Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen registruje už 40.000 objednávek na Golf VII

Prodej sedmé generace Golfu startuje tento víkend.
Zpět na článek
8. 11. 2012 08:58
8. 11. 2012 09:23
8. 11. 2012 09:45
8. 11. 2012 11:02
8. 11. 2012 11:07
8. 11. 2012 13:08
8. 11. 2012 13:17
8. 11. 2012 14:42
8. 11. 2012 14:51
8. 11. 2012 13:18
8. 11. 2012 13:57
8. 11. 2012 10:55
8. 11. 2012 12:09
20. 11. 2012 20:17
Avatar - matii
8. 11. 2012 08:58
Já ti nevím Karle
... ale aby to nedopadlo jak s 208čkou. Nejdřív neuvěřitelný čísla prodejů a po pár měsících se přerušuje výroba.

Předchozí generace Golfu byla mnohem hezčí. :-)
Rozbalit vlákno
34
8. 11. 2012 09:24
Re: Já ti nevím Karle
Pochybuješ o Golfu,jo? >:D
Avatar - Choochoo
8. 11. 2012 09:48
Re: Já ti nevím Karle
Uvidime co samotny evropsky trh, kam az budou celkove klesat prodeje. Kklidne to muze byt podobne ;-)
Avatar - Dinar
8. 11. 2012 10:04
Re: Já ti nevím Karle
Klidně to může být podobné, rozdíl je v tom, že až se začnou zavírat provozy vyrábějící golf, bude to znamenat, že tu máme situaci, kdy se prodeje konkurence počítají v řádu jednotek, a na bráně ve Swindonu například, se už nějaký čas houpe zámek.
Avatar - Atlis
8. 11. 2012 09:49
Re: Já ti nevím Karle
ja sa divim, ze vas vobec nieco take vzrusuje...
Avatar - SCHROJF
8. 11. 2012 10:05
Re: Já ti nevím Karle
No neviem,ved u nas este nieje ani u predajcov...ja osobne si ho radsej najprv pozrem na zivo...zatial sa mi na fotkach moc nepaci,a ak ma zaujme,skusim jazdu u predajcu,a samozrejme pockam 2-3 roky na vychytanie potencialnych chyb a az potom sa rozhodnem ci vymenim svojho milacika MKVI za MKVII. ;-)
8. 11. 2012 10:50
Re: Já ti nevím Karle
To je k smichu, jak nekdo muze mit milacka golfa......??? To je jak si kupovat tesilove kalhoty z OD Prostejov a obcovat s nimi jak je to skvely produkt.Byt sedou mysi v rade, to musi byt velmi nizky narok.
Kdyz se ti nelibi tak si konecne kup poradny auto!
Avatar - jeylkey
8. 11. 2012 11:00
Re: Já ti nevím Karle
a co musis mit, abys nebyl mysi v rade? ferrari? no, z hlediska majitelu bugatti a pagani jsou ferrari stejne sede tuctovky, jak pro nekoho golfy. unikatni auta pro kazdeho proste nejsou.
8. 11. 2012 11:14
Re: Já ti nevím Karle
Souhlasim ze vzdy je neco nad, ale na trhu jsou podobne dobra auta a nedavaji mi pocit ze se potkavam na silnici sam se sebou...
Moje volba by mohla byt neco z bmw1, guillieta, acko. Vsechna tyto tri auta jsou lepsi nez golf.
Avatar - white label
8. 11. 2012 11:29
Re: Já ti nevím Karle
Takže na rozdíl od nového Golfu už je (obecně) 1er, Giulietta (nikoli "guillieta") , nebo MB A pořádné auto?
Pokud hodnotíš auta podle toho kolik jich potkáváš na silnici, pak je třeba u nás takový FOX od VW nesrovnatelně "pořádnější" auto, než Oktávka, Superb, nebo Golf. >:-[]
8. 11. 2012 11:41
Re: Já ti nevím Karle
Nehodnotim je podle toho kolik jich potkavam ale podle toho ze to proste jsou hezka a kvalitni auta (recenze, porovnani a lide kolem), na rozdil od golfa jsou to take zajimava auta, ktera sve uzivatele nestavi do stada primitivni prumernosti a anonymniho davu.
8. 11. 2012 13:24
Re: Já ti nevím Karle
Hm, to moc zdrojů na hodnocení Ačka zatím není. Stejně tak jako Golfu.
Avatar - white label
8. 11. 2012 14:45
Re: Já ti nevím Karle
Viz MT 13:07
Avatar - woody-alien
8. 11. 2012 12:13
Re: Já ti nevím Karle
Tak to si piš. Fox je stylovka jako prase, na to každej "gule" nemá.... >:D
Avatar - white label
8. 11. 2012 13:29
Re: Já ti nevím Karle
Tak pod to se můžu podepsat, na to dokonce nemám gule ani já, profláklý příznivec meganudného (neplést s meganoidního) designu... >:-[] ;-)
Avatar - jeylkey
8. 11. 2012 12:29
Re: Já ti nevím Karle
ja bych asi taky zvolil alfu, ale znam hodne lidi, komu pripada jeji vzhled docela divny, zejmena predni cast. bmw je o neco vys, nez golf, takze je logicke, ze je lepsi. a drazsi. to same s ackem.
to, ze golfu na silnicich jezdi spousty, z nej nedela automaticky spatne auto, a z jejich majitelu ovce. jestli se ti nelibi, tak to nekupuj, nevidim zadny duvod tady o nekom rikat, ze jsou stado.
Avatar - white label
8. 11. 2012 14:49
Re: Já ti nevím Karle
:yes:
On tím říká nejvíc především sám o sobě..., třeba mu to jednou dojde, zatím bych mu nechal ten naivně krásný pocit, že patří k té výrazné menšině, co má patent na rozum i vkus... ;-)
8. 11. 2012 13:07
Re: Já ti nevím Karle
Vždy jsem to bral tak, že lidi, kteří si vyberou stejně, mají "dobrý" vkus. >:-[] Sice se hodně pohybuji mezi niche produkty, ale většinou se k tomu uchýlím, protože mi vyhovují, ne proto, abych se odlišil. Na to věci nepotřebuji. Jsem rád, když se daří věcem, které se mi líbí. Jen tak zůstanou ve výrobě dlouho a nikdo nebude mít tendence je naprosto zmršit.

