Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Honda CR-V: První jízdní dojmy

21 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Všiml jsem si, že dali polstrování na středový tunel, kde se opírá koleno. V podstatě jediné místo, kde se člověk dotýká palubky :yes:. Podle mě benzín bude působit zvladle, chtělo by to aspoň tu jejich 2,4 klidně se stejným výkonem, ale posunutým níž. :no:
esenbe
To máš pravdu to je super věc. Většinou s tím mám problém v jakémkoliv autě se středovým tunelem. Hlavně po delší cestě mě pravá noha dost bolí.
sumy
Civic to měl už v roce 2005. Pravda, taky jsem si toho všimnul i na svym autě až po 14 dnech >😒] A je to opravdu účiné řešení.
esenbe
To ani nevím, že to někdo dělal. Já s tím mám problém, protože jsem vysoký a mám relativně krátké nohy v poměru k tělu. Když chci sedět správně musím se přisunout dopředu a tím pádem mám vždy konflikt se středovým tunelem. Ať sedím v RR nebo ve fiatu 500, pořád prostě mám tu nohu opřenou o tunel úplně stejně. Jediné auto ve kterém jsem seděl úplně volný byla honda FRV.
sumy
Mám přesně ten samý problém, tedy ačkoliv já mám zas naopak dlouhé nohy a krátké ruce. Abych pohodlně došáhl na volant, musím mít poměrně vzpřímené opěradlo a nohy "nacpané" pod palubkou. Pohodlně se ale posadím skoro v jakémkoliv MPV, přeci jen posaz jak autobusák >😒] , nohy dolu 😉 Zrovna včera jsem utrpěl služební fábii I, auuuu...
Avatar - PeterLuk
PeterLuk
Vidíte aj s tým problém nemám - Citroen Evasion stredový tunel nemá. 😄 😄 >😁
sumy
Však, MPV, ani na space wagonu není středový tunel. Ale když už u běžných aut tunel je, tak většinou nepříjemně zasahuje do prostoru pravé nohy.
Avatar - Choochoo
Choochoo
Neblazni, benzin bude jizdne cca stejny jako v tve Mazde 2,0. Kolik jezdi HTP a jaky ma ubohy vykon??? Za chvili tu budem cist ze to chce aspon vykon 150kW, ne??? Zakladni motorizace plne dostacujici pro tento typ auta.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Nejsem spokojen, naložené na 6ku je to mrtvé auto. Naštěstí se to vyřeší 256 Nm.
U gazíka to bude ještě horší.
Avatar - Choochoo
Choochoo
Co bys rekl na nalozeneho Rapida s 55kW??? >😒]
Avatar - Bubáq
Bubáq
S prvním hodnocením zde v článku souhlasím, až na hodnocení vnitřní hlučnosti. Možná jsem rozmazlený, rozhodně jsem ale očekával nižší hladinu hluku od motoru. Aerodynamika je výborná (jistě, zrcátka jsou velká a tak trochu hlučí), odhlučnění kol také, ale hluk od dieselu je opravdu "průměrný". Což jsem u zcela nového modelu neočekával.
K poznámkám o polstrované opěrce kolena: příčný protor vepředu je tak velký, že se kolenem jen velmi ztěžka budete dotýkat této opěrky. Brutální tlusťoši možná, ale normálně rostlý chlap opravdu těžko. Zkoušel jsem to, a kolenem jsem na středový panel nedosáhl 😉 .
Avatar - Choochoo
Choochoo
polstrovana operka pro koleno je nad urovni sedaku, tudiz na urovni kolena.
[odkaz]
Koleno asi tezko bude pod sedakem. Je to otazka posezu. Nekdo ma natazene nohy a jiny ma rad pozici spise pod volantem a tito ridici na operku proste dosahnou, uz jen treba pri zapnutem tempomatu. Osobne dosahnu kolenem i na klice v zapalovani a to mam sedak v nejnizsi poloze. Dle foto bych nerekl ze je v extra jine poloze nez u Civica a tam mam spise oprene lýtko. [odkaz]
Nekdo ma holt stredovy panel jak kravu bez polstrovani, jiny ho ma uzky a s polstrovanim 😉
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Pro olizovače palubek tohle musí být úplně modla, když je to měkké na pravém místě.
Avatar - Choochoo
Choochoo
Nejsem olizovac plastu, na palubku hrabu jen kvuli otirani prachu tak jednou do roka ale nohu tam mam oprenou uz 47tis km, hodiny nepocitam 😉
Avatar - King
King
Nevím, jestli jsi rozmazlený, ale tvůj názor nesdílím. Motor je odhlučněný opravdu parádně. Auto na zimních gumách má největší problém s valivým hlukem od pneumatik a i to je relativní, kabina CR-V je velmi tichá. Jinak takové menší shrnutí dojmů: [odkaz] . 😄
igorvrazic
bude zaujimat len,aky velky je kufor,či má škrabku a kolko turbomotorov ponukaju...to len kvoli tomu,aby si to porovnali s ich vysnenou oktávkou...
Michal Stehnij
Nejsi paranoidní? CR-V a Octavia mají zcela odlišnou klientskou základnu.
igorvrazic
Ber to prosim ta s nadsazkou...ne vazne...
Avatar - PeterLuk
PeterLuk
[odkaz]
Avatar - Choochoo
Choochoo
Porovnani spotreby je zajimave i v testu to davaj s nizsi poruchovosti a prakticnosti za plus CRV. Cena hovori rovnez jasne. Ac se v udavanych spotrebach vyrobci lisi o chlup, mereni Edmunds ukazuje na rozdil 1/4 ve prospech CRV. Spotreba snad nekdy i u CRV lepsi nez uvadel vyrobce. Osobni zkusenost s 3 Hondami rika to same, co vyrobce napise za to je auto schopne jezdit. :yes:
zane
Presne tak, u Hondy sa mi vždy páčila férovosť, s akou uvádzajú spotrebu - mám skúsenosť už s viac ako piatimi Hondami a spotreba bola vždy taká, akú úvadzali, niekedy dokonca lepšia...

To sa mi napr. nepáči na nemeckých automobilkách, ktr. posľubujú hory doly a potom sa človek diví, že miesto 5,6 mu tam svieti 8,5...