Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Bazar: Škoda Praktik 1.2 - Drží cenu

Škoda Praktik se mezi ojetinami příliš nevyskytuje. Tuzemská výroba a dobrý přístup k použitým náhradním dílům drží její cenu.
Zpět na článek
29. 10. 2012 09:59
29. 10. 2012 21:42
29. 10. 2012 23:48
Avatar - wladyk
29. 10. 2012 09:59
Vydrží dlouho?
70 tis. km najeto? To je odvážné tvrzení, že tříválec vydrží dlouho. Až bude mít 4x tolik (o čemž pochybuji) tak to bude na místě.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - twistedTSD
29. 10. 2012 10:24
Re: Vydrží dlouho?
Příbuzný má přesně toto HTP v autoškole, najeto kolem 200 000, a je spokojený.
30. 10. 2012 14:42
Re: Vydrží dlouho?
Vo firme máme fabiu s tým motorom a má cez 240 000 km. Nikto ju nešetrí a motor je bez problému. Je to reálný počet, auto je vo firme od nova.
Avatar - beibej
30. 10. 2012 23:32
Re: Vydrží dlouho?
Na vlastní oči jsem viděl Fabku 1gen s 40kw HTP se 400.000 km služebním (závodním) stylem. Na autě se točilo cca 15 lidí a 13 z nich jsou Loebové. Jo a celou dobu to lítalo na LPG.
Avatar - petrumr
29. 10. 2012 15:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 10. 2012 17:24
Ináč povedané šrot ...
Už nechcem hodnotiť čím to bolo spôsobené, či "diviakom" za vlantom, alebo slabou kvalitou, ale zoznam závad po obyčajných 4 rokoch a 70 tis. km je už dosť poriadny ....

Konštatovanie "Kdo by čekal po sedmdesáti tisících kilometrech po nerovných komunikacích ramena, čepy a vše bez vůlí, musel by přijet poprvé z USA plných rovných, širokých a téměř vyžehlených silnic." mi pripadá k Škode neuveriteľne "ústretový" ....

Asi jazdím v USA lebo po 95 tis. km, žiadny problém ;-)

V reále som samozrejme "našiel" nekonečne veľa dier a raz sa mi podarilo i skočiť (nie obrazne, ale naozaj) z výšky cca 1 meter .... a asi dva krát som poriadne škrtol i spodok, ale zatiaľ všetko OK.
Rozbalit vlákno
1
29. 10. 2012 20:53
Re: Ináč povedané šrot ...
pokial to auto pouzival nejaky magor ako firemne (najlepsi terenak/zavodak) k tomu jazdil poriadne nalozeny, tak mna rozsrotovany podvozok az tak neprekvapuje. Roomster bol primarne stavany ako osobak, nie ako nakladak ;-)
Avatar - KubikCv
29. 10. 2012 21:42
515kg
Jo to je mega nosnost...s 1.2 HTP to vidím na expresní rozvoz vložek nebo toaleťáku >:D
Rozbalit vlákno
0
29. 10. 2012 23:48
Jen blázen...
by šel do tohoto křápu! Nemá šoupačky a protože vzadu nejsou křídlové dveře tak tam nenaloží ani europaletu i kdyby se tam vešla. O vysoké nakládací hraně a schodu za ní ani nemluvě. Zlaté Berlingo, Kangoo, Doblo nebo Combo. To i tá Dáčka MCV je lepší.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - GM.rja
31. 10. 2012 08:43
Re: Jen blázen...
Zvlášť ta nakládací hrana - být to u ne-VW auta a klidně i u osobní varianty, tak to naprosto shodí jeho použitelnost a v pořadí se umístí až za žebřiňákem. Když se ovšem jedná o Schódu a dokonce užitkovou verzi, tak to v článku zmíníme pouze "pod čarou", aby s neřeklo :no: