Novinky
Docela malo, nebo spise nic zasadniho pokud i Mercedees ma na A cko take 40 tis objednavek....
Ano, akorát Mercedes za půl roku a VW za měsíc... Bože,bože...
Precti si pozorne clanek, neco si asi minul....
Neni tam ani trochu specifikovano jak dlouho to trvalo Medu nasbirat 40 tis objednavek, v kazdem pripade radsi Acko nez tenhle fauve strep!
Neni tam ani trochu specifikovano jak dlouho to trvalo Medu nasbirat 40 tis objednavek, v kazdem pripade radsi Acko nez tenhle fauve strep!
Jde pouze o marketingový tah. Dívejte kolik máme objednávek, to musí být kvalitní auto za perfektní peníz.
Ovšem Golf u nás začíná na cca 340.000,- Kč zatímco A na 540.000,- Kč, v DE - 16.975,- EUR vs. 23.978,50 EUR. Pokud MB dosáhne takového počtu, pak je to na luxusní třídu veliký úspěch a zřejmě to vypovídá o vysoké kupní síle především v DE.
Ovšem ruku na srdce, i když Golf bude dobré auto, áčko je prostě áčko.
Ovšem Golf u nás začíná na cca 340.000,- Kč zatímco A na 540.000,- Kč, v DE - 16.975,- EUR vs. 23.978,50 EUR. Pokud MB dosáhne takového počtu, pak je to na luxusní třídu veliký úspěch a zřejmě to vypovídá o vysoké kupní síle především v DE.
Ovšem ruku na srdce, i když Golf bude dobré auto, áčko je prostě áčko.
Takže Ačko od MB je (podle tebe) luxusní třída, jo?
Další marketingový odborník "jaksviňa"?
Co kdyby sis nejdřív raději "nastudoval" základní pojmy, možná by ti pak došel rozdíl mezi produktem v luxusní třídě (např. třída S od MB) a produktem "jen" prémiové (nikoli luxusní) značky v nižší střední třídě (např. MB třídy A). 8-s 😄
Další marketingový odborník "jaksviňa"?
Co kdyby sis nejdřív raději "nastudoval" základní pojmy, možná by ti pak došel rozdíl mezi produktem v luxusní třídě (např. třída S od MB) a produktem "jen" prémiové (nikoli luxusní) značky v nižší střední třídě (např. MB třídy A). 8-s 😄
Promiň odborníku na slovo vzatý, slůvko luxusní zaměň prosím za slůvko prémiový - ať konečně i ty, pochopíš příspěvek.
Kdybys to pochopil ty, přišel bys na to, že bys musel zaměnit hned dvě slůvka, tedy "luxusní třídu" za "prémiovou značku"..., dělení aut/typů do jednotlivých tříd má svá pravidla a žádná "prémiová třída" se v nich nevyskytuje... 😉
Ok, odborníku na slovo vzatý, zaměň prosím dvě slůvka "luxusní třídu" za "prémiovou značku" a příspěvek pochopíš.
Právě pro takové hlupáky, jako jsem já, zákonodárce vtělil do důležitých zákonů materiální smysl namísto formálního.
Právě pro takové hlupáky, jako jsem já, zákonodárce vtělil do důležitých zákonů materiální smysl namísto formálního.
Jen tak pro představu, Audi loni prodalo přes 177 tisíc kusů A3. Rok předtím přes 186 tisíc kusů. A letos za prvních šest měsíců přes 84 tisíc kusů. A to se bavíme o autě, které je na trhu od roku 2003, respektive 2004 v případě Sportbacku. 40 tisíc není nic zázračného. Jo, 400 tisíc, to by bylo něco jiného.
Typický Golf - prvotřídní kvalita provdaná za neskutečnou nudu. Více charismatu má i kýbl tapetového lepidla. Takže pro průměrného Čecha ideál. Já naopak kdykoli raději nějaký francouzský šunt, třeba nějaké DS od Citroenu, za kterým se ale vždycky aspoň jednou otočím, když ho zaparkuju.
Přitom VW s cécéčkem ukázal, že umí dělat i krásná auta. Škoda, že s novým Golfem trochu nezariskoval a zase je to takový prešovský beton - hra na jistotu.
Přitom VW s cécéčkem ukázal, že umí dělat i krásná auta. Škoda, že s novým Golfem trochu nezariskoval a zase je to takový prešovský beton - hra na jistotu.
