Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Nová Škoda Octavia III 2013: Už jsme ji řídili!

428 komentářů

Avatar - fOE
fOE
"Design? Spíš BMW než Rapid

Vzhledově nemá Octavia III (2013) srovnání s ničím, co dosud Škoda vyrobila. Dostala čisté, jasně řezané tvary, které se neokoukají ani za pět let. A jestliže maskování dávalo přídi podobu menšího a levného Rapidu, ve skutečnosti je od něj na míle daleko a klidně ji lze měřit s BMW řady 3. "

Tak tohle hned po ranu spravilo muj den >😁 Redakci diky. >😒]
webpaja
Ano...vzhledověš naprosto jasná Octavia, ale je to trojka 😄 Hoši evidentně popili 😄
Avatar - Ladzape
Ladzape
taky mně to pobavilo.. novou Octavii jsem už měl možnost vidět a vypadá velmi dobře, ale srovnání s BMW 3 teda neustojí, ostatně co se týče současné generace 3er, tak ta nemá příliš konkurence
King of rain
Kliiid, bral bych to jako nadsázku... 😉
Avatar - Ronault.
Ronault.
Taková komedie hned po ránu >😁 No jo, středa je střed pracovního týdne je nutné pobavit štenáře. >😁
MariAchi
Já jsem se u to spíš zašklebil, ani mi to vtipné nepřišlo..spíš tak nějak...křečovité.
Avatar - Anonym
Anonym
>😁 >😁 >😁
Borja
Sice mi nedávno kontrolovali zrak, ale asi špatně vidím, zdá se mi, že je tu velká podoba s Rapidem a přitom nee, je to podobný BMW >😁
Tento server se místo motoristického stává komediálním, bezva :yes:
commodus
Zřejmě bys měl jít na kontrolu zraku ještě jednou, když neumíš číst.
wolff
Tam jste se opět chytli do vlastní pasti...

>😒] >😒] >😒] >😒]
King of rain
Na dobré silnici je rozdíl mezi vícpervkem a torzkou téměř nulový a to téměř znamená,že rozdíl by mohl nastat v totálním extrému Loeba, či u normálního smrtelníka když ho valí do zatáčky a posléze do pangejtu. >😁
Avatar - fOE
fOE
No kdyz uz se to zvrtlo timto smerem tak me zajima kde v CR jsou ty dobre silnice a kolik jich pomerem k tem spatnym bude. Ve state v kterem dokonce dve nejvetsi mesta nejsou spojene dalnici (ne, D1 skutecne neni dalnice >😒] ) me to fakt zaujima 😄
King of rain
Mno, pokud bereš dálnici, tak tam se jezdí rovně....tam bych spíše probral dlouhej táhlej. 😉 A to je o motorech.... >😁
Avatar - fOE
fOE
Dalnice poslouzila jako priklad ktery dobre reprezentuje kvalitu silnicni site v CR obecne. Kdyz mluvis o tom ze na dobre silnici muze byt cloveku vicemene jedno jestli ma v zadu torzku nebo viceprvek tak asi nemluvis o CR 😄 Na to se snazim poukazat. 😉
King of rain
Mluvím o ČR,ono je potřeba vědět-znát výhody víceprvku a za jakých okolností je to jasně daná přednost, výhoda.Já ji pro ČR pro normální ježdění nevidím, zde je to spiše o tom, jak podvozek umí tlumit, jak je hlučný na nerovnostech, zda tluče do kastle a jak drží auto na silnici, prostě komplexnost.Nějaká sportovnost v extrému Loeba, nemá cenu řešit.
ryccardo
Ovšem jsou tu i tací co to hrozně řeší jakoby s tím autem chtěli jezdit rallye nebo co. Na druhou stranu jim ale nevadí absence manuální ruční brzdy a manuální převodovky, tak já teda nevím jak s tím autem ve skutečnosti chtějí jezdit. >😁
ryccardo
To máš pravdu. Když sem to tu nedávno tvrdil tak jsem byl jen terčem posměšků věci neznalých lidí. Pravdou je že do extrému Loeba jak ty píšeš auto běžný řidič nedostává. Je to auto na normální jezdění, tak na co mu konstruovat podvozek jak kdyby mělo jezdit každou zatáčku dveřma napřed, že?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
A opět píšeš hlouposti.
Rozdíl mezi víceprvkem a obyč. nápravou vzadu je, pokud budou obě nápravy dobře odladěné, velmi, VELMI citelný. Abych věci uvedl na pravou míru - když nemáš víceprvek, ale torzku, tak se s tím dá samozřejmě bez potíží žít. ALE...
Rozdíl není JEN v jízdě na limitu, kdy je krásně cítit, když v rychle projířděných obloucích auto mnohem líp "sedí", ale především😒br /> 1) na jízdě po nekvalitním povrchu - tedy 95% cest u nás
2) v pohodlí!!! Auto neodskakuje, krásně se nese a nápravy mají více stupňů volnosti, nepřenáší se do karoserie nežádoucí pohyby
3) v bezpečnosti - na nekvalitním povrchu dokáže mnohem lépe udržet 4 kola na vozovce.

Osobně nemám s torzkou problém, když je dobře naladěná, stačí. Ale víceprvek vzadu je o něčem jiném a mít možnost volby, tak neváhám ani minutu... Takže článek opravdu pobavil, výsledek je podle mého očekávání. Teď jen jak dopadne Golf a víceprvek vzadu...
_Teddy_
Nezmysel. Rozdiel medzi multilinkom a vlecenymi ramenami je v schopnosti kontrolovat geometriu napravy pod roznym stupnom zatazenia (prepruzenia) pravej/lavej strany. Vobec nemusis jazdit koli tomu na limite. Kinematika jednoducho nepusti...
Avatar - iudex
iudex
Presne tak. Niekedy mám pocit, že sa tu stotožňuje multilink s okruhovým setupom podvozku a torzka je pre "také to denné jazdenie". Opak je pravdou, pre bežné jazdenie na zlých stredoeurópskych cestách je multilink vhodnejší práve pre to, čo píšeš. Ale niekedy treba robiť osvetu donemoty...
Autoservis
Tuhá jo hmm.. Další e😜ert za slovo vzaty. Nechceš taky psát články? ;-\
Avatar - sargis
sargis
Co uz, znacka robi svoje...pri inych to vai, tu je to vlastne vyhoda.. 😉
figurka
Kde to kdo označuje za výhodu ?
Avatar - Nerez
Nerez
Dnes do 8mi hodin jen tři články o Octavii? Redakce, polepšete se >😒]
Avatar - jeylkey
jeylkey
spatne pocitate, jsou tam 4 😉
Avatar - Nerez
Nerez
Děkuju, tam ten článek s rozostřeným obrázkem u názvu článku jsem ani neotvíral, proto mi to uniklo 😉

Takže 4, pomalu se lepšíte :yes:
Avatar - gld
gld
Však im to páni doprajte, sú české motoristické Vianoce. 600 litrový kufor? Panečku to bude hitparáda.
kuko
myslím, že vďaka tomu objemu kufru "ukradne" zákazníkov aj Superbu >😒]

ale ja plne chápem túto filozofiu - keď sa potom stretnú dvaja obchoďáci na benzínke a porovnávajú, koľko litrov vzduchu majú so sebou v kufri, tak je to hneď iná liga keď povieš 600L vs. 350l 😉 :-!
Avatar - Anonym
Anonym
A bude Škoda Transporter?? >😁 >😁 >😁
Avatar - jeylkey
jeylkey
nemam nic proti octavii, a jsem na ni docela zvedav. taky rozumim, ze reklama zivi tento server. ale ani mne uz neprijde uplne vhodne dat za sebou ctyri! clanky o jednom aute, ktere jeste ani nebylo predstavene...
MariAchi
Abych byl upřímný, už se mi to taky zajídá.
Rapid a O III všude kolem a taková esa jako nová V40, nebo MB A nikde.
Ondris
Hlavne, ze tu mistni insideri pul roku mleli neco o stredni tride a 480 centimetrech...ach jo. 😉
Jinak je jasny, ze je to majstrstyk, pred kterym se i Quattroporte krci v koute, nejake BMW bych sem radsi ani netahal.

Ale dobry, tesim se na ni.
Avatar - NSA
NSA
:yes:
Avatar - iudex
iudex
Quattroporte má predsa len 4 dvere, Octavia (po taliansky čítaj Cinqueporte) má dverí 5; to by v tom bol čert, aby nebola lepšia! 😉
Avatar - autista
autista
a ten kufr, Quattroporte [odkaz] 450l jenom, no to by měli něco s tím udělat a polepšit se >😁
_MT_
Očekával jsem, že bude někde na spodním okraji střední třídy. No, délkou tam dorostla, rozvor pořád pod tím, co bych považoval za přípustnou mez, nicméně i tak je to celkem přesný obraz pozice Rapidu. Je už na každém z nás, jestli Rapid považujeme za nižší/ malý a Octavii za nižší střední, nebo Rapid za nižší střední a Octavii za střední, ale relativní pozice v segmentu je u těchto vozů téměř identická.
Avatar - NSA
NSA
Co je ale určitě důležité je poslední fotka a tudíž že je přítomen "geniální nápad" nových vozů značky Škoda kterou je bezesporu škrabka >😁 >😁 samozřejmě víčko lze už zavírat centrálně není to přece low - Rapid.
Tohle šílenství okolo vozů zn. Škoda je spíš k pláči než k smíchu a tomuhle serveru to fakt dost škodí - navíc to působí dost chudě...styďte se :no:
Avatar - Nerez
Nerez
Jo, v dalším článku psali o škrabce také. Prý detail, kterými se proslavil Rapid >😁
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - NSA
NSA
Tu reakci jsem nějak nepochopil 😢
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - iudex
iudex
Nič si z toho nerob, ono petrove reakcie sú dosť často bez zmyslu.
jamp
som zvedavý, ako bude šťastný majiteľ vyberať tú škrabku ráno pred panelákom z primrznutého krytu palivovej nádrže >😁
Avatar - NSA
NSA
>😒] >😁 >😁 :yes:
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Stantu
každý ne, ale spousta ano...navíc myslim,že nic o bydlení v paneláku nepsal...prostě "ráno pred panelákom"...
Avatar - iudex
iudex
Tipujem, že nadpolovičná väčšina vlastníkov Škodoviek. 😉 Alebo podľa Teba typický majiteľ Škodovky býva v mediteránskej vile?
Avatar - Emel
Emel
Pokud mám auto v garáži tak zase nepotřebuju škrabku 😉.
Stantu
hehe, přesně...a beztak mi přijde i poměrně malá
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Škodí mu to dokonce tak moc, že právě tyto články trhají rekordy. :-!
King of rain
Tak O3 se posunula velikostí o krok dále, uvídíme co ceny, tam to vidím podobně.Doufám že to nebude šizené na materiálech, no nemělo by být, díky ceně.Uvidíme jak na tom bude ta "nejlevnější" verze s pětikvaltem a jaký cenový rozdíl bude mezi nejlevnější O3 a Rapidem.To bude asi pro pár lidí dilema, ačkoli se klidně může stát, že Rapida v těch dražších verzích vylepší materiálově, docela bych to uvítal a bylo by po "problému".
Avatar - NSA
NSA
Koukám že mediální masáž ohledně Rapidu už pomalu vyšuměla tak hop a budeme zase masírováni OIII, no potěš. Jako auto mě zajímá ale takhle to do lidí hustit? Z těch 4 článků co jste sem namastili by šel udělat jeden max. dva pořádný...ale chápu...klikání klikání redakci zachrání :no:
King of rain
Tak pokud ti jsou parametry jasné, tedy to klikání, take nevím proč to kritizuješ. :no:
Avatar - jeylkey
jeylkey
je to jednoduche, abys mohl vydelavat na reklamach, musis mit hodne navstevniku (ne jenom navstevniku, ale hodne 'page views') tomu rozumime vsichni. hodne navstevniku se ale musi lakat na hodne kvalitnich clanku, ne na jeden clanek, ze ktereho z blbych duvodu nekdo udelal 4 clanky, ktere mi obsahem informaci pripominaji spise tweety, nez clanky na dobrem, doufame, serveru
Avatar - NSA
NSA
Jo kritizuju protože místo toho abych si přečetl jeden obsáhlý článek o tomhle autě tak se musím proklikávat čtyřmi mini články a to jen z důvodu aby měla server větší návštěvnost - to mě přijde ubohý...prostě s dobrýho serveru se stává jen další z bulváru...kdy už se konečně přejmenuje např. na autoklik.cz 😒
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Stantu
asi překlik no..se stává...spíš se soustřeď na svoje "bezchybné" psaní, když už napadáš ostatní ;o)
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Stantu
ok, koukám...beru zpět
Avatar - strýček BOB
strýček BOB
Klik_ otevření článku, klik_příspěvek do diskuze.

Redakce děkuje >😁 >😁
Avatar - escorpion
escorpion
Súhlasím. Z auto.cz sa stalo komerčné periodikum, ktoré zarába na reklame. Kvalita článkov poklesla, všetko je len biznis. Dnes už neexistuje web, ktorý by objektívne informoval o autách. Smutné 😒
Avatar - Dinar
Dinar
pánové, mrkněte se např. do britských periodik, každý obrázek poodhaleného blatníku jagu, RR atd. je propírán na autowebech, otiskován v autočasopisech, jde prostě o domácí značku. My tu se nemůžem olizovat nad obrázky maskovaného Ftype, bohužel škodovka je modelově jinde, takže nám naše autoservery logicky nabízejí rapidy nebo octavie. Z hlediska významu pro značku nebo trh, je octavia pro značku Škoda a pro český trh určitě stejně důležité auto jako nový Range pro Land Rover a Británii. Takže, ty které octavia nezajímá, je toho na vás moc, prostě články o novém tvaru páčky pod volantem octavie přeskakujte, a buďte shovívaví, je dost motoristické veřejnosti, kterou podobné detaily zajímají, právě proto, že jde o octavii, nejrozšířenější auto v ČR. 😉
schimmer83
Přesně tak! Naprostý souhlas.
Baví mě všichni ti, co to začnou hned kritizovat, ale přitom jsou první, kdo na ty články kliká a čte to. Jste malé děti??? Když mě to nezajímá, tak na to neklikám ne? Jedličkárna, fakt😃)
Avatar - jeylkey
jeylkey
ja bych s vami souhlasil, ale ne uplne. nemam nic proti octavii, a docela rad o ni prectu clanek. mne pouze vadi, ze misto jednoho, obsahleho a kvalitniho clanku sem redaktori daji 4 clanecky, ktere jsou obsahem vhodne spise pro twitter, nez na web.
martindr
Mna tiez zaujima octavia a rad si o nej precitam aj 6 clankov denne, pokial kazdy clanok bude zaujimavy. No tu ide o blaboly co nic nove nehovoria. Ale ok, to by sa dalo zniest, precitam si 6krat tu istu info napisanu inymi slovami. Ale prirovnavaty dizajn k bmw3 je uz trochu mimo..
Avatar - RWD
RWD
:yes: přesně tak. já si o tom rád přečtu každý článek a články co mě nezajímají nečtu, takže jsem taky moc nepobral proč si to lidi čtou když je to nezajímá? Asi aby si mohli jen stěžovat!
Avatar - iudex
iudex
To nikto nepopiera, je len otázka, či je vhodné mať štyri články de facto o tom istom.
webpaja
Počet článků je mi fuk, perla o BMW by se tesat mohla 😃))
_MT_
Hned jsem zvědavý, jak bude vypadat (že to někoho inspirovalo vypotit takovéhle přirovnání). 😄
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
:yes:
Avatar - boost.
boost.
Ano, v podstatě máš pravdu... jenže ty čtyři články, co tu (zatím) vyšly, by se klidně mohly smrsknou do dvou.
Avatar - Emel
Emel
Já spíš očekávám, jestli bude nějaká reflexe k dříve uvedeným informacím o Octavii s délkou 4.8m a bez 1.2TSI.
Avatar - Fe
Fe
Nakoľko ste nevystatí a už ráno sú tu 4 články len o ochcávke, kde je opísaná každá blbosť, tak tento web prestávam navštevovať... :no:
schimmer83
Skvělý nápad. Vám, co to vadí, sem prostě nelezte a nezahlcujte diskuzi tím, co všichni vědí a vidí, že jsou tu 4 články o Octavii. Díky!!!
Avatar - Fe
Fe
Ešte taká doba nebola, že mi ty, nejaký Čech sprostý, budeš rozkazovať, kam mám a kám nemám chodiť!
Avatar - boost.
boost.
Co tu ještě děláš? Já myslel, že jsi v 9 ráno přestal navštěvovat auto.cz, a ty tu o dvě hodiny ještě odpovídáš.

Just kidding.
>😒]
ZlatýVentil
:no: Sa spamätaj!
A skľudni homón.
Aby si slovákom hanbu vo svete nerobil!
Avatar - GM.rja
GM.rja
Proč je ten plech tak divně namačkán v rohu předních světel? To vypadá, jako by nevěděli, co s ním a jak to ukončit. To se mi tedy dost brutálně nelíbí. Kazí to vzhled celé přední masky :no:
Nicco
To je maskovanie 😄 tak ako aj cely predny naraznik, kapota,.... preto pisu, ze "vypadá úplně jinak, než naznačují maskované prototypy!" Maskovanie ma skor pripominat sucasnu Octaviu.
esenbe
VW lego je zase zpět. V podstatě by stačilo kdyby konfigurátor na stránkách VW vypadal takto.

Krok 1: Jste?

A) Chudý B) méně chudý C) máte rád pocit řízení sportovního auta a je vám jedno, že vlastně sportovní není ? D) trpíte falešným pocitem patriotismu E) Obchodní zástupce

Krok 2: Preferujete ?

A) poruchovou, ale úspornou naftu ? B) poruchový, ale úsporný benzín ?

Krok 3: Jak často chcete navštěvovat servis seaškovw vozů ?

1) často - DSG 2) ne tak často - manuál

Krok 4: Jaký máte rádi dizajn

1) nudný 2) nudnější 3) nudný s logem VW na kapotě

Krok 5: Stupně výbav

1) drahá 2) dražší 3) nejdražší

Krok 6: Příslušenství

1) Teploměr - 10 000 2) Otáčkoměr řady runtronic - Zdarma 3 ) Otáčkoměr řady superruntronic - 15 000 4) Plasty tvrdé zdarma/ méně tvrdé 15 000.

No a něco vám z toho vyskočí. Třeba Seat leon s logem škoda a volantem z Golfu.
Avatar - fOE
fOE
Tleskam. Myslel jsem ze me dneska po vete:"klidně ji lze měřit s BMW řady 3." uz nic tak nepobavi ale ty si to zvladnul bez nejmensiho zavahani.
>😁
Vyborne zabavne napsano :yes:
supersoul
Absolutne souhlasim s kolegou, si zabil esenbe :yes:
esenbe
mě zase dostalo 😒br />
,,Na limitu se záď nevlní, nedotáčivost na 17palcových kolech a slušném asfaltu není na pořadu dne, k tomu se o dost posunul jízdní komfort.,,

Jestli je limit pro škodu octavii jízda po dálnici v koloně tak to chápu, jinak asi redaktor nechápe co je vlastně limit.

nebo

Pětidveřový liftback proti minulé generaci narostl o 9 cm, prostorností se nová Octavia III může měřit s obřím Superbem.

Zatímco tedy v minulé generaci bylo sezení v octavii vzadu mírně řečeno za trest, nyní těch 9 Cm ( v interieru se projeví tak 2 cm ) navíc udělá z auta skoro minibus.
BaracudaJ
Sezení v OII v zadu za trest? To si trochu pleteš s OI, tam to byl opravdu problém. V OII bylo místa před koleny dostatek, v rámci třídy dokonce nadrpůměr. Zvlastní zkušenosti, když si sedadlo vpředu nastavím na sebe (190cm), vzadu se posadím pohodlně a nemám kolena vražená s přední sedačce.

Kritizovat můžeš, ale opravněně. Tohle už zavání hospodskými řečmi.
esenbe
mírně řečeno
kexxik
jak píše Baracuda, zrovna místo vzadu je v O2 velmi, velmi slušný.
Avatar - euro89
euro89
No, asi máme každý jiná měřítka, že. >😒] Ale hůř než v Octavii II se mi vzadu sedělo snad jen ve Formanu. :-!
Avatar - Nerez
Nerez
>😁
Avatar - Ronault.
Ronault.
>😁
Stantu
perfektní >😁 ...přesně... :yes:
Avatar - Katikakus
Katikakus
>😁 :yes:
augustin
:yes: :yes:
Avatar - sgt
sgt
tak toto ma zabilo >😁 :yes:
ryccardo
:yes:
Magistr
>😁 :yes:
Avatar - cerrbion
cerrbion
:yes: >😁
Nicco
podobne, ako keby som kupoval apple ajfooon 😄
Wendover
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
toto je peckovééé !!!!!! 😄 :yes: :yes: :yes: :yes:
vrkuboy
:yes: >😁
Avatar - boost.
boost.
Si zabil, stary. :yes: >😁
Avatar - euro89
euro89
>😁 >😁 >😁 >😁 :yes: I když aby se neházeli všichni obchodní zástupci do jednoho pytle, sám pracuju jako obchodní zástupce pro jednu renomovanou německou firmy, ale jako služebák jsem si poručil Fiata. :yes: Kolegové si občas rejpnou, ale ty jejich prostřelený slepice mají za stejný peníze mnohem chudší výbavu a design, že bych blil. 😄
Avatar - autista
autista
kterého FIATa máš?
Avatar - euro89
euro89
Punto Evo M-Jet (diesel máme povinný😡 ) a až na ten diesel a neskutečně dementní systém start-stop (nejde trvale vypnout) jsem s autem maximálně spokojený. Služebně s ním jezdím 90% po Praze a na to to auto bohatě stačí. Zkoušel jsem s ním jet soukromě i pár delších tras do zahraničí, ale na to tohle auto opravdu neni, takže i přes podstatně vyšší provozní náklady k soukromým cestám volím svojí Themu s benzínovým V6. :yes: Každopádně jako příští služební auto už mám vyhlídnutý 500L. Záleží jen, jestli se bude vejít s motorem 1,6 M-Jet do firemního limitu, protože 1,3 M-Jet je pro mě slabá i v té silnější verzi. Případně se mi líbí i Viaggio, ale u něj se ještě ve Fiatu nevymáčkli, jestli ho budou prodávat i v Evropě...
Avatar - autista
autista
Máš hezké motto. Jinak Thema V6 je oproti Evu M-jet jistě jiné svezení. Mně se líbila moc Thesis, ale je to nedostatkové zboží. Viaggio i ve verzi combi na náš trh by bylo super. 😄
Avatar - euro89
euro89
Hlavně je (bohužel) pravdivé. Záleží, kde jsi hledal... pokud jen v ČR, tak určitě. Tady bazary nabízí jen vraky s cenou kolem 100tis.Kč, opravdu dobrý kousky musíš hledat v zahraničí a počítat s cenovkou kolem 10tis. EUR (za pěknou V6). Já mám sedany rád, takže bych ani jinou karoserii nepotřeboval. Ale je pravda, že v Evropě, která je až dementně posedlá převážením co nejvíce vzduchu v kufru, by měl kombík úspěch.
Makovnik
500L som si prave obzrel pod jednou bytovkou, parkovala tam zlta reklamne polepena kara zrejme vo verzii Lounge, pretoze mala aj sklenenu strechu.

Pri prvotnom uvedeni sa mi to nepacilo, ale cim viac to vidim, tym viac sa mi paci. Medzi autami je 500L celkom ine, netuctove; take zvlastne, az je pekne.
Hned vedla stala Toyo RAV4 a su to auta takmer rovnako vysoke a Toyo je akurat o cca 15cm dlhsie. Priestoru v tom musi byt hodne, pretoze predny previs je kratky, predne sklo zacina cca 20cm skor, nez na Toyo, + ma kolmejsie zadne dvere. O.i. nakladacia hrana je velmi nizko, tam si na tom novinari budu chrochtat blahom.
Avatar - autista
autista
Přijď na dny otevřených dveří. Já v ní seděl už v pátek 😄 Až na plastové kliky, které působí lacině jako ve FABII, mi vadili na dotyk příliš měkké sedačky. Vypadali, jako kdyby měli paměťovou pěnu. 😄 ale třeba z nich záda nebolí. Uvidíme. První dojem, čelní sklo příliš daleko před řidičem 😄 ale neměl jsem času na zbyt, tak jdu až na otevřené dny si to i projet
esenbe
Také jsem pracoval jako obchodní zástupce 😉
Avatar - escorpion
escorpion
Vystihol si to presne aj vtipne :yes:
ml_ml_ml
Nebyl byl lepší nějaký komplexní souhrn všech informací, než zaspamovat titulní stranu pouze těmito zprávami? Co se týče srovnání designu, je to rozhodně subjektivní záležitost, ať si pan Kodym dělá srovnání s čímkoliv, je mi to jedno, obrázek si udělám vlastní, vtip to je ale perfektní. V Autotipu by mohli zavést žebříček kvality designu a různé stupně ohodnocení 😒br />
5. vůbec BMW
4. trošičku BMW
3. trochu víc BMW
2. spíš BMW než cokoliv jiného
1. úplně totálně BMW

O3 vypadá ale dobře a těším se na svezení... 😉
Avatar - iudex
iudex
>😁 :yes:
dietmar
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Kneblis
Asi tak... Jenže češi a slováci jsou hloupé stádo a protože se vůz vyrabí u nich doma v ČR musí si ho koupit a hned po jeho nákupu jsou mistři silnic protože mají škodovku a zejména chrochtávku, která při srovnání s konkurencí bude samozřejmě zase drahá a čecháček si bude muset připlácet za výbavu, kterou u konkurence dostane v ceně. >😁
TomAuto123
Souhlas >😁
Avatar - Stefič
Stefič
v porovnání s hjudájem a kijou máš asi pravdu 😉
King of rain
Tak pokud je to tak jak pišeš, jak by se měli tvářit zákaznici Audi, BMW a Mercedesu,VW?Nikdo to nikoho nenutí kupovat!!Kdo akceptuje cenu, koupí, kdo ne, jde jinam.Nevidím tam jediný problém.
lada.m26
Jasně.Češi a slováci jsou hloupé stádo a Ty máš jistě vystříbený vkus a výš co je pro nás nejlepší... :no:
_MT_
Takže předpokládám, že ses už odstěhoval. :-! Jo a Slovákům se Škodovky vyrábí u nich doma v ČR, jo? >😒]
Avatar - RWD
RWD
... je odrazem této diskuze

slov chvály: 0
hrdost na domácí značku: 0
stupidní kecy a nadávky na redakci: 100%

a to by si někdo mohl omylem myslet, že sem chodí lidi co mají rádi auta, vyznají se v tom a dokážou vést normální věcné diskuze.
esenbe
jupí máme novou octavii, redaktor s plným břichem při pohledu na příjemně smějící se hostesku dopisuje slova o dokonalosti tohoto vozu. Je to bezva. Jsem tak rád, že jsem čech. Protože my máme octavii !

