V Lipsku vystavené Scirocco GTS mělo pod kapotou přeplňovaný dvoulitr o výkonu 210 koní (155 kW), ale v případě sériového modelu se mohou zájemci rozhodovat mezi benzinovými motory 1,4 TSI 160 k (118 kW), 2,0 TSI 210 k (155 kW) nebo turbodiesely 2,0 TDI s výkon 140 k (103 kW) a 170 k (125 kW) a k dispozici je i úsporný 2,0 TDI 140 k BlueMotion Technology.
to mě nějak neleze do hlavy,, tak GTS bude mít 155kw nebo si do něj bude moc dát cokoliv?? i ten uspornej diesel??? >:D >:D
Nevim co je na tom k nepochopeni, vystaveny exemplar v Lipsku mel 2.0 TSI (preci nebudou vystavovat vzhledove stejne auto, ve vsech motorizacich).....vim kam miris přídomek GTS bude spis designovej paket, takze proto, pro vetsinu motorizaci :-)
To se divím, že taky nedostalo elektrickou parkovací brzdu..
Divím se, že VW ve své inovativní pomatenosti Scirocco "nevylepšil" elektrickou parkovací brzdou jako nebohý nový Golf GTI. Přece by se pak na středový tunel dal postavit navíc další pohárek s kafem >:-[] >:-[] >:-[]
Re: To se divím, že taky nedostalo elektrickou parkovací brz
A ještě by tam mohl být senzor na hladinu toho kafe, který by při příliš plném šálku nedovolil plnou akceleraci, brzdění ani ostrý nájezd do zatáčky, aby se kafe nevylilo. Mohlo by se to jmenovat třeba SASEK - System für Automatische SpiegelErhalterung des Kaffee(s). ;-) A tuším, kdo by mohl být první zákazník >:D
Re: To se divím, že taky nedostalo elektrickou parkovací brz
V tomto směru ovšem pláčeš na špatném hrobě, to zkus raději třeba u Nissanu 370Z, nebo u Toyoty GT86.
S klasickým automatem s hdm má dsg společnou jen absenci spojkového pedálu, jedná se o dvouspojkový robotizovaný manuál, kterým dnes podobně "doráží" svá sportovní auta třeba Porsche, Ferrari, McLaren... :-O:*);-)
Re: To se divím, že taky nedostalo elektrickou parkovací brz
To je samozřejmě tvoje věc (možnost mít i manuál máš u každé motorizace Scirocca, takže nelze hovořit o "doražení" ani z pohledu "milovníka" manuálu) a tvůj subjektivní názor, který ovšem nic nemění na faktech o kterých jsem psal v předchozí reakci.
...by na autě neměly být, pokud to auto nedokáže splnit to, co jimi slibuje.
Na Sciroccu jde jen o designový paket pro závodníky z bulvárů a osobně mi k autu ani nesedí.
Vypadá tak nějak...puberťácky.
Interiér - to už je jiné kafe. Černá sedadla s červeným prošitím vypadají svěle. K nim bymi ale pasovala spíše černá barva karosérie a - pokud možno - bez pruhů.
Pruhy, barevná zrcátka, šachovnice atd? Ty auta pak vypadají jak autíčka na pouti. Hrůza. Navíc když pak vidím ty cenovky. Za kus samolepící folie si účtují tisíce. Děs a běs.
"Rychlé" pruhy i červené "čepičky" na zpětných zrcátkách jsou mimo mísu (i tou červenou nití se mohlo v interiéru trochu víc šetřit), i když se budou určitě líbit některým "zamrzlým" jedincům (v Evropě především z tzv. bývalého východního bloku, včetně DDR), tak tohle snad konzervativní VW nemá zapotřebí ani u modelu jako je Scirocco..., zvlášť když se předchůdce v podobě II. g. Scirocca GTS (18.920 ks) bez podobně vyzývavé extravagance klidně obešel:
[odkaz]
Jinak různě výkonné motorizace mělo i Scirocco II GTS, i když tam to byly jen benzíny (1.6 -1.8 cm3, 85-112 PS:
[odkaz]