Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Jeep svolává 919 tisíc vozů, hrozí neúmyslná aktivace airbagů

Problémy s airbagy se týkagí modelu Grand Cherokee a Liberty, většina svolávaných vozů jezdí v USA.
Zpět na článek
12. 11. 2012 11:11
12. 11. 2012 15:49
13. 11. 2012 17:37
12. 11. 2012 11:27
12. 11. 2012 15:38
12. 11. 2012 15:41
13. 11. 2012 09:11
13. 11. 2012 09:56
13. 11. 2012 10:33
13. 11. 2012 18:01
Avatar - Ghostyx
12. 11. 2012 11:11
A co losi test?
Tak co slavne GM, bude uz konecne nejaka oprava/uprava i na podvozku, nebo ne? [odkaz] Tohle je naprosta hruza! :-O :no:
Rozbalit vlákno
70
Avatar - Barrichello
12. 11. 2012 12:11
Re: A co losi test?
Náprava bude tehdy, až začne GM vyrábět Jeepy >:D >:D >:D
Avatar - Ghostyx
12. 11. 2012 14:03
Re: A co losi test?
Vidis pisu GM a mel jsem na jazyku Chrysler, sorrac, ale vono to vyjde v podstate nastejno, ani jeden ani druhy se v kvalite vyroby a v rychlosti reseni problemu nijak nepretrhne... ;-)
Avatar - Barrichello
12. 11. 2012 14:40
Re: A co losi test?
Chrysler vždycky dělal poctivě svolávačky na všechno, co s odhalilo že by mohlo být nebezpečné.
Avatar - white label
12. 11. 2012 16:33
Re: A co losi test?
Advokát americké produkce je tady, pozdě, ale přece. Jj, Chrysler dělal vždycky všechno až neskutečně poctivě, naposled to byl "poctivě" zametený losí test.... >:D
12. 11. 2012 18:03
Re: A co losi test?
myslim ze zrovna v USA si to jiste dobre spoctou zda jim to nezpusoby treba nejake hromadne zaloby

ten losik na videu je dist usmevnej v kontextu s tim ze to vlastne ridi clovek ktery sam hoooodne ovlivnuje finalni vysledek testu, SUV na videu maji nekolik jizdnich rezimu kde se v kazdem podvozek chova trosicku jinak, takze udelat jeden test na rezimu "sport" kde je podvozek tvrdsi, a druhej na rezimu "teren" kde se auto houpe jak detskej kocarek nebude as takovej problem, to jak si pak ridic bude pohravat s volantem a jak hooodne moc bude zatacet linearne skubane aby si auto rozhodil radsi ani nezminovat, dalo by se rici doslova alchymie :-)

momochodem jiz si stezoval nejaky zakaznik Jeepu ze by auto timto zpusobem prevratil, nebo ze by sundal gumu z rafku?
Avatar - Barrichello
12. 11. 2012 20:39
Re: A co losi test?
Já sem tu jediný kdo měl 3 Chryslery a jezdil s nima 8 let!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ani jeden z vás, ani jeden člověk co zde přispěl pod tento článek v tom nikdy nenajel tolik co já, takže JEDINEJ kdo tady může soudit kvalitu výrobků koncernu Chrysler sem JÁ!!!!!!!!!!!!!

To si laskavě uvědom, až budeš mít Chryslery 10 let, přijd, pokecáme. Do tý doby jsou vaše komentáře snůška neověřených blábolů nezakládajících se na reálné zkušenosti.

Takže já si mohu dovolit tady vynášet komentáře a něco soudit nebo obhajovat, já ano. To si laskvě uvědom. TY NIKOLIV!!

žádnej aribag mi za 8 let nebouchl, nepřetrhl se mi rozvodák, neměnil sem přední nápravy, váhy vzduchu, rozbitá turba, nehnily mi 5tý dveře, nezatejkalo mi do auta, neměnil sem za rok 20 žárovek a ani sem u těho nerepasoval převodovku za 50 litrů - narozdíl od jisté nejmneované konkurence.