Co má společného láska k autům a octavia? Co má společného národní hrdost a výrobek, který nemá nic českého? Vždyť je to seskládaný golf z něčeho ...

Není v tom nic českého i když historie značky škoda přímo vybízí k tvorbě špičkových vozů s vlastní duší a dizajnem.
BaracudaJ
Všechny Škodovky se vyvíjí Česaně v Mladé Boleslavi, kde sedí zhruba tisícovka konstruktérů a mají tu nejmodernější vývojové centrum v rámci VW (nedávno dostavěnné). Jistě zrhuba třetina dílů je koncernových (motory, platforma MQB,...), ale zbylé 2/3 vozu musí někdo vymyslet, navrhnout, vyrobit, otestovat, smontovat..A to je práce českých rukou.

Nebo máš pocit, že bočnice Golfa sedne na OIII?

O vývoji auta nemáš moc ponění, z tvých příspěvků je to jasně čitelné...a pod články Škoda si zřejmě ulevuješ vid...pomohlo?
nastran
No na druhou stranu metodiky testování, databáze KVS, know how, je vše od VW.

Osobně se nerozplývám nad Octavií, tak jako se nerozplývám nad Kia nebo Hyundai. Tento vůz je poměrně předražený, ale zase to zaměstnává české lidi, tak raději ať se prodá více Octavií než KIA.

Osobně bych si to auto ale nekoupil a už vůbec ne s 77kW motorem. To auto pak neuveze 4 lidi do kopce.
_MT_
Ano a mimo jiné také proto je Škoda konkurenceschopná a na úrovni, na jaké je. Sama by se tam škrábala horko těžko. Také to s ní, pokud vím, VW chtěl vzdát, ale nemohl.

Jen by mne zajímalo, máte nějakou statistiku, ze které plyne, že mezi prodanými vozy jsou ty Škoda dražší? Nesoudíte, doufám, z ceníku.
XTad
"No na druhou stranu metodiky testování, databáze KVS, know how, je vše od VW"
Je potreba rozlisovat mezi VW jako znackou a VW jako koncernem. Testovani, know-how atd. probiha prave na koncernove urovni.
esenbe
Věřím tomu že s mírnými úpravami by se ze škody dal udělat golf a naopak
figurka
>😁 >😁 >😁 Jde o ten termín mírná úprava.
Avatar - Anonym
Anonym
A montují to poláci a ukrajinci vid z dílů který sou německý nebo vymysleli v dojčlandu
Avatar - Typhoon
Typhoon
Vedeš řeči na úrovni esenbáka, Nomen omen.
bojler_
:yes:
Avatar - Righ
Righ
Mas samozrejme pravdu, ve skutecnosti, ze 99% reakci tvori posmesky a utoky bud na redakci, na testovany vuz, anebo na oboje, se zrcadli malost a zakomplexovanost, kterou si v sobe valna cast naseho naroda nosi. Je zajimavy, ze to postihuje mladsi generace jeste vice nez ty starsi.

Utechou muze byt, ze uroven internetovych diskuteru je z mnoha duvodu na celym netu obecne otresna a je jeste vyrazne nizsi, nez jakej je celonarodni prumer. Kdyby bylo mozny dat dohromady odezvu od vsech ctenaru, kteri si tento clanek precetli, urcite by vypadala jinak, nez ty vyvredly mindraky vsude kolem. Je mi zahadou, ze se tyhle saskarny porad ucastni i skupinka diskuteru, kteri pisi inteligentne a vecne.
Nagano
Dovolím si nesouhlasit...mám pocit, že doposud se celá diskuze nese spíše ve smyslu toho, že se všichni smějí panu Kodymovi....dosud tu totiž kraloval pan Vaverka, ale od dnešního dne našel přemožitele a není jím nikdo jiný než Kodym...celý článek vyznívá tak, že by se BMW řady 5 mělo začít obávat toho, že přijde Octavia 3. generace....protože Octavia je podle všeho lepší, ještě lepší...no prostě nejlepší...!
Myslím si, že Octavia nebude špatné auto, ale aby tady zní všichni uchcávali...tak skvělý to zase nebude.

Takže klííd...až se bude dát napsat něco věcnýho k autu a ne k oblepený verzi něčeho, co zamaskovali tak, aby to vypadalo jako OII, tak to tu určitě diskutéři napíšou...teď se dá napsat jen výsměch těm sra*kám, který tady pan Vaverka a Kodym vypouští téměř každý den.
Avatar - Righ
Righ
Nelze si samozrejme nevsimnout, ze clanek pana Kodyma vyzniva misty az prilis nadsene a nektery srovnani, jako je to s 3er, muzou tahat za oci. Na druhou stranu zrovna trojkovy bavorak neni zadna modla typu Aston Martin a znam lidi, kterym se nova generace vylozene nelibi (a nejedna se veru o nejaky hospodsky zoufalce). Stejne tak je mozny pozorovat urcity designovy paralely mezi jakymikoliv dvema auty, "tridne" klidne jeste vzdalenejsimi nez Octa a 3er. Opakuju vsak, ze uznavam, ze clanek se spis nese v duchu testovani Ferrari Enzo a nikoliv masovky nizsi stredni tridy, mistr Kodym si mel kazdopadne udrzet vetsi nadhled.

Jestli si ale myslis, ze vyzneni clanku urcuje charakter diskuze pod nim, tak jsi zcela mimo. Ctu ACZ pres 7 let a Skodovka je proste u valne vetsiny diskuteru, a to povetsinou tech primitivnejsich, v absolutni nemilosti a jedinej clanek, kterej by je uspokojil, by byl popis ritualniho tance nad vybrakovanym vrakem libovolny Skodovky. A to je ta stinna stranka cesky povahy, v Nemecku nebo Francii v takhle masovym meritku neco podobnyho vubec neexistuje.
Nagano
Rozhodně si nemyslím, že vyznění článku určuje charakter diskuze...jde o to, že v tuto chvíli je převážná většina diskuze ovlivněna stylem, jakým je článek napsán. Nějaké věcné komenty tu asi přibudou, ale tato diskuze už je hodně zabitá právě tím, že se píše o tom jak byl článek podán.

Co se týče nemilosti u diskutérů tak si myslím, že problém je v tom, že je mnohem snazší napsat výtky a posměšky než pochvalu a něco pozitivního... ¨
Na druhou stranu si myslím, že zde do diskuze píší převážně lidé, kteří se o auta zajímají a zcela na rovinu Škoda není nijak extrémně zajímavá značka, takže i možná proto převažují negativní názory...

Třeba konkrétně já...myslím si, že Škoda nedělá špatná auta, ale značku jako takovou nesnáším...vadí mi to, že je z ní uměle vytvářeno něco co není, vadí mi ta obrovská zaujatost většiny, kteří tuto značku hodnotí (novináři zde v ČR) a spousta dalších věcí, ale to by bylo na dlouho.
webpaja
Odsouzení šmahem všech nesouhlasných diskutérů to posouváš sám do roviny, že ten kdo souhlasí je vlastně jedinej správnej diskutér. Až na výkřiky je tu spousta celkem vtipných komentářů, který by si měl autor minimálně přečíst.
Avatar - Ham.
Ham.
Klid, je potřeba to brát s nadhledem.
Auto.cz plní mimo jiné jakousi vedlejší funkci léčebného ústavu ublížených, zapšklých, frustrovaných a jinak duševně postižených jedinců, kteří si sem chodí ulevit od svých bolestí denního života. Představ si, jak by stouplo domácí násilí, tedy bití manželek, manželů, dětí či domácích zvířátek kdyby tito jedinci neměli auto.cz kde si vybijí své frustrace a mohou zase jeden či dva dny fungovat jako skoro normální lidé?
>😁
jossalito
Trefil jsi to do černýho. :-! :yes:
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
:yes:
I_don't_speak_czech
Powinniście się cieszyć, ze macie niemiecką bo niemiecką... ale swoją własną Skodę 😄 U nas nawet marka nie przetrwała i musicie wiedzieć, że w Polsce zazdrościmy wam tego 😄 Dlatego, życzę wam więcej dumy i zadowolenia ze Skody 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Hrdost nnení na místě.
Avatar - GM.rja
GM.rja
To myslí vážně, že chtějí zařadit auto s délkou 4,65 m do střední třídy? Vždyť je to jen o 5 cm více než Cruze v nižší střední, ale o více než 20 cm méně než skutečná střední v podání Malibu. Neudělali v MB někde chybu?
Avatar - RWD
RWD
Není pomyslným metrem roztřídění spíše rozvor než délka? Délka nemusí o vnitřním prostoru a pohodlí vypovídat vůbec nic.
supersoul
To ani rozvor o vnitrnim prostoru moc nevypovida. Napr. soucasne Audi A4 (delka 4703 mm, rozvor 2808 mm) vs. Toyota Carina E (delka 4530 mm, rozvor 2580 mm) - kdyz si v te Toyote posunu sedadlo ridice uplne dozadu, tak mam vzadu vic mista nez kdyz si chci v A4 sednout tzv. za sebe (merim zhruba 182 cm). Kdyz si chci za sebe sednout v Toyote tak mam na zadnich sedadlech mista jako v Audi A6. Stejne tak kufr je v Toyote o 65 litru vetsi (480 l vs. 545 l). Jinak ale ty rozmery Audi vs. Toyota vs. Octavia III hezky ukazuji jak nam auta v prubehu let narostla a co bylo kdysi stredni tridou je dnes mensi nez auto postavene na podvozku z nizsi stredni.
BaracudaJ
Ve vozech s motorem podél Audi, BMW nikdy nebude v podélném směru vzadu takový prostor jako ve stejně velkém voze s motorem napříč. Ano Mondeo je prostornější než BMW3.
supersoul
Ano, a proto ani delka vozu ani rozvor nic nevypovidaji o vnitrnim prostoru a pohodli jak to naznacoval crhs, a pokud jde o rozdeleni do trid, tak nejdulezitejsim kriteriem zarazeni auta do te ktere tridy je spis nalada marketeru te ktere znacky nez nejake fakticke rozmery.
bojler_
Myslím, že je docela jedno kam se to bude řadit. Automobilky napříč spektrem toho nakecají tolik, že to může dráždit jenom člověka, který chce, aby ho to dráždilo.

V reklamštině zůstane asi hodně dlouho neohrožené "nejkvalitnější české SUV" a "nejoblíbenější MPV v ČR".
_MT_
To je otázka. Čekal jsem něco na spodní hraně střední třídy, hlavně jsem byl zvědavý, jestli se dotáhne rozvorem na to minimum. Pro mne je 4,65 střední třída, naprosto bez problémů. Rozvor se bohužel nedotáhl tam, kde bych ho rád ve střední třídě viděl, tedy nad 2,7.

Jen tak mimochodem, z anglické Wiki k mid-size/ large family/ střední třídě: "Large family cars were usually around 4.50 m (177 in) in length by the early 1990s, but are now shifting to 4.70 m (185 in) or more in length. Examples of large family cars include the Ford Mondeo, Opel Insignia, and Volkswagen Passat."
Sleeper
Rozvor 2,65 je stále nižší střední třída. Hraniční je dnes právě 2,7 m.
_MT_
? Zkus si to přečíst ještě jednou, asi sis spletl dvojku a čtyřku, rozvor a délku. Rozvor je 2686, jestli si dobře pamatuji, ne 2650. A dále: "Rozvor se bohužel nedotáhl tam, kde bych ho rád ve střední třídě viděl, tedy nad 2,7."

Nesmíš u toho spát. >😒]
TomAuto123
No designově je to furt stejnej hranatej hnusák na urovni Dacie ... Už i Renault dělá hezčí auta ... Škodovky auta pro český vepře a cikány :yes:
Avatar - Ronault.
Ronault.
Už léta zde mimo oficiální redakci probíhá úspěšná "anketa" ZLATÝ ventilek, která upozorňuje na ty nejpodstatnější, nejvytříbenější a často nejzajímavější příspěvky našich diskutérů. Někdo s ní souhlasí, někdo ne, tak už to v životě chodí.

Nicméně s ohledem na čím dál větší porci převzatých článků jiných periodik, vytříbenější redakci navrhuji a zakládám novou anketu zaměřenou i na profesionály😒br />
"ZLATÝ CHLEBÍČEK"

Jméno jest uděleno na počest této nesporně nejklasičtější, dnes bohužel často neprávem opomíjené, lahodné pochutině všech školení, rautů, oslav, předváděcích akcí, kterou jistě každý novinář zná a s oblibou vyhládává.

Do ankety bude naše odborná porota z řad čtenářů vybírat ty nejkvalitnější vyjádření, názory a hodnocení. Přednost mají hlavně ty, které nabízí doposud nepublikovaný a neznámý pohled na problematiku, jehož přínos výrazně posune vnímání produktu automobilového průmyslu nad rámec dosud vnímaného.

Jako první nominaci jakožto samozvaný předseda poroty nominuji výrok Vítězslava Kodyma z redakce AUTO TIP za tuto citaci, která naprosto mění vnímání sousloví "srovnání s ničím, co doposud"😒br />
"Vzhledově nemá Octavia III (2013) srovnání s ničím, co dosud Škoda vyrobila. Dostala čisté, jasně řezané tvary, které se neokoukají ani za pět let. A jestliže maskování dávalo přídi podobu menšího a levného Rapidu, ve skutečnosti je od něj na míle daleko a klidně ji lze měřit s BMW řady 3. "

Tento příspěvek budiž zařazen i do soutěžní kategorie "krátkozraký novinář", jehož vítěz získá poukaz na vyšetření v ambulanci očního lékaře. I když uznávám, že zde by bylo možno uvažovat i o kategorii MARIÁNKOVÝ CHLEBÍČEK.

Již nyní tato sezona vypadá jako jedna z nejlepších!
King of rain
"Vzhledově nemá Octavia III (2013) srovnání s ničím, co dosud Škoda vyrobila"

Jo toho jsem si taky všiml, to tluče do očí......viděl bych to spíše na slepeckou hůl, letos už podruhé, díky metanolové aférce.

>😁
Avatar - Ronault.
Ronault.
Hlavně by se měli nějak dohodnout s panem Burešem z vedlejšího článku, jinak dělají zmatek v hlavách českých zákazníků:
"Design vozu pokračuje v současném trendu značky" >😁
Avatar - Stefič
Stefič
pan redaktor je zjevně další obětí methanolové aféry
kuko
>😁 :yes:
Avatar - Katikakus
Katikakus
Hezky napsano... :yes😒br />
Autor zrejme po vecerech popiji Tuzemak z likerky Drak.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Zvažuji, jestli k vyšetření očního lékaře nepřidat ještě jeden norský lék Fomapizol >😒] Inu i do Auto TIPu dorazil levný alkohol.
Avatar - T613
T613
komu já jsem o téhle anketě nedávno říkal? >😒]
Avatar - Ronault.
Ronault.
Vůbec netuším, historie QIPu smazána >😒] >😁 (chtělo to vypilovat >😒] )
Avatar - T613
T613
prý vypilovat >😒] >😒]
a vítěz stále dostane autíčko pro Kena? :-!
Avatar - Mrakoplas
Mrakoplas
Když oni tak moc chtějí zaplatit cestu na příští raut a pokud nezaujmou PR oddělení značky, mohlo by se na ně zapomenout.
Koukni o kousek níž, jak se snaží GTI a pořád ho nikdo na rauty nezve. >😁

Jinak, hlásím se do poroty. 😄
Avatar - iudex
iudex
Skeptických čarodejníkov do poroty nechceme, tam musí byť naivný optimista ako Dvoukvítek. 😉
webpaja
Kritickej pohled na nekritickej text 😄
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
No minimálně znělku pro vyhlášení bychom měli. [odkaz] >😁
Avatar - Ronault.
Ronault.
>😁 :yes: úplně jsem zapomněl
Avatar - Emel
Emel
Já nominuji toto:
Chystá se úplně nové 1,2 TSI, to ale podle toho, co víme, pro Octavii vůbec není jisté a jestli na něj dojde, tak až po pár letech výroby (řekněme 2015 nebo tak)

případně:
Třetí generace Octavie se má prodloužit ze současných 4569 mm na zhruba 4800 mm
Avatar - Ronault.
Ronault.
Předsednictvo ti děkuje 😉
Avatar - Aladeen
Aladeen
sa bude približovať jedine cenou 😉 ktorá bude podľa mňa na úrovni Strednej triedy ... Rapid dostal miesto nižšej strednej a Octavia sa vyhupla do strednej ... Som zvedavý ako bude finálny interiér vyzerať zatiaľ sa podobá podľa mňa na [odkaz]

[odkaz]

Len aby tam už bol priestor aj pre nohy vodiča ....
hikeen
Nepochybují, že nová Octavie bude dobré auto. Ale ty superlativa jsou bych řekl přehnaná. A o chování na silnici bych nebyl takový optimista. Auto má opravdu už podle fotky velký zadní převis, který chování na silnici určitě nepomáhá. A myslím, že až uvidíme cenovku tak to taky nebude žádné terno...
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Stantu
jestli je to ironie, tak je to dobrý...jinak sem sázej příklady,jelikož by mě to vskutku zajímalo...
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Stantu
tak to je jasný...a dál ? Mě docela zajímá.. (btw,čekal jsem spíš,že zmíníš velikost kufru...)
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Stantu
:yes: 😄 hehe, to pak jo
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
jamp
224.000 km strávených s OI ( kúpená nová ) a prkotinách znehybňujúcich tento povoz v tých najmenej vhodných chvíľach bolo dostatočným dôvodom nekúpiť ani OIII.( asi viem dôvod veľkosti kufra, zmestí sa tam mechanik aj s potrebným náradím a náhradnými dielmi ). Servis mala pravidelný predpísaný aj nepravidelný vynútený, servisná knižka vzorne vyplnená autorizovanými servismi ŠKODA. Možno až budem starý, senilný sklerotik, ... ale to mi našťastie skôr zoberú vodičák.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
ryccardo
To si jeden z mála co má s O1 problémy. Všichni ostatní včetně mě jen jezdí a jsou s autem spokojený. Tak to prodej a kup si něco jinýho když myslíš, že jsou jiný auta podstatně bytelnější a spolehlivější.
MariAchi
Tak proč si s tím tak dlouho jezdil, ty masochisto?
jamp
po rade.
- nepíšem, že som nekúpil, ale že nekúpim
- v čase kúpy bolo nové a bolo že to slávy na výstave
- Octu som mal od 1997 do 2005, predaná do AAA so serviskou, návodom, všetkými kľúčmi
- po Octe som najazdil 142.000 km svojim a niečo ešte k tomu služobným,nemusel som ani raz volať asistenčnú službu a nemal som rozpadlý káblik od imobilizéru, zlé čidlo chladiacej kvapaliny ( s tým sa potrápili aj Hujerovia v servise, teplá neštartovala ani za boha ), lambda sondu v ..., stratenú palivovú mapu ( a v pokojíčku som ju tiež hľadal ), holt už nie som nemehlo :-!
- jazdil som 9 rokov, chcel som si za tých 570.000 SK užiť 😉
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
jamp
čidlo chladiacej kvapaliny - zostal som visieť min. 6 krát kým to odstránili.

A imobilizér nepoškodil zlodej, ale výrobca kábliku, ktorým bol pripojený do riadiacej jednotky ( inak bežná závada, v okolí ešte jedna v tom istom čase ) asi to vystrúhal nejaký rus z brezy. Pokrok neviem, Sup 1 firemný šúpal sa lak na dverách, retard z garančky to zdôvodnil umývaním v umyvárke, tak som bol zvedavý, kde umýva on.
Každé auto môže mať problém, ale musí ma doviezť do cieľa. So škodou to zatiaľ riskovať nebudem, ale možno príde doba, keď jej cieľom bude aj kvalita, nie zisk na auto. 8-s
jamp
playstation driver už nič, a v iných vláknach ide zodrať klávesnicu :-!
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - RWD
RWD
když oni jsou zvyklí na ty need for speedy a tam hold naklikat krásný lak, doplňky, vinyly a zajezdit si v jagu, porshe nebo veyronu je tak snadné 😄 většina z nich sice asi nejsou tento typ, ale řekl jsi to krásně 😄 :yes:
Avatar - NSA
NSA
Ty asi taky nejseš Čech viď? Viz. tvoje: "Přeji dost článků, at to stěma počítačovíma řidičama zamává " ale kritizovat ostatní ti jde víc než dobře... :no: :no:
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - NSA
NSA
Tak alespoň nekritizuj poláka za to že píše anglicky >😁 když ty sám neumíš psát česky hm :-!
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - NSA
NSA
Ty že nikoho nekritizuješ? Tak to je k zasmání tedy... >😁 Tímto v této minidiskuzi s tebou končím :yes:
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - NSA
NSA
Tak ještě naposledy - jelikož ti došly argumenty, uchyluješ se k tomu nejhloupějšímu co lze - položíš to do osobní roviny a urážíš. To o tobě vypovídá hodně. :no: :no:
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
webpaja
Ty jsi drnčící kardan 😄 Začínáš se zajímavě profilovat 😉
I_don't_speak_czech
Hi, I'm from Poland, and I have a question to reviewers... 😄 I am looking for a new car, but I don't know is it worth to wait for new Octavia. What can you say about interior quality and used materials? Is is better or maybe worse than in the current model? I'm a little bit afraid it will be worse, because even the more e😜ensive VW Jetta has a lot more hard plastics (for example door panels) than the current Octavia. Could you tell me what material is used on those parts of the interior?

- dashboard - soft foam or hard plastic?
- front door panels next to the arm rest - soft touch fabric, fabric without the foam beneath, hard plastic?
- front door panels just under the window - soft touch foam, hard plastic?
- rear door panels next to arm rest - soft touch fabric, fabric without the foam beneath, hard plastic?
- rear door panels just under the window - soft touch foam, hard plastic?

Thx, and sorry I'm writing in English... 😄
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
I_don't_speak_czech
Translation to Czech by Google Translate: ;-\
Ahoj, já jsem z Polska, a mám otázku na recenzentů ... 😄 Já jsem hledal nové auto, ale já nevím, je to stojí za to počkat na nové Octavie. Co můžete říci o vnitřní kvality a použitých materiálů? Je lepší, nebo možná horší než v současném modelu? Jsem trochu strach, že to bude ještě horší, protože i dražší VW Jetta má mnohem více tvrdých plastů (pro panely např. dveří) než aktuální Octavia. Mohl byste mi říct, jaký materiál se používá na těch částech interiéru?

- Přístrojová deska - měkká pěna, nebo tvrdé plasty?
- Přední výplně dveří vedle loketní opěrkou - soft touch textilie, tkaniny bez pěny pod, tvrdé plasty?
- Přední výplně dveří těsně pod oknem - soft touch pěny, tvrdý plast?
- Zadní výplně dveří vedle loketní opěrky - soft touch textilie, tkaniny bez pěny pod, tvrdé plasty?
- Zadní výplně dveří těsně pod oknem - soft touch pěny, tvrdý plast?

Thx, a omlouvám se, že píšu v angličtině ...
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
I_don't_speak_czech
Napisałem pianka, bo nie wiedziałem jak to nazwać po angielsku 😊, ale chodziło mi o to, czy pod tkaniną jest coś miękkiego, tak jak np. w golfie 6. czy może raczej jak w Jettcie, gdzie cały materiał wygląda jak taśma samoprzylepna, a pod nim jest tylko plastikowa skorupa.
Golf😒br /> [odkaz]
Jetta😒br /> [odkaz]

PS. Czy ja dobrze zrozumiałem, że miałeś styczność z nową Octavią III?
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Jenže kolik lidí v ČR umí polsky a kolik anglicky. Jen ať píše anglicky, překládat to nemusí.
esenbe
Dlaczego nie pisac po polski, Czesi twoju jezyku rozumie znaczne lepie niz po angelsku.
Avatar - NSA
NSA
Tak jest . . . >😁
esenbe
Ale psát je horší >😁
vrkuboy
Tak to máš pravdu 😄 Polsky rozumím a rozumím i psanému textu, ale jak mám psát polsky tak mám trochu problém.
I_don't_speak_czech
Tak myślisz? 😄 Pisałem po angielsku bo ja osobiście mam problemy z czytaniem po Czesku. Wyłapuję podobne słowa, ale jednak mam problem żeby złożyć to w sensowną i zrozumiałą całość 😄

Poniżej tekst po Polsku😒br />
Cześć, jestem z Polski i mam pytanie do testerów... 😄 Rozglądam się za nowym samochodem i nie wiem czy warto czekać na nową Octavie. Co możecie powiedzieć o jakości wnętrza i zastosowanych materiałów? Czy jest lepiej, czy może gorzej niż w obecnym modelu?
Szczerze mówiąc, obawiam się że może być gorzej, a to z tego względu, że nawet droższy VW Jetta ma dużo więcej twardych plastików (na przykład panele drzwi) niż obecna Octavia.
Czy możecie określić jaki materiał został użyty na wymienionych poniżej częściach wnętrza?

- Deska rozdzielcza - miękka pianka czy twardy plastik?
- Przednie panele drzwi, obok podłokietnika - tkanina z gąbką pod spodem, tkanina bez pianki, twardy plastik?
- Przednie panele drzwi tuż pod oknem - miękka pianka, twardy plastik?
- Tylne panele drzwi, obok podłokietnika - tkanina z gąbką pod spodem, tkanina bez pianki, twardy plastik?
- Tylne panele drzwi tuż pod oknem - miękka pianka, twardy plastik?
esenbe
czesi to maji odwrotnie. Nie problem czytat . Dla mie je lepiej gdy staramy se mowic podobnym jezykem niž zupelnie inným. Czesto zadarca sie, ze Polaci v Czechach mowi w sklepie po angelsku i gdzie glupo patrac na siebe , niz mowic i rozumiec po jezyku poslkiem.
I_don't_speak_czech
Będąc w Czechach, mówiłem po Polsku, a w sklepie odpowiadali mi po Czesku i JAKOŚ dało się dogadać, ale szczerze mówiąc przynajmniej dla mnie nie było to takie oczywiste... Chyba było w tym więcej domyślania się niż rozumienia 😄 Nie wiem też, na ile język Słowacki i Czeski jest różny od siebie, może jest taki sam tylko wymowa inna? Nie wiem... ale np. Słowaków jest mi dużo łatwiej zrozumieć niż Czechów. 😄

Odnośnie Polaków mówiących w Czechach po angielsku... Myślę, ze woleli by mówić po Polsku - Polsk👋Czesku 😉 ale podejrzewam, ze maja podobny problem co ja i raczej na pewno nie jest to zła wola z ich strony. Nie wiem... może z jakichś przyczyn Czechom jest łatwiej zrozumieć język Polski, niż Polakom Czeski?

