Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Renault Clio Williams: Legenda se vrátí

27 komentářů

Avatar - matii
matii
:yes: :yes: :yes😒br />
Super podvozek, krásný interier, zajímavý design, 220 voltů ... pardon koní ... už jen kdyby ta cena byla 220 000Kč 😄
Avatar - cerrbion
cerrbion
nové clio je co se týká designu prostě zvlášť povedené auto, a tohle je vyloženě stylovka. :yes:
Avatar - Alpinis182
Alpinis182
no, kéž by, ale nějak bych to spíše viděl na 500tis. Kč 😐 >😁
Romza
Tak to pritlac, moc bych se divil kdyby slo pod 700k. :-!
Avatar - Alpinis182
Alpinis182
no, vzhledem k ceně M RS, tak máš asi pravdu...
Avatar - cerrbion
cerrbion
těžko říct, ale že by to bylo drahý nebo dražší než Megane RS nebo Mazda 3 MPS mi připadá jako hloupost. Podle mě to bude tak 650, ale i tak je to pálka. To zas radši to MPSo.
Avatar - matii
matii
Když už jsme u cen a frantíků, PSA šli s cenami zase dolu. 200 koníkový P308GTi už za 440t. Kč. No neber to. 😉
Avatar - Alpinis182
Alpinis182
Jistě, ale myšlenkový pochody v té firmě ani jeden neznáme, takže další argument může být, že si řeknou "heled, williams je legendou, tak proč se držet při zemi?"...
Ale racionálně by ta cena neměla být vyšší než jakýkoli HH nižší střední...
pogo26
Ve vedení je teď v Renaultu Carlos Tavares, který i dnes aktivně závodí na okruzích a má k motorsportu velmi silný vztah. Podle jeho slov mají nálepky jako Gordini skončit a má jít o označení ostřejších verzí modelů RS.
Avatar - Emel
Emel
Na Williams si pamatuju... i s tím luxusním štítkem přinýtovaným na plastovou palubku to bylo hodně zajímavé auto 😄. Svým způsobem se mi líbilo možná víc, než tohle...
ericn
jj, když jsem jezdil s prvním Cliem 1.4RN 55kW (1991), tak to byl můj sen 😉
Mít v takhle lehkém autě 2.0l 110kw musela být paráda :yes:
Avatar - Dinar
Dinar
s tou flintou, jednak tvrdit, že název clio williams je nejslavnější název pro HH, to bych se opravdu divil, zkratky jako GTI ať ve vztahu ke golfu nebo peugeotu nebo escort cosworth či focus RS jsou z hlediska proslavenosti určitě před Williamsem. Ale to nakonec ani není podstatné, podstatné je, že se tu jásá nad ve skutečnosti úpadkem. Clio williams byl naprostý úlet, V6 narvaná do krabičky, v tom to bylo jedinečné auto, solitér, tady se jen využije, podobně jako u Gordini, efektní nálepka, a nalepí se na poladěný standard v podobě 1,6 turbo. To nemá s clio williams nic společného, resp. nechápu, co je tu k jásotu, jde o ryzí marketingový počin.
Avatar - jurajos
jurajos
Len pre upresnenie.
Clio Williams😒br /> [odkaz]
Clio V6😒br /> [odkaz]
zsimiz
Clio Williams nebyla žádná V6, ale byl to čtyřválec dvoulitr, měl 147 koní a byla to taková motokára s povolením zabíjet, měli jsme dříve jeden v rodině, takže si myslim, že to auto docela znam...bylo to skvělé auto...
Huben
vlastnil jsem Clio 1,8 16V ze lterého Williams vycházel... perfektní autíčko. Do dnes na něj rád vzpomínám. Na zatačkovité okrsce nechytatelný vůz. A co potom v té době,kdy to bylo nové auto
Avatar - Alpinis182
Alpinis182
V6 williams nikdy neexistoval...
Huben
vlastnil jsem Clio 1,8 16V ze lterého Williams vycházel... perfektní autíčko. Do dnes na něj rád vzpomínám. Na zatačkovité okrsce nechytatelný vůz. A co potom v té době,kdy to bylo nové auto :yes:
Huben
nejdřív si zjisti co clio williams vůbec bylo a pak tady ploď sloh 😄
pogo26
Ty jseš fakt případ. Pořád někoho poučuješ, děláš z ostatních ***y a sám vůbec netušíš o čem píšeš. :no:
Kasprik
Trochu vedle Pane Dinar. V6 a Williams nene to nejde dohromady. V6 byl propadák , ale starej Williams bylo skvělý autí.
Avatar -
info@competizione.cz
Tak nejslavnější by asi byl název Interale, když už jsme u toho, ale to je fuk.
Williams nebyl V6, ale to už psalo hodně lidí.
Co je podstatné: tvrzení o tom, že není nad čím jásat u motoru 1.6 turbo rozhodně nesdílím. Evidentně vůbec nevíte, o čem píšete. Navíc Renault u sportovních aut vždycky uměl velmi dobře naladit podvozek. Vaše pohrdání pramení z neznalosti, Clio Wiliams mělo vynikající poměr výkonu k hmotnosti, velmi slušné jízdní vlastnosti a byl velmi úspěšný v automobilových soutěžích ve skupinách A i N.
Současné R3 je rovněž výborný materiál, který spolu s Meganem v turbíně vrací Renault tam, kde leta byl: mezi nejlepší ve sportu. Bohužel ani v současnosti se nedokázal Renault zbavit určitých interních technologických postupů, které mají na svědmí vysokou nespolehlivost jeho výrobků. Pro mne sice nepochopitelné, ale každá mince má dvě strany.
Pokud Vy si pod pojmem sportovní auto představíte dvoutunový pětimetrový rozhoupaný osmiválec s objemem od 4 litrů nahoru, je to Vaše věc. Problém je jen v tom, že takové auto možná vhodné na výlet po dálnici, ale rozhodně ne ke sportu. Proto taková auta také žádné sportovní úspěchy nikdy nezískala.
Avatar - jurajos
jurajos
Dovolil by som si aj Vám oponovať 😉
[odkaz]
Avatar - beibej
beibej
nebo nascar >😁
Avatar - kosmonaut
kosmonaut
Blábol :no:
alambert
proč když už se tolik lidí námáhá se schováváním zadních klik, proč si ještě nikdo netroufnul dát do p*dele i ty přední? >😁

stejně to nevypadá jako dvoudvířko, mohlo by to mít aspoň styl... >😁
Avatar - kosmonaut
kosmonaut
Spíš začernit B-sloupek, schovat přední kliky a ukázat ty zadní. Takhle to působí jak u skříňového Ducata, naopak by to vypadalo jako kdyby to mělo křídla jak Lambo >😁
alambert
>😁 :yes: