Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Audi A6 3,0 TDI biturbo quattro – Dvě turba stačí

564 komentářů

Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
..doslova "prýští" ze slov ... s 8mi letým zpožděním nasazené bi-turbo (od audi) dynamikou NIJAK nezaostává za tri-turbem BMW :yes: :yes: :yes: :-)
Avatar - white label
white label
Tvá "ublížená" reakce mě (a věřím, že nejen mě) nekonečně překvapila, to bych zrovna od tebe nikdy nečekal! :-O >:-[] >:D
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Mne zas "záVWěry" pana Vaverky "nijak NEpřekvapily" :-)
PS: NEbylo to (zdaleka) poprvé a (jistě to) NEbylo (zdaleka) naposled.. ;-)
PPS: NEpletete si (trochu) význam pojmů "ublížená" a "zdravý rozum"? :-)
Avatar - white label
white label
To "ublížená" bylo myšleno tak, že tebe hlavně štve jakákoli chvála čehokoli koncernového.
Že mělo BMW 2 turba podstatně dřív, a že teď už mají i tři, BMW nikdo! v testu nebere, ale auto se v testu hodnotí systémem "teď a tady", co bylo/bude je věc jiná a tři rozhodně nemusí být automaticky o "třetinu" lepší, než dvě..., viz srovnání s 550d, navíc je tam zmínka o delším stálém převodu BiTDI, vlivu omezovače max. rychlosti (na srovnání) apod., takže 50d tu nikdo úmyslně "neubližuje".
jossalito
Opět se tu řeší kraviny, proč asi...

Vysmívat se Audi je směšné v kontextu toho, že prakticky nikdo jiný není schopen reálně BMW konkurovat. Jak bych pak asi měl nahlížet na ty ostatní? Jako na nějvětší chudáky? To by bylo přece hloupé...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
NEjde o "vysmívání se Audi" (to věru NEní podstata - prostě došlo tam co BMW či JAGuar již před lety a ten motor NEbude špatný), jde o místní (skoro)"shazování" tri-turba 50d - TO se mi NElíbí (jde o technicky ZCELA mimořádnou záležitost a jak test vozu BMW 550d (od pana Vaverky) tak "Druhý pohled na Audi A6 3.0 TDi bi-turbo" od TÉHOŽ AUTORa (kde opět "odstřelí" motor tri-turbo) je (dle mne) :no: ;-\
jossalito
V kontextu toho, že ty dokážeš ocenit jen "některé" technické speciality, a ostatní tě nechávají nepoznamenanou, se nedáš brát nijak vážně či respektovaně.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
..pro mne DŮLEŽITĚJŠÍ názor "konkrétních" (věci znalých) lidí, než (koncernoVWě "zaplánených) anonymů ;-)
jossalito
Jó, ty si z toho vždycky vybereš jen něco, jen od někoho a jen z někama. Takovej Icescent v sukni. :-!
pargi
Teď nic ve zlým, ale s Incestem (nebo jak se jmenuje) si můžeš podat ruku, akorát oblíkáš jiný dres.
jossalito
Já tu netapetuju. :no:
Koukám, rozdíly tedy rozeznat neumíš.
pargi
Rozdíl je jenom v tom, že každý hájí jiné barvy. Žádný jiný ve vás nevidím, jeden diskusně onanuje pod koncernem H/K, druhý pod VW. V čem jseš tedy lepší? Jakože ty máš pravdu a on ne? Jsou tvoje příspěvky v něčem hodnotnější? Ne, nejsou, jsou zásadně hodně militantní a oba postrádáte určitý formát, oba pohrdáte (o urážení nemluvě) každým, kdo mají jiný názor. Jinak musím říct, že tato a6 je fakt pecka..to abychom se příliš neodklonili od diskuse o autech.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
:yes: ;-)
jossalito
Rozdíl, chlapče, a to podstatný, je v tom, že se mé příspěvky neskládají z 95% z nakopírovaného textu odjinud.
Názor mám svůj. Protože si ho mohu dovolit. :-!
pargi
A někdo jiný si ho nemůže dovolit? Nebo jaks tohle myslel?
jossalito
Kopírování cizích myšlenek, je pod úroveň respektuhodného diskutéra.
pargi
Ale pořád se jedná o jeho vlastní názor, akorát z textů vypíchne nějakou část, kterou si tu svou "pravdu" tady v diskusi utvrdí. No a co? Ať žije :-) Mi zase přijde pod úroveň respektuhodného diskutéra urážení a osočování. Ale to v anonymní diskusi na internetu asi nebude jiné (i když diskuse na auto.cz jsou ještě na úrovni, řekl bych).
jossalito
Ten spíš akorát všechno kopíruje. Což je ta nejnižší forma "diskuze", co znám. :-! :no:

Jestli ty to ceníš, tak hold spadáš do jisté kategorie diskutérů, s kterými si já osobně nemám co říct. A to nejsem rozhodně sám.
pargi
Jakože kdybych tady podložil svoje dojmy, nárory, závěry citacemi zasvěcenějších, tak to dělám špatně? To je, naopak, mnohem vyšší forma diskutování.
jossalito
Očividně nevíš, o čem píšeš. Takže s tebou končím.

Přeji příjemnou diskuzi s Icescentem. Neboj, připomenu ti to. :-!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
viz já 12:28 ;-)
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
NEmáte to trochu "překomplikované"? ;-)
PS: Že (koncernoVWýách) 125 kW je "víc" (lepších) než 150 kW od Citroën jsem si již "zVWykla", že tytéž "praktiky" začínají být aplikovány i na srovnání s (motorovými guru od) BMW je... :-|
PPS: Hlavně zmínka p. Vaverky je (z mého pohledu) NEomluvitelná (a není to bohužel první "poprava" kterou udělal..
MariAchi
Zdravý rozum?

Tak tos byla ty?

Tím se vysvětluje vše. >:D
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ano "zdravý rozum" (nikdy nebyl a) NENí to samé co "masový názor" - BOHUŽEL ;-)
4bytelnýkola
já bych to vnímal jako poklonu bmw, 8 let holt trvalo než je dohnali, každýmu je snad jasný, že motor se 3 turby od výrobce nejlepších motorů jede líp než ten co má o turbo méně, srovnával by je jen naivně naturovaný jedinec :-)
Avatar - positivemind
positivemind
Ta auta si ve své podstatě nekonkurují. M550d je výrazem zařazeno blíž k M, ačkoliv tomu jízda odpovídat nemusí. A6 BITDI je už pohledově umírněnější, i když umí být stejně rychlá. Myslím, že každé je pro zcela jiného řidiče.

Docela by mne zajímalo srovnání na okruhu
4bytelnýkola
tak nemusel by to být vyloženě okruh, stačilo by, kdyby redakce každé auto protáhla po nějakém starém letišti, změřila a porovnávat už bychom mohli sami
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Co "řešíme"? Audi A6 BiTDi (230 kW) je konkurent BMW 535d (230 kW)
PS: BMW M550d je (zase) tak 8 (?) let "napřed" (než jí "Vorsprung durch Technik" zase dožene.. ;-)
jossalito
Srovnávat A6 biT quattro s BMW 535xd, tak to motoricky BMW projede. To zas takový konkurent nové A6 prostě není. Chce se mi až napsat, že rozdílově je to jako mezi M550d a touto testovanou A6 biT. Třílitrové Sd je už starý motor a jde to na něm poznat.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To jste "přestřelil" TAK moc..
..že si to "uVWědomujete" i vy sám.. :-)
jossalito
Jo, tak určitě... :-! :no:

PS: Když už neznáš ty auta v reálu, tak si aspoň srovnej papírovou dynamiku. Zjistíš, že si tady honíš triko na desetinách vteřiny, což je v kontextu tvé definice "To jste "přestřelil" TAK moc.. " opravdu jen směšné. :-!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
..a co byste čekal za rozdíly - půl minuty? ;-)
PS: Prostě jste "přestřelil" (s vámi co fandíte JEN a POUZE koncernoVWým autem a VŠECHNA ostatní BEZ ohledu na značku považujete za "horší" je to holt "těžké" :-)
jossalito
Chceš se bavit o autech, který neznáš. Co kvantová fyzika, taky se o ni bavíš?