PS. A Ty widzę, że mówisz po Polsku?
esenbe
Ja mieszkam w pryzgranicnej krajine. A tu jest polska mowie bardzo popularna a wszystki rozumie. Zamiast ,,Hi5,, tu jest piontka na przyklad.
I_don't_speak_czech
Aha, no ja mam dosyć daleko do granicy, a w Czechach byłem tylko raz i jestem nie przywykły 😄 Gdybym się trochę osłuchał i oczytał, może więcej bym rozumiał.
vrkuboy
Witam!
Język polski jest podobny do języka czeskiego.
Myślę też, że większość ludzi rozumie bardziej polski niż angielski, szczególnie na Morawach. Zacząłem się sam uczyć polsky, od tego czasu co jestem właścicielem dwóch Fiatów 126p. 😄 Ponieważ większość informacji o tym bolidu jest w języku polskim.
I_don't_speak_czech
No to powiem Ci, że efekt tej nauki z książek o Maluchu jest niesamowity 😄 Bo oprócz 2 bardzo nieznacznych błędów w odmianie, napisałeś całkowicie poprawnie...niczym rodowity Polak 😉
vrkuboy
Dziękuję za komplement.
Każdy wlasciciel Malucha jest prawie jak Polak. >😁 Nawet mój Fiat Panda jest rowniesz zrobiony w Polsce. Brakuje tylko kobieta. >😁
Avatar - Ronault.
Ronault.
Wszystko ladne, chlopaki, ale ze by kdoś odpowiedzal na pytania? Co? Nic >😁

Tak to dla chlopaka s gwarom z Zaolzia.

Jetta jest lowend Volkswagenu z Mexika, to co nowy Rapid Szkody, to znaczy, ze nowa Octavia by miala byc to co Golf, to jest miekke. 😉
I_don't_speak_czech
Oby, ale powiem Ci, że z golfem 7 też już nie jest tak pięknie. Moim zdaniem pomimo tych błyszczących czarnych plastików materiały są gorsze niż w 6 generacji. Przykładowo w wersji Comfortline na siedzeniach zastosowano tandetny materiał siatko-podobny (zupełnie jak w Focusie).
Drugą oszczędnością jaką zauważyłem było zastosowanie tańszego materiału do wykończenia drzwi tylnych... ta część pod samym oknem nie jest już miękka i miła w dotyku... teraz jest ona wykonana z twardego plastiku (nawet w wersji Highline) 😞 I skoro nawet golfa potaniają, to mocno obawiam się o Octavię, która przecież ma być takim tańszym golfem.
I_don't_speak_czech
hehe... Tylko, że Polacy chyba za długo byli zdani na malucha i sentyment do tego samochodu nie jest zbyt powszechny >😁. Moi rodzice też kiedyś mieli malucha - kupili go po starym i psującym się już fiacie 125p 😄 Niestety był to samochód, który mieli chyba najkrócej ze wszystkich, bo wytrzymali z nim jakieś 2 miesiące 😄 Mieliśmy rodzinę oddalona o 600 km od miejsca zamieszkania i kilka dni po pierwszej takiej wycieczce maluch został z wielką ulgą sprzedany 😄 😄 Wróciliśmy do Fiata 125p... i mimo, że miałem kilka lat, to do tej pory pamiętam, jakie wrażenia towarzyszyły tej wyprawie 4-ro osobowa rodziną. :-!
vrkuboy
Maluch to jest pasja! Mały fiat przetrwa jeszcze tysiąc lat 😄
Dla mnie jest to najlepszy samochod na swiecie.
Nasza ekipa [odkaz]
Muron
Dzien dobry, u pana jest hojna fortuna, bo pan Muron zna po polsku. V nowoj Octavii bedzie wszystko piekno lagodne i aksamitne 😉
I_don't_speak_czech
Gdyby Pan Muron jeszcze siedział w nowej Octavii to juz w ogóle, jakbym wygrał w Loterii >😁 No i jeżeli ma być: "WSZYSTKO piekno lagodne i aksamitne" to już dosłownie brzmi jak Mercedes 😄
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
....do vevnentrza O3 sie vlezie caĺa armia Sviatej Jadwigy >😁 >😁 >😁 >😁
esenbe
>😁 Polska jest magiczny jezyk
I_don't_speak_czech
Chyba nie nadążam 8-s 😄
Aleš Jungmann (Auto.cz)
[odkaz]
GTI
No tak tohle, byť stále slušně maskované, musí dostat do kolen každého, kdo již okusil volant v reálné akci. Vizuální charakter bez poskvrny, styl vozu referenční, a to nejdůležitější - proporce - ty jsou konečně a bez pardonu... jedinečné, takřa... "bavorácké".

Dobrá zpráva je i to, že budeme moci dychtivě každý den otevírat zdejší stránky v očekávání dalších včasných zpráv o překrásné Octavii. Redakci pochvalu za včasnost, tohle jistě ocení tisíce čtenářů, zejména těch, co si novou Octavii pořídí.

Dnes zřetelně a dojatě - BRAVO ŠKODA, BRAVO REDAKCE :yes:
esenbe
[odkaz]
Avatar - jeylkey
jeylkey
:yes:
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
😉 :yes:
Avatar - jazva
jazva
ty už si začal piť s nimi? >😒]
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - wladyk
wladyk
Opatrně. Není třeba si u toho uchc*vat do gatí. Normální auto a zbytečný humbuk pro nic.
figurka
Jo. Strhává pozornost i jinak apatických osob a potřebu něco sdělit mají i naprosto neznámí řečníci. Bohužel, ve vztahu k diskuzi a příspěvkům by stálo za to tvé druhé slovo v názvu příspěvku ochudit o É a A a místo nich použít E a E.
ryccardo
A já už myslel, že se se svým chvalozpěvem neozveš. Osobně budu psát Bravo až se v tom svezu.
_Teddy_
Mas recht. To zrovnanie s BMW3 ma dostalo skutocne do kolien. Ale uz som ten smiech dostal pod kontrolu, takze mozem aj pisat...
Avatar - jazva
jazva
Alebo: Spoveď plágátového cowboya. Stáčí pár fotiek a inkontinencia v tvojom prípade dostáva úplne iný význam. >😒]

BRAVO GTI :yes:
webpaja
To takřka je tam důležitý...ne designéři BMW se budit hrůzou nebudou, ale většina mainstreamovejch modelů automobilek bude mít opět o důvod víc bejt v neklidu.
Torzka vzadu nepotěší z technickýho hlediska žádnýho nadšence, ale to bude asi tak všechno. Opět se ukazuje, že Škoda tvorbou první generace Octavie dokázala něco, co se u běžných výrobců podařilo jen Golfu...stvořit dokonalej základní tvar, fungující i téměř po 2 desítkách let.
GTI
A tak to přesně také je :yes:
jossalito
:yes: :-!
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Jo, vypadá solidně.
GTI
Ano.
Avatar - Emel
Emel
Včasné zprávy jsou dobrá věc, teď ještě aby byly taky spolehlivé... a ne jako minule.
GTI
Myslím, že to nahoře, tedy jakási předpředpremiéra je přesně, co to chce. Nyní zbývá jen pár dnů do premiéry, a je tu kolektivní vědomí, že tedy je se na co těšit. Eso trhu.
Avatar - Emel
Emel
Jsem zvědavý, jestli si ještě někdo krom mě vzpomene na to, čím nás tu krmili před pár měsíci... tedy že Octavia III bude mít 4.8m a z nabídky zcela zmizí 1.2TSI.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Zatím to vypadá opravdu velmi slibně. Jen cena bude asi docela vysoká.
PS: Začíná mi těch antikoncernistů být líto. >😁 www.img.tpx.cz/…ds/Scr000013.jpg
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Doslova podprahová reklama na Jaguar. :yes:
ryccardo
Tu máš čerte kropáč. Ono není poznat zásadní rozdíl mezi klikovou zadní nápravou a multilinkem. Když jsem tvrdil, že rozdíl v zavěšení zadní nápravy běžný řidič, při běžné jízdě nepozná, tak jsem byl za ***a.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
ryccardo
Už ti čoveče přesně nepamatuju.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Do značné míry máš pravdu, jde hlavně o naladění, viz bývalý Ceed s multilinkem stojící za nic... Ale z druhé strany počkejme na článek a ne na PR článek metylika Kodyma.
Avatar - Ham.
Ham.
Na hladkém asfaltu (v Portugalsku jiný nemají) budou rozdíly minimální. Chleba se láme v rychleji projeté české zatáčce, tedy té která je v lepším případě zvlněná, blbě klopená a nejčastěji posetá mnohá výmoly nebo přímo pastičkami na mamuty. Tam se odděluje zrno od plev (multilink od torzky).
Torzka když chytí jámu na jedno kolo tak přenese rány a otřesy i na druhé kolo (protože obě kola jsou v podstatě pevně spojená). To má dva efekty, jednak se rozhodí přilnavost i druhého kola kdežto u multilinku alespoň jedno kole stále vede auto danou stopou i v situaci kdy se druhé kolo vypořádává s dírou (to je asi spíš důležitější pro soutěžní jezdce a ne pro Octavii) a zároveň "vypořádání" se s dírou je u multilinku kvalitnější protože multilink zajišťuje při jakémkoliv propérování daleko přesnější kinematiku kola vůči vozovce (kolo je stále přesně kolmo k vozovce). Ale je zde ještě druhý efekt, který je pro Octávii daleko důležitější a to je komfort, rána která se torzkou přenese na druhé kolo se přenáší daleko více do karoserie a cestovní komfort jak z hlediska vnímaných otřesů tak hluku je prostě horší. Samozřejmě vyjížďka po sametově hladké portugalské silnici s kloboukem na hlavě toto nemůže odhalit.
simson33
:yes:
Avatar - Typhoon
Typhoon
Chytí-li jámu všechna čtyři (nebo alespoň obě zadní) kola zaráz, což se tuná může celkem snadno stát, rozdíly mezi torzkou a multilinkem se opět smažou. Rozumím tomu správně, že?
ryccardo
Všechny 4 kola do díry to je jen hypotéza, která zas tak často nenastává. Souhlasím více méně s Hamem. I když nemyslím, že jde zrovna o hladkost asfaltu. Pokud pojedu do zatáčky rychle urve se mi torzka dost nepředvídatelně a mnohem dřív než víceprvek a to i na super asfaltu o tom nechci vést debaty. Víceprvek je určitě lepší řešení co se týče jízdních vlastností o tom taky nechci vést debaty. Jen se to při normální jízdě nepozná. To že vletíš do díry a poskočí ti celej zadek je pravda, ovšem i s víceprvkem skočíc do díry ucejtí řidič ránu a auto mu nepříjemně odskočí. Prostě si stojím za tím, že pro obyčejnýho řidiče na normální ježdění nemá víceprvek význam. Ve VW na to evidentně přišli taky čiže do aut s výkonem tuším < 110 kW budou dávat torzku a pro výkonější varianty kde je větší předpoklad že s takovýma autama bude někdo "závodit" použijou víceprvek.
Avatar - Emel
Emel
Vážená redakce, nedávno jste tvrdili, že Octavia nebude mít 1.2TSI... a pokud ano, pak tedy rozhodně ne od začátku prodeje, spíš tak 2014-2015. Když jsem vám to nevěřil, tvářili jste se ublíženě a tvrdili, že je to z důvěryhodného zdroje a nelze o tom pochybovat. A hoplá... teď jste se svezli s 1.2TSI 77kW. Bude k tomu nějaká reflexe?
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
Emel
To samozřejmě ano, ale podívej se do té diskuse - Lukáš Vaverka:"Chystá se úplně nové 1,2 TSI, to ale podle toho, co víme, pro Octavii vůbec není jisté a jestli na něj dojde, tak až po pár letech výroby (řekněme 2015 nebo tak)".
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
MariAchi
A to je tam ještě zmínka o 1,2 TSI/63 s pětikvaltem...
Avatar - Righ
Righ
Gratuluju, jsi prvni, kdo vznesl smerem k redakci skutecne vecnou pripominku - Lukas Vaverka by mel uznat, ze jsi tehdy mel pravdu. 😄
Avatar - iudex
iudex
Tiež som zvedavý na feedback (a či vôbec Lukáš na to nájde odvahu).
Avatar - KubikCv
KubikCv
Hlavně už má chlazené svody >😁
Ono stačilo v Česaně testování Yetiho s TSičkem a po několika krouženích naplno se kat přehřál tak,že motor spadnul do nouzového režimu.
Stát se tohle někomu na delší trase po německý dálnici... :no😒br />
asi dva nejlepší slogany pro Škodu
Škoda - peněz
Škoda - simply never
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - KubikCv
KubikCv
mám to z první ruky...po pár hodinách nepojízdný auto...ale tak od toho testování v Česaně je...určitě už to nebude záležitost produkčního auta...ale i tak ve mně TSi nikdy nevzbudí důvěru
Avatar - Emel
Emel
Lukáš Vaverka, 19.7. v diskusi: "Chystá se úplně nové 1,2 TSI, to ale podle toho, co víme, pro Octavii vůbec není jisté a jestli na něj dojde, tak až po pár letech výroby (řekněme 2015 nebo tak)".

