Vidis pisu GM a mel jsem na jazyku Chrysler, sorrac, ale vono to vyjde v podstate nastejno, ani jeden ani druhy se v kvalite vyroby a v rychlosti reseni problemu nijak nepretrhne... ;-)
Advokát americké produkce je tady, pozdě, ale přece. Jj, Chrysler dělal vždycky všechno až neskutečně poctivě, naposled to byl "poctivě" zametený losí test.... >:D
myslim ze zrovna v USA si to jiste dobre spoctou zda jim to nezpusoby treba nejake hromadne zaloby
ten losik na videu je dist usmevnej v kontextu s tim ze to vlastne ridi clovek ktery sam hoooodne ovlivnuje finalni vysledek testu, SUV na videu maji nekolik jizdnich rezimu kde se v kazdem podvozek chova trosicku jinak, takze udelat jeden test na rezimu "sport" kde je podvozek tvrdsi, a druhej na rezimu "teren" kde se auto houpe jak detskej kocarek nebude as takovej problem, to jak si pak ridic bude pohravat s volantem a jak hooodne moc bude zatacet linearne skubane aby si auto rozhodil radsi ani nezminovat, dalo by se rici doslova alchymie :-)
momochodem jiz si stezoval nejaky zakaznik Jeepu ze by auto timto zpusobem prevratil, nebo ze by sundal gumu z rafku?
Já sem tu jediný kdo měl 3 Chryslery a jezdil s nima 8 let!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ani jeden z vás, ani jeden člověk co zde přispěl pod tento článek v tom nikdy nenajel tolik co já, takže JEDINEJ kdo tady může soudit kvalitu výrobků koncernu Chrysler sem JÁ!!!!!!!!!!!!!
To si laskavě uvědom, až budeš mít Chryslery 10 let, přijd, pokecáme. Do tý doby jsou vaše komentáře snůška neověřených blábolů nezakládajících se na reálné zkušenosti.
Takže já si mohu dovolit tady vynášet komentáře a něco soudit nebo obhajovat, já ano. To si laskvě uvědom. TY NIKOLIV!!
žádnej aribag mi za 8 let nebouchl, nepřetrhl se mi rozvodák, neměnil sem přední nápravy, váhy vzduchu, rozbitá turba, nehnily mi 5tý dveře, nezatejkalo mi do auta, neměnil sem za rok 20 žárovek a ani sem u těho nerepasoval převodovku za 50 litrů - narozdíl od jisté nejmneované konkurence.
Možná sem si jen uměl dobře vybrat. Ale každopádně až na jediný případ sem za 8 let provozu vozů značek Chrysler vždy dojel kam sem potřeboval bez nějaké opravy či odtahu.
Tak až takovou trefu na tvou diskusní "brňavku" jsem nečekal. Ty seš normálně malé děcko, neměl bys tam pro jistotu těch vykřičníků ještě trochu přidat, aby to působilo ještě přesvědčivěji?!? >:D https://www.youtube.com/watch?…… >:-[]
Tak, když jsi tady ten jediný/jedinečný specialista na Chryslery, tak proč tady pravidelně pindáš něco o nejmenované konkurenci, když s ní máš zase naopak (ve srovnání s většinou tady) houby osobní zkušenosti. Kážeš vodu, ale sám chlastáš víno ve velkém.
Nebo jsi tak jedinečný odborník na všechny značky? Nemám ti ještě nakonec začít vykat, pane odborníku? >:D
Já s tou nejmenovanou konkurencí jezdím podstatně déle, než jen nějakých osm let (mimochodem tak suvéreně a jedinenčně jako ty, jsi v tomto ohledu zdaleka nepřipadám) a problémy o kterých tak zkušeně píšeš jsem nikdy neměl, takže možná máš v tom svém jednostranném matrixu někde chybu. ;-)
Když se na něco kydá hnuj bez reálné zkušenosti s tím a ještě tonem jakým si to napsal, tak mě to může neskutečně na*rat.
Jinak odkaz máš super, ale má to jeden menší problém a to ten že video NEEXISTUJE >:D >:D >:D
Muj velmi dobrý kamarád je přijímací technik servisu VW, AUDI,BMW - záručni pozáruční opravy. Stačí???
Takže si mohu dovolit i pindat o tom v čem nejezdím. Mam to totiž zprvní ruky.
Já tu nikde nepíšu že sem odborník, i když na Chryslery proti vám odborník sem.
Já pouze vycházím z reálných zkušeností z provozu a z reálných závad.
