Profi
_MT_
0
Čím rychleji jedeš, tím víc uzávěrka trpí. Ale jaký rozdíl udělá redukovaná jednička oproti neredukované, netuším.
Přejít do diskuze
Mě by spíš zajímalo jaký vliv má redukční převodovka na "vysokou výdrž uzávěrky mezinápravového diferenciálu" myslím, že pokud jde o výdrž tak chrání především spojku...
Crafter 4x4 vypadá moc pěkně ale ten příplatek- dle ceníku VW téměř 800tisíc !!!
Crafter 4x4 vypadá moc pěkně ale ten příplatek- dle ceníku VW téměř 800tisíc !!!
U testu Amaroku mi od autora článku schází vyjádření, jak se chovala verze s automatem bez redukce v terénu. Věta o tom, že v terénu bodoval pick-up uzávěrkou mezinápravového dif. evidentně verzi s automatem nepatří, ta ho totiž nemá...
Stejně tak Amaroku s přiřaditelným pohonem 4x4 schází možnost zařadit redukovaný převod dříve než uzávěrku mezinápravového dif., což je v některých jízdních režimech opravdu nelogické, jak se sám autor dozvěděl při testu Crafteru od zástupce f. Achleitner. Čekal bych proto, že tuhle nelogičnost u Amaroku zmíní.
Snad si inženýři VW s odborníky f. Achleitner taky promluví! A do budoucna se nechají inspirovat řešením, které používá například i Toyota Land Cruiser, kde je řazení redukovaného převodu na spínání uzávěrky centrálního diferenciálu nezávislé.
Rozdíl mezi řešením Toyoty a VW viz obrázky😒br /> 1)Land Cruiser
[odkaz]
2)Amarok
[odkaz]
Amarok vyžaduje postupně nejprve uzavřít centrální diferenciál a teprve potom umožní použít redukci.
3)Touareg
[odkaz]
Touareg sice taky nemá nezávislé řazení redukce a uzávěrky, ale má pořadí opačné, nejdřív redukce pak uzávěrka cent. dif.
Stejně tak Amaroku s přiřaditelným pohonem 4x4 schází možnost zařadit redukovaný převod dříve než uzávěrku mezinápravového dif., což je v některých jízdních režimech opravdu nelogické, jak se sám autor dozvěděl při testu Crafteru od zástupce f. Achleitner. Čekal bych proto, že tuhle nelogičnost u Amaroku zmíní.
Snad si inženýři VW s odborníky f. Achleitner taky promluví! A do budoucna se nechají inspirovat řešením, které používá například i Toyota Land Cruiser, kde je řazení redukovaného převodu na spínání uzávěrky centrálního diferenciálu nezávislé.
Rozdíl mezi řešením Toyoty a VW viz obrázky😒br /> 1)Land Cruiser
[odkaz]
2)Amarok
[odkaz]
Amarok vyžaduje postupně nejprve uzavřít centrální diferenciál a teprve potom umožní použít redukci.
3)Touareg
[odkaz]
Touareg sice taky nemá nezávislé řazení redukce a uzávěrky, ale má pořadí opačné, nejdřív redukce pak uzávěrka cent. dif.