Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Věčné téma: Jsou muži lepšími řidiči než ženy?

Muži versus ženy za volantem je téma, které nikdy neutichne. Ženy obecně jezdí bezpečněji, ale více za volantem zmatkují. Nebo je tomu jinak?
Zpět na článek
9. 11. 2012 14:56
12. 11. 2012 08:07
9. 11. 2012 14:56
9. 11. 2012 16:52
10. 11. 2012 12:21
12. 11. 2012 08:09
9. 11. 2012 16:08
9. 11. 2012 17:37
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
9. 11. 2012 17:53
neregistrovaný "SR20"
9. 11. 2012 19:15
9. 11. 2012 19:55
10. 11. 2012 00:49
10. 11. 2012 12:48
12. 11. 2012 08:27
12. 11. 2012 08:30
10. 11. 2012 00:32
10. 11. 2012 00:41
12. 11. 2012 08:09
Avatar - Kolouš
9. 11. 2012 14:51
Jsou muži lepšími řidiči než ženy?
Jako správnej nabob a šovinista jasně říkám, že...... ano >:D
Dámy prominou...
Rozbalit vlákno
1
9. 11. 2012 15:38
Re: Jsou muži lepšími řidiči než ženy?
přesně tak s polovinou mozku se vždycky bude řídit hůře :-(
9. 11. 2012 14:56
Objektivnost
Věčné téma a věčné zůstane.. Copak se dá porovnávat řízení jen podle statistik nehod a ze strany zákona? Ženy vždy budou v průměru opatrnějším řidičem bez přirozeného odhadu a přehledu a muži vždy budou za volantem odvážnější až agresivnější.. Svou pověst si však napraví využitím znalostí ohledně aut a přesností..
Oba jsou vítězi, oba poraženými :-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - šmoula nešika
9. 11. 2012 18:15
Re: Objektivnost
:yes:
Souhlas, jen nemůžu najít smysl tohoto článku. Už nadpis hlásá, že je to věčné téma, tak nevidím důvod, proč to hrotit cpát a sem zase nějakou studii (jejíž výsledek si stejně většina lidí umí vyvodit). To sem rovnou mohli napsat, že chtějí hodně kliknutí a diskusí, šoupnout pod nadpis Sillurův citát a nechat nás diskutovat s Kylie.
12. 11. 2012 08:07
Re: Objektivnost
To víš, lepší občan bude ten, který dodržuje zákony, lepší řidič zase ten, který dodržuje předpisy. Jestli bylo hodnoceno především dodržování regul, pak ok, v tomhle mají ženy, taky z mého občasného pozorování, navrch.
Avatar - Atlis
9. 11. 2012 14:56
statistiky
jj, statistika o tom, kto a ako nedodrzuje povolenu rychlost ci mal alebo nemal havarku je fakt jednoznacnym potvrdenim toho, kto je lepsim soferom alebo nie.

podla mna su najlepsimi sofermi tavy. 0% z nich malo havarku, 0% z nich prekracuje maximalnu prekrocenu rychlost...
Rozbalit vlákno
5
9. 11. 2012 16:52
Re: statistiky
Ťavy >:D

Díky, od srdce jsem se pořádně zasmál.
9. 11. 2012 16:53
Re: statistiky
Milujem taketo statistiky, kde len vytiahnu urcite vety bez kontextu. Ved ani presne znenie otazky tam nie je uvedene.

Otazka: Kolko havarii ste mali?
Ak 25 rocny vodic odpovie jednu a 60 rocny vodic odpovie dve, tak to ma nulovu vypovednu hodnotu. Ten prvy soferuje mozno 7 rokov a ten druhy mozno 42 rokov. Cize prvy mal jednu za 7 rokov a druhy 2 za 42 rokov.

Otazka mohla byt: Kolko ste mali havarii za poslednych X rokov?
A asi sa da opytat este lepsie. Nie som odbornik.

Takze ano, tava je najlepsi sofer.