Můj velmi dobrý známý pracuje dlouho dobu v servisu Chrysler/Jeep (záruční/pozáruční opravy) a práce má stále až nad hlavu, prodeje dlouhodobě nic moc, ale servis je stále drží nad vodou - taky stačí? Snad si vážně nemyslíš, že se ze sta nových VW, Audi, BMW atd.... pokazí výrazně více vozů, než ze stovky nových Chryslerů/Jeepů, >:-[] A pokud si to myslíš, tak to tady a teď dokaž, ale ušetři mě laskavě řečiček o dědu vševědovi na nějakém příjmu oprav. >:D
Na odkazu bylo: "Já, já, já jenom já..." od Olympicu. ;-)
Musím ti zkazit radost ale Chryslery se tu už 2 roky ofiko neprodávaj.
A servisy sou dneska víceméně pod Fiatem.
Takže se vopičíš hezky, ale trošku ti to drhne >:D >:D >:D
Já sem nikde nemluvil o počtu přípdech na 100 ks ale pokud je Touareg za dva roky na 14ti záručních opravách tak sorry ale tomu může říkat etalon kvality pouze člověk co právě požil výrobek likérky Drak. Takže spojení německá kvlaita mi vyluzuje úsměv na tváři právě proto že mam info z první ruky.
A o motoru V10 TDI vůbec nemluvě, to sou takové hezké story >:D
V pátek před garáži to dáváme k lepšímu >:D
Výraz technika když mu přivezou V10 TDI překonal pouze servisák Renaulta když mu přivezli Safrane, protáhl xicht, pak měnil barvy jak chameleon a nakonec z něj vypadlo a nechcete jet radši jinam?
>:D >:D
Jenže já toho kamaráda v tom servisu mam, a v tom je to gro milý Wajte >:D
Mě neoblafneš PR řečičkama.
Nikdo netvrdí že němci sou extrémně porchoví nebo nejhorší, já tu pouze pár let tvrdím že ten POJEM "německá kvalita" pro který si ještě někteří nostalgicky chodí pro tyhle auta už dávno neplatí v té míře jako kdysi.
Konrétně VW je co se týče prochuosti průměrná zančka, žádný propadák ale žádný etalon.
O BMW nikdo nemluvil, i když pár zajímavých story o X5 a 1xx bych taky měl.
A Mercedes je darmo mluvit, zejména kousky z období 03-07 tam měli/maj velmi rádi. Solidní zdroj příjmů.
Někdo má zkušenosti s němci, někdo s něčím jiným.
Každá strana má dvě mince.
Když se tu posmíváš americké prudukci, vypouštíš klišé jako Fordem tam a svépomocí zpátky tak musíš počítat že někdo začne šít do toho za co kopeš ty.
Já mám toho známého v servisu kde servisují Jeepy taky... a mě neoblafneš nejen PR řečičkama. ;-)
Kvalita není zdaleka! jen o poruchovosti, nehledě na to, že neexistuje žádná skutečně objektivní komplexní statistika poruchovosti napříč značkami.
A když už chodíš občas čmuchat (proč se k tomu nevyjádříš rovnou tam?) do diskusí na MACZ, tak čti celé diskuse a nevytrhávej z kontextu. Z "Forďáků" si tam děláme srandu se zcela zřetelnou nadsázkou (stejně jako si tam ti "Forďáci" dělají srandu z koncernu, nebo z Renaultu), je to i jistá forma parodie na zdejší diskuse, včetně mnoha tvých "nezaujatých příspěvků", takže pokud nerozumíš ironii, je to tvůj problém. ;-)
Kvalita je o tom že někomu drnčí palubka a jinýmu mění za 25 řídící jendotku.
To první tě nestojí nic. To druhý minimálně čas a nervy i když je to v rámci záruky. Druhá strana mince je že donsizingové nádhera s x turby NIKDY NEBUDOU mít spolhelvist jako poctivá atmosféra dle osvědčené konstrukce. Motor ze seakčky s vysavačem nemá šanci konkurovat ve spolehlivosti. Navíc není zájem výrobců aby to najelo 500 tis km. Co by z toho měli, že.
Nemam potřebu pod diskuzema o jednotlivým modelu probírat (s nadsázkou) olomoucký tvarůžky.
Na to má být chat.
40 000 komentářů pod rencenzí o věcech který s tím vůbec nesouvisí je pro lidi co se chtěj o tom autě něco dozvědět opravdu přínosná věc no.
