Jediný novodobý hatchback nižší střední třídy s pohonem zadní nápravy je od roku 2004 úspěšným reprezentantem značky BMW na světových trzích. Po loňském faceliftu už není další prostor na dílčí úpravy, přijít musí nová generace.
Design počítačovejch fotek je za 1, ale co mě potěšilo nejvíce je fakt, že BMW uvažuje o karoserii Shooting Break :yes: Konečně by se po letech objevilo na trhu nějaký cenově dostupný auto s touhle krásnou karoserií :yes::yes: Protože kromě Lancie Bety HPE a Hondy Accord Aerodeck z 80. letech byly shooting breaky v minulosti výsadou buď vyjímečně drahých značek (Aston Martin), nebo malosériovejch výrobců, který měli zastoupení jen v pár zemích (Reliant Scimitar GTE). Teď konečně svitla naděje všem fandům týhle karoserie, že si jí budou moc pořídit za (snad) rozumný peníze... ;-)
Taky věřím, že mysleli (i "Emel") shooting brake, i když pokud by to byl shooting brake bez "brake", tak by z toho mohl nakonec být
i ten shooting "break" docela "snadno" a rychle... :no:8-s >:-[]:-!
... nevím proč, ale nové tvary BMW mě moc neoslovují...
Je to pečlivé cizelování trendu, nastoleného Banglem. A abych řekl pravdu, byl mi sympatičtější styl předchozí, a to i přes kontroverzní detaily, prolínání ploch a, místy až příliš konkávní, profily...
Výjimkou budíž zdařilý roadster Z4, který ve své nové podobě vypadá o poznání lépe, než ten předchozí...
Avantime, nevím tedy, zda tě za tenhle blábol pochválí inženýr Habarta... >:D ale já tě za něj nepochválím ani náhodou.
Namísto toho tvého "konkávní" bych spíš aktuálně k tvému přispěvku užil vhodnější - kvokání...
Já už to konečně pochopil, ty se na auta nedíváš jako na potenciální objekty ve své garáži, ty je popisuješ jako budovy. V tom je ten zakopanej pes. Ty nedokážeš do úvah o autech komponovat to důležité, a sice - co s tím v garáži... proto je možné, abys opěvoval satise a nad BMW ohrnoval nos. V klubu motoristů by se ti vysmál i hlídací pes...
A konečně se nemohu nevyjádřit k blábolu roku, že nová Z4 vypadá o poznání lépe než stará Z4... >:D Bože, ty máš poprvé v životě pravdu. Ovšem z úplně jiných důvodů, než se domníváš.
Auta, Avantime, se nadají popisovat jako snopy na poli, auto musíš pojímat jako součást vlastního života... a pokud bys snad chtěl namítnout, žes mladý a že se ti logicky nedostává ani nadhledu, ani praxe... no, o to úsporněji se vyjadřuj. A o autech, které si ani ve své garáži v nejdivočejších snech představit nedovedeš, o těch raději nepiš. Působí to totiž jako když pražský krysařík štěká na pyramidu...
P.S. malá rada - podívej se do garáže svého otce. O jeho autu piš. Realistické, třeba zapálené, avšak o to upřímnější a možná i přitažlivější přispěvky. Tvé pohledy na designovou praxi BMW jsou bohužel jenom směšné. Jenom... směšné.
PS:Koukni na zvratky jednoho "přespětset" pod HTP-spíš ke konci...No a pak zvaž čemu a komu posíláš zvednutý palec,s kým a čím si občas (pro mne naprosto nepochopitelně i z resocializačního hlediska)notuješ,zvaž poměr přízpěvkových výpotků + normálu ...
Je to všechno veliká švanda,že ;-) ?
PS:Někdo se Avantima zastat musel.Tendenci stavět výše zmíněného na piedestal je diplomaticky řečeno docela hustý zvěrstvo...
A o to Bávo Ti ve finále vlastně v horních odstavcích vlastně vůbec nešlo :-! ...
Právě, že o to "bávo" mi tu jde nejvíce... ostatně píši o něm dole. Mít rozhled Avantima, nenašel bych v sobě odvahu tu psát kritické "šlehy" na téma design BMW... Kde to jsme, když tu kdejakej nýmand veřejně hledá sama sebe. Avantime by si měl pubertu odžívat méně veřejně a více intimně...