[odkaz]

Ondřej Pavlůsek, 30.8. přímo v článku😒br /> "Třetí generace Octavie se má prodloužit ze současných 4569 mm na zhruba 4800 mm"

[odkaz]
Ondris
Okta tech patnact centimetru pridava jinde. >😒]
Coz me privadi k myslence, kdepak asi diskuteri "co uz Oktavii videli" a tvrdili tu neustale neco zaruceneho o 4,8m ty informace vzali 😉 Ja bych vedel.
_MT_
Alespoň rozvor celkem trefili. 😉
Avatar - Ronault.
Ronault.
Možná to bylo psáno jen někde v návodu, ten pan Vaverka nečte a kdo ví, jestli toho nečte daleko více 😉
Xawier
JJ Emele, také jsem se jim tehdy tady na diskuzy vysmál 😄 Bylo jasné, že je to úplný nesmysl, který může tvrdit jen někdo, kdo se v automobilové branži moc nevyzná!!! Pan Veverka mi tu tvrdil,že jejich informace jsou z ověřeného, zaručeného zdroje a základním motorem bude 1,4 TSI a délka 4800mm >😁

Nechtěl jsem tu teď "kopat do mrtvoly",ale když už jsi to vytáhl 😄 😉
Avatar - PeterLuk
PeterLuk
Už vieme ako bude vyzerať 😒br />
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]

Aležeby sa podobala na BMW 3, to teda nie... >😁
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - PeterLuk
PeterLuk
..
Nagano
Ty sis ráno nevzal prášek viď...tak to naprav, protože už jsi toho tady napsal zbytečně moc...
Avatar - PeterLuk
PeterLuk
stalo sa 😄
webpaja
To víš, že jo 😄
LudaBaxa
Dnes opět a znovu - Péťo, co příspěvek, to perla >😁
Xawier
jj, to musely být hodiny a hodiny práce ve photoshopu >😁 >😒]
Avatar - PeterLuk
PeterLuk
>😁
Avatar - kari.laz
kari.laz
1.) Verze do 110 kW včetně mají klikovou zadní nápravu.
- jestli bude dobře odladěná, tak to nebude zásadní problé, ale čekal jsem to spíše stejné jako u golfu. Navíc "včetně" znamená, že i nový 2,0 TDI 110 KW nebude multilink a ten zbyde vlastně jen na 1,8 TSI. (následně asi pak na 2,0 TSI a silnější 2,0 TDI)

2.) oproti předchůdci bude Octavia až o 100 kilogramů lehčí
- to je vzhledem k nárůstu rozměrů hodně dobrá hodnota.

3.) Ceny se mají pohybovat na stejné úrovni jako u odcházející generace.
- Pokud to opravdu bude pravda, tak se zdá, že neustále se zvyšující prodeje Octavie budou pokračovat.

Na zbytek si počkám na oficiální představení a osobní seznámení.
Avatar - Righ
Righ
A vida, dokonce se tu objevila i vecna pripominka smerem k autu jako takovymu, a to sice neprijemny orezani viceprvku ve srovnani s Golfem. Neda se nic delat, hierarchie je v koncernu holt jasne dana. ;-\
Avatar - kari.laz
kari.laz
Vsadím se, že 95% řidičů ani netuší, jakou nápravu jejich auto má. Ale i tak je vlastně ze začátku jen jeden motor, co má multilink.
Avatar - Righ
Righ
Tusi, netusi, principialne je viceprvkova naprava zkratka lepsi reseni, byt se nekterym vychodoazijskym vyrobcum obcas nepodari naladit ani tak dobre jako slusna tuha (pevna) naprava. A ze se multilinku Octavka v 99% prodanych vozu nyni vzdava zaslouzi kritiku, byt treba z jinych duvodu mohly jit jizdni vlastnosti nahoru (vetsi rozchod, nizsi hmotnost, lepsi perovani atd.). Soucasne to ukazuje, ze Skoda ma zkratka svoji pozici urcenou jasne pod VW, a to nejen marketingove. Tim nicmene nechci shazovat bezesporu pozitivni vliv, jakej na Skodu VW ma, o tom nemuze byt sporu.
Avatar - kari.laz
kari.laz
ad bod 3.
Pokud bude opravdu cena podobná té současné, tak se to někde ušetřit muselo.
Avatar - Typhoon
Typhoon
právě třeba na multilinku... 😒
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - iudex
iudex
Zníženie hmotnosti je výborná správa a som rád, že Mazda má už zopár nasledovníkov v tomto trende.
Ceny si v dnešnej dobe nikto nemôže dovoliť nasadiť vyššie ako minulá generácia.
Torzka vzadu až nad 110 kW je ale sklamanie, a veľké. Kým u Golfa sa už slabšia 1,4TSI bude robiť s multilinkom, u Octavie ho ani dvojlitrové TDI nebude mať. To de facto znamená, že prevažná väčšina Octavií na našich cestách (tipujem, že nad 110 kW bude max. 5😖 bude s vlečenou zadnou nápravou. 8-s
jossalito
Na idnesu zase píšou, že torzka jen pro 1.2 TSI a 1.6 TDI a zbytek multilink. (od 90 kW). Dokud to nebude představené, tak je to pořád spekulace.
webpaja
Cena mě zarazila nejvíc, upřímně si neumím pak představit fungování jakýhokoliv vybavenějšího Rapidu.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Nejspíše půjde rapid po uvedení Octavie s cenou dolu, nebo ta cena té octavie nebude zase tak podobná té současné, jak by se mohlo zdát.
webpaja
Rapid jsem viděl zatím jen staticky, ale v prostřední výbavě vypadá ještě pořád trochu lowcostově a to už je v akčním radiu OIII. Pro mě by Octa byla jasnou volbou, bez diskuze, bez pardonů.
Avatar - kari.laz
kari.laz
[odkaz]
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
esenbe
banda kolem auta.cz je už docela známá. Většinou vyřadí z baru i lepší chlast >😁
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ondris
>😁 :yes:
Avatar - KubikCv
KubikCv
to mi po*er záda...na novinkách subjektivně lepší článek než na škoda/auto.cz
Avatar - Ronault.
Ronault.
Přesně tohle jsem chtěl říci... jen tedy ne subjektivně, ale zcela objektivně 😲 Tak to je síla...
Avatar - KubikCv
KubikCv
asi drogy v chlebíčku >😁
Avatar - boost.
boost.
No tohle, dozvěděl jsem z Novinek víc než z článku od mistra Kodyma. Tohle jsem fakt nečekal.

Uvidíme, jak se jednodušší verze náprav popere s českým tankodromem...

BTW, přední zamaskovaná světla mi připomínají Jaaag XJ. >😁
Avatar - 1975ak
1975ak
Já vidím furt jeden a týž tvar. Nechápu jak jste s toho všici paf. Tahle škodárny jsou bez dizajnovýho nápadu. Ale asi někomu dělá dobře jezdit v autě které má už několik let stejný tvary.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - wladyk
wladyk
To je humbuku. Za chvíli to bude na každém rohu a nikdo se oni neohlédne.
Nicco
Skoda uz takmer predbehla v predojoch Fiat, myslim globalne. Preco taketo auta nerobia aj Taliani? Potencial, hlavne v motorovej oblasti maju a aj dizajn im velakrat celkom vyjdne.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nicco
:yes:
Avatar - euro89
euro89
Díky bohu, že Fiat takový auta nedělá. Italové nudný střepy nikdy neuměli a tak je to jen dobře. :yes: Že se Škoda dobře prodává? To i hnůjdaj a kia a přesto to jsou auta, o které bych si neopřel ani kolo... Je to stejný, jako bys konstatoval, že pekař prodá víc rohlíků než rybář lososů a divil by ses, proč nezačne rybář prodávat taky rohlíky.
Nicco
Lenze prave tieto nude crepy sa predavaju dobre. Maju povedzme trvanlivy dizajn, takze ludia su ochotni dat za take auto aj viac penazi, pretoze si drzi cenu a neokuka sa. Teraz nechcem davat Octaviu za vzor takehoto serozneho nemeckeho dizajnu. To vobec nie. Audi je tym vzorom.
JaM1977
takze sa O3 konecne dotiahne na Cruze? (ten ma 2685mm)
Avatar - iudex
iudex
A stále menej, ako Fluence (tuším 2,70m). A šírka je stále menšia, ako u Focusu minulej generácie (2,84m)...
Vždy sa nájde niekto, kto je v nejakom čiastkovom parametri lepší. V tomto smere ale treba Škode uznať, že je to zlepšenie výrazné a priestorovo sa dá očakávať, že bude patriť k najlepším v triede.
jossalito
:yes:
nastran
A co sem dát nějaké fotky toho auta, jak budete vypadat doopravdy? Když už jste to řídili, tak jste to mohli vyfotit bez toho hnusného maskování. Takhle to auto vypadá příšerně.
Avatar - kari.laz
kari.laz
četl jsi ten článek vůbec?
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
King of rain
Nastrane, ty jsi to nečetl, ty jen obrázky ..už od mládí. >😁 No jo no.... >😁
vrkuboy
Navrhuji zřídit sekci leporelo >😁
Avatar - Typhoon
Typhoon
Nebo komiksy...
Avatar - ZiP2150
ZiP2150
Nič iné sa vo svete automobilizmu nedeje, okrem "českej" Octavie? Od rána zaspamovaný facebook... Rozuiem, že auto.cz je súčasťou bulváru a preto ide skôr o masy ako o kvalitu, ale čo tak napríklad facelift Mercedes triedy E... nič? [odkaz]

Poprípade aspoň krátky článok o SEMA 2012...

2013 WRX STI ako limitka? [odkaz]

Nie, že by ste registrovali stratu, ak Vás opustí pár čitateľov... som s Vami od roku 2006 a kvalita aj obsah je čím ďalej tým horšia. O bývalej a kvalitnej komunite v diskusiach ako na moje.auto.cz nehovoriac.
Avatar - KubikCv
KubikCv
kouzlo embéčka je přece v tom...že je téměř dostupné všem >😁 >😁 >😁
Avatar - salamoon
salamoon
pockaj si.z carscoop sa tu objavuju veci po 2-3 dnoch...dockas sa. 😉
Avatar - boost.
boost.
SEMA tu nikdo bohužel neřeší, popřípadě tak měsíc po jejím skončením. Radši si půjdu na Speedhunters a jeden konkurenční web o autech, kde je -zdá se- vše o něco rychleji.

Taky jsem se ještě od auto.cz nedozvěděl o faceliftu BMW 5er... O MB E nemluvě. Ten jakoby patřil na SEMA, podle jednoho obrázku se to špatně hodnotí (nejlíp by to chtělo vidět naživo), ale ten narázník mi tam nějak nesedí. Za to zadní část vypadá pěkně. :yes😒br />
Foto interiéru. [odkaz]
Avatar - ZiP2150
ZiP2150
Speedhunters sú jasná voľba... už len pre to, ak človek nemá záujem o fotografie vo FULL HD rozlíšení 800x600 pixelov v dobe 22" monitorov... a o kvalite fotografií nehovoriac.

Čo sa týka názoru na autá, som nestranný. Mám rád VW, ako aj BMW, Audi, Škoda a pozdáva sa mi aj kórejská produkcia. Ale prísun príspevkov zo strany Škoda a VW je extrémny.

Od času, keď sa zmenil redesign webu (k viac chaotickému v dnešnej dobe minimalizmu a simplicity) mám pocit, že kvalita príspevkov, ako aj výpovedná hodnota testov išli len a len dole.

Test nie je len o subjektívnych pocitoch, ale aj o reálnych číslach (nie tabuľkových), ktoré na auto.cz vždy chýbali. Nazýva sa to SYSTÉM...

Škoda...
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Zajímavé je, že novináři z WHATCAR? píší, že jezdili 2,0 TDI 110KW a 1,8 TSI a obě auta měla multilink. Takže informace zde na auto.cz ohledně "Verze do 110 kW včetně mají klikovou zadní nápravu." v tomto případě moc nesedí.

The one slight note of caution is that we’ve only driven cars with a sophisticated independent rear suspension setup; less powerful models will have a simpler system.

[odkaz]
webpaja
JJ, taky jsem to četl, v rámci hrdosti doufám, že se upsali Angláni, ačkoliv by bylo fakticky lepší , kdyby pravdu měli 😄

Taky nepsali nic o BMW3 >😒]
Avatar - kari.laz
kari.laz
Popravdě by mi přišlo více logické, kdyby 110KW diesel měl už multilink.
Avatar - iudex
iudex
Práve na 2,0TDI sa bude lámať chlieb. Ak bude mať dvojliter multilink, keďže ide o obľúbenú motorizáciu pool cars, stále bude na cestách silné zastúpenie "viacprvkových" Octavií. Ak nebude, z multilinku v Octavii bude rarita asi ako dvoljitrové Fabie.
_MT_
Možná je to < 110 kW, tedy včetně silnějšího 1.4 TSI (i tak by tu byl rozdíl od Golfu, o kterém se spekulovalo). Také bych čekal, že 110 kW TDI bude mít multilink. Zmíněný článek na novinkách uvádí do 110 kW, včetně vysloveně nepíší.
Xawier
Souhlasím...
Avatar - KubikCv
KubikCv
Zatím to vypadá na přední světla z Audi a zadní z Rapidu...a to co je mezi tím je GolfoPassat....Škoda nezklamala...vybavila Octavii šestiletými motory....vypadá to,že doživotní náplně nebude mít jen převodovka...ale i motor...
Avatar - kari.laz
kari.laz
Všechny motory jsou úplně nové. Nevím, kde čerpáš informace, že se jedná o šestileté motory.
Avatar - KubikCv
KubikCv
šestileté motory - tím jsem myslel 6letý provoz >😁
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
GTI
Téměř všichni (z rozumných jistě všichni) vítáme a očekáváme příjezd královny našich silnic, o tom žádná, zde platí ono příslovečné - na silnici, padni komu padni. Konfrontuj si třeba focuse... [odkaz]

Buďme však nyní důsledně realističtí, koneckonců, podívej se na svojí holku, tu také sebekriticky netlačíš někam mezi prémiová těla, a upřímně, s bídou bys jí obhájil schovanou na koupálku někde za lowendovým keřem ... a zaměřme se na kritičtější stránku Octavie.

