Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
fOE
U auta teto velikosti a vahy se uz jen tezko snizi cas z 0-100 co i jen o jednu desetinku a na kazdou takovou desetinku je potreba velke kvantum vykonu navic (a v konecnem dusledku jsou vice rozhodujici treba pneumatiky), a malokdo v tomto nebo v 550d bude delat sprinty z 0-100 => proto hodnotit dynamiku na zaklade tohoto udaje je bud hloupe, nebo tendencni. Pro srovnani s 550d ma smysl merit 0-200, 100-200 nebo 50-250... jednoduse vyssi rychlosti v kterych se stejne podobne auta budou nachazet casteji nez v rezimu 0-100 a kde vice zalezi na vykonu a mene na vsem kolem.
Celkove mam pocit ze "posazeni se na *" z tohoto auta a jeho o 50kw mene a neskonale chladne a sklamanim salajici hodnoceni 550d zavani preferenci jedne znacky. Alespon takovy mam z obou testu pocit. :no:
Celkove mam pocit ze "posazeni se na *" z tohoto auta a jeho o 50kw mene a neskonale chladne a sklamanim salajici hodnoceni 550d zavani preferenci jedne znacky. Alespon takovy mam z obou testu pocit. :no:
Vážně myslíš, že by Jirka Červenka chválil Audi, kdyby nebylo opravdu dobré? Ale no tak :-) Doporučuji ti přečíst si jeden jeho starší test, než začneš někoho na základě svého pocitu obviňovat z preferencí: [odkaz]
Nepochybuju o tom ze toto auto bude dobre, pochybuju o tom ze je AZ TAK dobre protoze dukazy (minimalne ty dynamicke) predlozene v testu jsou 1) obsahove spatne (udaje zrychleni, tak jak uz pargi poukazal, nesedi) a 2) spatne i logicky zvlast u auta ktere bude panovat dalnicim je zrychleni 0-100 naprosto nepodstatne. Toto neni jedina vec co me na testu prekvapila (umele generovany zvuk u Audi jako plus? atd.), ale dale asi nema cenu rozebirat. Muj puvodni koment byl zamyslen spis jako odkaz autorovi od ctenare ktery je testem sklaman protoze mu nevyzniva objektivne (to co se jinde kritizuje nebo za co se minimalne nechvali je u Audi v plusech).
>:D
A mě zase vyznívá tvůj příspěvěk jako od někoho, kdo přímo vyžaduje vždy plivat na něco z koncernu, jinak není spokojen.
Zkus si to auto, ony se ty slabiny hledají opravdu velmi, velmi těžko. To auto je prostě více než dobré. ;-)
A mě zase vyznívá tvůj příspěvěk jako od někoho, kdo přímo vyžaduje vždy plivat na něco z koncernu, jinak není spokojen.
Zkus si to auto, ony se ty slabiny hledají opravdu velmi, velmi těžko. To auto je prostě více než dobré. ;-)
Taky beru argumentaci na internetu spis jako konicek nez neco smysluplneho, ale pokud neuvedes jedinej argument proti tomu co jsem napsal (ergo takovym argumentem bud nevladnes, nebo... ?) ale naopak jedine na co se zmuzes je utok na me snizujes uroven sveho komentu na nulu.
Nehlede na to, ze cekat od tebe objektivni koment k veci pod clanekm o Audi by bylo ode mne troufale. Nalejme si cisteho vina, ale na tomto servru patris do skupiny Audipositive (a to neber jako urazku, jen jako fakt).
:-)
Nehlede na to, ze cekat od tebe objektivni koment k veci pod clanekm o Audi by bylo ode mne troufale. Nalejme si cisteho vina, ale na tomto servru patris do skupiny Audipositive (a to neber jako urazku, jen jako fakt).
:-)
A co chceš slyšet za argument?
Že jediným relevantním soupeřem pro toto Audi je konkurence z Mnichova?
Protože nikdo jiný se na tyto dva prakticky v ničem nechytá a na to, jak se mezi sebou "škubou", se může dívat jen z povzdálí. ;-)
Jinak se mne konkrétně klidně zeptej, co tě zajímá. Klidně to popíšu. Ale další recenzi tady generovat nebudu, není proč.
Že jediným relevantním soupeřem pro toto Audi je konkurence z Mnichova?
Protože nikdo jiný se na tyto dva prakticky v ničem nechytá a na to, jak se mezi sebou "škubou", se může dívat jen z povzdálí. ;-)
Jinak se mne konkrétně klidně zeptej, co tě zajímá. Klidně to popíšu. Ale další recenzi tady generovat nebudu, není proč.
NEzapoměl jste na Jaguar XF? Ve srovnání "obyčejných" třílitrů audi A6 porazil a roky napřed disponoval BI-TURBOvým V6 :yes: :-)
..že novinka od audi má dnes o 28 kW vyšší výkon je "normální" (popravdě ten Jaguar i dříve používal "famózní" 8mistupňové ZF ;-)
(skutečnost že DSG by tenhle motor už NE"utáhlo" audi evidentně "prosapěl" :-)
..že novinka od audi má dnes o 28 kW vyšší výkon je "normální" (popravdě ten Jaguar i dříve používal "famózní" 8mistupňové ZF ;-)
(skutečnost že DSG by tenhle motor už NE"utáhlo" audi evidentně "prosapěl" :-)
Tady se ale nebavíme o obyčejném třílitru... Což ti asi opět nedošlo...
Aha - že Jaguar má již ROKY bi-turbo 3.0 V6 (202 kW) asi (stále) někomu NEdošlo... ;-)
A k čemu je mu tento motor, který se dá dynamikou srovnat s těmi obyčejnými od BMW a Audi a absolutně se nechytá na své přímé, dvakrát přeplňované, konkurenty?
Jen abys něco, aspoň to něco, napsala...že? 8-s
Jen abys něco, aspoň to něco, napsala...že? 8-s
A samozrejme zadna reakce na padny argument...jako Kylie obvykle.
No PRÁVĚ PROTO že to je již postarší motor (tak 6 let? - je to převrtaný starý dobrý V6 2.7 HDi) tak se sice NEvyrovná novince audi s 230ti kW, ale "normální" 180 kW verzi si dá "ke svačině" (viz testy v AMS - ale "srovnat" se s nimi DÁ, to samozřejmě ano ;-)
Tak to ale BÝVÁ (že novinka je lepší než ... motor/vůz "v druhé polovině života" :-)
PS: Vy psáte bez "pokusů o urážku" asi NEumíte, že? ;-)
To jste TAK "zaslepený" fanoušek Volkswagen Group, že když má někdo něco dříve či lepšího než koncernoVWé vozy tak... "šílíte"? :-)
Tak to ale BÝVÁ (že novinka je lepší než ... motor/vůz "v druhé polovině života" :-)
PS: Vy psáte bez "pokusů o urážku" asi NEumíte, že? ;-)
To jste TAK "zaslepený" fanoušek Volkswagen Group, že když má někdo něco dříve či lepšího než koncernoVWé vozy tak... "šílíte"? :-)
Myslíš tu 177 kW verzi? A která 3.0 TDI to byla? Pro tebe je to asi všechno jeden motor, ale já je odlišuji. Starší verze bych rozhodně nenazval nejlepší ve své třídě, za to současné TDI je pro mne povedený motor. Jsem zvědavý, jestli dodrží interval zhruba dvou let, jak tomu bylo posledních několik iterací.
Ale já SOUHLASím že současný V6 3.0 TDi 180 kW 500 Nm je "slušný" (povedený) motor! (byť za V6 3.0 Bi-turbo 202 kW/600 Nm od Jaguar bych ho asi NEměnila.. :-)
..už pro tu LEPŠÍ převodovku v JAGUARu ;-)
..už pro tu LEPŠÍ převodovku v JAGUARu ;-)
Už ZASE? ;-)
Vypadá to že to je přesně NAOPAK (než píšete! :-)
PS: Tady NEjde o "zpochybňování" bi-turba Tdi (jistě se VWaudi konkurenci časem vyrovná i ve 4válcích - prý je plánován výkon až 225 koní), ale o "shazování" (reálného) NÁSKOKu DÍKY schopnostem inženýrů BMW a jejich technickému skvostu s TŘEMI turby :yes:
PPS: Je SMUTNÉ fandit (1né) značce TAKOVÝM(hle) způsobem :no: :-|
Já své sympatie rozděluji mezi RŮZNÉ značky (bylo by to na delší povídání, ale "to" oceňuji u MERCEDESu, to u BMW, "to" u LEXUSu atd. - /sorry ale/ "tupé" pVWotlačování jedné značky vždy ve všem a všude /dokonce za cenu lží/ je.. ;-\
Vypadá to že to je přesně NAOPAK (než píšete! :-)
PS: Tady NEjde o "zpochybňování" bi-turba Tdi (jistě se VWaudi konkurenci časem vyrovná i ve 4válcích - prý je plánován výkon až 225 koní), ale o "shazování" (reálného) NÁSKOKu DÍKY schopnostem inženýrů BMW a jejich technickému skvostu s TŘEMI turby :yes:
PPS: Je SMUTNÉ fandit (1né) značce TAKOVÝM(hle) způsobem :no: :-|
Já své sympatie rozděluji mezi RŮZNÉ značky (bylo by to na delší povídání, ale "to" oceňuji u MERCEDESu, to u BMW, "to" u LEXUSu atd. - /sorry ale/ "tupé" pVWotlačování jedné značky vždy ve všem a všude /dokonce za cenu lží/ je.. ;-\
Hele, já se tady s tebou hádat nepotřebuju, protože to stejně nikam nevede. O autě vejš nevíš vůbec nic, nejela, ba jsi v něm ani neseděla. Ty máš svých problémů i tak dost, takže... čau. :-!
Ten znám (je od STEJNÉHO autora jako ten že NEznám rozdíl mezi "přímým vstřikováním" a "přeplňováním" - nebo jak to bylo :-)
PS: No hlavně že si pamatuji OD KOHO (to bylo ;-)
PPS: No a místní "zpochybnění" BMW M550d mají taktéž STEJNÉHO "pachatele" - autora testu/textu (jak vidno 1 autor - jedno zda testů nebo diskutující - "zVWládne" napáchat.. :-)
PS: No hlavně že si pamatuji OD KOHO (to bylo ;-)
PPS: No a místní "zpochybnění" BMW M550d mají taktéž STEJNÉHO "pachatele" - autora testu/textu (jak vidno 1 autor - jedno zda testů nebo diskutující - "zVWládne" napáchat.. :-)
Koukám, že tě tvoje mánie "víc turba = víc auta" ještě nepřešla.
Nu DVĚ jsou více než jedno (je tu snad někdo kdo to chce "zpochybňovat"?
PS: No ale do té doby než se 3 turby příjde také VW-audi, tak to asi budeme považovat "za vrchol" (technických řešení) no.. >:-[]
PS: No ale do té doby než se 3 turby příjde také VW-audi, tak to asi budeme považovat "za vrchol" (technických řešení) no.. >:-[]
V tuto chvíli nevidím důvod aby jakákoliv automobilka nabízela motor s třemi turby, dobře, po technické stránce je to novinka a BMW zřejmě chtělo být první kdo použije přeplńování třemi turby, ale jinak pochybuju, že jiní výrobci teď najednou budou motory se třemi turby..... (krom BMW
Nu i náskok s dvěma turby proti náskoku díky technice BMW udrželo 8 (?) let = třeba to bude podobné i s těmi třemi..
PS: Možná ty tři zkusí i u BENZÍNového R6 3.0 - třeba už pro tuto M3? ;-)
PPS: Teď spíš audi zkusí dohonit konkurenci v silnějších 4 válcích - tam je (zrovna tak) HODNĚ pozadu (prý plánují výkon až 225 PS (současné BMW má "jen" 218 :-)
..a Citroën jen 204 PS, tak ten "trumfnou" ZCELA jistě URČITĚ ;-)
..tak za 2 roky až "silnější" R4 TDi jednou dorazí :yes: :-)
PS: Možná ty tři zkusí i u BENZÍNového R6 3.0 - třeba už pro tuto M3? ;-)
PPS: Teď spíš audi zkusí dohonit konkurenci v silnějších 4 válcích - tam je (zrovna tak) HODNĚ pozadu (prý plánují výkon až 225 PS (současné BMW má "jen" 218 :-)
..a Citroën jen 204 PS, tak ten "trumfnou" ZCELA jistě URČITĚ ;-)
..tak za 2 roky až "silnější" R4 TDi jednou dorazí :yes: :-)
8-s :no:
Typicky zmanipulovaný pohled na realitu. A oslava tvrzení, jak je víc turb lépe než víc válců či kubíků. :no:
Typicky zmanipulovaný pohled na realitu. A oslava tvrzení, jak je víc turb lépe než víc válců či kubíků. :no:
A prosím vás KDE jste slyšel (četl) tu BUBOST že "..víc turb je lépe než víc válců či kubíků"?!?!? :-|
Někdo jde po více turbech, jiný zase pro stejný výkon nabídne více válců a objemu.
Ty oslavuješ tu první variantu, mě se líbí ta druhá. :-!
Ty oslavuješ tu první variantu, mě se líbí ta druhá. :-!
1. objem
2. válce
3. turba
PS: Když mám ale "k dispozici" STEJNÉ množství válců a STEJNÝ objem (a méně či více turb) volba se mi zdá JASNÁ :-)
2. válce
3. turba
PS: Když mám ale "k dispozici" STEJNÉ množství válců a STEJNÝ objem (a méně či více turb) volba se mi zdá JASNÁ :-)
Trochu osvěty do toho:
Samozřejmě, že čistě k dosažení toho megavýkonu by stačilo i pouze jedno turbo.
To by ale muselo být velké jako prso Haliny Pawlovské a z toho vyplývající setrvačnost by pak způsobovala velkou turbodíru a slabý tah v nízkých a asi i středních otáčkách.
Proto se montuje další, menší, turbo (v případě motoru 1,4 TSI mechanicky poháněné například), které pomůže vyhladit momentovou křivku v těchto otáčkách.
Osobně tedy tipuji (tyto vozy nejezdím a nejsem tedy schopen je posoudit reálně), že tri-turbo v BMW bude mít poněkud větší rozsah použitelných otáček směrem dolů (díky nejmenšímu z těch tří) a možná i méně uvadne úplně nahoře (díky tomu největšímu), než bi-turbo v Audi.
Vzhledem k použití automatických převodovek dále předpokládám, že oba výrobci naladili převodovky tak, aby využívaly co nejlépe právě tu oblast otáček, kterou jejich motor poskytuje a "odstíny šedi" v nejnižších a nejvyšších otáčkách řidiči odfiltrovaly.
Takže pokud se kouknu na auto jako celek, tak je mi srdečně jedno, jestli má jedno turbo na celý motor, nebo jedno turbo na každý válec, ale bude mně zajímat, jak to pojede, jak reaguje na plyn, kolik žere a podobně.
BMW tedy neobjevilo Ameriku, ani neudělalo žádnou technickou revoluci, stejně jako by se nejednalo o revoluci, kdyby někdo vyrobil dvacetiválcový motor - je to prostě jen víc stejného.
Samozřejmě, že čistě k dosažení toho megavýkonu by stačilo i pouze jedno turbo.
To by ale muselo být velké jako prso Haliny Pawlovské a z toho vyplývající setrvačnost by pak způsobovala velkou turbodíru a slabý tah v nízkých a asi i středních otáčkách.
Proto se montuje další, menší, turbo (v případě motoru 1,4 TSI mechanicky poháněné například), které pomůže vyhladit momentovou křivku v těchto otáčkách.
Osobně tedy tipuji (tyto vozy nejezdím a nejsem tedy schopen je posoudit reálně), že tri-turbo v BMW bude mít poněkud větší rozsah použitelných otáček směrem dolů (díky nejmenšímu z těch tří) a možná i méně uvadne úplně nahoře (díky tomu největšímu), než bi-turbo v Audi.
Vzhledem k použití automatických převodovek dále předpokládám, že oba výrobci naladili převodovky tak, aby využívaly co nejlépe právě tu oblast otáček, kterou jejich motor poskytuje a "odstíny šedi" v nejnižších a nejvyšších otáčkách řidiči odfiltrovaly.
Takže pokud se kouknu na auto jako celek, tak je mi srdečně jedno, jestli má jedno turbo na celý motor, nebo jedno turbo na každý válec, ale bude mně zajímat, jak to pojede, jak reaguje na plyn, kolik žere a podobně.
BMW tedy neobjevilo Ameriku, ani neudělalo žádnou technickou revoluci, stejně jako by se nejednalo o revoluci, kdyby někdo vyrobil dvacetiválcový motor - je to prostě jen víc stejného.
No jo, to je ale par let zpatky. Ted koncern zrejme lepe maze... ;-)
Ne, teď koncern prostě a jednoduše vyrábí lepší auta.
Chtel jsem ti k tomu neco napsat, ale pak jsem si uvedomil, ze by to bylo stejne, jako kdybych diteti rekl, ze zadny Santa neexistuje... ;-\
1. Santa (Christkindl) EXISTUJE (a bydlí na Christkindlweg 5, ve STEYRu v Rakousku ;-)
2. Koncern Volkswagen nikdy NEvyráběl NEvyrábí a (nejspíš) nikdy NEbude vyrábět "lepší" auta (než BWM, Mercedes, Lexus atp. :-)
2. Koncern Volkswagen nikdy NEvyráběl NEvyrábí a (nejspíš) nikdy NEbude vyrábět "lepší" auta (než BWM, Mercedes, Lexus atp. :-)
Tohle si dej do profilu, ať každý hned ví, s kým má tu čest a na jaké úrovni s tebou (ne)diskutovat. 8-s >:-[]
Santa Claus je Svatý Mikuláš (= Weihnachtsmann), nikoli Ježíšek (= Christkind).
Tak PROTO toho zvládají během jednoho dne (noci) tolik "oblétat" :-)
Svatý Mikuláš se v ČR slaví 6. prosince, jako se vždy slavil. To byl den, kdy se dávaly dárky. Mikuláš z Myry byl znám právě tím, že obdarovával, hlavně chudé. Nevím, proč v některých zemích slaví Mikuláše na Vánoce. Protestanté přešli na Ježíška a slavení 24., protože nechtěli podporovat svatého Mikuláše (pokud si dobře pamatuji). V ČR se slaví oba svátky.
Dárky se u nás na Mikuláše dávají v předvečer (tedy 5. 12.) svátku Sv. Mikuláše.
Ano, dávají se v noci z 5. na 6. Tak je to tradiční. Ale svátek je 6. Přiznávám, špatně jsem se vyjádřil.
Pánové dobrou noc - a zítra se mějte "fajn" - já se tak míti (velmi pravděpodobně) BUDU :-)
Na Mikuláše se dávají především dětem, takže proto spíš večer, než až v noci.
Nějak mne dnes chytáš za nohu. ;-) To už je jen otázka, co je pro tebe noc. Je pravda, že ve 22 hodin asi těžko budeš chodit za malými dětmi. V takovém případě je asi ideální formulace v předvečer (popřípadě podvečer) 5. prosince. :-)
Jj, doslova "v předvečer", viz má původní reakce z 23:52, kdybys to následně neopravil na noc... >:-[] ;-)
Hele, to je tak, když dělám pět věcí najednou. Tvůj příspěvek jsem snad ani nepřečetl, jen tak zběžně přelétl (to mi stačilo na identifikaci chyby), takže jsem se teď musel i podívat, jestli jsi skutečně psal v předvečer. A psaní odpovědi jsem věnoval podobnou pozornost (prostě jsem bezmyšlenkovitě použil slovní spojení "v noci na"). >:-[]
Tak to máte DOBROU paměť - a jak vám slouží zdraví, když pamatujete "boj" mezi sv. Mikulášem a Ježíškem, tak vám bude... tak něco přes 500 let? ;-)
PS: Pardon NE"mohla jsem odolat" :-)
PS: Pardon NE"mohla jsem odolat" :-)
Příspěvek nijak neimplikuje, že jsem to zažil. ;-)
(A neimplikuje ani nějaký boj mezi Ježíškem a svatým Mikulášem. Ale vzhledem k tomu, že 500 je celkem blízko, tak jen: :-) )
(A neimplikuje ani nějaký boj mezi Ježíškem a svatým Mikulášem. Ale vzhledem k tomu, že 500 je celkem blízko, tak jen: :-) )
No vaše "pokud si dobře pamatuji" ale MŮŽE obsahovat skutečnost "že si to pamatujete... NE ze školy" ;-)
A "boj" to samozřejmě NEbyl mezi Ježíškem a sv. Mikulášem - ale mezi těmi kdo je "prosazovali" - což je pro nás (bohužel) "běžné" - jedno zda jde o náboženství, nacionalismus...
..nebo třeba názory na aut(íčk)a :-)
A "boj" to samozřejmě NEbyl mezi Ježíškem a sv. Mikulášem - ale mezi těmi kdo je "prosazovali" - což je pro nás (bohužel) "běžné" - jedno zda jde o náboženství, nacionalismus...
..nebo třeba názory na aut(íčk)a :-)
POZOR! Já bych (docela) SOUHLASila s "pochvalou BI-TURBO" (i od audi :-)
..ale NEsouhlasila že mezi motory bi- a tri-turbo NENí rozdíl - neb tam (sakra VELKÝ) je! ;-)
..a teď POZOR - musí se je ale "umět využít"!!! A to autor (sorry ale "zjevně") NE"umí" (nebo "pdovádí" a "klame" ... dávám přednost tomu "neumí" :-)
..ale NEsouhlasila že mezi motory bi- a tri-turbo NENí rozdíl - neb tam (sakra VELKÝ) je! ;-)
..a teď POZOR - musí se je ale "umět využít"!!! A to autor (sorry ale "zjevně") NE"umí" (nebo "pdovádí" a "klame" ... dávám přednost tomu "neumí" :-)
Jen k těm 50KW navíc, někdo u nás (myslim, že dieselpower) zkusil 550d na brzdě a měla ne 280KW, ale v průměru cca 240KW.
50kW je papírový rozdíl, nikoli reálný, údajných + 50kW může být částečně taky to, co si od dalšího turba slibovali...
..Buřtík říkal že měli (třeba jen o trochu) zvýšit objem (na 3,2 možná 3,3) - pak by efekt 3tího turba byl asi (ještě) "jednoznačnější" ;-)
Aha, říkal. Sama bys na to nepřišla, že? 8-s
..(spíš) "přišla" - ale je PŘÍJEMNÉ mít u sebe za sebou okolo sebe někoho inteligentního(-ějšího) schopného(-ějšího) atp. - byť si to NEzasloužíte, přeji vám abyste měl možnost to alespoň "okusit" ;-)
Vzhledem k tomu, že máš pořád co dohánět a víš to, je tvá poznámka vůči mi směšná. :-!
Jako že CO bych měla "pořád dohánět"?? ;-)
Jestli pamatujete vozy 80tých let, tak to vás určitě NEdoženu - do důchodu půjdete o DOST dříve..
..a já potřebu učit se nazpaměť histori vozů audi opravdu NEmám.. :-)
Jestli pamatujete vozy 80tých let, tak to vás určitě NEdoženu - do důchodu půjdete o DOST dříve..
..a já potřebu učit se nazpaměť histori vozů audi opravdu NEmám.. :-)
Jak je vidět, stačí: [odkaz]
No tady je vidět jak málo stačí na "obubování" :-)
Dle REÁLNÉHO testu dělaného ZKUŠENÝM profesionálem je mezi vozy nejVĚTŠÍ rozdíl na okresce, tam Bi-Tdi doslova "nezvládne držet tempo", a nebo skočme k naměřeným časům "lepších" diselů v dispiclíně 0-200 km/h (chtělo by to i do větší rychlosti, tam by rozdíly byly ještě větší, ale..
26,4 BMW 530d
21,9 BMW 535d
21,3 BMW Alpina D5 (bitubo)
20,9 Audi A6 Bi-Tdi (dle "fanouškovských" info)
20,1 BMW 550d
PS: Již bi-turbo třílitry jsou "výrazný nadprůměr" (odstoupení MERCEDESu z vývoje ohlášeného Bi-CDi 245 kW dává dost jasně najevo že jde spíš o NE"výdělečné" projekty..) a jak zde někdo správně uvedl, každé další (sebemenší) zlepšení již vyžaduje...
PS: Nicméně "tuneři" ohlásili že z tri-turba BMW aktuálně "vyrazili" něco přes 500 PS
Dle REÁLNÉHO testu dělaného ZKUŠENÝM profesionálem je mezi vozy nejVĚTŠÍ rozdíl na okresce, tam Bi-Tdi doslova "nezvládne držet tempo", a nebo skočme k naměřeným časům "lepších" diselů v dispiclíně 0-200 km/h (chtělo by to i do větší rychlosti, tam by rozdíly byly ještě větší, ale..
26,4 BMW 530d
21,9 BMW 535d
21,3 BMW Alpina D5 (bitubo)
20,9 Audi A6 Bi-Tdi (dle "fanouškovských" info)
20,1 BMW 550d
PS: Již bi-turbo třílitry jsou "výrazný nadprůměr" (odstoupení MERCEDESu z vývoje ohlášeného Bi-CDi 245 kW dává dost jasně najevo že jde spíš o NE"výdělečné" projekty..) a jak zde někdo správně uvedl, každé další (sebemenší) zlepšení již vyžaduje...
PS: Nicméně "tuneři" ohlásili že z tri-turba BMW aktuálně "vyrazili" něco přes 500 PS
Jak píšu výše - dle REÁLNÉHO testu ZKUŠENÝMI profesionály zrychlení 0-100: BMW 5,3, AUDI 5,4.
Audi je horší, ale já se ptám - kde je těch 50 kW a 90 Nm? A stojí ta jedna desetina sekundy (případne 8 desetin u "tvé" dvoustovky) za spotřebu vyšší o 4 litry na sto - dle testu z českého periodika??? Fandovi BMW možná - já v tom, ale žádný pokrok nevidím.
Audi je horší, ale já se ptám - kde je těch 50 kW a 90 Nm? A stojí ta jedna desetina sekundy (případne 8 desetin u "tvé" dvoustovky) za spotřebu vyšší o 4 litry na sto - dle testu z českého periodika??? Fandovi BMW možná - já v tom, ale žádný pokrok nevidím.
Vždyť si na to SÁM odpovídáte!!! ;-)
CO byste si "představoval"??? (je to stále "jen" R6 3litr - a ať se dvěma či třemi turby - objem /stále ještě/ ničím NEnahradíš.. :-)
Podívejte se třeba na Porsche Panamera GTS (316 kW - zrychlení 4,5 s) a Porsche Panamera Turbo (368 kW - zrychlení 4,2 s) - to je jen "náhodný" příklad, asi jistě by se našly i "lepší"
Jak jsem tu OPAKOVANĚ psala - a white label tomu NE"chtěl věřit" - NEJvětší rozdíl mezi audi bi- a BMW tri- je na okresce - TAM prostě A6 Bi-Tdi NEmá šanci - na dálnici ... jim v reálu stačí i ten Jaguar XF s biturem 202 kW/600 Nm :yes: ;-)
PS: A co se týče otázky "stojí to za to" - to je "věčná" otázka! Prostě v určítém "bodě" stojí každé další zlepšení "víc" (tím myslím že křivka na grafu "zlepšení" a "cena za to" se v určitém bodě začínají DOST "rozcházet" - viz všechna "velmi drahá auta" = svým způsobem za to NEstojí..
..a VÍM o čem mluvím, v DOST z nich jsem jela - na druhou stranu, máte-li peněz "neomezeně" SETSAFRA že to za to STOJÍ ;-)
(a neplatí to samozřejmě jen o autech - "přes hudbu" [odkaz] znám profíky z jiného oboru a tam je to STEJNÉ (a popravdě stejné je to i /třeba/ s botami - například ne špatné zimní... Rieker koupíte za ca 100 € v zásadě ne až o tolik lepší (podobné) Prada za ca 1.000 € ... je mezi nimi rozdíl? JE! Jsou 10x lepší? Ani omylem! Stojí to zato (když na ně "no problem" máte? URČITĚ :-)
CO byste si "představoval"??? (je to stále "jen" R6 3litr - a ať se dvěma či třemi turby - objem /stále ještě/ ničím NEnahradíš.. :-)
Podívejte se třeba na Porsche Panamera GTS (316 kW - zrychlení 4,5 s) a Porsche Panamera Turbo (368 kW - zrychlení 4,2 s) - to je jen "náhodný" příklad, asi jistě by se našly i "lepší"
Jak jsem tu OPAKOVANĚ psala - a white label tomu NE"chtěl věřit" - NEJvětší rozdíl mezi audi bi- a BMW tri- je na okresce - TAM prostě A6 Bi-Tdi NEmá šanci - na dálnici ... jim v reálu stačí i ten Jaguar XF s biturem 202 kW/600 Nm :yes: ;-)
PS: A co se týče otázky "stojí to za to" - to je "věčná" otázka! Prostě v určítém "bodě" stojí každé další zlepšení "víc" (tím myslím že křivka na grafu "zlepšení" a "cena za to" se v určitém bodě začínají DOST "rozcházet" - viz všechna "velmi drahá auta" = svým způsobem za to NEstojí..
..a VÍM o čem mluvím, v DOST z nich jsem jela - na druhou stranu, máte-li peněz "neomezeně" SETSAFRA že to za to STOJÍ ;-)
(a neplatí to samozřejmě jen o autech - "přes hudbu" [odkaz] znám profíky z jiného oboru a tam je to STEJNÉ (a popravdě stejné je to i /třeba/ s botami - například ne špatné zimní... Rieker koupíte za ca 100 € v zásadě ne až o tolik lepší (podobné) Prada za ca 1.000 € ... je mezi nimi rozdíl? JE! Jsou 10x lepší? Ani omylem! Stojí to zato (když na ně "no problem" máte? URČITĚ :-)
Na okruhu Hockenheim je rozdiel v časoch medzi M550d a 535d pol sekundy. Medzi M550d a bi-TDI by bol cca rovnaký. Je to DRTIVE? Asi nie ... [odkaz]
No a PROTO jsem NE(na)psala "na okruhu Hockenheim", ale (TAK jak bylo vyzkoušeno) napsala jsem, že největší rozdíl mezi oběma vozy se projeví NA OKRESCE ;-)
PS: A je takový že jej lze nazvat DRTIVÝm.. :-)
.. a podílí se na tom jak daleko silnější motor, tak zcela jiné naladění převodovky (paradoxně "méněstupňová" by motoru dala větší prostor "projevit" jeho BRUTALní zátah - v kterém se mu jeho konstrukčně jednodušší příbuzní (pochopitelně) NEmohou rovnat - vždyť plnící tlak tlak v 550d je NEskutečných více jak 4,5 atmosféry - což je vpodstatě dvojNÁSOBEK hodnot známých z bi-turbo konstrukcí!.
U BMW bohužel NEzvětšili trochu objem (těžko říci proč), pak by se "technologický konstrukční náskok" projevoval možná ještě výrazněji - no a m.j. (jak jsem níže již psala) - je to kráááásný DŮKAZ, že nafta je (prostě JEN) nafta. Nyní již víme že LZE udělat "sportovní", ale ...
..ale benzín je prostě BENZÍN :yes: :-)
PS: A je takový že jej lze nazvat DRTIVÝm.. :-)
.. a podílí se na tom jak daleko silnější motor, tak zcela jiné naladění převodovky (paradoxně "méněstupňová" by motoru dala větší prostor "projevit" jeho BRUTALní zátah - v kterém se mu jeho konstrukčně jednodušší příbuzní (pochopitelně) NEmohou rovnat - vždyť plnící tlak tlak v 550d je NEskutečných více jak 4,5 atmosféry - což je vpodstatě dvojNÁSOBEK hodnot známých z bi-turbo konstrukcí!.
U BMW bohužel NEzvětšili trochu objem (těžko říci proč), pak by se "technologický konstrukční náskok" projevoval možná ještě výrazněji - no a m.j. (jak jsem níže již psala) - je to kráááásný DŮKAZ, že nafta je (prostě JEN) nafta. Nyní již víme že LZE udělat "sportovní", ale ...
..ale benzín je prostě BENZÍN :yes: :-)
Jasne, na okruhu, kde sa da využit plny vykon bude rozdiel pol sekundy, ale na OKRESCE bude rozdiel DRTIVY , zbytočna strata času ... :no:
Přesně, tohle je opravdu zoufalá ztráta času, přišel jsi na to sice poměrně pozdě, ale přece.... :yes: ;-)
P.S. viz má reakce v této diskusi:
01.11. 11:49 white label
Tvoje dětinská (zřejmě přání otcem myšlenky) představa jak 550d na okresce "DRTIVĚ (a totálně) snadno UJEDE" A6 V6 BiTDI, mě náramně pobavila...
P.S. viz má reakce v této diskusi:
01.11. 11:49 white label
Tvoje dětinská (zřejmě přání otcem myšlenky) představa jak 550d na okresce "DRTIVĚ (a totálně) snadno UJEDE" A6 V6 BiTDI, mě náramně pobavila...
Jak SMUTNÉ - "zaslepení" ve prOOOOspěch značky které "fandíte" :-|
PS: No že brzdy zavěšení apod. také rozlišujete spíš podle znáčku na kapotě než reality jsem si (v případě CITROËNu) už tak nějak "zvykla" - ale že totéž zkoušíte už aplikovat i na BMW - to bych NEčekala :-)
PPS: Nu jak jsem napsala.. srovnávací test obou vozů PROBĚHL, audi Bi-Tdi vůbec NEdopadlo špatně, ale to "o co se tu pokoušíte" - no STYĎTE se chlapci.. ;-)
(rozhodně na okresce v audi A6 Bi-Tdi zkoušíc vidět alespoň vzdalující se světla BMW 550d - by vám to SNAD došlo = možná byste se za své "textové perly" alespoň trochu "zastyděli" :-)
PPPS: Malý dotaz: Vy si (po těch letech) OPRAVDU myslíte že něco takového "jsem si prostě vymyslela"? ;-)
PS: No že brzdy zavěšení apod. také rozlišujete spíš podle znáčku na kapotě než reality jsem si (v případě CITROËNu) už tak nějak "zvykla" - ale že totéž zkoušíte už aplikovat i na BMW - to bych NEčekala :-)
PPS: Nu jak jsem napsala.. srovnávací test obou vozů PROBĚHL, audi Bi-Tdi vůbec NEdopadlo špatně, ale to "o co se tu pokoušíte" - no STYĎTE se chlapci.. ;-)
(rozhodně na okresce v audi A6 Bi-Tdi zkoušíc vidět alespoň vzdalující se světla BMW 550d - by vám to SNAD došlo = možná byste se za své "textové perly" alespoň trochu "zastyděli" :-)
PPPS: Malý dotaz: Vy si (po těch letech) OPRAVDU myslíte že něco takového "jsem si prostě vymyslela"? ;-)
Tady nejde o žádnou značku, ale tvoje dětinsky směšné teoretizování. Ta blbost cos tu už tolikrát napsala (viz má citace tebe) platí úplně stejně i při srovnání 535d s 550d. :-O :*)
Jestli se snažíte říkat "bubost" té "okresce" tak byste se měl "krotit" (to "dětinské" a "teoretizování" to jste mluvil o kom? O sobě? ;-) ) - já totiž JEN "cituji" :-)
(pokud se pamatujete říkala jsem že NEvím jak to s motorem 50d je, no tak teď už VÍM)
..a ANO, samozřejmě že by stejná (podobná) slova (asi) platila pro srovnání 535d a 550d
PS: Jak jsem už několikrát napsala - ať jde o plnící tlaky nebo převodovky všechny bi-turbo konstrukce jsou si víceméně "rovné" (a týká se to i výkonově přece jen slabšího JAGUARu), "vše jinak" je naopak u tri-turba (a tak jako je ZCELA NEsmyslné jej porovnávat s M5, tak JE to první naftový motor kterému LZE říkat "sportovní" :-)
(pokud se pamatujete říkala jsem že NEvím jak to s motorem 50d je, no tak teď už VÍM)
..a ANO, samozřejmě že by stejná (podobná) slova (asi) platila pro srovnání 535d a 550d
PS: Jak jsem už několikrát napsala - ať jde o plnící tlaky nebo převodovky všechny bi-turbo konstrukce jsou si víceméně "rovné" (a týká se to i výkonově přece jen slabšího JAGUARu), "vše jinak" je naopak u tri-turba (a tak jako je ZCELA NEsmyslné jej porovnávat s M5, tak JE to první naftový motor kterému LZE říkat "sportovní" :-)
Jestli podobnou "bubost" píšeš z vlastní hlavy, nebo někoho doslova! (o čemž pochybuju, pokud je normální) cituješ, je v principu úplně jedno....
Na běžné okresce ti "bezmozek" může naopak ujet (pokud se u toho nazabije) i s o mnoho slabším vozem, než je výkonový rozdíl mezi 35d a 50d.
Dobře řízenou 535d bude na otevřené okresce kodokoli normální, s pudem sebezáchovy, předjíždět s 550d horko těžko a to ještě málokde/málokdy, což má k tvé jednoduše jasné formulaci nekonečně daleko.
Na běžné okresce ti "bezmozek" může naopak ujet (pokud se u toho nazabije) i s o mnoho slabším vozem, než je výkonový rozdíl mezi 35d a 50d.
Dobře řízenou 535d bude na otevřené okresce kodokoli normální, s pudem sebezáchovy, předjíždět s 550d horko těžko a to ještě málokde/málokdy, což má k tvé jednoduše jasné formulaci nekonečně daleko.
Bože to JE ale "VWykrucování"! :-)
Takže vám asi již DOŠLO že opravdu cituji (pochopitelně že ne doslovně ;-)
Úhybný manévr/kličku s tím "bezmozkem" snad ani NEbudu komentovat (to s tím OPRAVDU NEmá co dělat) - jde o to že právě při takové jízdě (jakou "vyžaduje" okreska) je rozdíl mezi vozy NEJVĚTŠí (tam se nejvíc projeví zcela jiné pojetí/nastavení vozů, jiné naladění převodovky i výrazně jiný motor - který se opravdu NEodlišuje "jen jedním turbem" - jak zde opakavaně ZCELA CHYBNĚ "padá" - což je, myslím že to tak mohu říct, HRUBÁ CHYBA p. Vaverky).
Pokud jde o čisté zrychlování - tam až takové rozdíly nejsou (škoda že časy nebyly měřeny až do 250 km/h - to by rozdíly docela ZVĚTŠILO) - viz "seznam" který jsem níže uvedla.
Takže (nejen) "vaše sny" o tom že V6 230 kW a R6 280 kW jsou "tak trochu to samé", je to skoro "fantasmagorie" (rozměrů které jsem tu DLOUHO NEčetla - a to je "co říci" ;-)
PS: Tak jako jsem pochválila místní text o Range Rover TDV8 4.4 musím dát :no: za zcela NEdostatečný text o tri-turbo motoru 50d, smutně "podpořený" dodatkem téhož autora u testu (povedeného) V6 Bi-TDi
Myslím že lze říci že ON je "zodpovědný" za tyto NEsmysly/"představy" mj. vámi presentované (chápu že "trochuzaslapený" fan0000ušek si to z jeho textů snad i mohl "vydedukovat" :-)
Není to (zdaleka) poprvé co zde bylo napsáno něco NE zrovna úplně objektivně, ale tohle je pro mne snad NEJvětší "zklamání" (i když páně JUNGMANNova "perla" o smyku (v C5 V6 Bi-turbo) číhajícím za každým patníkem je také TĚŽKO zapomenutelná :yes: ;-)
Takže vám asi již DOŠLO že opravdu cituji (pochopitelně že ne doslovně ;-)
Úhybný manévr/kličku s tím "bezmozkem" snad ani NEbudu komentovat (to s tím OPRAVDU NEmá co dělat) - jde o to že právě při takové jízdě (jakou "vyžaduje" okreska) je rozdíl mezi vozy NEJVĚTŠí (tam se nejvíc projeví zcela jiné pojetí/nastavení vozů, jiné naladění převodovky i výrazně jiný motor - který se opravdu NEodlišuje "jen jedním turbem" - jak zde opakavaně ZCELA CHYBNĚ "padá" - což je, myslím že to tak mohu říct, HRUBÁ CHYBA p. Vaverky).
Pokud jde o čisté zrychlování - tam až takové rozdíly nejsou (škoda že časy nebyly měřeny až do 250 km/h - to by rozdíly docela ZVĚTŠILO) - viz "seznam" který jsem níže uvedla.
Takže (nejen) "vaše sny" o tom že V6 230 kW a R6 280 kW jsou "tak trochu to samé", je to skoro "fantasmagorie" (rozměrů které jsem tu DLOUHO NEčetla - a to je "co říci" ;-)
PS: Tak jako jsem pochválila místní text o Range Rover TDV8 4.4 musím dát :no: za zcela NEdostatečný text o tri-turbo motoru 50d, smutně "podpořený" dodatkem téhož autora u testu (povedeného) V6 Bi-TDi
Myslím že lze říci že ON je "zodpovědný" za tyto NEsmysly/"představy" mj. vámi presentované (chápu že "trochuzaslapený" fan0000ušek si to z jeho textů snad i mohl "vydedukovat" :-)
Není to (zdaleka) poprvé co zde bylo napsáno něco NE zrovna úplně objektivně, ale tohle je pro mne snad NEJvětší "zklamání" (i když páně JUNGMANNova "perla" o smyku (v C5 V6 Bi-turbo) číhajícím za každým patníkem je také TĚŽKO zapomenutelná :yes: ;-)
A přitom stačilo napsat:
"Máte pravdu, doslovná citace to rozhodně nebyla, takovou blbost by totiž žádný normální člověk nemohl nikdy napsat."
Tu zbytečnou omáčku kolem toho, si nech pro svého Buřtíka, te ti ji snad sež.ere i s navijákem... ;-)
"Máte pravdu, doslovná citace to rozhodně nebyla, takovou blbost by totiž žádný normální člověk nemohl nikdy napsat."
Tu zbytečnou omáčku kolem toho, si nech pro svého Buřtíka, te ti ji snad sež.ere i s navijákem... ;-)
...a ZASE "vedle" - tohle normální VELMI znalý a zkušený člověk klidně napíše - NEchytejte se (zOOOOufale) mé konkrétní formulace, jde o PODSTATU..
..(a tou je) že rozdíl mezi tri-turbo R6 280 kW a bi-turbo V6 230 kW se NEJvíce projeví na okresce (a je to VELKÝ rozdíl, první druhému ujede "velmi snadno" - co TATO formulace, ta již "vyhovuje"? ;-)
PS: Buřtík omáčky moc NEmusí + o autech "ví své" (spíš "malilinko" VÍCe než já..
..a vy a pár dalších DOHROMADY :-)
..(a tou je) že rozdíl mezi tri-turbo R6 280 kW a bi-turbo V6 230 kW se NEJvíce projeví na okresce (a je to VELKÝ rozdíl, první druhému ujede "velmi snadno" - co TATO formulace, ta již "vyhovuje"? ;-)
PS: Buřtík omáčky moc NEmusí + o autech "ví své" (spíš "malilinko" VÍCe než já..
..a vy a pár dalších DOHROMADY :-)
Ovšem jestli to velmi snadné ujetí na okresce nebude spíš podvozkem. Vím, že jsi, Kylie, přímo bytostně přesvědčena, že je to hlavně motorem. Já však tvoje nadšení nesdílím. Na YT jde najít měření výkonu a výsledky rozhodně velikou převahu BMW neukazují. Například: BMW 550d 360k a 695Nm. Audi 320k a 687Nm.
Je jich tam víc, ale všechny ukazují, že Audi ve skutečnosti překračuje údaje výrobce a bawor uváděného výkonu nedosahuje.
Je jich tam víc, ale všechny ukazují, že Audi ve skutečnosti překračuje údaje výrobce a bawor uváděného výkonu nedosahuje.
Je tu již hodně příspěvků = nechce se mi hledat kde přesně jsem to napsala (white label(ovi), že to jednoznačné ujetí má na svědomí NĚKOLIK věcí - a že třeba JEN (zcela) jiné naladění převodovky "by to zvládlo". ¨
Druhou věcí je samozřejmě výrazně výkonnější motor a třetí (to pořadí NEní "závazné" ;-) ) sama konstrukce vozu (podvozek :-)
PS: Oficiálních 50 kW je docela velký rozdíl - (a zřetelný i vámi psaných 360 vs 320) - jinak je skoro "legrace" sledovat zmínky jak letitý (asi) NEJlepší výrobce motorů se náhle VÝRAZNĚ "zhoršil", rsp. jeho motor má dle zdrojů "jedna paní povídala" skoro VÝRAZNĚ menší výkon než "ofic." udávaný + naopak bi-turbo TDi přesně naopak výkon VĚTŠÍ než "ofic" udávaný.. ;-)
PPS: JÁ bych věřila (velmi) zkušenému profesionálovi, který vozy měl možnost porovnat - a myslím že dobře "vystihl" rozdíl mezi oběma vozy (V6 Bitrubo se POVEDLO, R6 Triturbo... mu na okresce JASNĚ odjede + je asi první naftou o které "lze" říkat že má sportovního ducha.. :-)
..a jejich přímé srovnání je tak trochu podobný NEsmysl jako srovnávat BMW benzín V8 4.4 M5 s BMW R6 3.0 tri-turbo nafta ;-)
Druhou věcí je samozřejmě výrazně výkonnější motor a třetí (to pořadí NEní "závazné" ;-) ) sama konstrukce vozu (podvozek :-)
PS: Oficiálních 50 kW je docela velký rozdíl - (a zřetelný i vámi psaných 360 vs 320) - jinak je skoro "legrace" sledovat zmínky jak letitý (asi) NEJlepší výrobce motorů se náhle VÝRAZNĚ "zhoršil", rsp. jeho motor má dle zdrojů "jedna paní povídala" skoro VÝRAZNĚ menší výkon než "ofic." udávaný + naopak bi-turbo TDi přesně naopak výkon VĚTŠÍ než "ofic" udávaný.. ;-)
PPS: JÁ bych věřila (velmi) zkušenému profesionálovi, který vozy měl možnost porovnat - a myslím že dobře "vystihl" rozdíl mezi oběma vozy (V6 Bitrubo se POVEDLO, R6 Triturbo... mu na okresce JASNĚ odjede + je asi první naftou o které "lze" říkat že má sportovního ducha.. :-)
..a jejich přímé srovnání je tak trochu podobný NEsmysl jako srovnávat BMW benzín V8 4.4 M5 s BMW R6 3.0 tri-turbo nafta ;-)
Takže rozdíl v papírově udávaných + 50 kW a skutečně změřených + 29,5 kW (40 PS) je podle tebe nesmysl, protože jednomu pánovi to tak prostě nepřipadá. >:D
Takový rozdíl v podvozku (mezi 5er a A6), jaký bys sis tak moc přála, by mohl být v případě, že by A6 byla FWD a 5er RWD, ovšem v tomto případě se v obou případech jedná o 4x4, takže i tady si jaksi mimo realitu. ;-)
Nesmíš číst jen to, co se ti líbí/hodí. Přečti si třeba aktuální Faster, kde porovnávají různá aktuální dieselová biturba, přičemž nejlépe jim v tom srovnání vychází V6 biTDI o kterém mimo jiné píší, že celkově (tedy i poměrem výkonu, ceny a spotřeby) poráží i 50d se třemi turby.
Takový rozdíl v podvozku (mezi 5er a A6), jaký bys sis tak moc přála, by mohl být v případě, že by A6 byla FWD a 5er RWD, ovšem v tomto případě se v obou případech jedná o 4x4, takže i tady si jaksi mimo realitu. ;-)
Nesmíš číst jen to, co se ti líbí/hodí. Přečti si třeba aktuální Faster, kde porovnávají různá aktuální dieselová biturba, přičemž nejlépe jim v tom srovnání vychází V6 biTDI o kterém mimo jiné píší, že celkově (tedy i poměrem výkonu, ceny a spotřeby) poráží i 50d se třemi turby.
Ad první věta - ANO! :-) Neb toho "pána" ZNÁM a lepšího v oboru abyste pohledal - s jakými že to info "pracujete" vy (typ "jedna paní povídala"? ;-)
ad 2. věta - tady přece nejde o nějaká MÁ přání. Narozdíl od svých předchůdců je tato generace A6 již "zcela ok" - a pro běžné ježdění ve vozech NENí (vpodstatě - příliš) rozdíl (viz britský srovnávací test "normálních" 3litrů a naše diskuze k tématu... Něco jiného je když jedete "pilu" (říká se to tak, ne? ;-) ), tam pak již rozdíly v uložení motoru a přesném rozložení hmotnosti.. prostě v DETAILech MAJÍ vliv - a fyzice je JEDNO co je za znáček na kapotě...
(kdyby šlo o srovnání zadní vs přední pohon bylo bylo ULTRA jednoznačné, správně "tipujete" že pohon všech kol rozdíly/vlivy "omezí" - samozřejmě že NEvynuluje - jak byste si asi tak moc přál.. :-)
ad 3 odst. - čtu "všechno" - věřím/dám více na SVŮJ zdroj info - než třeba na místní pány JUNGMANNa či Vaverku ... chápu že vy "chcete" dát více spíš na NĚ ;-)
PS: NEuvědomujete si jaká je tohle "komedie"??? :-)
Mně je FUK jestli vyhraje Jaguar (jako ty "obyč" 3litry) nebo "ten či onen" (proto jsem také klidně napsala, že ve srovnání BI-turbo konstrukcí/modelů vyhrává Audi A6 V6 Bi-tdi) - ale vaše (a nejen vaše) docela "absurdní" snaha mne (se? ;-) ) přesVWědčit že A6 Bi-Tdi se vyrovná výrazně silnějšímu atd. tri-turbu.... :yes: :-)
(ta "novinka" kdy do srovnání "započítáváte" cenu apod. - to už je fakt KOMEDIE.. ;-)
..to bychom mohli dojít k tomu co jsem tu před časem napsala (nejen já), že NEJ- je BMW 320d - což, když do toho začnete "započítávat VŠEchno" asi opravdu je :yes: :-)
PPS: Pro mne a podle mne je stejně NEJlepší (a to myslím VÁŽNĚ!!!) vozem vyšší střední (ze VŠECH hledisek) Lexus GS 450h :yes: :yes: :yes: ;-)
(NEvěřil byste oč je život "snazší" a navíc "pestřejší", když se NEmusíte omezovat jednou značkou/jedním výrobcem :-)
ad 2. věta - tady přece nejde o nějaká MÁ přání. Narozdíl od svých předchůdců je tato generace A6 již "zcela ok" - a pro běžné ježdění ve vozech NENí (vpodstatě - příliš) rozdíl (viz britský srovnávací test "normálních" 3litrů a naše diskuze k tématu... Něco jiného je když jedete "pilu" (říká se to tak, ne? ;-) ), tam pak již rozdíly v uložení motoru a přesném rozložení hmotnosti.. prostě v DETAILech MAJÍ vliv - a fyzice je JEDNO co je za znáček na kapotě...
(kdyby šlo o srovnání zadní vs přední pohon bylo bylo ULTRA jednoznačné, správně "tipujete" že pohon všech kol rozdíly/vlivy "omezí" - samozřejmě že NEvynuluje - jak byste si asi tak moc přál.. :-)
ad 3 odst. - čtu "všechno" - věřím/dám více na SVŮJ zdroj info - než třeba na místní pány JUNGMANNa či Vaverku ... chápu že vy "chcete" dát více spíš na NĚ ;-)
PS: NEuvědomujete si jaká je tohle "komedie"??? :-)
Mně je FUK jestli vyhraje Jaguar (jako ty "obyč" 3litry) nebo "ten či onen" (proto jsem také klidně napsala, že ve srovnání BI-turbo konstrukcí/modelů vyhrává Audi A6 V6 Bi-tdi) - ale vaše (a nejen vaše) docela "absurdní" snaha mne (se? ;-) ) přesVWědčit že A6 Bi-Tdi se vyrovná výrazně silnějšímu atd. tri-turbu.... :yes: :-)
(ta "novinka" kdy do srovnání "započítáváte" cenu apod. - to už je fakt KOMEDIE.. ;-)
..to bychom mohli dojít k tomu co jsem tu před časem napsala (nejen já), že NEJ- je BMW 320d - což, když do toho začnete "započítávat VŠEchno" asi opravdu je :yes: :-)
PPS: Pro mne a podle mne je stejně NEJlepší (a to myslím VÁŽNĚ!!!) vozem vyšší střední (ze VŠECH hledisek) Lexus GS 450h :yes: :yes: :yes: ;-)
(NEvěřil byste oč je život "snazší" a navíc "pestřejší", když se NEmusíte omezovat jednou značkou/jedním výrobcem :-)
Nikdo (včetně mě) tu nikde nepsal, že by měla být A6 s V6 biTDI výkonnější/rychlejší, než 550d. To je tu od začátku jen a jen tvůj boj s větrnými mlýny a dobývání se do otevřených dveří, což je tvá velmi oblíbená činnost, kterou tu dokážeš provozovat do nekonečna.
Každý kdo 550d testoval/testuje/testovat bude, se pochopitelně neubrání i srovnání s biturbem (taky se kterým jiným triturbem by ho kdo mohl srovnat a nesrovnával se snad dřív běžně 30d s 35d, tak jaképak, že nemá smysl srovnávat triturbo s biturbem jen proto, že má o turbo víc), logicky častěji, než s 535d, právě s A6 V6 BiTDI, a to jednak proto, že Audi je přímá konkurence a je to také podobně relativní novinka.
A problém 550d vidí drtivá většina testérů v tom, že nemá (což by bylo ideální, ale není tomu tak) to lepší ze dvou různých světů, tedy na jednu stranu výrazně nižší provozní náklady, než u M5 apod. (pořizovaví cena, spotřeba/dojezd) ve spojení s výrazně vyšší výkonem a důrazem na určitý "fun factor", než u 535d/A6 V6 BiTDI. Výsledek je takový, že 550d je sice o poznání silnější/rychlejší, než vzpomínananá BiTurba, ale rozdíl je podstatně menší, než se od dalšího turba navíc čekalo a potvrzují to i měření, která dokazují, že výkonové rozdíly mezi biturbem a triturbem zůstávají z podstatné části jen na papíře. Když k tomu přičteme, že se 550d nijak zvlášť nepřiblížilo (ani nemohlo) k M5 vzpomínaným funfaktorem (samotné logo ///M k tomu opravdu nestačí), začne se každý racionálně uvažující člověk ptát, proč má dávat tolik peněz navíc za něco. co mi žádnou zásadní změnu proti biturbu nepřinese (teda kromě razantního nárůstu spotřeby nafty - viz testy) a do celkového charakteru M5 to bude mít pořád nekonečně daleko?
Takže logicky buď zvolím pragmatičtější přístup a beru pořád velmi! rychlý a přesto cenově mnohem schůdnější a k tomu i podstatně hospodárnější biturbodiesel, nebo jdu raději rovnou do benzínu, tedy do skutečné M5 se vším, co k tomu patří. ;-)
Každý kdo 550d testoval/testuje/testovat bude, se pochopitelně neubrání i srovnání s biturbem (taky se kterým jiným triturbem by ho kdo mohl srovnat a nesrovnával se snad dřív běžně 30d s 35d, tak jaképak, že nemá smysl srovnávat triturbo s biturbem jen proto, že má o turbo víc), logicky častěji, než s 535d, právě s A6 V6 BiTDI, a to jednak proto, že Audi je přímá konkurence a je to také podobně relativní novinka.
A problém 550d vidí drtivá většina testérů v tom, že nemá (což by bylo ideální, ale není tomu tak) to lepší ze dvou různých světů, tedy na jednu stranu výrazně nižší provozní náklady, než u M5 apod. (pořizovaví cena, spotřeba/dojezd) ve spojení s výrazně vyšší výkonem a důrazem na určitý "fun factor", než u 535d/A6 V6 BiTDI. Výsledek je takový, že 550d je sice o poznání silnější/rychlejší, než vzpomínananá BiTurba, ale rozdíl je podstatně menší, než se od dalšího turba navíc čekalo a potvrzují to i měření, která dokazují, že výkonové rozdíly mezi biturbem a triturbem zůstávají z podstatné části jen na papíře. Když k tomu přičteme, že se 550d nijak zvlášť nepřiblížilo (ani nemohlo) k M5 vzpomínaným funfaktorem (samotné logo ///M k tomu opravdu nestačí), začne se každý racionálně uvažující člověk ptát, proč má dávat tolik peněz navíc za něco. co mi žádnou zásadní změnu proti biturbu nepřinese (teda kromě razantního nárůstu spotřeby nafty - viz testy) a do celkového charakteru M5 to bude mít pořád nekonečně daleko?
Takže logicky buď zvolím pragmatičtější přístup a beru pořád velmi! rychlý a přesto cenově mnohem schůdnější a k tomu i podstatně hospodárnější biturbodiesel, nebo jdu raději rovnou do benzínu, tedy do skutečné M5 se vším, co k tomu patří. ;-)
Nu MÉ rozhodování je (ještě) "jednodušší - já vybírám mezi Alpina B5 V8 4.4 Bi-turbo (kterému dávám přednost před M5) a Lexus GS V6 3,5+el. 450h (kterému dávám přednost před "nabušenými" 3litrovými naftami + navíc na okruhu zvládne být stejně rychlý jako výše zmíněna Alpina. Mým vítězem v kombinaci pořizovací ceny + spotřeby + výkonu = (jednoznačně) Lexus GS 450h :-)
PS: Zajímala by mne (pravdivá) odpověď na BUŘTÍKovu otázku proč u toho tri-turba nepatrně nezvedli objem (3,2 - 3,3), což by motoru asi mohlo i docela HODNĚ "pomoci" (byť by výkon třeba zůstal zachován..) - to se ale asi nikdy NEdozvíme..
PS: Zajímala by mne (pravdivá) odpověď na BUŘTÍKovu otázku proč u toho tri-turba nepatrně nezvedli objem (3,2 - 3,3), což by motoru asi mohlo i docela HODNĚ "pomoci" (byť by výkon třeba zůstal zachován..) - to se ale asi nikdy NEdozvíme..
Odkazy na JPP (jedna paní povídala):
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
No ty se tu objevily již několikrát - já dám (podstatně) víc, na text "na úrovni" od špičkového profesionála :yes: ;:-)
PS: Třeba bychom JNAK volili i při volbách - v česku se teď prý VÝBORNĚ (už ZASE) daří komunistům.. ;-)
PS: Třeba bychom JNAK volili i při volbách - v česku se teď prý VÝBORNĚ (už ZASE) daří komunistům.. ;-)
Nějak nechápu co tím chceš říct? Jako, že dáš víc na text nějakého profesionála než na skutečné hodnoty naměřené na brzdě u skutečných vozů??? Kdo je ten "profesionál"? To mě vážně zajímá - rád bych znal toho, jehož vyjádření má vyšší vypovídací hodnotu než naměřené hodnoty ;-\ .
Aha - TAM bude ten problém! Až ty hodnoty naměří "někdo konkrétní" (alespoň nějaká německá redakce - třeba) tak jim budu věříit. Rozhodně NEdám na každou "reklamu" na YouTube ;-)
(a naměřené hodnoty zrychlení, byť "jen do 200 km/h" jsem níže uvedla.. (od 530d po 550d)
.. proč chcete (konkrétní) jméno? Já ho řadím třeba asi NAD všechny místní redaktory (i když třeba článek o Range Rover TDV8 byl VÝBORNĚ napsaný.. :yes: :-)
(a naměřené hodnoty zrychlení, byť "jen do 200 km/h" jsem níže uvedla.. (od 530d po 550d)
.. proč chcete (konkrétní) jméno? Já ho řadím třeba asi NAD všechny místní redaktory (i když třeba článek o Range Rover TDV8 byl VÝBORNĚ napsaný.. :yes: :-)
Jo - přesně tam je ten problém. Názor virtuální osoby je "pravdivější" než naměřené hodnoty na brzdě. Přesněji řečeno, pokud by to odbrzdila ta nejspíš německá virtuální superosoba (zřejmě tak, že by sedl za volant, rozjel se s plným a na základě svého pocitu prohlásil, že auto má tolik a tolik koní), tak to bude rozhodně relevantnější údaj než z odbrzdění a YT. A navíc ty videa přece pochází z firem podřadných zemí (čr a polsko), že? No vidím, že ty budeš mít vždy svou pravdu a nikdo (kromě tvého poloboha) s tím nic neudělá. Hodně mi, Kylie, připomínáš mou kolegyni z práce. Máte hodně společného. Obě jste atraktivní bloncky a obě máte poslední slovo a svou pravdu. Pokud by řekla, že 1+1 jsou 3, tak ji nikdo nepřesvědčí o tom, že nemá pravdu. Ona ji totiž má vždy. Stejně jako ty ;-) .
Tak ještě jednou, VIRTUÁLNÍ (nafilmovat se dá cokoli) jsou (naopak) ta měření na která dáváte odkaz (vy snad tušíte "co to kdo to"? ;-)) - naprosto NE"virutální" reálná (v oboru respektovaná) je osobnost o které mluvím já (zcela konkrétní jsou i naměřené časy vozů 530d,535d, A6 Bi-Tdi a 550d) - popravdě NEvím kdo lepší by měl vozy porovnávat (snad možná "k tomu navíc" i nějaký "profi" jezdec..), nicméně porovnání (víceméně) ODPOVÍDÁ údajům automobilek (což nijak NEznamená že by BiTDi mělo být špatné auto, špatný motor - popravdě zřejmě je momentálně NEJlepším bi-turbo naftovým 3litrem! - velká škoda "odstoupení" MERCEDESu z vývoje..