Proč hned tolik emocí...Nesouhlasím s Tvým pohledem na Avantima-ten kluk se mýlit může a nejspíše někdy mýlí,nicméně je kultivovaný a snaží se,včetně psaného projevu -> což je v ostrém kontrastu s často agresivní(o náplni radši nemluvím)formou tvorby "nejmenovaného",korunované snahou být za "etalon,normotvůrce,lídra,etc..." křupanským(a teď si vypůjčím výraz)NÝMANDSKÝM způsobem Právě on naprosto přesně splňuje Tvoji definici,včetně navržené léčby...
A jednou psané či vyřčené už nikdy nevrátíš -> s čímž mám z hlediska přijímání autorit(y) sakra problém ;-)
Nejde přece o žádné mýlení kluka v pubertě, ten se musí jaksi mýlit "programově", jde o to, že ten kluk v pubertě se tu pokouší sám sebe veřejně přemluvit, že něco ví o designu a právě ta panákovost, ta strojenost textu je směšná. Obsah jakbysmet...
Právě to, co mu píšu mu může pomoci - jít k tatínkovi do garáže a tam se zamilovat, o tamním autu psát... tam se "vyškolit". Pokoušet se tu kostrbatě o kostrbaté věty... no dovol?
Začnu od konce -> poslední moje věta nesměrovala na Tebe...
Nezdá se mi,že je zvláště strojený,třeba je jenom slušný(což se ve virtuálu nenosí),neskrývá svůj věk,v polemice se snaží nastavit svůj hrudník a neschovává se za jiné,autority či "neznámé zdroje".Co je hlavní,cítím tam normální porci POKORY,což je věc u "dalšího" bohužel nevídaná.
Neformuluje svoje názory jako soustavu SI s tupě arogantní familiérností,a rozhodně mám dojem,že se snaží pochopit "proč" u jiných a poučit se,či vzít někdy přehlédnutý detail navědomí...
PS:Pokud bude to bávo namícháno stylem Z4,tak je na co se těšit :yes:
Když tě tak čtu, zdá se mi, že žádná z tvých vět není směrovaná ke mně. Je to škoda, protože jinak bys nebránil kolegův amterismus a věnoval by ses tu psaní o BMW...
Jo, Z4 je fantastickej kousek. O BMW1 nemusíme mít starost, bude to (opět) pecka :yes:
Však Ty sám nejlépe víš,co bylo směrováno k Tobě a co jinam či onak ;-) ,jsi bystrý autor ...
Vyznění mohlo být neostré -> to ten diplomatický tón.Machismus je mi tak nějak šumák ...
S tím naprosto souhlasím..., i pro mne jsou reakce "nevyzrálého" Avantima daleko zajímavější
a výpovědnější, než servilní opětované "palcovačky" pětsetsedmičky...a to bez ohledu na četnost shod Avantima
s mými vlastními názory...
Podívej se na loňské prázdninové blogy, pětsetsedmička spláchnul kdekoho v identifikaci aut. Jestli se shodujete s Avantimem v názorech... :-O tak to mi nezbývá než popřát upřímnou názorovou soustrast >:D;-)
Ty prázdninové blogy neznám, takže vycházím hlavně z toho co čtu tady v diskusích, což je v tomto případě docela "přesvědčivé"...a s Avantimem se sice většinou neshoduju (proto ta poznámka), ale v tom právě nevidím důvod odsoudit jeho názory vůbec, jako takové...
Naopak..., nesouhlasný názor někoho o generaci mladšího, může mít pro mne větší "diskusní hodnotu", než tupý (předem tušený) souhlas... :-!
P.S. Jinak samotná identifikace automobilů podle fotografie o celkové "inteligenci" vše rozhodně neříká...
Jistě, v tom se samozřejmě shodneme. Ovšem tvrzení, že BMW nadužíval příliš konkávní... Avantime ani neví co... :-) je z tvrzení panáků, "mariánkovština" toho nejnaivnějšího kalibru, to není žádný názor. A přesně než a jen na to já nahoře reaguji. No, nechme toho, ještě ho vzbudíme... :-):yes:
P.S. Avantime také "názoruje", že předbangleovský design měl kontroverzní detaily... tohle asi zase četl někde v textu o mixéru, a je mu úplně jedno, že jestli něco, pak předbé BMW žádné kontrodetaily nemělo, naopak.
