Novinky
_MT_
0
Ad posilovač: neměl.
Přejít do diskuze
Odmyslic si zavistlivce s kudlou chtejici mi prorezat strechu nedovedu si predstavit duvod proc nejezdit s boxstrem klidne celorocne (s poctivym sklem vzadu s vyhrevem a s moznosti si strechu dat kdykoliv dolu). Proste to je pro me neuveritelna pridana hodnota.
Tam kde boxster konkurenci nema (Z4 a SLK jsou proste "jine"), tam ji treba Cayman podle me mel v 1M coupe, ktere bych osobne uprednostil navic za mensi peniz, a doufam ze M2 pujde v podobnem duchu 😄
EDIT: mel puvodni Cayman uz elektronickej posilovac?
Tam kde boxster konkurenci nema (Z4 a SLK jsou proste "jine"), tam ji treba Cayman podle me mel v 1M coupe, ktere bych osobne uprednostil navic za mensi peniz, a doufam ze M2 pujde v podobnem duchu 😄
EDIT: mel puvodni Cayman uz elektronickej posilovac?
Otázka vkusu a potřeb každého soudruha, roadsterem se rád svezu, ale jezdit budu jen kupé, proto je u mě verze se střechou vždy No.1. 😉
Nemuzu si pomoct ale vedle Boxstra mi bude Cayman vzdy pripadat jako spatna volba. Vytoceny boxerek v 1320kg vazicim aute bez strechy je proste vic nez v aute se strechou >😁
Tohle je ta pravá garážová výzva, žádný motor z raketoplánu, navi z karbonu a cena vilky na Hanspaulce, tohle auto není plakát na zeď. Vytočený boxerek za hlavou, zadní kola v driftu, vše ve vlastních rukách a to bratru za jeden a půl... zhmotněný důvod proč se snažit.
😄 :yes: :yes:
😄 :yes: :yes:
No to samozřejmě také... Ale i kastle je celá jiná... Samozřejmě,že rozdíl je asi stejný,jako mezi O2 a O3, ale na první pohled se jedná o úplně nový vůz.
nemá trochu větší rozvor? tedy to asi záleží od toho, jestli nový boxster nemá větší rozvor než ten předtím😄 nemá?