Je třeba ještě něco dodávat? 8-s :no:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
1. Ano o autech ANO :yes: :-)
2. FAKT to chcete zkusit s kvantovou fyzikou? A NEpřeceňujete se trochu? ;-)
(to MNĚ občas doma říkají "SHELDONe" = Dr. Dr. Sheldon Lee Cooper (ta dvě Dr. jsou "správně" :-)
3. Co třeba něco z "dějin hudby" (od středověku po 20té století ;-)
4. No tak NEdodávejte - když NEchcete (NEmáte co :-)
Avatar - bigsoul
bigsoul
Vydeol som porovnavanie v zimnych podmienkach Qattro a a X-Drive a vies kto vyhral? X-Drive bol za kazdych okolnosti rychlejsi a stabilnejsi, len pocitovo sa rychlejsie zadalo Audi, ale zdanie klamalo >:D
Avatar - white label
white label
Já viděl testy kde to dopadlo přesně naopak a co to dokazuje? Kulové!
Jedna paní povídala...., kde máš aspoň typ a motorizace srovnávaných vozů, klidně sem dej odkaz na ten test, který by alespoň naznačil jeho možnou míru objektivity? :*) ;-)
Avatar - positivemind
positivemind
Rozhodně bych volil umírněnější onanii.
Avatar - white label
white label
:yes: V tomto případě spíš "antionanii" >:-[] ;-)
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
..jako že "stěžovat" si že srovnávání s tri-turbem BMW M550d NEní zcela vhodné je NE"vhodné" :-)
PS: A ano - lidé kteří (vždy - od UPu po Bentley Mulsane) "pVWotlačují" modely JEDINÉHO koncernu - to mi příjde.. :-)
jossalito
A s čím jiným, trochu lepším, to chceš srovnat? Když nic jiného není svým projevem tak blízko? 8-s :no:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
NA to že (za 3/4 roku co je BiTDi v nabídce) ještě NEbyl nikde žádný srovnávací test BMW R6 35d 50d s V6 3.0 Bi-TDi jsem si tu již (několikrát) "stěžovala" - očekávala bych sice výsledek
1. BMW M550d
2. Audi Bi-TDi
3. BMW 535d
4. Jaguar XF bi-turbo D
..ale chtěla bych si přečíst "konkrétnosti"
PS: Rozhodně místní "shazování" technicky nejvyspělejšího naftového motoru současnosti (a víc než "nenápadné" naznačování že "jen" bi-turbo od VWaudi je vlastně "lepší") mi docela V-A-D-Í :-|
jossalito
8-s Ach jo...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Víc (to okomentovat) NE"zvládnete"...? ;-)
PS: (vy to) Vidíte to (snad) na "jiné pořadí"? :-)
jossalito
Rozporuje to tu vůbec někdo??? 8-s :no:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ok - jsem RÁDA že na věc (pořadí) máte STEJNÝ názor ;-)
jossalito
Jsem rád, že ti to po několika hodinách konečně došlo! 8-s
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nu já to pořadí napsala JASNĚ a ZŘETELNĚ (a navíc 2x :-)
..vy ani jednou ;-)
PS: Ale že se seriozní automagazíny srovnání TAK "vyhýbají" (krom "náznaků" ála p. Vaverka - a ty jsou "k ničemu") mne opravdu MRZí - snad bych je otestovala i "zadarmo" :-)
jossalito
Lidem, co ví a co se orientují, netřeba vysvětlovat základní věci, které zde nikdo ani náznakem nerozporoval.

Tobě se to podařilo pochopit za několik hodin, tak dlouhé máš vedení. :-!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Lidem co ví a co se orientují to většinou NEtřeba opakovat, ale "budiž" - ŘÍKALA jsem že "mám bohaté rodiče" (= opatiřli mi DLOUHÉ vedení - ten NEznáte.. ;-)
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Vy to asi berete čistě z pohledu konstrukce (i když tedy motor v Jaguaru je možná zajímavější než 35d/40d) nebo možná udávaného výkonu. Na každý pád můj osobní názor je, že u BMW 5 (a i nové generace 3) platí: čím levnější auto (slabší motor, menší kola), tím lepší. Takže třeba 530d nabízí v podstatě zajímavější svezení (zvlášť s ohledem na cenu) než M550d - pro "běžnějšího" kupce dobrá zpráva, pro toho, kdo chce to nejdražší a nejlepší dost nepříjemný střet s realitou. U Audi A6 je to naopak a kvalita komplexního pojetí i provedení jednotlivostí je pro konkurenci drtivým úderem. Jaguar je pro Audi silným konkurentem v oblasti podvozku, Mercedes především díky excelentním motorům V6 a V8, Lexus a Infiniti hlavně cenou a BMW? Jeho nejsilnější trumf proti A6 je, že to je BMW. A to tvrdím s tím, že značka BMW jako takové je mi sympatičtější než Audi. Ovšem bylo by dost neprofesionální dle osobních sympatií (nebo čehokoliv jiného) překrucovat hodnocení toho kterého auta.
PS: celou dobu je řeč o řadě 5, model 6 Gran Coupé je proti němu o neuvěřitelný kus napřed
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Spíš ta konstrukce než (jen) výkon.. :-)
SOUHLASím že (svým způsobem) automobilový IDEÁL je BMW 320d (málo peněz HODNĚ muziky :yes: ;-)
(u řady 5 si NEjsem zcela jistá - tam jednak NEmám přehled a Alpina B5 je TAK famózní že... že tam psi prostě NEjsem zcela jistá.. :-)
Souhlas (Jaguar XF i další..
Lexus GS 450h (dle mne) ostatní ale "dostal" = a je tak trochu vlastně NEJlepší ze celé nabídky kategorie..
Vám by ale NEměly být jednotlivé značky "sympatičtější" a naopak (i když VÍM že "to je těžké") - z vašich textů to je občas (bohužel) ZNÁT (a to už je OPRAVDU "špatně" :-|
PS: Díky za "tip" na GranCoupe - asimožná (určitě?) vyzkouším(e)
Pěkný den :-)
kyklop
pozeram, ze dnes budes mat bezsennu noc >:-[]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To spíš NEee (já si dost snů pamatuji.. ;-)
..spíš je SMUTNÉ že jsou lidé (jako asi VY), kterým ty BLUDY nejen že NEvadí, ale snad se jim i "líbí"?!? :-|
kyklop
smutne je citanie tvojich polopravd a omielanie toho isteho. Ak by v tomto teste vyniesi do nebies bmw, tak by si tu vypisovala o nadskoku. Kedze je to test koncernoveho auta, tak tahas zaostaost a ine bla bla
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
NE to jste si vymyslel, žádné "blabla" NEzmiňuji - JEN se mi NElíbí místní "odstřel" nové tri-turbo technologie ;-)
PS: A NEjsem ani fanynka BMW ani Mercedes (byť v nabídce obou výrobců některé modely/motory VELMI "oceňuji") - v této třídě/kategorii je mým JEDNOZNAČNÝM favoritem Lexus GS 450h (který řadím PŘED toto audi i před BMW 5 a stejně tak před bi-turbo Jaguar V6 3.0 - o MB E NEmluvě.. :-)
..ostatně "tabulku" (mnou "očekávané" pořadí při případném srovnávacím testu jsem tu (2x) zmínila.. ;-)
flipmode
Tak se tim autem jed projet Kylie. Vykladas jak Te zajmaji reakce zkusenych a nezajimaji reakce plkalku, ale jsi v pozici takoveho jednoho plkalka - plkas tady o technicke dokonalosti tri-turba, ale nejela jsi v nem a neporovnavala s bi-turbem.
Tvrzeni o tom, ze Audi neumi udelat bi-turbo a trvalo jim to tak a tak dlouho, prece o nicem nevypovida. BMW dodnes neudelalo poradny V8 diesel a co jako? Audi dohani BMW navzdory faktu, ze BiT nemeli. BMW zase asi nepotrebuje V8 diesel...

Jsi velmi neobjektivni - nejen ted. Vse koncernove je spatne, kdyz to same udela nekdo "nezavisly" s Tvymi sympatiemi, je to OK. Samozrejme to nikdy nepriznas, ale kdo sleduje Tve prispevky, vi.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
FAKT "..p-l-k-a-š o technické dokonalosti tri-turba"? :yes: :yes: :yes: :-)
PS: Zmínka že náskok díky technice je zrovna v naftových motorech (nejde jen 3litr, kde teď aktuálně audi "dorovnalo" letitý náskok 2 turbového řešení) roky POZADU mi (v souvislosti s místním "shazováním" technického náskoku právě motorářů od BMW) příjde docela "namístě" ;-)
A to jak je zde "oslavoVWáno" že audi konečně také nabízí dieslový 3 litr s 2 turby (což narozdíl od 3 turbového řešení žádná "revoluční" novinka věru NENí - takové motory krom BMW již roky nabízí Jaguar, Land/Range Rover - překvapivě ve finálové fázi vývoj ukončil Mercedes - s plánovaným výkonem 245 kW) mi příjde prostě "přehnané" (byť tohle auto - a to BEZ ironie - NEbude špatné!) - nicméně :yes: pro "normální" 2 turba u audi (mám je již roky i v CITROËNu) spolu s (spíš) :no: pro orpavdu revoluční ojedinělé technické řešení od BMW - to je "ZKLAMÁNÍ" (to se mi NElibí.. :-|
flipmode
A o cem je tento Tvuj prispevek? K zopakovani jiz 100 krat receneho? Nebo jsi jen opet chtela ukazat, ze nereagujes na to co kdo napise a jedes si svou - tim mam na mysli, ze jsi nedala ani slovo o faktu, ze BMW nema zadny poradny V8 diesel. Predpokladam, ze mi reknes neco jako ze to nepotrebuje, protoze to ma 3-turbo V6. Nicmene kdyby situace byla naopak, vysmivas se, ze koncern nema V8 diesel a BMW ano :-)

Fakt, ze nekdo mel uz 2 turba, nikoho neohromuje (nevim kde jsi na to prisla) a nikdo to neoslavuje. Nemyslim, ze zrovna VW/Audi by nedokazalo vyrobit biturbo mnohem drive. Audi melo mnohem drive quattro a treba LED svetla. A co jako? Taky nic.
Nicmene fakt je, ze soucasne biturbo od Audi je lepsi nez soucasne biturbo od BMW. Ja osobne si dovolim temer souhlasit se zaverem redaktora, jen trochu poupravim:

Za danou cenu je 3.0 BiT mnohem lepsi volba nez 550d - rozdil ve vykonech je temer neznatelny (zcela vazne), Audi ma (prekvapive) lepsi pocit z rizeni (cimz nerikam, ze je sportovni, ale autu nejak lepe sedi) a v interieru to Audi umelo vzdycky lepe.

Neni to prece o tom kdo prijde s necim prvni. Ja si napr. nekoupim Citroen jen proto, ze mel prvni vzduchove perovani. Kazda automobilka si zaslouzi za neco uznani, nechapu Tvou nenavist a (co je horsi) totalni neobjektivitu vuci VW.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
K tématu naftového V8 jsem se již párkrát vyjádřila, ale klidně to zopakuji - to že 2 ze 3 členů D3 tyto motory stáhlo z nabídky (dodám že ti 2 co mají s motory V8 násobně VĚTŠÍ zkušenosti) není z důvodů "neschopnosti" postavit další V8 (měli a mají jich v nabíce a vyrobili jich "násobně" VÍCE než audi), ale neb to je "okrajová" motorizace vhodná JEN do vozů typu Range Rover..
..kdo chce větší motor do (jakékoli) limuzíny pro toho tu je nabídka benzínových V8 (či ještě větších motorů :yes: ;-)
Pohon všech kol zavedli výrobci D3 ca ve stejnou dobu - to k tomu quattro (i když nevím jak to souvisí s motory)
Také si NEkupuji C5 V6 "protože měl první vzruchové pérování" :-)
PS: No vidíte, já myslím že jsem "objektivnější" než (naprostá) většina lidí (kteří popravdě žijí převážně "v přestavách" - a NEjen o autech ;-)
jossalito
Mluv o diselové V8. Jinak jsi opět mimo. :no:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To (víte = bohatí rodiče ;-) ) bylo (až) TAK "složité"? :-)
Ok, takže - naftový V8 4,4 TDV8 v Range ROVERu byl SKVĚLÝ, ale CHÁPU že ho NEdávají do JAGUARů XF a XJ (byť to tu občas někdo zmíní), neb tam naprosto totálně "postačuje" V6 3.0 Bi-turbo a kdo chce "víc" od toho tu jsou BENZÍNY = velká V8 nafta se do osobních vozů moc NEhodí = nový (docela povedený) V8 4.0 TFSi je LEPŠÍ volbou i v audi A8
PS: Jste (už) "in"? ;-)
jossalito
Aha, takže i sem začneš tahat jedniné auto ve kterém jsi zkusila V8d.

Gratuluji, opět si mimo. :-!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Mně NEgratulujte... ;-)
Že (i) V8 4.0 TFSi je LEPŠÍ volba než (mírně zastaralý) V8 4.2 TDi je prostě FAKT..
..stejný jako že velké naftové 8mi válce se hodí do "autobusu" (takže snad i do AudiBUSu) NE nE Ne ne NEeee do osobních vozů = a PROTO je z nabídky stáhli velkovýrobci V8 - jimž se počtem nabízených i prodaných 8mi válců audi NEmůže rovnat - že se z toho (že naftový V8 dnes VWaudi nabízí jako poslední) koncernoVWí fandové snaží udělat "plus" je (úplně) JINÁ věc :-)
PS: Plus fakt že nafta mimo (malou a dnes rozhodně NE "trendy") Evropu moc NE"frčí", je další "bod" pro to NEcpat jí do (navíc LUXUSních) osobních vozů (majitelé ROLLSů se v nedávné anketě vyjádřili myslím JASNĚ - já s nimi NAPROSTO SOUHLASím.. ;-)
Avatar - Mireon
Mireon
Svezte se v 550d a A6 3.0 BiTDI. Absolutně souhlasím s Flipmodem. Audi působí vyváženě, lehce, když chcete dramaticky a hlavně ten zvuk pořád nechápu. Pro mě je asi duležitější když si chci jízdu užít aby auto pěkně znělo a v nastavení dynamic je zvuk neuvěřitelný. Prostě dokonalé auto pro každý den který umí vykouzlit úsměv na tváři a husinu :-) . Komu jde o nějakou tu desetinu sekundy při zrychlení když BMW má M5 která v reálu zas o tolik víc nežere. Je tam asi takový rozdíl mezi A6 3.0BiTDI a 550d.
Avatar - white label
white label
Kylie zásadně koncern ani nezkouší, dodnes nejela ani s A8 V8 TDI, ani s A6/7 V6 BiTDI, ale to jí nebrání psát pravidelně "zasvěcené" soudy k těmto produktům Audi a koncernu VW vůbec... ;-)
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
(tentokrát) MÁTE PRAVDU :-)
PS: Počítá se Bentley za "koncern"? Ten jsem "zkoušela" dokonce několik let ;-)
PPS: Proč zkoušet zrovna A8 V8 TDi (což je dle všeho VAŠE "oblíbená" verze) když je i v A8 už k dispozici LEPŠÍ motorizace (V8 4.0 TFSi) - té bych JEDNOZNAČNĚ (když už) dala přednost já.. :-)
Avatar - trapid
trapid
Nějak nechápu, Kylie, Tvou obhajobu triturba BMW. Jasně - triturbo je unikátní počin, jenže veškeré dostupné testy odhalily neuvěřitelnou žravost tohoto motoru a například tohle video [odkaz] ukazuje, že naopak twinturbo Audi předehnalo twinturbo BMW a dohnalo jejich triturbo. Pro mě by byla jasná volba Audi, přestože BMW je moje srdcovka. Uznávám, že 8 let mělo náskok díky technice BMW, ale teď se to v případě twinturba otočilo.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
ad spotřeba - jasný SOUHLAS :-)
ad zbytek - jednoznačný NEsouhlas ;-)
Že bude nové bi-turbo (od audi) lepší než ta stará (od Jaguar ale i BMW) bylo "očekávatelné" (tak to prostě "chodí") - že dohnalo triturbo - to ani vzdááááleně NEeee.. ;-)
..a ne na základě nějakého videa (i tam je 550d rychlejší - pochopitelně), ale na základě důkladného srovnání :-)
PS: A "technický náskok" (třeba v motorech) se nedá brát dle JEDNOHO motoru (byť ano - nové Bi-Tdi 230 kW je "zajimavější/lepší" než postarší 35d). A byť rozdíly se čím dál tím víc zmenšují (audi po celá desetiletí "nahání/dohání" Mercedes BMW), tak třeba srovnání (prodejně) "běžnějších" třílitrů ve prospěch audi NEvyznělo..
..něco málo maličko z porovnání obou vozů jsem zde (někde "níže") zmínila - a musím zopakovat otázku (kterou jsem dávala whitovi) JAK vás napadlo že 3 litr s 2 turby a výkonem 230 kW se nějak může rovnat triturbu s výkonem 280 kW? ;-)
Avatar - trapid
trapid
I na videu je BMW pochopitelně rychlejší? V tom případě vřele doporučuji návštěvu očního lékaře :-) . Vím, že se nejedná o exaktní měření, ale jen o porovnání tachometrových údajů, jenže například dvoustovku tam má nepatrně rychleji Audi.
To je zároveň odpověď na tvou otázku položenou whitovi. Tedy rovnat se může dynamikou, jednoznačně ho předčí spotřebou a zaostává JEN chybějícím turbem.
Dle měření zrychlení zařízením Racelogic v jednom českém periodiku je Audi na stovce za 5,4 a BMW za 5,3. Kde je tedy těch 50 kW a 90 Nm ??? Neber to jako glorifikaci Audi, ale jen jako porovnání těchto dvou třílitrových dieselů, ze kterého jasně plyne, že BMW má jen jeden srovnatelný motor s biturbem Audi. A to rovnou jejich špičkové triturbo.
Pokud tedy test v českém periodiku a video z odkazu nelžou, musíš sama uznat, že inženýři v BMW s triturbem neodvedli práci na jakou jsme u nich zvyklí.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Měření nezávislého automagazínu jsou k dispozici (tyhle webové ffftípky NEkomentuji ;-)
Mám "maličké" zkušenosti se "svižnějšími" vozy (pracovala jsem pro jednu takovou automobilku) a v této "výši" těch 50 kW a 90 Nm je PŘESNĚ TAM :-)
Aneb na další zlepšení (to platí "obecně") už je od "jisté výše" (tak jak tu opakovaně padlo) již nutné přidat ... třeba 20% výkonu (což vám v reálu přidá /doslova/ pár km navíc v maximálce nebo 0 celá něco ve zrychlení - trochu víc v "pocitu" z jízdy - nebo jako zde při jízdě po "klikaté" okresce..
..prostě zde konkrétně 50 kW a 90 Nm přidá při zrychlení 0-200 km/h 8 desetin sekundy (viz já včera ve 22:35
PS: Myslím že "srovnatelnější" s Bi-TDi bude D5 od Alpina - jeden z nejlepší (nejznalejších) automobilových novinářů oba vozy "srovnával". Mnohem "srovnatelnější" jsou Jaguar Bi-turbo 3.0 D, BMW 35d, Alpina D5 a A6 Bi-Tdi (všichni používají stejnou převodovku - DSG by tak silný motor už NE"utáhlo") - tri-turbo je chováním pojetím ZCELA "jinde" (používá sice také 8mi stuňovou ZF, ale zcela jinak nalaďěnou, dle jeho slov "brilantně" - jde opravdu o JEDINÝ naftový SPORTovní vůz na světě) - ostatní zmínění jsou "rychlé naftové limuzíny" (a ano - nejnovější z nich, audi a6 Bi-TDi je z nich aktuálně /zřejmě/ nejlepší..
PPS: Test zde na auto.cz je (bez urážky autora - FANOUŠKA audi) hodně "slabý" (někde níže jsem psala CO VŠECHNO "zapomněl" uvést ;-)
Pokud si o voze přečtete od jiného (třeba "jen" nejlepšího českého automobilového) redaktora NEsmyslnou větu kterou končíte svůj příspěvek příště už zcela jistě určitě NEnapíšete.. :-)
Avatar - fOE
fOE
U auta teto velikosti a vahy se uz jen tezko snizi cas z 0-100 co i jen o jednu desetinku a na kazdou takovou desetinku je potreba velke kvantum vykonu navic (a v konecnem dusledku jsou vice rozhodujici treba pneumatiky), a malokdo v tomto nebo v 550d bude delat sprinty z 0-100 => proto hodnotit dynamiku na zaklade tohoto udaje je bud hloupe, nebo tendencni. Pro srovnani s 550d ma smysl merit 0-200, 100-200 nebo 50-250... jednoduse vyssi rychlosti v kterych se stejne podobne auta budou nachazet casteji nez v rezimu 0-100 a kde vice zalezi na vykonu a mene na vsem kolem.
Celkove mam pocit ze "posazeni se na *" z tohoto auta a jeho o 50kw mene a neskonale chladne a sklamanim salajici hodnoceni 550d zavani preferenci jedne znacky. Alespon takovy mam z obou testu pocit. :no:
Pepis
Vážně myslíš, že by Jirka Červenka chválil Audi, kdyby nebylo opravdu dobré? Ale no tak :-) Doporučuji ti přečíst si jeden jeho starší test, než začneš někoho na základě svého pocitu obviňovat z preferencí: [odkaz]
Avatar - fOE
fOE
Nepochybuju o tom ze toto auto bude dobre, pochybuju o tom ze je AZ TAK dobre protoze dukazy (minimalne ty dynamicke) predlozene v testu jsou 1) obsahove spatne (udaje zrychleni, tak jak uz pargi poukazal, nesedi) a 2) spatne i logicky zvlast u auta ktere bude panovat dalnicim je zrychleni 0-100 naprosto nepodstatne. Toto neni jedina vec co me na testu prekvapila (umele generovany zvuk u Audi jako plus? atd.), ale dale asi nema cenu rozebirat. Muj puvodni koment byl zamyslen spis jako odkaz autorovi od ctenare ktery je testem sklaman protoze mu nevyzniva objektivne (to co se jinde kritizuje nebo za co se minimalne nechvali je u Audi v plusech).
jossalito
>:D