Možná sem si jen uměl dobře vybrat. Ale každopádně až na jediný případ sem za 8 let provozu vozů značek Chrysler vždy dojel kam sem potřeboval bez nějaké opravy či odtahu.
Avatar - white label
12. 11. 2012 21:19
Re: A co losi test?
Tak až takovou trefu na tvou diskusní "brňavku" jsem nečekal. Ty seš normálně malé děcko, neměl bys tam pro jistotu těch vykřičníků ještě trochu přidat, aby to působilo ještě přesvědčivěji?!? >:D
https://www.youtube.com/watch?…… >:-[]
Tak, když jsi tady ten jediný/jedinečný specialista na Chryslery, tak proč tady pravidelně pindáš něco o nejmenované konkurenci, když s ní máš zase naopak (ve srovnání s většinou tady) houby osobní zkušenosti. Kážeš vodu, ale sám chlastáš víno ve velkém.
Nebo jsi tak jedinečný odborník na všechny značky? Nemám ti ještě nakonec začít vykat, pane odborníku? >:D
Já s tou nejmenovanou konkurencí jezdím podstatně déle, než jen nějakých osm let (mimochodem tak suvéreně a jedinenčně jako ty, jsi v tomto ohledu zdaleka nepřipadám) a problémy o kterých tak zkušeně píšeš jsem nikdy neměl, takže možná máš v tom svém jednostranném matrixu někde chybu.
;-)
Avatar - Barrichello
12. 11. 2012 22:22
Re: A co losi test?
Když se na něco kydá hnuj bez reálné zkušenosti s tím a ještě tonem jakým si to napsal, tak mě to může neskutečně na*rat.

Jinak odkaz máš super, ale má to jeden menší problém a to ten že video NEEXISTUJE >:D >:D >:D

Muj velmi dobrý kamarád je přijímací technik servisu VW, AUDI,BMW - záručni pozáruční opravy. Stačí???
Takže si mohu dovolit i pindat o tom v čem nejezdím. Mam to totiž zprvní ruky.

Já tu nikde nepíšu že sem odborník, i když na Chryslery proti vám odborník sem.
Já pouze vycházím z reálných zkušeností z provozu a z reálných závad.
Avatar - white label
13. 11. 2012 00:30
Re: A co losi test?
Můj velmi dobrý známý pracuje dlouho dobu v servisu Chrysler/Jeep (záruční/pozáruční opravy) a práce má stále až nad hlavu, prodeje dlouhodobě nic moc, ale servis je stále drží nad vodou - taky stačí? Snad si vážně nemyslíš, že se ze sta nových VW, Audi, BMW atd.... pokazí výrazně více vozů, než ze stovky nových Chryslerů/Jeepů, >:-[] A pokud si to myslíš, tak to tady a teď dokaž, ale ušetři mě laskavě řečiček o dědu vševědovi na nějakém příjmu oprav. >:D
Na odkazu bylo: "Já, já, já jenom já..." od Olympicu. ;-)
Avatar - Barrichello
13. 11. 2012 09:16
Re: A co losi test?
Musím ti zkazit radost ale Chryslery se tu už 2 roky ofiko neprodávaj.

A servisy sou dneska víceméně pod Fiatem.

Takže se vopičíš hezky, ale trošku ti to drhne >:D >:D >:D

Já sem nikde nemluvil o počtu přípdech na 100 ks ale pokud je Touareg za dva roky na 14ti záručních opravách tak sorry ale tomu může říkat etalon kvality pouze člověk co právě požil výrobek likérky Drak. Takže spojení německá kvlaita mi vyluzuje úsměv na tváři právě proto že mam info z první ruky.

A o motoru V10 TDI vůbec nemluvě, to sou takové hezké story >:D
V pátek před garáži to dáváme k lepšímu >:D
Výraz technika když mu přivezou V10 TDI překonal pouze servisák Renaulta když mu přivezli Safrane, protáhl xicht, pak měnil barvy jak chameleon a nakonec z něj vypadlo a nechcete jet radši jinam?
>:D >:D
Avatar - white label
13. 11. 2012 11:14
Re: A co losi test?
Samozřejmě, že jsem se schválně o***l, nebo-li kecal jsem, ale začal si s tím ty, tak se nediv. :-O :*) >:D
Avatar - Barrichello
13. 11. 2012 11:28
Re: A co losi test?
Jenže já toho kamaráda v tom servisu mam, a v tom je to gro milý Wajte >:D

Mě neoblafneš PR řečičkama.

Nikdo netvrdí že němci sou extrémně porchoví nebo nejhorší, já tu pouze pár let tvrdím že ten POJEM "německá kvalita" pro který si ještě někteří nostalgicky chodí pro tyhle auta už dávno neplatí v té míře jako kdysi.

Konrétně VW je co se týče prochuosti průměrná zančka, žádný propadák ale žádný etalon.

O BMW nikdo nemluvil, i když pár zajímavých story o X5 a 1xx bych taky měl.
A Mercedes je darmo mluvit, zejména kousky z období 03-07 tam měli/maj velmi rádi. Solidní zdroj příjmů.

Někdo má zkušenosti s němci, někdo s něčím jiným.

Každá strana má dvě mince.

Když se tu posmíváš americké prudukci, vypouštíš klišé jako Fordem tam a svépomocí zpátky tak musíš počítat že někdo začne šít do toho za co kopeš ty.
Avatar - white label
13. 11. 2012 11:53
Re: A co losi test?
Já mám toho známého v servisu kde servisují Jeepy taky... a mě neoblafneš nejen PR řečičkama. ;-)
Kvalita není zdaleka! jen o poruchovosti, nehledě na to, že neexistuje žádná skutečně objektivní komplexní statistika poruchovosti napříč značkami.
A když už chodíš občas čmuchat (proč se k tomu nevyjádříš rovnou tam?) do diskusí na MACZ, tak čti celé diskuse a nevytrhávej z kontextu. Z "Forďáků" si tam děláme srandu se zcela zřetelnou nadsázkou (stejně jako si tam ti "Forďáci" dělají srandu z koncernu, nebo z Renaultu), je to i jistá forma parodie na zdejší diskuse, včetně mnoha tvých "nezaujatých příspěvků", takže pokud nerozumíš ironii, je to tvůj problém. ;-)
Avatar - Barrichello
13. 11. 2012 12:05
Re: A co losi test?
Nedělej ze sebe trapnýho. Tahle hra ti nejde.

Kvalita je o tom že někomu drnčí palubka a jinýmu mění za 25 řídící jendotku.
To první tě nestojí nic. To druhý minimálně čas a nervy i když je to v rámci záruky. Druhá strana mince je že donsizingové nádhera s x turby NIKDY NEBUDOU mít spolhelvist jako poctivá atmosféra dle osvědčené konstrukce. Motor ze seakčky s vysavačem nemá šanci konkurovat ve spolehlivosti. Navíc není zájem výrobců aby to najelo 500 tis km. Co by z toho měli, že.

Nemam potřebu pod diskuzema o jednotlivým modelu probírat (s nadsázkou) olomoucký tvarůžky.
Na to má být chat.
40 000 komentářů pod rencenzí o věcech který s tím vůbec nesouvisí je pro lidi co se chtěj o tom autě něco dozvědět opravdu přínosná věc no.

Ale tak každýho boj, že >:D
Avatar - white label
13. 11. 2012 12:30
Re: A co losi test?
Ad první věta - nápodobně. ;-)
A co by měla americká produkce z toho, kdyby jejich vozy stavěla tak, aby běžně a bez problémů najely +500 tis. km? V principu je tedy rozdíl v čem, že ti amící naopak vydělávat nechctějí? >:-[]
Jak jsem psal, pokud máš připomínky k jakékoli diskusi (nejen) na MACZ, piš je v diskusi které se týkají, tady to nemá co dělat, zvlášť když něco podobného sám kritizuješ. Je věcí každého majitele recenze, jak si organizuje diskusi pod svou recenzí.
Avatar - Barrichello
13. 11. 2012 12:35
Re: A co losi test?
Americké zančky ty motory do sekačky s foukátkem až na Ford moc nepoužívaj. A protože to co vyrábí vyrábí už xy let, umí to vyrobit dobře.

Takže to těch 500 tis klidně dá.
Avatar - white label
13. 11. 2012 13:08
Re: A co losi test?
V obecné rovině, to co dá americká produkce, dá i evropská...
Takže oni naopak vydělávat nechtějí/nepotřebují? >:-[] ;-)
Avatar - Barrichello
13. 11. 2012 13:30
Re: A co losi test?
On by je s tím co plodí evropská produkce poslal americký zákazník k šípku, zejména pokud by se mu to pokusili prodat za ceny jako tady >:D >:D
Avatar - white label
13. 11. 2012 13:47
Re: A co losi test?
Otázka rozdílných cen je na jiné téma, ale nechápu, když jsou ta americká auta tak skvělá a levná, proč už dávno nezaplavily Evropu a v reálu o tom naopak nemůže být řeč ani v náznaku?
:*) ;-)
Avatar - Barrichello
13. 11. 2012 13:34
Re: A co losi test?
V obecné rovině to co dělá us produkce evropa vůbec nedělá NEBO UŽ nedělá.

Nebo brzo dělat přestane.

