Testy
Michal Stehnij
Nejsi paranoidní? CR-V a Octavia mají zcela odlišnou klientskou základnu.
Choochoo
Porovnani spotreby je zajimave i v testu to davaj s nizsi poruchovosti a prakticnosti za plus CRV. Cena hovori rovnez jasne. Ac se v udavanych spotrebach vyrobci lisi o chlup, mereni Edmunds ukazuje na rozdil 1/4 ve prospech CRV. Spotreba snad nekdy i u CRV lepsi nez uvadel vyrobce. Osobni zkusenost s 3 Hondami rika to same, co vyrobce napise za to je auto schopne jezdit. :yes:
Choochoo
Nejsem olizovac plastu, na palubku hrabu jen kvuli otirani prachu tak jednou do roka ale nohu tam mam oprenou uz 47tis km, hodiny nepocitam 😉
King
Nevím, jestli jsi rozmazlený, ale tvůj názor nesdílím. Motor je odhlučněný opravdu parádně. Auto na zimních gumách má největší problém s valivým hlukem od pneumatik a i to je relativní, kabina CR-V je velmi tichá. Jinak takové menší shrnutí dojmů: [odkaz] . 😄
sumy
Však, MPV, ani na space wagonu není středový tunel. Ale když už u běžných aut tunel je, tak většinou nepříjemně zasahuje do prostoru pravé nohy.
PeterLuk
Vidíte aj s tým problém nemám - Citroen Evasion stredový tunel nemá. 😄 😄 >😁
KANKUNEN
Pro olizovače palubek tohle musí být úplně modla, když je to měkké na pravém místě.
KANKUNEN
Nejsem spokojen, naložené na 6ku je to mrtvé auto. Naštěstí se to vyřeší 256 Nm.
U gazíka to bude ještě horší.
U gazíka to bude ještě horší.
igorvrazic
bude zaujimat len,aky velky je kufor,či má škrabku a kolko turbomotorov ponukaju...to len kvoli tomu,aby si to porovnali s ich vysnenou oktávkou...
Choochoo
Neblazni, benzin bude jizdne cca stejny jako v tve Mazde 2,0. Kolik jezdi HTP a jaky ma ubohy vykon??? Za chvili tu budem cist ze to chce aspon vykon 150kW, ne??? Zakladni motorizace plne dostacujici pro tento typ auta.
Choochoo
polstrovana operka pro koleno je nad urovni sedaku, tudiz na urovni kolena.
[odkaz]
Koleno asi tezko bude pod sedakem. Je to otazka posezu. Nekdo ma natazene nohy a jiny ma rad pozici spise pod volantem a tito ridici na operku proste dosahnou, uz jen treba pri zapnutem tempomatu. Osobne dosahnu kolenem i na klice v zapalovani a to mam sedak v nejnizsi poloze. Dle foto bych nerekl ze je v extra jine poloze nez u Civica a tam mam spise oprene lýtko. [odkaz]
Nekdo ma holt stredovy panel jak kravu bez polstrovani, jiny ho ma uzky a s polstrovanim 😉
[odkaz]
Koleno asi tezko bude pod sedakem. Je to otazka posezu. Nekdo ma natazene nohy a jiny ma rad pozici spise pod volantem a tito ridici na operku proste dosahnou, uz jen treba pri zapnutem tempomatu. Osobne dosahnu kolenem i na klice v zapalovani a to mam sedak v nejnizsi poloze. Dle foto bych nerekl ze je v extra jine poloze nez u Civica a tam mam spise oprene lýtko. [odkaz]
Nekdo ma holt stredovy panel jak kravu bez polstrovani, jiny ho ma uzky a s polstrovanim 😉
sumy
Mám přesně ten samý problém, tedy ačkoliv já mám zas naopak dlouhé nohy a krátké ruce. Abych pohodlně došáhl na volant, musím mít poměrně vzpřímené opěradlo a nohy "nacpané" pod palubkou. Pohodlně se ale posadím skoro v jakémkoliv MPV, přeci jen posaz jak autobusák >😒] , nohy dolu 😉 Zrovna včera jsem utrpěl služební fábii I, auuuu...
esenbe
To ani nevím, že to někdo dělal. Já s tím mám problém, protože jsem vysoký a mám relativně krátké nohy v poměru k tělu. Když chci sedět správně musím se přisunout dopředu a tím pádem mám vždy konflikt se středovým tunelem. Ať sedím v RR nebo ve fiatu 500, pořád prostě mám tu nohu opřenou o tunel úplně stejně. Jediné auto ve kterém jsem seděl úplně volný byla honda FRV.
Bubáq
S prvním hodnocením zde v článku souhlasím, až na hodnocení vnitřní hlučnosti. Možná jsem rozmazlený, rozhodně jsem ale očekával nižší hladinu hluku od motoru. Aerodynamika je výborná (jistě, zrcátka jsou velká a tak trochu hlučí), odhlučnění kol také, ale hluk od dieselu je opravdu "průměrný". Což jsem u zcela nového modelu neočekával.
K poznámkám o polstrované opěrce kolena: příčný protor vepředu je tak velký, že se kolenem jen velmi ztěžka budete dotýkat této opěrky. Brutální tlusťoši možná, ale normálně rostlý chlap opravdu těžko. Zkoušel jsem to, a kolenem jsem na středový panel nedosáhl 😉 .
K poznámkám o polstrované opěrce kolena: příčný protor vepředu je tak velký, že se kolenem jen velmi ztěžka budete dotýkat této opěrky. Brutální tlusťoši možná, ale normálně rostlý chlap opravdu těžko. Zkoušel jsem to, a kolenem jsem na středový panel nedosáhl 😉 .
sumy
Civic to měl už v roce 2005. Pravda, taky jsem si toho všimnul i na svym autě až po 14 dnech >😒] A je to opravdu účiné řešení.
esenbe
To máš pravdu to je super věc. Většinou s tím mám problém v jakémkoliv autě se středovým tunelem. Hlavně po delší cestě mě pravá noha dost bolí.
KANKUNEN
Všiml jsem si, že dali polstrování na středový tunel, kde se opírá koleno. V podstatě jediné místo, kde se člověk dotýká palubky :yes:. Podle mě benzín bude působit zvladle, chtělo by to aspoň tu jejich 2,4 klidně se stejným výkonem, ale posunutým níž. :no:
To sa mi napr. nepáči na nemeckých automobilkách, ktr. posľubujú hory doly a potom sa človek diví, že miesto 5,6 mu tam svieti 8,5...