V podstatě tu byl (jako dlouhá nit) táhnoucí se malý/velký, lépe řečeno krátký/dlouhý problémek. Ten samozřejmě vyrostl z kořenů koncernové participace na daných podlahových komponentech, přesto je potřeba říci, že jistá limitace stávajících rozvorů obou Octavií byla vnímána nijak nadšeně.

No, a jak je patrno shora v článku, tak Octavia zásadně povyrostla v rozvoru. Jediná možná a jistým způsobem i částečně realistická výhrada k Octavii (myslím jediná racionální výhrada, krysopsí kvikot garážových amatérů nechávám stranou) tedy definitivně odpadla.

I nadále bude Octavia těžit ze své fantastické praktičnosti (liftback), k tomu přidává nepodskočené poměry v kabině, veskrze aktuální a světový "kabaň-styl" designu, no... člověku se až rosí voči.

Tedy co najít na O-III v rámci jistého garážového diskusního kriticismu? Nic, tvrdím, že nic. Nebo je tu snad někdo, kdo by měl nějaký kritický argument přitěžující (nádherné) Octavii III v jejím Eu-ro-zletu?
Avatar - iudex
iudex
Máš úplnú pravdu, ten Focus zostane stále na ceste kráľom (holt tretia generácia multilinku, to už sú nejaké skúsenosti). 😉
_Teddy_
Ale no tak, budme realisti, daka ta "chybicka" sa da najst aj na 911-ke, nieto ze na Octavii. Tak podme na to😒br />
1. vlecene ramena vzadu vidim ako jednoznacke krok zlym smerom, presnejsie "katovanie kostov". Ak sa nemylim O1 ich mala, O2 uz mala komplet multilink. Nemam teraz na mysli skusenosti wrc-pilotov ktori davaju na PS3 Loebovi minutu na kazdej RZ-te, ale o stabilite v kritickej situacii, ked musis na ceste spravit "losi test" (trebars koli tomu ze ti na cestu vyskocil daky ten tunajsi "los").

2. predne svetla. Jednoznacne oproti O2 krok spravnym smerom (ten "mandlovo-cinsky patvar je fakt dizajnova katastrofa), bohuzial cistota a elegancia prednych svetiel O1 to stale nie je. Preco si nepriznat, ze ten prvy tvar bol najlepsi?

3. sice viac miesta na nohy pre vzadu sediacich pasazierov, vykupene ale za cenu menej miesta nad hlavou. Ale aby som bol objektivny, toto je "ficura" typicka aj pre liftbacky o triedu vyssie...
Avatar - Emel
Emel
První tvar světel nebyl nic moc, až facelift tomu dodal trošku šmrnc. S novými technologiemi se ale nebojím, že by právě světla měla být problém.
Avatar - Emel
Emel
Byla tu ještě jedna vážnější výhrada, a to nevalný výsledek crashtestu.

Rozvor a bezpečnost jsou zřejmě nyní vyřešené, ovšem přidává se nová potenciální výhrada ke konstrukci zadní nápravy.
Avatar - iudex
iudex
Presne, na to sa trochu zabúda, už v danej dobe (a menej prísnych pravidlách) neboli 4 hviezdy žiadna chvála, tak predpokladám, že na tomto si dali záležať a bude to tentokrát už plný zásah.
_Teddy_
Nuz, a dnes uz ani 5* nie je ziadna chvala ale skor nevyhnutna samozrejmost, pretoze ta stupnica je zas urobena tak, ze ich ziska prakticky kazde normalne auto. V podstate na hodnotenie bezpecnosti mame zase len dva stavy: vyhovuje (5😉, a nevyhovuje (vsetko menej ako 5😉...
_MT_
Jo, tahle stupnice mne štve. Podle mne by dobré auto mělo dostat sotva hvězdičku.
Ford Henry
To jako že bude jiná kastle. V tuhle dobu? To zní neuvěřitelně. Pokud ne tak bude vypadat úplně stejně jak teď jen tam přibudou světla.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
nebezpecnavosa
Nebo jenom Čech Kodym a spol si dělá co chce ?
_MT_
Jestli jsem to pochopil dobře, jeli ve vláčku, takže tak musel jet vedoucí Superb. 😄
Avatar - salamoon
salamoon
... 8-s
pri rapide to uz bolo sialene,preco s tym zacinate opat? :no:
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Protože je to pro nás důležitý model.
BaracudaJ
Jen dodám, že kliková a vlečená náprava jsou dvě rozdílné konstrukce.

Klikovou používaly Peugeoty např. 405, 306. Vlečená s torzní příčkou je na Golfu IV čo OI. I když se svým tvarem podobají, fungují jinak. Vlečená s torzní příčkou je tzv. polotuhá náprava, odstraněním příčky, ale klikovou nedostanete. Náprava přestane fungovat, protože začne při pružení měnit rozchod. Kliková je nezávislá (představte si kliku u dveří 😄 ), klika pravého kola se pohybuje nezávisle na levém, otačí se v ložiskách uložených v trubce, která určuje napevno rozchod.

A že se rozdíl mezi vlečenou a multilinkem neprojevuje? No nevím. U vlečené je problém kontrolovat změnu sbíhavosti při zatížení, na limitu muže být až přetáčivá. Se změnou odklonu kola prakticky nic neuděláte. A to je ten problém, u multilinku můžete jeho charakteristiku krásně ladit. Navíc mnohem lépe filtruje nerovnosti, prostě nezávislý závěs, vždy bude tižší, komfortnější, přitom bude více sedět v zatáčce 😉
vrkuboy
"Nezávislá" může být i torzka. Svého času měl Renault 4 vzadu dvě torzky (každá pro jedno kolo) a to způsobilo zajimavou anomálii na každé straně byl jinak dlouhý rozvor >😁
BaracudaJ
To byla právě ta kliková náprava. Torzka je akorát způsob odpružení. Nemá vinuté pružiny, ale torzní tyče namáhané na krut. Torzní tyče má vzadu právě i 405 nebo 306. Mají celkem tři. Dvě pro každé kolo jako pružení a jednu tyč propojující pravé a levé kolo, jež má funkci stabilizátoru.

A nestejně dlouhý rozvor měl tuším i R5 nebo už se mi to plete 😄.

Takže skutečná kliková náprava je nezávislá, vlěčená s torzní příčkou je polonezávislá.
_Teddy_
Popisal si to dobre. Doplnim len, ze u naprav typu "pozdlzne vlecene ramena" alebo "kluky" je problem nie len zbiehavost, ale prakticky vsetky tri uhly, ktore sa nedaju dost dobre kontrolovat v celej drahe pruzenia.

Inak kluky aj vlecene ramena (vratane nezavislej verzie) su pekne zobrazene tu😒br /> [odkaz]
_MT_
Pan Hrdlička, který je u Škody za vývoj podvozků odpovědný, mluvil i u Rapidu o klikové (je to na videu nějakého rozhovoru s ním). A pokud ho tlumočili dobře, tak i u Octavie III. Tohle se dost motá dohromady a tak nějak to tu ignoruji (a sám schválně někdy používám nepřesná - lidová - označení).
fireman66
ze mame svoje "servry"ale vy sa doslova odbavujete na nejakej posratej okvavii...co je vlastne platforma vw6 aj ked plasty a interier je cechacky.ja uz roky sledujem toto sialenstvo a pripada mi to ako vyroba tankov T-34 v charkove pocas druhej svetovej valky....nektery lide v cesku jsov jak fanatici na oktafky
😉
Avatar - euro89
euro89
Vážená redakce, opravdu je nutné, aby polovina článků na titulní straně byla o třetím díle automobilové nudy na druhou? Je nějaká šance, že bude do Vánoc alespoň den (původně jsem chtěl napsat týden, ale to bych chtěl asi opravdu moc), kdy tu nebude o škodovce ani článek? :-!
Lubek
Pozrite si prvý TEST NA GOLFA 7 -VYBERMIAUTO.CZ
Už je tam dlho.K testu maju 1.6 Tdi s obyčajnou zadnou napravou a až take super dojmy
z nej nemaju.Tak mi to troška nesedí s tým čo som si v článku tuna prečítal.
Avatar - jozephko
jozephko
80 až 90 % príspevkov na novú Octaviu je kritických. Napísať 2 riadky a hodiť blato na škodovku, na server, na škodovkárov a neviem na koho ešte dokáže každý blbec. Ale aký to má význam? Chápal by som kritiku malého počtu článkov. Ale kritizovať, že článkov je veľa?
Mojou srdcovkou sú japonci, to ale neznamená, že čokoľvek iné musím hneď kritizovať. Nová oktávka sa mi páči, hoci kvôli tvrdým sedačkám a zlodejom by som si ju asi nekúpil.
Ale ku škodovke mám osobitný vzťah. Aká to bola sláva, keď škodovka faceliftovala 120-ky modelmi M. A to už nehovorím predstavovaní Favorita v roku 1987. Súčasnosť je len slabý odvar toho, čo sa v komoušských médiách dialo týždne a mesiace pred premiérou Favorita.
Avatar - autista
autista
Nevím, ale psát o bezpečnosti u Octavie, která ještě neměla více jak 4 hvězdičky v EuroNcap. Třeba se dočkáme. >😁 >😁 >😁

Velikost. Docela mě baví, jak Octavie roste do délky, když i minulá generace má prostor mezi nárazníkem a chladičem takový, že když si doléváte na benzině blízko polí vodu do ostřikovače, tak než řeknete švec, tak vám skočí zajíc mezi tuto mezeru, propadne, odskočí a běží dál :-!
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - autista
autista
jasně, podcenil jsem ten plast, ale záměrně na ochranu chodců to nebude, protože oproti autům, co tu díru tam nemají tak nemá o body více 😄
Michal Stehnij
Nechápeš srandu? Daleko důležitější podle mně je, jak se torzka bude chovat na "kvalitních" českých silnicích. Že funguje v Portugalsku kde je kvalitní povrch, to mně nepřekvapuje, uvidíme jak to bude u nás.. O tom že je multilink v principu lepší řešení se asi bavit nemusíme.
Avatar - autista
autista
tak tak, Bravo má lepší tlumení předku, než měla moje milá Marea SW, kterou jsem musel jako totálku prodat, ale zadek ustřelí na každé díře, kterých je nespočet. teď bych bral raději Giuliettu, ale když Bravo je pořád super, a oproti jakkékoliv Octavii, co jsem řídil v cenovém rozpětí 400-700tis., různé motory, převodovky atd. přijde přesnější na řízení a pro mě lehčí ovládání. režim CITY je pro mě velmi pohodlný a neměnil bych, Octavie je tuhá a to vše na co se sáhne.v Bravu jedou ovladače jako po másle a nikde nic nevrže. Jedinné co mi vadí, je že má palubní počítač jen jedno tlačítko místo kolébky, nebo dvou tlačítek 😒
Michal Stehnij
Já teda Bravem nejel, takže mám dojmy z Fiatů zprostředkované, ale celkově jsou hodnoceny tak, že řízení moc zpětné vazby neposkytuje, režim City je až zbytečný, ale třeba takové Grande Punto prý vykrucuje oblouky slušně, auto působí agilně, nevím, nechci hodnotit něco, v čem jsem nikdy nejel, já mám Civic 7g a dle mého skromného názoru jsou jízdní vlastnosti vynikající, auto jede jako po kolejích.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - autista
autista
cože? jaké režimy ve škodovce máš na mysli? a poraď, jsem zvědav co mi poradíš. S FABIí jsem jel 1400km a málem jsem šel na týden do lázní. S Bravem 2500km a vysedl jsem jako po 200km z Fabií 😄 asi tak a ten vrtoč FABIE má co lepší než BRAVO? cenu?? Ani to ne
Michal Stehnij
3 režimy posilovače? Na jakém matroši to ujíždíš, ten chci taky.. Tvoje argumentace je stejně ***ská, jako když vyjede Sportage na módní přehlídce a slyšíš Seduuum. Nějaké úrovně posilovače o kvalitách auta nevypovídají vůbec nic, navíc nevím o jakých režimech to mluvíš, nebavíme se o BMW 7, nebo Audi A8.
Avatar - autista
autista
ten už nenapíše, snad ho nemáme na svědomí to bych nechtěl 😄 možná myslel, první posilovač standard, druhý je, když tlačíš auto, tak to je posilovač, a třetí posilovač je ten, co vozíš v kufru, když auto nejede do kopce, tak vyskočí a tlačí, tím posílí výkon motoru >😁 >😁 >😁
_MT_
Nevím, kolik jich má, a nejsou myslím uživatelsky měnitelné, ale jako u jiných aut, tyhle věci lze měnit na přání v servisu. Vždy se musím smát, když někdo na něco roky nadává, ale není schopen se zeptat mechanika, jestli by jeho problém nemohl vyřešit. >😒] Mně na spoustě aut něco vadí a moje první otázka je: "Můžete to změnit?"
sumy
Ten plast jde ale velmi často samovolně ... no prostě upadne. Poměrně často člověk i na dálnici vidí, jak se pod autem mlátí kus plastu. Jestli se nepletu, tak je fixovanej jen plastovejma úchytama. To ale není bolest jen škodovek.
Avatar - autista
autista
Až se objeví cena, tak z ní nikdo v základu hotový nebude, bude přibližně jako nejlevnější Giulietta, která je nyní od 369 900 a 5 let záruky ve výbavě, kterou Octavie bude mít tak o 100 000Kč dráž. :-!
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - autista
autista
jo, aha, já zapomněl, tady se píše jen o ŠKODA, VW, SEAT, AUDI, Porsche, ale existují i jiné značky, fakt >😁 >😁 >😁
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - autista
autista
kecy, kecy, kecy :-!
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - autista
autista
jedno auto v celé ČR v servisu. Může se stát. Už jsi slyšel o poruchových jiných značkách??? v ČR momentálně je s vážnou závadou více ŠKOD, VW, SEATů a AUDI v servisech než vozu FIAT, ALFA, LANCIA a to ne absolutně, ale procenticky 😄 Jsem ze Zlínska, tak mi řekni, zajedu se podívat 😄
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Michal Stehnij
Uvědomuješ si, že nějaká porucha taky může být důsledkem toho, že se k autu dotyčný choval lidově řečeno "jako prase?" Ne vždycky to musí být nekvalitní díly nebo konstrukční chyba..
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - autista
autista
FINLANDe, nevím co petrumr zrovna pije, ale už ztrácí viditelnost, jeho věty jsou nelogické, bez potřebných slov a taky plné nějakých slangů >😁 >😁 >😁 >😁
Avatar - autista
autista
mám pro to vysvětlení, má to jedna ženská, která vůbec nejezdí s Tebou do práce, ale pracuje v tom servisu, proto jí je u *, jestli přijede puntem, nebo giulietou :-! bere to, co má plnou nádrž
Michal Stehnij
Opravdu si myslíš, že tyhle příběhy á la jedna bába povídala mají nějakou relevanci? Nejsem žádný milovník italských vozů, ale mají Multiairy a T-jety problémy jako TSI nebo některá TDI? Já o žádných horror stories neslyšel.. To, že Fiat neumí prodat a že jeho management kašle na marketing je na jinou diskuzi.
Avatar - autista
autista
mně se líbí produkce ze všech zemí, na všem jde vidět lidská práce a někdy i auto, které se nemusí líbit každému je v něčem výjimečné. FIAT dělá auta na velmi vysoké kvalitativní úrovni, ale těžko se mu prodává kvůli těmto kecům. Ale naštěstí znám spoustu lidí, co chválí a to jsou i majitelé luxusníxh vozů ze SRN, ne VW nebo ŠKODA
Xawier
>😁 >😁 >😁 Ty jseš moc! >😁 >😁 >😁
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Michal Stehnij
Počet příspěvků o kvalitě auta nevypovídá zhola nic, a to že se redaktor v návalu euforie dopustí takového srovnání, svědčí spíš o jeho neprofesionalitě než fundovanosti. Co se týká M3 a jiných sportovních aut, tak ta jaksi nikdy nebude mainstream, to jí uale na kvalitách neubírá, nebo možná ubírá, ale v očích těch co si M3 nemůžou dovolit a ti můžou BMW být úplně ukradení..
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
Proč by měla být OIII prodejním trhákem?

