Novinky
.... tohle je dost zásadní problém, airbag už umí docela zaškodit..... 😲 Navíc se někdo může leknout, vyletět autem ze silnice atd. Takže pánové by to měli sakra rychle pořešit, ať nekazí Fiatu pověst.... 😉
To je zatím rekord ne? Mám dojem že podobný problém měl svého času i Grand Voyager model 1996.
Nič strašného by som v tom nevidel. Vymení sa nejaké čidlo a bude to. Je to furt lepšie ako meniť rozvody. 😄
No, rozvody tě zase nezraní ani nezabijí.
Ty bys vyloženě jednu planou ránu bagem potřeboval ... a neboj, přece bys v tom zrovna ty neviděl nic strašného... 😲 :😉 >😒]
No, když tak čtu, co tady plodíš, tak tebe by ten bag měl liskat jeden celý den.... :-!
:yes: :yes: :yes😒br />
To bude dobrý, WL jen včera koštoval novej proviant od Draka co jim dorazil do knajpy. To je jenom lehká otrava denaturákem >😁
To bude dobrý, WL jen včera koštoval novej proviant od Draka co jim dorazil do knajpy. To je jenom lehká otrava denaturákem >😁
Zato ty, blbe - samozvanej odborník na "echt emerický auta" máš podle všeho vopici už od natrození. Asi to bude geny, nicménmě dneska jsi mně nesmírně pobavil tím tvrzením, že jsi měl TŘI chryslery a jezdil jsi s nimi osm let. Ty tři auta, to mátě nejak tak v rodě, co?
Jinak ty tvoje úvahy a argumenty jsou opravdu dost zábavný, poslední dobou tady ztrácí wolff dost šťávu, dokážeš ho na čas nahradit, tak se snaž, jde ti to dost dobře....
Jinak ty tvoje úvahy a argumenty jsou opravdu dost zábavný, poslední dobou tady ztrácí wolff dost šťávu, dokážeš ho na čas nahradit, tak se snaž, jde ti to dost dobře....
V histórii bolo kopec áut u ktorých preventívne menili čidlá na airbagoch. Nehľadiac na to, že oni to robia aj na starších modeloch u ktorých je predpoklad nejakej možnej poruchy. Odo mňa plus pre automobilku. Nič svetoborného by som za tým nehľadal. Nechcem vyzerať ako zarytý zástanca amerických áut ale skúsenosti hovoria za všetko. Mal som doteraz asi 15 nových áut, z toho iba 2 americké - Dodge Caravan a súčastný GC, zvyšok japonci. Žiadne z nich nemalo počas záruky nejaký vážnejší problém, no len tri z nich neboli počas záruky v servise vôbec - Honda Accord, a čuduj sa svete aj Dodge a zatiaľ po prvom roku užívania aj GC. Možno mám iba štastie, no určite by som americké autá nezatracoval. Tie autá sú robené presne na vkus amerického zákazníka - za málo peňazí veľa muziky. Nedá sa to porovnávať s európanmi, ale načo aj. Jeep GC je v porovnateľnej výbave o 20 tisíc USD lacnejší než Tuareg. Najlacnejší sa dá kúpiť za cenu VW Golf v dobrej výbave. Jeep sa nikdy nehral na prémiu, je to auto pre bežných smrteľníkov za rozumné peniaze. To že v európe chcú za GC neskutočné lóve je problém marketingu a neľudských daní. V USA ním jazdia aj upratovačky, aj manažéri. Za tie peniaze mu nikto nemôže konkurovať.
ten losik na videu je dist usmevnej v kontextu s tim ze to vlastne ridi clovek ktery sam hoooodne ovlivnuje finalni vysledek testu, SUV na videu maji nekolik jizdnich rezimu kde se v kazdem podvozek chova trosicku jinak, takze udelat jeden test na rezimu "sport" kde je podvozek tvrdsi, a druhej na rezimu "teren" kde se auto houpe jak detskej kocarek nebude as takovej problem, to jak si pak ridic bude pohravat s volantem a jak hooodne moc bude zatacet linearne skubane aby si auto rozhodil radsi ani nezminovat, dalo by se rici doslova alchymie 😄
momochodem jiz si stezoval nejaky zakaznik Jeepu ze by auto timto zpusobem prevratil, nebo ze by sundal gumu z rafku?
Ani jeden z vás, ani jeden člověk co zde přispěl pod tento článek v tom nikdy nenajel tolik co já, takže JEDINEJ kdo tady může soudit kvalitu výrobků koncernu Chrysler sem JÁ!!!!!!!!!!!!!
To si laskavě uvědom, až budeš mít Chryslery 10 let, přijd, pokecáme. Do tý doby jsou vaše komentáře snůška neověřených blábolů nezakládajících se na reálné zkušenosti.