Statistky by sa mali vykladat niekym kto tomu rozumie. Tak ako zakony.
9. 11. 2012 17:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 11. 2012 12:21
Re: statistiky
To presne aj mňa napadlo. Aký rozdiel je v tom, ak mám za 10 rokov nehodu a niekto má nehodu za 30? Ja ale spravím za rok 35 000 a on asi tak 2500... Vážne zbytočná otázka "muži či ženy"...
12. 11. 2012 08:09
Re: statistiky
Ani tohle se nedá jendoznačně posoudit. Je jiné udělat 500 km na dálnici a 500 km ve městě, kde je těch kolizních situací potenciálně víc.
9. 11. 2012 15:26
To zas bude hořlavá diskuze
Nevím jak vy, ale já anketu neberu v potaz.Chci se podělit s vlastními postřehy, především bych na stranu žen chtěl říct to, že strašně zmatkují(Zejména křižovatky) a díky nim se velmi často stávají na cestách krizové situace.Drzí še na dálnicích kolikrát jak klíšťata levého pruhu a spolu s tím předjíždějí rychlostí o kilometr větší než má předjížděné auto.Kdyby jste chtěli přidat porušili byste už zákon.Brzdí provoz, citelným způsobem, ač k tomu nemají důvod.
A mnohé jsou podrážděné jak při měsíčkách když jim člověk vynadá za jasnou amatérskou chybu.

A k chlapským chybám?To přenechám dámám...
Rozbalit vlákno
11
Avatar - RWD
9. 11. 2012 16:07
Re: To zas bude hořlavá diskuze
... a teď ti tu zaparkuje kylie se svým C5 3.0HDI BiTURBO a dostaneš na frak >:D
Avatar - Hammunasakra
9. 11. 2012 17:23
Re: To zas bude hořlavá diskuze
;-)
Avatar - Hammunasakra
9. 11. 2012 17:28
Re: To zas bude hořlavá diskuze
Nebudete vy ten co (bez blinkru) přejíždí z pruhu do pruhu (když je ale v odbočovacím - a jinam už NEmůže - TAM bliká ;-) ), rychlostní omezení jsou možná tak "pro holky, borce (jeho ražení) a jeho 4váleček NEzastaví (nedivím se, když nenabere rychlost před kopcem pak už to se to nerozjede.. :-)
PS: Jste to VY? Pamatuji si vás dobře? ;-)
9. 11. 2012 21:10
Re: To zas bude hořlavá diskuze
Já nevím koho si pamatujete, ale já jsem výše zmíněné nikdy nepsal.A ani tady moc nechodím.
Avatar - white label
9. 11. 2012 21:16
Re: To zas bude hořlavá diskuze
Tak si poposedni, chtěl si kritku od dam ("A k chlapským chybám?To přenechám dámám..."), tak tady hned jednu svéráznější, napsanou ve 2. osobě, od Kylie máš. :-O :*) ;-)
P.S. Navíc tě "crhs" v 16:07 jasně varoval, co tě čeká a nemine. >:-[]
Avatar - Hammunasakra
9. 11. 2012 23:43
Re: To zas bude hořlavá diskuze
:-)
12. 11. 2012 08:12
Re: To zas bude hořlavá diskuze
:-) :yes:
Avatar - Hammunasakra
9. 11. 2012 23:42
Re: To zas bude hořlavá diskuze
..to měla být "nadsázka" ;-)
(trochu "bububu" za ten váš text o holčičkách... :-)
Avatar - BruceWayne
9. 11. 2012 21:34
Re: To zas bude hořlavá diskuze
:yes: Opět rychlá, pohotová a někdy u někoho nepochopena >:D
Avatar - Hammunasakra
9. 11. 2012 23:43
Re: To zas bude hořlavá diskuze
;-)
Avatar - positivemind
10. 11. 2012 11:27
Re: To zas bude hořlavá diskuze
Ty jo, kdybys byla chlap, tak ti normálně řeknu, že si prodlužuješ svým šestiválečkem... chce to míň testosteronu dámo
9. 11. 2012 16:08
VÝTAH PRAVDY
Každý, kdo má své odžito ví, že životní úloha ženy a životní úloha muže není totožná. Každé pohlaví má specifické vlastnosti, schopnosti, um. Doplňujeme se. Z přirozenosti věci, tedy aktuálně jde o to zkrotit nějakou bestii a je jedno, jestli se jedná o koně, psa nebo o Logana, má muž (obecně) vhodnější předpoklady pro to, aby to byl on, kdo bude označen za lepšího jezdce. Jde o obecnou, zprůměrovanou dedukci, skutečnost, že právě ty svým volantovým umem patříš až někam za cvičeného šimpanze není rozhodná.