A mě zase vyznívá tvůj příspěvěk jako od někoho, kdo přímo vyžaduje vždy plivat na něco z koncernu, jinak není spokojen.

Zkus si to auto, ony se ty slabiny hledají opravdu velmi, velmi těžko. To auto je prostě více než dobré. ;-)
Avatar - Katikakus
Katikakus
A kolik si toho s nim najel? :-!
Avatar - fOE
fOE
Taky beru argumentaci na internetu spis jako konicek nez neco smysluplneho, ale pokud neuvedes jedinej argument proti tomu co jsem napsal (ergo takovym argumentem bud nevladnes, nebo... ?) ale naopak jedine na co se zmuzes je utok na me snizujes uroven sveho komentu na nulu.

Nehlede na to, ze cekat od tebe objektivni koment k veci pod clanekm o Audi by bylo ode mne troufale. Nalejme si cisteho vina, ale na tomto servru patris do skupiny Audipositive (a to neber jako urazku, jen jako fakt).
:-)
jossalito
A co chceš slyšet za argument?
Že jediným relevantním soupeřem pro toto Audi je konkurence z Mnichova?

Protože nikdo jiný se na tyto dva prakticky v ničem nechytá a na to, jak se mezi sebou "škubou", se může dívat jen z povzdálí. ;-)
Jinak se mne konkrétně klidně zeptej, co tě zajímá. Klidně to popíšu. Ale další recenzi tady generovat nebudu, není proč.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
NEzapoměl jste na Jaguar XF? Ve srovnání "obyčejných" třílitrů audi A6 porazil a roky napřed disponoval BI-TURBOvým V6 :yes: :-)
..že novinka od audi má dnes o 28 kW vyšší výkon je "normální" (popravdě ten Jaguar i dříve používal "famózní" 8mistupňové ZF ;-)
(skutečnost že DSG by tenhle motor už NE"utáhlo" audi evidentně "prosapěl" :-)
jossalito
Tady se ale nebavíme o obyčejném třílitru... Což ti asi opět nedošlo...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Aha - že Jaguar má již ROKY bi-turbo 3.0 V6 (202 kW) asi (stále) někomu NEdošlo... ;-)
jossalito
A k čemu je mu tento motor, který se dá dynamikou srovnat s těmi obyčejnými od BMW a Audi a absolutně se nechytá na své přímé, dvakrát přeplňované, konkurenty?
Jen abys něco, aspoň to něco, napsala...že? 8-s
flipmode
A samozrejme zadna reakce na padny argument...jako Kylie obvykle.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
RÁDA to s vámi rozeberu "do detailu" - tak KDE začneme...? ;-)
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No PRÁVĚ PROTO že to je již postarší motor (tak 6 let? - je to převrtaný starý dobrý V6 2.7 HDi) tak se sice NEvyrovná novince audi s 230ti kW, ale "normální" 180 kW verzi si dá "ke svačině" (viz testy v AMS - ale "srovnat" se s nimi DÁ, to samozřejmě ano ;-)
Tak to ale BÝVÁ (že novinka je lepší než ... motor/vůz "v druhé polovině života" :-)
PS: Vy psáte bez "pokusů o urážku" asi NEumíte, že? ;-)
To jste TAK "zaslepený" fanoušek Volkswagen Group, že když má někdo něco dříve či lepšího než koncernoVWé vozy tak... "šílíte"? :-)
_MT_
Myslíš tu 177 kW verzi? A která 3.0 TDI to byla? Pro tebe je to asi všechno jeden motor, ale já je odlišuji. Starší verze bych rozhodně nenazval nejlepší ve své třídě, za to současné TDI je pro mne povedený motor. Jsem zvědavý, jestli dodrží interval zhruba dvou let, jak tomu bylo posledních několik iterací.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ale já SOUHLASím že současný V6 3.0 TDi 180 kW 500 Nm je "slušný" (povedený) motor! (byť za V6 3.0 Bi-turbo 202 kW/600 Nm od Jaguar bych ho asi NEměnila.. :-)
..už pro tu LEPŠÍ převodovku v JAGUARu ;-)
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Už ZASE? ;-)
Vypadá to že to je přesně NAOPAK (než píšete! :-)
PS: Tady NEjde o "zpochybňování" bi-turba Tdi (jistě se VWaudi konkurenci časem vyrovná i ve 4válcích - prý je plánován výkon až 225 koní), ale o "shazování" (reálného) NÁSKOKu DÍKY schopnostem inženýrů BMW a jejich technickému skvostu s TŘEMI turby :yes:
PPS: Je SMUTNÉ fandit (1né) značce TAKOVÝM(hle) způsobem :no: :-|
Já své sympatie rozděluji mezi RŮZNÉ značky (bylo by to na delší povídání, ale "to" oceňuji u MERCEDESu, to u BMW, "to" u LEXUSu atd. - /sorry ale/ "tupé" pVWotlačování jedné značky vždy ve všem a všude /dokonce za cenu lží/ je.. ;-\
jossalito
Hele, já se tady s tebou hádat nepotřebuju, protože to stejně nikam nevede. O autě vejš nevíš vůbec nic, nejela, ba jsi v něm ani neseděla. Ty máš svých problémů i tak dost, takže... čau. :-!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ten znám (je od STEJNÉHO autora jako ten že NEznám rozdíl mezi "přímým vstřikováním" a "přeplňováním" - nebo jak to bylo :-)
PS: No hlavně že si pamatuji OD KOHO (to bylo ;-)
PPS: No a místní "zpochybnění" BMW M550d mají taktéž STEJNÉHO "pachatele" - autora testu/textu (jak vidno 1 autor - jedno zda testů nebo diskutující - "zVWládne" napáchat.. :-)
MariAchi
Koukám, že tě tvoje mánie "víc turba = víc auta" ještě nepřešla.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nu DVĚ jsou více než jedno (je tu snad někdo kdo to chce "zpochybňovat"?
PS: No ale do té doby než se 3 turby příjde také VW-audi, tak to asi budeme považovat "za vrchol" (technických řešení) no.. >:-[]
Avatar - guze
guze
V tuto chvíli nevidím důvod aby jakákoliv automobilka nabízela motor s třemi turby, dobře, po technické stránce je to novinka a BMW zřejmě chtělo být první kdo použije přeplńování třemi turby, ale jinak pochybuju, že jiní výrobci teď najednou budou motory se třemi turby..... (krom BMW
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nu i náskok s dvěma turby proti náskoku díky technice BMW udrželo 8 (?) let = třeba to bude podobné i s těmi třemi..
PS: Možná ty tři zkusí i u BENZÍNového R6 3.0 - třeba už pro tuto M3? ;-)
PPS: Teď spíš audi zkusí dohonit konkurenci v silnějších 4 válcích - tam je (zrovna tak) HODNĚ pozadu (prý plánují výkon až 225 PS (současné BMW má "jen" 218 :-)
..a Citroën jen 204 PS, tak ten "trumfnou" ZCELA jistě URČITĚ ;-)
..tak za 2 roky až "silnější" R4 TDi jednou dorazí :yes: :-)
jossalito
8-s :no:
Typicky zmanipulovaný pohled na realitu. A oslava tvrzení, jak je víc turb lépe než víc válců či kubíků. :no:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
A prosím vás KDE jste slyšel (četl) tu BUBOST že "..víc turb je lépe než víc válců či kubíků"?!?!? :-|
jossalito
Někdo jde po více turbech, jiný zase pro stejný výkon nabídne více válců a objemu.

Ty oslavuješ tu první variantu, mě se líbí ta druhá. :-!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
1. objem
2. válce
3. turba
PS: Když mám ale "k dispozici" STEJNÉ množství válců a STEJNÝ objem (a méně či více turb) volba se mi zdá JASNÁ :-)
MariAchi
Trochu osvěty do toho:
Samozřejmě, že čistě k dosažení toho megavýkonu by stačilo i pouze jedno turbo.
To by ale muselo být velké jako prso Haliny Pawlovské a z toho vyplývající setrvačnost by pak způsobovala velkou turbodíru a slabý tah v nízkých a asi i středních otáčkách.
Proto se montuje další, menší, turbo (v případě motoru 1,4 TSI mechanicky poháněné například), které pomůže vyhladit momentovou křivku v těchto otáčkách.
Osobně tedy tipuji (tyto vozy nejezdím a nejsem tedy schopen je posoudit reálně), že tri-turbo v BMW bude mít poněkud větší rozsah použitelných otáček směrem dolů (díky nejmenšímu z těch tří) a možná i méně uvadne úplně nahoře (díky tomu největšímu), než bi-turbo v Audi.
Vzhledem k použití automatických převodovek dále předpokládám, že oba výrobci naladili převodovky tak, aby využívaly co nejlépe právě tu oblast otáček, kterou jejich motor poskytuje a "odstíny šedi" v nejnižších a nejvyšších otáčkách řidiči odfiltrovaly.
Takže pokud se kouknu na auto jako celek, tak je mi srdečně jedno, jestli má jedno turbo na celý motor, nebo jedno turbo na každý válec, ale bude mně zajímat, jak to pojede, jak reaguje na plyn, kolik žere a podobně.
BMW tedy neobjevilo Ameriku, ani neudělalo žádnou technickou revoluci, stejně jako by se nejednalo o revoluci, kdyby někdo vyrobil dvacetiválcový motor - je to prostě jen víc stejného.
vikis
skvost se třemi turby? to snad néééé 8-s
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
PROČ "neeee"? :-)
Avatar - Katikakus
Katikakus
No jo, to je ale par let zpatky. Ted koncern zrejme lepe maze... ;-)
Pepis
Ne, teď koncern prostě a jednoduše vyrábí lepší auta.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ha ha, hi hi, cho cho :-)
Avatar - Katikakus
Katikakus
Chtel jsem ti k tomu neco napsat, ale pak jsem si uvedomil, ze by to bylo stejne, jako kdybych diteti rekl, ze zadny Santa neexistuje... ;-\
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
1. Santa (Christkindl) EXISTUJE (a bydlí na Christkindlweg 5, ve STEYRu v Rakousku ;-)
2. Koncern Volkswagen nikdy NEvyráběl NEvyrábí a (nejspíš) nikdy NEbude vyrábět "lepší" auta (než BWM, Mercedes, Lexus atp. :-)
Pepis
Aha.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
:-)
Avatar - white label
white label
Tohle si dej do profilu, ať každý hned ví, s kým má tu čest a na jaké úrovni s tebou (ne)diskutovat. 8-s >:-[]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Myslíte to 1. nebo to 2hé? Nebo OBOJE? ;-)
Avatar - white label
white label
Obojí je stejná "pravda" (viz i MT 20:07), takže klidně obojí... :-O :*) >:-[]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ano, SOUHLASím s vámi JE :yes: :-)
PS: Klidně mrkněte na Google - ta adresa je "veřejně známá" ;-)
_MT_
Santa Claus je Svatý Mikuláš (= Weihnachtsmann), nikoli Ježíšek (= Christkind).
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tak PROTO toho zvládají během jednoho dne (noci) tolik "oblétat" :-)
_MT_
Svatý Mikuláš se v ČR slaví 6. prosince, jako se vždy slavil. To byl den, kdy se dávaly dárky. Mikuláš z Myry byl znám právě tím, že obdarovával, hlavně chudé. Nevím, proč v některých zemích slaví Mikuláše na Vánoce. Protestanté přešli na Ježíška a slavení 24., protože nechtěli podporovat svatého Mikuláše (pokud si dobře pamatuji). V ČR se slaví oba svátky.
Avatar - white label
white label
Dárky se u nás na Mikuláše dávají v předvečer (tedy 5. 12.) svátku Sv. Mikuláše.
_MT_
Ano, dávají se v noci z 5. na 6. Tak je to tradiční. Ale svátek je 6. Přiznávám, špatně jsem se vyjádřil.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Pánové dobrou noc - a zítra se mějte "fajn" - já se tak míti (velmi pravděpodobně) BUDU :-)
Avatar - white label
white label
Nechval dne před večerem, dcero... ;-)
Avatar - white label
white label
Na Mikuláše se dávají především dětem, takže proto spíš večer, než až v noci.
_MT_
Nějak mne dnes chytáš za nohu. ;-) To už je jen otázka, co je pro tebe noc. Je pravda, že ve 22 hodin asi těžko budeš chodit za malými dětmi. V takovém případě je asi ideální formulace v předvečer (popřípadě podvečer) 5. prosince. :-)
Avatar - white label
white label
Jj, doslova "v předvečer", viz má původní reakce z 23:52, kdybys to následně neopravil na noc... >:-[] ;-)
_MT_
Hele, to je tak, když dělám pět věcí najednou. Tvůj příspěvek jsem snad ani nepřečetl, jen tak zběžně přelétl (to mi stačilo na identifikaci chyby), takže jsem se teď musel i podívat, jestli jsi skutečně psal v předvečer. A psaní odpovědi jsem věnoval podobnou pozornost (prostě jsem bezmyšlenkovitě použil slovní spojení "v noci na"). >:-[]
Avatar - white label
white label
Přiznání je zásadně polehčující okolnost... ;-)
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tak to máte DOBROU paměť - a jak vám slouží zdraví, když pamatujete "boj" mezi sv. Mikulášem a Ježíškem, tak vám bude... tak něco přes 500 let? ;-)
PS: Pardon NE"mohla jsem odolat" :-)
_MT_
Příspěvek nijak neimplikuje, že jsem to zažil. ;-)

