Novinky
_MT_
0
Když on má potenciál být lepší než 911. A to by pak špatně plnil úlohu levnějšího modelu. I tak je to zdatný konkurent pro základní 911 u lidí, kterým jde o řízení.
Přejít do diskuze
Boxster je krasny .. ale trocha vice peclivosti pri jeho vyvoji by rozhodne nebyla na skodu. Zvlast u fabriky s takovym renome. A co me vylozene stve je, ze je to udelane presne tak, aby to zaplaclo mezeru mezi minulou generaci Boxster-Cayman a soucasnou 911kou. Jako by ho delali schvalne "aby nebyl prilis dobry" za ty prachy.
Takova filozofie me vylozene vadi.
Takova filozofie me vylozene vadi.
Když ty tvé názory čtu, tak si někdy říkám, čím to sakra jezdíš. Pro mne třeba Boxster představuje dobrou volbu. Pár věcí si žádá úpravu (to je moje záležitost, mám své potřeby), ale konečně to auto vypadá důstojně. V předchozí generaci jsem preferoval Cayman jen kvůli vzhledu. Pokud hledáš auto pro zábavu, tak má 911 hodně silného soupeře.
Jestli si dobře pamatuji video Turba, tak ho chválil. A ne jen za brzdy. V hlavě mi zní něco o neexistenci fyzikálních zákonů. O každodenní použitelnosti.
Jestli si dobře pamatuji video Turba, tak ho chválil. A ne jen za brzdy. V hlavě mi zní něco o neexistenci fyzikálních zákonů. O každodenní použitelnosti.
...AM chce TATA, MAMA i EMA co už má mísu... >😒]
Už vidím to nové logo "AsTon mArTin" (čti pozpátku jen velká písmena). 😲 >😁
Už vidím to nové logo "AsTon mArTin" (čti pozpátku jen velká písmena). 😲 >😁
Jo, to už jsi říkala a já na to, že jsem potěšen >😁 Ale zřejmě mi chceš nutně předvést německou ne/schopnost smyslu pro humor. Není třeba, já vás celkem znám. 😉
Clarkson tvrdi, ze Porsche 911 ma motor na spatne strane a jedine co dela dobre je, ze celkem dobre brzdi.
😉
Jasne, je to trosku nadsazka, ale v podstate ma pravdu. Stare 911ky jsou adrenalinova zalezitost, na tu rychlost to je vice nez nestabilni a otocit se zadkem napred bez jakehokoliv predbezneho varovani neni chyba auta, ale jeho vlastnost.
Na mokru je navic lehky cumak docela nachylny na aquaplanning.
Co se tyce ostatnich modelu, tak souhlasim s Clarksonem, Panamera stejne jako Cayene jsou designove zrudy, Boxster potazmo Cayman by byla skvela auta, kdyby je Porsche nedelalo jako lidove modely a neosidilo na nich kazdy dil co to jen jde...
😉
Jasne, je to trosku nadsazka, ale v podstate ma pravdu. Stare 911ky jsou adrenalinova zalezitost, na tu rychlost to je vice nez nestabilni a otocit se zadkem napred bez jakehokoliv predbezneho varovani neni chyba auta, ale jeho vlastnost.
Na mokru je navic lehky cumak docela nachylny na aquaplanning.
Co se tyce ostatnich modelu, tak souhlasim s Clarksonem, Panamera stejne jako Cayene jsou designove zrudy, Boxster potazmo Cayman by byla skvela auta, kdyby je Porsche nedelalo jako lidove modely a neosidilo na nich kazdy dil co to jen jde...
Pokud Toyota zvládne udržet AM v mezích AM a nebude mu nutit svůj designový gangnam-style.
PANOVE, vy jste to nepochopili.
Nasi bulvarni pani redaktori chteli napsat, ze TATA chce koupit Astona, ovsem jaksi jim nedocvakla prirozena vetna stavba (podmet, prisudek, predmet).
Nadpis mel byt TATA motors chce koupit Aston Martin. Tecka.
Bohuzel, takovy redaktorsdky odpad co tu pise takove zakladni poucky asi nezna, Tez jsem si ten clanek musel precist asi 3x, abych pochopil, ze to mysleli presne naopak, nez to napsali.
Nasi bulvarni pani redaktori chteli napsat, ze TATA chce koupit Astona, ovsem jaksi jim nedocvakla prirozena vetna stavba (podmet, prisudek, predmet).
Nadpis mel byt TATA motors chce koupit Aston Martin. Tecka.
Bohuzel, takovy redaktorsdky odpad co tu pise takove zakladni poucky asi nezna, Tez jsem si ten clanek musel precist asi 3x, abych pochopil, ze to mysleli presne naopak, nez to napsali.
Tady souhlasím, jestli má Toyota o Aston skutečně zájem, je to s ohledem na ostatní relevantní zájemce skutečné terno, rychle prodat. Lexus by se mohl v klidu dál věnovat (hybridnímu) luxkomfortu, sportluxus jim mnohem lépe odehraje Aston, v této oblasti to lexusu stejně nešlo. 😉
Demagog křičí, chyťte demagoga. >😁 >😁 No, bezva... on Clarkson občas demagogický bývá, to jistě, ovšem mezi vámi jsou dva zásadní rozdíly, jednak má Jeremy osobní zkušenost prakticky s jakýmkoliv vyráběným autem, jednak je u všeho, co dělá, vtipný... 😉
Tobě přijde, že měl před akvizicí VW Porsche rád? Mě tedy ne. A ani se nedivím vzhledem k tomu, jaká auta se mu líbí.
A pokud se chceš podívat, jak moc Porsche nemusí, doporučuji video s 911 Turbo. Sice to není jeho srdeční záležitost, ale legendě poklonu celkem složil. Jo, Cockster a Panamera, to je jiná písnička.
A pokud se chceš podívat, jak moc Porsche nemusí, doporučuji video s 911 Turbo. Sice to není jeho srdeční záležitost, ale legendě poklonu celkem složil. Jo, Cockster a Panamera, to je jiná písnička.
Z první generace Bentley Continental GT "lehké zklamání" - ale PIËCHovci se "umí (po)učit" - tato 2há, no spíš "důkladněji faceliftovaná" už je "ok" 😄
PS: Mluvím za SEBE - Jeremy Charles Robert Clarkson je sice BEZVA, ale.. "demagog" par excellence 😉
PS: Mluvím za SEBE - Jeremy Charles Robert Clarkson je sice BEZVA, ale.. "demagog" par excellence 😉
(i) Mně by jako "nejlepší" přišel prodej Aston Martin(u) Toyotě (kde by se dle mne VÝBORNĚ doplňoval s nabídkou Lexus
Tata sama, jako značka, je v Indii momentálně v problémech. Akvizice AM by podle mě nepomohla nikomu.
Samostatných automobilek (i kapitálově) je jen pár. Aston Martin už dávno není anglický, tak je to trochu možná jedno, jestli kuvajtský, japonský, indický, čínský nebo tatarstánský. Hlavně aby dál dělal dobrá auta.
Jojo, Tata je asi to nejlepší, co britský automobilový průmysl za posledních cca. 40 let potkalo. :yes: Hlavně neprodávat do Číny! :-!
Pravdu díš, nicméně je zde jeden stín pochybností- opět by vlastni Jag a AM stejný majitel, což u minulého vlastníka nevedlo k plnému rozvinutí potenciálů značek (zejména Jagu). Pokud Tata zachová na sobě nezávislé týmy, pak si myslím, že by mohla Tata být i lepší než Toyota. Ale z informací co máme je těžké dělat soudy..