Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Mitsubishi Outlander 2,2 DI-D – Japonský highlander

26 komentářů

Piggyman
Nemůžu si pomoct, ale tohle auto se myslím vcelku povedlo a rozhodně na mě působí lepším dojmem než nový Forester či CRV. Byť nemám až tak dobrou zkušenost s mitsubishi co se týká kvality materiálů v interiéru u Lanceru, tak budu doufat, že zde to taková tragédie nebude 😄 Design jak exteriéru, tak interiéru se mi líbí. :-!
A hlavně se u prodejců většinou dá dohodnout slušná sleva na všechny modely, takže i finančně by koupě mohla být zajímavá.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
suhlas

novy outlander je pekne auto a mne sa paci prave aj preto ze vyzera trosku "inak" ako vsetky bezne SUVecka.... zozadu je to taka amerika.... spredu zase vyzera ako nejaky sportovy bezny sedan... celkovo zaujimave auto a materialy v interieri sa zase urcite zlepsili :yes😒br />
tu je zaujimavy videotest😒odkaz]

auto je oproti predchodcovi kratsie a aj lahsie a to sa dnes uz nevidi.... paradna praca od micubisaka :yes: to chce pochvalu :yes:
pargi
dobrý test :yes:
jendas
Tak na obrazku outlander, po strance designu, neni zase az tak spatny , ale na zivo se mi vubec nelibil [i kdyz design je u kazdeho vniman jinak].
A dalsi vec, kterou doslova nechapu a to nejen u tohoto outlenderu je leskly stredovy panel. To ho mam vzdy kdyz se ho dotknu cistit hadrikem ???
Co se tyka motoru, tak to je zase na druhou stranu spicka, jak uz byva u japoncu zvykem.
velitel mesta bugulmy
No tak že by zrovna japonské motory byly špička... Možná ve výdrži, ale jinak rozhodně neexcelují. Japonská motorářská škola = relativně točivé, ovšem ne příliš výkonné strojky s malým tahem v nízkých otáčkách, až na malé výjimky s velmi nehezkým zvukem. Špičkou v motorech jsou bezesporu Němci, Japonci jsou s odstupem druzí. A to bych mohl říct, že určitě ještě nevyrobili tolik charismatických motorů jako Italové, a byla by to nejspíš taky pravda.
jendas
Tak já osobně si teda nemyslím, že by německé motory byly s odstupem nejlepší viz. TSI. Čímž neříkám, že co německý motor to šmejd, ale špička to pro mě není. Je pravda, že japonské motory se musí víc vytáčet, nicméně, to pro mě není nic co by bylo naškodu. Co se týče nehezkého zvuku, tak to nevím co tím myslíš, já jsem nikdy u japonského vozu žádné nehezké zvuky nezaznamenal.
simson33
Souhlas s autorem článku "design, použité materiály, pocit vnímané kvality" to všechno dnes (bohužel) Mitsubishi chybí. Navíc ještě Mitsubishi rezignovalo i na úpravu vnějšího designu pro Evropu a jeho jednotný designérský jazyk bude evidentně čistě asijský.
Naprosto sedí vyjádření, které uniklo do médií a jehož autorem je šéf pobočky Mitsubishi Australia - "Divím se, že lidé ještě vůbec naše auta kupují", zlepšit musíme všechno.
Výsledek: Když jsem se šel podívat k prodejci, který prodává jak Mitsubishi tak Hyundai, tak na nové Santa Fe pomalu píše pořadník, zatímco Outlanderů má na parkovišti volných spoustu.
augustin
Suhlas :yes: . Viac krat som sedel v Mi.. a zvlast interierom som bol vzdy velmi sklamany. Predajca, od kial mam svoju Kia, predava sucasne i Mi...a pomer predajov je asi 70/30 v prospech Kia. A ze vraj to byva tak casto potom, co si zakaznici skusia sadnut do obidvoch aut. Uz prvy dojem je jasny.
Avatar - PeterLuk
PeterLuk
:yes: :yes:
Avatar - mikys
mikys
Svist turbodmychadla, to vám jako vadí? >😁
milanSUV
v českých luzích a hájích velice oblíbená věc. Přece řidič musí vědět, že to fouká :-! a musí to vědět i všichni ostatní. Ale třeba mě by to sr*lo :no:
"LJ"
prý nevýrazný design,zatímco německá SUV mají překrasný design že ano redakce ?...podle posledních testu,byste měli spíš testovat pouze něměcké hop káry,ptz vaše porvnávání s konkurencí je veká bída a neříkám,že tohle auto je nějak výborný,ale uvědomte si,že je z Japonska,takže težko může být špatné..
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
suhlas.... japonci su vzdy spicka a dnes uz aj korejci....