Ad první věta - nápodobně. ;-)
A co by měla americká produkce z toho, kdyby jejich vozy stavěla tak, aby běžně a bez problémů najely +500 tis. km? V principu je tedy rozdíl v čem, že ti amící naopak vydělávat nechctějí? >:-[]
Jak jsem psal, pokud máš připomínky k jakékoli diskusi (nejen) na MACZ, piš je v diskusi které se týkají, tady to nemá co dělat, zvlášť když něco podobného sám kritizuješ. Je věcí každého majitele recenze, jak si organizuje diskusi pod svou recenzí.
Otázka rozdílných cen je na jiné téma, ale nechápu, když jsou ta americká auta tak skvělá a levná, proč už dávno nezaplavily Evropu a v reálu o tom naopak nemůže být řeč ani v náznaku? :*);-)
Stačí jen vyměnit 40 za několik, to bude pro marketing AAA sranda:
"Je furt lepší jezdit v tom co udělali před několika lety, než v tom co se plodí dneska!"
Podle toho co píšeš bys jistě souhlasil i s touto verzí. ;-)
Přesně tak, jestli tady něco Barik tradičně řeší ohledně poruchovosti, tak je to německá produkce (zejména koncern a BMW) ve které sám najezdil kulové a argumentuje ve stylu jedna paní povídala, resp. jeden kamarád říkal. :no:;-)
Jestli tady někdo tradičně pindá o poruchové německé produkci, ve které najezdil asi tolik, jako ty ve své virtuální 911ce >:-[] , tak to je Barik.
Mimochodem, jak to, že zrovna tebe nepobavila jeho hystericko-narcistická reakce, přitom se tu jindy ohromně bavíš nad totálníma diskusníma sra.čkama a teď najednou nic? :*);-)
Zatímco ty americké klenoty jsou naopak naprosto bezporuchové a žádné servisní protokoly se u nich nevedou. Tvá snaha přesvědčit o něčem podobném nejen sebe, ale i ostatní je komická.
Zřejmě nejen americká high society dává přednost německé prémiové produkci hlavně proto, že milují poruchy a opravy svých vozů. >:-[]
Chtěj si připadat důležitě, že navštěvují "ostrůvky" evropy v USA. Víš co, kafe maj jiný a tak.. >:D Nejvíc boduje ten, kdo předepíše návštěvy servisu na každý druhý týden. >:D >:D
Esli ono to nebude tím, že domácí zančky nic prémiového neměly. Protože se soustředily na pickupy a SUV a jinde si nechaly ujet vlak tím že do toho neinvestovaly dolar a na 15x zaplacenjech linkách pořád vyráběly auta typu TownCar.
Když o SUV opadl zájem, teda o ty velké SUV tak teprve výrobci začli něco dělat.
Nové modely Cadillacu na prémii prakticky nic neztrácí, co se týče jízdních vlastností, spotřeba atd. Testy to jen potvrzují.
No a Lincoln tápe v designu. Nikoliv v technice.
A nic dalšího prémiového není.
A v segemntu obyčenjných aut dávají japonci, domácí zančky a dokonce už i korejci němcům těžce na frak.
Mimochodem nrpdávanjší model v číně za říjen je....tramtadadaá - zde v diskuzích kritizovaný Ford Focus.
Německé snad ne, opravdu pouze japonské? :*);-)
Pokud nové modely Cadillacu na prémii skutečně prakticky nic neztrácí, pak s nezpochybnitelnou výhodou domácího produktu, jistě tržně zašlapou německou i japonskou prémii do země, nebo to snad bude jinak, proč by? :-)
Ty si pořád neuvědomuješ, že to neříká prakticky nic. Sežeň kompletní statistiku závad dle závažnosti a postav to vedle čísel prodejů jednotlivých modelů ke kterým to vztáhneš, aby jsi dostal procento poruchovosti. A pak to porovnej s ostatními. Protože je toto ale velmi bedlivě střežené tajemství automobilek, je takto precizní statistika nereálná na zpracování. Proto jsem velmi zdrženlivý ke komentování různých statistik poruchovosti, nebo i svolávacích akcí, protože jsou to velmi obtážně hodnotitelné údaje.
