Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Octavia III: Co odhalila první fotka interiéru?

Jak bude vevnitř vypadat nová generace Škody Octavia 2013? Podívejte se na první fotku.
Zpět na článek
31. 10. 2012 08:10
31. 10. 2012 08:42
31. 10. 2012 10:26
31. 10. 2012 13:18
31. 10. 2012 14:36
31. 10. 2012 19:58
4. 12. 2012 18:18
31. 10. 2012 13:22
31. 10. 2012 16:19
31. 10. 2012 17:24
31. 10. 2012 19:56
31. 10. 2012 21:31
31. 10. 2012 19:57
31. 10. 2012 13:38
31. 10. 2012 14:17
31. 10. 2012 13:51
31. 10. 2012 14:54
31. 10. 2012 18:43
31. 10. 2012 16:44
31. 10. 2012 19:55
31. 10. 2012 16:50
31. 10. 2012 17:26
31. 10. 2012 18:09
31. 10. 2012 18:11
31. 10. 2012 20:39
31. 10. 2012 21:17
31. 10. 2012 20:38
1. 11. 2012 01:02
4. 12. 2012 17:10
4. 12. 2012 17:07
31. 10. 2012 08:10
Katování kostů
Je škoda, že se musí šetřít a trochu ostuda, že Raoid logo na volantu má, ale u Octavie ho z úsporných důvodů nenajdeme. Třeba bude v příplatkové výbavě samolepka, co se tam nalepí. Klasická ručka je lepší, s elektrofonickou se nedá smykovat.
Rozbalit vlákno
13
31. 10. 2012 08:16
Re: Katování kostů
Myslíš, že tam zůstane jen příprava na logo u auta co má k dispozici všechny možný elektronický a technický vymoženosti...nenech se vysmát.

Smykující oktávkáře zbožňuju >:-[]
Avatar - gld
31. 10. 2012 09:10
Re: Katování kostů
"príprava na logo" >:D

Akoby som čítal popis základnej výbavy.
Avatar - KANKUNEN
31. 10. 2012 09:13
Re: Katování kostů
Už chápu, proč jses včera zastával Trotla. Kdo Murone pochopil, ten se zasmál.
31. 10. 2012 12:18
Re: Katování kostů
Rád bych některý věci chápal jako nadsázku...tohle mi tak nepřipadlo.

Máš-li na mysli, že mi není jedno osobní napadání přispivatelů, pak jsem zásadně proti!!! Nemusím s někým souhlasit, můžu si myslet svý, ale používat podobný výrazivo je projevem slaboduchosti a hlouposti.
Avatar - KANKUNEN
31. 10. 2012 15:35
Re: Katování kostů
Naopak, proti blbossti je třeba bojovat.
1. 11. 2012 07:08
Re: Katování kostů
Stejnou blbostí nebo urážkama? To je podle mě pod úroveň normálního člověka.
1. 11. 2012 08:08
Re: Katování kostů
Blbec si svou blbost zpochybnit nedá. Podle reakcí na příspěvky míněné v nadsázce se pozná, kdo je chytrej kluk a kdo je blbej.
Avatar - NSA
31. 10. 2012 08:30
Re: Katování kostů
Co spíš nerozkousnu je nulování palubního PC v kapličce pod přístroji...super představa že když jedu chci vynulovat tak prostrčím ruku věncem volantu a snažím se nulovat...opravdu bezpečné. Jakto že jiné automobilky to umí jen koncernu se to tak nějak nevede... :no:
31. 10. 2012 08:59
Re: Katování kostů
Nechapu proc vsichni prostrkavate ruku vencem volantu, to za ten volant neumite sahnout ze strany?
Avatar - NSA
31. 10. 2012 09:09
Re: Katování kostů
Jo tak to je taky ohromě ergonomické... :no: když sedím při jízdě opřený do sedačky a chtěl bych vynulovat PC tak nechci strkat ruce ani skrz ani okolo volantu chápeš ?? :-O
31. 10. 2012 21:38
Re: Katování kostů
Rozhodně víc, než strkat ruku skrz věnec. >:D Nikdy by mne ani ve snu nenapadlo, že se o to bude někdo pokoušet (byť ve stojícím voze). Mně zase vadí, když někdo tak zbytečnou funkci dá například na volant. Za to bych ho proplesknul. Chci vidět člověka, který tak často nuluje palubní počítač, že musí mít tlačítko na volantu. Jako by nebyla nějaká užitečnější funkce, která by tam mohla najít své umístění. Případně, jako by volant nemohl žít s méně tlačítky na sobě. Ovládání, to už je něco jiného.
Avatar - VL4D
31. 10. 2012 13:12
Re: Katování kostů
Kdo, prosím tě, může dostat nápad nulovat palubní PC za jízdy? Vždyť to můžeš udělat bezpečně, né za jízdy.