(A neimplikuje ani nějaký boj mezi Ježíškem a svatým Mikulášem. Ale vzhledem k tomu, že 500 je celkem blízko, tak jen: :-) )
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No vaše "pokud si dobře pamatuji" ale MŮŽE obsahovat skutečnost "že si to pamatujete... NE ze školy" ;-)
A "boj" to samozřejmě NEbyl mezi Ježíškem a sv. Mikulášem - ale mezi těmi kdo je "prosazovali" - což je pro nás (bohužel) "běžné" - jedno zda jde o náboženství, nacionalismus...
..nebo třeba názory na aut(íčk)a :-)
_MT_
Osobně považuji Santa Clause za urážku jednoho z nejuctívanějších svatých.
figurka
>:D >:D >:D >:D Jsem tušil, že tu bude sranda
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
:-)
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
POZOR! Já bych (docela) SOUHLASila s "pochvalou BI-TURBO" (i od audi :-)
..ale NEsouhlasila že mezi motory bi- a tri-turbo NENí rozdíl - neb tam (sakra VELKÝ) je! ;-)
..a teď POZOR - musí se je ale "umět využít"!!! A to autor (sorry ale "zjevně") NE"umí" (nebo "pdovádí" a "klame" ... dávám přednost tomu "neumí" :-)
Avatar - positivemind
positivemind
Jen k těm 50KW navíc, někdo u nás (myslim, že dieselpower) zkusil 550d na brzdě a měla ne 280KW, ale v průměru cca 240KW.
Avatar - white label
white label
50kW je papírový rozdíl, nikoli reálný, údajných + 50kW může být částečně taky to, co si od dalšího turba slibovali...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
..Buřtík říkal že měli (třeba jen o trochu) zvýšit objem (na 3,2 možná 3,3) - pak by efekt 3tího turba byl asi (ještě) "jednoznačnější" ;-)
jossalito
Aha, říkal. Sama bys na to nepřišla, že? 8-s
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
..(spíš) "přišla" - ale je PŘÍJEMNÉ mít u sebe za sebou okolo sebe někoho inteligentního(-ějšího) schopného(-ějšího) atp. - byť si to NEzasloužíte, přeji vám abyste měl možnost to alespoň "okusit" ;-)
jossalito
Vzhledem k tomu, že máš pořád co dohánět a víš to, je tvá poznámka vůči mi směšná. :-!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jako že CO bych měla "pořád dohánět"?? ;-)
Jestli pamatujete vozy 80tých let, tak to vás určitě NEdoženu - do důchodu půjdete o DOST dříve..
..a já potřebu učit se nazpaměť histori vozů audi opravdu NEmám.. :-)
jossalito
Ano, máš pravdu, některé věci ti dohnat nikdy nepůjdou.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tyhle odpovědi BEZ odpovědil "mibluju" :yes: :-)
Avatar - trapid
trapid
Jak je vidět, stačí: [odkaz]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No tady je vidět jak málo stačí na "obubování" :-)
Dle REÁLNÉHO testu dělaného ZKUŠENÝM profesionálem je mezi vozy nejVĚTŠÍ rozdíl na okresce, tam Bi-Tdi doslova "nezvládne držet tempo", a nebo skočme k naměřeným časům "lepších" diselů v dispiclíně 0-200 km/h (chtělo by to i do větší rychlosti, tam by rozdíly byly ještě větší, ale..
26,4 BMW 530d
21,9 BMW 535d
21,3 BMW Alpina D5 (bitubo)
20,9 Audi A6 Bi-Tdi (dle "fanouškovských" info)
20,1 BMW 550d
PS: Již bi-turbo třílitry jsou "výrazný nadprůměr" (odstoupení MERCEDESu z vývoje ohlášeného Bi-CDi 245 kW dává dost jasně najevo že jde spíš o NE"výdělečné" projekty..) a jak zde někdo správně uvedl, každé další (sebemenší) zlepšení již vyžaduje...
PS: Nicméně "tuneři" ohlásili že z tri-turba BMW aktuálně "vyrazili" něco přes 500 PS
Avatar - trapid
trapid
Jak píšu výše - dle REÁLNÉHO testu ZKUŠENÝMI profesionály zrychlení 0-100: BMW 5,3, AUDI 5,4.
Audi je horší, ale já se ptám - kde je těch 50 kW a 90 Nm? A stojí ta jedna desetina sekundy (případne 8 desetin u "tvé" dvoustovky) za spotřebu vyšší o 4 litry na sto - dle testu z českého periodika??? Fandovi BMW možná - já v tom, ale žádný pokrok nevidím.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Vždyť si na to SÁM odpovídáte!!! ;-)
CO byste si "představoval"??? (je to stále "jen" R6 3litr - a ať se dvěma či třemi turby - objem /stále ještě/ ničím NEnahradíš.. :-)
Podívejte se třeba na Porsche Panamera GTS (316 kW - zrychlení 4,5 s) a Porsche Panamera Turbo (368 kW - zrychlení 4,2 s) - to je jen "náhodný" příklad, asi jistě by se našly i "lepší"
Jak jsem tu OPAKOVANĚ psala - a white label tomu NE"chtěl věřit" - NEJvětší rozdíl mezi audi bi- a BMW tri- je na okresce - TAM prostě A6 Bi-Tdi NEmá šanci - na dálnici ... jim v reálu stačí i ten Jaguar XF s biturem 202 kW/600 Nm :yes: ;-)
PS: A co se týče otázky "stojí to za to" - to je "věčná" otázka! Prostě v určítém "bodě" stojí každé další zlepšení "víc" (tím myslím že křivka na grafu "zlepšení" a "cena za to" se v určitém bodě začínají DOST "rozcházet" - viz všechna "velmi drahá auta" = svým způsobem za to NEstojí..
..a VÍM o čem mluvím, v DOST z nich jsem jela - na druhou stranu, máte-li peněz "neomezeně" SETSAFRA že to za to STOJÍ ;-)
(a neplatí to samozřejmě jen o autech - "přes hudbu" [odkaz] znám profíky z jiného oboru a tam je to STEJNÉ (a popravdě stejné je to i /třeba/ s botami - například ne špatné zimní... Rieker koupíte za ca 100 € v zásadě ne až o tolik lepší (podobné) Prada za ca 1.000 € ... je mezi nimi rozdíl? JE! Jsou 10x lepší? Ani omylem! Stojí to zato (když na ně "no problem" máte? URČITĚ :-)
corsa396
Na okruhu Hockenheim je rozdiel v časoch medzi M550d a 535d pol sekundy. Medzi M550d a bi-TDI by bol cca rovnaký. Je to DRTIVE? Asi nie ... [odkaz]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No a PROTO jsem NE(na)psala "na okruhu Hockenheim", ale (TAK jak bylo vyzkoušeno) napsala jsem, že největší rozdíl mezi oběma vozy se projeví NA OKRESCE ;-)
PS: A je takový že jej lze nazvat DRTIVÝm.. :-)
.. a podílí se na tom jak daleko silnější motor, tak zcela jiné naladění převodovky (paradoxně "méněstupňová" by motoru dala větší prostor "projevit" jeho BRUTALní zátah - v kterém se mu jeho konstrukčně jednodušší příbuzní (pochopitelně) NEmohou rovnat - vždyť plnící tlak tlak v 550d je NEskutečných více jak 4,5 atmosféry - což je vpodstatě dvojNÁSOBEK hodnot známých z bi-turbo konstrukcí!.
U BMW bohužel NEzvětšili trochu objem (těžko říci proč), pak by se "technologický konstrukční náskok" projevoval možná ještě výrazněji - no a m.j. (jak jsem níže již psala) - je to kráááásný DŮKAZ, že nafta je (prostě JEN) nafta. Nyní již víme že LZE udělat "sportovní", ale ...
..ale benzín je prostě BENZÍN :yes: :-)
corsa396
Jasne, na okruhu, kde sa da využit plny vykon bude rozdiel pol sekundy, ale na OKRESCE bude rozdiel DRTIVY , zbytočna strata času ... :no:
Avatar - white label
white label
Přesně, tohle je opravdu zoufalá ztráta času, přišel jsi na to sice poměrně pozdě, ale přece.... :yes: ;-)

