody?
STOP BULVÁRNYM PRÍSPEVKOM
na adresu redakcie sa znieslo toľko bulvárnej špiny, len aby neschopní, neúspešní mohli obhájiť tú „svoju“ značku. Problém nevidím v redakcii, ale v prispievateľoch, ktorí samotní tu produkujú najväčší BULVÁRNY odpad, skrývajúc jeho podobu pod pojmom „príspevok“.
Príkladom je tu rozpútanie bulvárnych príspevkov a bulvárnych reakcí bez znalosti brazílskeho či argentínskeho trhu. Alebo snáď informácie sú a podporili by neustálu rivalitu VW a Fiat-u na latinsko-americkom trhu uvádzanú v článku? Koľkí z tunajších prispievateľov má prehľad o reálnom predaji – (počte predaných kusov). Nie je vari zmyselné počítanie len príkladom bulváru? Dozvieme sa od niekoho reálne čísla, alebo sa tu bude zase variť z vody?
STOP BULVÁRNYM PRÍSPEVKOM
Reálná čísla tady zná každý. 😄
Tak nam ich tu daj. Koľko že to predal VW a koľko Fiat doteraz?
Predlož nám aspoň dáta za tri roky, kde Fiat poráža VW minimálne o 100 000 ks.
Predlož nám aspoň dáta za tri roky, kde Fiat poráža VW minimálne o 100 000 ks.
Tak, čo bude s týmito číslami?
Dozvieme sa to od teba, alebo si si prišiel iba vyventilovať svoju neschopnosť, či neúspech reálneho života?
Takže ja to trošku ozrejmím😒br /> Súčasná situácia Brazílie je veľmi naklonená novým investíciam, hlavne, že tie investície zaplatí z pôžičiek štát. Ľavicová vláda, populisticky podporuje jedostrannú orientáciu ekonomiky na automotive group. Zamestnanosť, infraštruktúra, domáca produkcia. Nevzdelaní a vyciciavaní plantážoví robotníci prejdu k pásom v nádeji, že tento automobil si niekedy kúpia. O tom sníval i indicky robotník, ktorého mala motorozivať Tata Nano, no akosi neuspela...
Neodškriepiteľné je , že Fiat a VW na brazílskom trhu vždy súperili a súperia. A súperia veľmi tesne. Narozdiel od „zaručene“ bulvárnych wolfovych výpočtov.
A áno, za posledné tri roky sa tam začal rozmáhať Renault ( presnejšie preznačkované Dacie), Nissan. Z juhoamerického koláča si chce Hyundai tiež ukrojiť a to najlepšie ako vie. Výstavbou továrne, ktorú samozrejme finančne podporí pani premiérka, prípadne nový prezident (-tka)- v Brazílii sú ženy na vysokých postoch veľmi populárne.
R.2007
Celkový predaj 1.975 518
Fiat 523 184
VW 489 662
R.2008
Celkový predaj 2.193 277
Fiat 557 507
VW 526 070
r.2009
Celkový predaj 2.474 649
Fiat 619 017
VW 626 183
r.2010
Celkový predaj 2.644 704
Fiat 611 336
VW 601 498
r.2011
Celkový predaj 2.647 250
Fiat 596 860
VW 586 181
Rok 01-09/2012
Celkový predaj 2 100 360
Fiat 493 976 +11,7%
VW 479 217 +9,7%
GM 396 543 +1,9%
Ford 197 342 +8,0%
Renault 139 639 +12,3%
Honda 84 500 +33,5%
Nissan 71 383 +116,0%
Citroen 53 291 -20,5%
Peugeot 50 436 -11,1%
Toyota 41 084 -27,0%
Hyundai 32 904 -27,0%
Skutočne markantné rozdiely alá BULVÁR. Bulvár zo strany prispievateľov, ktorí zaručene vedia.... >😁
Dozvieme sa to od teba, alebo si si prišiel iba vyventilovať svoju neschopnosť, či neúspech reálneho života?
