Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Bubáq
S prvním hodnocením zde v článku souhlasím, až na hodnocení vnitřní hlučnosti. Možná jsem rozmazlený, rozhodně jsem ale očekával nižší hladinu hluku od motoru. Aerodynamika je výborná (jistě, zrcátka jsou velká a tak trochu hlučí), odhlučnění kol také, ale hluk od dieselu je opravdu "průměrný". Což jsem u zcela nového modelu neočekával.
K poznámkám o polstrované opěrce kolena: příčný protor vepředu je tak velký, že se kolenem jen velmi ztěžka budete dotýkat této opěrky. Brutální tlusťoši možná, ale normálně rostlý chlap opravdu těžko. Zkoušel jsem to, a kolenem jsem na středový panel nedosáhl 😉 .
K poznámkám o polstrované opěrce kolena: příčný protor vepředu je tak velký, že se kolenem jen velmi ztěžka budete dotýkat této opěrky. Brutální tlusťoši možná, ale normálně rostlý chlap opravdu těžko. Zkoušel jsem to, a kolenem jsem na středový panel nedosáhl 😉 .
polstrovana operka pro koleno je nad urovni sedaku, tudiz na urovni kolena.
[odkaz]
Koleno asi tezko bude pod sedakem. Je to otazka posezu. Nekdo ma natazene nohy a jiny ma rad pozici spise pod volantem a tito ridici na operku proste dosahnou, uz jen treba pri zapnutem tempomatu. Osobne dosahnu kolenem i na klice v zapalovani a to mam sedak v nejnizsi poloze. Dle foto bych nerekl ze je v extra jine poloze nez u Civica a tam mam spise oprene lýtko. [odkaz]
Nekdo ma holt stredovy panel jak kravu bez polstrovani, jiny ho ma uzky a s polstrovanim 😉
[odkaz]
Koleno asi tezko bude pod sedakem. Je to otazka posezu. Nekdo ma natazene nohy a jiny ma rad pozici spise pod volantem a tito ridici na operku proste dosahnou, uz jen treba pri zapnutem tempomatu. Osobne dosahnu kolenem i na klice v zapalovani a to mam sedak v nejnizsi poloze. Dle foto bych nerekl ze je v extra jine poloze nez u Civica a tam mam spise oprene lýtko. [odkaz]
Nekdo ma holt stredovy panel jak kravu bez polstrovani, jiny ho ma uzky a s polstrovanim 😉
Nevím, jestli jsi rozmazlený, ale tvůj názor nesdílím. Motor je odhlučněný opravdu parádně. Auto na zimních gumách má největší problém s valivým hlukem od pneumatik a i to je relativní, kabina CR-V je velmi tichá. Jinak takové menší shrnutí dojmů: [odkaz] . 😄
igorvrazic
bude zaujimat len,aky velky je kufor,či má škrabku a kolko turbomotorov ponukaju...to len kvoli tomu,aby si to porovnali s ich vysnenou oktávkou...
PeterLuk
[odkaz]
Porovnani spotreby je zajimave i v testu to davaj s nizsi poruchovosti a prakticnosti za plus CRV. Cena hovori rovnez jasne. Ac se v udavanych spotrebach vyrobci lisi o chlup, mereni Edmunds ukazuje na rozdil 1/4 ve prospech CRV. Spotreba snad nekdy i u CRV lepsi nez uvadel vyrobce. Osobni zkusenost s 3 Hondami rika to same, co vyrobce napise za to je auto schopne jezdit. :yes:
Presne tak, u Hondy sa mi vždy páčila férovosť, s akou uvádzajú spotrebu - mám skúsenosť už s viac ako piatimi Hondami a spotreba bola vždy taká, akú úvadzali, niekedy dokonca lepšia...
To sa mi napr. nepáči na nemeckých automobilkách, ktr. posľubujú hory doly a potom sa človek diví, že miesto 5,6 mu tam svieti 8,5...
To sa mi napr. nepáči na nemeckých automobilkách, ktr. posľubujú hory doly a potom sa človek diví, že miesto 5,6 mu tam svieti 8,5...
U gazíka to bude ještě horší.