Za DS se lidé otáčejí se slovy "Co to je, to je nějaká čínská automobilka, to DS?" kdežto na golf se otáčí se slovy "Hele, to je ten nový golf". Už chápeš? 😄
Přesně tak, musel bys mít staré klasické DS, aby normální/běžný člověk řekl: hele to je ten krásný Citroen, co ho měl i Fantomas.
Místo toho, aby Citroen případně udělal nějaký retro model DS (podobně jako dnešní MINI), tak tento symbol "zneužil", převážně ve prospěch jakési pseudomoderní kýčovitosti. :no:
Místo toho, aby Citroen případně udělal nějaký retro model DS (podobně jako dnešní MINI), tak tento symbol "zneužil", převážně ve prospěch jakési pseudomoderní kýčovitosti. :no:
Však se taky skoro bojím zajet k prodejci VW, abych náhodou při pohledu na Golf nudou nezemřel. 😲 >😒]
Před chvílí jsem v něm seděl, 1,4 DSG, bílá perleť, panorama, pěkný kola. Jak to jenom...nejsem žádnej koncernovej vychvalovač...ale vypadá dokonale, ve všem.
webpajo, takhle riskovat strašlivou smrt unuděním, mysli chlape na rodinu. To já se mrknu ve svým autě na ty "dekorativní" detaily, tlak mi stoupne na 180, srdce se rozbuší a o svůj život nemusím mít obavy. >😁 Tedy pokud srdce vydrží.... 😉
Já byl vodjakživa nudista >😒] . Vůbec si netroufám říct, jak bude jezdit, vůbec nekomentuju cenovku, která tam byla (zvlášť v porovnání s vedlestojícím pašíkem), ale pokud jde o tvary a posezení v něm, tak nemám výhrad. A sranda je, že kdyby se z něj slouply znaky vlčího doupěte, tak se se mnou shodnou skoro všichni. Přijde mi, že vychvalovaná třetí generace byla oproti konkurenci (speciálně FF) asi nejhorší. Teď určitě ne.
Co může některým lidem vadit je obecně nízká karoserie (ale přitom dost místa nad hlavou) a tedy horší nastupování. A taky to, že aby vypadal jako z katalogu...bude to stát hromadu fufní 😄
Co může některým lidem vadit je obecně nízká karoserie (ale přitom dost místa nad hlavou) a tedy horší nastupování. A taky to, že aby vypadal jako z katalogu...bude to stát hromadu fufní 😄
Ty musíš mít vůči té III. generaci Golfu nějaký komplex, nebo jsi naopak velmi nekritický ke Golfu IV. V dobových srovnávacích testech se suvérénně vítězný Golf III (1991-1997) potkával ještě s Escortem a na trhu nových vozů se tak s FoFo I (1998-2004) vůbec nepotkal, s tím měl naopak problémy až Golf IV a nejen s ním. Největší technickou změnou G IV (proti G III) byla větší kola (obvodem stejná jako u tehdejšího Passatu), která měla (mimo jiné) za důsledk menší prostornost vzadu (viz i O1), a to i proti předchozí III. generaci s menšími koly, ve své době tedy právě Golf IV zdaleka nestíhal technikou konkurenci tak, jako G III ve své době. Kromě na svou třídu velmi kvalitních materiálu v interiéru, celkového zpracování a sympatického (na Golf až líbivého) vzhledu a tradice Golfu vůbec, neměla čím IV. generace přesvědčit, o modelu GTI nemluvě, to byl u Golfu IV jen stupeň výbavy. :no: 😉
Čtvrtá!!! La pardon magická koule 😄
Narážel jsem tím i na část debaty o Golfu IV vs V ve "sklípku"..., měl jsem pocit, že máš pro čtvrtou generaci Golfu nějakou osobní slabost, pokud sis teď jen pomýlil III. a IV. g., tak to beru pochopitelně zpět. 😄 😉
Nemám, spíš naopak 😄 Zaměnil jsem III. a IV. Slabost jsem měl speciálně pro I. a II. generaci, první bylo mým druhým autem a druhou jsem měl asi rok na to...oba ještě 4kvalty 😄
Když si někdo jen dovolí pochválit Golfa, tak mu to někteří e😜erti (jako třeba woody-alien) rozmažou o hlavu. Zvláštní - Golf je tradiční německé auto a dlouholetý etalon třídy, tak nevím, proč se tady o něm mluví jako o nějakém desetiletém Hyundai. Pravda MB A bude asi lepší, ale za skoro dvojnásobné peníze, BMW 1 na tom bude s Golfem podobně, ale taky stojí o dost víc, a tak jediným kompaktem, který se prestiží, užitnou hodnotou i cenou může Golfu rovnat je kolega z vlastních řad - Audi A3 (no snad i ten Seat Leon by nemusel být špatný). Když to tedy shrnu, mezi víceméně bezchybná auta řadíme hlavně Němce (pro odpůrce koncernu ještě Mazda 3 a Korejci). Takže nám tu ještě zbývá design, což je věc, která se hrozně blbě hodnotí, protože každý má jiný vkus. To ale ještě neznamená, že když se mi auto nelíbí, tak ho budu automaticky zatracovat.