Až to přestanou dělat i v americe, tak nastane čas koupit si veterána >:D

Protože je furt lepší jezdit v tom co udělali před 40 lety než v tom co plodí dneska za výtvory.
Avatar - white label
13. 11. 2012 13:41
Re: A co losi test?
Tu poslední větu nabídni marketingu autobazaru AAA, možná to od tebe koupí a vyvěsí nad vstupy. >:D
Avatar - Barrichello
13. 11. 2012 13:44
Re: A co losi test?
AAA prodávaj veterány?
To sou mi novinky.

Nebo že by sis popletl AAA A Motor Holding?
To je takový AAA mezi veterány >:D >:D >:D
Avatar - white label
13. 11. 2012 13:50
Re: A co losi test?
Stačí jen vyměnit 40 za několik, to bude pro marketing AAA sranda:
"Je furt lepší jezdit v tom co udělali před několika lety, než v tom co se plodí dneska!"
Podle toho co píšeš bys jistě souhlasil i s touto verzí. ;-)
Avatar - Barrichello
13. 11. 2012 14:15
Re: A co losi test?
Několik už taky platí jen u něčeho >:D
Avatar - Ji/Ri
13. 11. 2012 09:28
Re: A co losi test?
Mno ale má pravdu. Zatímco ty jen pindáš, tak on v tom najezdil. Vajte, Vajte.... :no: :no: :no:
13. 11. 2012 10:30
Re: A co losi test?
V čem ? V těch Audi a VW ? Tam je totiž to jádro posledních příspěvků.
Avatar - white label
13. 11. 2012 11:11
Re: A co losi test?
Přesně tak, jestli tady něco Barik tradičně řeší ohledně poruchovosti, tak je to německá produkce (zejména koncern a BMW) ve které sám najezdil kulové a argumentuje ve stylu jedna paní povídala, resp. jeden kamarád říkal. :no: ;-)
Avatar - white label
13. 11. 2012 11:05
Re: A co losi test?
Jestli tady někdo tradičně pindá o poruchové německé produkci, ve které najezdil asi tolik, jako ty ve své virtuální 911ce >:-[] , tak to je Barik.
Mimochodem, jak to, že zrovna tebe nepobavila jeho hystericko-narcistická reakce, přitom se tu jindy ohromně bavíš nad totálníma diskusníma sra.čkama a teď najednou nic? :*) ;-)
Avatar - Barrichello
13. 11. 2012 11:12
Re: A co losi test?
Já si příště nechám od kámoše vyjet z PC pár servisních protokolů a až se budu nudit tak vám je naskenuju.

Abysme se zasmáli společně >:D >:D >:D
Avatar - white label
13. 11. 2012 11:33
Re: A co losi test?
Zatímco ty americké klenoty jsou naopak naprosto bezporuchové a žádné servisní protokoly se u nich nevedou. Tvá snaha přesvědčit o něčem podobném nejen sebe, ale i ostatní je komická.
Zřejmě nejen americká high society dává přednost německé prémiové produkci hlavně proto, že milují poruchy a opravy svých vozů. >:-[]
13. 11. 2012 11:39
Re: A co losi test?
Chtěj si připadat důležitě, že navštěvují "ostrůvky" evropy v USA. Víš co, kafe maj jiný a tak.. >:D Nejvíc boduje ten, kdo předepíše návštěvy servisu na každý druhý týden. >:D >:D
Avatar - white label
13. 11. 2012 11:59
Re: A co losi test?
To není vůbec špatný nápad... >:-[]
Avatar - Barrichello
13. 11. 2012 11:43
Re: A co losi test?
Chtěl si říct japonské, že.

Esli ono to nebude tím, že domácí zančky nic prémiového neměly. Protože se soustředily na pickupy a SUV a jinde si nechaly ujet vlak tím že do toho neinvestovaly dolar a na 15x zaplacenjech linkách pořád vyráběly auta typu TownCar.

Když o SUV opadl zájem, teda o ty velké SUV tak teprve výrobci začli něco dělat.
Nové modely Cadillacu na prémii prakticky nic neztrácí, co se týče jízdních vlastností, spotřeba atd. Testy to jen potvrzují.

No a Lincoln tápe v designu. Nikoliv v technice.

A nic dalšího prémiového není.

A v segemntu obyčenjných aut dávají japonci, domácí zančky a dokonce už i korejci němcům těžce na frak.

Mimochodem nrpdávanjší model v číně za říjen je....tramtadadaá - zde v diskuzích kritizovaný Ford Focus.
Avatar - white label
13. 11. 2012 11:58
Re: A co losi test?
Německé snad ne, opravdu pouze japonské? :*) ;-)
Pokud nové modely Cadillacu na prémii skutečně prakticky nic neztrácí, pak s nezpochybnitelnou výhodou domácího produktu, jistě tržně zašlapou německou i japonskou prémii do země, nebo to snad bude jinak, proč by? :-)
Avatar - Barrichello
13. 11. 2012 12:07
Re: A co losi test?
Počkáme si až se XTS a ATS budou prodávat déle.

