Novinky
Kubyyyk
0
520d Gran Turismo je v konfigurační nabídce již 3 měsíce.
Přejít do diskuze
Každý model BMW je na trhu 7 let a v půlce životního cyklu přichází na trh, tudíž je ideální doba na fcl.
Pochopitelně, že jde o subjektivní názor, jak taky jinak...
Za mě designově ani eR-class, ani 5GT, eRko dává větší smysl šesti místy pro dospělé a k tomu ještě slušný kufr, samozřejmě u delší verze.
Za mě designově ani eR-class, ani 5GT, eRko dává větší smysl šesti místy pro dospělé a k tomu ještě slušný kufr, samozřejmě u delší verze.
No, pro mě je tedy zase šok, že GT5ky vídám relativně často, což třeba o Pětce říct nemohu.
Ten zadek je hoden BMW, proč by nebyl? Kvůli schodu a jeho nabubřelosti? Pamatuj na to, k čemu to celé vlastně slouží... sedan👋liftback👋polosuv 😄
Opat si preukazal svoju nevedomost. BMW uz 30 rokov ma rovnako dlhy generacny cyklus, to je presne 7 rokov. Po 3 az 4 rokoch prichadza facelift.
Co sa tyka korejcov a ich inovacii, tak oni pri novych generaciach len dobiehaju konkurenciu.
Co sa tyka korejcov a ich inovacii, tak oni pri novych generaciach len dobiehaju konkurenciu.
Ono je to výsostne subjektívny názor, napríklad v Bratislave ich stretávam pomerne často, aj keď k pomeru 7er a 5er je to percentuálne vyjadrenie rozhodne nižšie o niekoľko desiatok %.
Osobne oceňujem najmä tvar a vzhľad svetiel v noci a najmä pri pohľadu zozadu, keďže väčšinou čumím na 5GT zozadu >😁 Skôr mám menšie nejasnosti v názore čo sa týka predných "quasimodo" partií. Inak s M-paketom a dobrými diskami vyzerá to auto dľa mňa dosť dobre.
Ale treba podotknúť, že (mňa osobne) toto auto oslovuje najmä vnútorným priestorom. Síce má úzko profilovanú skupinu zákazníkov, no ja do nej zapadám (divné na mladého človeka) zatiaľ čo môj otec, po 50-tke, stále preferuje skôr klasiku 5er alebo novú dynamickú 3er (aj keď priestor veľmi nerieši).
A čo si myslíte o R-class vs. 5GT?
Osobne oceňujem najmä tvar a vzhľad svetiel v noci a najmä pri pohľadu zozadu, keďže väčšinou čumím na 5GT zozadu >😁 Skôr mám menšie nejasnosti v názore čo sa týka predných "quasimodo" partií. Inak s M-paketom a dobrými diskami vyzerá to auto dľa mňa dosť dobre.
Ale treba podotknúť, že (mňa osobne) toto auto oslovuje najmä vnútorným priestorom. Síce má úzko profilovanú skupinu zákazníkov, no ja do nej zapadám (divné na mladého človeka) zatiaľ čo môj otec, po 50-tke, stále preferuje skôr klasiku 5er alebo novú dynamickú 3er (aj keď priestor veľmi nerieši).
A čo si myslíte o R-class vs. 5GT?
No tomu na chut ani prijit nelze dokud clovek auto soudi jen z venci. Tu se podepisuju pod to ze jde o nejnepovedenejsi BMW soucasnosti, vevnitr na to ale clovek muze vesele zapomenout 😄
pětkové GT alias sedmu v hatchbacku s dvoulitrovým chrochtavcem zakoupiti nelze. prosím redakci o urychlené odstranění blábolu😄
Nové auto? Kdyby to byl korejec, tak už je pomalu zralý nejen na facelift, ale rovnou na novou generaci, kterou by navíc nikdo od té předchozí nepoznal... >😒]
5GT predstavili v roce 2009, ted se chysta FL na rok 2013 => po 4 letech a cca v polovine zivota (7-8 let). To neni zande skracovani inovacniho cyklu, vse je jak bylo i nekolik generaci zpet.
ved je to nove auto.... nedavno prislo na trh....pozeram ze dnes uz aj bozske BMW inovuje castejsie ako korejci.... to sme dopadli 😉
srandisti nemci - ze vraj facelift im zvysi predaje v USA... houby... tento mackopes s logom BMW dopadne ako mercedes R ... BMW spravilo hovadinu a ziadny facelift to nezachrani... z * bic neupletu ... navyse im to tam kanibalizuje 7micku - dokonaly sok aj pre nemcov
srandisti nemci - ze vraj facelift im zvysi predaje v USA... houby... tento mackopes s logom BMW dopadne ako mercedes R ... BMW spravilo hovadinu a ziadny facelift to nezachrani... z * bic neupletu ... navyse im to tam kanibalizuje 7micku - dokonaly sok aj pre nemcov