Můj vkus😒br />
Mercedes-Benz A - :yes: :yes:
Volkswagen Golf VII - :yes:
BMW 1 - :no: :no😒br /> Audi A3 - :yes: :yes: :yes:
Seat Leon - :yes: :yes: :yes:
Mazda 3 - :yes: :yes:
Kia Cee´d - :no😒br /> Hyundai i30 - :yes:
Můj vkus😒br />
Mercedes-Benz A - :yes: :yes:
Volkswagen Golf VII - :yes:
BMW 1 - :no: :no😒br /> Audi A3 - :yes: :yes: :yes:
Seat Leon - :yes: :yes: :yes:
Mazda 3 - :yes: :yes:
Kia Cee´d - :no😒br /> Hyundai i30 - :yes:
Zrovna od woodyho to byla zřejmá ironie (asi moc často nečteš), toho bych podobně určitě nepodezříval. 😉 😄
Asi to s tou ironií možná jen přepísk.
Že by ? Diskuzní nářky nad nudou a sterilitou Golfu (dnes dokonce od amolety "stádo primitivní průměrnosti" >😁 ) mě prostě vedou k podobně ironickým reakcím. Já s Golfem problém nemám, narozdíl od golfu... 😉
Míra úrovně jeho ironie odpovídá míře "debility" některých diskutujících, viz jeho citace z 18:52, nebo diskusní kecy o novém Golfu, jako "střepu" apod. 😉
[odkaz]
Dobře, že sis to našel, důkladně si to přečti a kdybys náhodou něčemu nerozuměl, neboj se na cokoli zeptat... >😒] 😉
Ha, ha, ha. Ale abych ti udělal radost, tak nechápu, proč tam píšou, že je to humorný, přičemž nic z toho k smíchu není. Zvláštní. ???
Naopak, to je pro ironii typické, nic přímo! humorného (na rozdíl od klasického humoru) v ní (myšleno přímo v textu) totiž nemusí být/nebývá.
"Ironie (zastírání, předstíraná nevědomost) je literární nebo řečnická forma, která dosahuje zvláštní, často humorný účinek tím, že vyslovuje něco podstatně jiného než skutečně míní: může přehánět, zastírat nebo říkat přímý opak. Je na posluchači nebo čtenáři, aby si toho všiml a rozuměl podle toho."
Ty sis toho jen nevšiml a proto jsi té ironii nerozuměl, neboli nepochopil jsi ji, jak jsem psal, kdybys četl woodyho častěji došlo by ti to zřejmě hned.
"V literatuře je ironie způsob výsměchu. Mimoto je užívána za účelem kritiky, pro kterýžto účel mluvčí často používá termíny zdánlivě kladné v úmyslu devalorizovat předmět hovoru.
Ironie svou podstatou nutí čtenáře nebo posluchače, aby byl během četby nebo poslechu aktivní, aby přemýšlel a vybral si svou vlastní pozici v hovoru, často ve sporu.
Nemusí být také provázena ničím, co by e😜licitně upozorňovalo, že se jedná o ironii. Takové použití je však pro svou všeobecnou nesrozumitelnost z praktických důvodů nebezpečné."
Už je to jasnější?
"Ironie (zastírání, předstíraná nevědomost) je literární nebo řečnická forma, která dosahuje zvláštní, často humorný účinek tím, že vyslovuje něco podstatně jiného než skutečně míní: může přehánět, zastírat nebo říkat přímý opak. Je na posluchači nebo čtenáři, aby si toho všiml a rozuměl podle toho."
Ty sis toho jen nevšiml a proto jsi té ironii nerozuměl, neboli nepochopil jsi ji, jak jsem psal, kdybys četl woodyho častěji došlo by ti to zřejmě hned.
