Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Video: Jízda rychlostí 200 km/h. V lese

Jízda rychlostí 200 km/h není žádný med, natožpak když jsou okolo stromy.
Zpět na článek
5. 11. 2012 08:57
5. 11. 2012 09:00
5. 11. 2012 09:05
5. 11. 2012 09:14
5. 11. 2012 09:24
5. 11. 2012 09:30
5. 11. 2012 09:35
5. 11. 2012 10:19
5. 11. 2012 10:23
5. 11. 2012 10:34
5. 11. 2012 09:34
5. 11. 2012 14:54
5. 11. 2012 16:24
5. 11. 2012 16:38
5. 11. 2012 16:25
5. 11. 2012 09:37
5. 11. 2012 09:42
5. 11. 2012 11:48
5. 11. 2012 10:20
5. 11. 2012 11:51
5. 11. 2012 12:30
5. 11. 2012 14:03
5. 11. 2012 14:18
5. 11. 2012 17:10
6. 11. 2012 08:42
5. 11. 2012 18:09
5. 11. 2012 15:12
5. 11. 2012 15:22
5. 11. 2012 15:27
5. 11. 2012 15:34
5. 11. 2012 15:35
5. 11. 2012 21:38
5. 11. 2012 15:36
5. 11. 2012 17:17
5. 11. 2012 17:49
5. 11. 2012 18:31
5. 11. 2012 20:24
6. 11. 2012 06:15
Avatar - 3_diamanty
5. 11. 2012 08:18
miestami to bolo riadne cez 200
riadna sleha..... nuz keby mu nieco vbehlo do cesty ( zver ) tak by to nebola sranda .... toto je uz o drzku ;-)
Rozbalit vlákno
5
5. 11. 2012 08:54
Re: miestami to bolo riadne cez 200
Nebylo.

To tvoje "riadne cez 200" je uděláno skokem auta. Kola se protočí a tachometr taky. Snad si nemyslíš, že by to auto bylo schopno tak prudce akcelerovat v rychlostech kolem 200 km/h. I když, u tebe je možný všechno... :-!
Avatar - 3_diamanty
5. 11. 2012 08:57
Re: miestami to bolo riadne cez 200
riadna sleha veru :yes:
Avatar - matii
5. 11. 2012 09:20
Re: miestami to bolo riadne cez 200
Někdy ano, ale třeba kolem stopáže 1:06 - 1:10 je to reálný.
5. 11. 2012 09:01
Re: miestami to bolo riadne cez 200
Zvěř se někde klepe strachy podělaná v pelíšku, když jí zrovna jezdí po lese takováhle banda psychopatů. >:D
5. 11. 2012 09:35
Re: miestami to bolo riadne cez 200
Udělá úplně standardní vyhýbací manévr - typ losí test - a pokračuje v "erzetě" dál :-)
5. 11. 2012 08:34
Dost husté video...
...už chápu, proč bych to nikdy nemohl dělat. Bych dojel do cíle s hodinovým zpožděním..>:D
Už jenom to chování auta, tak reaguje na pohyby volantu, klasická 4kolka...mi by stačil jeden bláznivý fotograf s bleskem a následovalo by seznámené se stromem...jako klobouk dolů. :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
5. 11. 2012 08:58
Re: Dost husté video...
vidim to podobne ;-) :yes:
5. 11. 2012 11:45
Re: Dost husté video...
Tak zaprve to jsou spesl auta na tohle stavena, takze ovladatelnost je nekde jinde nez u seriove plecky, ktera netahne, nebrzdi, nezataci a nedrzi smer.
Zadruhe tam bdi poradatele a nevyjede ti nejakej * z protismeru s traktorem nebo nakladakem (teda i tohle se obcas stava, ale spise u nas)
A zatreti, tohle je o adrenalinu a lidskych schhopnostech, clovek ma spicku svych moznosti posazeny mnohem vyse, nez by nam nejaci * z EU se svymi asistenty a bezpecnostnimi standardy chteli namluvit.