Koneckonců, vše ti napoví to, s čím si hrají děti. Holčičky si hrají s panenkami a kluci prohání po koberci autíčka na setrvačník. Možná ti někdo vtlouká do hlavy historky o tom, že jsme si všichni rovni, teplej, horkej, studenej, zoofil, mrtvák či pěšour, že jako je to všechno jedno, že tu máme antidiskriminační zákon a že ve výtahu stejně nikdo nikoho nesmí předjíždět. Hochu, vím, je to blbost doby, avšak ty bys měl vědět, že pravda jak známo, je tam někde venku, že není nic nespravedlnějšího na tom celém světě než život samotný. Tak to bylo, tak to je a tak to také navěky už bude. Co neurveš, co nevybojujejš, komu to v dlouhým táhlým natvrdo nenandáš, to nikdy mít nebudeš. V životě existují totiž jenom dva stavy - vítěz a poražený...

Jinak ovšem buď na silnici džentlas a cti dámu za volantem. Neumí jako ty, a nikdy umět ani nebude. Ty holt zase neumíš rodit děti, a to je jistě větší umění než nějakej ušmudlanej drift před delvitou v tom loganu...

A tedy... buď rytířem silnic, buď rytířem života :yes: :-!
Rozbalit vlákno
9
9. 11. 2012 16:21
Re: VÝTAH PRAVDY
Ty si rytíř grafománie >:D .
9. 11. 2012 20:29
Re: VÝTAH PRAVDY
po dlouhé době jsem se zase nad tématem muži/ženy zasmál..díky :yes:
Avatar - white label
9. 11. 2012 22:26
Re: VÝTAH PRAVDY
To je dobře, akorát že GTI tu po dlouhé době zase napsal, k tématu muži/ženy, něco vážně... :-O :*) >:D
9. 11. 2012 22:14
Re: VÝTAH PRAVDY
Jó... Delvita... ta má koule, žena má leda Billu...
Avatar - Alpinis182
9. 11. 2012 22:26
Re: VÝTAH PRAVDY
ad poslední věta: "správný rytíř má meč od krve" >:D
Jen tak pro zlehčení patečního večera >:D
Avatar - white label
9. 11. 2012 22:31
Re: VÝTAH PRAVDY
Podle nicku bych tipoval spíš AnalAlpinistu, ale podle reacke asi spíš klasický "otvírák", nebo-li "odpaňovač". :-O >:D
Avatar - Alpinis182
10. 11. 2012 00:50
Re: VÝTAH PRAVDY
Koukám a čtu, že sranda musí být >:D viď ? >:D
PS: fakt jsi mi pobavil :D
Avatar - white label
10. 11. 2012 00:55
Re: VÝTAH PRAVDY
:yes: >:-[] ;-)
Pro mě už od teď budeš jen "meč od krve". >:D
Avatar - salamoon
9. 11. 2012 16:16
Věčné téma: Jsou muži lepšími řidiči než ženy?
a nie je to fuk? 8-s
Rozbalit vlákno
7
9. 11. 2012 17:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
9. 11. 2012 17:22
Re: Věčné téma: Jsou muži lepšími řidiči než ženy?
Máte tam pár CHYBek - ráda vám je "opravím/na pravou míru věci uvedu" ;-)
- ženy JSOU (nikoli "všestranně") celkově "dokonalejší" - kdybyste to viděl z naší strany - TO byste KOUKAL :-)
- hodně žen i mužů jezdí DOST "hrozně" - pro upřesnění: STEJNĚ "hrozně", ale každé pohlaví k tomu hrozně dochází DOST "jinou cestou" ;-)
- feminismus s tím nemá myslím co společného (mně se LÍBÍ když je CHLAP "vládcem" a pánem - a stejně si myslím že jezdím líp než VĚTŠINA (chlapů :-)
- a k tomu "většina žes si je vědoma... OPATRNĚ kde to budete říkat, někde by to NEmuselo dopadnout "dobře" ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
9. 11. 2012 17:37
Re: Věčné téma: Jsou muži lepšími řidiči než ženy?
9. 11. 2012 19:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
9. 11. 2012 20:41
Re: Věčné téma: Jsou muži lepšími řidiči než ženy?
- je docela možné že náš názor na (ultra)feministky bude DOST PODOBNÝ ;-)
- já už na cestách potkala TAKOVÉ ... muže i ženy, že to občas (až) rozum nebere.. :-)
PS: Pardon - strašně spěchám (odjíždím - vozem ;-)
9. 11. 2012 22:16
Re: Věčné téma: Jsou muži lepšími řidiči než ženy?
Vozem? Sláva, naděje umírá poslední...
Avatar - Hammunasakra
9. 11. 2012 23:45
Re: Věčné téma: Jsou muži lepšími řidiči než ženy?
No vozem znamená že to NEbude až tak daleko (jako letadlem) a na tak dlouho (jako letadlem) - jsem RÁDA že (tomu) provoláváte "SLÁVÁ" ;-)
neregistrovaný "SR20"
9. 11. 2012 17:53
zeny
Polovica zien co poznam, jazdi mizerne.
Ale jediny vodic, pri ktorom som si dovolil v aute pospat, bola moja byvala kolegyna. Takze babo rad :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - escorpion
9. 11. 2012 19:15
Re: zeny
Moja manželka jazdí výborne a nebojím sa. Dôverujem jej, hoci by mohla zlepšiť odhad. Občas stojí zbytočne dlho na stopke alebo pri predbiehaní váha. Radšej opatrne, čo je dobre.