Já to například dělám tak, že na volant sáhnu ze strany, a udělám co je potřeba.
Avatar - twistedTSD
31. 10. 2012 16:49
Re: Katování kostů
A nemyslíš, že je logické nevystavovat svůj znak na volantu maskovaného vozu, který nebyl oficiálně představen?
31. 10. 2012 08:42
navigace u kolen
Navigace tradičně někde u kolen, kdy už se poučí a dají jí blíž zornému poli, jako to má třeba nový Leon.
Rozbalit vlákno
1
31. 10. 2012 08:45
Re: navigace u kolen
:yes: :yes:
Avatar - jozephko
31. 10. 2012 08:48
Takto vyzerá ideálna palubka
V segmente mainstreamových áut škodovka robí asi najlepšie palubky - v triedach od Rapidu vyššie. Jednoduché, prehľadné, symetrické, bez záplavy čudlíkov. Takto si predstavujem ideálnu prístrojovku. Menej je naozaj niekedy, ale v podstate aj dosť často viac. Stačí si spomenúť na obludné dosky u nového Focusu či záplavu čudlíkov u Oplov. Alebo prístrojovky u Renaultu v štýle hračiek pre deti. Alebo avantgardu od Citroenu. Alebo mrazivý chlad od Volva. Alebo...
Nie som škodovkár, ale v škodovke pracujú naozaj chytrí ľudia, ktorí presne vedia, čo je pre ľudí zaujímavé a dôležité. A pokiaľ im VW uvolní ruky, tak to vedia perfektne urobiť.
Kto by si pred 20 rokmi vedel predstaviť, že o 20 rokov francúzske i talianske automobilky, ale aj ford či opel budú predstavovať oproti škodovke lacnejší, resp. menej výhodný variant kúpy.
Takže - čo je pravda nie je hriech - simply clever. A bratia Česi - buďte radi, že máte takých chytrých ľudí a zbytočne na nich nenadávajte. Český priemysel sa totiž vracia a možno už aj vrátil tam, kde bol medzi dvoma svetovými vojnami - na absolútnu svetovú špičku.
Rozbalit vlákno
13
31. 10. 2012 09:01
Re: Takto vyzerá ideálna palubka
No o té záplavě čudlíků se dá polemizovat. Už sem to tu v nějakém příspěvku kdysi počítal. A rozdíl Astrou (Insignii) a Golfem byl asi dva čudlíky. Opel je dělá prostě veliký a proto to vypadá, že jich je víc. Navíc ještě upřednostňuje hardwarová tlačítka vůči dotykovým , kterých VW využívá víc. A třeba pro starší lidi jsou hardwarová tlačítka, která jsou stalé na stejném místě a plní stejnou funkci mnohdy daleko přijatelnější než dotykáče.
A tu navigaci u kolen jsem už zmiňoval, to je ergonomické faux pas.
Takže u mě by to rozhodně vyhrál interiér nového Leonu, než ten od Octavie.
Avatar - gld
31. 10. 2012 09:13
Re: Takto vyzerá ideálna palubka
Ak je palubka dobre ergonomicky spracovaná, nevadí ani väčší počet tlačidiel. Niektoré autá sa snažia redukovať počet hardwarových tlačítiek na úkor preklikávania sa v menu palubného počítača. To nevidím ako pokrok.
31. 10. 2012 20:20
Re: Takto vyzerá ideálna palubka
:yes: Přesně tak. Třeba Volvo má tlačítek habaděj, ale rychle se na ně dá zvyknout. Pak je ovládání rychlejší než kolečka, kterými se musí točit a klikat než se něco stane.
31. 10. 2012 09:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Aladeen
31. 10. 2012 09:18
Re: Takto vyzerá ideálna palubka
Mne ide hlavne o to aby mi stredový panel nezarezával do pravej nohy ! A to OII , Fóbia aj superb nevedia splniť . Inak som sa pekne zasmial keď mi predavač povedal že na bolesť nohy od stredového panelu si zvyknem >:D
Avatar - escorpion
31. 10. 2012 18:47
Re: Takto vyzerá ideálna palubka
Presne tak. Kvôli tomuto nedostatku škoda ani u mňa neboduje. Síce ergonomický, ale hnusne široký stredový panel :no:
1. 11. 2012 08:19
Re: Takto vyzerá ideálna palubka
Docela jsem se zasmál, když jsem si až po dlouhé době u svého civica všiml, že prostor, kde může pravá noha přijít do styku se středovým panelem(byť vyjímečně) je poměrně velký, leř nenápadný čalouněný "polštář" a nehrozí žádné nepohodlí. A že vím o čem to je. S takřka 190cm na středový panely docela "trpim" ve spoustě aut.
Avatar - NSA
31. 10. 2012 09:20
Re: Takto vyzerá ideálna palubka
Tomuto říkáš ideální? Vše utopené někde dole...a ta navigace? Zase dole mimo zorné pole řidiče? :no: :no:
31. 10. 2012 10:05
Re: Takto vyzerá ideálna palubka
Tak sa mi zda, ze si asi v mnohych autach nesedel :-! , inac by si nieco takeho nemohol napisat.
31. 10. 2012 10:21
Re: Takto vyzerá ideálna palubka
No nevím... osobně dávám přednost přehledně a jasně uspořádaným tlačítkům dle hesla "co funkce, to čudlík". Vždy, když čtu o Oplu, jak tam má tu obrovskou záplavu tlačítek, tak mám pochybnost o soudnosti nebo inteligenci autora. Mám od Vánoc novou Astru a ergonomie jejího ovládání je prostě skvělá. Vše je naprosto jasné i na první ovládání a po dvou dnech už jsem dělal vše "po hmatu". Je naprosto přísně logické a jasné, kde se která funkce ovládá a navíc pohmatem je to vždy jednoduše najitelné, protože vedle všech tlačítek je nějaká markanta (kolečko ovládání teplot, hlasitosti, atd.). Prostě nemusí to vyhovovat každému, ale pro mě je ten oplí "tlačítkový cluster" absolutně nejlepší možný způsob ovládání vozu.
31. 10. 2012 10:27
Re: Takto vyzerá ideálna palubka
Tak to ano, napriklad take talianske Ferrari a Maserati bolo vzdy lacnejsou a menej vyhodnou alternativou kupy v porovnani so Skodou :-) . Kto si predsa kupi Quattroporte ak si moze kupit Fabiu HTP?

Vsade byvaju chyby a co clovek, to ine preferencie.
31. 10. 2012 21:08
Re: Takto vyzerá ideálna palubka
Ako vlastník Giulietty musí naozaj priznať, že toto je niečo prenádherné a považujem to za úplný vrchol ergonómie, normálne práve som absolvoval palubkový orgazmus >:-[]
15. 11. 2012 19:07
Re: Takto vyzerá ideálna palubka
:-) tak to se ti nedivím, ta giulietta je uvnitř děs a hrůza, takže tohle musí být opravdu příjemná změna
31. 10. 2012 09:05
dotaz na ruční brzdu
Když jsem měl v ruce MX5, SLK a podobný sportovní kupátka, tak jsem na ruční brzdu sáhl celkem často.
Smysl klasiky jednoznačný.

Ale u octávky (golfu, astry či jakéhokoliv jinýho auta na každodení ježdění) mi to přijde celkem ukradený.
Je nějaký objektivní důvod, proč by auta měla mít klasickou ruční brzdu a ne tu, za kterou je kritizovaný např. golf?
To všichni smykujeme při výjezdu z žitný na legerku? (poznámka pro mimopražské: dvě velmíi frekventované kolmé ulice).
Rozbalit vlákno
54
31. 10. 2012 09:53
Re: dotaz na ruční brzdu
Tak určitě nebude málo mladých kluků co golfa dostanou třeba od rodičů nebo si ho koupí sami.. A když si ho koupíš ve čtyřkole,tak když napadne sníh,tak málokomu nedá se někde pěkně sklouznout ať už na letišti,parkovišti atd. A i kdyby si ho koupil starší pán či žena,tak je to (podle mě zbytečné) riziko,že se pokazí a oprava nebude levnější než u obyč ručky.. :-)
Avatar - Tomas_2002
31. 10. 2012 09:58
Re: dotaz na ruční brzdu
Riziko kazivosti je naopak daleko vyšší u klasické ruční brzdy. Navíc u žen a gerontů hrozí u manuální ručky možnost, že ji málo zatáhnou a auto sjede a riziko co hrozí u všech je zamrznutí klasické manuální ruční brzdy. Ta elektromechanická nezamrzne.

Takže já vidím mnohem více plusů na straně elektromechanické ruční brzdy. Těch pár mladých Kenů Blocků holt musí zamáčknout slzu a jezdit normálně...
31. 10. 2012 10:05
Re: dotaz na ruční brzdu
Tak kazivost by byla na dlouhou diskuzi.. Určitě to je kus od kusu. Nicméně,když už se pokazí obě,tak oprava bude dražší u elektromechanické :-)
Re: dotaz na ruční brzdu
S ohledem na tvůj rok narození, se kterým se tak chlubíš ve své přezdívce, budu k tvým názorům na rozdíl mezi ruční a parkovací brzdou, velice shovívaný. Je to nesmysl, co tvrdíš, Tome. ;-)
Avatar - Tomas_2002
31. 10. 2012 10:21
Re: dotaz na ruční brzdu
A co z toho je nesmysl a jak jsi na to prosím přišel ?
Avatar - wladyk
31. 10. 2012 10:39
Re: dotaz na ruční brzdu
Když jsou na sněhu kola v rejdu a auto má snahu jet rovně, tak je ruční brzda k nezaplacení. Pokud je v autě elektrická tak se můžete jen modlit a hlavně na ni v tu chvíli nemyslet.
31. 10. 2012 10:42
Re: dotaz na ruční brzdu
přesně tak :yes:
Avatar - Tomas_2002
31. 10. 2012 10:53
Re: dotaz na ruční brzdu
Pokud jsou kola v rejdu a auto má snahu jet rovně, tak po zatažení ruční brzdy má vůz tendenci točit se kolem vlastní osy, nikoli měnit směr. Aby vůz měnil směr pohybu, je potřeba adheze pneumatik. Tu vžak zatažením ruční brzdy nezískáte. Prostě to z hledisky fyziky není možné, i kdybyste byl řidič kouzelník. Já jezdím do Vysokého Mýta každoročně na školu smyku a tam si to můžete celé odpoledne zkoušet. Když letí auto ven ze zatáčky, tak můžete tahat za co chcete.

