Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ceny aut už neklesají, Česko je mezi nejlevnějšími v Evropě

Nová auta v Česku jsou v současnosti mezi nejlevnějšími v Evropě. Ceníkové ceny přitom již od loňského roku neklesají, automobilky o zákazníky ovšem bojují akčními nabídkami a stále lepší výbavou. Vyplývá to z informací obchodníků.
Zpět na článek
1. 11. 2012 11:04
1. 11. 2012 11:10
1. 11. 2012 11:52
1. 11. 2012 18:21
2. 11. 2012 10:41
1. 11. 2012 11:04
PR?
Toto mi pride na PR clanok >:-[] Ludia len kupujte, lacnejsie uz nebude :-! Ale omyl, ked sa to nebude predavat, pojde to este nizsie >:D Ako sa povie,nikdy sa neda klesnut tak hlboko,aby sa nedalo klesnut este hlbsie :yes:
Rozbalit vlákno
2
1. 11. 2012 11:10
Re: PR?
To zas nie je úplne pravda ...

Každá značka citlivo zvažuje za koľko čo predá a jednoducho pod nejakú hranicu nemôže ísť ..... to by bol už so strednodobého horizontu krach .....

V každom prípade je evidentné, že masový pád cien sa zastavil a skôr sa ceny znižujú u ousiderov, ktoré už predávajú len preto aby znížili stratu ....

To samozrejme nevylučuje fakt, že sa tá čo to vyjednať i u ostatných značiek, ale skôr pri drahších modeloch ....predajcovia radšej prihadzujú výbavu a doplnky, ako znižujú cenu .... určite je lepšie zobrať od predajcu zimné gumy, ako sa s ním naťahoať o 100 eúr zľavy ....
Avatar - Slavek-TDM
1. 11. 2012 11:52
Re: PR?
Jestli je to PR, pak jedine na PwC....
1. 11. 2012 11:56
Ceny aut už neklesají, Česko je mezi nejlevnějšími v Evropě
Je to účelový článek. Zeptejte se za rok či za dva roky, zda ceny aut neklesnou kvůli malé prodejnosti aut.
Rozbalit vlákno
6
1. 11. 2012 12:12
Re: Ceny aut už neklesají, Česko je mezi nejlevnějšími v Evr
Podobne ucelove clanky jsou na netu dnes a denne ve vztahu k cenam nemovitosti. Tam ale jde o lez.