Zo skúsenosti: Vždy viem odhadnúť kedy jazdí žena. Buď bezdôvodne pomalá jazda, časté zmätkovanie, prechádzanie z pruhu do pruhu bez smerovky, nedodržiavanie bezpečnej vzdialenosti a pod.
9. 11. 2012 18:47
Technicky jednoznačne ....
Ale zas to ženy korigujú neporovnateľne väčšou ohľaduplnosťou ....

Má to i svoje nevýhody ... agresívne rýchlo jazdiaci muži nerobia také "zákerné" ťahy, ako mnoho pomaly jazdiacich žien .....

Vedel by som rozprávať o slečnách čo ma "slušne" pomaly vytláčali z diaľnice bez toho aby si vôbec všimli, že ma skoro vytlačili z cesty ;-)

Na a keď som na nich po tom, čo som si zachránil život, zablikal či posunkom naznačil, že nedávajú pozor ... určite som bol pre ne ten "neslušný" pirát na ceste >:D
Rozbalit vlákno
1
9. 11. 2012 19:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - jozephko
9. 11. 2012 19:31
Muži sú lepší, ich problémom je však testosterón
Priemerný muž najazdí viac kilometrov, vie sa lepšie orientovať a predvídať, vie lepšie parkovať a má menej obáv ísť cestovať do neznámeho prostredia ako priemerná žena. Nevýhodou mužov je však ich výhoda - testosterón. To, čo v určitých situáciách pomáha, je v iných na škodu. Muži lepšie znášajú stres za volantom, súčasne sa ale častejšie nechajú vyprovokovať a preceňujú svoje sily.
Ženy s estrogénom sú iné. Estrogén totiž funguje úplne inak ako testosterón. Za všetkým hľadaj chémiu :-) .
Rozbalit vlákno
0
9. 11. 2012 19:55
Myslím si
Že mezi ženami i muži se najdou jedinci kteří by neměli řídit ani nákupní košík. Znám několik žen se kterýma se nebojím a v autě i usnu stejně jako pár chlapů se kterými bych nejel ani kilometr. A naopak. V poměru kolik je řidičů a řidiček je jasné že víc kopyt potkáte v mužském rodě. Můj názor je že řidiče poznáte podle toho jak dokáže zaparkovat ;-\
Rozbalit vlákno
0
9. 11. 2012 20:35
a kdo je to vlastně?
Kým se myslí ten lepší řidič? Čím a jak se to měří? Počtem nehod? Počtem kilometrů? Počtem driftů v Loganu před Delvitou?(to jsem musel ;-) ta představa mne baví)
Nebo je to ten, který se zhluboka nadechne a dokáže si říct " no tak jo, jeď, když Ti to udělá dobře..."
Mužem či ženou se rodíme - to neovlivníme(pravda operatéři někdy ano ;-) ) ale řidičem či řidičkou se stáváme.... a fakt to není vydáním řidičáku.....
K tomu se musíme "prořídit" a nedá se to úplně měřit ...........