Já taky v žádném případě netvrdím, že vše co napíše Avantime je bez chyby, (stejně jako u všech ostatních včetně mne), ale lidí, kteří se aspoň občas (nešikovně) pokouší o určitou formu vlastní zajímavosti, je tu většina, včetně těch mnohem starších než je Avantime...
Já ale musím dál souhlasit s nickem Andromeda v tom, že zřejmě neměříš stejným metrem jemu a "peťstosedme", a že se tu logicky nabízí varianta jakési vaší "diskusní symbiózy", kde se jeho obvyklá "servilita" k tvým příspěvkům zase oplácí tvou "vyjímečnou tolerancí"
a nekritičností k jeho reakcím... :-!
Viz. článek o historii GTI. Na zjevný nonsens "peťstosedmy" (GTI prý vzniklo tak, že přišel chlápek a vrazil tam turbo 8-s ) GTI reaguje "palcovačkou".
Nějak si na to vždycky vzpomenu, když tu 507ka začne s tupčekama. ;-\
Ano, turbo v původním G1GTI je jeden z příkladů, kde by to GTI (např. v případě Avantima) "cpal" okamžitě do "Zlatého ventilku", ovšem v případě 507čky byl GTI (opět) nezvykle "tolerantní"... :-!
Tedy já to pochopil trochu jinak, a sice že je Avantimovi bližší styl "ryzí Bangle" než současné, jak píše, cizelování stylu. A v té souvislosti by "kontroverzní detaily" atd. smysl dávaly. No nic.
Také jsem to pochopil tak, že Avantime srovnává první generaci 1.řady BMW s generací druhou, tady "odhadem" prezentovanou...tak že tady velmi pravděpodobně došlo
k nedorozumění mezi tím co Avantime skutečně myslel, a tím jak to pochopil GTI...
Ale to co napsal Andromeda považuju za podstatnější a zásadnější a proto bych raději diskusi udržel ještě chvilku spíš tímto směrem...,
Aha, keď já napíšem na niekoho príspevok, že je to zvratok, už je zle. Toto svedčí o tvojej mentalite ako aj o mentalite diskutujúcich. Platí, že kto je tupec, tak je tupec.
Ako vidíš, Avantimka sa tu vrelo zastávajú.
Veď kto by nemal názor, že Bangle má kriklavé autá, s ktorými to Bangle prehnal a priviedol BMW na pokraj krachu.
Kto by nemal názor, že GOLF je o ničom a preto sa dobre predáva a Bravo sa páči každému a preto je tak vzácne. :-);-)
A samozrejme, kto by nemal názor, že Phaeton bol debakel VW, lebo sa zle predával, ale Avantime bol úspech Renaulta, pretože, na rozdiel od Phaetona, dosiahol niekoľkonásobne vyšší počet predaných aut a bude sa vyrábať aj v nasledujúcej dekáde, ... ako PHAETON... >:D >:D:*):-O
Nesúhlasím s tvojim tónom, spôsobmi a výrazmi. Maj si svoj názor, obhajuj si ho, ale správaj sa jak normálny človek, nie ako drzý výrastok, ktorý si zaslúži iba nafackovať.
No, uvidíme aká bude ralita, spredu vyzerá šmrncovne, zozadu bude, dúfam, trocha zmena, zádný nárazník vyzerá, akoby ho na zákazku navrhol ten istý človek, čo nárazníky ďalších desiatich (podstatne tuctovejších) modelov. Nič iné nedokážu vymyslieť?
Nové BMW 1 zrejme by mohlo ponúknuť viac priestoru, z praktického hľadiska (jasné, u BMW to nie je najvyššia priorita) je kabína súčasného modelu trochu stiesnená. Ale inak jedno z najkrajších BMW.
Nič také nepotrebujem, moje oči zatiaľ vykazujú dostatočnú kvalitu.
Na auto sa pozerám, pokiaľ ide o jeho vzhľad, subjektívnym pohľadom, a značka vpodstate nehrá rolu. Úplne vpohode jedno BMW strhám a druhé pochválim.
Ale ako vidím, ty zrejme nosíš nejaké okuliare, a máš problém s akceptovaním odlišného názoru od toho svojho. Navyše spôsob, akým niekedy reaguješ, je skôr z repertoáru nezrelej puberty ako chlapa v rokoch.
