Jo, může být alternativa k D3, ale v prémiové kompaktní třídě (kam asi patří) se mi prostě líbí nejvíc (až na ten přístrojový štít, ten se, dle mého, nepovedl). Alespoň se o něj v showroomu nepoperem :-)
Já ale nemluvil o prodejích (mimochodem by bylo fér taky napsat, jak douho se který model už prodává, když už) ;-) spíš o výzoru V40 (té neoplastované), líbí se mi ze všech prémiových hatchů opravdu nejvíc, proto král :-)
No tak s označením "král prémiových hatchbaků" bych se moc neoháněl. Tuhle SUV škatulku jasně vede BMW1 (90k ks)těsně následováno Audi A3 (83k ks) ;-) Pak daleko za nimi A klass (37k ks)a V40 na krásném 246. místě s 1588 kusy >:D asi tak stejně jako, světe div se, Chevy Camaro, hezký výsledek ...
hm, nemám to rád... ale kde jsem skončil já.... Volvo - stejný voči jako gti... xc90 - 190, peu 607 150 a 997 carrS 50tis.... vše od fungloffki.... Volvo je ...viz. GTI... jo a nejsem důchodce...zatím...
Nevedel som, ze Volvo vyzaduje specialne zaobchadzanie a extra kurzy jazdenia s Volvom aby sa to nerosipalo kazde 3 mesiace. Asi je to stavane iba pre dochodcov,ale neboj sa cinania im to uz vysvetlia. Jasne Volva patria medzi najspolahlivejsie auta na svete a darceky pod stromcek nosi Jezisko >:D
PS: podla tvojho nicku si skoncil az pri koncerne, tak to si teda vyhral ti poviem... :-)
Co je Volvo som pochopil ked som pred par rokmi jazdil na XC-70. Za necele 2 roky bolo asi 15 x v servise a 2 x som ostal stat na ceste. Nastastie to bolo nove auto v zaruke. Takze dakujem neprosim, Volvo nikdy viac >:-[] Sa spamataj s tvojim stylom a zivotom, nebyt cinanou v posledne chvili uz davno su na smetisku dejin.
To, že ho ty neumíš nikam zařadit, vůbec nic neznamená. Nebo auta musí být zatříditelné do tebou předem jasně definovaných šuplíčků? Auto je to, dle mého, velice povedené, i když se mi líbí víc v neoplastované verzi. Král kompaktních prémiových hatchů :-)
Mně se designem líbí, ovšem smysl postrádá... Jen by se měli ve Volvu probrat a nezapomínat přes progresi designu na vnitřní prostor. Nemyslím, že by mých 1.93m bylo nějak extra zajímavých, ale v okamžiku, kdy mi jsou jak V40, tak S/V60 malé, je jedno, jestli jsou pěkné, nebo ne. Tak snad tohle nezopakují u nástupce S80...
Tohle auto má tu správnou třídní razanci. Vskutku jedinečná osobitost a estetická vyspělost kabiny, za jízdy velmi důvodný pocit výrazného bezpečí, v aktuální cross-mutaci auto povýšené na odvážného rytíře silnic a lehčího terénu. V podstatě ideální velikost, ideální styl, a... ideální image.
A když si dáš setkání naživo [odkaz] rázem pochopíš, co je volvo, co je styl a co je... život.