Pak můžeme provnat prodejní úspěchy.
Avatar - white label
13. 11. 2012 12:21
Re: A co losi test?
Velmi rád si na to počkám, nezapomeň se pak připomenout s čísly, ať už budou jakákoli. ;-)
Avatar - Barrichello
13. 11. 2012 12:36
Re: A co losi test?
Neboj já zas udělám nějakou hezkou tabulku. Abyste měli radost.
Avatar - white label
13. 11. 2012 13:04
Re: A co losi test?
Hlavně zase nedělej svou tabulku, kde bude jen to, co chceš ty... >:D
Avatar - Barrichello
13. 11. 2012 13:28
Re: A co losi test?
To byly tabulky SDA popř. americké obdoby SDA - takže celkem smůla. >:D
13. 11. 2012 11:37
Re: A co losi test?
Ty si pořád neuvědomuješ, že to neříká prakticky nic. Sežeň kompletní statistiku závad dle závažnosti a postav to vedle čísel prodejů jednotlivých modelů ke kterým to vztáhneš, aby jsi dostal procento poruchovosti. A pak to porovnej s ostatními. Protože je toto ale velmi bedlivě střežené tajemství automobilek, je takto precizní statistika nereálná na zpracování. Proto jsem velmi zdrženlivý ke komentování různých statistik poruchovosti, nebo i svolávacích akcí, protože jsou to velmi obtážně hodnotitelné údaje.
13. 11. 2012 09:16
Re: A co losi test?
>:D >:D >:D >:D >:D Hysterka Barik. >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - Barrichello
13. 11. 2012 09:17
Re: A co losi test?
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
12. 11. 2012 15:49
Re: A co losi test?
Ten losí test je v podstate blbosť. Ak by to bolo naozaj vážne, bol by z toho obrovský škandál. Ešte som nepočul, aby sa nejaký GC prevrátil z dôvodu nestability pri jazde podobnej tej, ktorá bola na tom slávnom losom teste. Ak by tomu tak bolo, vymožiteľnosť práva a odškodnenia je v USA na takej úrovni, že by sa ľudia s tými jeepmi prevracali len tak zo srandy aby dostali pekné odškodnenie na základe precedensu. Ja sám by som to urobil medzi prvými. Už som skúšal všetko možné a tá sviňa sa nie a nie prevrátiť. Alebo žeby som to neskúšal dosť ostro? Každé auto je primárne určené na niečo iné, jeep určite nieje ideálny na jazdu dverami napred v zatáčkach, no ostrý prejazd mu určite nerobí problémy.
Avatar - Barrichello
12. 11. 2012 16:07
Re: A co losi test?
Je to nesmysl, v USA se Grandčíro prodává velmi dobře a v Evropě vč. u nás taky.
Nikde žádný žaloby, žádný soudní tahanice, nikdo si nestěžuje.

problém testu bylo přetížený auto, špatný gumy a kdoví jak s tím jeli.
Avatar - 4hill
12. 11. 2012 16:30
Re: A co losi test?
Vzhledem k tomu že u toho byli přítomni i jejich inženýři tak mi to jako nesmysl nepřijde.. divnější mi přijde způsob jak to okolo utichlo..Auto odlehčí a přesto odchází jedna guma za druhou..
Avatar - white label
12. 11. 2012 16:39
Re: A co losi test?
>:D
"...kdo ví jak s tím jeli...", že by nějak nadpřirozeně? Takže zástupci automobilky u toho vlastně byli úplně zbytečně..., závěr je, že když se to slušně prodává, tak to nebudeme zbytečně řešit, "Chrysler vždycky dělal poctivě svolávačky na všechno, co s odhalilo že by mohlo být nebezpečné." :*)
Možná by potřebovali nějakou tu "falešnou" ránu polštářem v Jeepu, aby se jim trochu rozsvítilo. >:-[] ;-)
Avatar - twistedTSD
12. 11. 2012 17:05
Re: A co losi test?
To snad nemyslíš vážně? U původního testu budiž (i když nevidím moc důvodů, proč by organizace už po desetiletí testující auta v losím testu lhala a záměrně převracela Jeep)...Ale druhý test byl hned s několika auty proveden pod přísným dohledem lidí od Jeepu, kteří se hrabali v elektronice a dokonce si vynutili výrazně nižší (!) než povolenou maximální hmotnost. A pochybuji také, že by jim uniklo něco tak zásadního, jako špatné pneu (zlými Švédy nasazené na všechna auta). A "kdoví jak jeli"? Zákazníci s tím snad "kdovíjak" jezdit nemohou? To, že se v tom ještě nikomu nepovedlo zabít snad ještě neznamená, že to nemá žádnou váhu...Tak se smiř s tím, že tam asi něco úplně v pořádku nebude.
12. 11. 2012 18:08
Re: A co losi test?
proc by lhala?, hele nelhala nahodou jedna takova organizace jen aby pospinila Loganav Nemeckych ocich ? >:D