Fantastickej kompakt. Dokonce vnitřními rozměry mírně podskakuje vlastní třídu, může si to dovolit, neb používat jedničku od BMW k převážení pětičlenné rodiny je nesmysl. Tohle auto je dokonalej třídní drzek, rošťák k pohledání. Tvrďák s horkým srdcem pro odvážného singlistu. Myslím, že tak do třiceti let věku a v době kdys svobodný ti lze těžko doporučit něco vhodnějšího. Jasně v bázu u třech áček seženeš i sedmičku za sto... ta má ovšem sedmset táců na tachometru a musel bys ji přes to všechno stejně ještě vykat, vždyť bys v tom vypadal jak jezevčík na posedu...
Takže mé doporučení pro mladého, horkokrevného eurobýčka - BMW1. Absolutní styl, absolutní image. A pokud si můžeš dovolit pravidelně přisypávat na své konto a můžeš si bavoráčka tedy i náležitě dovybavit, až tě potkám na silnici v antracitu a na solidních sedmnáctkách, zvednu ti palec.
Jo, tohle je styl eurodrzek. Lehce nazoblej eurodrzek, co tomu hoví.
Jo Gionavale.. Ale nesmíš zapomenout, že ten eurodrzek musí být skromných rozměrů... Velmi skromných.. to jen aby se zavolant vlezl... Spíš bych řekl podobně jako uživatel Mini od stejného výrobce... Měl by to být hodně vysportovaný...Leoš Mareš...:-) Ten by se tam mohl vlézt... Ale průměrně vzrostlý Eurodrzek Fuchs, případně slušná kočka s nohama odpovídajících rozměrů... se tam už za volant prostě neposkládá... ;-) a o nouzovém převezení spolupíjících kamaratu Eurodrzků... si může bejček nechat jen zdát... :-)
Neblábol, do jedničky si člověk nad 190 cm jako řidič sedne naprosto bez problémů, posaz lepší než v trojce. Nesmíš všechno hodnotit podle svého fiatího supersportu, tam má delší člověk opravdu problém si lidsky, nefiatovsky, sednout. ;-)
Jinak, prý jim na autorevue dost chybíš, ta absence tě musela stát nejeden okousaný nehet, tipuju. >:D;-)
Jinak Dinare, musel sem se odhlasit abych videl co si napsal chytrého...
Jo souhlasím, evidentně chybím... >:-[] , ale jak bych to řekl slušně..., abych neurazil. Nemám už prostě čas, chuť atd... na tyhle hlouposti... Tady mne jen zaujal ten nesmyslný útok na Aviho, který napsal v podstatě jen objektivní pravdu dle velké většiny lidí dělajících v designu aut. Prostě sem podobný názor četl taky a bylo to prezentováno jako obecný názor těchto lidí s uvedením jmen kdo tento názor zastává. V podstatě nikdo se Bangleho prvotin u BMW nezastal, byt se obecně uznává jeho vliv na oživení značky a navýšení prodejů, tady musím s 507 souhlasit. Nicméně všeho dočasu..., psi štěkají a karavana jede dál.., asi tak bych to zakončil. Prostě sem se jen zastal Aviho a tím to končí... Snad jen púoznmku k jedničce... Nová jednička může být jen lepší než její prvotina... A jinak máš pravdu, do mého italského supersportu se opravdu nedá vlézt, stejně tak do starých Fiatů, zatímco v jedničce se dá hrát tenis a když naprší, tak se tam dá hrát i vodní polo... :yes: a porovnání s trojkou je opravdu co se prostoru týká opravdu na místě, protože to je taky premiant třídy... >:D
Nemáš, to máš pravdu, hlavně na TO nemáš, tedy na to, abys diskutoval o autech alespoň trochu na úrovni. Chybí ti inteligence, znalost věci, ke které se vyjadřuješ, všeobecný rozhled a také klasické vzdělání, což se krutě promítá do tvého způsobu vyjadřování o pravopisu nemluvě. Tohle blábolení o Banglovi je jen tvým obvyklým záštiplným myšlenkovým ejakulátem na téma, "nějaká wolffem neoblíbená značka", a to, jako vždy, bez jakékoliv argumentační opory, myslím tím opory existující mimo tvou chorou mysl.
Jinak, mě je celý Wolff šumák, takže jestli někam píšeš, nepíšeš, o kom, koho ses zastal apod., co s tím? Prostě jsem si na autorevue v záplavě smajlíků přečetl, žes tam nějakou debatu neunesl a odešel se slovy, "už nikdy!" Celkem legrace, číst ty komentáře. ;-):-)
Ano je to úplně jiná kvalita. VW je nejlepší, ale já a další si prostě takovou kvalitu nemůžeme dovolit. A protože nechceme ojetinu (byť kvalitní a německou), proto nám ostatním nezbývá než kupovat auta 2. a 3. kategorie pochybné kvality z Itálie, Francie, Koreje a brzy i Číny. :-(
Nechělo se mi na tebe reagovat, ale četl sem si diskuzi jako neregistrovaný, tak sem nebyl ušetřen opět tvých mouder.. Bohužel...
Svého času, je to už asi rok a půl sem četl v tvém oblíbeném časopise Svět motorů jistý článek o designu (někde bych ten časopis ještě našel), kde bylo hodnocení Bangleho stylu a jeho vliv na design vozů od BMW. Je to už dávno co sem ten článek četl, tak vynechám detaily, ale jedno si z toho článku jistojistě pamatuji. Zcela jasně tam bylo psané to, že Bangle se po příchodu do BMW moc nepochlapil a některé jeho prvotiny právě u BMW pod jeho vedením byly obzvláště nepovedené. Jako příklad tam byl uvedený model X3, který (nemohu citovat je to dávno a teď ten časopis nemám poruce, ale možná si dám práci a vyhledám to a odcituji, ale ted aspoň zhruba) byl po designové stránce zfušovaný, nepovedený, zadní část nenavazovala na boční a byla jako by z jiného auta, přičemž ani jedna linie nenavazovala na druhou, což je obecně vnímáno jako základní chyba průmyslového a automobilového designu zvlášť. Na dalších modelech se této chyby snažil vyvarovat... takže podobně zmršené auto jako je X3 už z BMW asi nevyjede. A slova jako konkávní a podobné tam opravdu napsaná byla, takže tvoje reakce je zcela nemístná a mimo jiné ukazuje právě to, že ty píšeš o něčem o čem nemáš páru... On totiž skutečně pan designer s tou konkávní křivkou ve svých návrzích měl zcela jisté, patrné a i pro laika viditelné problémy... A to, že ty nepovedené kastle byly osazeny podvozky a motory BMW na tom skutečně nic nemění...
Aha... 8-s >:D:no: Bangle navrhoval nepodarené autá, ktoré sa predávali a predávajú jedna radosť, úžasne zvýšili tempo predaja aut BMW a hlavne, že Bravo je tak úžasné, že musí nútiť kupujúcich do showroomu dumpingovými cenami a ešte aj na domácom trhu sa predáva horšie ako nudný, šedý GOLF... 8-s >:-[]:no:
Příště míň smiliků..., protože ty ti na IQ nepřidají.
Ono... když se na to podíváš kolem a kolem (nevím jestli vůbec rozumíš psaného českému textu), tak on ten pan Bangle těch aut zase až tak moc nenavrhoval (u BMW). Ta myšlenka byla dobrá, změnit vzhled BMW, jít více do sportovna a vyhranit se více od Mercedesu což se povedlo a za to Banglemu dík. Nicméně ano... po designové stránce je skutečně X3 grc a naprosto nepovedené auto, ale s postupem času se to výrazně lepšilo). Nepsal sem nic o kvalitě auta a ani o prodejnosti (která mimochodem u X3 není žádný zázrak), dokonce sem nepsal nic o Bravu, dokonce ani o Golfu. Někteří s tím možná mají problém, ale tak to prostě je. Zkus, pokud s tím máš problém to vyvrátit. Prostě se nad tím zamysli, pak ti to dojde. O technice BMW, která je na úrovni nikdo nepochybuje a také je pravda, že BMW se dobře prodává ne kvůli vzhledu, ale spíše kvůli něčemu úplně jinému... To jen tak na okraj. BMW netvoří vysloveně krásná auta, byť v poslední době je trend trošku jiný a tohle malé BMW by mohlo být celkem hezkým, byť krása je opravdu soutěž čistě subjektivní...
Jinak pro tvoji informaci.. BMW má cca 40% propad prodejů, což je hodně zajímavé... a něco v tom bude... Nikdo neroste do nebe...
jj, zejména po tom, co dojdou ze školy, odhodí aktovku a zapnou internet a najedou na své oblíbené zahraniční internetové servery... :-) To se pak dějí věci...
