kto si za tuto cenu ceedu kupi miesto neho rapida... asi nikto
a na slovensku je to podobne.... dat 12 000 eur za 63 KW rapid bez vybavy to musi byt clovek riadne opity.... ked 1.6tka citroen C elysse stoji 11 000 a podobne aj cruze 1.6tka stoji 11 000 a to su neporovnatelne vybavenejsie a silnejsie auta... ;-)
ako som cakal.... rapid je dalsia draha skodovka.... a teraz pri nabehu C-elysse a P301 maju po chebe nielen rapid ale aj ine predrazene auta...
O co sa ze Rapid aj tak bude predavat lepsie ako Ceed? :-! Lebo Skoda. Keby ludia kupovali iba pomer cena/auto, Skodovka by bola tak v prvej sedmicke, tipujem.
Analogicky bych se tě mohl zeptat, kdo si koupí cee'd za 300, když za 290 může mít bravo obsahující polovinu prvků, které má u cee'du až další supeň výbavy (el. zadní okna, volant a řadička v kůži, alu 16ky), a o 20 litrů větší kufr. O tom, že v reálu se motor brava chová lépe než v i30 (v ceed'u jsem ho nezkoušel, ale změny bych nečekal), není ani nutné mluvit. To ale nic nemění na tom, že prodávat se bude lépe rapid - a vůči bravu i ten cee'd a i30.
Tvoje IQ je pod bodem mrazu co? Peugeot konečně dal svému modelu cenu která se ztotožňuje s realitou. Nechápu proč dělali levný model když nic jiného nikdy nedělali jen to dokázali pořádně předražit. To že je pro tebe cokoliv od Škodovky drahé je čistě tvůj problém, tak už tady přestaň plakat ;-\
Asi máš špatný čuch, zajdi si k nosnímu :-). Já rozdíl mezi pachem umělé gumové kůže rejže a pachem gumové kůže smíchané s pachem kůže pravé octy okamžitě poznal. Ta v rejži ještě navíc čpěla formaldehydem. ;-\
Tak jo, máš dobrej frňák. Tím by jsi se měl jít živit >:-[] A pro to, že máš hypersenzorickej nos je octa lepší? Mě tam nic nesmrdí, tedy nic mě netrápí. Však to znáš "Smrádek, ale teplíčko" >:-[]
Ano, na některých místech je pravá. Poznat se to dá, když víš jak. Kup si speciální přípravek pro napouštění kůže a zkus ho po sedadlech rozmazat. Do pravé se vsaje, u gumy zůstane na povrchu. Ještě nikdo nedokázal vyrobit savou gumovou kůži :-). Pravda, jsou to jenom určité části sedadel a to: sedák z vrchu i z boků a opěradlo jenom zepředu. Zbytek je guma. Ty se ani nemusíš zbavovat života, ty už jseš po smrti dávno >:-[] >:-[] >:-[]
G7 je i v zakladu super kauf (i kdyz TSI jako vyhru nevidim), hlavne se mi libi neosizena bezpecnostni vybava a aut. klima... je faktem, ze u ceedu ani za ten priplatek 40 tohle nedostanu... ale z hlediska vzhledu je ceed proste lepsi.
Skodovka si je asi hodne jista prizni zakazniku kdyz ceny rapidu nasadila tak vysoko...ale ne ted vazne: pri takovychto nabidkach nejen korejcu ale i golfu by jen blazen nebo patriot jel do showroomu skodovky...
Jenom * si může myslet že výrobce bude prodávat vůz od začátku za co nejnižší cenu..časem spadne dolů tak jako u toho cedníku.Zákon nabídky a poptávky..co v tom hledáte pořád složitýho? Rapida s plnou nádrží za stopade?
Aby ti nepraskla zilka >:-[] ... Skodovka to auto nejak uvedla a posleze nasadila ceny konkurujici plnohodnotne nizsi stredni... a jeste dela z toho balastu buhvi co, hlavne ze jste se tu mohli (fandove od VW) strhat, kdyz se Renault chlubil lowendovou limuzinou.
