Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Svět motorů 47/2012: Citroën C-Elysée - první český test

V pondělí vychází nové číslo Světa motorů. Co v něm najdete?
Zpět na článek
18. 11. 2012 10:39
18. 11. 2012 10:52
18. 11. 2012 12:00
18. 11. 2012 16:55
18. 11. 2012 18:52
18. 11. 2012 22:06
18. 11. 2012 11:52
18. 11. 2012 10:39
SM
"Elegantní kabát, prostorná kabina, obrovský kufr a nečekaně pohodlné pérování. Výhrady máme hlavně ke kufru. A to přesto, že je obrovský."

ááá...už vieme,prečo je Rapid taky uspešny...len kvoli kufru :-)
Rozbalit vlákno
6
Avatar - petrumr
18. 11. 2012 10:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 11. 2012 12:00
Re: SM
Ty vidis pod plechy?

porovnaj si tento interier+ext. za 18500euro
[odkaz]
[odkaz]

a tento za 12900
[odkaz]
[odkaz]

prečo mam pocit,ze ten Rapid je hoden toho o skoro 6tis eur lacnejsieho? A to ze su v nom tvrde plasty snad popisalo sa vo viacerych testoch...ale kufor a škrabka...a reklamna kampan SM pokracuje
Avatar - petrumr
18. 11. 2012 16:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 11. 2012 18:52
Re: SM
Porovnal jsem. Rapid má lepší interiér a v benzínu stojí 14000 euro.

Pokud pominu, že je C-elysee poměrné nepěkné auto, tak je i cenový rozdíl odpovídající.

Co tam máš dál?
Avatar - twistedTSD
18. 11. 2012 22:06
Re: SM
Máš pravdu, exteriér Rapidu vypadá mnohem hodnotněji. >:-[] ...A porovnáváš VTi s TDi.
Avatar - šmoula nešika
18. 11. 2012 11:52
Re: SM
Nic nelogického v tom nevidím - Citrón má kufr cca stejně velký jako Rapid (tuším, že o trochu menší i když dnes se těm číslům věřit moc nedá), ale má v něm ostré nečalouněné plochy, laciné vzpěry otevírání, vysokou hranu... a koneckonců i sedanovitý vstup, který mladoboleslavskému liftbacku nemůže konkurovat. Rapid má jako jedinou kufrovou nevýhodu nesklopný sedák, ale ten má i Volkswagen Golf a skoro nikomu to nevadí. Takže tahle slovní hříčka je tedy kupodivu celkem pravdivá.