P.S. viz má reakce v této diskusi:
01.11. 11:49 white label
Tvoje dětinská (zřejmě přání otcem myšlenky) představa jak 550d na okresce "DRTIVĚ (a totálně) snadno UJEDE" A6 V6 BiTDI, mě náramně pobavila...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jak SMUTNÉ - "zaslepení" ve prOOOOspěch značky které "fandíte" :-|
PS: No že brzdy zavěšení apod. také rozlišujete spíš podle znáčku na kapotě než reality jsem si (v případě CITROËNu) už tak nějak "zvykla" - ale že totéž zkoušíte už aplikovat i na BMW - to bych NEčekala :-)
PPS: Nu jak jsem napsala.. srovnávací test obou vozů PROBĚHL, audi Bi-Tdi vůbec NEdopadlo špatně, ale to "o co se tu pokoušíte" - no STYĎTE se chlapci.. ;-)
(rozhodně na okresce v audi A6 Bi-Tdi zkoušíc vidět alespoň vzdalující se světla BMW 550d - by vám to SNAD došlo = možná byste se za své "textové perly" alespoň trochu "zastyděli" :-)
PPPS: Malý dotaz: Vy si (po těch letech) OPRAVDU myslíte že něco takového "jsem si prostě vymyslela"? ;-)
Avatar - white label
white label
Tady nejde o žádnou značku, ale tvoje dětinsky směšné teoretizování. Ta blbost cos tu už tolikrát napsala (viz má citace tebe) platí úplně stejně i při srovnání 535d s 550d. :-O :*)
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jestli se snažíte říkat "bubost" té "okresce" tak byste se měl "krotit" (to "dětinské" a "teoretizování" to jste mluvil o kom? O sobě? ;-) ) - já totiž JEN "cituji" :-)
(pokud se pamatujete říkala jsem že NEvím jak to s motorem 50d je, no tak teď už VÍM)
..a ANO, samozřejmě že by stejná (podobná) slova (asi) platila pro srovnání 535d a 550d
PS: Jak jsem už několikrát napsala - ať jde o plnící tlaky nebo převodovky všechny bi-turbo konstrukce jsou si víceméně "rovné" (a týká se to i výkonově přece jen slabšího JAGUARu), "vše jinak" je naopak u tri-turba (a tak jako je ZCELA NEsmyslné jej porovnávat s M5, tak JE to první naftový motor kterému LZE říkat "sportovní" :-)
Avatar - white label
white label
Jestli podobnou "bubost" píšeš z vlastní hlavy, nebo někoho doslova! (o čemž pochybuju, pokud je normální) cituješ, je v principu úplně jedno....
Na běžné okresce ti "bezmozek" může naopak ujet (pokud se u toho nazabije) i s o mnoho slabším vozem, než je výkonový rozdíl mezi 35d a 50d.
Dobře řízenou 535d bude na otevřené okresce kodokoli normální, s pudem sebezáchovy, předjíždět s 550d horko těžko a to ještě málokde/málokdy, což má k tvé jednoduše jasné formulaci nekonečně daleko.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Bože to JE ale "VWykrucování"! :-)
Takže vám asi již DOŠLO že opravdu cituji (pochopitelně že ne doslovně ;-)
Úhybný manévr/kličku s tím "bezmozkem" snad ani NEbudu komentovat (to s tím OPRAVDU NEmá co dělat) - jde o to že právě při takové jízdě (jakou "vyžaduje" okreska) je rozdíl mezi vozy NEJVĚTŠí (tam se nejvíc projeví zcela jiné pojetí/nastavení vozů, jiné naladění převodovky i výrazně jiný motor - který se opravdu NEodlišuje "jen jedním turbem" - jak zde opakavaně ZCELA CHYBNĚ "padá" - což je, myslím že to tak mohu říct, HRUBÁ CHYBA p. Vaverky).
Pokud jde o čisté zrychlování - tam až takové rozdíly nejsou (škoda že časy nebyly měřeny až do 250 km/h - to by rozdíly docela ZVĚTŠILO) - viz "seznam" který jsem níže uvedla.
Takže (nejen) "vaše sny" o tom že V6 230 kW a R6 280 kW jsou "tak trochu to samé", je to skoro "fantasmagorie" (rozměrů které jsem tu DLOUHO NEčetla - a to je "co říci" ;-)
PS: Tak jako jsem pochválila místní text o Range Rover TDV8 4.4 musím dát :no: za zcela NEdostatečný text o tri-turbo motoru 50d, smutně "podpořený" dodatkem téhož autora u testu (povedeného) V6 Bi-TDi
Myslím že lze říci že ON je "zodpovědný" za tyto NEsmysly/"představy" mj. vámi presentované (chápu že "trochuzaslapený" fan0000ušek si to z jeho textů snad i mohl "vydedukovat" :-)
Není to (zdaleka) poprvé co zde bylo napsáno něco NE zrovna úplně objektivně, ale tohle je pro mne snad NEJvětší "zklamání" (i když páně JUNGMANNova "perla" o smyku (v C5 V6 Bi-turbo) číhajícím za každým patníkem je také TĚŽKO zapomenutelná :yes: ;-)
Avatar - white label
white label
A přitom stačilo napsat:
"Máte pravdu, doslovná citace to rozhodně nebyla, takovou blbost by totiž žádný normální člověk nemohl nikdy napsat."
Tu zbytečnou omáčku kolem toho, si nech pro svého Buřtíka, te ti ji snad sež.ere i s navijákem... ;-)
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
...a ZASE "vedle" - tohle normální VELMI znalý a zkušený člověk klidně napíše - NEchytejte se (zOOOOufale) mé konkrétní formulace, jde o PODSTATU..
..(a tou je) že rozdíl mezi tri-turbo R6 280 kW a bi-turbo V6 230 kW se NEJvíce projeví na okresce (a je to VELKÝ rozdíl, první druhému ujede "velmi snadno" - co TATO formulace, ta již "vyhovuje"? ;-)
PS: Buřtík omáčky moc NEmusí + o autech "ví své" (spíš "malilinko" VÍCe než já..
..a vy a pár dalších DOHROMADY :-)
Avatar - trapid
trapid
Ovšem jestli to velmi snadné ujetí na okresce nebude spíš podvozkem. Vím, že jsi, Kylie, přímo bytostně přesvědčena, že je to hlavně motorem. Já však tvoje nadšení nesdílím. Na YT jde najít měření výkonu a výsledky rozhodně velikou převahu BMW neukazují. Například: BMW 550d 360k a 695Nm. Audi 320k a 687Nm.
Je jich tam víc, ale všechny ukazují, že Audi ve skutečnosti překračuje údaje výrobce a bawor uváděného výkonu nedosahuje.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Je tu již hodně příspěvků = nechce se mi hledat kde přesně jsem to napsala (white label(ovi), že to jednoznačné ujetí má na svědomí NĚKOLIK věcí - a že třeba JEN (zcela) jiné naladění převodovky "by to zvládlo". ¨
Druhou věcí je samozřejmě výrazně výkonnější motor a třetí (to pořadí NEní "závazné" ;-) ) sama konstrukce vozu (podvozek :-)
PS: Oficiálních 50 kW je docela velký rozdíl - (a zřetelný i vámi psaných 360 vs 320) - jinak je skoro "legrace" sledovat zmínky jak letitý (asi) NEJlepší výrobce motorů se náhle VÝRAZNĚ "zhoršil", rsp. jeho motor má dle zdrojů "jedna paní povídala" skoro VÝRAZNĚ menší výkon než "ofic." udávaný + naopak bi-turbo TDi přesně naopak výkon VĚTŠÍ než "ofic" udávaný.. ;-)
PPS: JÁ bych věřila (velmi) zkušenému profesionálovi, který vozy měl možnost porovnat - a myslím že dobře "vystihl" rozdíl mezi oběma vozy (V6 Bitrubo se POVEDLO, R6 Triturbo... mu na okresce JASNĚ odjede + je asi první naftou o které "lze" říkat že má sportovního ducha.. :-)
..a jejich přímé srovnání je tak trochu podobný NEsmysl jako srovnávat BMW benzín V8 4.4 M5 s BMW R6 3.0 tri-turbo nafta ;-)
Avatar - white label
white label
Takže rozdíl v papírově udávaných + 50 kW a skutečně změřených + 29,5 kW (40 PS) je podle tebe nesmysl, protože jednomu pánovi to tak prostě nepřipadá. >:D
Takový rozdíl v podvozku (mezi 5er a A6), jaký bys sis tak moc přála, by mohl být v případě, že by A6 byla FWD a 5er RWD, ovšem v tomto případě se v obou případech jedná o 4x4, takže i tady si jaksi mimo realitu. ;-)
Nesmíš číst jen to, co se ti líbí/hodí. Přečti si třeba aktuální Faster, kde porovnávají různá aktuální dieselová biturba, přičemž nejlépe jim v tom srovnání vychází V6 biTDI o kterém mimo jiné píší, že celkově (tedy i poměrem výkonu, ceny a spotřeby) poráží i 50d se třemi turby.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ad první věta - ANO! :-) Neb toho "pána" ZNÁM a lepšího v oboru abyste pohledal - s jakými že to info "pracujete" vy (typ "jedna paní povídala"? ;-)
ad 2. věta - tady přece nejde o nějaká MÁ přání. Narozdíl od svých předchůdců je tato generace A6 již "zcela ok" - a pro běžné ježdění ve vozech NENí (vpodstatě - příliš) rozdíl (viz britský srovnávací test "normálních" 3litrů a naše diskuze k tématu... Něco jiného je když jedete "pilu" (říká se to tak, ne? ;-) ), tam pak již rozdíly v uložení motoru a přesném rozložení hmotnosti.. prostě v DETAILech MAJÍ vliv - a fyzice je JEDNO co je za znáček na kapotě...
(kdyby šlo o srovnání zadní vs přední pohon bylo bylo ULTRA jednoznačné, správně "tipujete" že pohon všech kol rozdíly/vlivy "omezí" - samozřejmě že NEvynuluje - jak byste si asi tak moc přál.. :-)
ad 3 odst. - čtu "všechno" - věřím/dám více na SVŮJ zdroj info - než třeba na místní pány JUNGMANNa či Vaverku ... chápu že vy "chcete" dát více spíš na NĚ ;-)
PS: NEuvědomujete si jaká je tohle "komedie"??? :-)
Mně je FUK jestli vyhraje Jaguar (jako ty "obyč" 3litry) nebo "ten či onen" (proto jsem také klidně napsala, že ve srovnání BI-turbo konstrukcí/modelů vyhrává Audi A6 V6 Bi-tdi) - ale vaše (a nejen vaše) docela "absurdní" snaha mne (se? ;-) ) přesVWědčit že A6 Bi-Tdi se vyrovná výrazně silnějšímu atd. tri-turbu.... :yes: :-)
(ta "novinka" kdy do srovnání "započítáváte" cenu apod. - to už je fakt KOMEDIE.. ;-)
..to bychom mohli dojít k tomu co jsem tu před časem napsala (nejen já), že NEJ- je BMW 320d - což, když do toho začnete "započítávat VŠEchno" asi opravdu je :yes: :-)
PPS: Pro mne a podle mne je stejně NEJlepší (a to myslím VÁŽNĚ!!!) vozem vyšší střední (ze VŠECH hledisek) Lexus GS 450h :yes: :yes: :yes: ;-)
(NEvěřil byste oč je život "snazší" a navíc "pestřejší", když se NEmusíte omezovat jednou značkou/jedním výrobcem :-)
Avatar - white label
white label
Nikdo (včetně mě) tu nikde nepsal, že by měla být A6 s V6 biTDI výkonnější/rychlejší, než 550d. To je tu od začátku jen a jen tvůj boj s větrnými mlýny a dobývání se do otevřených dveří, což je tvá velmi oblíbená činnost, kterou tu dokážeš provozovat do nekonečna.
Každý kdo 550d testoval/testuje/testovat bude, se pochopitelně neubrání i srovnání s biturbem (taky se kterým jiným triturbem by ho kdo mohl srovnat a nesrovnával se snad dřív běžně 30d s 35d, tak jaképak, že nemá smysl srovnávat triturbo s biturbem jen proto, že má o turbo víc), logicky častěji, než s 535d, právě s A6 V6 BiTDI, a to jednak proto, že Audi je přímá konkurence a je to také podobně relativní novinka.
A problém 550d vidí drtivá většina testérů v tom, že nemá (což by bylo ideální, ale není tomu tak) to lepší ze dvou různých světů, tedy na jednu stranu výrazně nižší provozní náklady, než u M5 apod. (pořizovaví cena, spotřeba/dojezd) ve spojení s výrazně vyšší výkonem a důrazem na určitý "fun factor", než u 535d/A6 V6 BiTDI. Výsledek je takový, že 550d je sice o poznání silnější/rychlejší, než vzpomínananá BiTurba, ale rozdíl je podstatně menší, než se od dalšího turba navíc čekalo a potvrzují to i měření, která dokazují, že výkonové rozdíly mezi biturbem a triturbem zůstávají z podstatné části jen na papíře. Když k tomu přičteme, že se 550d nijak zvlášť nepřiblížilo (ani nemohlo) k M5 vzpomínaným funfaktorem (samotné logo ///M k tomu opravdu nestačí), začne se každý racionálně uvažující člověk ptát, proč má dávat tolik peněz navíc za něco. co mi žádnou zásadní změnu proti biturbu nepřinese (teda kromě razantního nárůstu spotřeby nafty - viz testy) a do celkového charakteru M5 to bude mít pořád nekonečně daleko?
Takže logicky buď zvolím pragmatičtější přístup a beru pořád velmi! rychlý a přesto cenově mnohem schůdnější a k tomu i podstatně hospodárnější biturbodiesel, nebo jdu raději rovnou do benzínu, tedy do skutečné M5 se vším, co k tomu patří. ;-)
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nu MÉ rozhodování je (ještě) "jednodušší - já vybírám mezi Alpina B5 V8 4.4 Bi-turbo (kterému dávám přednost před M5) a Lexus GS V6 3,5+el. 450h (kterému dávám přednost před "nabušenými" 3litrovými naftami + navíc na okruhu zvládne být stejně rychlý jako výše zmíněna Alpina. Mým vítězem v kombinaci pořizovací ceny + spotřeby + výkonu = (jednoznačně) Lexus GS 450h :-)
PS: Zajímala by mne (pravdivá) odpověď na BUŘTÍKovu otázku proč u toho tri-turba nepatrně nezvedli objem (3,2 - 3,3), což by motoru asi mohlo i docela HODNĚ "pomoci" (byť by výkon třeba zůstal zachován..) - to se ale asi nikdy NEdozvíme..
Avatar - trapid
trapid
Odkazy na JPP (jedna paní povídala):
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No ty se tu objevily již několikrát - já dám (podstatně) víc, na text "na úrovni" od špičkového profesionála :yes: ;:-)
PS: Třeba bychom JNAK volili i při volbách - v česku se teď prý VÝBORNĚ (už ZASE) daří komunistům.. ;-)
Avatar - trapid
trapid
Nějak nechápu co tím chceš říct? Jako, že dáš víc na text nějakého profesionála než na skutečné hodnoty naměřené na brzdě u skutečných vozů??? Kdo je ten "profesionál"? To mě vážně zajímá - rád bych znal toho, jehož vyjádření má vyšší vypovídací hodnotu než naměřené hodnoty ;-\ .
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Aha - TAM bude ten problém! Až ty hodnoty naměří "někdo konkrétní" (alespoň nějaká německá redakce - třeba) tak jim budu věříit. Rozhodně NEdám na každou "reklamu" na YouTube ;-)
(a naměřené hodnoty zrychlení, byť "jen do 200 km/h" jsem níže uvedla.. (od 530d po 550d)
.. proč chcete (konkrétní) jméno? Já ho řadím třeba asi NAD všechny místní redaktory (i když třeba článek o Range Rover TDV8 byl VÝBORNĚ napsaný.. :yes: :-)
Avatar - trapid
trapid
Jo - přesně tam je ten problém. Názor virtuální osoby je "pravdivější" než naměřené hodnoty na brzdě. Přesněji řečeno, pokud by to odbrzdila ta nejspíš německá virtuální superosoba (zřejmě tak, že by sedl za volant, rozjel se s plným a na základě svého pocitu prohlásil, že auto má tolik a tolik koní), tak to bude rozhodně relevantnější údaj než z odbrzdění a YT. A navíc ty videa přece pochází z firem podřadných zemí (čr a polsko), že? No vidím, že ty budeš mít vždy svou pravdu a nikdo (kromě tvého poloboha) s tím nic neudělá. Hodně mi, Kylie, připomínáš mou kolegyni z práce. Máte hodně společného. Obě jste atraktivní bloncky a obě máte poslední slovo a svou pravdu. Pokud by řekla, že 1+1 jsou 3, tak ji nikdo nepřesvědčí o tom, že nemá pravdu. Ona ji totiž má vždy. Stejně jako ty ;-) .
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tak ještě jednou, VIRTUÁLNÍ (nafilmovat se dá cokoli) jsou (naopak) ta měření na která dáváte odkaz (vy snad tušíte "co to kdo to"? ;-)) - naprosto NE"virutální" reálná (v oboru respektovaná) je osobnost o které mluvím já (zcela konkrétní jsou i naměřené časy vozů 530d,535d, A6 Bi-Tdi a 550d) - popravdě NEvím kdo lepší by měl vozy porovnávat (snad možná "k tomu navíc" i nějaký "profi" jezdec..), nicméně porovnání (víceméně) ODPOVÍDÁ údajům automobilek (což nijak NEznamená že by BiTDi mělo být špatné auto, špatný motor - popravdě zřejmě je momentálně NEJlepším bi-turbo naftovým 3litrem! - velká škoda "odstoupení" MERCEDESu z vývoje..
K vašemu HLOUPÉMU (byť velmi rozšířenému) nacionalismu - NEmám nejmenší problém brát info od SERIOZNÍCH českých zdrojů - Tom Hyan, Jan Koubek, Martin Vaculík (je to stejné jako s s auty - jde o KONKRÉTNí model/motorizaci - myslet si o celých "značkách" že ty jsou skvělé a ty zas naopak bývá "pěkná bubost"
Jestli tím "polobohem" myslíte "v oboru respektovanou osobnost" - tak ANO, (velmi Velmi VELMi) málokdy se mýlí - (a tohle NEbude vtip ani "nadsázka") svými znalostmi/schopnostmi PŘEvyšuje místní redakci (komplet ;-) - byť autor co psal onen test RR TDV8 + tento A6 Bi-TDi se mi docela "líbí" - drží slušný "standard" :yes:
Děkuji za "atraktivní" - ale v tomto případě je to maličko "jinak" (tedy NAOPAK - "svou" pravdu máte vy, já pracuji se seriozním a jasným zdrojem info). POPRAVDĚ jsem zpočátku říkala že NEvím jak to s tri-turbem 50d je; teď jsem byla od DVOU znalých informována (a jeden z nich je opravdu "oborový polobůh" - abych vás citovala ;-) ), takže věřím JEJICH názoru, tri-turbo R6 280 kW je o dost lepší než bi-turbo V6 230 kW (a jen samotné "jiné" naladění převodovky ZF8 v BMW si zaslouží :yes: :yes: :yes: :-)
PS: A ještě jednu drobnost - co říkáte na to, že během těch (JJP) měření (no možná spíš "MDPV" - Made in Doma Po Večerech") - na pár z nich zde padly odkazy, byly naměřeny dost RŮZNÉ hodnoty? Tak CO teď? Budeme brát tu NEJlepší, tu NEJhorší, spočítáme průměr...? ;-)
Avatar - white label
white label
Ono se těm komunistům nedaří až tak, jak to podle posledních výsledků voleb vypadá. Prostě voliči komunistů chodí obecně poctivě k volbám, kdežto drtivá většina těch, co by komunisty nevolila, k volbám nechodí vůbec...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
..to můžete mít PRAVDU - bohužel výsledky jsou oním důkazem "Kolektivní ztráty paměti" (jak situaci pojmenoval rakouský tisk...
corsa396
Určite poznas heslo že nadej umiera posledna, ale v tomto pripade nadej na vytriezvenie uz daaavno umrela ;-)
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
:-)
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Zajímavé jak NEjste schopen(í) "zpracovat" (mimochodem LOGICKÉ) info - (asi) JEN proto že vám ho píše blondýna ;-)
PS: MOC ráda bych viděla jak TAKTO "oponujete" autorovi testu (a slov o té okresce :-)
jossalito
Kdo tohle auto vyzkouší, toho jednoduše jeho kvality přesvědčí.