Pokud nekoho obdivuju, tak spolujezdce, nesmi se nechat vyhodit z konceptu, presne vsecko sledovat a jeste si u toho zpiva jak panacek na kazatelne ;)
Avatar - gld
5. 11. 2012 18:26
Re: Dost husté video...
No jo, vyzerá to hrozne jednoducho keď to robí profík...tak je to zo všetkým.

Keby ťa teraz posadili do rovnakej káry na rovnakej trati a povedali "choď najrýchlejšie ako dokážeš" tak by si

a) nabúral v druhej zákrute
b) došiel (ako kolega trefne spomenul) s "hodinovým" oneskorením
6. 11. 2012 13:54
Re: Dost husté video...
jo no.. vsak oni to taky nejedou poprve a par tech aut uz taky rozmlatili, to k tomu patri :-)

Bohuzel ne kazdy ma x desitek mega na rok, aby mohl trenovat po cestach necestach s rallye vozem. A hrat si na Kankunnena v nejake stare verune, kdyz to taky nebude zrovna zadara a bude to spis k zoufalstvi nez k cemu jinemu, tak na to si zas pripadam trosku velkej.

Smula, rallye si uziju mozna nekdy v pristim zivote. Muj strop je vzit maximalne lehounce vyladene seriove auto na okruh a smirit se s tim, ze za odpoledne odejdou gumy za 20 tisic.
5. 11. 2012 08:57
Strašný
Mně hlavně děsí jízda v těch vysokých rychlostech. Tam je každý výmyk fatální. A pokud jsem se dobře díval, nebylo ani sucho a ani nechybělo listí a bord.el zejména na okrajích.
Rozbalit vlákno
17
5. 11. 2012 09:00
Re: Strašný
Výmyk? Jako ten gymnastický? :-)
5. 11. 2012 09:05
Re: Strašný
Výmyk - jako když se kára vymkne kontrole. Přece.
5. 11. 2012 09:14
Re: Strašný
No obávám se, že slovo v tomhle významu v češtině není.
5. 11. 2012 09:24
Re: Strašný
No a co ? Nebo mě chceš mě prásknout Ústavu pro jazyk český ?
Avatar - Dinar
5. 11. 2012 09:30
Re: Strašný
Hmm, tak to je argument. >:D :no:
5. 11. 2012 09:35
Re: Strašný
Bylo to fakt na mě ? Nebo úklik ?
5. 11. 2012 10:23
Re: Strašný
byl to výklik. nebo výkřik?
5. 11. 2012 10:34
Re: Strašný
Chápu, záklik.
5. 11. 2012 09:34
Re: Strašný
To ne. Jen jsem chtěl pochopit o čem mluvíš. Už to víckrát neudělám ;-)
5. 11. 2012 14:21
Re: Strašný
ten by práskl vlastní **
5. 11. 2012 14:54
Re: Strašný
Myslíš vlastní Kylii ? :-)
5. 11. 2012 16:24
Re: Strašný
dej si výmyk ;-)
5. 11. 2012 16:38
Re: Strašný
che,che, dávám :-)
5. 11. 2012 16:25
Re: Strašný
google je potvora
Avatar - Hotwire
5. 11. 2012 09:32
no to ma pos...
Chlapik ma moj obdiv, je to macher ze nieco take zvladne ale zaroven aj magor ze si na nieco take trufne >:D Toto je naozajstne vodicske umenie a nie ta popularna F1 kde maju vodici milion elektronickych asistentov a auto sedi na ceste ako pribite.
Rozbalit vlákno
26
5. 11. 2012 09:40
Re: no to ma pos...
To taky není úplně pravda, i když v televizi a na playstationu to vypadá jednoduše. A teď jmenuj alespoň 200 z toho milionu elektronických asistentů, které používají, když se v tom tak vyznáš.
Avatar - Hotwire
5. 11. 2012 10:02
Re: no to ma pos...
ja nikde netvrdim ze F1 je jednoducha, ale proste rallye mi pride vodicsky ovela narocnejsie, aspon z mojho laickeho pohladu ;-)
5. 11. 2012 10:16
Re: no to ma pos...
Napsals, že rallye je opravdové řidišské umění (tady mimochodem souhlasím) a paks napsals: ne jako ta F1 kde mají řidiči milion asistentů (nemají vůbec žádné) a auto sedí jak přibité. Ano, když jedeš do zatáčky, kde by jsme si my troufli šedestátkou, řidič f1 musí nejet rychlostí snad trojnásobnou, aby měl dost přítlaku a dost teplé pneu, aby auto sedělo jak přibité; pohybuje se neustále na limitu trakce, brzdí v momentě, kdy ti pud sebezáchovy říká: "už je dávno pozdě" a dosahuje běžně rychlostí přes 300, bojuje s přetížením mnohem větším, než jezdec v rallye speciálu atd. atd. Je to úplně jiné, ale určitě ne méně náročné.
5. 11. 2012 10:41
Re: no to ma pos...
....a to ještě připojím asi 24 ovládacích prvků na volantu, některé z nich s x polohami. To mě bere děs, jen když to vidím.