U aut to vsak vidim jinak. Pokud mame doopravdy nejlevnejsi auta v Evrope, co je podle mne mimochodem pravda, tak to uz niz asi fakt nepujde...To uz to pak autosalony readeji zavrou.
1. 11. 2012 13:31
Re: Ceny aut už neklesají, Česko je mezi nejlevnějšími v Evr
autosaloony vydelavaji hlavne na servisu, teda pokud nejaky maj, prodej aut by je v drtive vetsine neuzivil jiz davno :-)
Avatar - Katikakus
1. 11. 2012 15:20
Re: Ceny aut už neklesají, Česko je mezi nejlevnějšími v Evr
Presne :yes:
1. 11. 2012 16:21
Re: Ceny aut už neklesají, Česko je mezi nejlevnějšími v Evr
Ano, jinak by uz asi zavreli davno >:D ale nebudou prodavat auta, na kterych ztrati velke penize. Zde si opravdu myslim, ze hranice unosnosti prodejnich cen je u nekterych znacek (PSA, Opel) dosazena. Samozrejme ze u takoveho VW je zde stale prostor ke snizovani cen, protoze jsou i dnes srazsi nez jejich konkurenti.
Avatar - petrumr
1. 11. 2012 18:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 11. 2012 07:15
Re: Ceny aut už neklesají, Česko je mezi nejlevnějšími v Evr
Musíš se jet podívat do jiného servisu než máte v (J)ZD. Servisy jsou stejně plné, jako u jiných značek.
1. 11. 2012 12:01
OT-Korea-1,6 T GDI v ČR
[odkaz]
Rozbalit vlákno
9
1. 11. 2012 12:13
Re: OT-Korea-1,6 T GDI v ČR
:no:
Avatar - Katikakus
1. 11. 2012 15:17
Re: OT-Korea-1,6 T GDI v ČR
[odkaz] :-!
1. 11. 2012 16:17
Re: OT-Korea-1,6 T GDI v ČR
to ze nekdo oznaci svuj prispevek jako OT, jeste neopravnuje plnit diskusi absolutne nesouvisejicimi odkazy. to je ve vetsine psanych pravidel slusnych diskusi. pokud je to natolik zajimave, je tady moznost napsat blog, rad si ho prectu.
Avatar - Katikakus
1. 11. 2012 19:23
Re: OT-Korea-1,6 T GDI v ČR
Spatne, Mlho. OT se ve zdejsich diskusich pouziva docela casto k promptnimu upozorneni na zajimavou novinku, ktera se zde jeste neobjevila. Mnohokrat ji pak prebere i redakce a na zaklade takoveho prispevku uverejni clanek.
Blog je pochopitelne pro splneni teto funkce absolutne nevhodnym mediem, jelikoz aktualnost takove zpravy je velice kratkodoba - v radu hodin, navic ne kazdy blogy cte - ja napriklad vubec.
1. 11. 2012 21:28
Re: OT-Korea-1,6 T GDI v ČR
Blbost. Navic je ten link na stranky konkurence na youtubu, cili hned 2x spatne.
Avatar - Katikakus
1. 11. 2012 21:38
Re: OT-Korea-1,6 T GDI v ČR
Tak ted jsi me argumentacne utloukl... >:D >:D >:D