proc politici korumpiji, proc lidi kradou, proc jen nasvete existuje tolik nekalosti? >:-[]
Avatar - twistedTSD
12. 11. 2012 18:37
Re: A co losi test?
To v tom příspěvku ani vysloveně nevylučuji. Ale jak by se jim povedlo zákeřně (či nezákeřně) poškodit všechny testované Jeepy tak, aby test nezvládly, a přitom na nic nepřišli experti od výrobce, kteří by nepochybně využili cokoli, aby mohli test zpochybnit?
12. 11. 2012 18:54
Re: A co losi test?
a ty vis jak se k tomu ty experti postavili? nebo cerpas jen z medii kde si pisou to co se jim hodi a co vedi ze jim text pomuze prodat? :-)
Avatar - white label
12. 11. 2012 18:59
Re: A co losi test?
To píše ten pravý, podívej se na ty svoje neprůstřelné argumenty, jako nekalosti ve světě apod. >:D
12. 11. 2012 19:15
Re: A co losi test?
jaky argumenty? ja tady zadny argumenty nepisu, jen spekulace :-) ostatne stejne jako ty media
Avatar - white label
12. 11. 2012 21:24
Re: A co losi test?
Tak tady s tebou rozhodně souhlasím... a v tom případě ti ocituji něco, na co jsis právě sám odpověděl:
"...a ty vis jak se k tomu ty experti postavili? nebo cerpas jen z medii kde si pisou to co se jim hodi a co vedi ze jim text pomuze prodat?"
>:-[]
Avatar - white label
12. 11. 2012 18:55
Re: A co losi test?
Jasně, třeba v BLESKU prý o těch "nekalostech na světě" píšou denně..., ještě, že o žádných nekalostech Chrysleru/Jeepu zatím nepsali, takže můžeme být (v tomto ohledu) úplně klidní...
12. 11. 2012 16:59
Re: A co losi test?
jasně,honem by ses utíkal někam v Jeepu vyválet, aby vysoudil prachy..... >:D >:D No, možná by ses u toho zabil a stal se kandidátem na Darwinovu cenu.... :yes: Jak tě tak čtu, patřil bys mezi horké favority..... ;-)
Avatar - Ghostyx
12. 11. 2012 22:17
Re: A co losi test?
Ze blbost? :-O Hochu, az se budes jednou na dalnici vyhybat nejakemu nahodnemu spadlemu predmetu v rychlosti nad 100 km/h, tak jako ja kdysi v jednom nejmenovanem japonskem SUV, ktere se sice rozhoupalo, ale furt jsem citil, ze mam nad nim kontrolu a po par rychlych manevrech volantem se rychle srovnalo, tak si na me jiste s tim Jeep-em vzpomenes, ale mozna uz ani ne, jelikoz pri tak spatne zajetem losim testu, jaky GC predvedl v tom Svedsku pri bidnych necelych 70km/h, tak uz budes zcela jiste davno v penalu! :'-( Tohle je snad nejdesivejsi zazitek z jizdy vubec, kdyz ti nahodou neco skoci do cesty a Ty se tomu chces vyhnout, jelikoz nechces rozflakat autak, ale vis, ze to Jeep na vzduchu proste nezvladne at tam mas zapnuto cokoliv... :no: Uz pri predposlednim modelu GC me kdysi jeden prodejce varoval, ze vzduch si tam do toho rozhodne nedavejte! Asi vedel moc dobre proc...
13. 11. 2012 10:03
Re: A co losi test?
On je trochu porblém něketrých diskutujících, že se tady snaží předstírat, že autem jezdí a používají ho, ale ve skutečnosti jsou to jenom ryzí teoretici - nakonec řidičák se pořád ještě dává až od osmnácti a konkrétní problémy s řízením se nikde takhle nepopisují, to člověk musí zažít.....navíc na podobné situace člověk nevzpomíná rád, apoň já ne. On takový kamion, který se najednou začně tlačit do levého pruhu, ve chvíli, kdy ho na dálnici člověk ve stotřicítce předjíždí je taky dobrý zážitek. Dodnes. A mého kolegu, který jezdil jako divej (jezdíval soutěžě) přesvědčila o nutnosti se na otevřené silnici mírnit až srážka s jelenem a totálně zdevastovaný auto - naštěstí bez dalších následků pro něj.
Avatar - Ghostyx
13. 11. 2012 10:36
Re: A co losi test?
Presne :yes: a az to prijde, tak se z toho... ;-)
13. 11. 2012 17:37
Re: A co losi test?
pravdou je fakt, že ja tam nemám vzduchové pérovanie, takže to nemôžem objektívne posúdiť. Klasické je v pohode a nemám dôvod na obavy. 20ky kolesá to držia spoľahlivo na ceste. Ináč, s kamiónom som mal možnosť si urobiť v 100km/h obdobu losieho testu už dvakrát a vždycky som to ustál na diaľnici. Nechápem prečo by som to nedokázal s GC. Ono to chce aj trochu jazdeckých skúseností. Ja ročne najazdím nejakých 200 tisíc km za každého počasia, takže sa skromne považujem za pomerne skúseného.
Avatar - Ji/Ri
13. 11. 2012 09:13
Re: A co losi test?
Hm, na pováženou.... Paráda to Volvo! :yes:
Avatar - Ghostyx
13. 11. 2012 10:51
Re: A co losi test?
Vcetne SUV od VW a jinych znacek, kteri uz to maji za sebou a v pohode... ;-) :yes: Losi test je dle meho nazoru absolutne na autaku nejdulezitejsi (proto to ti Svedi leta delaji), protoze ukaze, jak je autak stabilni a jak je vyladenej podvozek v kritickych situacich. To, ze to umi jet rovne me nezajima! Jeep-a bych si po shlednuti tohohle videa (korr jeste s temi bezradnymi a hadajicimi se nymandy od Chrysleru, kteri osocuji misto toho, aby pokorne stahli pr.el a zacali tu ostudu rychle resit), v zivote nekoupil a muze byt libivy jakkoliv... :-!
Avatar - Barrichello
13. 11. 2012 11:31
Re: A co losi test?
Jo vyladění je hrozně důležitý.