Komediantů, co si myslí opak tam je každoročně spousta a jsou zdrojem všeobecného veselí, protože přesně na toto tam je tam zatáčka z kopce. Opravdu doporučuji vyzkoušet. Člověk si vyzkouší pod vedením instruktorů spoustu zajímavých manévrů a navíc přijde o spoustu iluzí, které nabral při sledování WRC v televizi.
Avatar - wladyk
31. 10. 2012 11:15
Re: dotaz na ruční brzdu
Jenomže to chce umět a ne být jen teoretik, který píše bludy typu "zatáhnout ruční brzdu". Musí se jen s citem škubnout ve správnou chvíli a na správnou dobu. To vás ale v Mýtě nenaučí. To chce cvik a cit, který se nedá naučit za jedno odpoledne. Za 33 let praxe o tom něco vím.
31. 10. 2012 11:24
Re: dotaz na ruční brzdu
Ve WRC se jim s rucni brzdou odpojuje zadni diferak, navic se nepohybuji za hranici adheze a je to vse kontrolovane. Nemluve o tom, ze si auto pred zatackou vetsinou "lehce rozhodi".
31. 10. 2012 21:50
Re: dotaz na ruční brzdu
Hlavní rozdíl je, že situaci nehasí/ nezachraňují, ale vyvolávají.
31. 10. 2012 11:21
Re: dotaz na ruční brzdu
Tak samozřejmě to nebylo myšleno tak,že člověk zatáhne ručku a je po starostech... Chce to jen poškubnout za ručku a dat kontra tak rychle a do té míry kolik je potřeba a přidat plynu kolik je potřeba..
Avatar - Tomas_2002
31. 10. 2012 11:31
Re: dotaz na ruční brzdu
Tak ještě jednou - jak získám "poškubnutím" ručky adhezi ? >:D Ve WRC to má ten smysl, že ruční brzdou otočí auto po vlastní ose a pak díky tomu, že adhezi mají tak je auto vytáhne do toho směru, kam to auto ručkou natočili. Pokud není adheze, můžete s tím autem točit jak chcete a stejě poletíte pořád stejným směrem.

Už nevím, jak to lépe vysvětlit. Vaše "poškubávání" nemá na zákony fyziky pražádný vliv...
31. 10. 2012 11:37
Re: dotaz na ruční brzdu
Poškubnutím ručky nezískám adhezi,ale upravím si směr natočení auta při kterém mohu naopak místo brždění přidat plyn a nemířit přímo do škarpy a "vyškrábat se z té zatačky bokem. nevím co tady vytahuješ pořád to WRC?? Tam už mají víceméně auto do zatáčky "rozkyvnuté" a jedou kontrolovaným smykem a nebuď moc překvapen ZÁMĚRNĚ!! Ruční brzdu většinou použijí jen ve vracáku,kde je poloměr zatáčky malý.
Avatar - wladyk
31. 10. 2012 11:42
Re: dotaz na ruční brzdu
Končím. Nemá smysl polemizovat s "fyzikářem", který to neumí, nikdy umět nebude a v praxi to viděl jen z rychlíku a možná ani to ne. Plést sem WRC je vůbec mimo.
31. 10. 2012 12:47
Re: dotaz na ruční brzdu
To je jednoduché. Adhezi "získáš" tím, že si ručkou natočíš zadek auta tak, aby předek mířil ven ze zatáčky, s předními koly víceméně narovnanými. A protože v této situaci už nemusí gumy přenášet na vozovku dvě síly (setrvačnou a hnací), které mají rozdílně orientované vektory (což pneumatiky neumí), ale tytéž síly jejichž vektory jsou orientovány plusminus shodně, adheze najednou, zázračně, zafunguje. ;-)
Avatar - JDM
31. 10. 2012 13:57
Re: dotaz na ruční brzdu
pozorně sleduj co ten kluk dělá a ještě k tomu musí vyšlapávat spojku :-! [odkaz]
31. 10. 2012 14:28
Re: dotaz na ruční brzdu
k čemu by mi to bylo u předohrabu? 8-s navíc se nebavíme o cíleném driftu :-)
Avatar - JDM
31. 10. 2012 16:18
Re: dotaz na ruční brzdu
ale bavíte se o změně směru pomocí ruční brzdy při ztrátě adheze , jak to dělaj japončíci s civicama (předoškrabky) se mě hledat na yt nechce >:D
31. 10. 2012 17:07
Re: dotaz na ruční brzdu
to samozřejmě ano,ale to s tou spojkou tady nic neřešilo a byl to výstřel do prázdna :-)
31. 10. 2012 11:51
Re: dotaz na ruční brzdu
Tím chcete říct, že pomocí ručky, kontra a plynu dostanete auto z jakéhokoli smyku? Na sněhu, ledu? Samozřejmě se bavíme o předokolce..
31. 10. 2012 11:57
Re: dotaz na ruční brzdu
z každého samozřejmě ne.. Pokud je to už ve větší rychlosti,tak nezbývá než se smířit s tím,že vyletíte rovně do příkopu (což je samozřejmě lepší pro pasažéry než nabourat do něčeho (třeba strom) bokem). Ale málokdo jezdí na sněhu nebo ledu takovou hranu s předokolkou, aby se tohle stalo. Maximálně nějaký bezmozek. Takže si myslím,že se to většinou odehrává v menších rychlostech a určitě v 60% by tomu šlo díky zkušenostem a tréninku zabránit (nehodě).
Avatar - Tomas_2002
31. 10. 2012 12:07
Re: dotaz na ruční brzdu
Ajaj, sci-fi o všemocném "poškubnutí" začíná mít trhlinky >:D :-! :yes: Teď se vlastně dozvíme, že to vlastně pomáhá jen v menších rychlostech (hezký termín) a i v těch menších rychlostech to pomůže tak v 60%, kde by se vlastně ani poškubávat nemuselo a auto by to projelo tak jako tak >:D Prostě klasika...
31. 10. 2012 12:14
Re: dotaz na ruční brzdu
to procento je bráno,že ne vždy je bezpečné vzhledem k okolí tohle provést. :-) radši si namlatím předek auta sám než abych případně zadkem auta poškubal další 3 auta stojící v řadě nebo někoho srazil..
Avatar - Ham.
31. 10. 2012 19:37
Re: dotaz na ruční brzdu
Myslím, že pánové ti popisují dřevní doby automobilismu kdy ručkou skutečně šlo nedotáčivé auto srovnat. Nicméně dnes mají koncernová auta včetně Octavie neodpojitelné ESP takže jsou to všechny slinty. Drcnutím o ručku se dnes docílí leda tak zmatení ESP s negativními důsledky z toho plynoucími. Takže průjezdu zatáčkou naopak ručka dnes může paradoxně uškodit a to v případě, že ji nějaký vidlák použije stejným způsobem jako před 30 lety v předohrabu bez ESP. Jediný význam, který dnes ručka může mít je ukojení vášní pubertálních hochů s kšiltem dozadu, kteří ručkou auto roztočí a provedou obrat do protisměru, to jde samozřejmě i s ESP. Elektronická brzda je jednoznačně komfortní prvek a pokud ji některé výbavy Octávie nedostanou a dostanou jen ručku tak je to důsledek šetření u low-cost zaměřené Octávie (podobné řešení jako torzka vs. multilink, lepší mají multilink, sociální edice torzku).
31. 10. 2012 19:44
Re: dotaz na ruční brzdu
Souhlas. :-! :yes:

Když jsem jezdil s Peugeotem 508 SW GT,5008 2.0 HDI 120 KW AT6 a 3008 Hybrid4,AudiA8 4.0 TDI Quatro,tak se elektromechanická brzda sama odbrzdila a nemusel jsem se o nic starat.U SIIC 2.0 TDI CR 125 KW DSG Elegance pokud se zabrzdí ručkou,tak se to musí hlídat.Jinak facelift SII bude mít elektromechanickou brzdu.
Avatar - Ham.
31. 10. 2012 20:05
Re: dotaz na ruční brzdu
Ano, jediná věc která se dá na elektromechanické brzdě zkazit je umístění jejího tlačítka, to patří někam vedle šaltpáky tedy zhruba tam kde bývá ručka a nejlépe ne tlačítko ale kolébkový spínač - zatažením nahoru zabrzděno, stlačením dolu odbrzděno (samozřejmě odbrzdění musí zároveň fungovat automaticky při rozjezdu jak popisuješ u Hybrid4). Třeba Passat před faceliftem měl tlačítko vlevo od volantu na palubce a to bylo na zabití.
31. 10. 2012 20:10
Re: dotaz na ruční brzdu
U B6,tam bylo hodně špatné,ale u B7 je kolébkový spínač vedel řadičky nebo voliče.
Avatar - Eddy82
1. 11. 2012 07:18
Re: dotaz na ruční brzdu
No ja by som povedal, že je to jedno, kam to tlačítko dajú, pokiaľ je to riešené ako v B7, t.j. keď máš zapnutý autohold a si pripútaný, tak parkovačka sa zatiahne sama a rovnako keď sa pohýnaš tak sa sama odbrzdí. Je to super návyková vec spolu s autoholdom, je to super keď je to nové, čas ukáže aké to bude spoľahlivé.
4. 12. 2012 17:55
Re: dotaz na ruční brzdu
Scénic to má vedle šaltpáky, ale bohužel na špatné straně. Prohodil bych to s přepínačem tempomat/omezovač.
Avatar - Ji/Ri
31. 10. 2012 20:03
Re: dotaz na ruční brzdu
...hame, hame.... :no: ted jsi vedle jak ten javor.... 8-s ...že ty máš zmatené ESP? ...v hlavě...
31. 10. 2012 20:04
Re: dotaz na ruční brzdu
No to nemám. :-! To jsou praktické zkušenosti. :-)
Avatar - Ham.
31. 10. 2012 20:09
Re: dotaz na ruční brzdu
A v čem jakože mám být vedle. Jen to rozviň. Nestyď se.
31. 10. 2012 20:11
Re: dotaz na ruční brzdu
Nejdřív si projeď pár aut s eletromechanickou brzdou a pak tu veď diskuzi. :-!
Avatar - Ji/Ri
31. 10. 2012 20:14
Re: dotaz na ruční brzdu
Předokolku, která ti krapet ujede opravdu srovnáš ručkou.... esp v tomto případě nezmateš, věř mi. Pokud bys tohle udělal v zatáčce při rychlosti, esp bude opět reagovat správně a NEZMATENĚ! ... docílíš tím budto výlet do pryč nebo zpomalení vozu. O jaké další situaci se chceš něco dovědět? ...
Avatar - Ham.
31. 10. 2012 20:20
Re: dotaz na ruční brzdu
Předokolka s ESP která začne ujíždět začne okamžitě rovnat ESP přibrzďováním kol na takové straně auta aby se auto srovnalo, tedy děla něco podobného jako se kdysi snažil zkušenější řidič udělat ručkou. Když do tohoto procesu ESP vstoupíš vlastní iniciativou s ručkou tak ESP vyrobíš jenom problém navíc a ničemu nepomůžeš protože ESP musí náhle "odregulovat" tvůj zásah ručkou. Takže používat ručku pro korekci nedotáčivosti v kombinaci s daleko přesnějším a hlavně rychlejším ESP je nesmysl.
Avatar - Ji/Ri
31. 10. 2012 20:25
Re: dotaz na ruční brzdu
hm, tak je to nesmysl no... hádat se nebudu... to že se takto dá auto ve spolupráci s esp srovnat taky nic nevím, nikdy jsem to neudělal, ... každopádně děkuji za teorii... doteď jsem tě měl za praktika, pletl jsem se. ;-)
Avatar - Ham.
31. 10. 2012 20:33
Re: dotaz na ruční brzdu
Tak si dej nějakou zatáčku na mokru která snese 100 a vleť do ní 110 a zkus do toho "kecat" ESP pomocí ručky. Budeš mít mít jasno jednou provždy a už se nejspíš nikdy nespleteš. Na sněhu ve 30 ručka ESP příliš neuškodí ale ani nepomůže, pouze ESP zdrží v práci. Ve velké rychlosti na více přilnavém povrchu si cukáním za ručku při aktivním ESP vyloženě řekneš o problém.
Avatar - Tomas_2002
31. 10. 2012 22:18
Re: dotaz na ruční brzdu
Tak mě bylo už od začátku jasný, co popisují. Taky jsme takhle blbli, když jsme na sněhu jeli do zatáčky a tahali za ručku, aby šlo auto bokem a vypadalo to "hustě". Ale to bylo v takových rychlostech, že auto neztrácelo přilnavost a opravdu to bylo jen blbnutí z hovězích let.

V krizové situaci když letíš ze zatáčky do pole nebo do stromu je všechno úplně jinak.

S tím ESP je to samozřejmě pravda - zasahuješ plně elektronickému systému do fungování mechanickým sabotováním jeho snahy. To prostě nemůže fungovat.