nemca by som nebral ani nahodou ( okrem mercedesu ) , pojem nemecka kvalita je uz len rozpravka pre male deti, co ja som si uzil pruserov s nemeckymi autami ( polo, caravelle, transporter ).... ruky prec... zlata azia :yes: so znackou mitsubishi mam pozitivne skusenosti konkretne s modelom lancer... . ako spolujazdec mozem potvrdit ze je to skvele auto, vozim sa v nom raz dvakrat tyzdenne ( vylety a pod) ... a oproti golfu VI je tam podstatne viac miesta aj na nohy vzadu, neohuri velkym kufrom ( sportback) ani razvorom, dokonca je aj hlucnejsie ako golf , ohuri ale svojou vyvazenostou , skvelym podvozkom a peknym dizajnom a ten zvuk motora pri vytoceni je extaza... lancer nema slabiny... je to dokonale auto pre cloveka ktory rad jazdi

keby som dnes mal kupovat auto tak jedine japonca ( lancer, civic, XV ) alebo koreu ( ceed, sportage, i30 ) .... bez debaty alebo potom nejake volvo ( nova V40 je uzasna ) , nemca urcite nie ( golfy astry focusy pola fiesty corsy absolutne nemusim vazne - uz len na pohlad sa mi tie auta nepacia ) teda okrem medaku na ktory mam slabost :yes: nove Acko je dokonale :yes:
velitel mesta bugulmy
Nikdo ti německá auta ani necpe. Myslím, že ty opravdu budeš celý život člověk spíš pro ceedy než pro 650i nebo 911. Svůj k svému.
_Teddy_
"...Opačným extrémem je 4WD Lock s pevným rozdělením točivého momentu 50:50..."

pan Vaverka vy ako profesional by ste uz snad mali chapat rozdiel medzi otackami, a krutiacim momentom! Vysvetlim vam to este raz, ale uz fakt naposledy😒br />
Rezim "lock" znamena pevne priradenie pohonu druhej napravy (bud spojkou bez preklzu, alebo diferencialom s uzavierkou). Na obe napravy sa teda prenasaju rovnake OTACKY! Rovnaky krutiaci moment len v takom pripade, ze na prednej aj zadnej naprave mame naprosto rovnake adhezne podmienky (v takom pripade ale rezim "lock" nema velmi zmysel).

Rovnaky KRUTIACI MOMENT prenesie motor cez obe napravy v pripade ze je pouzity OTVORENY (v zmysle: bez aktivovanej uzavierky) medzinapravovy diferencial s rovnakym prevodovym pomerom na prednu/zadnu napravu (pripadne lamelovou spojkou s preklzom, a spravne pracujucou elektronikou). Vtedy (a len vtedy!) ide na prednu aj zadnu napravu naprosto rovnaky krutiaci moment, nezavisle od adhezie (napr. ak predna naprava preklzuje na lade, neprenasa na zem prakticky ziaden krutiaci moment, tak auto stoji pretoze ani zadna neprenesie ziaden krutiaci moment).

Pozn. zjednodusil som to neuvazovanim napravovych/samosvornych diferencialov...
webpaja
Mohla by to bejt celkem hezká holka tahle Outlanderka...ale proč sakra nosí na hlavě plynovou masku?