Jinak Rapid s plnou za 150 by presne odpovidal mym predstavam o tom, kolik bych za tu snusku dilu z vyprodeje a moturek s minimalni zivotnosti, byl ochoten zaplatit. >:-[]
A jeje, to uz tady dloooooouho nebylo... zase dalsi traged "CO NA TO MA" :yes:
Tohle opravdu miluju >:-[] virtualni vykriky bohacu, kteri si kupuji m*dky (Fabia, ted Rapid) od Skodovky...
Gratuluji ti, zavidim ti, opravdu bych se jednou chtel tak mit, abych na to mohl MIT...
Od dnesniho vecera se pred spanim budu kazdy den modlit, prisaham, abych jednou nasetril na akontaci a mohl si koupit Skodovenku u Skofinu a mohl se stat lepsim clovekem, katapultovat se do hornich deseti tisic a tykat si s prachaci co budou ridit Rapidy a na srazech si s nimi TYKAT.
Jseš vážně tak ubohej nebo to jenom hraješ? Pochlub se čím jezdíš Ty když už tady blbě haníš něco jiného? Nebo se stydíš? Každej chtrák tady někomu něco haní, ale sám se nepochlubí čím jezdí :no: Není to tím že sockou a o to horší je překousnout že někdo autem?
A ze ses nepochlubil sam, kdyz se tady tak bijes v prsa u korejskeho modelu...
Jooo, vlastne to ani nemusis. Vzhledem k tvym reakcim je temer 100% jiste, ze mas bud olitanou jebku od Skodofky z Acek, bratru max. za stopade, nebo v lepsim pripade tu Fabii, teda pokud ti schvalili u Skofinu leas ;-)
Dockej casu... specialne pro tebe tu recenzi napisu, na auto polozim ceduli s venovanim pro Tebe a budu doufat a verit, ze te ta realita bude s*at hodne dlouho :-!
Ty už to nehul ani ředěný. Já se nestydím za to že mám Octávku a ke tvé smůle ne z Áček a už vůbec ne ná úvěr, ale novu za hotový. Tak se už pochlub co vlastníš? Jo a tu frázi o těh áčkách už by jsi mohl obměnit jsi trapnej a ne jen tím. Nechápu co by mě mělo jako *? Zkus nejdřív přemýšlet než něco napíšeš a i potom si to raději třikrát přečti ;-\
Jo a cirou nahodou jsi ji koupil uz v roce 2004 a na moje.auto jsi recenzi nedal, neb jich je tam uz presprilis... a v Krkonosich se objevil Bigfoot :-)
Ta fraze je tak pravdiva, jako ta, ze mas jebku z bazace a hrajes tu virtualni divadlo jako spousta dalsich ;-)
Co to mate vy vlastnici Skodovek za uchylku? soustavne lezt na diskuse o korejskych vozech a po vecerech procitat H/K fora 8-s
Jseš pouze zamindrákovaný jedinec, který není schopný složit jednu inteligentní větu tak o čem se s tebou mám bavit? Lidé jako ty mne nedokáží naštvat neboj nemusíš mít starosti.
Shrnout se to dá jednoduše. Rapid bude další z aut, ve kterém když někoho uvidím, hned budu vědět na čem jsem. Vyloženě čecháček, který ani nebyl schopen se výběru auta nějak věnovat a šel rovnou do škodovky koupit auto, které mu za jeho peníze nabídnou.
Moc se mi líbila diskuze u vedlejšího článku o tomto fenoménu. Velmi výstižné, nemá asi smysl opakovat.
To si, obávám se, nerozumíme. Být fanouškem značky, která mě něčím uchvátila a vědět, že jinde takové auto nedostanu, s tímhle jevem nemá nic společného. Nehledě na to, že tito lidé obvykle o autech přehled mají, protože typický konzumní zákazník si pro Subaru nebo Aflu nepůjde. Tahle auta si naopak kupují lidé, kteří moc dobře ví, co chtějí, což je přesný opak toho, o čem jsem psal. Zkrátka jsou to dvě naprosto odlišné věci, ne-li vyloženě protikladné.
A proč by nemohla mít i Škoda svoje věrné fanoušky? Ikdyž asi nebudou tolik nároční a zapálení jako u výše zmíněných značek. Pokud někdo jezdí 20 let spokojeně se Škodou, tak nemá zapotřebí třeba jen testovat Korejce, kterej je jen levnější, s delší zárukou, ale s ošklivějším designem (IMHO).
