Renault se rozhodl maximalizovat efekt svého působení ve formuli 1 a na silnice vrátí asi nejslavnější (sorry, GTI) označení hot-hatche všech dob – Clio Williams!
těžko říct, ale že by to bylo drahý nebo dražší než Megane RS nebo Mazda 3 MPS mi připadá jako hloupost. Podle mě to bude tak 650, ale i tak je to pálka. To zas radši to MPSo.
Jistě, ale myšlenkový pochody v té firmě ani jeden neznáme, takže další argument může být, že si řeknou "heled, williams je legendou, tak proč se držet při zemi?"...
Ale racionálně by ta cena neměla být vyšší než jakýkoli HH nižší střední...
Ve vedení je teď v Renaultu Carlos Tavares, který i dnes aktivně závodí na okruzích a má k motorsportu velmi silný vztah. Podle jeho slov mají nálepky jako Gordini skončit a má jít o označení ostřejších verzí modelů RS.
Na Williams si pamatuju... i s tím luxusním štítkem přinýtovaným na plastovou palubku to bylo hodně zajímavé auto :-). Svým způsobem se mi líbilo možná víc, než tohle...
s tou flintou, jednak tvrdit, že název clio williams je nejslavnější název pro HH, to bych se opravdu divil, zkratky jako GTI ať ve vztahu ke golfu nebo peugeotu nebo escort cosworth či focus RS jsou z hlediska proslavenosti určitě před Williamsem. Ale to nakonec ani není podstatné, podstatné je, že se tu jásá nad ve skutečnosti úpadkem. Clio williams byl naprostý úlet, V6 narvaná do krabičky, v tom to bylo jedinečné auto, solitér, tady se jen využije, podobně jako u Gordini, efektní nálepka, a nalepí se na poladěný standard v podobě 1,6 turbo. To nemá s clio williams nic společného, resp. nechápu, co je tu k jásotu, jde o ryzí marketingový počin.
Clio Williams nebyla žádná V6, ale byl to čtyřválec dvoulitr, měl 147 koní a byla to taková motokára s povolením zabíjet, měli jsme dříve jeden v rodině, takže si myslim, že to auto docela znam...bylo to skvělé auto...
vlastnil jsem Clio 1,8 16V ze lterého Williams vycházel... perfektní autíčko. Do dnes na něj rád vzpomínám. Na zatačkovité okrsce nechytatelný vůz. A co potom v té době,kdy to bylo nové auto
vlastnil jsem Clio 1,8 16V ze lterého Williams vycházel... perfektní autíčko. Do dnes na něj rád vzpomínám. Na zatačkovité okrsce nechytatelný vůz. A co potom v té době,kdy to bylo nové auto :yes:
Tak nejslavnější by asi byl název Interale, když už jsme u toho, ale to je fuk.
Williams nebyl V6, ale to už psalo hodně lidí.
Co je podstatné: tvrzení o tom, že není nad čím jásat u motoru 1.6 turbo rozhodně nesdílím. Evidentně vůbec nevíte, o čem píšete. Navíc Renault u sportovních aut vždycky uměl velmi dobře naladit podvozek. Vaše pohrdání pramení z neznalosti, Clio Wiliams mělo vynikající poměr výkonu k hmotnosti, velmi slušné jízdní vlastnosti a byl velmi úspěšný v automobilových soutěžích ve skupinách A i N.
Současné R3 je rovněž výborný materiál, který spolu s Meganem v turbíně vrací Renault tam, kde leta byl: mezi nejlepší ve sportu. Bohužel ani v současnosti se nedokázal Renault zbavit určitých interních technologických postupů, které mají na svědmí vysokou nespolehlivost jeho výrobků. Pro mne sice nepochopitelné, ale každá mince má dvě strany.
Pokud Vy si pod pojmem sportovní auto představíte dvoutunový pětimetrový rozhoupaný osmiválec s objemem od 4 litrů nahoru, je to Vaše věc. Problém je jen v tom, že takové auto možná vhodné na výlet po dálnici, ale rozhodně ne ke sportu. Proto taková auta také žádné sportovní úspěchy nikdy nezískala.
Spíš začernit B-sloupek, schovat přední kliky a ukázat ty zadní. Takhle to působí jak u skříňového Ducata, naopak by to vypadalo jako kdyby to mělo křídla jak Lambo >:D