1. Má škrabku na led.
2. Má ručku.

A proto šance stát se jedním z nejprodávanějších aut na světě je velká.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - autista
autista
ale jo, prodávat se bude, a s tím lidi, co ji nechtějí ani vidět nic nezmůžou. Pořád se najdou takový, co si myslí, že dají za šunt hodně peněz, tak že si to prostě můžou dovolit. Je to jako koupit si tričko za 250 a nebo tam přišít logo LaCoste a prodávat ho za 2250, kde je rozdíl v kvalitě??? Prostě je to bublina za více peněz, než je užitná hodnota auta, nehledě na debilní parkování ve městě, měli se zaměřit spíše na zvětšení rozvoru při současném zkrácením vozidla, to by Octavii prospělo a dodalo šmrnc 😄
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - autista
autista
tady ses profiloval dobře, velký kufr, to je co chceš, tak si stěhuj, mně 400l stačí na 100% všech potřeb a vždy je místa nazbyt
Michal Stehnij
Je to mamlas, že na něj reaguješ, co nemá 500l není auto, tomu se nelze než smát, ať si s tou svou O I. zkusí vyhýbací manévr tak v 80, 90, pak možná pochopí, k čemu jsou jízdní vlastnosti..
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Michal Stehnij
Já nemluvím o pneumatikách, ale o odladění podvozku ty osle. Samozřejmě že pneumatiky taky mají na ovladatelnost vliv. Ta tvá mantra alias kufr mně vůbec nevzrušuje, prostě odmítáš pochopit, že ne každý potřebuje velký kufr.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Michal Stehnij
Každý má jiné potřeby a i když si myslím, že taková Mazda 3 by ti v 90% případů posloužila úplně stejně a ještě bys se za volantem bavil, ale jak říkám, ať si každý koupí to co chce, co mi vadí je, že ty tady nepředvádíš nic jiného než je obhajoba vlastní garáže. Já mám své auto taky rád a hodně, ale nemám problém uznat, že jsou i auta objektivně lepší, ale takový Lexus IS-F nebo Jag XF-R si bohužel nemohu dovolit..
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Jen tu zas nezačínejte se škrabkou... 8-s
Michal Stehnij
Třeba to tak není, ale když se odvádí pozornost stylem má to škrabku a chytré odkládací prostory, tak to vytváří dojem (aspoň u mně), že koncový produkt až tak dobrý není. Nevěřím tomu, že by redaktoři byli tak prostoduší..
Xawier
Obávám se,že ty tohle nikdy nepochopíš >😁
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
Asi jsi to blbě pochopil, tohle totiž není ironie a úspěch škodovce fakt přeju (je to moje nejoblíbenější automobilka) a vyzdvihuju jen věci, co propaguje sama ŠKODA.
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Xawier
Jednoznačně krok zpět!!! Nicméně je fakt, že 80 procent kupujících Octavie to vůbec nepozná... Bojím se,že patřím mezi těch zbývajících dvacet 😄
Avatar - Choochoo
Choochoo
Jak nepozna? Donedavna jsme tu slyseli, jaky je viceprvek spica a kdo ho nema v nizsi stredni tak neumi a ze to kazdy pozna. To same platilo o mekkych plastech a kazdy by v zakladu motor nejlepe o 100kW. Najednou tu mame material, ktery by v nizsi stredni mimo kufru nemel skoro co nabidnout a ona je to prej "stredni" trida. Mimo kufru a a ceny to asi se stredni nebude mit moc spolecneho 😉
Tipoval jsem torzku u Golfa, i OIII a trefa primo do cerneho. Zkusim do tretice tipnout cenu OIII a to v zakladu za 449 tis Kč.
100oktanu
Pokud to bude nad 110 kW, tak ty motory budou nejméně tři. 😉
Autoservis
Jsi na omylu. 90% Řidičů nepozná jaká je na vozidle použitá zadní náprava a Ty určitě nepatříš mezi zbylých 10. Víceprvek je je vynášen do nebe, proč? Co je na něm tak skvělého? Jeho složitost, náchylnost k poškození které není na českých cestách nic zvláštního. Ohnuté ramena, rozhozená geometrie nápravy je běžný jev u multilinku.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Vzhled...klidně ji lze měřit s BMW řady 3... Nevypadá náhodou Octavia III jako Rapid? Takže BMW je úplný looser, když jeho design je souměřitelný s Rapidem
prostorností se nová Octavia III může měřit s obřím Superbem... no né, takže Vzhledem k tomu, že Superb porážel i Skového medvěda, tak nyní už i Octavia je na tom líp než S-classe >😁
1,2 TSI si na okreskách s výrazným stoupáním vzala 7,5 l. Vzhledem k velikosti auta hodnoty zcela v pořádku... za kolik že jezdí to BMW 3 >😁 >😁 >😒] ?
Upřímně řečeno, žádný zásadní rozdíl vůči zadnímu multilinku v Octavii 1,8 TSI 132 kW jsme na klikatých portugalských silničkách nezaznamenali... Je vidět, že český automobilový novinář toho opravdu mnoho poznat nemusí 8-s :no:
Je tam škrabka, se mi ulevilo >😁 , ale postrádám deštník v zadních dveřích...

Octavia III bude bezpochyby dobré auto, ale takovéto blouznění autora článku... Jestli nemá slíbený 1 ks do domácí garáže, tak naprosto nechápu, co ho vedlo k napsání takovýchto bludů :-!
Avatar - Choochoo
Choochoo
:yes:
olsztyn
photoshop

[odkaz]

mlhovky jsem neřešil.

Celkově z toho ale extra nadšenej nejsem, rapid hezčí
Avatar - Choochoo
Choochoo
Pro me zatim asi nej Octavka, teda pokud to bude vypadat podobne 😉 Maska vypada vice plozene a ne tak tupe jako u Rapida, takze u me lepsi OIII.
Nejak tam ale nemuzu najit dle clanku to BMW3 >😒]
olsztyn
no to vůbec spíš minulou generaci audi A6 ;-\
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
dobrá práce :yes:
a vyšlo nám z toho jasné BMW 3 >😁 >😁 >😁
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
Ještě černá fólie na sloupcích a máme tu OIII. :yes:
dsfgdsuhft...@...
Always incorporate cheap beats by dre informative data. For example: the use of your appoint & namely of organization, cheap beats contact details,Monster beats Studio Red Recording Engineer Blue Diamond, cheap dre beats e-mail id plus logo can be helpful as you. If you don't do so, you may lose the clients for of your beats by dre cheap misdemeanor You can likewise use some innovative taglines to promote yourself plus your fixed. It e😜resses a positive attitude towards life, demonstrate musical cheap dr dre beats personality. “Re know your music”, Monster beats headphones so as to provide a better user e😜erience of music.Whether on the bus station in the subway, or street cheap beats by dre
Avatar - veverka1990
veverka1990
Tohle neni skodovka ale wolgswagen!!! Pokud se tohle cechum libi tak uz jsou fakt na hlavu prtz tohle domrdali jak mohli !! >😁 >😁 >😁
Mirasr
Sice bych si oktávku nikdy nekoupil, ale do ted se mi celkem vzhledově líbily ale jestli tohle vyjede na silnice tak budu zvracet :no:
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
:no:
Apolo Anton Ohno
Tak na to se teda těšim 😄
[odkaz]
[odkaz]
JaMM
Ale, ale pan redaktor. Co to pisete!!!
"Vzhledově nemá Octavia III (2013) srovnání s ničím, co dosud Škoda vyrobila."

Tak, ako povedal jeden boss VW o Golfe VII: Golf je uspesny "format", ktory sa nebude zasadne menit. To iste deklaruji sefikovia v Skode o Octavii.

Sefredaktor Auto Tipu, pan Kodym, minule napisal tuto schizofreniu:
"Design vozu pokračuje v současném trendu značky." a vzapati „Vizuálně nemá srovnání s ničím, co dosud Škoda vyrobila,“
pk1247
Je to stejný hnus jako ty předešlé, jen blb jezdí ve škodovce.Slušný řidič má skutečné auto. >😁
Xawier
Hold někdo na ni má a někdo nemá 😉
Avatar - eXp10it
eXp10it
Podle popisu v článku jsem vytvořil v photoshopu vizualizaci nové Octávie a... nevypadá vůbec špatně [odkaz]
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
>😒] :yes:
milanSUV
:yes: pokud by to ve finále dopadlo, takhle nějak, tak myslím že dobrý.
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
speedy_21
touto cestou chcem pozdravit autora clanku a myslim zeby mal tuto pracu nechat pretoze prirovnat tento automobilovy vtip k bmw je sialene >😁 dokedy si uz skodovka bude mysliet ze ked pokrivia plechy prednej masky na ohybacke tak im vznikne novy model?😊 nic proste nula bodov nema nic zaujat ved to vyzera otrasne a na toto chcu ludi lakat ? jedno ma tesi ze nas je viac antiskodovkarov 😄 a skodovka velky pozor pretoze taky hyundai kia vas asi coskoro zmetie zo stola 😄
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Já myslím, že redakce je spokojena. 411 příspěvků... Účel článku naplněn. Bohužel podle mě smyslem uveřejnění článků zde se stalo mít co nejvyšší návštěvnost, nikoliv nabídnout co nejobjektivnější informace 8-s Za vším hledej peníze ;-\
Autoservis
Příspěvků za 4 dny! Pak tady něfňukejte že se zde píše jen o koncernu hlavně o škodovkách. :no😒br />
Můžete si za to sami >😁
objekt21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Damon666
To se dalo čekat, že nová Octavie bude přehnaně vychválená. Pane novináři, neberte mi to za zlé, ale Váš článěk je pěkně trapný a na Vašem místě bych zveřejnil veškeré mzdové ohodnocení od Škodovky. V podstatě se snažíte zvýšit prodejnost Octavie tím, že se s ní neustále cpete do střední třídy, když tam vůbec nepatří!!! Octavie nemá ve střední třídě co dělat, protože nemá dostatečnou šířku a délku nápravy. VW Golf má menší zavazadlový prostor a je zařazen v nižší střední třídě. Porovnáváte Octavii III s trojkovým BMW. Za chvíli budete porovnát Octavii s BMW 7 nebo s Mercedesem S !!!!!!!!
Nemám nic proti Škodě, ale děláte z ní něco, co rozhodně není. Navíc auta VW jsou z lepších materiálů, takže Škoda je horší značka. Navíc je jasné, že zvukový projev benzínového motoru 1.2 TSI nebude nějak výrazný. Co se týče hlučnosti v interiéru, tak Škoda je na tom horší než jiné konkurenční značky. V Citroenu C4 není skoro vůbec slyšet zvuk motoru 1.6 HDi a uslyšíte spadnutí špendlíku na podlahu. Tak skvělé odhlučnění jak francouz má např. i Hyundai.
jozino
Plechařina kolem světlometů u Octávie III mi připomíná špatně zalátaný hrnec.
Ten nový kabaňstyl není nic moc. ;-\