F1 je a vždycky byla nejvíc. A proto jsou v ní také největší peníze.
Avatar - Hotwire
5. 11. 2012 11:18
Re: no to ma pos...
Tak pardon, ak nemaju ziadne (ani tu kontrolu trakcie??) tak sa ospravedlnujem za chybny vyrok...ale s tou narocnostou som to myslel tak ze v ramci automobilovych zavodov F1 neni nejak extra narocna (ako napr uz spominane rallye), ale to ze je to jednoduche som nikde netvrdil a ani si to nemyslim, sam by som sa bal ist takymi rychlostami, presne ako spominas.
5. 11. 2012 11:25
Re: no to ma pos...
F1 je královna okruhového závodění, tudíž opravdu hodně náročná. WRC zase královna mimookruhového závodění, taky hodně náročná, i když úplně jiná. Ani na jedno nemám koule :-)
Avatar - Hotwire
5. 11. 2012 11:28
Re: no to ma pos...
Ale zas na mieste spolujazdca by som sa niekedy aj rad zviezol :-! :yes:
5. 11. 2012 11:30
Re: no to ma pos...
Já snad radši ani ne, úplně mi stačilo tohle video :-)
5. 11. 2012 11:59
Re: no to ma pos...
Kontrolu trakce zakázali dávno.
Avatar - rohYpnol
5. 11. 2012 20:20
Re: no to ma pos...
F1 již nijak nesleduji, ale myslím, že někajé asistenty mají. O to ale vůbec nejde.
Částečně se taky ztotožňuji s Hotwire, rallye na takovéto úrovni považuji taky za mnohem více obdivuhodné.
Tím netvrdím, že F1 je easy, možná tak na PS... Koneckonců Richard Hammond nebyl schopen pořádně odjet s F1 ani jedno "závodní" kolo na prázdné trati za normálních podmínek...
Nicméně v rallye podle mě vstupuje do hry mnohem víc proměnných, střídají se různé povrchy atd. Ale především podle mě nesou mnohem větší břemeno odpovědnosti. 1. nejsou ve voze sami, 2. trať prostě z principu nelze nějak zabezpečit a i malá chybka znamená obvykle přinejmenším STOP z důvodu totálního KO vozu. Navíc tratě jsou mnohem delší, nejde si je prostě jen tak jednoduše najet jako těch pár km na okruhu.
5. 11. 2012 11:30
Re: no to ma pos...
Také mám rally radši, ale F1 je hodně náročná, jen jinak náročná. Rally je pro mne větší zábava, F1 větší dřina. Je to spíš takový boj s fyzikou, trakce závisí prakticky jen od rychlosti - ať už jde o aerodynamický přítlak (protože samotná formule váží nula, nula prd), nebo o přilnavost pneumatik (studené nelepí). Tady platí, že dvoustovkou můžeš zatáčku projet bez problémů, ale ve stopadesáti z ní vylétneš. Nemůžeš se flákat, musíš jet pořád na plno. Kolo za kolem. Kdežto rally má pro mne blízko čisté zábavě jako jsou motokáry nebo autocross. Být na špičce je těžké, ale nic ti nebrání si to užívat. Jeden z mých mála snů je zajet si jednu sezónu na 911 GT3. Rád bych se k tomu dostal, než budu mít rodinu.
Avatar - Hotwire
5. 11. 2012 11:32
Re: no to ma pos...
Takto som sa na to nepozeral, dobry nazor. :-) :yes:
5. 11. 2012 11:56
Re: no to ma pos...
Tyhle dva sporty se také liší strategií, F1 je okruhová se vším, co k tomu patří. Připomnělo mi to však jeden vtip... Proč jezdci rally nejezdí F1? Do monopostu by se jim nevešly koule. >:-[] Možná právě relativní nebezpečnost bude jednou koncem tohoto skvělého sportu.
5. 11. 2012 17:25
Re: no to ma pos...
Jasně každý sport má svoje, ale ten vtip by měl spíš znít opačně >:D