Zejména když komplet podvozek a platforma je Mercedes ML >:D >:D
Ty dodaný nápravy se daj pravda krásně ladit.
Avatar - white label
13. 11. 2012 11:36
Re: A co losi test?
Stabilita není jen o podvozku/nápravách, ale taky o tom co a jak je na něm, a ladit se dá pochopitelně podvozek i auto jako celek...
Avatar - Barrichello
13. 11. 2012 12:39
Re: A co losi test?
Hlavní problém podle mě byl v pneumatikách nikoliv v podvozku GC.

Stejně jako problémy Explorerů svého času.
Avatar - white label
13. 11. 2012 13:02
Re: A co losi test?
Ať je problém v čemkoli, mělo by se to řešit a hned, ne dělat, jako, že se vlastně nic nestalo/neděje...
Avatar - Barrichello
13. 11. 2012 13:49
Re: A co losi test?
Rádio Jerevan právě vydalo prohlášení, že došlo k omylu.

Nebyl to losí test ale sobí, netestovali Grandcherokee ale Grandeur, a neslíkla se guma ale boty testéra.
12. 11. 2012 11:27
Rovina
Tak začátkem diskuze si napišme, hlavně měřme všem stejně. >:-[]
Rozbalit vlákno
0
12. 11. 2012 11:44
to bude uz starsi problem
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barrichello
12. 11. 2012 13:54
Re: to bude uz starsi problem
týká se to modelů 02-03 Liberty a 02-04 GrandCherokee.
12. 11. 2012 14:14
Je to na pytel....
.... tohle je dost zásadní problém, airbag už umí docela zaškodit..... :-O Navíc se někdo může leknout, vyletět autem ze silnice atd. Takže pánové by to měli sakra rychle pořešit, ať nekazí Fiatu pověst.... ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Sysoj Psojič
12. 11. 2012 17:23
Re: Je to na pytel....
Jakou? >:D
To už přece víc nejde :-!
12. 11. 2012 15:38
919 tisíc ?
To je zatím rekord ne? Mám dojem že podobný problém měl svého času i Grand Voyager model 1996.
Rozbalit vlákno
14
12. 11. 2012 15:41
Re: 919 tisíc ?
Nič strašného by som v tom nevidel. Vymení sa nejaké čidlo a bude to. Je to furt lepšie ako meniť rozvody. :-)
Avatar - twistedTSD
12. 11. 2012 17:11
Re: 919 tisíc ?
No, rozvody tě zase nezraní ani nezabijí.
Avatar - Sysoj Psojič
12. 11. 2012 17:25
Re: 919 tisíc ?
No já nevím, není lepší kupovat dobrá auta? Vynecháním Jeepu a VW toho ještě zbývá dost :-!
13. 11. 2012 18:48
Re: 919 tisíc ?
Jelikož je pro každého to dobré něco jiného tak ti nevím. ;-\
Avatar - white label
12. 11. 2012 19:01
Re: 919 tisíc ?
Ty bys vyloženě jednu planou ránu bagem potřeboval ... a neboj, přece bys v tom zrovna ty neviděl nic strašného... :-O :*) >:-[]
Avatar - Ji/Ri
13. 11. 2012 09:11
Re: 919 tisíc ?
No, když tak čtu, co tady plodíš, tak tebe by ten bag měl liskat jeden celý den.... :-!
Avatar - Barrichello
13. 11. 2012 09:18
Re: 919 tisíc ?
:yes: :yes: :yes:

To bude dobrý, WL jen včera koštoval novej proviant od Draka co jim dorazil do knajpy. To je jenom lehká otrava denaturákem >:D
13. 11. 2012 09:56
Re: 919 tisíc ?
Zato ty, blbe - samozvanej odborník na "echt emerický auta" máš podle všeho vopici už od natrození. Asi to bude geny, nicménmě dneska jsi mně nesmírně pobavil tím tvrzením, že jsi měl TŘI chryslery a jezdil jsi s nimi osm let. Ty tři auta, to mátě nejak tak v rodě, co?

Jinak ty tvoje úvahy a argumenty jsou opravdu dost zábavný, poslední dobou tady ztrácí wolff dost šťávu, dokážeš ho na čas nahradit, tak se snaž, jde ti to dost dobře....
Avatar - Barrichello
13. 11. 2012 10:04
Re: 919 tisíc ?
Á nácek nám přišel. Tak co děděček co udával gestapu? Jak se má?
to budou geny, dědeček nadšeně zvedal ručičku a vnouček propaguje hitlerwageny.

Líbí? Každýmu jak jeho jest.
13. 11. 2012 10:08
Re: 919 tisíc ?
slušnej slovník úrovně venkovský čuby
13. 11. 2012 10:33
Re: 919 tisíc ?
Tak ty argumenty rozmetej. Takto :no:
Avatar - white label
13. 11. 2012 10:49
Re: 919 tisíc ?
Za to tobě by už nepomhlo, ani kdybys dostával ránu třikrát denně celý rok.... 8-s >:-[]
13. 11. 2012 18:01
Re: 919 tisíc ?
V histórii bolo kopec áut u ktorých preventívne menili čidlá na airbagoch. Nehľadiac na to, že oni to robia aj na starších modeloch u ktorých je predpoklad nejakej možnej poruchy. Odo mňa plus pre automobilku. Nič svetoborného by som za tým nehľadal. Nechcem vyzerať ako zarytý zástanca amerických áut ale skúsenosti hovoria za všetko. Mal som doteraz asi 15 nových áut, z toho iba 2 americké - Dodge Caravan a súčastný GC, zvyšok japonci. Žiadne z nich nemalo počas záruky nejaký vážnejší problém, no len tri z nich neboli počas záruky v servise vôbec - Honda Accord, a čuduj sa svete aj Dodge a zatiaľ po prvom roku užívania aj GC. Možno mám iba štastie, no určite by som americké autá nezatracoval. Tie autá sú robené presne na vkus amerického zákazníka - za málo peňazí veľa muziky. Nedá sa to porovnávať s európanmi, ale načo aj. Jeep GC je v porovnateľnej výbave o 20 tisíc USD lacnejší než Tuareg. Najlacnejší sa dá kúpiť za cenu VW Golf v dobrej výbave. Jeep sa nikdy nehral na prémiu, je to auto pre bežných smrteľníkov za rozumné peniaze. To že v európe chcú za GC neskutočné lóve je problém marketingu a neľudských daní. V USA ním jazdia aj upratovačky, aj manažéri. Za tie peniaze mu nikto nemôže konkurovať.
13. 11. 2012 18:46
Re: 919 tisíc ?
To ano. Dá se taky říci že je lepší vyměnit rozvody než si nechat zničeho nic vlítnout vak za jízdy do ksichtu.