K vašemu HLOUPÉMU (byť velmi rozšířenému) nacionalismu - NEmám nejmenší problém brát info od SERIOZNÍCH českých zdrojů - Tom Hyan, Jan Koubek, Martin Vaculík (je to stejné jako s s auty - jde o KONKRÉTNí model/motorizaci - myslet si o celých "značkách" že ty jsou skvělé a ty zas naopak bývá "pěkná bubost"
Jestli tím "polobohem" myslíte "v oboru respektovanou osobnost" - tak ANO, (velmi Velmi VELMi) málokdy se mýlí - (a tohle NEbude vtip ani "nadsázka") svými znalostmi/schopnostmi PŘEvyšuje místní redakci (komplet ;-) - byť autor co psal onen test RR TDV8 + tento A6 Bi-TDi se mi docela "líbí" - drží slušný "standard" :yes:
Děkuji za "atraktivní" - ale v tomto případě je to maličko "jinak" (tedy NAOPAK - "svou" pravdu máte vy, já pracuji se seriozním a jasným zdrojem info). POPRAVDĚ jsem zpočátku říkala že NEvím jak to s tri-turbem 50d je; teď jsem byla od DVOU znalých informována (a jeden z nich je opravdu "oborový polobůh" - abych vás citovala ;-) ), takže věřím JEJICH názoru, tri-turbo R6 280 kW je o dost lepší než bi-turbo V6 230 kW (a jen samotné "jiné" naladění převodovky ZF8 v BMW si zaslouží :yes: :yes: :yes: :-)
PS: A ještě jednu drobnost - co říkáte na to, že během těch (JJP) měření (no možná spíš "MDPV" - Made in Doma Po Večerech") - na pár z nich zde padly odkazy, byly naměřeny dost RŮZNÉ hodnoty? Tak CO teď? Budeme brát tu NEJlepší, tu NEJhorší, spočítáme průměr...? ;-)
K vašemu HLOUPÉMU (byť velmi rozšířenému) nacionalismu - NEmám nejmenší problém brát info od SERIOZNÍCH českých zdrojů - Tom Hyan, Jan Koubek, Martin Vaculík (je to stejné jako s s auty - jde o KONKRÉTNí model/motorizaci - myslet si o celých "značkách" že ty jsou skvělé a ty zas naopak bývá "pěkná bubost"
Jestli tím "polobohem" myslíte "v oboru respektovanou osobnost" - tak ANO, (velmi Velmi VELMi) málokdy se mýlí - (a tohle NEbude vtip ani "nadsázka") svými znalostmi/schopnostmi PŘEvyšuje místní redakci (komplet ;-) - byť autor co psal onen test RR TDV8 + tento A6 Bi-TDi se mi docela "líbí" - drží slušný "standard" :yes:
Děkuji za "atraktivní" - ale v tomto případě je to maličko "jinak" (tedy NAOPAK - "svou" pravdu máte vy, já pracuji se seriozním a jasným zdrojem info). POPRAVDĚ jsem zpočátku říkala že NEvím jak to s tri-turbem 50d je; teď jsem byla od DVOU znalých informována (a jeden z nich je opravdu "oborový polobůh" - abych vás citovala ;-) ), takže věřím JEJICH názoru, tri-turbo R6 280 kW je o dost lepší než bi-turbo V6 230 kW (a jen samotné "jiné" naladění převodovky ZF8 v BMW si zaslouží :yes: :yes: :yes: :-)
PS: A ještě jednu drobnost - co říkáte na to, že během těch (JJP) měření (no možná spíš "MDPV" - Made in Doma Po Večerech") - na pár z nich zde padly odkazy, byly naměřeny dost RŮZNÉ hodnoty? Tak CO teď? Budeme brát tu NEJlepší, tu NEJhorší, spočítáme průměr...? ;-)
Ono se těm komunistům nedaří až tak, jak to podle posledních výsledků voleb vypadá. Prostě voliči komunistů chodí obecně poctivě k volbám, kdežto drtivá většina těch, co by komunisty nevolila, k volbám nechodí vůbec...
..to můžete mít PRAVDU - bohužel výsledky jsou oním důkazem "Kolektivní ztráty paměti" (jak situaci pojmenoval rakouský tisk...
Zajímavé jak NEjste schopen(í) "zpracovat" (mimochodem LOGICKÉ) info - (asi) JEN proto že vám ho píše blondýna ;-)
PS: MOC ráda bych viděla jak TAKTO "oponujete" autorovi testu (a slov o té okresce :-)
PS: MOC ráda bych viděla jak TAKTO "oponujete" autorovi testu (a slov o té okresce :-)
jossalito
Kdo tohle auto vyzkouší, toho jednoduše jeho kvality přesvědčí.
Design exteriéru vypilovaný, interiér nejlepší ve třídě, tomu všemu sekunduje špičková motorizace a skvělé jízdní výkony. Vše je sladěno do harmonického celku, který navrch nestojí až takový balík. ;-) :yes:
Design exteriéru vypilovaný, interiér nejlepší ve třídě, tomu všemu sekunduje špičková motorizace a skvělé jízdní výkony. Vše je sladěno do harmonického celku, který navrch nestojí až takový balík. ;-) :yes:
2,1 mega - je to je za harmonický vůz s 230 KW opravdu zadarmo, no akorát že za ty prachy můžu mít neharmaonický vůz s 350 KW a ještě mi zbyde 700 táců na benzín >:D
Rétorikou Billa Gatesa: nikto by nemal potrebovať viac ako 230 kw ;-)
a za 1,7 mega už je o něco více harmonický vůz s 283 KW který se dokonce řadí mezi prémiové vozy, narozdíl od toho neharmonického.
No akorát sou oba v benzínu, ale ono než se projezdí 700 resp. 400 tis v rozdílu mezi spotřebou naftáku a benzínu, tak to chvíli trvá, zejména k přihledínutí k faktu, že benzín je aktuálně zas o 1 kč na litru levnější než nafta >:D >:D >:D
No akorát sou oba v benzínu, ale ono než se projezdí 700 resp. 400 tis v rozdílu mezi spotřebou naftáku a benzínu, tak to chvíli trvá, zejména k přihledínutí k faktu, že benzín je aktuálně zas o 1 kč na litru levnější než nafta >:D >:D >:D
Benzín je v česku lacnejší ako nafta? Zaujímavé.
Jojo, sem v pátek tankoval: 33,90 N95 a 34,90 nafta >:D
Už se to zas otočilo no, jako už po několikáté.
Už se to zas otočilo no, jako už po několikáté.
Je tato diskuze vůbec dnešní a místní? Už nepamatuju dobu, kdy a kde na totemech u čerpaček svítil benzín za 34 :-)
Jezdíš ke špatným čerpačkám >:D
To je celé. Jinak je to velmi aktuální hodnota >:D Pravda sou benzínky kde to stojí klido pído o 3 i 4 kačky na litru víc.
Anejen N95, to samý s E85 i naftou.
A nejlepší je natakovovat prémiový benzín (tedy nějaký ten racing a stooktan atd na zapadlé zančkové pumpě v kotěhůlkách, to tuhle udělal známej. Shell V-Power racing, mno zřejmě mají u tohoto paliva tkaovou výtoč za měsíc co frektevtovaná pumpa u obyčejný N95 za hodinu >:D >:D
A vysolil za litr 40 kaček a auto skoro nejelo :o)))
To je celé. Jinak je to velmi aktuální hodnota >:D Pravda sou benzínky kde to stojí klido pído o 3 i 4 kačky na litru víc.
Anejen N95, to samý s E85 i naftou.
A nejlepší je natakovovat prémiový benzín (tedy nějaký ten racing a stooktan atd na zapadlé zančkové pumpě v kotěhůlkách, to tuhle udělal známej. Shell V-Power racing, mno zřejmě mají u tohoto paliva tkaovou výtoč za měsíc co frektevtovaná pumpa u obyčejný N95 za hodinu >:D >:D
A vysolil za litr 40 kaček a auto skoro nejelo :o)))
PS: NEbylo to (zdaleka) poprvé a (jistě to) NEbylo (zdaleka) naposled.. ;-)
PPS: NEpletete si (trochu) význam pojmů "ublížená" a "zdravý rozum"? :-)
Že mělo BMW 2 turba podstatně dřív, a že teď už mají i tři, BMW nikdo! v testu nebere, ale auto se v testu hodnotí systémem "teď a tady", co bylo/bude je věc jiná a tři rozhodně nemusí být automaticky o "třetinu" lepší, než dvě..., viz srovnání s 550d, navíc je tam zmínka o delším stálém převodu BiTDI, vlivu omezovače max. rychlosti (na srovnání) apod., takže 50d tu nikdo úmyslně "neubližuje".
Vysmívat se Audi je směšné v kontextu toho, že prakticky nikdo jiný není schopen reálně BMW konkurovat. Jak bych pak asi měl nahlížet na ty ostatní? Jako na nějvětší chudáky? To by bylo přece hloupé...
Koukám, rozdíly tedy rozeznat neumíš.
Názor mám svůj. Protože si ho mohu dovolit. :-!
Jestli ty to ceníš, tak hold spadáš do jisté kategorie diskutérů, s kterými si já osobně nemám co říct. A to nejsem rozhodně sám.
Přeji příjemnou diskuzi s Icescentem. Neboj, připomenu ti to. :-!
PS: Že (koncernoVWýách) 125 kW je "víc" (lepších) než 150 kW od Citroën jsem si již "zVWykla", že tytéž "praktiky" začínají být aplikovány i na srovnání s (motorovými guru od) BMW je... :-|
PPS: Hlavně zmínka p. Vaverky je (z mého pohledu) NEomluvitelná (a není to bohužel první "poprava" kterou udělal..
Tak tos byla ty?
Tím se vysvětluje vše. >:D
Docela by mne zajímalo srovnání na okruhu
PS: BMW M550d je (zase) tak 8 (?) let "napřed" (než jí "Vorsprung durch Technik" zase dožene.. ;-)
..že si to "uVWědomujete" i vy sám.. :-)
PS: Když už neznáš ty auta v reálu, tak si aspoň srovnej papírovou dynamiku. Zjistíš, že si tady honíš triko na desetinách vteřiny, což je v kontextu tvé definice "To jste "přestřelil" TAK moc.. " opravdu jen směšné. :-!
PS: Prostě jste "přestřelil" (s vámi co fandíte JEN a POUZE koncernoVWým autem a VŠECHNA ostatní BEZ ohledu na značku považujete za "horší" je to holt "těžké" :-)
Je třeba ještě něco dodávat? 8-s :no:
2. FAKT to chcete zkusit s kvantovou fyzikou? A NEpřeceňujete se trochu? ;-)
(to MNĚ občas doma říkají "SHELDONe" = Dr. Dr. Sheldon Lee Cooper (ta dvě Dr. jsou "správně" :-)
3. Co třeba něco z "dějin hudby" (od středověku po 20té století ;-)
4. No tak NEdodávejte - když NEchcete (NEmáte co :-)
Jedna paní povídala...., kde máš aspoň typ a motorizace srovnávaných vozů, klidně sem dej odkaz na ten test, který by alespoň naznačil jeho možnou míru objektivity? :*) ;-)
PS: A ano - lidé kteří (vždy - od UPu po Bentley Mulsane) "pVWotlačují" modely JEDINÉHO koncernu - to mi příjde.. :-)
1. BMW M550d
2. Audi Bi-TDi
3. BMW 535d
4. Jaguar XF bi-turbo D
..ale chtěla bych si přečíst "konkrétnosti"
PS: Rozhodně místní "shazování" technicky nejvyspělejšího naftového motoru současnosti (a víc než "nenápadné" naznačování že "jen" bi-turbo od VWaudi je vlastně "lepší") mi docela V-A-D-Í :-|
PS: (vy to) Vidíte to (snad) na "jiné pořadí"? :-)
..vy ani jednou ;-)
PS: Ale že se seriozní automagazíny srovnání TAK "vyhýbají" (krom "náznaků" ála p. Vaverka - a ty jsou "k ničemu") mne opravdu MRZí - snad bych je otestovala i "zadarmo" :-)
Tobě se to podařilo pochopit za několik hodin, tak dlouhé máš vedení. :-!