Design exteriéru vypilovaný, interiér nejlepší ve třídě, tomu všemu sekunduje špičková motorizace a skvělé jízdní výkony. Vše je sladěno do harmonického celku, který navrch nestojí až takový balík. ;-) :yes:
Avatar - Barrichello
Barrichello
2,1 mega - je to je za harmonický vůz s 230 KW opravdu zadarmo, no akorát že za ty prachy můžu mít neharmaonický vůz s 350 KW a ještě mi zbyde 700 táců na benzín >:D
Avatar - gld
gld
Rétorikou Billa Gatesa: nikto by nemal potrebovať viac ako 230 kw ;-)
Avatar - Barrichello
Barrichello
a za 1,7 mega už je o něco více harmonický vůz s 283 KW který se dokonce řadí mezi prémiové vozy, narozdíl od toho neharmonického.

No akorát sou oba v benzínu, ale ono než se projezdí 700 resp. 400 tis v rozdílu mezi spotřebou naftáku a benzínu, tak to chvíli trvá, zejména k přihledínutí k faktu, že benzín je aktuálně zas o 1 kč na litru levnější než nafta >:D >:D >:D
jossalito
Tvé myšlenkové pochody jsou dechberoucí. 8-s
Avatar - gld
gld
Benzín je v česku lacnejší ako nafta? Zaujímavé.
Avatar - Barrichello
Barrichello
Jojo, sem v pátek tankoval: 33,90 N95 a 34,90 nafta >:D
Už se to zas otočilo no, jako už po několikáté.
pargi
Je tato diskuze vůbec dnešní a místní? Už nepamatuju dobu, kdy a kde na totemech u čerpaček svítil benzín za 34 :-)
Avatar - Barrichello
Barrichello
Jezdíš ke špatným čerpačkám >:D

To je celé. Jinak je to velmi aktuální hodnota >:D Pravda sou benzínky kde to stojí klido pído o 3 i 4 kačky na litru víc.
Anejen N95, to samý s E85 i naftou.

A nejlepší je natakovovat prémiový benzín (tedy nějaký ten racing a stooktan atd na zapadlé zančkové pumpě v kotěhůlkách, to tuhle udělal známej. Shell V-Power racing, mno zřejmě mají u tohoto paliva tkaovou výtoč za měsíc co frektevtovaná pumpa u obyčejný N95 za hodinu >:D >:D
A vysolil za litr 40 kaček a auto skoro nejelo :o)))