Takže já si mohu dovolit tady vynášet komentáře a něco soudit nebo obhajovat, já ano. To si laskvě uvědom. TY NIKOLIV!!
žádnej aribag mi za 8 let nebouchl, nepřetrhl se mi rozvodák, neměnil sem přední nápravy, váhy vzduchu, rozbitá turba, nehnily mi 5tý dveře, nezatejkalo mi do auta, neměnil sem za rok 20 žárovek a ani sem u těho nerepasoval převodovku za 50 litrů - narozdíl od jisté nejmneované konkurence.
Možná sem si jen uměl dobře vybrat. Ale každopádně až na jediný případ sem za 8 let provozu vozů značek Chrysler vždy dojel kam sem potřeboval bez nějaké opravy či odtahu.
https😐/www.youtube.com/watch?…… >😒]
Tak, když jsi tady ten jediný/jedinečný specialista na Chryslery, tak proč tady pravidelně pindáš něco o nejmenované konkurenci, když s ní máš zase naopak (ve srovnání s většinou tady) houby osobní zkušenosti. Kážeš vodu, ale sám chlastáš víno ve velkém.
Nebo jsi tak jedinečný odborník na všechny značky? Nemám ti ještě nakonec začít vykat, pane odborníku? >😁
Já s tou nejmenovanou konkurencí jezdím podstatně déle, než jen nějakých osm let (mimochodem tak suvéreně a jedinenčně jako ty, jsi v tomto ohledu zdaleka nepřipadám) a problémy o kterých tak zkušeně píšeš jsem nikdy neměl, takže možná máš v tom svém jednostranném matrixu někde chybu.
😉
Jinak odkaz máš super, ale má to jeden menší problém a to ten že video NEEXISTUJE >😁 >😁 >😁
Muj velmi dobrý kamarád je přijímací technik servisu VW, AUDI,BMW - záručni pozáruční opravy. Stačí???
Takže si mohu dovolit i pindat o tom v čem nejezdím. Mam to totiž zprvní ruky.
Já tu nikde nepíšu že sem odborník, i když na Chryslery proti vám odborník sem.
Já pouze vycházím z reálných zkušeností z provozu a z reálných závad.
Na odkazu bylo: "Já, já, já jenom já..." od Olympicu. 😉
A servisy sou dneska víceméně pod Fiatem.
Takže se vopičíš hezky, ale trošku ti to drhne >😁 >😁 >😁
Já sem nikde nemluvil o počtu přípdech na 100 ks ale pokud je Touareg za dva roky na 14ti záručních opravách tak sorry ale tomu může říkat etalon kvality pouze člověk co právě požil výrobek likérky Drak. Takže spojení německá kvlaita mi vyluzuje úsměv na tváři právě proto že mam info z první ruky.
A o motoru V10 TDI vůbec nemluvě, to sou takové hezké story >😁
V pátek před garáži to dáváme k lepšímu >😁
Výraz technika když mu přivezou V10 TDI překonal pouze servisák Renaulta když mu přivezli Safrane, protáhl xicht, pak měnil barvy jak chameleon a nakonec z něj vypadlo a nechcete jet radši jinam?
>😁 >😁
Mě neoblafneš PR řečičkama.
Nikdo netvrdí že němci sou extrémně porchoví nebo nejhorší, já tu pouze pár let tvrdím že ten POJEM "německá kvalita" pro který si ještě někteří nostalgicky chodí pro tyhle auta už dávno neplatí v té míře jako kdysi.
Konrétně VW je co se týče prochuosti průměrná zančka, žádný propadák ale žádný etalon.
O BMW nikdo nemluvil, i když pár zajímavých story o X5 a 1xx bych taky měl.
A Mercedes je darmo mluvit, zejména kousky z období 03-07 tam měli/maj velmi rádi. Solidní zdroj příjmů.
Někdo má zkušenosti s němci, někdo s něčím jiným.
Každá strana má dvě mince.
Když se tu posmíváš americké prudukci, vypouštíš klišé jako Fordem tam a svépomocí zpátky tak musíš počítat že někdo začne šít do toho za co kopeš ty.
Kvalita není zdaleka! jen o poruchovosti, nehledě na to, že neexistuje žádná skutečně objektivní komplexní statistika poruchovosti napříč značkami.
A když už chodíš občas čmuchat (proč se k tomu nevyjádříš rovnou tam?) do diskusí na MACZ, tak čti celé diskuse a nevytrhávej z kontextu. Z "Forďáků" si tam děláme srandu se zcela zřetelnou nadsázkou (stejně jako si tam ti "Forďáci" dělají srandu z koncernu, nebo z Renaultu), je to i jistá forma parodie na zdejší diskuse, včetně mnoha tvých "nezaujatých příspěvků", takže pokud nerozumíš ironii, je to tvůj problém. 😉
Kvalita je o tom že někomu drnčí palubka a jinýmu mění za 25 řídící jendotku.
