Testy
Porovnani spotreby je zajimave i v testu to davaj s nizsi poruchovosti a prakticnosti za plus CRV. Cena hovori rovnez jasne. Ac se v udavanych spotrebach vyrobci lisi o chlup, mereni Edmunds ukazuje na rozdil 1/4 ve prospech CRV. Spotreba snad nekdy i u CRV lepsi nez uvadel vyrobce. Osobni zkusenost s 3 Hondami rika to same, co vyrobce napise za to je auto schopne jezdit. :yes:
Nejsem olizovac plastu, na palubku hrabu jen kvuli otirani prachu tak jednou do roka ale nohu tam mam oprenou uz 47tis km, hodiny nepocitam 😉
Nevím, jestli jsi rozmazlený, ale tvůj názor nesdílím. Motor je odhlučněný opravdu parádně. Auto na zimních gumách má největší problém s valivým hlukem od pneumatik a i to je relativní, kabina CR-V je velmi tichá. Jinak takové menší shrnutí dojmů: [odkaz] . 😄
Však, MPV, ani na space wagonu není středový tunel. Ale když už u běžných aut tunel je, tak většinou nepříjemně zasahuje do prostoru pravé nohy.
Nejsem spokojen, naložené na 6ku je to mrtvé auto. Naštěstí se to vyřeší 256 Nm.
U gazíka to bude ještě horší.
U gazíka to bude ještě horší.
bude zaujimat len,aky velky je kufor,či má škrabku a kolko turbomotorov ponukaju...to len kvoli tomu,aby si to porovnali s ich vysnenou oktávkou...
Neblazni, benzin bude jizdne cca stejny jako v tve Mazde 2,0. Kolik jezdi HTP a jaky ma ubohy vykon??? Za chvili tu budem cist ze to chce aspon vykon 150kW, ne??? Zakladni motorizace plne dostacujici pro tento typ auta.
polstrovana operka pro koleno je nad urovni sedaku, tudiz na urovni kolena.
[odkaz]
Koleno asi tezko bude pod sedakem. Je to otazka posezu. Nekdo ma natazene nohy a jiny ma rad pozici spise pod volantem a tito ridici na operku proste dosahnou, uz jen treba pri zapnutem tempomatu. Osobne dosahnu kolenem i na klice v zapalovani a to mam sedak v nejnizsi poloze. Dle foto bych nerekl ze je v extra jine poloze nez u Civica a tam mam spise oprene lýtko. [odkaz]
Nekdo ma holt stredovy panel jak kravu bez polstrovani, jiny ho ma uzky a s polstrovanim 😉
[odkaz]
Koleno asi tezko bude pod sedakem. Je to otazka posezu. Nekdo ma natazene nohy a jiny ma rad pozici spise pod volantem a tito ridici na operku proste dosahnou, uz jen treba pri zapnutem tempomatu. Osobne dosahnu kolenem i na klice v zapalovani a to mam sedak v nejnizsi poloze. Dle foto bych nerekl ze je v extra jine poloze nez u Civica a tam mam spise oprene lýtko. [odkaz]
Nekdo ma holt stredovy panel jak kravu bez polstrovani, jiny ho ma uzky a s polstrovanim 😉
Mám přesně ten samý problém, tedy ačkoliv já mám zas naopak dlouhé nohy a krátké ruce. Abych pohodlně došáhl na volant, musím mít poměrně vzpřímené opěradlo a nohy "nacpané" pod palubkou. Pohodlně se ale posadím skoro v jakémkoliv MPV, přeci jen posaz jak autobusák >😒] , nohy dolu 😉 Zrovna včera jsem utrpěl služební fábii I, auuuu...
To ani nevím, že to někdo dělal. Já s tím mám problém, protože jsem vysoký a mám relativně krátké nohy v poměru k tělu. Když chci sedět správně musím se přisunout dopředu a tím pádem mám vždy konflikt se středovým tunelem. Ať sedím v RR nebo ve fiatu 500, pořád prostě mám tu nohu opřenou o tunel úplně stejně. Jediné auto ve kterém jsem seděl úplně volný byla honda FRV.
S prvním hodnocením zde v článku souhlasím, až na hodnocení vnitřní hlučnosti. Možná jsem rozmazlený, rozhodně jsem ale očekával nižší hladinu hluku od motoru. Aerodynamika je výborná (jistě, zrcátka jsou velká a tak trochu hlučí), odhlučnění kol také, ale hluk od dieselu je opravdu "průměrný". Což jsem u zcela nového modelu neočekával.
K poznámkám o polstrované opěrce kolena: příčný protor vepředu je tak velký, že se kolenem jen velmi ztěžka budete dotýkat této opěrky. Brutální tlusťoši možná, ale normálně rostlý chlap opravdu těžko. Zkoušel jsem to, a kolenem jsem na středový panel nedosáhl 😉 .
K poznámkám o polstrované opěrce kolena: příčný protor vepředu je tak velký, že se kolenem jen velmi ztěžka budete dotýkat této opěrky. Brutální tlusťoši možná, ale normálně rostlý chlap opravdu těžko. Zkoušel jsem to, a kolenem jsem na středový panel nedosáhl 😉 .
Civic to měl už v roce 2005. Pravda, taky jsem si toho všimnul i na svym autě až po 14 dnech >😒] A je to opravdu účiné řešení.
To máš pravdu to je super věc. Většinou s tím mám problém v jakémkoliv autě se středovým tunelem. Hlavně po delší cestě mě pravá noha dost bolí.
To sa mi napr. nepáči na nemeckých automobilkách, ktr. posľubujú hory doly a potom sa človek diví, že miesto 5,6 mu tam svieti 8,5...