Pokud jde o lepší... Každý nabízí něco trochu jiného. Pokud si vezmu Golf, který je pro mne zajímavý, tedy GTI, tak nemám pocit, že je to špatné auto. Nehledám ani tak zábavu za volantem, to bych spíš uvažoval o Toyotě GT86, což eliminuje asi nejslabší stránku Golfu. Dost se mi pozdává nová A3 a asi jediná věc, kvůli které bych ji kopl ke krajnici, je dvouspojková převodovka. Je v tomhle směru A nebo Giulietta lepší? Ne. V čem má u mne Giulietta další mínus, je absence třídveřové karoserie. Takže mi více méně zůstane 1er, kde bych ale spíš uvažoval o kupé (to je ta "správná" karosářská verze :-! ).
Avatar - white label
8. 11. 2012 13:24
Re: Já ti nevím Karle
Souhlas, nehledě na to, že takový Golf GTI skončil v aktuálním žebříčku HH časopisu TG na bedně, a taková Giulietta QV až hluboko pod ním. Zřejmě zapomněli zohlednit tak důležitou věc, tedey kolik Golfů po Evropě celkem jezdí. ;-)

P.S. U A3 ti vadí, že běžné verze nemají klasický tiptr. s hdm?
8. 11. 2012 13:30
Re: Já ti nevím Karle
Tak QV vůbec nedostojí tomu, co slibuje na papíře. Pocitově příjemné svezení, ale papírově slabší GTI si ji zvládne podat. Nové bude pořád slabší, ale pokud lze soudit z měřených časů na okruhu, bude citelně rychlejší než odcházející (jen nový diferenciál udělá pořádný rozdíl).
Avatar - white label
8. 11. 2012 20:49
Re: Já ti nevím Karle
Myslíš samosvor u slibované "carbonové" verze G7 GTI?
8. 11. 2012 23:48
Re: Já ti nevím Karle
Jestli si dobře pamatuji, jde o aktivní diferenciál. A v době, kdy se ještě testoval, se mluvilo o tom, že by ho mělo mít i normální GTI, byť za příplatek (případně i nižší verze, vývoj se musí zaplatit). Oproti tomu softwarovému udělá opravdu rozdíl. Stejně jako byl dříve softwarový volitelný, tak teď by byl standardem a volitelně bys měl aktivní. Nevím, co bude mít "Carbon".
Avatar - white label
9. 11. 2012 01:06
Re: Já ti nevím Karle
Informace jsou v tomto směru hodně skoupé, ale ten "softwarový" (předpokládám, že myslíš XDS) nikdy volitelný nebyl, 5. g. GTI ho neměla a 6. g. už naopak ano, ale sériově, nikdy ne volitelně.
I tady na auto.cz k tomu zatím píší pouze tohle:
"Elektronickou funkci XDS tak jako v běžném GTI má nahradit (u verze "Carbon GTI") mechanický samosvorný diferenciál."
[odkaz]

Máš nějaký zdroj informací k tomu údajnému aktivnímu diferenciálu pro nové GTI VII?
9. 11. 2012 09:13
Re: Já ti nevím Karle
Nikdy jsem Golf do detailu nezkoumal, ale u Scirocca tomu tak podle mne bylo/ je. Takže možná tu možnost do budoucna nedostane Golf, ale Scirocco by mohlo. Nebude to levný příplatek, i když koupíš hotový diferenciál, zastavět ho do modelu stojí miliony, ale pokud ho nepokazí, tak to bude "must have", stejně jako sportovní diferenciál u Audi.

Přímo z materiálů VW. Bylo to na nějakém workshopu o MQB a nových motorech. Jmenuje se VAQ. Neupřesnili, do jakých Golfů ho budou montovat, ale předpokládá se, že bude od GTI nahoru (a možná i v GTD). Co se týče "Carbonu", zběžně jsem se podíval a Autocar i Motortrend psali o VAQ, ne o (pasivní) mechanice. Takže selhání bude tady na ACZ.
Avatar - white label
9. 11. 2012 13:51
Re: Já ti nevím Karle
Ani u Scirocca tomu tak nebylo/není. Buď ho má verze/motorizace (u rocca od počátku jen eRko) v sérii, nebo vůbec.
Golf VI GTD XDS zpočátku taky neměl, ale poměrně brzy už ho měl sériově.
Proto ani není známý samostatný příplatek za XDS a ani se nedá spočítat nějakým odpočtem stejné verze/motorizace s ním a bez něj.
9. 11. 2012 18:39
Re: Já ti nevím Karle
Tak jsem se tedy podíval a Scirocco, výbava Sport, motor 2.0 TSI a XDS v základu není. Ale v příplatcích máš "Berganfahrassistent inkl. Elektronische Differenzialsperre XDS" za 205 €. Přitom samotný asistent rozjezdu do kopce (tedy Berganfahrassistent) v základu je. Takže příplatek je čistě za XDS. Pamatuji si, že i Mojito psal v recenzi žáby něco o tom, že se to vyplatí/ je to znát.
Avatar - white label
9. 11. 2012 20:24
Re: Já ti nevím Karle
Tak to se omlouvám, to musí být relativně nové, pokud to textově přidali k Berganfahrassistentu, tak jsem to mohl snadno přehlédnout, ale v době kdy mojito objednával rocco (jak to původní - 2,0 TSI 200PS, tak později eRko) nic podobného jako extras objednat nešlo. Jeho první rocco XDS nemělo a nešlo ani připlatit a to druhé (eRko) ho mělo sériově.

edit - díval jsem se na to a tu možnost teď mají všechny motorizace rocca, kromě nejslabší 1.4TSI (90kW), eRko má XDS pochopitelně v základu.
Mimochodem jsem při tom objevil úlet v českém konfigurátoru, kde se nově tvrdí, že rocco R má 7!st. DSG, což je určitě blbost.
U Golfu R pak raději číslovku u DSG vynechali úplně.
10. 11. 2012 00:18
Re: Já ti nevím Karle
Asi tam nebylo od začátku, něco mi říká, že se objevilo později, nicméně je to už určitě nějaký ten pátek. Pamatuji si, že jsem jedno sestavoval a řešil jsem DCC a řekl bych, že právě XDS. Nakonec se můžeme podívat na ojetiny, jestli nějakou starší s XDS nenajdeme. Mojito o tom nejspíš psal u R a v té době jsem o XDS u běžného Scirocca už věděl.