To první tě nestojí nic. To druhý minimálně čas a nervy i když je to v rámci záruky. Druhá strana mince je že donsizingové nádhera s x turby NIKDY NEBUDOU mít spolhelvist jako poctivá atmosféra dle osvědčené konstrukce. Motor ze seakčky s vysavačem nemá šanci konkurovat ve spolehlivosti. Navíc není zájem výrobců aby to najelo 500 tis km. Co by z toho měli, že.
Nemam potřebu pod diskuzema o jednotlivým modelu probírat (s nadsázkou) olomoucký tvarůžky.
Na to má být chat.
40 000 komentářů pod rencenzí o věcech který s tím vůbec nesouvisí je pro lidi co se chtěj o tom autě něco dozvědět opravdu přínosná věc no.
Ale tak každýho boj, že >😁
A co by měla americká produkce z toho, kdyby jejich vozy stavěla tak, aby běžně a bez problémů najely +500 tis. km? V principu je tedy rozdíl v čem, že ti amící naopak vydělávat nechctějí? >😒]
Jak jsem psal, pokud máš připomínky k jakékoli diskusi (nejen) na MACZ, piš je v diskusi které se týkají, tady to nemá co dělat, zvlášť když něco podobného sám kritizuješ. Je věcí každého majitele recenze, jak si organizuje diskusi pod svou recenzí.
Takže to těch 500 tis klidně dá.
Takže oni naopak vydělávat nechtějí/nepotřebují? >😒] 😉
:😉 😉
Nebo brzo dělat přestane.
Až to přestanou dělat i v americe, tak nastane čas koupit si veterána >😁
Protože je furt lepší jezdit v tom co udělali před 40 lety než v tom co plodí dneska za výtvory.
To sou mi novinky.
Nebo že by sis popletl AAA A Motor Holding?
To je takový AAA mezi veterány >😁 >😁 >😁
Podle toho co píšeš bys jistě souhlasil i s touto verzí. 😉
Mimochodem, jak to, že zrovna tebe nepobavila jeho hystericko-narcistická reakce, přitom se tu jindy ohromně bavíš nad totálníma diskusníma sra.čkama a teď najednou nic? :😉 😉
Abysme se zasmáli společně >😁 >😁 >😁
Zřejmě nejen americká high society dává přednost německé prémiové produkci hlavně proto, že milují poruchy a opravy svých vozů. >😒]
Esli ono to nebude tím, že domácí zančky nic prémiového neměly. Protože se soustředily na pickupy a SUV a jinde si nechaly ujet vlak tím že do toho neinvestovaly dolar a na 15x zaplacenjech linkách pořád vyráběly auta typu TownCar.
Když o SUV opadl zájem, teda o ty velké SUV tak teprve výrobci začli něco dělat.
Nové modely Cadillacu na prémii prakticky nic neztrácí, co se týče jízdních vlastností, spotřeba atd. Testy to jen potvrzují.
No a Lincoln tápe v designu. Nikoliv v technice.
A nic dalšího prémiového není.
A v segemntu obyčenjných aut dávají japonci, domácí zančky a dokonce už i korejci němcům těžce na frak.
Mimochodem nrpdávanjší model v číně za říjen je....tramtadadaá - zde v diskuzích kritizovaný Ford Focus.
Pokud nové modely Cadillacu na prémii skutečně prakticky nic neztrácí, pak s nezpochybnitelnou výhodou domácího produktu, jistě tržně zašlapou německou i japonskou prémii do země, nebo to snad bude jinak, proč by? 😄
Pak můžeme provnat prodejní úspěchy.
Nikde žádný žaloby, žádný soudní tahanice, nikdo si nestěžuje.
problém testu bylo přetížený auto, špatný gumy a kdoví jak s tím jeli.
"...kdo ví jak s tím jeli...", že by nějak nadpřirozeně? Takže zástupci automobilky u toho vlastně byli úplně zbytečně..., závěr je, že když se to slušně prodává, tak to nebudeme zbytečně řešit, "Chrysler vždycky dělal poctivě svolávačky na všechno, co s odhalilo že by mohlo být nebezpečné." :😉
Možná by potřebovali nějakou tu "falešnou" ránu polštářem v Jeepu, aby se jim trochu rozsvítilo. >😒] 😉
proc politici korumpiji, proc lidi kradou, proc jen nasvete existuje tolik nekalosti? >😒]
>😒]
Zejména když komplet podvozek a platforma je Mercedes ML >😁 >😁
Ty dodaný nápravy se daj pravda krásně ladit.
Stejně jako problémy E😜lorerů svého času.
Nebyl to losí test ale sobí, netestovali Grandcherokee ale Grandeur, a neslíkla se guma ale boty testéra.