Nicméně dobrý tvary v případě potřeby navázání komunikace s ufony...takhle si nějak představuju marťanský auta.
Avatar - Rojin
Rojin
Exterier vozu takřka nemá chybu až na to, že by se hodila koncovka výfuku, hlavně ne zahnutá jak hák do betonu.. [odkaz] Pak ten interiér, on jako nevypadá zle, funkční bude, přehlednej taky, jednoduchej.... ale toto v autě za mega? No no no.. 😲 [odkaz] , [odkaz]
Ale ano, jsou to jen detaily a auto působí velmi dobře a libí se mi. Pěkná práce myslím si. Navíc s dobrým motorem.

:yes:
simson33
Když jsem Outlander prohlížel tak se mi zdálo, že se skládá bohužel právě jen z těch špatných detailů... Přitom vůbec nepochybuju o kvalitě Made in Japan, můj známý s Outlanderem projezdil celou Austrálii, často po nezpevněných cestách a často i vodou - aby prý nesjel z cesty tak jezdil za roadtrainy - s autem nikdy žádný problém neměl.
Ale my zmlsaní evropané už od aut chceme víc než jen funkčnost a Outlander nabízí právě jen tu funkčnost... Řekl bych, že dobře to pochopili Korejci.
Avatar - PeterLuk
PeterLuk
Zaujímavé auto... Predchádzajúca generácia bola mojim obľúbeným autom, zvlášť po facelifte, aj keď nová je určite lepšia. Na druhú stranu, je škoda toho amerického dizajnu, čakal som evolúciu toho druhej generácie. Ale aj tento nový sa mi páči, prektický, priestranný, taký rodinný... Iba neviem, že či sa bude eurépskym zákazníkom páčiť. :-!

Ináč, porovnanie s Freemontom, Santa Fe a Sorentom by bolo zaujímavé. 😉
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Popravdě řečeno, mně se ten Outlander začíná líbit.

BTW: Lesklé plasty jsou v katalogu pěkné, ale... [odkaz]
Avatar - Atlis
Atlis
to neries, oni to urobili naschval... ja mam vo focuse cierne leskle radio a "upatlane" ho nemam nikdy, pretoze vsetko ovladam z volantu...

ono je vobec smiesne, ze ked pride na trh smetiak ako rapid, tak je v teste vyglanocovany a fotiek je asi tisic a ked tu mame pekne nove suv, tak sa zmohli na par fotiek a aj to je to auto udrbane az hanba...
Mig_35
To je fotka jak pojď na mně zboku 😄 😄 😄
Avatar - superkutil
superkutil
Nemůžu si pomoct, ale jen 130kW a 380Nm jen v rozsahu 1700-2500ot? To je dost málo. To tahá WV z dvoulitru a moment má větší a do vyšších otáček. Tohle je jen oprášený starý motor. 😒

Třeba Santa Fe má 2.2 145 kW (197 koní) výkonu a mocných 430 N.m točivého momentu.
Avatar - Atlis
Atlis
no tak to asi nebude rychla kosacka, ale auto, ktore nieco prezije. trojlitrovy land cruiser ma vykon iba 150kW...
Avatar - Ada - stop rendlíkovskému odpadu
Ada - stop rendlíkovskému odpadu
To je daň za malý kompresní poměr :no: Pozitivem toho auta je, že zmizely kelímky okolo přístrojů a že zadní sedadla se již nepřeklápějí vcelku. Přesto z obrázků nevyplývá, zda po sklopení zadních sedadel vznikne rovná plocha.

Zásadní nevýhodou Mitsubishi je praktická nemožnost individualizace vybavení. Třeba šíbr k nižší výbavě, která neobsahuje navigaci, látkové potahy sedadel s vyhříváním společně s xenony, vypustit subwoofer a namísto obludného a zbytečného repráku v kufru tam mít skříňku na nářadí, jen 5 sedadel namísto 7, atd, atd... To jsou pro evropského zákazníka jasné důvody, proč si koupit raději nějaký vůz z koncernu VW.
danjan
chcel som vymeniť svoje ASX za Outlandera,ale za tento nie!!,radšej za Mazdu cx-5....som úplne sklamaný ,som sa povozil nič moc a za viac € ,tak radšej CX-5!!!