Takže Džentlasové buďte shovívaví, Amazonky, buďte nežné...... jedni bez druhých nejsme nic ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - BruceWayne
9. 11. 2012 21:28
Nu, co dodat
muži jsou lepšími řidiči na startovním poli, ale jinak :-( 1.kolik znáš případů o agresivní řidičce, která vytlačila auto ze silnice, 2.kolik znáš případů o fyzickém napadení řidičkou-(zde vím jen o své manželce:-)), 3.kolik znám případů o vybrždění řidičkou? Atd. Mě je jedno, že než zaparkuje trvá to 3 minuty, že má horší odhad, ale jsem rád, že jsou >:D Kam spěchat, život je někdy až moc krátký na prožití krásných chvil se ženou. Někdy neuškodí přehodnotit styl, čas a život :-!
Rozbalit vlákno
37
9. 11. 2012 22:34
Re: Nu, co dodat
přesně! když vidim špatnou řidičku, tak se pousměju. když vidim špatnýho řidiče, tak mám často obavy o sebe i o rodinu. to když se na mě někdo agresivně lepí atd.
9. 11. 2012 22:42
Re: Nu, co dodat
Podle nicku soudím, že jsi rád, když se na tebe řidičky lepí a nemusí být bílé
Avatar - white label
9. 11. 2012 22:50
Re: Nu, co dodat
Přesně tak, v tomto ohledu jsou řidičky nesrovnatelně lepší, než řidiči! ;-)
9. 11. 2012 22:59
Re: Nu, co dodat
Jak to víš? >:D
Avatar - white label
9. 11. 2012 23:03
Re: Nu, co dodat
Samozřejmě i díky tobě, ty aby ses taky hned nepřipomenul... :-O :*) >:D
9. 11. 2012 23:14
Re: Nu, co dodat
Jasně, stejně tě miluju, moje manželka ti to neříkala??? >:D
Avatar - white label
9. 11. 2012 23:17
Re: Nu, co dodat
Ne, ta mi právě tvrdila, že už ji stejně nemiluješ, takže ti "to" bude úplně jedno... :-O >:-[] >:D
9. 11. 2012 23:20
Re: Nu, co dodat
Ty vole ty si dole? Hlavně pak vypni televizi! >:D To víš, projekce...
Avatar - white label
9. 11. 2012 23:28
Re: Nu, co dodat
Ne, teď jsem zrovna "nahoře". >:D
Já nevím, že máš takovou slabost pro zastaralé technologie, od (projekční) TV až po manželství...
8-s >:-[]
9. 11. 2012 23:40
Re: Nu, co dodat
Já si nechám tu projekci a ty si nech manželku, OK? Jo a zaplať plyn a elektriku. Vodný a stočný beru já... díkes. ;-)
Avatar - white label
9. 11. 2012 23:43
Re: Nu, co dodat
Tak drahý hodinový sex jsem snad ještě nikde nezažil, připadám si jak v Praze... >:-[]
9. 11. 2012 23:53
Re: Nu, co dodat
Tak tam to neznám... :-O
Avatar - white label
10. 11. 2012 00:35
Re: Nu, co dodat
Co neznáš, "hodinový sex", nebo Prahu? >:-[]
Avatar - Hammunasakra
10. 11. 2012 00:41
Re: Nu, co dodat
Chlapci NE"hašteřte" se, ráda vám (i v tomto) PORADÍM ;-)

