Novinky
Dacia Duster není špatný auto, ale zpřevodování je špatné. 5ka moc točí a auto na dálnici řve. To je ten šílený úlet Renaultu tu nejvyšší rychlost tak hrozně točit. Kamarád kvůli těm točkám koupil Scenic v benzínu s 6ti kvaltem a ono to na 6ku točí skoro stejně jak u 5ti kvaltu na 5ku. 8-s
Porovnával jsem Duster a Suzuki SX4 a při stejné ceně je SX4 kultivovanější. Ale nakonec jsem koupil jetou KIA Sorento 2.0CRDI a je to paráda! Duster je spíše takový dělník, ale třeba Lada Niva má průchodnost lepší. A když vezmu, že Škoda Yeti 2.0TDI 81kW 4x4 stojí 440tis, tak cena Dusteru v dieselu je dost šílená.
Porovnával jsem Duster a Suzuki SX4 a při stejné ceně je SX4 kultivovanější. Ale nakonec jsem koupil jetou KIA Sorento 2.0CRDI a je to paráda! Duster je spíše takový dělník, ale třeba Lada Niva má průchodnost lepší. A když vezmu, že Škoda Yeti 2.0TDI 81kW 4x4 stojí 440tis, tak cena Dusteru v dieselu je dost šílená.
Kritizuješ, a na záver si sám odpovieš - presne, Duster nie je módne SUV na diaľnicu, ale pracant na zlé cesty. Preto je sprevodovaný tak ako píšeš.
Duster 1.5 dCi/81 kW 4x4 v najvyššej výbave Exception stojí cenníkových 422.900,-Kč.
Yeti 2.0 TDI/81 kW 4x4 vo výbave Elegance stojí podľa cenníka 594.900,-Kč, o výbavu nižšie 564.900,- a základ Active 503.000,-Kč. Kde si prišiel k cene 440 tisíc?
Pekne trepeš, je jasné, že máš len averziu voči Dacii. Poukazuješ na SX4, Sorento, ale priechodnosť v teréne zrovnávaš s Nivou, ktorá je voči dnešným SUV takmer ortodoxným malým off-roadom...
Necítiš sa trápne?
Duster 1.5 dCi/81 kW 4x4 v najvyššej výbave Exception stojí cenníkových 422.900,-Kč.
Yeti 2.0 TDI/81 kW 4x4 vo výbave Elegance stojí podľa cenníka 594.900,-Kč, o výbavu nižšie 564.900,- a základ Active 503.000,-Kč. Kde si prišiel k cene 440 tisíc?
Pekne trepeš, je jasné, že máš len averziu voči Dacii. Poukazuješ na SX4, Sorento, ale priechodnosť v teréne zrovnávaš s Nivou, ktorá je voči dnešným SUV takmer ortodoxným malým off-roadom...
Necítiš sa trápne?
neskutocne podarene auto :yes: