bude to dalsi bestseller podobne ako duster.... :yes:
auto kratsie ako octavia ale razvor vacsi ako superb a odnesie to 7 dospelych ludi.... , to sa dnes len tak nevidi :yes: , s TCe je to navyse aj zive auto .... vo vnutri navigacia.... prijemne prostredie.... co viac si clovek moze priat.... auto za babku a urobi lepsiu sluzbu ako milionove imidzovky.... :yes: tomu sa povie frajerina v praxi :yes:
lodgy je paradne auto... rovnako ako duster.... no a novy logan a sandero to su doslova chutovky od dacie :yes:
Já bych to tak neopěvoval, byl jsem se na ni mrknout, čistě za zvědavosti. Nevypadá naživo zvenku v béžové metalíze nejhůř. Uvnitř je vidět, že se na materiálech hodně šetřilo (výbava byla Exception), ale pořád by se s tím dalo žít ;-)
S čím se opravdu žít nedá, je konstrukce a zpracování zadních 2 lavic. Slovo variabilita Lodgy nic neříká :no: Nejvíc se mi nelíbila lavice ve třetí řadě, potřeboval bych jet občas v 6ti lidech, ale to v Dacii nejde. Buď 5 a nebo 7, 6 ne (jedno místo volné, zabírá zbytečně kufr). Lavice ve 3 řadě má sice sklopná opěradla, ale když jedno sklopíte, tak do úhlu cca 45°, tj nelze na něj dát žádné zavazadlo a kufr v podstatě zůstane jen 200l, tedy na 4-5 igelitek >:D Stačilo by dodat možnost samostatných sedadel ve třetí řadě za mírný přílplatek a bylo by to hned zajímavější :yes:
Hmm, tak to to auto opravdu zabíjí. Taky bych občas potřeboval převést 6 lidí + náklad, ale toto je úlet. TCe je naopak krok správným směrem, i když auto jako takové hodně smrdí korunou. Na druhou stanu si Dacia nikdy na nic nehrála, takže se s tím počítá...
Jo neříkám, že je špatné. Nemám ani předsudky k této značce, nikdy si na nic nehrála. Je to low end a tak se to také bere ;-) Nicméně, variabilita je směr kudy by se měla Lodgy a další podobné modely Dacie ubírat, klidně i za nějaký příplatek. Nechceš standard? Zaplať si. Tipnu si, že spousta lidí by to udělala. :yes:
Lodgy 1.5dCi 7míst v plné náloži je za cca 390k Kč, což je slušná cena. Chceš 2 variabilní sedačky ve 3 řadě? Připlať 15k a máš je! No ale to bohužel nejde ;-)
Na druhou stranu Lodgy je na dnešní poměry až směšně lehké autíčko. Tady mi foukaná jednadvojka přijde mnohem míň divná, než litrový ecoboost ve fordu mondeo.
1,2tce by s 6kvaltom bola jednoznacny kauf. Takto ma dost sklamali. Mam ten pocit, ze prve kusy co boli na testy mali ale 6kvalt (1,2tce tam tocili 2700rpm pri 130kmh). Ak by tolko mali tocit na 5kvalte, tak musia byt prevody prilis dlhe, co nielenze zabje pruznost motora, ale bude preradovat do "hluchych" otacok ak sa predtym motor nevytoci.