Novinky
Ak sa clovek pozrie na krivku priebehu krútiaceho momentu na grafe, jasne vidí, ako je motor umelo priskrtený na 450 Nm. Ak by neboli obmedzenia, teoreticky by mal maximum znacne cez 500 Nm. Ale to by uz predná náprava nerozchodila >😁
nebo ten automat 😉
Myslím že přední náprava by to i "rozchodila".. 😉
.. neb trakce je VELMi "v pohodě" (dokonce lepší než u některých ZADOkolek), ale já "bubka" si to dříve NEuvědomila, ale bylo by to "cítit" v řízení - což by byl HRUBÝ "zásah" do "charakteru" hydraulických CITROËNů které řídíte/zatáčíte málem jen "myšeňkou" (proč se mezi lidmi říká "pravý OPAK" NEtuším). Prostě náprava by "unesla" i větší porci Nm, ale jednak to možná OPRAVDU NE"utáhne" převodovka Aisis, která je sice SKVĚLÁ a jedno v jakém jste jízdním režimu řadí VŽDY naprosto "sametově" a NEmáte šanci poznat přeřazení, ale neb japonského původu a VÝBORNĚ se "činí" i v LEXUSech, tak "dieslové" porce Nm možná opravdu NE"umí" 😉
NEvidím to ale jako "problém" - k charakteru/stylu Citroën C5 V6 spíše "sedí" ta ULTRAplochá křivka "od nevidím do nevidím" - a zbytečně to NE"tahá" za řízení 😄
Pěkný den (s a v Citroën C5 3.0 HDi Exclusive Criollo Plus 😉
.. neb trakce je VELMi "v pohodě" (dokonce lepší než u některých ZADOkolek), ale já "bubka" si to dříve NEuvědomila, ale bylo by to "cítit" v řízení - což by byl HRUBÝ "zásah" do "charakteru" hydraulických CITROËNů které řídíte/zatáčíte málem jen "myšeňkou" (proč se mezi lidmi říká "pravý OPAK" NEtuším). Prostě náprava by "unesla" i větší porci Nm, ale jednak to možná OPRAVDU NE"utáhne" převodovka Aisis, která je sice SKVĚLÁ a jedno v jakém jste jízdním režimu řadí VŽDY naprosto "sametově" a NEmáte šanci poznat přeřazení, ale neb japonského původu a VÝBORNĚ se "činí" i v LEXUSech, tak "dieslové" porce Nm možná opravdu NE"umí" 😉
NEvidím to ale jako "problém" - k charakteru/stylu Citroën C5 V6 spíše "sedí" ta ULTRAplochá křivka "od nevidím do nevidím" - a zbytečně to NE"tahá" za řízení 😄
Pěkný den (s a v Citroën C5 3.0 HDi Exclusive Criollo Plus 😉
Tu sa ten motor podla údajov správa o chlp zivsie ako v C5: 245 km/h a 7,7s na sto nie je zlé, pre porovnanie kupé CLK 320 CDI dá 246 km/h a na sto za 8,2s.
Peugeot treba pochváliť za prednú nápravu. Na druhej strane 1,7T pri 3.0HDi je na kupé už trochu dosť.
Keď sa tu už rieši technika tak sa spýtam aj ja: prečo je automatická prevodovka ladená s podstatne dlhšími prevodmi ako manuál? (47 vs. 39 km/h pri 1000/min na 6.°)
Predpokladám, že pílový diagram je pre ten istý motor.
Keď sa tu už rieši technika tak sa spýtam aj ja: prečo je automatická prevodovka ladená s podstatne dlhšími prevodmi ako manuál? (47 vs. 39 km/h pri 1000/min na 6.°)
Predpokladám, že pílový diagram je pre ten istý motor.
Přenos kroutícího momentu do nápravy má Peugeot u podvozku 407 velmi dobře vyřešen. Změnou poloměru rejdového čepu, což se dosáhlo oddělenou těhlicí [odkaz] Čili oddělení funkce výkyvu nápravy ve svislém směru a otáčení kola. Podobně řešení používá Focus RS u přední nápravy "Revoknuckle" [odkaz] Výsledkem je menší rameno, na kterém působí síly "tahající" za volant. Pneu při pružení nápravy mění příklon/odklon jen málo vůči klasickému řešení, ať už lichoběžníkový závěs nebo Mcpherson.