PS: celou dobu je řeč o řadě 5, model 6 Gran Coupé je proti němu o neuvěřitelný kus napřed
SOUHLASím že (svým způsobem) automobilový IDEÁL je BMW 320d (málo peněz HODNĚ muziky :yes: ;-)
(u řady 5 si NEjsem zcela jistá - tam jednak NEmám přehled a Alpina B5 je TAK famózní že... že tam psi prostě NEjsem zcela jistá.. :-)
Souhlas (Jaguar XF i další..
Lexus GS 450h (dle mne) ostatní ale "dostal" = a je tak trochu vlastně NEJlepší ze celé nabídky kategorie..
Vám by ale NEměly být jednotlivé značky "sympatičtější" a naopak (i když VÍM že "to je těžké") - z vašich textů to je občas (bohužel) ZNÁT (a to už je OPRAVDU "špatně" :-|
PS: Díky za "tip" na GranCoupe - asimožná (určitě?) vyzkouším(e)
Pěkný den :-)
..spíš je SMUTNÉ že jsou lidé (jako asi VY), kterým ty BLUDY nejen že NEvadí, ale snad se jim i "líbí"?!? :-|
PS: A NEjsem ani fanynka BMW ani Mercedes (byť v nabídce obou výrobců některé modely/motory VELMI "oceňuji") - v této třídě/kategorii je mým JEDNOZNAČNÝM favoritem Lexus GS 450h (který řadím PŘED toto audi i před BMW 5 a stejně tak před bi-turbo Jaguar V6 3.0 - o MB E NEmluvě.. :-)
..ostatně "tabulku" (mnou "očekávané" pořadí při případném srovnávacím testu jsem tu (2x) zmínila.. ;-)
Tvrzeni o tom, ze Audi neumi udelat bi-turbo a trvalo jim to tak a tak dlouho, prece o nicem nevypovida. BMW dodnes neudelalo poradny V8 diesel a co jako? Audi dohani BMW navzdory faktu, ze BiT nemeli. BMW zase asi nepotrebuje V8 diesel...
Jsi velmi neobjektivni - nejen ted. Vse koncernove je spatne, kdyz to same udela nekdo "nezavisly" s Tvymi sympatiemi, je to OK. Samozrejme to nikdy nepriznas, ale kdo sleduje Tve prispevky, vi.
PS: Zmínka že náskok díky technice je zrovna v naftových motorech (nejde jen 3litr, kde teď aktuálně audi "dorovnalo" letitý náskok 2 turbového řešení) roky POZADU mi (v souvislosti s místním "shazováním" technického náskoku právě motorářů od BMW) příjde docela "namístě" ;-)
A to jak je zde "oslavoVWáno" že audi konečně také nabízí dieslový 3 litr s 2 turby (což narozdíl od 3 turbového řešení žádná "revoluční" novinka věru NENí - takové motory krom BMW již roky nabízí Jaguar, Land/Range Rover - překvapivě ve finálové fázi vývoj ukončil Mercedes - s plánovaným výkonem 245 kW) mi příjde prostě "přehnané" (byť tohle auto - a to BEZ ironie - NEbude špatné!) - nicméně :yes: pro "normální" 2 turba u audi (mám je již roky i v CITROËNu) spolu s (spíš) :no: pro orpavdu revoluční ojedinělé technické řešení od BMW - to je "ZKLAMÁNÍ" (to se mi NElibí.. :-|
Fakt, ze nekdo mel uz 2 turba, nikoho neohromuje (nevim kde jsi na to prisla) a nikdo to neoslavuje. Nemyslim, ze zrovna VW/Audi by nedokazalo vyrobit biturbo mnohem drive. Audi melo mnohem drive quattro a treba LED svetla. A co jako? Taky nic.
Nicmene fakt je, ze soucasne biturbo od Audi je lepsi nez soucasne biturbo od BMW. Ja osobne si dovolim temer souhlasit se zaverem redaktora, jen trochu poupravim:
Za danou cenu je 3.0 BiT mnohem lepsi volba nez 550d - rozdil ve vykonech je temer neznatelny (zcela vazne), Audi ma (prekvapive) lepsi pocit z rizeni (cimz nerikam, ze je sportovni, ale autu nejak lepe sedi) a v interieru to Audi umelo vzdycky lepe.
Neni to prece o tom kdo prijde s necim prvni. Ja si napr. nekoupim Citroen jen proto, ze mel prvni vzduchove perovani. Kazda automobilka si zaslouzi za neco uznani, nechapu Tvou nenavist a (co je horsi) totalni neobjektivitu vuci VW.
..kdo chce větší motor do (jakékoli) limuzíny pro toho tu je nabídka benzínových V8 (či ještě větších motorů :yes: ;-)
Pohon všech kol zavedli výrobci D3 ca ve stejnou dobu - to k tomu quattro (i když nevím jak to souvisí s motory)
Také si NEkupuji C5 V6 "protože měl první vzruchové pérování" :-)
PS: No vidíte, já myslím že jsem "objektivnější" než (naprostá) většina lidí (kteří popravdě žijí převážně "v přestavách" - a NEjen o autech ;-)
Ok, takže - naftový V8 4,4 TDV8 v Range ROVERu byl SKVĚLÝ, ale CHÁPU že ho NEdávají do JAGUARů XF a XJ (byť to tu občas někdo zmíní), neb tam naprosto totálně "postačuje" V6 3.0 Bi-turbo a kdo chce "víc" od toho tu jsou BENZÍNY = velká V8 nafta se do osobních vozů moc NEhodí = nový (docela povedený) V8 4.0 TFSi je LEPŠÍ volbou i v audi A8
PS: Jste (už) "in"? ;-)
Gratuluji, opět si mimo. :-!
Že (i) V8 4.0 TFSi je LEPŠÍ volba než (mírně zastaralý) V8 4.2 TDi je prostě FAKT..
..stejný jako že velké naftové 8mi válce se hodí do "autobusu" (takže snad i do AudiBUSu) NE nE Ne ne NEeee do osobních vozů = a PROTO je z nabídky stáhli velkovýrobci V8 - jimž se počtem nabízených i prodaných 8mi válců audi NEmůže rovnat - že se z toho (že naftový V8 dnes VWaudi nabízí jako poslední) koncernoVWí fandové snaží udělat "plus" je (úplně) JINÁ věc :-)
PS: Plus fakt že nafta mimo (malou a dnes rozhodně NE "trendy") Evropu moc NE"frčí", je další "bod" pro to NEcpat jí do (navíc LUXUSních) osobních vozů (majitelé ROLLSů se v nedávné anketě vyjádřili myslím JASNĚ - já s nimi NAPROSTO SOUHLASím.. ;-)
PS: Počítá se Bentley za "koncern"? Ten jsem "zkoušela" dokonce několik let ;-)
PPS: Proč zkoušet zrovna A8 V8 TDi (což je dle všeho VAŠE "oblíbená" verze) když je i v A8 už k dispozici LEPŠÍ motorizace (V8 4.0 TFSi) - té bych JEDNOZNAČNĚ (když už) dala přednost já.. :-)
ad zbytek - jednoznačný NEsouhlas ;-)
Že bude nové bi-turbo (od audi) lepší než ta stará (od Jaguar ale i BMW) bylo "očekávatelné" (tak to prostě "chodí") - že dohnalo triturbo - to ani vzdááááleně NEeee.. ;-)
..a ne na základě nějakého videa (i tam je 550d rychlejší - pochopitelně), ale na základě důkladného srovnání :-)
PS: A "technický náskok" (třeba v motorech) se nedá brát dle JEDNOHO motoru (byť ano - nové Bi-Tdi 230 kW je "zajimavější/lepší" než postarší 35d). A byť rozdíly se čím dál tím víc zmenšují (audi po celá desetiletí "nahání/dohání" Mercedes BMW), tak třeba srovnání (prodejně) "běžnějších" třílitrů ve prospěch audi NEvyznělo..
..něco málo maličko z porovnání obou vozů jsem zde (někde "níže") zmínila - a musím zopakovat otázku (kterou jsem dávala whitovi) JAK vás napadlo že 3 litr s 2 turby a výkonem 230 kW se nějak může rovnat triturbu s výkonem 280 kW? ;-)
To je zároveň odpověď na tvou otázku položenou whitovi. Tedy rovnat se může dynamikou, jednoznačně ho předčí spotřebou a zaostává JEN chybějícím turbem.
Dle měření zrychlení zařízením Racelogic v jednom českém periodiku je Audi na stovce za 5,4 a BMW za 5,3. Kde je tedy těch 50 kW a 90 Nm ??? Neber to jako glorifikaci Audi, ale jen jako porovnání těchto dvou třílitrových dieselů, ze kterého jasně plyne, že BMW má jen jeden srovnatelný motor s biturbem Audi. A to rovnou jejich špičkové triturbo.
Pokud tedy test v českém periodiku a video z odkazu nelžou, musíš sama uznat, že inženýři v BMW s triturbem neodvedli práci na jakou jsme u nich zvyklí.
Mám "maličké" zkušenosti se "svižnějšími" vozy (pracovala jsem pro jednu takovou automobilku) a v této "výši" těch 50 kW a 90 Nm je PŘESNĚ TAM :-)
Aneb na další zlepšení (to platí "obecně") už je od "jisté výše" (tak jak tu opakovaně padlo) již nutné přidat ... třeba 20% výkonu (což vám v reálu přidá /doslova/ pár km navíc v maximálce nebo 0 celá něco ve zrychlení - trochu víc v "pocitu" z jízdy - nebo jako zde při jízdě po "klikaté" okresce..
..prostě zde konkrétně 50 kW a 90 Nm přidá při zrychlení 0-200 km/h 8 desetin sekundy (viz já včera ve 22:35
PS: Myslím že "srovnatelnější" s Bi-TDi bude D5 od Alpina - jeden z nejlepší (nejznalejších) automobilových novinářů oba vozy "srovnával". Mnohem "srovnatelnější" jsou Jaguar Bi-turbo 3.0 D, BMW 35d, Alpina D5 a A6 Bi-Tdi (všichni používají stejnou převodovku - DSG by tak silný motor už NE"utáhlo") - tri-turbo je chováním pojetím ZCELA "jinde" (používá sice také 8mi stuňovou ZF, ale zcela jinak nalaďěnou, dle jeho slov "brilantně" - jde opravdu o JEDINÝ naftový SPORTovní vůz na světě) - ostatní zmínění jsou "rychlé naftové limuzíny" (a ano - nejnovější z nich, audi a6 Bi-TDi je z nich aktuálně /zřejmě/ nejlepší..
PPS: Test zde na auto.cz je (bez urážky autora - FANOUŠKA audi) hodně "slabý" (někde níže jsem psala CO VŠECHNO "zapomněl" uvést ;-)
Pokud si o voze přečtete od jiného (třeba "jen" nejlepšího českého automobilového) redaktora NEsmyslnou větu kterou končíte svůj příspěvek příště už zcela jistě určitě NEnapíšete.. :-)