Pravy duvod tveho "rozcileni" oba zname, neni potreba ho tady rozpitvavat, vid? ;-)
Avatar - 3_diamanty
1. 11. 2012 12:46
Re: OT-Korea-1,6 T GDI v ČR
co to ma spolocne s clankom?
1. 11. 2012 12:59
Re: OT-Korea-1,6 T GDI v ČR
NIC člověče, taky píšu OT. >:D
Avatar - Katikakus
1. 11. 2012 15:19
Re: OT-Korea-1,6 T GDI v ČR
Myslis, ze oba pany precenujes, co je OT evidentne nikdy neslyseli... ;-)
Avatar - 3_diamanty
1. 11. 2012 12:45
cesi mali vzdy dobre ceny aut ved som o tom pisal uz X krat
a aj napriek tomu sa furt stazuju a chcu vsetko za babku... najspokojnejsi cech by bol ten ktory by mal novu octavku combi na elektronoch za 150 litrov a mozno aj ten by mrmlal ze je ku.va draha 8-s
Rozbalit vlákno
9
Avatar - twistedTSD
1. 11. 2012 13:44
Re: cesi mali vzdy dobre ceny aut ved som o tom pisal uz X k
To je ta povaha česká...
1. 11. 2012 14:06
Re: cesi mali vzdy dobre ceny aut ved som o tom pisal uz X k
topper1982: kamaráde kamaráde, my máme v ČR průměrný plat kolem 20tis. většina lidí ho nemá, ale to neva.........
vem v úvahu kolik berou například v Německu a kolik u nás, Německo má průměr nad 2tis. Euro, zda-li se nemýlím a u nás? Tam stojí Fábie nějakých cca 11 tis. E, tzn 5,5 platu a mají Fábii a u nás? U nás je to alespoň 10 platů (pokud by měl člověk ten průměrný plat)
Takže si myslím, že není až zase tak moc na místě říkat, že češi chtějí octávu za 150 tis.
Ale, že máme nejlevnější auta to je fakt! ;-)
Avatar - RadisGT
1. 11. 2012 16:12
Re: cesi mali vzdy dobre ceny aut ved som o tom pisal uz X k
Musím tě trochu opravit, průměrná mzda v Německu je necelých 3700 Euro! Což je +- 93000Kč (V ČR +- 24000Kč). Průměrný Němec si vydělá na novou plečku za dva, tři měsíce, na slušnou káru za cca půl roku. Průměrný čech za 2 roky. Ano, možná jsou v ČR nyní levná auta, ale proti západním zemím na ně budeme vydělávat 4x déle! No není to SUPER...?
1. 11. 2012 17:27
Re: cesi mali vzdy dobre ceny aut ved som o tom pisal uz X k
auta nejsou drahý, jen jsou maly platy
1. 11. 2012 17:59
Re: cesi mali vzdy dobre ceny aut ved som o tom pisal uz X k
dokonce 3700, aha, tak to se omlouvám, mám stará čísla..... ;-\
ano my v ČR máme sice 24 tis., ale abych pravdu řekl tak já znám spousty vysokoškolsky vzdělaných lidí co tohohle platu nedosahují, tím nechci říct, že kdo má vysokou je ,,king" a na prostý inteligent, znám i opaky a znám také moc moc lidí co jsou třeba jen vyučení a jsou to chytří a šikovní lidé!!!!! Ale možná by se měl někdo zamyslet nad tím kdo kde bere, proč má například zedník, bydlící nedaleko mě takové vysoké příjmy (melouchy..........) a manželé učitelé o dalších pár domů dál, jsou výrazně chudší ;-\
Avatar - RadisGT
1. 11. 2012 18:34
Re: cesi mali vzdy dobre ceny aut ved som o tom pisal uz X k
jj, průměr je sice hezký, ale realita je taková, že dvě třetiny lidí na průměrnou mzdu nedosáhnou...jak v ČR tak v Německu. Rozdíly výše příjmů v různých odvětvích je další věc.
2. 11. 2012 10:41
Re: cesi mali vzdy dobre ceny aut ved som o tom pisal uz X k
U nás nefungují odbory. V Německu prostávakovali milairdy hodin než dosáhli současných platů. A nebojte, firmy mají zisky velmi slušné ;-)
1. 11. 2012 17:29
Re: cesi mali vzdy dobre ceny aut ved som o tom pisal uz X k
V absolutních číslech je DNES u nás na automobilovém trhu opravdu levně. Ale jinak jsou např. energie, anebo telekomunikace totalne predrazene a ceskym obcanem je trvale vytirana podlaha.
Avatar - RadisGT
1. 11. 2012 18:33
Re: cesi mali vzdy dobre ceny aut ved som o tom pisal uz X k
jak jinak...
Avatar - petrumr
1. 11. 2012 18:21
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
2. 11. 2012 10:41
Re: %
A kterých aut je moc a nejsou vyrobeny v Evropě? Nějaký příklad?
Avatar - autista
1. 11. 2012 20:03
Nízké ceny vs. konkurenceschopnost
Automobilky šli s cenou tak dolů, že museli vyrábět větší množství aut, aby měli zisk, ale s poklesem odbytu, se pak těžko živí to množství fixních nákladů.
Takže, co bylo prvotním impulzem, snížit ceny, aby se zvýšil odbyt, tak na druhou stranu vyvolává velké krizové stavy v automobilkách a dohání je to k propouštění.
Nevím, ale mám pocit, že doba obratu aut už je tak nízká, že už není možné ji dále snižovat. Tímto je efekt, že poptávka se zastavila, ale plány výrobců šli přes ideální míru a nová auta se kupí na skladech a se zpožděním se trh přehltí natolik, že se továrny zastaví nebo sníží kapacity pod 50%.
Přírůstek vs. úbytek vozidel je na ulicích zjevný. V současné době je tolik aut, že už není ani kapacita silnic a parkovišť, která by je pohltila.
Ale VW to vidí jinak a bude chrlit více a více a více a více a více a co jsem to chtěl :-) :-) :-)
Rozbalit vlákno
0