Takže ja to trošku ozrejmím😒br /> Súčasná situácia Brazílie je veľmi naklonená novým investíciam, hlavne, že tie investície zaplatí z pôžičiek štát. Ľavicová vláda, populisticky podporuje jedostrannú orientáciu ekonomiky na automotive group. Zamestnanosť, infraštruktúra, domáca produkcia. Nevzdelaní a vyciciavaní plantážoví robotníci prejdu k pásom v nádeji, že tento automobil si niekedy kúpia. O tom sníval i indicky robotník, ktorého mala motorozivať Tata Nano, no akosi neuspela...
Neodškriepiteľné je , že Fiat a VW na brazílskom trhu vždy súperili a súperia. A súperia veľmi tesne. Narozdiel od „zaručene“ bulvárnych wolfovych výpočtov.
A áno, za posledné tri roky sa tam začal rozmáhať Renault ( presnejšie preznačkované Dacie), Nissan. Z juhoamerického koláča si chce Hyundai tiež ukrojiť a to najlepšie ako vie. Výstavbou továrne, ktorú samozrejme finančne podporí pani premiérka, prípadne nový prezident (-tka)- v Brazílii sú ženy na vysokých postoch veľmi populárne.
R.2007
Celkový predaj 1.975 518
Fiat 523 184
VW 489 662
R.2008
Celkový predaj 2.193 277
Fiat 557 507
VW 526 070
r.2009
Celkový predaj 2.474 649
Fiat 619 017
VW 626 183
r.2010
Celkový predaj 2.644 704
Fiat 611 336
VW 601 498
r.2011
Celkový predaj 2.647 250
Fiat 596 860
VW 586 181
Rok 01-09/2012
Celkový predaj 2 100 360
Fiat 493 976 +11,7%
VW 479 217 +9,7%
GM 396 543 +1,9%
Ford 197 342 +8,0%
Renault 139 639 +12,3%
Honda 84 500 +33,5%
Nissan 71 383 +116,0%
Citroen 53 291 -20,5%
Peugeot 50 436 -11,1%
Toyota 41 084 -27,0%
Hyundai 32 904 -27,0%
Skutočne markantné rozdiely alá BULVÁR. Bulvár zo strany prispievateľov, ktorí zaručene vedia.... >😁
vskutku zajímavý nápad, že by prodejní čísla, tabulky a anylýzy na ACZ zajišťovali diskutéři.... Napadá mě, co by pak dělala naše milovaná redakce? Házela by na homepage jen titulky a loga ve stylu "Fiat a VW si to rozdají v Brazílii, kdo vyhraje?" 😉
Jinak prodejní čísla jsem tady odkazoval a něco sem hodil i Barik....
Jinak prodejní čísla jsem tady odkazoval a něco sem hodil i Barik....
Ja tie čísla veľmi dobre poznám na rozdiel od zmyslených wolfových čísel a dohadov.
Článok bol o tom, že Fiat a VW sa "zapotia" - budú mať problém, pretože Hyundai stavia novú fabriku. A ako vieme tam kde ju postavia, sú veľmi rýchlo "domácou" fabrikou a veľmi rýchlo a promtne reagujú na požiadavky trhu.
Reálne predaje sú veľmi blízko - rozdiel od 10 -25 000 ks (pri predaji 600000ks) a nie 100 000!
Zmetené čísla tu predhodil Wolf. Baríka nerátam, ten stále počíta modely, ale nodokáže zistiť celkové predaje značky. Ani v Brazílii ani v US.....
Čo je na tom zlé, ak niekto má informáciu, ktorá by článok mohla doplniť, prípadne slušnou formou upozorniť, že v článku je chyba?
Namiesto toho za posledný rok vyskoči stále slovo: Bulvár. Ak niekto vie o stránkach, ktoré sú lepšie ako auto.cz, nech tu nechodí a neprispieva. Mne osobne krátke informácie postačia. Nemám čas pol dňa stráviť čítaním siahodlhých článkov. Ani zo zahraničných webov nepoznám články, ktoré by boli obsiahle a ak obsiahle sú, opakujú sa stále tie isté informácie len v upravenej podobe.