"Blbnutí na sněhu" a řešení krizových situací v běžném provozu jsou naprosto odlišné disciplíny. Bohužel, ti co nevidí dál než na konec své kšiltovky to nemůžou pochopit.
Avatar - Ham.
1. 11. 2012 08:51
Re: dotaz na ruční brzdu
:yes:
31. 10. 2012 22:25
Re: dotaz na ruční brzdu
Jednou z motivací k příklonu k elektronické je právě kompatibilita s ABS/ ESP, tedy, že nedojde k zablokování kol při její aktivaci. Takže vlastnost, která tu zřejmě některým chybí, je přesně ta, kterou chtějí odstranit.
Avatar - Ham.
1. 11. 2012 08:57
Re: dotaz na ruční brzdu
Ano, ono také řešení Škodovky s ručkou v kombinaci s ostatními el. pomocníky od VW moc kompatibilní není.
1. 11. 2012 06:39
Re: dotaz na ruční brzdu
nikdo zde nepsal,že ve voze je esp :-) já ho v passatu třeba nemám a vůbec mi nechybí,abych řekl pravdu :-)
Avatar - Ham.
1. 11. 2012 08:49
Re: dotaz na ruční brzdu
Celá diskuze je o nové Octávii a o tom jak skvělé je mít v ní ručku, koncernová auta mají už hodně dlouho neodpojitelné ESP takže zastánci ručky u nové Octávie s argumenty o zvládnutí nedotáčivého smyku jsou totál mimo mísu. Ano u starých aut bez ESP má ručka pro zkušeného řidiče význam. U nové Octávie je to jen low-cost řešení které zhoršuje komfort.
31. 10. 2012 13:03
Re: dotaz na ruční brzdu
Z každého pochopitelně ne. Pokud vjedu stovkou do zatáčky, která se dá za daných podmínek bezpečně projet třicitkou, tak mi nepomůže ani ručka, ani kýbl svěcené vody. Ale předpokládá se, že člověk jede přiměřeně okolnostem, čili na sněhu nejede stejně rychle jako v létě. A pokud v nájezdu do zatáčky o pár km/h přestřelí, dá se z toho ručkou vybruslit. Což platí pro sníh. Na ledě je to vošajstlich. Auto sebou mrská tak rychle, že běžný smrtelník nestíhá a Loeb se hodně zapotí. ;-)
31. 10. 2012 12:25
Re: dotaz na ruční brzdu
Hochu, hochu. Nech si to od někoho, kdo to umí, ukázat na nějakém zasněženém parkovišti. Zjevně vůbec netušíš, o čem žvaníš. Možnost "poladit" nedotáčivost předokolky ručkou je k nezaplacení a kdo to umí, toho zima málokdy zaskočí. Ale není to o tom, že zasekněš brzdu a ono to nějak dopadne. Je to o citu při brždění a postřehu a šikovnosti při dávání kontra a přidávání plynu. Nedá se to naučit za pět minut a chce to časté cvičení. Ale pořád je to lepší, než elektromechanická mrcha, která se nehodí, než k zabrždění auta stojícího v kopci.
31. 10. 2012 12:27
Re: dotaz na ruční brzdu
:yes:
Avatar - KubikCv
31. 10. 2012 15:51
Re: dotaz na ruční brzdu
to by zase mohl fyzik namítat standartním ESP.
Je fakt,že pokud v autě je ESP tak mi klasická ručka nepomůže,protože ESP se bude chovat jako hovado.
Delší dobu se už nedělají auta pro řidiče,ale pro uživatele :no:

PS: ve sněhový vánici a kolizi na dálničním úseku mně paradoxně zachránilo to,že jsem strhnul auto bokem...po čumáku jsem neměl sebemenší šanci auto zpomalit,což se povedlo až když se sunulo bokem
1. 11. 2012 08:35
Re: dotaz na ruční brzdu
Né vždy ale ESP zareaguje. Minulý týden jsem si užil lehké leknutí v zatáčce.Zhruba v rychlosti 60km/h se auto začalo celé sunout bokem bez zásahu ESP-začaly se odvalovat všechny 4kola a ESP tedy nemohlo sníženou ovladatelnost ani zaregistrovat. Zrovna v této situaci by lehké "ťuknutí" ESP upozornilo, že má něco dělat, ale prošlo to i bez zásahu. Uvidím, jak se bude auto chovat na sněhu. Zatím jsem měl ve vlastních autech jen max. ABS a ASR. ASR bylo nutné v zimě vypínat, jinak bych těch 10km do práce na sněhu a ledu nedojel-proklouznutí=přiškrcení motoru. Občas to dokázalo v zatáčce "vykouzlit" těžko řešitelné situace.
Avatar - KubikCv
1. 11. 2012 16:39
Re: dotaz na ruční brzdu
O víkendu jsme se svezli na okruhu v Mostě (Saab 9-5 2.3T automat) bez ESP krásný průjezdy zatáček...poslední kolo na dochlazení turba jsme to zkusili schválně s ESP...tragédie,auto téměř neovladatelné. ESP je nápomocno dle subjektivního odhadu tak do 80km/h oproti jízdě bez ESP smyk přichází později,ale náhle a má úplně jiný průběh.ESP ano pro nezkušeného řidiče...
2. 11. 2012 07:29
Re: dotaz na ruční brzdu
Nechci být válečním štváčem, ale zjevně záleží na konkrétním nastavení ESPčka. Co jsem četl na Hondaklubu, tak třeba u civica Type-R i vyježděný řidič, co jezdí okruhy má cca o 1-2s horší čas bez ESP než s ním. Ono asi u Sabbu v automatu(tedy spíš dálniční stíhačky) nelze předpokládat stejné nastavení jako Hot Hatche. Ostatně ani v té nejslabší 1,4 co mám jsem nezpozoroval reakce ESP ve smyslu přibrždění, ale spíše směrové korekce a naopak, občas se neozve vůbec i když je již průjezd zatáčky na hraně a auto se již lehce sune bokem.
Avatar - Ji/Ri
31. 10. 2012 20:01
Re: dotaz na ruční brzdu
J E D N O Z N A Č N Ě !!!!!!!! :yes:
31. 10. 2012 22:33
Re: dotaz na ruční brzdu
Když to o pár kilometrů přeženu a auto nejede tam, kam chci, tak se ho elektronika automaticky pokusí brzdami srovnat. To je realita dnešních automobilů. Na kolik je které snažení úspěšné, to je jiná otázka.
Avatar - autista
31. 10. 2012 17:44
Re: dotaz na ruční brzdu
Nejsem z Prahy, ale první co mě hned zarazilo je smykování z žitný na legerku, když: 1. Se jedná o Křižovatku Legerova/Žitná
2. Jsou to obě jednosměrky, a jede se z Legerovy na Žitnou
3. Je pouze jeden odbočovací pruh, ve kterém smykovat nemůže nikdo normální. :-! >:D >:D >:D
První plusy a minusy
Plusem je ruční brzda. :yes: Protože co v autě není (elektromotor s navijákem), to se nemůže pos(r)at. A to ani nemluvím o tom, jak u elektrické brzdy například vytlačit zabrzděné auto s vybitou baterií z garáže, abych ho přes startovací kabely natočil z jiného auta. Zdaleka ne každý vůz má možnost manuálně odbrzdit zataženou elektrickou parkovací brzdu.