EDIT: Já mám pro tuto skupinu lidí, kteří kupují auta podle svého přesvědčení, daleko větší pochopení. Narozdíl od lidí zmanipulovaných reklamou o koupi nejlepšího světového auta.
Stále si nerozumíme. Samozřejmě že existují pravověrní fanoušci Škody, ale těch je relativně hodně málo a povětšinou asi budou vlastnit starší kousky - ono taky kdo by co obdivoval na Fabii, že? Tohle není o věrném fanouškovství. Alespoň já nemám pocit, že majitelé škodovek jsou nějakými fanoušky. Škodovky se v ČR prodávají z úplně jiných důvodů. Nebo se pletu?
S tím se nedá než souhlasit. Musím říct, že Rapidem jsem byl docela šokován. Vlezl jsem do něj a připadal jsem si jako ve Fábii, možná ještě méně útulně. Říkám si, že je to hold daň za nejlevnější verzi a potom koukám na cenovku 400 000,- Myslel jsem, že se Škoda zlbáznila. Testovací jízdu jsem ani nepodniknul, jelikož to auto mě docela odradilo svým vnitřkem. O zastaralé konstrukci a přední nápravě z Fábie ani nemluvě. Naproti tomu Golf VII nabídne za 340 000,- našlapanou výbavu asistenčními a bezpečnostními prvky, motor 1.2 tsi 63 kw - žádné terno, dvouzónovou klimu, elektronickou parkovací brzdu, dotykový displej rádia, naprosto parádní interiér - dnes jsem se v něm projel (oproti Rapidu rozdíl dvou tříd). Prostě obyčejný člověk nemusí ani volit příplatkovou výbavu a dostane vše potřebné. Pokud bych do Golfa investoval 418 000 dostal bych 1.4 tsi, comfort line, který má už vzadu multilink (Rapid v žádné verzi) a výbavu až nad hlavu. Opravdu nechápu, kdo si Rapida může koupit, pokud i auto ze stejné stáje a třídy nabídne za stejné peníze naprosto jinou muziku. Než Rapida bych vzal i toho Ceeda za 300 000 s výbavou o které si může Rapid za 300 nechat jen zdát. O naprosto strohém a neosobním interiéru nemluvě.
Kde je chyba, ked DCT dvojspojkovy kvalt ma vyssiu normovanu spotrebu a pomalsie zrychlenie, nez manual?? U klasickych automatov (6A) nic zvlastne, ale u DCT spravili niekde sikmooki inzinieri chybu. Zle otvorili oci pri kopirovani.
Jen at zlevnuji, pro kazdeho bezneho zakaznika je to jen vyhra... nakonec i pro ty, co se klepou na tu plastovou jebku ze zaprasenych dilu ze zapadleho skladu VW >:D
si zaspal dobu, to je pokrok. Ešte si nepočul o bezmazných ložiskách ? >:D O bezmaznom kompresore už možno áno. A skladajú to, ani neviem čo regionálne sme, asi považania, keď Považie. A trnavácí hlobjá pežoty ( TAZ Trnavské automobilové závody ). Podľa skoro dôchodkového veku by som tipoval, že si musíš pamätať, ale možno sa hlási starecká demencia 8-s . Pre osvieženie skús si spomenúť: LIAZ, NHKG, BAZ, AZNP, AIDS
sú, a na iných miestach, ale narážka bola na kvalitu práce slovenského baču, vynálezcu bezmazného ložiska. Aj keď pri Trnave sú skôr asi pastieri. Ale možno prešli z TAZ do PSA a kvalita je preto pod psa.
Šéf slovenského zastúpenia Mercedesu (teraz mi vypadlo ako sa volá) je zásadne proti zľavám. V niakom časopise (tuším AMS) s ním robili rozhovor a jeho názory sú zaujímavé. ;-)
Když se tak podívám na ty ceníky,motory a výbavu tak tam nevidím jediný důvod proč nekoupit golf.Korejci se nějak přepočítali s růstem a bůh ví kolik těch skladovek mají,za chvíli to budou dávat k pytliku rejže v sámošce,aby se toho zbavili.