Článok bol o tom, že Fiat a VW sa "zapotia" - budú mať problém, pretože Hyundai stavia novú fabriku. A ako vieme tam kde ju postavia, sú veľmi rýchlo "domácou" fabrikou a veľmi rýchlo a promtne reagujú na požiadavky trhu.
Reálne predaje sú veľmi blízko - rozdiel od 10 -25 000 ks (pri predaji 600000ks) a nie 100 000!
Zmetené čísla tu predhodil Wolf. Baríka nerátam, ten stále počíta modely, ale nodokáže zistiť celkové predaje značky. Ani v Brazílii ani v US.....
Čo je na tom zlé, ak niekto má informáciu, ktorá by článok mohla doplniť, prípadne slušnou formou upozorniť, že v článku je chyba?
Namiesto toho za posledný rok vyskoči stále slovo: Bulvár. Ak niekto vie o stránkach, ktoré sú lepšie ako auto.cz, nech tu nechodí a neprispieva. Mne osobne krátke informácie postačia. Nemám čas pol dňa stráviť čítaním siahodlhých článkov. Ani zo zahraničných webov nepoznám články, ktoré by boli obsiahle a ak obsiahle sú, opakujú sa stále tie isté informácie len v upravenej podobe.
no, s tím že Korejci se stanou "domací značkou" kamkoliv vlezou je to slovo do pranice.... Né že bych v Brazílii trávil víkendy, ale podle mě ti lidi přemýšlejí malinko jinak než čecháčci, kteří koupí cokoliv, pokud to má "akční cenu".... Korejci v ČR nejsou bráni jako domácí proto, že by si lidi vážili toho, že dávají Čechům práci, ale prostě proto, že jsou levní.... To o "českém výrobku" je pouze z nouze ctnost....
Zatímco zrovna u Fiatu si dovedu představit, že pro spoustu brazilců je prostě pozitivní fakt, že ve Ferrari jezdí brazilec závody F1..... Oni jsou holt takoví emotivnější.... Toť můj názor, výzkum jsem si na to nedělal.... 😉
Zatímco zrovna u Fiatu si dovedu představit, že pro spoustu brazilců je prostě pozitivní fakt, že ve Ferrari jezdí brazilec závody F1..... Oni jsou holt takoví emotivnější.... Toť můj názor, výzkum jsem si na to nedělal.... 😉
Je vidieť, že tak ako o Taliansku, ani o Brazílii nevieš nič. Brazília nemá nič s Ferrari spoločné, i keď samozrejme Barrichello je pre nich ošiaľ.
Brazília je DRUHOU DOMOVINOU talianov!!!
Ak sa v Taliansku dáš s niekym do reči, po dlhšej diskusii môžeš bez problémov naraziť na tému – máme starých rodičov, či strýka v Brazílii. Áno Brazília je v súčasnosti druhým domovom talianov (niekde sa uvádza, že je to USA) a tak sa nečudujme, že postavenie Fiatu je tam tak silné. Áno Fiat je v Brazílii „doma“. Zatiaľ čo Spojené štáty zažili v tridsiatych rokoch príchod južanských talianov, Brazília zažila prisťahovalectvo talianov v dvoch vlnách. V čase už pred druhou svetovou vojnou, tí ktorí utekali pred Mussoliniho diktatúrou a druhá vlna prisťahovalcov – Mussoliniho prívrženci, ktorí utekali pred spojeneckými armádami spolu s „priateľmi“ z Nemecka.
A čo dodať ku kórejskej produkcii. Ak by si poznal stav na talianskom trhu, tak by si vedel, že je to Hyundai, ktorý má v Taliansku zrejme ako jediný RAST predaja. Takže sa zrejme južanom "páči". 33 000 ks za 01-09/2012 nie je nič svetoborného, ale je to to isté ako predaj Alfy Romeo! Najlepším dovozovým predajcom je VW 89 700 ks, predbehol Ford so 78 000 ks.