PS: Tak trochu mimochodem jsem našel [odkaz] . Takže XDS mohlo jít do nabídky prakticky s R (nikde jsem nenašel přesné datum zahájení prodeje R, rozhodně to bylo blízko).
Avatar - white label
10. 11. 2012 00:45
Re: Já ti nevím Karle
Je to klidně možné, asi to bylo schováno za tím Berganfahrassistent a já to pak dál nečetl až do konce... :*) :-)
8. 11. 2012 13:35
Re: Já ti nevím Karle
Ano, ocenil bych tiptronic. Byl bych si za něj ochoten i připlatit oproti S tronicu, ale takových možná není dost. Ve vyšší střední to spíš prominu, protože většinu času stráví na dálnici. Ale i tam bych tu možnost uvítal.
8. 11. 2012 14:02
Re: Já ti nevím Karle
Ty jses moc! >:D Topper zmenil nick?
8. 11. 2012 13:16
Re: Já ti nevím Karle
Tos teda upadl, to neni moc dobre přirovnání. Co jsem měl tesilky od OP, byly udělané velmi dobře a to i podle lidí od fochu.
8. 11. 2012 12:34
Re: Já ti nevím Karle
Jak není u prodejců? Včera jsem s ní jel na Jarově v Praze. Mají je normálně vystavené, ale oficiálně se začne v sobotu u všech prodejců( pozvánku mám 14 dní v emailu). Není to špatné auto i když jak je hranaté tak se mi zdá menší, ale není. To se ví už dávno. Interiér je perfektní, hodně vysoko nasazená latka pro další automobilky.
8. 11. 2012 14:00
Re: Já ti nevím Karle
...no u nas uz je u prodejcu 14 dni na salonech... Prijd se podivat ;-)
8. 11. 2012 08:58
Malo!
Docela malo, nebo spise nic zasadniho pokud i Mercedees ma na A cko take 40 tis objednavek....
Rozbalit vlákno
11
8. 11. 2012 09:23
Re: Malo!
Ano, akorát Mercedes za půl roku a VW za měsíc... Bože,bože...
8. 11. 2012 09:45
Re: Malo!
Precti si pozorne clanek, neco si asi minul....
Neni tam ani trochu specifikovano jak dlouho to trvalo Medu nasbirat 40 tis objednavek, v kazdem pripade radsi Acko nez tenhle fauve strep!
8. 11. 2012 11:02
Re: Malo!
Jde pouze o marketingový tah. Dívejte kolik máme objednávek, to musí být kvalitní auto za perfektní peníz.

Ovšem Golf u nás začíná na cca 340.000,- Kč zatímco A na 540.000,- Kč, v DE - 16.975,- EUR vs. 23.978,50 EUR. Pokud MB dosáhne takového počtu, pak je to na luxusní třídu veliký úspěch a zřejmě to vypovídá o vysoké kupní síle především v DE.

Ovšem ruku na srdce, i když Golf bude dobré auto, áčko je prostě áčko.
Avatar - white label
8. 11. 2012 11:07
Re: Malo!
Takže Ačko od MB je (podle tebe) luxusní třída, jo?
Další marketingový odborník "jaksviňa"?
Co kdyby sis nejdřív raději "nastudoval" základní pojmy, možná by ti pak došel rozdíl mezi produktem v luxusní třídě (např. třída S od MB) a produktem "jen" prémiové (nikoli luxusní) značky v nižší střední třídě (např. MB třídy A). 8-s :-)
8. 11. 2012 13:08
Re: Malo!
Promiň odborníku na slovo vzatý, slůvko luxusní zaměň prosím za slůvko prémiový - ať konečně i ty, pochopíš příspěvek.
Avatar - white label
8. 11. 2012 13:17
Re: Malo!
Kdybys to pochopil ty, přišel bys na to, že bys musel zaměnit hned dvě slůvka, tedy "luxusní třídu" za "prémiovou značku"..., dělení aut/typů do jednotlivých tříd má svá pravidla a žádná "prémiová třída" se v nich nevyskytuje... ;-)
8. 11. 2012 14:42
Re: Malo!
Ok, odborníku na slovo vzatý, zaměň prosím dvě slůvka "luxusní třídu" za "prémiovou značku" a příspěvek pochopíš.