Síce si nepísal v tomto prísepvku o Golfu, Bravu a predajoch, lenže inde si písal, ako je Bravo krásne a aký je Golf nudný. Ale to teraz nie je podstatné. Fakt je, že BMW X3 sa v čase keď bolo nové veľmi dobre predávalo, dnes už logicky nemôže dosahovať dobrých predajov. A že Bangle pomohol k predajom BMW je neoddiskutovateľné, veď po rokoch sa predaje BMW výrazne zvýšili. A určite nie inými faktormi, veď BMW bolo aj pred Bnaglom na úrovni ako po Banglovi. A aktuálny 40% prepad? Ty sa tomu v čase krízy čuduješ. Hádam si nemyslíš, že prepad je kvôli Banglovi...
Tak moje poslední reakce dnes na tebe:
1) X3 se nikdy extra dobře neprodávala
2)O nudnosti Golfu a kráse Brava sem nikde nepsal, na Golfu mi vadí úplně jiné věci, mimoto ano považuji svoje auto tak jak je za krásné v rámci třídy. Ano mě se líbí a nejsem myslím sám. Mimoto mám pocit, že kdyby tvé rodině stály v garáží auta co mne, psal by si úplně jinak...,ale to enní předmětem diskuze. Jinak a to píšu zcela vážně...měl sem prostě štěstí, že sem mohl v letos prostě koupit auta přesně takový jaký sme chtěl. Ani horší ani lepší, ale přesně takový co mi sedí a líbí se mi.
3)S navýšením prodejů do jisté míry souhlasím, ale je fakt, že největší vliv na rozšíření prodejů u BMW má zejména rozšíření portfolia značky. Zatímco před 15 roky mělo BMW 3 - 4 modelové řady (5 s verzemi touring), teď jich možná snad bude i 10 (jen zkusmo - 1,3,5,6,7,Z4, X1, X3,X6 X5, přijde GT5...). Z tohoto pohledu je navýšení a jeho profit celkem diskutabilní..., by´t nezpochybňuji to, že je BMW velmi, velmi úspěšnou automobilkou.
Bojíš sa straty argumentov? Nebudem sa hádať o tom, že rozšírenie pomohlo, ale v roku 2004-5 nemalo BMW takú širokú modelovú radu a predsa sa predaje úžasne zvýšili. A auto v mojej rodine parkuje celkom pekné auto, možno najkrajšie od značky v dobe keď ešte vyrábala autá k svetu čo sa týka vzhľadu, ale za to na tú značku nemám iný pohľad.
P.S.: Čo ti vadí na Golfe?
Je zajímavé, že si x-krát psal, že se mnou nebudeš diskutovat (že to dokonce ani neděláš) a tak podobně.. znovu si udělal přednášku na téma má nedostatečnost, můj pravopis atd... a že Wolffa neřešíš, rozebral si mé vzdělání (o jak vtipné od tebe, když nemáš ani koule se mi postavit čelem)... Wolff na tebe od jisté doby nereaguje uznal svoji nedostatečnost v porovnání s tvojí diskuzní velikostí, udělal teď jednu jedinou výjimku a výsledkem je celkový znovuopsaný rozbor mé osobnosti. Jak to napsat jednoduše...? Necítíš se třeba aspoň trochu trapně...? Tak sakra, pokud jsi chlap, tak Wolffa neřešíš.. a pak ho skutečně neřešíš... a nebo ho řešíš (a je už jedno z jakého důvodu), tak ho řešíš, ale postavím se k tomu čelem, zvlášť když ostatním podsouvám to, že to neumějí... Nějak sem to nepochopil...
Jinak máš pravdu… mám pěnu u pusy, když vidím cokoliv co souvisí s BMW… Vidím jen rudě. Sem úplně plný zášti proti tak skvělým autům, které si nemohu dovolit a závidím všem jejich majitelům, neb jsou to všechno úžasní lidi, přesně takový jak bych i já jednou chtěl být.
A omlouvám se za OT. Nemohu však na Dinara reagovat přímo.
