Na vlastní oči jsem viděl Fabku 1gen s 40kw HTP se 400.000 km služebním (závodním) stylem. Na autě se točilo cca 15 lidí a 13 z nich jsou Loebové. Jo a celou dobu to lítalo na LPG.
Už nechcem hodnotiť čím to bolo spôsobené, či "diviakom" za vlantom, alebo slabou kvalitou, ale zoznam závad po obyčajných 4 rokoch a 70 tis. km je už dosť poriadny ....
Konštatovanie "Kdo by čekal po sedmdesáti tisících kilometrech po nerovných komunikacích ramena, čepy a vše bez vůlí, musel by přijet poprvé z USA plných rovných, širokých a téměř vyžehlených silnic." mi pripadá k Škode neuveriteľne "ústretový" ....
Asi jazdím v USA lebo po 95 tis. km, žiadny problém ;-)
V reále som samozrejme "našiel" nekonečne veľa dier a raz sa mi podarilo i skočiť (nie obrazne, ale naozaj) z výšky cca 1 meter .... a asi dva krát som poriadne škrtol i spodok, ale zatiaľ všetko OK.
pokial to auto pouzival nejaky magor ako firemne (najlepsi terenak/zavodak) k tomu jazdil poriadne nalozeny, tak mna rozsrotovany podvozok az tak neprekvapuje. Roomster bol primarne stavany ako osobak, nie ako nakladak ;-)
by šel do tohoto křápu! Nemá šoupačky a protože vzadu nejsou křídlové dveře tak tam nenaloží ani europaletu i kdyby se tam vešla. O vysoké nakládací hraně a schodu za ní ani nemluvě. Zlaté Berlingo, Kangoo, Doblo nebo Combo. To i tá Dáčka MCV je lepší.
Zvlášť ta nakládací hrana - být to u ne-VW auta a klidně i u osobní varianty, tak to naprosto shodí jeho použitelnost a v pořadí se umístí až za žebřiňákem. Když se ovšem jedná o Schódu a dokonce užitkovou verzi, tak to v článku zmíníme pouze "pod čarou", aby s neřeklo :no: