Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Opel Mokka: První jízdní dojmy

27 komentářů

Avatar - Nerez
Nerez
Mokka se mi líbí, v bílé vypadí parádně. Ale stejně bych si nic podobného nekoupil, pro mě jsou tahle pseudo-terenni auta úplně zbytečná. Ale samozřejmě jí přeju úspěch :yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
suhlasim.... v podstate zbytocne auto... terenne schopnosti nulove... predny naraznik taha skoro po zemi ako sportiak... no a ani priestranne rodinne auto to nie je... ale uspesne urcite bude... dnes taketo neprakticke auta letia co narobime 😉
Avatar - Jetty
Jetty
Hmmm, musím souhlasit. Po Cascadě další opravdu podařený Opel :yes:
augustin
Preco by mala byt zbytocna??? Uz len tym, ze nema skoro konkurenciu, hovori vsetko za seba. Nemusi ist kazdy do terenu, ved 4x4 vyuzijes na obycajnych cestach, zvlast v zime. A ktore ze auto je uz len v tejto kategorii s 4x4 krajsie ako Mokka?To by ma naozaj zaujimalo!!! A ktore ze je tak skvele vybavene ako Mokka? Cena pojde dole a zlavy u Opel su vsetkym zname. Mokka ma podla mna velmi dobru poziciu na predaje.
Avatar - Rubb
Rubb
Naprostý souhlas, hlavně ta cena je startovací (novinka) a nelze ji porovnávat s již dosluhujícím modelem jako Yetti, byť o něco větším (zato designově spíš rozpačitým) 😉
Klaudius
Zbytočná a zbytočná môžu byť dva rozdielne pojmy. Z jedného pohľadu zbytočné nie je nič, čo sa dá predať. Z iného je zbytočnosťou napríklad auto, ktoré sa na niečo iba hrá - a plní iba funkciu menších, ľahších a lacnejších áut a vpodstate je len plytvaním materiálu a energie len pre potešenie oka či uspokojenie ega.
cuoresportivo
Taky docela líbí. Ale "Bodenfreiheit nut 16cm", takže se to nehodí ani na přejíždění pitomých obrubníků ve městě. ;-\ :no: (Takovouhle světlost měla stará dobrá Lada Samara...)
augustin
Ano, ta vyska nie je zrovna uchvatna ale ja poznam desiatky ludi, ktori chcu auto v tejto kategorii s pohonom 4x4, nie do terenu, ale hlavne koli snehu a horskym cestam.Posledna zima nam to mnohym ukazala. Nie kazdy byva v Prahe a nie kazdy jazdi s autom do terenu, ale snehu na cestach a stupania su caste.
Panda sa dizajnovo nepaci mnohym (a mne uz vobec), skor mi pripomina nejake uzitkove auto, Suzuki S4x4...interier ako s predpotopnej doby. Mokka vsadila na nieco, kde ma otvorene dvere na celom trhu. Krasne auto, vybava super a i u nas vo firme sa uvazuje o kupe 2 ks tohto modelu, koli 4x4.
pargi
Zaléží, ve kterém místě se těch 16 cm nachází. Esi někde pod osou zadní nápravy, tak na obrubníky to stačí úplně suše 😄
Avatar - sargis
sargis
nech ma nasledujuca Corsa Wattov priamovod ako Astra...dufal som, ze Mokka take riesenie dostnae, ale na SUV je to asi zbytocne riesenie...
ericn
Tak bych to asi hodnotil. Auto se mi líbí, vypadá opravdu dobře ze všech stran 😉 Je to v podstatě nafouknutá Corsa. Interiér vypadá taky slušně, až na jednu věc a tou je miliarda tlačítek na středové konsoli, ale to je snad problém každého Opla. Řekl bych, že se to dá udělat rozhodně jednodušeji.

Ceny dost sebevědomé, být tak o 50tis níže napříč celým ceníkem, tak by to bylo slušné. Podle Opelu neprodávanější verze 1.7CDTi 4x2 Enjoy za 490k? No nenvim nevim, cílí si cena Škoda Yeti Trumf 2.0TDi 81kW, ale ten už má na trhu své místo a bude těžké lidi přesvědčit vzít si o něco menší auto za ty samé peníze.

Možná je to jen můj názor. No uvidíme za půl roku jak se mu bude dařit v Evropě. Jinak hezký malý SUV 😉
Klaudius
Nie že by sa mi Mokka páčila, ale o koľko je menšia? Na šírku má voči Yetimu o 16 mm menej, na výšku o 33, rázvor má kratší o 23 mm. Mokka je dlhšia ako Yeti o 55 mm, čo je nakoniec najväčší rozdiel. Ale všetky tie čísla sú tak malé, že šikovnými ťahmi v interiéri - umiestnením a masívnosťou sedadiel, palubky, čalúnenia, rozdielnym posedom a tak podobne kľudne môže byť Mokka vo vnútri aj väčšia...
ericn
Víš co, Yeti vypadá jako kus auta, vybudoval si slušné postavení a jméno na trhu. Mokka vypada jako přefouknutá Corsa a je to novinka. Sice se mi líbí, ale stejně bych dal přednost Yetimu 😉
Klaudius
Tak povedz rovno, že ide v prvom rade o subjektívne dojmy. 😉
Mimochodom, Yeti je pre mňa zaujímavý predkom, a prestane byť až pri nejakom facelifte zmiznú tie okrúhle svetlá. Ničím ďalším ma proste neoslovil.
ericn
JJ jasně, je to můj pohled na věc 😉
Avatar - Choochoo
Choochoo
Jako MPV mozna dobry, ale jako SUV teda nic mos. Predek strasne nizky, kvuli nizke spotrebe, tudiz v terenu skoro nepouzitelny, proste MPV. Ac se mi moc nelibi Yeti, tak pri tomto vyberu SUV bych do nej sel radsi, proste radsi neco hranatejsiho, ikdyz CRV je jasna volba.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
presne tak.... predny spojler ma nizsie ako v porsche.... teren 0 bodov... :yes:
Johnnn
Myslím, že o terénu nikdy nikdo ani neuvažoval. Tohle si koupí ten, kdo má rád vyšší posez, 4x4 je bonusem pro zimu. Znám hodně lidí, který vlastní SUV, ale nikdo se s jejich miláčkem do terénu nevydal. Na to jsou terénní praocovní pick-upy apod.
Avatar - Choochoo
Choochoo
To jiste, ze se nevidal, ale muze. Zato s predkem nizsim nez prahy to proste moc nejde. To neni zadny SUV, ale MPV s 4x4. Predni spoiler mel byt vysoko jako prahy, takhle je to uplne mimo.
Klaudius
Až na to, že SUV a MPV majú k sebe v drvivej väčšine prípadov sakra ďaleko.
Avatar - Gasoline
Gasoline
Tady si dovolím nesouhlasit. Velká SUV a MPV mají uvnitř hodně společného - prakticky stejnou variabilitu (třeba LR Discovery 3/4). A co takový Freemont?
Johnnn
Design se mi celkem líbí, osvědčené TDI a jednoduchý interiér mohou zaručit úspěch. Celek ale kazí cena. Mokka není stylovka s namakanou technikou - 1,7 CDTI 4x4 Cosmo za 600 klacků je podle mě hodně. Co mě zaráží je spotřeba 1,4 - pod 10 litrů jezdím bezproblémů s V6 200kW s hmotností o půl tuny vyšší. Holt doba přeplňování a zmenšování čehokoli a honba za papírovými hodnotami se nedá zastavit
milic
Článek se jmenuje "První jízdní dojmy", autor se s námi ovšem o tyto dojmy pozapomněl podělit. :no:
augustin
:yes:
Johnnn
:yes:
Arese
Po designové stránce odvedli Opelovi designéři hodně dobrou práci :yes: O praktické využitelnosti malého SUV tu můžeme debatovat hodiny, ale rozhodující je to, že to lidi chtějí - Mokka půjde určitě na odbyt jako teplé housky. Asi i kvůli prozatím poměrně slabé konkurenci si Opel dovolí chtít tak vysoké ceny... Každopádně velká pochvala za nepoužití debilní elektrické parkovací brzdy - vida že to jde, když se chce 😄 :yes: :yes: :yes: Ještě by mě zajímal další potenciálně kritický bod auta - jak je to s rezervním kolem? Dopřáli autu alespoň dojezdovou rezervu, nebo bude mít jen ubohou lepicí soupravu? Proč redaktor nevyfotil kufr s odklopenou podlážkou?! ;-\ A kde jsou ty slibované jízdní dojmy ? 8-s
megacruiser
ale pořád se mi ta hrouda nelíbí. Hlavně naživo bije do očí extrémně vysoký bok karoserie. Sice se tu ohromnou masu pokusili "rozbít" snad 30 cm vysokým, matně černým pruhem dole, ale stejně to auto vypadá proporčně divně. Takový Yeti vypadá aspoň trochu jako auto - má celkem velká okna i vzadu a je celkově hranatější, zadek se tak nebalí, takže uvnitř je opticky víc místa. No ale prodávat se asi bude, lidi dneska koupí všechno.