"V literatuře je ironie způsob výsměchu. Mimoto je užívána za účelem kritiky, pro kterýžto účel mluvčí často používá termíny zdánlivě kladné v úmyslu devalorizovat předmět hovoru.
Ironie svou podstatou nutí čtenáře nebo posluchače, aby byl během četby nebo poslechu aktivní, aby přemýšlel a vybral si svou vlastní pozici v hovoru, často ve sporu.
Nemusí být také provázena ničím, co by e😜licitně upozorňovalo, že se jedná o ironii. Takové použití je však pro svou všeobecnou nesrozumitelnost z praktických důvodů nebezpečné."
Už je to jasnější?
Na rozdiel od iných značiek si musia "golfáči" počkať dve "generácie" na nový model >😁
Takže mať konečne reálne nový Golf po toľkých rokoch je pre koncernových fanúšikoch veľký sviatok 😉
Takže mať konečne reálne nový Golf po toľkých rokoch je pre koncernových fanúšikoch veľký sviatok 😉
Předchozí generace Golfu byla mnohem hezčí. 😄
Kdyz se ti nelibi tak si konecne kup poradny auto!
Moje volba by mohla byt neco z bmw1, guillieta, acko. Vsechna tyto tri auta jsou lepsi nez golf.
Pokud hodnotíš auta podle toho kolik jich potkáváš na silnici, pak je třeba u nás takový FOX od VW nesrovnatelně "pořádnější" auto, než Oktávka, Superb, nebo Golf. >😒]
to, ze golfu na silnicich jezdi spousty, z nej nedela automaticky spatne auto, a z jejich majitelu ovce. jestli se ti nelibi, tak to nekupuj, nevidim zadny duvod tady o nekom rikat, ze jsou stado.
On tím říká nejvíc především sám o sobě..., třeba mu to jednou dojde, zatím bych mu nechal ten naivně krásný pocit, že patří k té výrazné menšině, co má patent na rozum i vkus... 😉
Pokud jde o lepší... Každý nabízí něco trochu jiného. Pokud si vezmu Golf, který je pro mne zajímavý, tedy GTI, tak nemám pocit, že je to špatné auto. Nehledám ani tak zábavu za volantem, to bych spíš uvažoval o Toyotě GT86, což eliminuje asi nejslabší stránku Golfu. Dost se mi pozdává nová A3 a asi jediná věc, kvůli které bych ji kopl ke krajnici, je dvouspojková převodovka. Je v tomhle směru A nebo Giulietta lepší? Ne. V čem má u mne Giulietta další mínus, je absence třídveřové karoserie. Takže mi více méně zůstane 1er, kde bych ale spíš uvažoval o kupé (to je ta "správná" karosářská verze :-! ).
P.S. U A3 ti vadí, že běžné verze nemají klasický tiptr. s hdm?
I tady na auto.cz k tomu zatím píší pouze tohle😒br /> "Elektronickou funkci 😁S tak jako v běžném GTI má nahradit (u verze "Carbon GTI") mechanický samosvorný diferenciál."
[odkaz]
Máš nějaký zdroj informací k tomu údajnému aktivnímu diferenciálu pro nové GTI VII?
Přímo z materiálů VW. Bylo to na nějakém workshopu o MQB a nových motorech. Jmenuje se VAQ. Neupřesnili, do jakých Golfů ho budou montovat, ale předpokládá se, že bude od GTI nahoru (a možná i v GTD). Co se týče "Carbonu", zběžně jsem se podíval a Autocar i Motortrend psali o VAQ, ne o (pasivní) mechanice. Takže selhání bude tady na ACZ.
Golf VI GTD 😁S zpočátku taky neměl, ale poměrně brzy už ho měl sériově.
Proto ani není známý samostatný příplatek za 😁S a ani se nedá spočítat nějakým odpočtem stejné verze/motorizace s ním a bez něj.
edit - díval jsem se na to a tu možnost teď mají všechny motorizace rocca, kromě nejslabší 1.4TSI (90kW), eRko má 😁S pochopitelně v základu.
Mimochodem jsem při tom objevil úlet v českém konfigurátoru, kde se nově tvrdí, že rocco R má 7!st. DSG, což je určitě blbost.
U Golfu R pak raději číslovku u DSG vynechali úplně.
PS: Tak trochu mimochodem jsem našel [odkaz] . Takže 😁S mohlo jít do nabídky prakticky s R (nikde jsem nenašel přesné datum zahájení prodeje R, rozhodně to bylo blízko).