Minusem jsou zase ta šílené čísla kolem dokola (včetně čísel vzhůru nohama) tachometru a otáčkoměru. :no:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Starfighter
31. 10. 2012 12:38
Re: První plusy a minusy
Plus nemá kelímky ;-) >:D
Re: První plusy a minusy
Správně. Nemít kelímky je ovšem přirozené, proto se nemusí uvádět v plusech. Naopak existence kelímků je samozřejmě negativem. :-!
31. 10. 2012 10:22
KIA tygří nos...
První, co mě napadlo při pohledu na tu přístrojovku, bylo toto: [odkaz]
Rozbalit vlákno
1
31. 10. 2012 22:38
Re: KIA tygří nos...
Nevím, jestli má vůbec smysl na tohle reagovat. Podobné tvarování vnitřku kapličky není v rámci koncernu rozhodně ojedinělé. Minimálně Audi představilo několik variací na toto téma za posledních minimálně deset let.
31. 10. 2012 10:26
3D grafika
Co myslí autor tou 3D grafikou na displeji? To bude potřeba polarizační nebo červeno/zelený brejle? Nebo tím autor myslí "2D grafiku perspektivně vykreslující obraz"?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - positivemind
31. 10. 2012 11:11
Re: 3D grafika
Přece holografickou promítačku >:-[]
Avatar - wladyk
31. 10. 2012 10:29
Co odhalila první fotka interiéru?
NIC. Je to pořád stejné. Jednu křivku ohnu víc doleva a další doprava a mám "opět" novou palubku.
Rozbalit vlákno
0
31. 10. 2012 11:23
Mechanická ručka - chvála bohu (a Škodě)!!!
Tak tomu říkám nejlepší zpráva roku - Octavia III nedostala elektrickou parkovací brzdu!!! Skvělé, od prezentace nového Golfu jsme měl opravdu nahnáno. Vždyť elektrická parkovačka je: 1) dražší, 2) těžší, 3) složitější a má další zbytečný elektromotor = vyšší riziko drahé závady - majitelé VW Passat by mohli vyprávět, 4) obírá řidiče o další kus pořádného mechanického kontaktu s autem 5) interiér s ní ztrácí na sportovním atmosféře. 6) má vyšší riziko zamrznutí 7) když odejde baterie, auto je nezajistitelné, resp. neodbrzditelné. A na kluzké vozovce je někdy mechanická ručka k nezaplacení (u moderních aut bohužel už jen s vypnutým ESP). 8) při činnosti vydává hnusné zvuky, 9) je pomalá, 10) nelze u ní dávkovat účinek - zná jen režim vypnuto/zapnuto. Elektrická P brzda je prostě naprosto nesmyslné zařízení, které slouží jen k tomu, aby automobilka mohla prezentovat "další technickou inovaci". Její údajný přínos v podobě "rozšíření odkládacích prostorů na středovém tunelu" je proti výše uvedeným nevýhodám naprosto směšný argument.
Je vidět, že v Mladé Boleslavi ještě neztratili zdravý selský rozum!!! Díky Škodo, udělala jsi mi obrovskou radost a spadl mi velký kámen ze srdce. Octavia III může být v mém výběru budoucího vozu! :yes: :yes: :yes: :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Rozbalit vlákno
14
Avatar - wladyk
31. 10. 2012 11:36
Re: Mechanická ručka - chvála bohu (a Škodě)!!!
Ohledně ruční brzdy naprostý souhlas. :yes:
Avatar - aproximus
31. 10. 2012 13:11
Re: Mechanická ručka - chvála bohu (a Škodě)!!!
já ti nevim, ale v X5 ani A6 mi "ručka" nikdy nechyběla a problémy s elektromechanickou nikdy nebyly. podobně na tom bude nejspíš většina jezdců vozů touto fíčurou vybavených. přesto s ohledem na fakt, že v tuzemsku je octavia vlastně takový poloviční závodní stroj tvé nadšení dokážu pochopit.

ps: samozřejmě odbrzdit jde i bez baterky, stačí si jen přečíst návod k vozu.
Re: Mechanická ručka - chvála bohu (a Škodě)!!!
Odbrzdit je možno manuálně elektrickou parkovací brzdu jen u některých vozů. Manuálně zabrzdit nelze žádnou elektrickou parkovací brzdu.Do osobního vozu proto patří ruční parkovací brzda.
1. 11. 2012 08:41
Re: Mechanická ručka - chvála bohu (a Škodě)!!!
Ještě bych k tomu přidal(ale to mě opravte, jestli se mýlím) nemožnost použít ručku pro nouzové zastavení. Je to vlastně jediný důvod, proč se na STK kontroluje brzdný účinek ruční brzdy. Jednou jsem i v autě zažil, když při sjíždění Votičáku chcípnul motor, tehdy řídil otec a v úleku párkrát šlápnul na brzdu, tímn si vyčerpal podtlak v posilovači a byla to ruční brzda, díky které jsem dole nespončili n koloně stojících aut 8-s
4. 12. 2012 18:01
Re: Mechanická ručka - chvála bohu (a Škodě)!!!
Manuálně jde zabrzdit i odbrzdit. Automaticky jde také zabrzdit a odbrzdit. Ádo, jde vidět, že jsi už dlouho v žádném Renaultu neseděl a ujíždí ti vlak. :-)
Avatar - leone
31. 10. 2012 13:42
Re: Mechanická ručka - chvála bohu (a Škodě)!!!
naprostý souhlas !!!!!!!!!!!! a za mne ještě vyvarování se "trojúhelníčků" v předních oknech,...snad se to ŠKODĚ vyhne napříč všemi modely,...je to naprosto otřesný módní výstřelek :no: :no: :no: :no: :no: :no:
..takže ze zatímních informací o OIII, asi jediná piha na kráse, základní motorizace !!!!, 1.2TSi ať 63 či 77KW je prostě bída,....a nevím jest-li jen kvůli ceně od.....!!!!!, to někomu za to stojí :no: :no: :no:
..obávám se že s 1.4TSi či 1.6TDi to pak bude pálka, "škoda" mluvit :-! :-!
Avatar - 3_diamanty
31. 10. 2012 15:05
Re: Mechanická ručka - chvála bohu (a Škodě)!!!
golf sa tomu rojuholnicku nevyhol a pan GTI doteraz je z toho mimo >:D
Avatar - 3_diamanty
31. 10. 2012 15:03
Re: Mechanická ručka - chvála bohu (a Škodě)!!!
presne tak.... :yes:

je to ako na hojdacke.... kedysi sme boli radi za elektronicke pomocky a dnes? Dnes sme radi ze su opat niektore veci manualne :yes: Je jasne ze nie vsetko je dobre mat elektronicke a rucna brzda je vhodnejsia klasicka s pakou :yes:
31. 10. 2012 16:36
Re: Mechanická ručka - chvála bohu (a Škodě)!!!
Dovoluji si nesouhlasit. Elektronicka parkovaci brzda je jednim z tech lepsich reseni a napadu. Asi to nebude to prave orechove pro lidi co chcteji zavodit anebo parkovat na kopci, ale z hlediska komfortu a zejmena vizualniho dojmu z kokpitu je to k nezaplaceni.
31. 10. 2012 18:32
Re: Mechanická ručka - chvála bohu (a Škodě)!!!
Nevím jak dali novinářům přesné informace,ale co vím,tak klasická ručká má být jenom u výbavy Active.Od Ambition má být elektromechanická.
31. 10. 2012 18:45
Re: Mechanická ručka - chvála bohu (a Škodě)!!!
no o tom silně pochybuji, na obrázku rozhodně není ACTIVE, ale nějaká vyšší verze, ale když si tak mlhavě vzpomínám tak někde jsem četl, že adaptivní tempomat nefunguje bez elektronické ručky, snad se mýlím...
31. 10. 2012 18:53
Re: Mechanická ručka - chvála bohu (a Škodě)!!!
Ony ty předsériovky jsou různě složené,takže výbava se u nich těžko odhaduje.Jestli u ACC musí být elektronická ručka taky netuším.Takže bude tam ručka,Je to na 100%.
31. 10. 2012 18:39
Re: Mechanická ručka - chvála bohu (a Škodě)!!!
Naprosto souhlasím, taky jsem se modlil za normální ručku. Hurááá :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
31. 10. 2012 22:48
Re: Mechanická ručka - chvála bohu (a Škodě)!!!
Jeden elektromotor? Vždyť jsou přímo na třmenech. ;-) Tedy alespoň tuhle variantu jsem viděl v rámci VW.
31. 10. 2012 13:18
rucni brzda
Kvuli te elektricke jsem prodal Scenic, byla to hruza.V prudkem svahu nechtela pustit az se palila spojka.Z tesneho parkovaciho mista v prudkem svahu neslo vyjet.Kdyz si auto sedlo na bricho ve snehu a kola ztratila kontakt se silnici, tak se nedala odbrzdit a auto vytlacit ani odtahnout.Bylo treba rucne odhrabat snih z pod auta a kdyz byla kola na silnici slo teprve odbrzdit tu
Rozbalit vlákno
4
Re: rucni brzda
Ovšem nezapomeň že to byl rendlík... Dobře, že jsi se ho zbavil :yes:
31. 10. 2012 14:36
Re: rucni brzda
No v rodine mame jeste 19ku 1.8 a jezdi v poho:-)
Avatar - Ji/Ri
31. 10. 2012 19:58
Re: rucni brzda
...problém mezi volantem a sedlem.....
4. 12. 2012 18:18
Re: rucni brzda
Nechci ti do toho kecat, ale v Scénicu jde brzda odbrzdit a aktivovat i manuálně tím tlačítkem. V prudkém kopci stačí dát trošku víc plynu (jako u každého auta) a auto ti necouvne ani o centimetr). Brzda se v pohodě uvolní a nic se nepálí, pokud jsi tedy ručně neaktivoval druhý silnější stupeň zabrždění, které se používá při parkování v kopci s naloženým přívěsem. Pokud jsi Scénica opravdu měl a nebyl jsi si schopnej přečíst návod, tak nehledej chybu u Renaultu. Pak se nediv, že jsi skončil u lopaty (na odhazování sněhu). :-)Nejseš ty náhodou Vaverka?
31. 10. 2012 13:22
rucni brzda
..tu elektrickou rucku.Zkousel jsem novou astru a v prudkem kopci se spojka pali taky nez auto brzda pusti...Pro me je el. rucka duvod auto nekupovat.Snad ji evropska unie neda jako povinnou vybavu....
Rozbalit vlákno
7
Avatar - 3_diamanty
31. 10. 2012 15:00
Re: rucni brzda
presne tak... cim viac technickych sraciek tym viac si doseries auto.... :yes:

coskoro bude vsetko elektronicke a staci ked sa poserie software a ani pan boh ta z auta nedostane
31. 10. 2012 16:19
Re: rucni brzda
Blbost. Mám ji přes 2 roky a nikdy se mi nic nepálilo. Naopak, funguje velmi dobře.
31. 10. 2012 17:24
Re: rucni brzda
Vyskúšaj si tú v Renaulte a pozmeníš názor... ;-)
Re: rucni brzda
V rendlíku nic nefunguje správně. A pokud ano, tak jen krátce, nebo čas od času >:-[]
Avatar - Ji/Ri
31. 10. 2012 19:56
Re: rucni brzda
...ado, nědělej ze sebe většího trolla než jsi ;-)
Avatar - jazva
31. 10. 2012 21:31
Re: rucni brzda
Nemýľ si to s fungovaním vlastného mozgu... >:-[]
Avatar - Ji/Ri
31. 10. 2012 19:57
Re: rucni brzda
... ty mi budeš Fitipaldi..... >:D >:-[] 8-s 8-s :no:
Avatar - Mr. Brooks
31. 10. 2012 13:38
Budík
Příjde mi to jako krok zpět. Ty budíky mi příjdou ještě horší jak z první fábie. Display mezi budíky mi příjde menší než u minulé generace a to barevné 3D zobrazení taky nevidím jako přínos. Minulá generace to měla "luxusnější". K tomu ještě ten laciný plast mezi budíky a displayem. Toto není to, co bych chtěl mít celou dobu před nosem. A o škaredém novém volantu ani nemluvě. :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - guze
31. 10. 2012 14:17
Re: Budík
Naopak výtám, ze tam skodovka nenarvala nejakej pojeb.anej displej jako to te delaj ostatni...
Avatar - guze
31. 10. 2012 13:51
Displej
Tak hlavně že maskujou zadní svetla, kdyz nam je castecne ukazali na displeji navigace....
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
31. 10. 2012 14:54
Re: Displej
ten displej navigacie je snad este nizsie posadeny ako u terajsej octavii..... na fotke terajsej octavie je jasne vidiet ze displej navigacie teda jeho horna cast zasahuje do vodorovnej pomyselnej urovne spodnej casti budikov... v novej ocatvii je horna linia displeja uz jasne pod urovnou budikov.... z toho aspon teda opticky sa da usudit ze navigacia bude asi nizsie ... miesto toho aby sa ju snazili dat vyssie a blizsie k ociam sofera... nepochopitelny jav ale co uz..... koncern vw to sa navigaciu nikdy nevedel.... a keby len s nou.... octavia bude skvele auto ale niektore detske chyby bude mat opat... navigacia mala byt jasne hore a na ociach vodica.... opat nezmyselne je polozena proklate nizko.... nechapem... velkostou displeja to neuhraju.... podstatne je aby bol na ociach... co z toho ze je velky ale je kdesi v ri.ti.
Avatar - petrumr
31. 10. 2012 18:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 10. 2012 16:44
Tunel
A ten tunel, co ti rozdírá pravou nohu, ten je věčný... Škoda Simply never ...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ji/Ri
31. 10. 2012 19:55
Re: Tunel
...je to tak.... křesla dobré, tunel, stejně jako v passatu... o ničem....
31. 10. 2012 16:50
hmm
tak interiér moc nepřekvapil, není vůbec originální, ale co od škodovky čekat, když to zase bude nejčastější firemní auto ;-\
Rozbalit vlákno
1
31. 10. 2012 17:26
Re: hmm
Pevne verím, že môj ďalší služobák už nebude Octavia, ani žiadna Škoda.
31. 10. 2012 17:25
77 odvar Passata
Stále na jedno kopyto - už ma fakt nudia...
Rozbalit vlákno
3
31. 10. 2012 18:21
Re: 77 odvar Passata
Nezlob se, ale tyhle výtky ohledně designu jsou tady pořád a už je to trochu ohrané. Mně to sice taky nepřijde bůhvíjak převratné, ale smiř se s tím, že koncern bude tuhle mírnou evoluci nabízet, jeho zákazníci to od něj žádají, co považuji za daleko větší "přešlap" je absence multilinku do 110 kw, cost - cutting a zařazení Škody v rámci koncernu je tak jasné.. K vyjadřování typu "Design si nezadá s BMW 3" nemá smysl nic dodávat, jak se situace má, normálně uvažující člověk ví. Mně zajímá něco úplně jiného, a to to, jak si Octavia povede na "kvalitních" českých a slovenských silnicích, to že tlumí dobře v Portugalsku je sice hezké, ale tento článek beru jako jakousi vějičku..
Avatar - Ji/Ri
31. 10. 2012 19:55
Re: 77 odvar Passata
...tento článek beru jako další lejno od veverky.... :-!
31. 10. 2012 21:15
Re: 77 odvar Passata
Presne tak ako sú ohrané tvary interiérov Škody a VW. Ja neporovnávam s BMW ani s ničím iným. Beriem v úvahu vlastný pohľad a pocity. A pokiaľ sa bavím o dizajne interiéru, tak sa bavím o dizajne interiéru, a nie o podvozku ani ničom inom.
Toto čo predvádzajú už ani neberiem ako zdravú evolúciu dobrého, to je už ťažký konzervatizmus. A taký nepredvádza ani ten spomenutý bavorák, ktorý by s ohľadom na prémiové ladenie na to mal právo...
Tak ešte raz - výtky voči dizajnu interiéru budú z mojej strany stále dokola a kľudne nech sú aj ohrané - kým bude v Škodách stále dokola to isté, tie isté ohrané tvary do blba...
Prípadne, ak ťa zaujíma niečo iného, reaguj na iné príspevky, nemusíš zrovna na tie moje alebo o dizajne... ;-)
31. 10. 2012 18:09
Nevím proč
ale osobně co se třeba Rapidu týče, by Škoda dle mě udělala nejlíp, kdyby měla naprosto stejnej interier se SEATem, jen se svým znakem. Všechno co je na tom autě odlišný se mi víc líbí v podání Seatu
Rozbalit vlákno
0
31. 10. 2012 18:11
díky bohu
aspoň že škodovka je normální a nedá tam tu eletrickou ruční brzdu
Rozbalit vlákno
3
Re: díky bohu
Elektrická parkovací brzda není ruční. Ruční brzda není elektrická. Do auta patří ruční brzda.
31. 10. 2012 21:17
Re: díky bohu
Všetko sa dá urobiť dobre, aj elektrická ručná brzda. Prípadne elektrická nožná brzda. Alebo používaš ešte nejaký iný úd alebo výrastok svojho tela k ovládaniu auta?
Avatar - Ji/Ri
31. 10. 2012 19:53
žrádlo pro VEVERKY
....to je žrádlo pro veverky? .... oktavia 3? ....konečně se zvířena má kde vyřádit >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
31. 10. 2012 20:30
World goes around
Je fajn, že nová Octavia je za dveřmi, s hodnocením interiéru počkejme naživo. Ale proč tu nejsou jiné články. Několik nových derivátů CX-5, Camaro HW, M3 MPS.... On ten svět nekončí a nezačíná jen u Škodovky, ač ta je pro průměrného našince zajímavější.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Rojin
31. 10. 2012 20:38
No..
.. já se zatím zdržuji komentáře.. protože to co vidím, je malá hrůůza ;-) Takže až bude vše plně odkryto, pak napíšu co si o tom všem myslím, zatím jsem na bodu mrazu. Na těžkým bodu mrazu. Nevím ale mám z toho všeho špatný pocit. A nepomáhá tomu ani vcelku pěkný článek, který vychvaluje O III do nebes. Takže nezbývá než popřát škodě aby se opravdu ukázala, protože Rapid je děs, běs, hrůza a za lidovou cenu :no: jsem zklamaný. Ještě že to zachránil novej Golf a Leon
Jen dodám, že u dvojky je interiér naprosto parádní! :yes: [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
1. 11. 2012 01:02
octavia
...to som fakt asi jediný, ktorému je úplne ukradnutá nová oktávia?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ji/Ri
4. 12. 2012 17:10
Re: octavia
Budeš jediný, kdo ji bude na cestě vídat jen zvenčí ..... >:-[] ;-)
Avatar - jenik1
1. 11. 2012 07:57
Nehnusnější volant na světě
Co odhalila nová Škoda Oktávia? Už na první pohled ten volant vypadá naprosto otřesně. Každýho normálného člověka musí přímo odpuzovat.

BTW: Škodovka se nepoučila a stále prodává v základní výbavě u škody Rapid pouze čirá skla a dokonce v základní výbavě za 289 tisíc nemá Rapid ani zadní stěrač. Katastrofa!
Rozbalit vlákno
0
1. 11. 2012 16:21
cheap beats by dre
Always incorporate cheap beats by dre informative data. For example: the use of your appoint & namely of organization, cheap beats contact details,Monster beats Studio Red Recording Engineer Blue Diamond, cheap dre beats e-mail id plus logo can be helpful as you. If you don't do so, you may lose the clients for of your beats by dre cheap misdemeanor You can likewise use some innovative taglines to promote yourself plus your fixed. It expresses a positive attitude towards life, demonstrate musical cheap dr dre beats personality. “Re know your music”, Monster beats headphones so as to provide a better user experience of music.Whether on the bus station in the subway, or street cheap beats by dre
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ji/Ri
4. 12. 2012 17:07
TŘETÍ OKO
....instinktivně cítíš, že tohle není žádná kampaň... Tohle je záblesk, jehož zážeh jsme mohli, my, vyvolení, vidět již včera.... další - bezvěrec vidí zadní dvéře...ale my, zasvěcení, v tom vidíme posla světla, který vpustí paprsky Slunce do tvého světa.... co bude dál? .... přísná linka bokohledu...zde jen záblesk, který může vidět Samuraj od své kataná...přichází okamžik pravdy, garážové pravdy, životní pravdy, pohled do očí ...jedni budou tupě zírat ..jiní pomalu vstupují do nové epochy, krokem jistým, krokem krále....Krokem Octaviana, Gaia Octaviana.... ano, vidíš správně, boční zrcadlo - symbol duše tvé...dál se bezvěrec nedostane - ulpí na zadním lapači nečistot a bude ztracen. My ostatní jsme zváni Mistrem Mistrů na závěrečnou cestičku za světlem....kapota...pole radosti, lány rozkoše, oceán vášně...kde jinde bys chtěl položit roztouženou kočičku....na střechu?! .... a jsme v cíli mise...pozor, první mise.... ano, nastup si na světelnou nit, paprsek, záblesk, který tě protne...xenon.... Buďme spolu při otevření třetího oka a nechme se nést na paprsku, blesku, který tě protne jako pověstná katana... Mise 2: Kokpit.... tvůj dům, tvůj hrad, tvá jachta, tvůj chrám, tvé srdce.... tvůj život....
Škoda dokonalým tahem, stejně dokonalým a přesným grifem jako Mistr Kabaň....nám dává ten nejkrásnější dar.... Bravo Škoda.... dar Vánoc... otevření TŘETÍHO OKA..... Silent night a .......... přijíždí ona.... stejně tiše, však se stejnou vahou ....a protíná tě jako ten paprsek......Skoda A.D. ...
Rozbalit vlákno
0