Novinky
Na Williams si pamatuju... i s tím luxusním štítkem přinýtovaným na plastovou palubku to bylo hodně zajímavé auto 😄. Svým způsobem se mi líbilo možná víc, než tohle...
s tou flintou, jednak tvrdit, že název clio williams je nejslavnější název pro HH, to bych se opravdu divil, zkratky jako GTI ať ve vztahu ke golfu nebo peugeotu nebo escort cosworth či focus RS jsou z hlediska proslavenosti určitě před Williamsem. Ale to nakonec ani není podstatné, podstatné je, že se tu jásá nad ve skutečnosti úpadkem. Clio williams byl naprostý úlet, V6 narvaná do krabičky, v tom to bylo jedinečné auto, solitér, tady se jen využije, podobně jako u Gordini, efektní nálepka, a nalepí se na poladěný standard v podobě 1,6 turbo. To nemá s clio williams nic společného, resp. nechápu, co je tu k jásotu, jde o ryzí marketingový počin.
Len pre upresnenie.
Clio Williams😒br /> [odkaz]
Clio V6😒br /> [odkaz]
Clio Williams😒br /> [odkaz]
Clio V6😒br /> [odkaz]
Clio Williams nebyla žádná V6, ale byl to čtyřválec dvoulitr, měl 147 koní a byla to taková motokára s povolením zabíjet, měli jsme dříve jeden v rodině, takže si myslim, že to auto docela znam...bylo to skvělé auto...
V6 williams nikdy neexistoval...
Ty jseš fakt případ. Pořád někoho poučuješ, děláš z ostatních ***y a sám vůbec netušíš o čem píšeš. :no:
Trochu vedle Pane Dinar. V6 a Williams nene to nejde dohromady. V6 byl propadák , ale starej Williams bylo skvělý autí.
Tak nejslavnější by asi byl název Interale, když už jsme u toho, ale to je fuk.
Williams nebyl V6, ale to už psalo hodně lidí.
Co je podstatné: tvrzení o tom, že není nad čím jásat u motoru 1.6 turbo rozhodně nesdílím. Evidentně vůbec nevíte, o čem píšete. Navíc Renault u sportovních aut vždycky uměl velmi dobře naladit podvozek. Vaše pohrdání pramení z neznalosti, Clio Wiliams mělo vynikající poměr výkonu k hmotnosti, velmi slušné jízdní vlastnosti a byl velmi úspěšný v automobilových soutěžích ve skupinách A i N.
Současné R3 je rovněž výborný materiál, který spolu s Meganem v turbíně vrací Renault tam, kde leta byl: mezi nejlepší ve sportu. Bohužel ani v současnosti se nedokázal Renault zbavit určitých interních technologických postupů, které mají na svědmí vysokou nespolehlivost jeho výrobků. Pro mne sice nepochopitelné, ale každá mince má dvě strany.
Pokud Vy si pod pojmem sportovní auto představíte dvoutunový pětimetrový rozhoupaný osmiválec s objemem od 4 litrů nahoru, je to Vaše věc. Problém je jen v tom, že takové auto možná vhodné na výlet po dálnici, ale rozhodně ne ke sportu. Proto taková auta také žádné sportovní úspěchy nikdy nezískala.
Williams nebyl V6, ale to už psalo hodně lidí.
Co je podstatné: tvrzení o tom, že není nad čím jásat u motoru 1.6 turbo rozhodně nesdílím. Evidentně vůbec nevíte, o čem píšete. Navíc Renault u sportovních aut vždycky uměl velmi dobře naladit podvozek. Vaše pohrdání pramení z neznalosti, Clio Wiliams mělo vynikající poměr výkonu k hmotnosti, velmi slušné jízdní vlastnosti a byl velmi úspěšný v automobilových soutěžích ve skupinách A i N.
Současné R3 je rovněž výborný materiál, který spolu s Meganem v turbíně vrací Renault tam, kde leta byl: mezi nejlepší ve sportu. Bohužel ani v současnosti se nedokázal Renault zbavit určitých interních technologických postupů, které mají na svědmí vysokou nespolehlivost jeho výrobků. Pro mne sice nepochopitelné, ale každá mince má dvě strany.
Pokud Vy si pod pojmem sportovní auto představíte dvoutunový pětimetrový rozhoupaný osmiválec s objemem od 4 litrů nahoru, je to Vaše věc. Problém je jen v tom, že takové auto možná vhodné na výlet po dálnici, ale rozhodně ne ke sportu. Proto taková auta také žádné sportovní úspěchy nikdy nezískala.
alambert
proč když už se tolik lidí námáhá se schováváním zadních klik, proč si ještě nikdo netroufnul dát do p*dele i ty přední? >😁
stejně to nevypadá jako dvoudvířko, mohlo by to mít aspoň styl... >😁
stejně to nevypadá jako dvoudvířko, mohlo by to mít aspoň styl... >😁
Super podvozek, krásný interier, zajímavý design, 220 voltů ... pardon koní ... už jen kdyby ta cena byla 220 000Kč 😄
Ale racionálně by ta cena neměla být vyšší než jakýkoli HH nižší střední...