Právě pro takové hlupáky, jako jsem já, zákonodárce vtělil do důležitých zákonů materiální smysl namísto formálního.
Avatar - white label
8. 11. 2012 14:51
Re: Malo!
Odborníkem budeš spíš ty, já do těch marketingových triků s fiktivníma objednávkama až tak jasně nevidím. ;-)
A základní dělení do tříd tu zná naprostá většina uživatelů, na to nemusí být nikdo odborník. :-)
8. 11. 2012 13:18
Re: Malo!
Jen tak pro představu, Audi loni prodalo přes 177 tisíc kusů A3. Rok předtím přes 186 tisíc kusů. A letos za prvních šest měsíců přes 84 tisíc kusů. A to se bavíme o autě, které je na trhu od roku 2003, respektive 2004 v případě Sportbacku. 40 tisíc není nic zázračného. Jo, 400 tisíc, to by bylo něco jiného.
8. 11. 2012 13:57
Re: Malo!
...nesmis cist bulvarni clanky a olizovat plakaty! Musis mit a vedet! ;-)
8. 11. 2012 10:55
Re: Malo!
Chaviere, mas znaky fanatika :-)
8. 11. 2012 11:20
Zase nuda v Brně
Typický Golf - prvotřídní kvalita provdaná za neskutečnou nudu. Více charismatu má i kýbl tapetového lepidla. Takže pro průměrného Čecha ideál. Já naopak kdykoli raději nějaký francouzský šunt, třeba nějaké DS od Citroenu, za kterým se ale vždycky aspoň jednou otočím, když ho zaparkuju.