Ten losí test je v podstate blbosť. Ak by to bolo naozaj vážne, bol by z toho obrovský škandál. Ešte som nepočul, aby sa nejaký GC prevrátil z dôvodu nestability pri jazde podobnej tej, ktorá bola na tom slávnom losom teste. Ak by tomu tak bolo, vymožiteľnosť práva a odškodnenia je v USA na takej úrovni, že by sa ľudia s tými jeepmi prevracali len tak zo srandy aby dostali pekné odškodnenie na základe precedensu. Ja sám by som to urobil medzi prvými. Už som skúšal všetko možné a tá sviňa sa nie a nie prevrátiť. Alebo žeby som to neskúšal dosť ostro? Každé auto je primárne určené na niečo iné, jeep určite nieje ideálny na jazdu dverami napred v zatáčkach, no ostrý prejazd mu určite nerobí problémy.
Vzhledem k tomu že u toho byli přítomni i jejich inženýři tak mi to jako nesmysl nepřijde.. divnější mi přijde způsob jak to okolo utichlo..Auto odlehčí a přesto odchází jedna guma za druhou..
>:D
"...kdo ví jak s tím jeli...", že by nějak nadpřirozeně? Takže zástupci automobilky u toho vlastně byli úplně zbytečně..., závěr je, že když se to slušně prodává, tak to nebudeme zbytečně řešit, "Chrysler vždycky dělal poctivě svolávačky na všechno, co s odhalilo že by mohlo být nebezpečné." :*)
Možná by potřebovali nějakou tu "falešnou" ránu polštářem v Jeepu, aby se jim trochu rozsvítilo. >:-[];-)
To snad nemyslíš vážně? U původního testu budiž (i když nevidím moc důvodů, proč by organizace už po desetiletí testující auta v losím testu lhala a záměrně převracela Jeep)...Ale druhý test byl hned s několika auty proveden pod přísným dohledem lidí od Jeepu, kteří se hrabali v elektronice a dokonce si vynutili výrazně nižší (!) než povolenou maximální hmotnost. A pochybuji také, že by jim uniklo něco tak zásadního, jako špatné pneu (zlými Švédy nasazené na všechna auta). A "kdoví jak jeli"? Zákazníci s tím snad "kdovíjak" jezdit nemohou? To, že se v tom ještě nikomu nepovedlo zabít snad ještě neznamená, že to nemá žádnou váhu...Tak se smiř s tím, že tam asi něco úplně v pořádku nebude.
To v tom příspěvku ani vysloveně nevylučuji. Ale jak by se jim povedlo zákeřně (či nezákeřně) poškodit všechny testované Jeepy tak, aby test nezvládly, a přitom na nic nepřišli experti od výrobce, kteří by nepochybně využili cokoli, aby mohli test zpochybnit?
Tak tady s tebou rozhodně souhlasím... a v tom případě ti ocituji něco, na co jsis právě sám odpověděl:
"...a ty vis jak se k tomu ty experti postavili? nebo cerpas jen z medii kde si pisou to co se jim hodi a co vedi ze jim text pomuze prodat?"
>:-[]
Jasně, třeba v BLESKU prý o těch "nekalostech na světě" píšou denně..., ještě, že o žádných nekalostech Chrysleru/Jeepu zatím nepsali, takže můžeme být (v tomto ohledu) úplně klidní...
jasně,honem by ses utíkal někam v Jeepu vyválet, aby vysoudil prachy..... >:D >:D No, možná by ses u toho zabil a stal se kandidátem na Darwinovu cenu.... :yes: Jak tě tak čtu, patřil bys mezi horké favority..... ;-)
Ze blbost? :-O Hochu, az se budes jednou na dalnici vyhybat nejakemu nahodnemu spadlemu predmetu v rychlosti nad 100 km/h, tak jako ja kdysi v jednom nejmenovanem japonskem SUV, ktere se sice rozhoupalo, ale furt jsem citil, ze mam nad nim kontrolu a po par rychlych manevrech volantem se rychle srovnalo, tak si na me jiste s tim Jeep-em vzpomenes, ale mozna uz ani ne, jelikoz pri tak spatne zajetem losim testu, jaky GC predvedl v tom Svedsku pri bidnych necelych 70km/h, tak uz budes zcela jiste davno v penalu! :'-( Tohle je snad nejdesivejsi zazitek z jizdy vubec, kdyz ti nahodou neco skoci do cesty a Ty se tomu chces vyhnout, jelikoz nechces rozflakat autak, ale vis, ze to Jeep na vzduchu proste nezvladne at tam mas zapnuto cokoliv... :no: Uz pri predposlednim modelu GC me kdysi jeden prodejce varoval, ze vzduch si tam do toho rozhodne nedavejte! Asi vedel moc dobre proc...