Takže na záver: Sám priznávaš, že o Brazílii nevieš nič, ale hlavne, že DUCHAPLNE, ZMYSLUPLNE diskuteješ.
Brazília je DRUHOU DOMOVINOU talianov!!!
Ak sa v Taliansku dáš s niekym do reči, po dlhšej diskusii môžeš bez problémov naraziť na tému – máme starých rodičov, či strýka v Brazílii. Áno Brazília je v súčasnosti druhým domovom talianov (niekde sa uvádza, že je to USA) a tak sa nečudujme, že postavenie Fiatu je tam tak silné. Áno Fiat je v Brazílii „doma“. Zatiaľ čo Spojené štáty zažili v tridsiatych rokoch príchod južanských talianov, Brazília zažila prisťahovalectvo talianov v dvoch vlnách. V čase už pred druhou svetovou vojnou, tí ktorí utekali pred Mussoliniho diktatúrou a druhá vlna prisťahovalcov – Mussoliniho prívrženci, ktorí utekali pred spojeneckými armádami spolu s „priateľmi“ z Nemecka.
A čo dodať ku kórejskej produkcii. Ak by si poznal stav na talianskom trhu, tak by si vedel, že je to Hyundai, ktorý má v Taliansku zrejme ako jediný RAST predaja. Takže sa zrejme južanom "páči". 33 000 ks za 01-09/2012 nie je nič svetoborného, ale je to to isté ako predaj Alfy Romeo! Najlepším dovozovým predajcom je VW 89 700 ks, predbehol Ford so 78 000 ks.
Takže na záver: Sám priznávaš, že o Brazílii nevieš nič, ale hlavne, že DUCHAPLNE, ZMYSLUPLNE diskuteješ.
tak on za Ferrari nejezdil jen Barichello, ale jaksi taky teď i Massa. A vzhledem k jeho tristním výkonům (ikdyž poslední dobou šel trošku nahoru) je celkem zjevné, že je u Ferrari právě proto, že je Brazilec....
Jinak to že poměry na brazilském trhu znám jen okrajově jsem tady sám psal, když jsem se pouštěl do těch spekulací na téma "korejci v Brazílii jako domácí značka". Já si to ovšem můžu dovolit, nejsem totiž redaktor "české jedničky na internetu v oblasti aut"....
Korejci rostou po celé Evropě, nejen v Itálii.... ještě pořád se u nich jedná o růst z nízkého základu, čili rostou rychle, ale absolutní čísla zatím tak velké nejsou.... Ale našlápnuto mají slušně, o tom žádná....
Jinak to že poměry na brazilském trhu znám jen okrajově jsem tady sám psal, když jsem se pouštěl do těch spekulací na téma "korejci v Brazílii jako domácí značka". Já si to ovšem můžu dovolit, nejsem totiž redaktor "české jedničky na internetu v oblasti aut"....
Korejci rostou po celé Evropě, nejen v Itálii.... ještě pořád se u nich jedná o růst z nízkého základu, čili rostou rychle, ale absolutní čísla zatím tak velké nejsou.... Ale našlápnuto mají slušně, o tom žádná....
No vidíš, hochu, o kus vejš si šel přitákávat honem honem svému guru wolffovi a na lekci jsi nemusel čekat ani moc dlouho...tak si z toho vezmi příště poučení. Asi jsi dneska neměl svoji misku vtipné kaše.
Lepší mlčet a být pokládán za hlupáka, než promluvit a všechny pochybnosti o své hlouposti definitivně vyvrátit.
Snaha bejt in a la tvoje vývody stran Massy a Ferrari jsou taky docela zábavné....příště si radši plácni přes prsty a přečti si pořádně třeba to, co sem zcela přesně (a jako obvykle) napsal Abacus. K číslům asi nemáš nic, tak už se přestaň snažit.