Přitom VW s cécéčkem ukázal, že umí dělat i krásná auta. Škoda, že s novým Golfem trochu nezariskoval a zase je to takový prešovský beton - hra na jistotu.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - positivemind
8. 11. 2012 11:25
Re: Zase nuda v Brně
Za DS se lidé otáčejí se slovy "Co to je, to je nějaká čínská automobilka, to DS?" kdežto na golf se otáčí se slovy "Hele, to je ten nový golf". Už chápeš? :-)
Avatar - white label
8. 11. 2012 11:38
Re: Zase nuda v Brně
Přesně tak, musel bys mít staré klasické DS, aby normální/běžný člověk řekl: hele to je ten krásný Citroen, co ho měl i Fantomas.
Místo toho, aby Citroen případně udělal nějaký retro model DS (podobně jako dnešní MINI), tak tento symbol "zneužil", převážně ve prospěch jakési pseudomoderní kýčovitosti. :no:
8. 11. 2012 13:18
Re: Zase nuda v Brně
No nevím, jestli se za novým Golfem průměrný Čech otočí, protože většina toho nového Golfa nerozpozná od starého.
Avatar - woody-alien
8. 11. 2012 12:19
Re: Zase nuda v Brně
Však se taky skoro bojím zajet k prodejci VW, abych náhodou při pohledu na Golf nudou nezemřel. :-O >:-[]
8. 11. 2012 12:25
Re: Zase nuda v Brně
Žádný strachy, rozdíl proti GVI je patrnej a hrany příjemně přiostřily tvary. Jen udělaly auto napohled menší než skutečně je. Místo, pěkný materiály (seděl jsem v Highline) a minimalismus působí příjemně...takový "jakodoma". ;-)
8. 11. 2012 12:09
Nedivím se...
Před chvílí jsem v něm seděl, 1,4 DSG, bílá perleť, panorama, pěkný kola. Jak to jenom...nejsem žádnej koncernovej vychvalovač...ale vypadá dokonale, ve všem.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - woody-alien
8. 11. 2012 12:25
Re: Nedivím se...
webpajo, takhle riskovat strašlivou smrt unuděním, mysli chlape na rodinu. To já se mrknu ve svým autě na ty "dekorativní" detaily, tlak mi stoupne na 180, srdce se rozbuší a o svůj život nemusím mít obavy. >:D Tedy pokud srdce vydrží.... ;-)
8. 11. 2012 12:36
Re: Nedivím se...
Já byl vodjakživa nudista >:-[] . Vůbec si netroufám říct, jak bude jezdit, vůbec nekomentuju cenovku, která tam byla (zvlášť v porovnání s vedlestojícím pašíkem), ale pokud jde o tvary a posezení v něm, tak nemám výhrad. A sranda je, že kdyby se z něj slouply znaky vlčího doupěte, tak se se mnou shodnou skoro všichni. Přijde mi, že vychvalovaná třetí generace byla oproti konkurenci (speciálně FF) asi nejhorší. Teď určitě ne.
Co může některým lidem vadit je obecně nízká karoserie (ale přitom dost místa nad hlavou) a tedy horší nastupování. A taky to, že aby vypadal jako z katalogu...bude to stát hromadu fufní :-)
Avatar - white label
8. 11. 2012 14:39
Re: Nedivím se...
Ty musíš mít vůči té III. generaci Golfu nějaký komplex, nebo jsi naopak velmi nekritický ke Golfu IV. V dobových srovnávacích testech se suvérénně vítězný Golf III (1991-1997) potkával ještě s Escortem a na trhu nových vozů se tak s FoFo I (1998-2004) vůbec nepotkal, s tím měl naopak problémy až Golf IV a nejen s ním. Největší technickou změnou G IV (proti G III) byla větší kola (obvodem stejná jako u tehdejšího Passatu), která měla (mimo jiné) za důsledk menší prostornost vzadu (viz i O1), a to i proti předchozí III. generaci s menšími koly, ve své době tedy právě Golf IV zdaleka nestíhal technikou konkurenci tak, jako G III ve své době. Kromě na svou třídu velmi kvalitních materiálu v interiéru, celkového zpracování a sympatického (na Golf až líbivého) vzhledu a tradice Golfu vůbec, neměla čím IV. generace přesvědčit, o modelu GTI nemluvě, to byl u Golfu IV jen stupeň výbavy. :no: ;-)
8. 11. 2012 16:00
Re: Nedivím se...
Čtvrtá!!! La pardon magická koule :-)
Avatar - white label
8. 11. 2012 18:59
Re: Nedivím se...
Narážel jsem tím i na část debaty o Golfu IV vs V ve "sklípku"..., měl jsem pocit, že máš pro čtvrtou generaci Golfu nějakou osobní slabost, pokud sis teď jen pomýlil III. a IV. g., tak to beru pochopitelně zpět. :-) ;-)
9. 11. 2012 06:25
Re: Nedivím se...
Nemám, spíš naopak :-) Zaměnil jsem III. a IV. Slabost jsem měl speciálně pro I. a II. generaci, první bylo mým druhým autem a druhou jsem měl asi rok na to...oba ještě 4kvalty :-)
Avatar - white label
9. 11. 2012 13:34
Re: Nedivím se...
Jo, dvojka byla hodně dobrá, včetně GTIček/G60, ale i Corrada, které z ní technicky částečně vycházelo... ;-)
8. 11. 2012 12:36
Re: Nedivím se...
V podobmém jsi seděl ? [odkaz]
8. 11. 2012 12:36
Re: Nedivím se...
Hehe, koukám, že dostali snad všichni stejný >:-[] :-) Ano
Avatar - šmoula nešika
8. 11. 2012 21:47
Re: Nedivím se...
Taky jsem dneska jednoho viděl, takže je pravděpodobně fasujou.
8. 11. 2012 13:10
nechce se mi ani věřit
že by se našlo tolik hlupáků ,kteří to koupí ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - šmoula nešika
8. 11. 2012 15:17
Ach jo aneb nech Golfa být
Když si někdo jen dovolí pochválit Golfa, tak mu to někteří experti (jako třeba woody-alien) rozmažou o hlavu. Zvláštní - Golf je tradiční německé auto a dlouholetý etalon třídy, tak nevím, proč se tady o něm mluví jako o nějakém desetiletém Hyundai. Pravda MB A bude asi lepší, ale za skoro dvojnásobné peníze, BMW 1 na tom bude s Golfem podobně, ale taky stojí o dost víc, a tak jediným kompaktem, který se prestiží, užitnou hodnotou i cenou může Golfu rovnat je kolega z vlastních řad - Audi A3 (no snad i ten Seat Leon by nemusel být špatný). Když to tedy shrnu, mezi víceméně bezchybná auta řadíme hlavně Němce (pro odpůrce koncernu ještě Mazda 3 a Korejci). Takže nám tu ještě zbývá design, což je věc, která se hrozně blbě hodnotí, protože každý má jiný vkus. To ale ještě neznamená, že když se mi auto nelíbí, tak ho budu automaticky zatracovat.