Jeden z mála lidí, kdo může posudit více disciplín je třeba Rossi, a ten to dle adrenalinu seřadil takto:

1. Rally
2. Moto GP
3. Formule
5. 11. 2012 18:27
Re: no to ma pos...
Teď nechápu. Nemyslím si, že si odporujeme.
5. 11. 2012 23:48
Re: no to ma pos...
Neodporujeme, moje chyba. Napoprvé jsem si ten vtip vyložil opačně :-)
Avatar - JDM
5. 11. 2012 15:09
Re: no to ma pos...
a všechno je to o přesnosti v F1 musí jezdec znát každý milimetr tratě, vědět kde tě zatáčka pod plynem krásně vynese a kde naopak podřadit a jet pomalu , kde trať žere gumy, atd atd, v rally je to o tom jaký má řidič odhad jak si danou trať naplánuje a kde si troufne víc než ostatní a ví co jeho auto zvládne kde by na cestě mohl bát vyhozenej bordel atd atd není to jen o tom umět točit volantem a nemít strach
Avatar - jeylkey
5. 11. 2012 09:42
Re: no to ma pos...
ktere asistenty? pokud vim, tak nemaji ani abs, ani esp, a spousta dalsich jsou zakazany. zajimave video natocil top gear, kdyz richard hammond ridil vuz f1. i kdyz ma najeto asi docela hodne i v tom nejrychlejsim, co se vyrabi, tak rikal, ze proste nestihal reagovat tak ryche, aby s tim vozem "drzel krok". je to az fantasticky rychle, a jezdci tam taky nedostavaji chleba zadarmo ;-)
mne se ale taky libi vice rallye, musim priznat
5. 11. 2012 09:52
Re: no to ma pos...
Eva myslím mají diferák, který přerozděluje výkon i mezi jednotlivá kola, takže můžeš jet jednou stranou auta na sněhu a druhou na suché cestě...
5. 11. 2012 13:11
Re: no to ma pos...
WRC je na aktivních diferenciálech (všichni). Jedno ze zjednodušeních S2000 proti WRC bylo právě zákaz aktivních diferenciálů (jeden z prostředků, jak závodění zlevnit).
5. 11. 2012 18:06
Re: no to ma pos...
To není pravda, WRC nemají aktivní diferenciály už od roku 2006. Taková S2000 nebo nové WRC už nemá ani středový diferenciál.
5. 11. 2012 20:18
Re: no to ma pos...
Fakt ? Když jsem četl články při zavádění S2000, tak jeden z hlavních bodů, kde se šetřily náklady proti drahým strojům WRC byly zmíněny aktivní diferenciály a jako další turbo. ;-\
5. 11. 2012 11:57
Re: no to ma pos...
"F1 kde maju vodici milion elektronickych asistentov a auto sedi na ceste ako pribite."