Na druhou stranu nejseš zcela ztracenej případ, nesnaž se za každou cenu slízt k lidem jako je třeba wolff a rochnit se tam v diskuzním hnoji....
Lepší mlčet a být pokládán za hlupáka, než promluvit a všechny pochybnosti o své hlouposti definitivně vyvrátit.
Snaha bejt in a la tvoje vývody stran Massy a Ferrari jsou taky docela zábavné....příště si radši plácni přes prsty a přečti si pořádně třeba to, co sem zcela přesně (a jako obvykle) napsal Abacus. K číslům asi nemáš nic, tak už se přestaň snažit.
Na druhou stranu nejseš zcela ztracenej případ, nesnaž se za každou cenu slízt k lidem jako je třeba wolff a rochnit se tam v diskuzním hnoji....
A to mají tito výrobci v těch zemích postavené vlastní závody.
Dovážet čistě jen vyráběné produkty, tak sou úplně víš kde.
To byla jen teoretická úvaha.
Je samozřejmé že k ničemu takovému nedojde.
Jestli ale ono není lepší koupit rovnou tu 159..., páč pak nemáš lepší jen ten čumák, ale celé auto... 😉 A k tomu ještě nevypadáš jako buz..
Jinak celé to bylo psané v žertovném smyslu..., není třeba o tom dál debatovat... 😉
Mimoto s jednou věcí nesouhlasím... nemyslím si, že by to chrlení modelů u audi bylo až tak dobré, stejně jako si nemyslím, že by ty auta byla až tak dobrá, protože nejsou... A je zbytečné to tady rozebírat. Zjednodušeně napíšu jen, že se VW nepodařil zázrak... tedy vylepšovat kvalitu výroby ruku v ruce s kvantitou (mě osobně by prudilo měnit navigaci ob rok, páč zase nefunguje a podobně).
To je celé.
P.S. článek tady je o něčem jiném, tak je zbytečné odvádět řeč.. zejména v momentě, kdy evropský trh je bohužel ten nejméně významný ze všech... (pro všechny mimo německé značky a pro ty to začíná být podobné - viz konec falšování a přikreslování prodejů a zbabělý vývoz aut do Číny ze skladů).
Mohl sis odpustit ten útočný tón.
Jinak, já osobně nemůžu za to, že neznám jediného normálního majitele Audi. Když už je někdo, kdo neví co s lovema v mém okruhu normální, tak nekupuje tuto značku, ale vybírá prostě jinde, tedy opravudu u značek neprofláknutých, prémiových.
A co vím já, tak nikdo z těch, kteří mohou rozhodovat o tom, co je prémiové a co není nevnímají Audi jako plnohodnotnou značku k MB a dokonce ani k BMW. To je celé. Povídání o guláši sis mohl odpustit. Ono se stačí podívat třeba do katalogu ND, o dodavatelích... a prémiovost ve spojení se slovem Audi tě přejde, stejně tak jako servisáci poskakující kolem nefunkční navigace... Tečka. Hádat se s tbeou nehodlám.
Pocit prémiovosti, pokud to auto funguje už dnes umí v letácích nabídnout kde kdo. Vč. Audi.
Giulietta je poctivé, dobře postavené a spolehlivé auto, které mu bych krom designu, omezené nabídky variant a pár haléřových drobností asi stěží co vytýkal.
Na čemkoli, co vytáhnu z jakékoli Audi, mohu akorát tak dokumentovat, kde udělali soudruzi faul, aby ušetřili cent. Na školení "jak nedělat auta" je to dobrý, ale jezdit bych s tím fakt nechtěl.
A napsat dneska, že je lepší mít jedno poctivé auta a la AR dokazuje jediné - pan Roman Řezníček je opravdu znalec. A za to mu dávám :yes:
Pravdou je, že to auto už nebude tak jako tak primárně určené pro Evropu...