Schizofrenie? >:D Už se v tom trochu ztrácíš, jediný, kdo tu neustále "vyhrožuje", že na někoho nebude reagovat, jsi jen ty sám, a že to neustále děláš, za pokřiku, "nemám potřebu" >:D to je jen k smíchu. Já jsem nikdy neprohlásil, že na tebe nebudu reagovat, naopak už jsem ti párkrát vzkazoval, že hate listy apod. jsou jen tvůj boj, říkám, jsi mi jako člověk lhostejný, pro mně nezajímavý, považuju tě za gumu, ale to nijak nevylučuje, že pokud napíšeš blábol v době, kdy tu budu a přečtu si ho, můžeš si být jist, že patřičně zareaguju. Tak tu neplač, máš-li na to. ;-)
[odkaz]
&t=810192&st=0&sk=t&sd
=a&sid=f056dfd27f6153c1ed7
e63f26668f6cc&start=11670
Hele já to ještě nevypl, domazával sem galerii, SZ a profil..., takže vidím, co kdo tady napsal... vymazal sem kontakty z ICQ atd... ono to dá celkem dost práce, nemysli si... Takže tak..., to jen aby si byl v obraze.. nic si nepodcenil..
Ať se daří.. garaz.autorevue.cz/viewtopic.
php?f=806&t=810192&st=0&sk=t&sd=a&sid=… />056dfd27f6153c1ed7e63f2666
8f6cc&start=11655
Hodnotný příspěvek v tématu o BMW řady 1 a jeho nástupci... :yes: Musím uznat, že tvůj talent pro investigativní novinařinu by neměl zůstat nevyužit a myslím, že můžeš v brzkém čase čekat zájem majitelů nejednoho periodika s nabídkou o zaměstnání... takový talent by neměl zahálet... :yes:;-)
Ne o dinarovi, ale pro Dinara... To je sakra rozdíl... když už nerozumíš srandě, měl by si aspoň trošku rozlišovat smysl sdělení... ;-)
Zkus to příště...
Prit se tu o vnitrni prostornosti BMW rady 1 povazuji za holy nesmysl, je to velmi podobne jako vycitat F430, nebo Porsche 911, ze se dovnitr nevejdou kola a tasky na vikendove vyletovani. Nedokazu si predstavit, ze by tento model fungoval jako rodinny prepravnik!
Zaroven se da minimalne pripustit, ze soucasna "jednicka" neni z nejlibivejsich, na druhou stranu je urcite z nejzajimavejsich hatchu v nizsi stredni.
To, co z nej dela vybornou volbu se skryva v motorech, podvozku a rizeni. Zadny jiny hatch neposkytuje to co prave BMW rady 1. Verim, ze probehne jen lehka cizelace tvaru a vse podstatne zustane na minimalne stejne urovni jako dnes a to vcetne jednodussiho ovladani ve srovnani treba s radou 3.
Dinare... Hate list je výborná věc... to co ty považuješ za mé bláboly je tvůj boj, nikoliv můj. Prostě akorát neumíš pobrat jiné než svoje argumenty, což předvádíš i teď, kdy neřešíš BMW, ale řešíš mě J. Když sem byl tvého věku, taky sem měl jen tu svoji pravdu, ale je fakt, že někdy má člověk štěstí, že z toho vyroste. Bohužel pro tebe se také stává, že člověk už s názorem že on má jen pravdu někdy také umře. Mne tento hate list umožňuje se právě čtení takových blábolů z tvé strany prostě vyhnout a nemám pak nutkání na to reagovat. Já už narozdíl od tebe vím, že reagovat na bláboly nemá smysl, neb ty se vytlučou z diskuse samy.Taky narozdíl od tebe dokážu pochopit to, že někdo v diskusi nechápe, neumí číst atd... a také může mít na věc jiný pohled, případně jiný názor. To člověku tvé velikosti nemůže dojít… Ty se pohybuješ v úplně jiné intelektuální rovině, než většina zde diskutujících. Ostatní už se prostě smířili s tím, že nemohou být tak chytrý, tak světaznalý jako ty, GTI, beranaK a další. Prostě si kádr, já tomu rozumím…jen prostě nechápu to, že máš potřebu neustále rozebírat můj nick. Že to člověku tvé velikosti stojí za to a nedokážeš se nad tím povznést…
No máš pravdu. Dinár toho tady o autech napsal víc... ;-) Ale jjá vím, já sem ten špatný..., já tady píšu o ostatních a ne o autech..., já tady dávám odkazy na jiné diskuze a podobně.. Já to vím a omlouvám se Ti.