Ktere mas konkretne na mysli ?
F1 je prave o tom, ze pokud jedes o 4km/h rychleji, tak se roztocis, pokud jedes o 4km/h pomaleji, tak mas mizerne casy, ze te vemou o kolo.

Jedes nejakych 65 kol absolutne na doraz, prizpusobujes to ojetosti pneumatik, vaze auta, kolo za kolem bez sebemensi chybky jako robot, porad v presne idealni stope idealni rychlosti.

A kdyz se ti tam primota nejake jelito typu Grosjean - Maldonado - Weber , kteri to maji v ruce tak maximalne pri kvalifikaci, tak nesmis myslet jen na sebe, ale myslet i na to, jakou ***inu ti udelaji a nenechat se od nich sestrelit... jako to treba pri posledni VC nezvladl chudak Massa kdyz na neho zprava najel Weber pri navratu z vyletu mimo trat.

F1 je rehole jak prase a kademu neni shury dano jezdit jako Alonso nebo Vettel nebo Raikkonen...
Avatar - Dinar
5. 11. 2012 09:37
Moc
nerozumím smyslu vytvoření článku k tomuto videu, on board záběry světových rally jsou běžně k vidění v tv, nepochybuju, že i youtube jich je plné. Nic překvapivého tu nevidím, normální rally jízda, a ani ty rychlosti nejsou ničím výjimečné, videí typu jízda na hraně v extrémních podmínkách je jistě mnoho, Roehrlův Pikes Peak například je něco, z čeho se opotí každý. Tady bych jen jako zajímavost pro nás běžné motoristy upozornil na způsob jakým to auto zpomaluje, to je něco, co překvapí každého u rally speciálu nejvíc, něco, co si z běžného auta prostě neumí představit.
Rozbalit vlákno
2
5. 11. 2012 09:42
Re: Moc
Máš úplnou pravdu, ale zase je to lepší než ten Jeep na plotě nebo reklama na tričko, bazén nebo třeba dámskou hygienickou vložku. :-)
5. 11. 2012 11:48
Re: Moc
souhlas. trosku mensi bulvar nez je tu standard. Libil se mi vykon spolujezdce, ten chlap si snad prozpevuje nebo co ;)
5. 11. 2012 10:20
200?
Ta kamera asi dost zkresluje, protože jako 200 mi to teda vůbec nepřipadá.
Rozbalit vlákno
7
5. 11. 2012 11:51
Re: 200?
je to uzky koridor... ja si myslim, ze to vypada presne tak jak ma. Na uzke ceste je 200 kalup, na dalnici je 200 s prstem v nose a na sirokem okruhu ti to prijde, ze pomalu stojis na miste.
Avatar - guze
5. 11. 2012 12:30
Re: 200?
Navic bylo videt, ze uz se pri te dvoustovce blizil omezovaci a 200 byva u rally specialu vetsinou maximalka :-)
5. 11. 2012 14:03
Re: 200?
Právě, že 200 na úzké cestě je kalup. On je to kalup i po dálnici a tady mi to zase jako takový kalup právě nepřipadá.
5. 11. 2012 14:18
Re: 200?
200 km/h je 55 m/s tak si zkus odpocitat jednu sekundu a odhadnout, kolik tech stromu mine... :-)
5. 11. 2012 17:10
Re: 200?
Ono kamera všeobecně rychlost velmi zkresluje, tedy zpomaluje. Je to dáno tím, že kamera nesnímá prostorový obraz (má jen jednu čočku = není to 3D), za to člověk má dvě oči a tedy už může prostorově vnímat. Tím už může rychlost lépe zaznamenat. Také kamera má jen určitý počet snímků za vteřinu, třeba 60 snímků za vteřinu, to také zkreslí. Howgh :-)
5. 11. 2012 18:09
Re: 200?
Je to jen o tom, jaké je zorné pole. Pocit rychlosti vzniká hlavně díky rychle ubíhající krajině v periferním vidění. To kamera nemá a nebo když už použiješ něco hodně širokoúhlého, obraz vypadá zkresleně jak přes rybí oko, protože ten obraz promítáš na plochu omezené velikosti.
5. 11. 2012 12:45
divaci kolem - jista smrt
sledovali ste ty divaky (nebo poradatele) kolem te cesty? v ostrych zatackach dokonce altanek se strechou plnej lidi... staci jedinna chyba ridice a maji to jiste... se vubec nedivim, ze na kazde rally nekdo z divaku neprezije... jestli se takto sikovne lidi stavi kolem trate vsude.
Rozbalit vlákno
3
5. 11. 2012 14:16
Re: divaci kolem - jista smrt
jo a jeste mu tam nejaky nouma blikal bleskem primo do xichtu..