Můj vkus:

Mercedes-Benz A - :yes: :yes:
Volkswagen Golf VII - :yes:
BMW 1 - :no: :no:
Audi A3 - :yes: :yes: :yes:
Seat Leon - :yes: :yes: :yes:
Mazda 3 - :yes: :yes:
Kia Cee´d - :no:
Hyundai i30 - :yes:
Rozbalit vlákno
8
Avatar - white label
8. 11. 2012 15:25
Re: Ach jo aneb nech Golfa být
Zrovna od woodyho to byla zřejmá ironie (asi moc často nečteš), toho bych podobně určitě nepodezříval. ;-) :-)
Avatar - šmoula nešika
8. 11. 2012 17:07
Re: Ach jo aneb nech Golfa být
Asi to s tou ironií možná jen přepísk.
Avatar - woody-alien
8. 11. 2012 18:52
Re: Ach jo aneb nech Golfa být
Že by ? Diskuzní nářky nad nudou a sterilitou Golfu (dnes dokonce od amolety "stádo primitivní průměrnosti" >:D ) mě prostě vedou k podobně ironickým reakcím. Já s Golfem problém nemám, narozdíl od golfu... ;-)
Avatar - white label
8. 11. 2012 19:27
Re: Ach jo aneb nech Golfa být
Míra úrovně jeho ironie odpovídá míře "debility" některých diskutujících, viz jeho citace z 18:52, nebo diskusní kecy o novém Golfu, jako "střepu" apod. ;-)
Avatar - šmoula nešika
8. 11. 2012 21:49
Re: Ach jo aneb nech Golfa být
[odkaz]
Avatar - white label
8. 11. 2012 22:12
Re: Ach jo aneb nech Golfa být
Dobře, že sis to našel, důkladně si to přečti a kdybys náhodou něčemu nerozuměl, neboj se na cokoli zeptat... >:-[] ;-)
Avatar - šmoula nešika
9. 11. 2012 20:29
Re: Ach jo aneb nech Golfa být
Ha, ha, ha. Ale abych ti udělal radost, tak nechápu, proč tam píšou, že je to humorný, přičemž nic z toho k smíchu není. Zvláštní. ???
Avatar - white label
9. 11. 2012 20:57
Re: Ach jo aneb nech Golfa být
Naopak, to je pro ironii typické, nic přímo! humorného (na rozdíl od klasického humoru) v ní (myšleno přímo v textu) totiž nemusí být/nebývá.
"Ironie (zastírání, předstíraná nevědomost) je literární nebo řečnická forma, která dosahuje zvláštní, často humorný účinek tím, že vyslovuje něco podstatně jiného než skutečně míní: může přehánět, zastírat nebo říkat přímý opak. Je na posluchači nebo čtenáři, aby si toho všiml a rozuměl podle toho."
Ty sis toho jen nevšiml a proto jsi té ironii nerozuměl, neboli nepochopil jsi ji, jak jsem psal, kdybys četl woodyho častěji došlo by ti to zřejmě hned.

"V literatuře je ironie způsob výsměchu. Mimoto je užívána za účelem kritiky, pro kterýžto účel mluvčí často používá termíny zdánlivě kladné v úmyslu devalorizovat předmět hovoru.
Ironie svou podstatou nutí čtenáře nebo posluchače, aby byl během četby nebo poslechu aktivní, aby přemýšlel a vybral si svou vlastní pozici v hovoru, často ve sporu.
Nemusí být také provázena ničím, co by explicitně upozorňovalo, že se jedná o ironii. Takové použití je však pro svou všeobecnou nesrozumitelnost z praktických důvodů nebezpečné."
Už je to jasnější?
Avatar - Guttalax
8. 11. 2012 16:38
Korejská odveta
>:D Kia Cee'd 2012 snížila své ceny o dalších 15 000 Kč, je až nehorázně levná >:D
Rozbalit vlákno
0
8. 11. 2012 17:31
Konečne nový Golf : ).
Na rozdiel od iných značiek si musia "golfáči" počkať dve "generácie" na nový model >:D

Takže mať konečne reálne nový Golf po toľkých rokoch je pre koncernových fanúšikoch veľký sviatok ;-)
Rozbalit vlákno
0
20. 11. 2012 20:17
supeer
krásný autíčko moc se jim povedlo >:D
Rozbalit vlákno
0