On je trochu porblém něketrých diskutujících, že se tady snaží předstírat, že autem jezdí a používají ho, ale ve skutečnosti jsou to jenom ryzí teoretici - nakonec řidičák se pořád ještě dává až od osmnácti a konkrétní problémy s řízením se nikde takhle nepopisují, to člověk musí zažít.....navíc na podobné situace člověk nevzpomíná rád, apoň já ne. On takový kamion, který se najednou začně tlačit do levého pruhu, ve chvíli, kdy ho na dálnici člověk ve stotřicítce předjíždí je taky dobrý zážitek. Dodnes. A mého kolegu, který jezdil jako divej (jezdíval soutěžě) přesvědčila o nutnosti se na otevřené silnici mírnit až srážka s jelenem a totálně zdevastovaný auto - naštěstí bez dalších následků pro něj.
pravdou je fakt, že ja tam nemám vzduchové pérovanie, takže to nemôžem objektívne posúdiť. Klasické je v pohode a nemám dôvod na obavy. 20ky kolesá to držia spoľahlivo na ceste. Ináč, s kamiónom som mal možnosť si urobiť v 100km/h obdobu losieho testu už dvakrát a vždycky som to ustál na diaľnici. Nechápem prečo by som to nedokázal s GC. Ono to chce aj trochu jazdeckých skúseností. Ja ročne najazdím nejakých 200 tisíc km za každého počasia, takže sa skromne považujem za pomerne skúseného.
Vcetne SUV od VW a jinych znacek, kteri uz to maji za sebou a v pohode... ;-):yes: Losi test je dle meho nazoru absolutne na autaku nejdulezitejsi (proto to ti Svedi leta delaji), protoze ukaze, jak je autak stabilni a jak je vyladenej podvozek v kritickych situacich. To, ze to umi jet rovne me nezajima! Jeep-a bych si po shlednuti tohohle videa (korr jeste s temi bezradnymi a hadajicimi se nymandy od Chrysleru, kteri osocuji misto toho, aby pokorne stahli pr.el a zacali tu ostudu rychle resit), v zivote nekoupil a muze byt libivy jakkoliv... :-!
.... tohle je dost zásadní problém, airbag už umí docela zaškodit..... :-O Navíc se někdo může leknout, vyletět autem ze silnice atd. Takže pánové by to měli sakra rychle pořešit, ať nekazí Fiatu pověst.... ;-)
Zato ty, blbe - samozvanej odborník na "echt emerický auta" máš podle všeho vopici už od natrození. Asi to bude geny, nicménmě dneska jsi mně nesmírně pobavil tím tvrzením, že jsi měl TŘI chryslery a jezdil jsi s nimi osm let. Ty tři auta, to mátě nejak tak v rodě, co?
Jinak ty tvoje úvahy a argumenty jsou opravdu dost zábavný, poslední dobou tady ztrácí wolff dost šťávu, dokážeš ho na čas nahradit, tak se snaž, jde ti to dost dobře....
V histórii bolo kopec áut u ktorých preventívne menili čidlá na airbagoch. Nehľadiac na to, že oni to robia aj na starších modeloch u ktorých je predpoklad nejakej možnej poruchy. Odo mňa plus pre automobilku. Nič svetoborného by som za tým nehľadal. Nechcem vyzerať ako zarytý zástanca amerických áut ale skúsenosti hovoria za všetko. Mal som doteraz asi 15 nových áut, z toho iba 2 americké - Dodge Caravan a súčastný GC, zvyšok japonci. Žiadne z nich nemalo počas záruky nejaký vážnejší problém, no len tri z nich neboli počas záruky v servise vôbec - Honda Accord, a čuduj sa svete aj Dodge a zatiaľ po prvom roku užívania aj GC. Možno mám iba štastie, no určite by som americké autá nezatracoval. Tie autá sú robené presne na vkus amerického zákazníka - za málo peňazí veľa muziky. Nedá sa to porovnávať s európanmi, ale načo aj. Jeep GC je v porovnateľnej výbave o 20 tisíc USD lacnejší než Tuareg. Najlacnejší sa dá kúpiť za cenu VW Golf v dobrej výbave. Jeep sa nikdy nehral na prémiu, je to auto pre bežných smrteľníkov za rozumné peniaze. To že v európe chcú za GC neskutočné lóve je problém marketingu a neľudských daní. V USA ním jazdia aj upratovačky, aj manažéri. Za tie peniaze mu nikto nemôže konkurovať.