[odkaz]
10. 11. 2012 00:49
Re: Nu, co dodat
A hle! Mám "jen" 300 ojro a 3 dny času?! Co mám udělat? Letět do Moskvy, Vídně, nebo Kyjeva?
Avatar - Hammunasakra
10. 11. 2012 00:53
Re: Nu, co dodat
TAKový "přehled" tedy NEmám, ale myslím že s 3 stovkami tu Wien můžete "vynechat" (a zbytečně se NE.... ;-)
PS: Snad nějaký Bangkok (jestli tedy máte nasbírané míle/body na cestu tam a zpět.. :-)
Avatar - white label
10. 11. 2012 00:51
Re: Nu, co dodat
Tak s bydlištěm děláš takovou vědu, ale do práce mi dáš kontakt úplně bez problémů... :-O :*) >:-[] >:D
Avatar - Hammunasakra
10. 11. 2012 00:52
Re: Nu, co dodat
Tak to byl sice asi NE-ÚMYSLný, ale (v mém věku skoro) "kompliment" ;-)
Avatar - white label
10. 11. 2012 00:54
Re: Nu, co dodat
Myslel jsem pochopitelně jako "bordelmama", teda ve tvém případě spíš "bordelteta". >:-[] >:D
Avatar - Hammunasakra
10. 11. 2012 00:57
Re: Nu, co dodat
Tak kdybych "tetovala" této firmičce, tak to bych ... kruciš ČÍM bych tak asi jezdila...? ;-)
(asi) VRTULNÍKem?! :yes: :-)
Avatar - white label
10. 11. 2012 01:00
Re: Nu, co dodat
To není jen o letech vrtulníkem, občas musí v práci vypomoct i sama bordelmama... :-O >:D
Avatar - Hammunasakra
10. 11. 2012 01:02
Re: Nu, co dodat
Vy máte NĚJAKÝ přehled/"znalosti" ... :-)
..povídejte vyprávějte (klidně trochu) "přehánějte" ;-)
Avatar - white label
10. 11. 2012 01:05
Re: Nu, co dodat
Znám to jen z vyprávění a TV, ale ty bys mohla dát k dobru nějaké veselé histroky z noční směny... >:-[]
Avatar - Hammunasakra
10. 11. 2012 01:08
Re: Nu, co dodat
Jediné "noční" si (matně vzpomínám) na šprtání na zkoušky - to by vás asi moc NE"bralo" ;-)
PS: Ale na delší cesty OPRAVDU ráda jezdím přes noc, když je klid (mám na to i "spec." noční brýle.. proti oslnění a je v nich i "lépe" vidět a SKVĚLE fungují při mlze.. :yes: :-)
PPS: Ale teď "mezitím" jsem se koukla na ty stránky a 1 hod. ve Wien již za 600€ - to mi příjde (na to že by to pro vás mělo být něco jako "ráj" - lepšího místa prý NEní) docela "rozumná" cena.. ;-)
Avatar - white label
10. 11. 2012 01:15
Re: Nu, co dodat
Zatím za ten "ráj" nikomu platit nechci/nemusím a doufám, že to tak zůstane ještě dlouho, ale nikdy neříkej nikdy... ;-)
Avatar - BruceWayne
10. 11. 2012 09:53
Re: Nu, co dodat
Už to není co to bývalo. Mám určité preference a znalosti z tohoto podnikání ;-) Časy, kdy slečna vydělala za měsíc 100 000.-Kč jsou dávno pryč. Už i tohle je měřítkem prosperity státu. Jsem v údivu, že to "politici" v tomto státě neví? Oni patřili vždy mezi zákazníky >:D
10. 11. 2012 12:48
Re: Nu, co dodat
Asi se na tyhle věci neptají. >:-[]
Avatar - BruceWayne
10. 11. 2012 13:48
Re: Nu, co dodat
To je informace pro ty co došli až sem!! Tys první a máš slevu 5% >:D
Re: Nu, co dodat
nejvíc obav mám, když před sebou vidím řidiče s rendlíkem. Ještě více mne však vyděsí řidička v Bliu. :no:
Avatar - BruceWayne
10. 11. 2012 09:47
Re: Nu, co dodat
Ale Ado, to není o tom jaké kdo má auto, ale co má v hlavě. Prostoduchý sic bohatý blb si koupí Q7 a myslí si, že je středem vesmíru. Inteligent, který neřeší značku si koupí Optimu. Ber to s nadsázkou ;-) Včera jsem byl pracovně uklienta a vyhlubal se z něj velice uznávaný doktor. Kvalitně jsme si popovídali a v garáži měl zaparkovanou Ceed. Nelze podle auta či bydlení hodnotit intelekt, ten má každý z nás v sobě. >:D Ženy řidičky mi nevadí, vadí hlupáci za volantem a že jich je ...... :no:
Re: Nu, co dodat
Ale to je přece přesně to, co píšu. Nevadí mi jakékoli auto, jen zbystřím, pokud si někdo koupí rendlíka. To je totiž jednoznačná diagnóza. Inteligentní člověk to neudělá.
Prostoduchý blb se zlatým řetězem si koupí ojeté Audi a chová se na silnici agresívně, ale pokud ho sleduješ jen 20 vteřin jak se chová, je už na silnici předvídatelný. Učitelka francouzštiny v rendlíku Blio předvídatelná není stejně jako chlápek v kloubouku za volantem rendlíku Megere. Z nich jde na silnici strach. :no:
Avatar - rohYpnol
10. 11. 2012 12:23
Re: Nu, co dodat
zcela nesoulasím, když vidím špatnou řidičku, tak mé obavy o můj život/zdraví/majetek jsou zcela stejné, jako když vidím špatného řodiče. ono je totiž úplně jedno, jestli ti nedá přednost řidič nebo řidička 8-s :-! :no:
Avatar - BruceWayne
10. 11. 2012 12:55
Re: Nu, co dodat
Jo jo, máš pravdu, ale to procento je menší. Párkrát jsem podobnou situaci zažil. Např. na světlech mi jedna paní stojící přede mnou, místo za jedna dala zpět a hurá vzad >:D Já kliďas, po dlouhé době provětral klaksóón ;-) Ovšem stalo se mi, že děda v klobouku zastavil na zelený a já nedobrzdil. Má škoda za 8 000.-Kč a on jen prohnutý nárazník na 120L. A má chyba. :no:
12. 11. 2012 08:30
Re: Nu, co dodat
Ten musel mít na své šáde alespoň 40 cm kotouče na všech čtyřech, že se najednou kousnul a stál :-)
Avatar - Hammunasakra
9. 11. 2012 23:48
Téma "žena vs muž..
..za volantem" je opakované "donekonečna" - já mám pocit že podobné (tedy "zcelajiné" ale "podobné" ;-) ) odlišnosti by se možná daly vysledovat v porovnání jednotlivých států - ZCELA jinak se jezdí (máte "pocit" při jízdě) v Německu, ZCELA jinak (m"p"pj) v Itálii, ZCELA jinak (m"p"pj) ve Švédsku - a to jsme stále jen v Evropě.. :-)
Rozbalit vlákno
4
9. 11. 2012 23:52
Re: Téma "žena vs muž..
Zkoušel jsem i překladač v gůglu, ale nic... neni to v hindi?
Avatar - Hammunasakra
10. 11. 2012 00:36
Re: Téma "žena vs muž..
Normální "mimozemština" (však se jmenuji Kylie ET ;-)
Avatar - Otrava
10. 11. 2012 00:35
Re: Téma "žena vs muž..
Já bych řekl, že to Německo bude jak kde. Mé krátké zkušenosti z bavorska (sice pohraničí, ale šlo o auta s německou rz) nejsou kdovíjak pozitivní. Pár agresivních řidičů, kruhák bez blinkru...
Avatar - Hammunasakra
10. 11. 2012 00:38
Re: Téma "žena vs muž..
Souhlasila bych že v posledních letech přišlo (snad i) "celkové zhoršení" - nicméně i tak mám "pocity" z různých zemí (opravdu) docela "různé" (obzvláště tam kde se jezdí "obráceně" = vlevo :-)
Avatar - Otrava
10. 11. 2012 00:32
To je jasné
Ten kdo umí používat hlavu...a tu mají jak dámy, tak pánové. :-)
Rozbalit vlákno
1
10. 11. 2012 00:41
Re: To je jasné
A co guláš, ten umíš?
Avatar - rohYpnol
10. 11. 2012 12:36
Nesmyslné téma
Neboť stále nevím, KDO je to lepší řidič(ka)??? Ten, kdo měl méně nehod? Ten, kdo způsobil při nehodách menší škodu? Ten, kdo nasbíral méně bodů? Ten, kdo rychleji zaparkuje? Ten, kdo lépe zvládá svůj vůz? Ten, kdo se lépe dokáže pohybovat v provozu?