lidi tam celkove bylo dost malo ale ti co tam uz byli tak fakt stali za to.
Avatar - gld
5. 11. 2012 18:30
Re: divaci kolem - jista smrt
ten bazmek fotograf čo vyskočil spoza stromu? Takému naozaj len jednu vzduchom chladenú pri...

Ak som dobre videl tak vodič aj trochu mykol volantom. Ale to mohla byť reakcia na profil trate, ktovie..
5. 11. 2012 17:13
Re: divaci kolem - jista smrt
Bohužel většina lidí si myslí že přece jim se nemůže nic stát. Rally je nebezpečný sport, nejen pilot ale i divák musí pořád myslet dopředu.
Avatar - JDM
5. 11. 2012 15:12
Lepší
je možná tohle [odkaz]
Rozbalit vlákno
3
5. 11. 2012 15:22
Re: Lepší
jj, lepší. Hrůza. To jim se mimo jiné vys.al itercom ?
Avatar - JDM
5. 11. 2012 15:27
Re: Lepší
jj chudák ženská na něj musela řvát ;-) a hlavně místami jel rychleji než stačila číst >:-[]
5. 11. 2012 15:34
Re: Lepší
Několikrát jí nervózně popoháněl... :-)
5. 11. 2012 15:35
F1 vs rallye
... v jednom diele top gear si jeden z trojky sadol do formule- -bolo to od Renaultu, možno niečo ako F3 a previezol sa. Nebol schopný prejsť súvisle jedno kolo okruhu, na každej zákrute buď vyletel alebo skončil v hodinách. Auto ide "pomaly", nemá prítlak, nedá sa ovládať. takže ani F1 ktorá vyzerá jednoducho jednoduchá nieje, okrem toho tam súperia proti sebe, na WRC súperia s časom. Ale jedno je isté, šikovní sú chlapci.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Lance
5. 11. 2012 21:38
Re: F1 vs rallye
Jojo, to se Richard Hammond svezl v F1 Renault z roku asi 2006. Byl jedinej, kterej se vlezl do kokpitu. A asi 8x rozepl spojku, když se snažil rozjet. To byla hodně povedená reportáž. Nedovedem si představit.....
Avatar - deliqent4
5. 11. 2012 15:36
pohoda
to bych si chtěl taky někdy zkusit :-)
Rozbalit vlákno
5
5. 11. 2012 17:17
Re: pohoda
Radši zůstaň u Dirtu na PC, díky. >:-[]
Avatar - JDM
5. 11. 2012 17:49
Re: pohoda
Dirt taková parodie na rally >:D
Avatar - gld
5. 11. 2012 18:31
Re: pohoda
Serte na PC hry, za pár šušňov sa prihláste do miestnej amatér rally, hodte si to s nejakým žigulíkom o strom a potom môžete rally dojmy na internete písať z prvej ruky.
5. 11. 2012 20:24
Re: pohoda
Velká pravda. A pak zjistíš, že je to o hodně něčem jiném, než vypnout mozek.
Avatar - JDM
6. 11. 2012 06:15
Re: pohoda
[odkaz] 8-s s vypnutým mozkem
9. 11. 2012 11:56
Kdyz uz mluvime o nervech..
Nebo je to uz proste jen silenstvi? 8-s

[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Aspire
10. 11. 2012 22:48
Re: Kdyz uz mluvime o nervech..
Tak to je hustý :-| >:-[]