Tohle bipolární vnímání mi přijde stejně nesmyslné, jako dělení naší politické scény na pravici a levici. Toto dělení a smýšlení odpovídá jednoduchoučkému uvažování ovce...

Za mě rozlišuji jen dobré a špatné řidiče, a je mi úplně jedno, jestli je to muž, žena, homosexuál, heterosexuál, bisexuál, asexuál, singl, důchodce, čerstvý absolvent autoškoly, žid, muslim, úspěšný podnikatel nebo neúspěšný prodavač zeleniny.

A podle čeho rozlišuji dobré a špatné řidiče? Podle toho, jestli mě ohrožují nebo omezují. Podle toho, jestli jejich chování na silnici je předvídatelné. Nevím, jaký je rozdíl, jestli se za mě nalepí týpek s řetězy na krku a zlatými naušnicemi ve vytuněným baworáku nebo nějaká fifinka v blond outfitu v Q7... TO je celé :-!
Rozbalit vlákno
3
10. 11. 2012 14:49
Re: Nesmyslné téma
alé nééé..... Takhle jasně jsi to neměl napsat.... Takhle to někteří pochopí a bulvár nebude mít práááci..... ;-) :yes:
12. 11. 2012 01:37
Vždycky když uvidím
nepředvídatelně se chovajícího řidiče, řeknu si "to musí řídit buď ženská, nebo teplej chlap". Většinou je to ta ženská ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
12. 11. 2012 02:13
Re: Vždycky když uvidím
..a "předvídatelně" jedoucí p.ase zas bývá spíš CHLAP.. ;-)
..stejně jako KLOBOUčníK bývá také CHLAP - opravdu TĚŽKO říci kdo je "lepší" (co je to také "lepší" - POSTRACHem pro okolí rozhodně "zvládají" být OBĚ pohlaví..
..na počet bouraček, VELKÝCH bezohledností a (TRESTných) bodů JEDNOZNAČNĚ vedou CHLAPi - na počet "drobných bubostí" asi spíš... :-)
12. 11. 2012 06:57
Zaděláno na diskusi
Je to zaručené téma, na které každý něco napíše. Nebudu tedy výjimkou.
Ženské dělají za volantem typické chyby, chlapi taky, akorát že jiné.
Hlavní rozdíl spatřuju v tom, že každého chlapa, co znám, baví řídit auto. Ženských to baví tak sotva půlku. A ty si jízdu užívají stejně jako většina chlapů, a některé z nich jezdí fakt dobře.
Ovšem ono je jezdit dobře a jezdit dobře. Z hlediska třeba půjčovny aut je hlavní priorita, aby mu to auto nerozflákali - a tady je lepší ženský opatrnější styl. Z hlediska šoféra jsem zase raději, pokud se auto přede mnou dá "přečíst", co udělá za chvilku, nebo že se na zelenou rozjede a na červenou zase bude stát. V tom zase bývají lepší chlapi. Ale zase ne všichni...
A takhle by se dalo psát do nekonečna.
Rozbalit vlákno
1
12. 11. 2012 08:13
Re: Zaděláno na diskusi
Problém je v tom, že ženské myslí jinak. Chlap je předvídatelnej, i když jede jako prase, dá se předvídat, co udělá. Mám takovou zkušenost a osobní statistiku. Vždycky když se na silnici stanu svědkem nějakého "wtf momentu", v 80% případů je řidičem žena. To ale vůbec neznamená, že všechny ženy jezdí mimozemšťansky, nebo že všichni chlapi jezdí dobře. Jinými slovy: souhlasím s duchem vašeho příspěvku, že by se to dalo rozebírat donekonečna.
12. 11. 2012 08:09
Muži/ženy
Jsou jen dvě statistiky, které by to rozhodly. 1) Počet ujetých km na jednu (zaviněnou) nehodu muži vs. ženy a 2) počet hodin za volantem na jednu nehodu muži vs. ženy.

Řidič z povolání, který ročně najede 40tkm a způsobí jednu nehodu není stejný řidič, jako dáma, která jezdí nákupní taškou do práce a obchodu, najede 7tkm ročně a rovněž způsobí jednu nehodu.
Rozbalit vlákno
0